Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Doktor - Maakt geblesseerde spelers sneller wedstrijdfit.
Kortom andere functies heeft hij niet? Dus waarom houden en onnodig salaris dokken?
Per maand ben ik 47500 kwijt aan vaste lasten. En als ik een vol stadion heb dan haal ik er max 40k uit.
Hoe komen jullie in godsnaam aan geld?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
HandelenThe Dolf schreef op 05 April 2003 @ 18:51:
Ik snap dus niet hoe jullie allemaal zoveel kunnen investeren in de jeugdopleiding.
Per maand ben ik 47500 kwijt aan vaste lasten. En als ik een vol stadion heb dan haal ik er max 40k uit.
En ThaNobius...ik kan ze idd net zo goed allemaal ontslaan
Verwijderd
Windhoosje schreef op 05 April 2003 @ 18:54:
[...]
Handelen![]()
En ThaNobius...ik kan ze idd net zo goed allemaal ontslaan
Verwijderd
dus een groter stadion bouwen! Als je geld hebt (gewoon veel spelers verkopen) dan naar 20000 plaatsen gaan. dan komt het geld vanzelf.The Dolf schreef op 05 april 2003 @ 18:51:
Ik snap dus niet hoe jullie allemaal zoveel kunnen investeren in de jeugdopleiding.
Maar dat wilt wel zeggen dat ik best lang in de schulden sta.Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 19:12:
[...]
dus een groter stadion bouwen! Als je geld hebt (gewoon veel spelers verkopen) dan naar 20000 plaatsen gaan. dan komt het geld vanzelf.
Want uitbreiden naar 20k kost mij 290k en de wekelijkse onderhoudskosten stijgen ook met 8k.
Niet te doen dus.
Gezocht!
Router
Verwijderd
ik sta altijd al op -200k bijna. speel nu 1/2 seizoen. eerst investeren en gewoon geduld hebben. anders gewoon naar 15000 plaatsen ofzo.The Dolf schreef op 05 April 2003 @ 19:15:
[...]
Maar dat wilt wel zeggen dat ik best lang in de schulden sta.
Want uitbreiden naar 20k kost mij 290k en de wekelijkse onderhoudskosten stijgen ook met 8k.
Niet te doen dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 19:21 ]
Maar hoe lang duurde het uitbreiden ook al weer? 8 dagen?
Gezocht!
Router
Verwijderd
8 dagen ja. zolang je rond de -200k zit is het niet erg maar je moet niet richting -300k gaan.The Dolf schreef op 05 april 2003 @ 19:35:
Ik sta volgende week op -90k.
Maar hoe lang duurde het uitbreiden ook al weer? 8 dagen?
Verwijderd
tips altijd welkom....;)Windhoosje schreef op 05 april 2003 @ 19:43:
Ik sta nooit in het rood...Ik zorg er gewoon voor dat ik veel geld verdien
(hoe goed te handelen in spelers dus)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 20:33 ]
Ik zorg ook altijd dat ik minstens een ton heb, sta nooit rood.. Toch 5 grote aankopen gedaan, 2x stadion uitgebreid, en elke week 20k in jeugdopleiding
Plus dat ik de laatste twee weken me huis aan het leegverkopen ben op eBay (200 euro in twee weken aan zooi verkocht) en heb ook nog twee seizoenen Stargate SG1 zitten kijken... 3-4 afleveringen per avond van drie kwartier, blijft weinig tijd (en hd ruimte, 17G) over dan
maar ik lees/ben nog steeds actief!
moet toch iemand zijn die straks die GoT beker afpakt van devv05
TOTO
Stiphout Vooruit - Korreweg Sport 3
Ketenix - vinniestyle 3
FC Dracks - Cannabis High 1
Poldervogels - FC Anoniem 3
FC Halderberge - CVP 2
Fc Oudeland - Tikkie Terug 1
ventura's - HARDTRANCE 2
Nobbe United - Vorwärts Knoedel 1
Harlem Hattricks - FCTWENTE '68 1
AFC-Ajax Amsterdam - F.C. GoT 2
Foray, al gelukt met HAM/Training?
Probeer handmatig alle matches op te halen (wel even je default language op engels zetten).
Zodra ik me spelletje uitheb zit ik weer dagelijks hier en verzinnen we wel weer eens wat leuke polletjes enzo
Nog een paar uurtjes en we mogen weer!
Moet eerlijk zeggen dat ik de competitie leuker vind dan de bekers... woensdag kan ik namelijk nooit volgen, al helemaal niet nu int. wedstrijden een half uur eerder spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door yared op 06-04-2003 01:09 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Maar wat is goedkoop?devv05 schreef op 05 april 2003 @ 22:26:
gewoon spelers goedkoop inkopen (desnoods beetje bijtrainen) en dan verkopen voor mooie prijs.. Stadion bouwen duurt tussen de 8 en de 10 dagen...
Ik zorg ook altijd dat ik minstens een ton heb, sta nooit rood.. Toch 5 grote aankopen gedaan, 2x stadion uitgebreid, en elke week 20k in jeugdopleiding
Gezocht!
Router
Hangt van de speler af.... Vergelijk markten met elkaar zodat je een beetje een idee krijgt van de prijzen...
Daar is tegenwoordig geen grip op te krijgen. De ene passable keeper verkoop je voor 10k terwijl de andere er voor 120k uitgaat.devv05 schreef op 06 April 2003 @ 02:05:
[...]
Hangt van de speler af.... Vergelijk markten met elkaar zodat je een beetje een idee krijgt van de prijzen...
Gezocht!
Router
Ik dacht zelf in de competitie wedstrijd niet, maar als ik hem opstel word zijn naam niet rood ofzo, vandaar...
Verwijderd
Stiphout Vooruit - Korreweg Sport 1
Ketenix - vinniestyle 2
Poldervogels - FC Anoniem 1
FC Halderberge - CVP 2
Fc Oudeland - Tikkie Terug 2
ventura's - HARDTRANCE 2
[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 06-04-2003 11:17 ]
Verwijderd
Tja, waardeloos voor Positiespel en Verdedigen schiet niet echt op, natuurlijk.Lazar Kardeþ (10787092)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die rustig is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 41 000 Euro
Loon: 700 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

10k?? Waar, waar??The Dolf schreef op 06 april 2003 @ 02:06:
[...]
Daar is tegenwoordig geen grip op te krijgen. De ene passable keeper verkoop je voor 10k terwijl de andere er voor 120k uitgaat.
'k Heb vandaag m'n vierde redelijke keeper getrokken in m'n HT-carriere
Staat vanavond te koop
[ Voor 20% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-04-2003 12:00 ]
Dat is voor een aanvaller toch niet nodigVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 11:24:
Tja, waardeloos voor Positiespel en Verdedigen schiet niet echt op, natuurlijk.
Zijn die 5 woordvoerders die ik heb ingehuurd toch nog ergens goed voor, ik ga er namelijk 4000 in sponsorinkomsten op vooruit.
[ Voor 20% gewijzigd door Zonar op 06-04-2003 14:56 ]
Don't waste your time or time will waste you
Nou nee. Want het kost je nl 7500 aan loon dus zit je met een verlies van 3500.Zonar schreef op 06 april 2003 @ 14:52:
Zijn die 5 woordvoerders die ik heb ingehuurd toch nog ergens goed voor, ik ga er namelijk 4000 in sponsorinkomsten op vooruit.
Zelf heb ik 1 woordvoerder en ben er 2800 op voorruit gegaan met slechts 1 woordvoerder.
Gezocht!
Router
Nou JA! Laten we zeggen dat ie er de komende weken elke week 4000 euro extra bijkrijgt!The Dolf schreef op 06 April 2003 @ 15:09:
[...]
Nou nee. Want het kost je nl 7500 aan loon dus zit je met een verlies van 3500.
Zelf heb ik 1 woordvoerder en ben er 2800 op voorruit gegaan met slechts 1 woordvoerder.
Ontvangt ie nu 4000 extra tov nu - 7500 loon betaald = 3500 verlies
Volgende week 8000 extra tov nu - 15000 loon betaald = 3000 verlies
Week 3 12000 extra tov nu - 22500 loon betaald = 1500 winst
Week 4 16000 extra tov nu - 30000 loon betaald = 10000 winst
enz.
Sponsorinkomst moet je dus altijd cumulatief zien!
PS
De inkomsten zullen niet elke week met 4000 toenemen, het was maar een voorbeeld, maar op termijn zal hij er dus winst op maken.
Ik heb gewoon 10 woordvoerders in dienst, bevalt me prima. Het levert je namelijk ook nog eens extra supporters op, omdat je de supporters gelukkiger maakt met meer woordvoerders.
Dit is een steeds vaker voorkomende probleem op GoT: Sommige mensen denken dat ze er alles vanaf weten en komen daarom met verkeerde adviezen voor mensen die om hulp vragen
En ja ik geef toe ik heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt.
[ Voor 12% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-04-2003 16:11 ]
Verwijderd
Ja, maar een aanvaller heb ik nu juist niet nodig.Zonar schreef op 06 april 2003 @ 14:52:
[...]
Dat is voor een aanvaller toch niet nodigDie heeft alleen passen nodig als extra skill.

Verwijderd

De mensen die hem hebben ingevult zijn:
ThaNobius
Zonar
Yared
Windhoosje
Frizza
Hoedjevanpapier
G0009
Je kunt hem nog steeds doorvoeren
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 20:07 ]
Verwijderd
Ketenix - vinniestyle 1
Poldervogels - FC Anoniem 3
FC Halderberge - CVP 2
ventura's - HARDTRANCE 2
maar das duidelijk
Ketenix - vinniestyle 1
FC Halderberge - CVP 2
ventura's - HARDTRANCE 2
Verwijderd
Ketenix - vinniestyle 1
FC Halderberge - CVP 1
Fc Oudeland - Tikkie Terug 3
ventura's - HARDTRANCE 2
Nobbe United - Vorwärts Knoedel 3
Okovango Swamps - Fiets 'em d'r in 2
En succes met de wedstrijden iedereen!
[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-04-2003 20:06 ]
Verwijderd
eigenlijk te laat maar ik mats jeG0009 schreef op 06 April 2003 @ 20:05:
Ketenix - vinniestyle 1
FC Halderberge - CVP 1
Fc Oudeland - Tikkie Terug 3
ventura's - HARDTRANCE 2
Nobbe United - Vorwärts Knoedel 3
Okovango Swamps - Fiets 'em d'r in 2
En succes met de wedstrijden iedereen!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 20:23 ]
Yared, wat een onwijze grifo-eerste helft heb jij zeg!
Helaas vergeten te PIC'en.
83% balbezit aan mijn zijde
Gezocht!
Router
Verwijderd
Euh, 1-0 voor inmiddels..
2-0
WOEI! 3-1 gewonnen van de mede kampioenskandidaat...
[ Voor 49% gewijzigd door koentjuh op 06-04-2003 21:49 ]
En voor het eerst een speler die formidabel is
Verwijderd
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Was een fles wijn verder toen de tweede helft begonHattricks kwam met 1 - 0 op voorsprong in de 13e minuut, toen Mike Bokken een hele degelijke dieptebal goed controleerde en de bal met een halve volley net onder de lat in het net deed balanden. De ruststand is 1 - 0. Hattricks had het meeste balbezit, namelijk 62 procent.
Volgens het eindrapport had ik dan ook gewonnen van een veel beter team, wat betekent dat iemand niet stilgezeten heeft (zoals ikke) in de afgelopen paar weken.
Harlem Hattricks
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : matig
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : redelijk
FCTWENTE '68
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: goed
Linksback : goed
Rechterkant aanval : redelijk
Linkerkant aanval : redelijk
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Om maar niet van geluk te sprekenyared schreef op 06 April 2003 @ 22:09:
Thanobius, sommige mensen zouden dit een spannende eerste helft noemen... ik noem het tergend, harentrekkend spannend
[...]
Was een fles wijn verder toen de tweede helft begon
Volgens het eindrapport had ik dan ook gewonnen van een veel beter team, wat betekent dat iemand niet stilgezeten heeft (zoals ikke) in de afgelopen paar weken.
een van mijn spelers heeft 2 gele kaarten gehad...dus rood
staat er voor 1 wedstrijd geschorst, is dit nu voor de beker of de competitie wedstrijd?
Verwijderd

TOTO uitslag:
Ketenix - vinniestyle 2
FC Halderberge - CVP 2
Fc Oudeland - Tikkie Terug 1
ventura's - HARDTRANCE 2
ThaNobius 6 goed
Zonar 6 goed
Yared 7 goed
Windhoosje 9 goed
Frizza 6 goed
hoedjevanpapier 8 goed
G0009 7 goed
Mijn welgemeende complimenten aan de winnaar van de eerste TOTO met maar liefst 9 van de 10 goed.
Maar mooi dat ik nr 1 sta nu...
Tevens sta ik nr 1 in mijn poule, won vandaag 5-0 met (alweer) PIC
Prachtige dag vandaag...Heb niks te klagen
Sommige mensen hebben idd geluk. Ik sta 3e en heb ook met 5-0 gewonnen.Windhoosje schreef op 06 April 2003 @ 22:47:
Tevens sta ik nr 1 in mijn poule, won vandaag 5-0 met (alweer) PIC
Prachtige dag vandaag...Heb niks te klagen
Gezocht!
Router
Heb je nou al wat geld verdient?The Dolf schreef op 06 April 2003 @ 22:48:
[...]
Sommige mensen hebben idd geluk. Ik sta 3e en heb ook met 5-0 gewonnen.
White Stripes
Midfield: weak
Right Side Defence: weak
Central Defence: passable
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: passable
Central Attack: formidable
Left Side Attack: weak
Nee. Maar ik ga deze week eens wat inkopen. Heb het expres gisteren niet gedaan om loon uit te sparen.
En helaas een vol stadion. Hij is dus veel te klein.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : uitstekend
Linkerkant aanval : goed
ruststand was al 1-5 slechts 1 doelpuntje erbij in de 2e helft balbezit was in de 1e helft 59% in de 2e helft terug gezakt naar 33% .Spelers van mij hebben geen conditie ,hopelijk volgende week iets beter want er wordt deze week op getraind
gaat de vorm wellicht iets terug maar dat is geen probleem de meeste spelers zijn goed in vorm.Ik heb gisteren avond gelijk een redelijke middenvelder bij gekocht voor slechts 8000 euro als versterking.Nu moet ik het wel kunnen redden in VII
Weer een basis speler geblesseerd, en ik moet woensdag tegen een team uit V voor de beker...
De belangrijkste eigenschap voor een middenvelder is het positiespel. Verder zijn ook belangerijk: passen en verdedigen. Voor een vleugelspeller op het middenveld is het vleugelspel vanzelfsprekend belangrijk.Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 12:17:
wat voor eigenschappen moet de speler hebben dan?
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
verdedigen is niet zo belangrijk hoor. belangrijkste is positiespel daarna stamina en veel minder van belang is passing.bobsnl schreef op 07 April 2003 @ 13:28:
[...]
De belangrijkste eigenschap voor een middenvelder is het positiespel. Verder zijn ook belangerijk: passen en verdedigen. Voor een vleugelspeller op het middenveld is het vleugelspel vanzelfsprekend belangrijk.
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 13:53:
[...]
verdedigen is niet zo belangrijk hoor. belangrijkste is positiespel daarna stamina en veel minder van belang is passing.
daar gaan we weer...
verdedigen en passen zijn behoorlijk belangrijk voor middenvelders. Ze versterken respectievelijk je (centrale) verdediging en je (centrale) aanval. Stamina en positiespel zijn inderdaad belangrijker, maar vlak die andere 2 niet uit! Zoek het maar na op de bekende sites in de beginpost.
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-04-2003 20:16 ]
Is het voetballen in de beker veel lucratiever dan gewoon trainen?
Vandaag trouwens een middenvelder met maar liefst 1 ster voor 120000 verkocht...
[ Voor 20% gewijzigd door Par_Martinos op 07-04-2003 21:25 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Het brengt weer wat meer geld op dan een gewone oefenwedstrijd.Par_Martinos schreef op 07 april 2003 @ 21:23:
Woensdag me maar eens uit de beker laten schoppen. Kan ik tenminste m'n mindere spelers trainen. Wat is jullie mening hierover?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Par_Martinos schreef op 07 April 2003 @ 21:23:
Woensdag me maar eens uit de beker laten schoppen. Kan ik tenminste m'n mindere spelers trainen. Wat is jullie mening hierover?
Vandaag trouwens een middenvelder met maar liefst 1 ster voor 120000 verkocht...

Je bent echt niet helemaal 100% als je je zomaar uit de beker laat kicken. En zeker niet als je in de 5e divisie of hoger zit en nog moeite hebt met de financiën.
Afhankelijk van je supporterschare en je stadion zal een extra bekerwedstrijd je zo tussen de 20k en de 80k opleveren, maar je speelt door het lotingssysteem tegen een team uit dezelfde of hogere divisie als de tegenstander van je laatste bekerwedstrijd. Dik kans dat je volgende week het weer moeilijk gaat krijgen, mocht je doorkomen.Par_Martinos schreef op 07 April 2003 @ 21:23:
Maarja, je spelers een weekje extra training geven levert ook weer niet zo heel veel op. Voor de meeste eigenschappen heb je in totaal zo'n 7 weken nodig om een speler een level hoger te krijgen. Wél lopen je spelers altijd risico op blessures, en die spelers zul je in de competitie nog hard nodig hebben.
Het blijft dus een kwestie van afwegen. Als je tegenstander echt veel beter is dan jou zou ik m'n reservespelers opstellen, maar dat is mijn mening.
Extra tipje: zorg dat je een sport psycholoog in dienst hebt voor het geval je met dubbele cijfers verliest, anders is het moraal van je spelers zo laag na afloop
PS2. Dit is mijn bescheiden mening, als iemand er anders over denkt hoor ik het graag
Ah, thije heeft al gereageerd zie ik
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-04-2003 21:31 ]
Je laat aan duidelijkheid iig niets te wensen overVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 21:38:
[...]
Hehe, ja ik reageer altijd erg abstract en to the point.
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
heb het zelfde probleem ( 7:45 )neudeboules schreef op 08 April 2003 @ 06:15:
Ik kan de hele tijd niet inloggen, heeft nog iemand daar last van (om6:15) ?
shit ,wilde net een paar leuke jonge spelers kopen

jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
spelers waar ik interresse in had zijn toch mooi verkochtneudeboules schreef op 08 april 2003 @ 07:56:
ach ik heb het idee dat niemend kan kopen, want ook op het werk kom ik er niet in. inmiddels is het 7:56
inmiddels ligt de server weer plat
Verwijderd
hier baal ik echt van had om 10:05 nog een redelijke keeper willen kopen bod stond op
23000 euro .
vanmorgen ook al een jonge aanvaller gemist van 17 jaar redelijk in scoren matig in passen
en redelijke conditie bod stond op 3000 euro .Ik heb nog net kunnen zijn wie hem nu heeft
voordat de server uitviel
De deadlines worden toch gewoon verlengd?Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 10:03:
server zal maar 20 minuten plat gaan, is inmiddels 45 minuten geworden
hier baal ik echt van had om 10:05 nog een redelijke keeper willen kopen bod stond op
23000 euro .
vanmorgen ook al een jonge aanvaller gemist van 17 jaar redelijk in scoren matig in passen
en redelijke conditie bod stond op 3000 euro .Ik heb nog net kunnen zijn wie hem nu heeft
voordat de server uitviel
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Die speler zal toch wel voor wat meer zijn weggegaan, mag ik hopenVerwijderd schreef op 08 April 2003 @ 10:03:
vanmorgen ook al een jonge aanvaller gemist van 17 jaar redelijk in scoren matig in passen en redelijke conditie bod stond op 3000 euro .Ik heb nog net kunnen zijn wie hem nu heeft voordat de server uitviel
* Zonar is vandaag nog niet op de site geweest, maar ik wil er nu toch wel ff op, 't is volgens mij al lang 10:15 geweest
edit: Terwijl ik dit postte deed Hattrick het weer
[ Voor 7% gewijzigd door Zonar op 08-04-2003 10:23 ]
Verwijderd
en nu kunnen we weer niet inloggen dus de deadlines worden niet verlengt
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
geluksvogel,ik heb weer pechdoemaarwat schreef op 08 april 2003 @ 10:34:
ai... Ik heb er eens van geprofiteerd. Deed vlak voor de server down time een bod... in nadat de server weer running was even de boel in de gaten gehouden. Ik had nog een minuut of tien... Bingo, voor mijn
Verwijderd
speel nu 12 weken en nog nooit een geode gehad. Altijd 20k geinvesteerd. je zou toch zeggen ooit moet het eruit komen. Of gebeurd dat pas als het excellent is?
Wat is ongveer de kans op een goede als je jeugd passable is?
Is jouw jeugdopleiding na 12 weken 20k investeren nog passable?? Valt niets over te zeggen hoe groot de kans op een goede speler is, ik heb 4 zeer bruikbare en 2 redelijk bruikbare spelers getrokken in 16 weken. De betere spelers kwamen pas na een week of 8.Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 12:17:
wat is eigenlijk ongeveer de kans op een goede jeugdspeler?
speel nu 12 weken en nog nooit een geode gehad. Altijd 20k geinvesteerd. je zou toch zeggen ooit moet het eruit komen. Of gebeurd dat pas als het excellent is?
Wat is ongveer de kans op een goede als je jeugd passable is?
Als je echt wil weten wat de percentages zijn, moet je bij de makers van het spel zijn(zij zijn de enigen die het weten), en die zullen je toch geen antwoord geven.
Ik las een tijdje geleden in een interview van Johan van Extralives, dat er een enigzins random factor in de jeugdtraining zit. Dus niet na X weken X resultaat...
Dat is waarschijnelijk de reden dat ik nog op bagger uh 'redelijk' zit na ruim een seizoen.
Ben nu ook gestopt met geld erin gieten, nog slechts 5K per week en ik zie wel of het wat word.
met 5k kom je sowiezo al niet hoger als redelijk
* yared is sceptisch daarover
Verwijderd
Verwijderd
zo niet snel doen!!!!!!
http://www32.brinkster.com/hattrickusers/
Verwijderd
Mijn team is Sunclub Marmaris (69983) en speel in divisie V.231
Wat kan je eigenlijk doen met die federaties??? dat ontgaat mij een beetje.
Toen ik net bij HT zat dacht ik ook laat ik er nog maar even mee wachten, maar aan de andere kant heb je ook weer dat hoe meer mensen er mee doen hoe meer ideeen er vrijkomen, vandaar dat ik toen toch maar de GoT Federatie Nederland begonnen ben.Wat kan je eigenlijk doen met die federaties??? dat ontgaat mij een beetje.
Normale federatieleden doen mee met federaties voor het community gebeuren met o.a. het forum... wij GoT'rs zijn natuurijk 'gezegend' met een veel beter alternatief/forum

Voor de rest waren de feds een beetje het ondergeschoven kindje, echter Extralives heeft al enkele malen gesuggereerd om daar wat aan te gaan doen, en wie profiteert beter van dan al bestaande federaties met een zo hoog mogelijk ledental...
GoT Federatie NL heeft alweer 24 leden en een actief bestuur (Thije: nieuwsbrieven & toto, Devv05: GoT Cup, en ikke: forum, supern00b) en groeit nog elke dag.
Dus blijf lid worden, kost niks, wel zo gezellig en wie weet profiteren we van de extraatjes als eerste.... en natuurlijk, ideeen zijn welkom!
PS: Ieder lid die reeds een keer tegen een andere Tweaker heeft gespeeld en nu n00b lid is kan solliciteren als Tweakeroid!
Verwijderd
Wat ik van het HT-forum begrepen heb:yared schreef op 08 april 2003 @ 14:46:
* yared investeert zich helemaal blauw in zijn jeugd...
Ik las een tijdje geleden in een interview van Johan van Extralives, dat er een enigzins random factor in de jeugdtraining zit. Dus niet na X weken X resultaat...
Dat is waarschijnelijk de reden dat ik nog op bagger uh 'redelijk' zit na ruim een seizoen.
Ben nu ook gestopt met geld erin gieten, nog slechts 5K per week en ik zie wel of het wat word.
-Elke level stijging komt ongeveer overeen met een verdubbeling van de investeringstijd (bij 20k). Als van rampzalig naar waardeloos niveau jeugdopleiding 1 week kost, kost van waardeloos naar slecht dus 2 weken enz.
-Je bij een lagere wekelijkse investering dan 20k nooit op het hoogste niveau(uitstekend=excellent) jeugdopleiding kunt komen. Ik dacht dat het maximum bij 10k goed(solid) en bij 5k redelijk(passable) was, maar pin me er niet op vast.
-Investeren in je jeugdopleiding werkt niet hetzelfde als bij je training wat betreft het opbouwen van het niveau. Door training kunnen spelers nooit slechter worden, door je investering omlaag te halen kan je jeugdopleiding wél slechter worden. Coaches die op uitstekend jeugdopleiding zaten en daarna hun investering terugbrachten naar 0 zagen hun jeugdopleiding binnen 2 weken weer zakken naar goed, terwijl ze zo'n 16 weken nodig hadden om van goed op uitstekend te komen!
Hoop dat jullie er iets aan hebben
Als we dan toch CUP's gaan promotenVerwijderd schreef op 08 april 2003 @ 15:22:
iedereen zich trouwens al in geschreven voor de got cup?
zo niet snel doen!!!!!!
http://www32.brinkster.com/hattrickusers/
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Dit is de officiele got-cup das wel ff andere koek
Verwijderd
Inderdaad ga is gauw weg met je cup man!

We doen op dit forum alleen mee aan de G.O.T. cup of STIL aan een andere cup.
Dit topic is gesloten.