Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

Nieuw Topic
quote:

Afgezien van het feit dat Curt Kobain links was ;)
Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
willem169 schreef op 10 February 2003 @ 18:36:

[...]

Scherp :*)

2x SynQ XTRM-1 - Gemini UMX SE - Stanton DJ Pro 2000

Hmmz, d8 van zal es posten wat ik zoal maak... dit zijn dr 2 die ik wel geinig vind... :

What do u think?

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/1Beatzstream.jpg

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/1xItalie.jpg

Kom maar, kom maar, kom maar ;) ;)

Resizing niet optimaal ;)

(HED)PE wijzigde dit bericht 11-02-2003 02:04 (5%)

Dual PIII 800Mhz @ 900Mhz op EPOX D3VA, 512 MB PC-133, GeForce 3Ti200 64 Mb DDR, 1x40Gb WD 7200rpm op RAID, 1x40Gb IBM Deskstar 5400, LiteOn 24x10x40, 16x 48x Lite-On DVD, Terratec DMX X-Fire 1024, Zwarte miditower, Neovo F15 15'' TFT Black

Reg. datum: 15 februari 2001

quote:
ThaKoRn schreef op 11 February 2003 @ 02:02:
Hmmz, d8 van zal es posten wat ik zoal maak... dit zijn dr 2 die ik wel geinig vind... :

What do u think?

[afbeelding]

[afbeelding]

Ze zijn erg onscherp en vaag. Misschien een idee om het contrast een stuk op te schroeven.

Gear: goeie computer + goed fototoestel + goeie synthesizers
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.

quote:
DiMension schreef op 11 februari 2003 @ 09:14:

[...]

Ze zijn erg onscherp en vaag. Misschien een idee om het contrast een stuk op te schroeven.
Hmmm, ik maak ze juist altijd een beetje vaag, maar goed id om es met het contrast aan te kloten :)

Dual PIII 800Mhz @ 900Mhz op EPOX D3VA, 512 MB PC-133, GeForce 3Ti200 64 Mb DDR, 1x40Gb WD 7200rpm op RAID, 1x40Gb IBM Deskstar 5400, LiteOn 24x10x40, 16x 48x Lite-On DVD, Terratec DMX X-Fire 1024, Zwarte miditower, Neovo F15 15'' TFT Black

Reg. datum: 24 februari 2002

quote:
Hugo schreef op 10 February 2003 @ 18:05:
[...]

Hugo de zeurkont zegt dat #000000 zwart is en hij ziet toch echt witte tekst :P

ffkes ontopic... niet zo afkatten, arrogant worden we toch allemaal wel eens een keertje :)
maar uit het dan niet zo, er zijn zoveel mensen die hier posten en nog geen half jaartje bezig zijn, reageer dan niet...
Half jaartje? Ik doe al vanaf Ps4 mee :)

gasT, dranK maaT

heuj hoeistnou?? ben weer ff bezig geweest.. mischien wel een beetje filterachtig maar ik moes ff wa hebben http://192.168.0.1/kaoz/side.jpg
Reg. datum: 11 februari 2003

Wat vinden jullie van dit logo???

gaarne jullie mening en eventueel verbeterpunten.....

http://members.lycos.nl/moonen1981/dlight_flyer2.jpg

(het gaat om een blacklight party, waar vele muziekstylen worden gedraaid)

moonuh wijzigde dit bericht 11-02-2003 12:50 (20%)

It is een gift

http://www.phusion.nl/project/Jens/Vector/natuur.jpg
tijdje geleden met illustrator gebouwd.

wat zit er aan de knikker ?

nimation

quote:
SILV3R schreef op 11 februari 2003 @ 11:52:
[...]

Half jaartje? Ik doe al vanaf Ps4 mee :)
mja ok maar danniet bewust om met die platen bezig te zijn... hoop ik toch :P
nimation

quote:
JayAnzee schreef op 11 februari 2003 @ 14:03:
[afbeelding]
tijdje geleden met illustrator gebouwd.

leuke vormen..maar ik vinnet nog niet echt 3d :)
ik neem aan dat je dat effect wel wilde laten izen...
quote:
Hugo schreef op 11 februari 2003 @ 14:09:
[...]

leuke vormen..maar ik vinnet nog niet echt 3d :)
ik neem aan dat je dat effect wel wilde laten izen...

3d-er dan dit kon ik 't niet krijgen met de gradient mesh tool :)
Kan uiteraard tig keer mooier met een of ander 3d-pakket, maar daar brand ik m'n tere vingertjes liever niet aan.

wat zit er aan de knikker ?

adam a7

quote:
moonuh schreef op 11 February 2003 @ 12:48:

[afbeelding]

Year i.p.v. Yaer (wat er nu staat), dikker font (leesbaar!) - anders doe je een Layer effects Stroke (zelfde kleur als tekst, wit dus, van 3 pixels of zo) als je geen 'echte' bold versie hebt, alle tekst op 1 regel i.p.v. 2. Staat beter. Of in ieder geval er voor zorgen dat de tekst zo breed is als het plaatje. Verder : een woord in een bepaald font maakt het nog geen logo :P.

quote:
ThaKoRn schreef op 11 February 2003 @ 02:02:

What do u think?

[afbeelding]

[afbeelding]

Hm. Te donker - veel te donker, die eerste. Waarom? :/. Het Bladerunner font (en gerelateerde fonts) niet gebruiken als je 't kan vermijden - pak dan iets waarvan niemand doorheeft waar 't van af komt. Zet BEATZ -voor- de lekkere chick neer (mevrouw Lopez, toevallig?), en gebruik liever een normaal font voor de "introducing" in plaats van -nog- een sci-fi font (Battlefield, right?).

Bij de tweede, trema vergeten op 't woord "Italië" (maak er anders Italia of Italy van), de 3d-achtige tekst is eigenlijk fout, en waarom dat dat stukje land rood is en de rest van Italië niet is voor mij een vraag en voor jou hopelijk een weet. Je hebt iets te veel foto's over elkaar geblend om 't nog echt lekker uit te laten zien, ben ik bang. Maak 't wat strakker - vooral de "kop" van de afbeelding.

Tot zover de opbouwende kritiek.

Yoozer wijzigde dit bericht 11-02-2003 15:53 (58%)

ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

Resurrection
Reg. datum: 05 oktober 2002

quote:
moonuh schreef op 11 February 2003 @ 12:48:

[afbeelding]

Als ik zo'n flyer in me handen zou krijgen zou ik hem weg flikkeren ;)
FF die letters wat duidelijker maken, je moet ze duidelijk moeten kunnen zien.
wat die ander ook al zei, doe er een stroke omheen, of doe hem bold, misschien een Outer glow aangezien het een blacklight party is...

en die spellingsfout natuurlijk ;)

Resurrection (362560) VI.195

Reg. datum: 11 februari 2003

Ik was ook op zoek naar eventueel een extra effect op mijn flyer...kunnen jullie daar tips over geven eventueel????

It is een gift

adam a7

Laat dat effect nou maar even, zorg eerst maar eens dat 't er goed uit komt te zien. Wie treedt er op, hoe laat begint het, waar is het, hoe laat is het afgelopen, hoeveel kost 't?

Daar eerst op focussen zodat dat in ieder geval goed zichtbaar is, dan pas over de achtergrond na gaan denken. En blijf vooral van die dropshadows en outer glows af >:).

ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

Resurrection

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=57021
klikken voor grote versie....

ik zit alleen nog te kijken wat ik met de achtergrond ga doen...

nimation

quote:
ChrisisLT schreef op 11 February 2003 @ 22:39:
[afbeelding]

mja, tja.. het idee is leuk en het is leuk toegepast... maar het zijn totaal niet mijn smaak plaatjes :)
female fronted metal!

hier stond een Dick Bruna mod...
...die ik op verzoek weer heb verwijderd.

Dark Blue wijzigde dit bericht 11-02-2003 22:51 (72%)

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

Resurrection

quote:
Hugo schreef op 11 February 2003 @ 22:42:
[...]

mja, tja.. het idee is leuk en het is leuk toegepast... maar het zijn totaal niet mijn smaak plaatjes :)
Ook niet bepaald die van mij...
Maarja ff uitproberen, bijleren en vergeten :P

nimation

quote:
JayAnzee schreef op 11 February 2003 @ 14:35:
[...]

3d-er dan dit kon ik 't niet krijgen met de gradient mesh tool :)
Kan uiteraard tig keer mooier met een of ander 3d-pakket, maar daar brand ik m'n tere vingertjes liever niet aan.

eh ik wil er toch ffkes op terug komen :)
ik vind de compositie en het kleurgebruik (zoals bij erg veel van jou werk) erg geslaagd...
zou je 'm niet gewoon 2d kunnen laten zonder de gradients en er wat grungy's van kunnen maken? lijkt me al stukken beter (doch wel wat standaard :) )
De brakste schakel

quote:
ChrisisLT schreef op 11 februari 2003 @ 22:39:
[afbeelding]

Is dat de mediatechnologie muur in amersfoort? En moet je toevallig een gekke bek maken?
bakhar
Reg. datum: 20 april 2002

quote:
Pelle schreef op 10 February 2003 @ 14:12:
Lees: nokken met offtopic oneliners. Post alleen wat als je ook daadwerkelijk wat te melden hebt.
quote:
willem169 schreef op 10 February 2003 @ 18:36:

[...]

:/

maargoed, ik ben ook maar weer eens begonnen met fotosjop,
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/simultaneous_horizontal.jpg
ik ben van plan om van links '3d' naar rechts 'echt' plat gevoel een overgang te krijgen.

Resurrection

quote:
MaDDoG schreef op 12 February 2003 @ 00:55:
[...]

Is dat de mediatechnologie muur in amersfoort? En moet je toevallig een gekke bek maken?
Nee das een mooie witte muur in me huis ;)

quote:
Yoozer schreef op 11 februari 2003 @ 15:45:
[...]

Hm. Te donker - veel te donker, die eerste. Waarom? :/. Het Bladerunner font (en gerelateerde fonts) niet gebruiken als je 't kan vermijden - pak dan iets waarvan niemand doorheeft waar 't van af komt. Zet BEATZ -voor- de lekkere chick neer (mevrouw Lopez, toevallig?), en gebruik liever een normaal font voor de "introducing" in plaats van -nog- een sci-fi font (Battlefield, right?).

Bij de tweede, trema vergeten op 't woord "Italië" (maak er anders Italia of Italy van), de 3d-achtige tekst is eigenlijk fout, en waarom dat dat stukje land rood is en de rest van Italië niet is voor mij een vraag en voor jou hopelijk een weet. Je hebt iets te veel foto's over elkaar geblend om 't nog echt lekker uit te laten zien, ben ik bang. Maak 't wat strakker - vooral de "kop" van de afbeelding.

Tot zover de opbouwende kritiek.

Goeie kritiek :)
Heb ik in ieder geval wel wat aan,

Eerste is inderdaad te donker, I know, heb ook wel ergens een SE versie van deze flyer liggen... maar waar....... Er zouden eigenlijk 10.000 van gedrukt worden en verspreid, ging alleen door een aantal afspraken met een ander niet door, ze waren verplicht om zijn flyer te gebruiken :( Maar de SE versie van deze gaat als het goed is wel gebruikt worden voor een volgend feest, en die feesten zijn normaal met Marco V, Johan Gielen of in dit geval Lady Dana, dus wel geinig :*)

Die itali-->ë<-- ;) Is inderdaad wat minder, heb deze een paar dagen geleden gemaakt voor me vriendin dr werkstuk... en ik moést haar plaatjes gebruiken... Je wilt die plaatjes echt niet origineel zien, dat zweer ik je :P

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/roma.jpg

Dit is originele grootte en moet dan op goeie kwaliteit op een a4tje te zien zijn... 8)7

Als ik weer es wat tijd heb zal ik weer es wat gaan stoeien en es kijken of ik nog wat betere ''creaties'' kan vinden :)

(HED)PE wijzigde dit bericht 12-02-2003 19:07 (4%)
Reden: Url Foto aangepast... incompleet werkt ie niet ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: