Reg. datum: 17 juni 2001
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
Nieuw TopicReg. datum: 17 juni 2001
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

is het wat, wat kan erbij of word het dan te druk?

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
uuuh... tja zomaar?quote:mophor schreef op 18 januari 2003 @ 19:34:
waar is het voor? het belangrijkste cvan een logo is toch wel dat het iets verteld over waar het bijhoort
Reg. datum: 16 december 2002

quote:Man_in_a_shed schreef op 15 January 2003 @ 19:18:
Dit is een work-in-progress, voor een poster voor de Noordelijke Hogeschool Nederland, afdeling bedrijfskundige informatica. Graag uw onderbouwde kritiek!
[afbeelding]
Compositie en stand van de hand vind ik erg mooi, ik weet niet precies wat je er mee wilt bereiken, maar het ziet er leuk uit!
maar je ziet zelf denkik ook wel dat alle plaatjes die je gebruikt hebt veel te blurry zijn om op een poster te zetten. Verder zie ik overal rare gum-strepen, dit komt nogal raar over en het lijkt alsof het foutjes zijn, ik neem aan dat dat ook het geval is.
mja, leuke compositie en kleur, maar het blijven twee geblende foto's met een blur-effectje... ik ben er niet echt kapot van...quote:DNi-Cow schreef op 19 januari 2003 @ 00:42:
nieuw image, heb ik net een half uur geleden gemaakt. (en ja, de pics zijn van hebus)
[afbeelding]
quote:dapo1981 schreef op 17 januari 2003 @ 21:28:
[...]
dank jullie wel voor het positieve commentaar
maar het zijn geen brushes hoor .. ik ken ze wel maar het zijn ze niet ,
die slingers zijn gewoon sierlijke fonts die ik gebruik
Heh, ben ik gelukkig niet de enige die font's gebruikt ipv brushes voor dat soort dingen
Hij heeft opzich wel wat, alhoewel het er allemaal een beetje vreemd uit ziet.... hmm in iedergeval leuk om te zien, eens wat anders dan puppy's

Human Bobby

graag jullie mening.....

[ http://www.phpGG.nl ] Nederlandse PHP Gebruikers Groep in oprichting.
Leuke vorm, maar ik leesr er toch echt Gerard v/d B inquote:YaZe schreef op 20 januari 2003 @ 21:13:
Na wat kloten in illustrator. Logo voor Peter v/d R, ik dus.
[afbeelding]
[ http://www.phpGG.nl ] Nederlandse PHP Gebruikers Groep in oprichting.
quote:YaZe schreef op 21 januari 2003 @ 06:53:
Ik zie wat je bedoelt. Ik heb nu het streepje van de R dezelfde kleur gegeven. Maakt dit uit? Verder ga ik hier niet mee door, want het was meer testje voor met Illustrator.
Ik zou die 'R' toch omdraaien, want zo is het alles behalve duidelijk.
Gear: goeie computer + goed fototoestel + goeie synthesizers
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.
www.avpnews.com
Reg. datum: 17 juni 2001
quote:Larkie schreef op 19 januari 2003 @ 02:04:
[...]
Heh, ben ik gelukkig niet de enige die font's gebruikt ipv brushes voor dat soort dingen
Hij heeft opzich wel wat, alhoewel het er allemaal een beetje vreemd uit ziet.... hmm in iedergeval leuk om te zien, eens wat anders dan puppy's![]()
hijs idd een beetje vreemd ..
maar ik heb hem gewoon een keer spontaan gemaakt toen ik in een vervelende geinspireerde bui was . en ik vind het best leuk geworden , maar toch ook wel een beetje weird .
maar goed , dan blijft het leuk teminsten
de volgende keer zal ik wel weer wat schattigs maken .. zoals puppy's

NitroX infinity wijzigde dit bericht 21-01-2003 15:07 (27%)
Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

opmaakje voor een show-all stuff page, komen alleen plaatjes op, geen text etc.
De balk aan de rechterkant kan makkelijk breder gemaakt worden voor meer thumbnails.
Offtopic: Er zit een klein schokje in het loading-introtje van je sitequote:agentorangina schreef op 21 January 2003 @ 16:59:
[afbeelding]
opmaakje voor een show-all stuff page, komen alleen plaatjes op, geen text etc.
De balk aan de rechterkant kan makkelijk breder gemaakt worden voor meer thumbnails.
Voor al je Batzerijen: http://batzers.nl
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
Dit topic is gesloten.