Dual PIII 800Mhz @ 900Mhz op EPOX D3VA, 512 MB PC-133, GeForce 3Ti200 64 Mb DDR, 1x40Gb WD 7200rpm op RAID, 1x40Gb IBM Deskstar 5400, LiteOn 24x10x40, 16x 48x Lite-On DVD, Terratec DMX X-Fire 1024, Zwarte miditower, Neovo F15 15'' TFT Black
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last
Nieuw Topic
kritiek?
Roses are red, violets are blue. All my base, are belong to you.
Karp wijzigde dit bericht 13-02-2003 21:16 (89%)
Mijn gevarieerde fotolog met elke dag wel ooit eens een nieuwe verse foto.

zelfportret dus
Beheerder3 wijzigde dit bericht 13-02-2003 21:20 (11%)
640K ought to be enough for anybody (Bill Gates 1981)
Dan lijk je verrek veel op Mike Shinoda van Linkin Park, verrek dat is 'm ookquote:
640K ought to be enough for anybody (Bill Gates 1981)
Reg. datum: 17 november 2000
Om daar dan nog maar eens op terug te komen - bedankt en ach, 't is al zo lang geleden dat ik dit maakte en 't is bij mij net als bij zoveel andere mensen denk ik : eenmaal bezig met iets nieuws betekent vaak dat je je oude meuk nooit meer aanraakt..quote:Hugo schreef op 11 February 2003 @ 22:56:
[...]
eh ik wil er toch ffkes op terug komen
ik vind de compositie en het kleurgebruik (zoals bij erg veel van jou werk) erg geslaagd...
zou je 'm niet gewoon 2d kunnen laten zonder de gradients en er wat grungy's van kunnen maken? lijkt me al stukken beter (doch wel wat standaard)
wat zit er aan de knikker ?
Reg. datum: 13 februari 2003

niet helemaal 2d, en niet helemaal 3d...mhja kon niet kiezen
wim__k wijzigde dit bericht 13-02-2003 22:46 (40%)
wie niet sterk is moet wim zijn

www.psychicrephlex.tk <- KIJK NOU DAN! MIJN ARTGROOOOUUUP! empyrian.deviantart.com
omgquote:willem169 schreef op 10 februari 2003 @ 18:36:
[...]
Afgezien van het feit dat Curt Kobain links was

www.psychicrephlex.tk <- KIJK NOU DAN! MIJN ARTGROOOOUUUP! empyrian.deviantart.com
Xen wijzigde dit bericht 15-02-2003 14:52 (85%)

www.e-rect.tk
AapopfietS wijzigde dit bericht 15-02-2003 16:41 (10%)
je doet je ondertitel met recht veel eer aanquote:
[ LiToKi3D ]
wat ongelofelijk triest zeg, de wallpaper en de naam van de bandquote:AapopfietS schreef op 15 February 2003 @ 16:40:
Wallpapertje in mekaar geflansd voor de band
[afbeelding]
www.e-rect.tk
quote:Xen schreef op 15 February 2003 @ 19:11:
wat ongelofelijk triest zeg, de wallpaper en de naam van de band
He, anders reageer je even normaal vriend. Als je je iets niet mooi vindt, dan onderbouw je dat, in plaats van zo'n afzeikreactie te plaatsen. En kun je het niet onderbouwen, houd dan gewoon je mond.
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
nee, ik heb het niet over de graphic, maar over wat er in staat. ik ben namelijk niet zo dol op mensen die hun nick's (of in dit geval band naam) baseren op de nick/band naam van iemand anders, en dan ook nog over ze gaan lullen in een wallpaper. ik post gewoon zo'n korte reactie omdat ik dacht dat de meeste mensen hier wel slim genoeg zijn om te begrijpen wat ik daarmee bedoel (ik noem je nu niet dom, je bent een geweldige lite-mod in W&G en wens je veel succes in het blijven van een lite-mod (of natuurlijk in een "echte" mod wordenquote:Pelle schreef op 15 February 2003 @ 19:46:
[...]
He, anders reageer je even normaal vriend. Als je je iets niet mooi vindt, dan onderbouw je dat, in plaats van zo'n afzeikreactie te plaatsen. En kun je het niet onderbouwen, houd dan gewoon je mond.
quote:AapopfietS schreef op 15 February 2003 @ 16:40:
Wallpapertje in mekaar geflansd voor de band
[afbeelding]
www.e-rect.tk
niet goed :
Paars en groen. Op een flyer zou het niet misstaan, maar voor een bandwallpaper gewoon lekker wat gave foto's (ge-hue/saturation'd) in een filmstrip zetten o.i.d., dan een leuk grungy fontje eronder, en hoppa. Moedigt ook wat meer aan om 't ding te downloaden.
Als je 't een flyer zou kunnen maken (en nogmaals, daar kun je dit dus -wel- voor gebruiken), maak dan de tekst beter leesbaar. Witte tekst met een zwarte stroke/outer glow.
wel goed : nu heb je een soort dirt-effect op 't font zelf. Misschien niet je bedoeling van 't begin af, maar 't is wel geinig.
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
enneh.. Xen tis een funband en die naam is natuurlijk niet blijvend
En nou ja, boeie wat anderen ervan vinden
Het is gewoon een rip off van direct en doe maarquote:AapopfietS schreef op 15 February 2003 @ 21:27:
heh... heb je ook de site gezien? >> alles paars/groen
enneh.. Xen tis een funband en die naam is natuurlijk niet blijvendWe moesten even vlug wat verzinnen en DI-rect blijft toch niet lang in...
En nou ja, boeie wat anderen ervan vinden
Helder * Logo showcase * Yooph
daar gaan we even wat aandoen
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last
Dit topic is gesloten.