Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
devv05 schreef op 17 March 2003 @ 13:39:
[...]

Niet waar, als je via kwalificatiewedstrijden promoveerd ontvang je ook een bonus, alleen minder als directe promovatie... alleen heb je dan wel weer een extra wedstrijd dus financieel gezien maakt het dan niet zoveel uit..

Zie hattrick regels.. (staat er allemaal letterlijk in)
Idd, zag het ook net...Je kan idd beter een kwalificatiewedstrijd spelen, want zo kan je ook nog extra trainen enzo...Maarja tis natuurlijk leuker om direct te promoveren he :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Chiuso per ferie
Reg. datum: 17 juni 2002

Ik ben 4e geworden in m'n poule... :) Ben ik op zich wel blij mee hoor. Ik heb namelijk een hoop wedstrijden (dus punten) gemist omdat ik later in kwam vallen...

Maar, m'n jeugdopleiding is nu eindelijk (na veel weken op 20k) redelijk i.p.v. matig. Bij matig krijg ik spelers van 0k of 1k :( nu kreeg ik er eentje van 10k. Moet ik daar nou blij mee zijn ofzo? Daar heb ik toch niks aan! Of worden ze nog veel meer waardt als je ze een paar weken traint?? :?

En hoeveel horen je spelers ongeveer waard te zijn als je niveau redelijk is?

Is het nu trouwens dé tijd om je stadion te verbouwen of niet? Er worden namelijk geen wedstrijden gespeeld (behalve oefenwedstrijden dan). M'n zitplaatsen zitten namelijk altijd vol, dan ga ik die maar eens uitbreiden. ;)

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Pizza_Shooter schreef op 17 March 2003 @ 14:18:
Ik ben 4e geworden in m'n poule... :) Ben ik op zich wel blij mee hoor. Ik heb namelijk een hoop wedstrijden (dus punten) gemist omdat ik later in kwam vallen...

Maar, m'n jeugdopleiding is nu eindelijk (na veel weken op 20k) redelijk i.p.v. matig. Bij matig krijg ik spelers van 0k of 1k :( nu kreeg ik er eentje van 10k. Moet ik daar nou blij mee zijn ofzo? Daar heb ik toch niks aan! Of worden ze nog veel meer waardt als je ze een paar weken traint?? :?

En hoeveel horen je spelers ongeveer waard te zijn als je niveau redelijk is?

Is het nu trouwens dé tijd om je stadion te verbouwen of niet? Er worden namelijk geen wedstrijden gespeeld (behalve oefenwedstrijden dan). M'n zitplaatsen zitten namelijk altijd vol, dan ga ik die maar eens uitbreiden. ;)

Ik zou maar eens wat meer gaan lezen in de regels want je snapt nog lang niet alles..

Je jeugdopleiding is gewoon mazzel hebben, mijne is nu goed en heb nog niks boven de 15k gehad.. Maar er zijn ook gasten met heel veel mazzel die met een waardeloze jeugd al een speler van > 100k trekken.. Het is dus puur geluk hebben, en de kwaliteit van je jeugdopleiding vergroot de kans alleen maar.. Maar de kans dat je echt iets waardevols krijgt is zeker niet groot.. verwacht niet elke week weer een top speler te krijgen.. En waardeloze spelers een paar weken trainen helpt niks.. Lees de regels eens om te kijken hoelang het duurt.. (om een voorbeeld te noemen, verdedigen duurt minstens 8 weken trainen onder de beste omstandigheden voordat een speler 1 niveau omhoog gaat)

Het is wel handig om nu je stadion te verbouwen, aangezien het 1,5 week duurt.. Maar je moet niet zomaar domweg een paar stoeltjes bij gaan bouwen, gebruik de arenasizer op databased.at om een calculatie te maken.. Sowieso niet gaan uitbreiden als je stadion niet elke wedstrijd vol zit of als je er eigenlijk geen geld voor hebt.

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Je krijgt btw niks voor de 2e plek van topscoorderslijst, en misschien zelfs niks voor de 1e plek :P Schijnt dat er vorige seizoen een of andere bug was waardoor je die 10k niet kreeg, weet niet of ze die gefixed hebben.
Maar het is wel erg nep dat je die bonussen van promotie ed pas aan het begin van het nieuwe seizoen krijgt, heb nu sowieso binnen 2 weken 60k schuld erbij en kan dus geen stadion uitbreiden/spelers kopen, terwijl ik nog 140k aan premies ed zal krijgen :/

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
Pizza_Shooter schreef op 17 March 2003 @ 14:18:

Een bepaald niveau jeugdopleiding is geen garantie voor een bepaalde waarde van de speler die je eruit trekt. De kans wordt alleen groter dat je een goede speler trekt. Het is en blijft dus gewoon een kwestie van geluk hebben, alleen heb je met een goede jeugdopleiding minder geluk nodig dan iemand met een matige jeugdopleiding om een goede speler te trekken.

quote:
Weet niet of het dé tijd is om je stadion te verbouwen(ja én nee), zie mijn post een paar pagina's terug in dit topic.

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Son of Satan
Reg. datum: 29 december 2001

"But it is not possible to postpone matches, and the general rule is that it is your responsibility to NOT wait until the last minute (not even the last day) before issuing match orders"

Wat gemakkelijk om te zeggen. Ik zat al op zaterdag te proberen mijn team op te stellen, maar toen was de site al niet meer bereikbaar (alleen die avond, maar dat wist ik niet).

Verder ben ik door mijn walkover slechts 9 supporters kwijtgeraakt (van 777 naar 768), dus duidelijk geen 10%. Als dat wel het geval was geweest, had ik een klein verzoekje gedaan aan onze vrienden om dat in ieder geval terug te draaien.

Nocturnal Supremacy, Sons of Satan gather for attack!!!!

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

ik ook supporters kwijt maar dat zal donderdag enzz ook wel gebeuren aangezien ik geen officiele wedstrijd speel. Hopelijk worden de supporterstatus dus gelijk zondagavond gereset zodat ik er niet nog veel meer kwijt raak :|

Amsterdam Admirals!!!

quote:
MetalMeijer schreef op 17 March 2003 @ 15:38:
"But it is not possible to postpone matches, and the general rule is that it is your responsibility to NOT wait until the last minute (not even the last day) before issuing match orders"

Wat gemakkelijk om te zeggen. Ik zat al op zaterdag te proberen mijn team op te stellen, maar toen was de site al niet meer bereikbaar (alleen die avond, maar dat wist ik niet).

Verder ben ik door mijn walkover slechts 9 supporters kwijtgeraakt (van 777 naar 768), dus duidelijk geen 10%. Als dat wel het geval was geweest, had ik een klein verzoekje gedaan aan onze vrienden om dat in ieder geval terug te draaien.
Dat kleine verzoekje kon wel eens geen gehoor hebben gevonden :p Als je geen walkover had gehad waren er bijv 12 supporters bijgekomen dus dat is per saldo 21 supporters eraf.(= ongeveer -3%, dus nóg lang geen 10%, maar OK)

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 17-03-2003 16:29 (5%)

Weet iemand (uit vorige seizoenen) wanneer die bonussen nou op de rekening komen te staan? Ik hoop idd niet aan het begin van het seizoen...

Reg. datum: 16 december 2000

quote:
Windhoosje schreef op 17 maart 2003 @ 16:44:
Weet iemand (uit vorige seizoenen) wanneer die bonussen nou op de rekening komen te staan? Ik hoop idd niet aan het begin van het seizoen...
na de kwalificatie wedstrijden (van komend weekend)

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

Het bestuur van Nobbe United feliciteerdt alle clubs die een tevreden gevoel over hebben gehouden na dit seizoen.

Ook iedereen erg veel succes volgend seizoen.

Thije wijzigde dit bericht 17-03-2003 18:58 (10%)

Laten we het eens worden..

Reg. datum: 12 november 2000

Haha, de nummer 1 met 5-0 weggespeeld :*) :*) Alleen jammer dat de nummer 2 geen fouten heeft gemaakt, zodat ik nog derde ben geworden, volgend jaar belooft spannend te worden, kijkend naar de stand:

1. robmartens 14 41 - 16 31
2. robos 14 34 - 20 27
3. VV Achteruit 14 23 - 14 26
4. Kings of the Field 14 35 - 15 25
5. willum2 14 15 - 26 16
6. vv hansavia 14 14 - 28 13
7. Anthonios 14 14 - 33 11
8. scHeerenveen 14 11 - 35 11

Helemaal als je er rekening mee houdt dat toen ik begon er al 6 wedstrijden geweest waren en ik onderaan stond met 3 punten

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

VOOR VRAGEN OVER DE SEIZOENSWISSELING; LEES DE OPENINGSPOST ;)

en laten we ophouden te miepen over afgelopen weekend, ik vind het nog steeds een topspel en ze balen er zelf waarschijnelijk een stuk harder van dan ze laten merken.

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Reg. datum: 12 november 2000

quote:
yared schreef op 17 March 2003 @ 19:56:
VOOR VRAGEN OVER DE SEIZOENSWISSELING; LEES DE OPENINGSPOST ;)

en laten we ophouden te miepen over afgelopen weekend, ik vind het nog steeds een topspel en ze balen er zelf waarschijnelijk een stuk harder van dan ze laten merken.

VInd ik ook..die dingen gebeuren nu eenmaal, ,maar het spel wordt er niet slechter op...

T'is alleen een beetje 'lullig' dat het gebeurt op z'on belangrijk moment voor sommigen van ons,maargoed iedereen heeft er last van!

koentjuh wijzigde dit bericht 17-03-2003 20:06 (14%)

1, 2, 3, 4 .....

Worden de poules in de VI trouwens gewoon willekeurig door elkaar gegooid? Of blijf je in je oude poule zitten, met dan 1 gedegradeerd team uit V.
Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

quote:
hoedjevanpapier schreef op 17 March 2003 @ 20:17:
Worden de poules in de VI trouwens gewoon willekeurig door elkaar gegooid? Of blijf je in je oude poule zitten, met dan 1 gedegradeerd team uit V.
Nee en ja :)

Laten we het eens worden..

quote:
ThaNobius schreef op 17 maart 2003 @ 18:57:
Het bestuur van Nobbe United feliciteerdt alle clubs die een tevreden gevoel over hebben gehouden na dit seizoen.

Ook iedereen erg veel succes volgend seizoen.

Namens het bestuur van F.C. GoT wil ik jou heel erg bedanken! Ik wens jou ook heel veel succes volgend seizoen.

Ik ben erg tevreden over dit seizoen, ben gepromoveerd, dus...

Ik heb een beetje 't idee dat de animo op de transfermarkt een beetje laag is op 't moment...klopt dat of ligt dat aan mij :)

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 17-03-2003 21:38 (9%)

quote:
G0009 schreef op 17 March 2003 @ 21:37:
Ik heb een beetje 't idee dat de animo op de transfermarkt een beetje laag is op 't moment...klopt dat of ligt dat aan mij :)
Klopt wel...Veel mensen weten dat alle spelers een jaartje ouder worden en wachten dus tot de spelers hun verjaardagen hebben gevierd. Of er is gewoon weinig animo :)

Sjonge wat een gezeik weer...Ligt ie zomeer ineens weer plat...Ze moeten toch echt effe een beetje stabiliteit krijgen! Desalniettemin vind ik HT nog steeds zeer verslavend :)

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

het zit me ook niet mee he loopt er net een deadline af van een goede goedkope speler krijg je dit weer :P

Amsterdam Admirals!!!

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

Werkt gewoon weer hoor

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

quote:
Ja nu, maar net niet :P

FC-Utrèg waor (146730)
Reg. datum: 27 februari 2001

Hier zijn nog wat spelers in de aanbieding, het is wat de gek er voor geeft. Ik zit nogal in geldnood, dus het wordt of verkopen voor 1000K of een aantal spelertjes ontslaan. Het lijkt Utrecht wel 8)7

Hier zijn ze
Jouw 27 spelers
Albert Groenewoud (8739694)
9 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Christian Sleutjes (8728333)
2 000 Euro, 28 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

Daan Kool (5333704)
13 000 Euro, 27 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider

Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Eddie Bhikhie (8728323)
2 000 Euro, 31 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Jan Garben (8753324)
1 000 Euro, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Jannes Kampen (8728331)
6 000 Euro, 28 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Technisch]

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed

Jasper de Wit (vraagprijs 6000) (8728334)
16 000 Euro, 30 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Koen van Kessel (8728330)
43 000 Euro, 26 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider

Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk

Marcus Gonggrijp (8702714)
22 000 Euro, 25 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Sjoerd Oomen (8474599)
32 000 Euro, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

quote:
neudeboules schreef op 18 March 2003 @ 08:10:
Hier zijn nog wat spelers in de aanbieding, het is wat de gek er voor geeft. Ik zit nogal in geldnood, dus het wordt of verkopen voor 1000K of een aantal spelertjes ontslaan. Het lijkt Utrecht wel 8)7

Hier zijn ze
[...]

Ik zie geen 1 speler staan die ik zou willen hebben...Ze zijn of te oud, of niet goed genoeg...En trouwens, zo'n leuke opsomming hier van al je spelers zit niemand echt op te wachten. Als je echt in geldnood zit moet je oplossingen zoeken, zoals handelen, je jeugdinvestering stoppen, en zo veel mogelijk kosten reduceren...
Succes iig

Brainpower wijzigde dit bericht 18-03-2003 12:09 (2%)
Reden: typo

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: