Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel IV

Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 last

Nieuw Topic
AboutDJ

quote:
UneXpeCteD schreef op 16 november 2002 @ 16:29:
is het niet gewoon een productie fout in jou mixer :) ze moeten gewoon een nieuwe sturen :P je betaalt niet voor neits zoveel geld voor een mixer :/

Mwah die mixer is al een X aantal jaren oud en komt uit een engelse club die failiet is gegaan. Op zich niet zo erg maar dat ding was te ranzig om beet te pakken toen ik hem kocht. Dat hebben ze allemaal netjes schoon gemaakt bij A&H maar ik denk dat er ergens een draadje o.i.d los zit.

Zal wel gefixt worden en zo niet dan ga ik lekker voor de Tascam. Vandaag toevallig even mee staan draaien bij iemand anders en dat ding is echt s'werelds. Alles zit er op en er aan. Jammer dat ie zo duur is maar dit is echt een A&H + een Pioneer bij elkaar in 1 bak. Hij kan nameloijk alles wat die 2 ook kunnen en hij schijnt net zo sterk te zijn als een rodec e.d.
Op zich ook nog een leuke optie :) (maarja ik zit nu ff zonder knaken. Verhuizen kost meer dan genoeg :( )

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Anti-1337

quote:
Reind schreef op 17 November 2002 @ 00:59:
[...]

Mwah die mixer is al een X aantal jaren oud en komt uit een engelse club die failiet is gegaan. Op zich niet zo erg maar dat ding was te ranzig om beet te pakken toen ik hem kocht. Dat hebben ze allemaal netjes schoon gemaakt bij A&H maar ik denk dat er ergens een draadje o.i.d los zit.

Zal wel gefixt worden en zo niet dan ga ik lekker voor de Tascam. Vandaag toevallig even mee staan draaien bij iemand anders en dat ding is echt s'werelds. Alles zit er op en er aan. Jammer dat ie zo duur is maar dit is echt een A&H + een Pioneer bij elkaar in 1 bak. Hij kan nameloijk alles wat die 2 ook kunnen en hij schijnt net zo sterk te zijn als een rodec e.d.
Op zich ook nog een leuke optie :) (maarja ik zit nu ff zonder knaken. Verhuizen kost meer dan genoeg :( )
belangrijkste punt van die tascam > passen je vingers tussen de knopjes in??:)

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Wellicht ook interessant om naar Rane mixers te kijken.... 'K zag laatst nog leuk spul staan!!!

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Reg. datum: 07 januari 2000

Dit is mijn setupje, ben nog bezig aan het sparen voor een 2e cdj1000 want dat moet natuurlijk wel he :) Mixen kan nu nog gewoon nog niet en oefenen ook niet :) Ben druk bezig om m'n muziek collectie uit te breiden met cd's. Nog meer cdj1000 users hier?

http://www.xs4all.nl/~sanoerdo/Picture%206.jpg

oefenen zou je evt. nog wel kunnen door er een 'gewone' cd speler zonder pitch aan de andere kant te hangen... dan kan je met die cdj1000 alvast proberen wat plaatjes gelijk te trekken

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
SaturN schreef op 18 November 2002 @ 14:40:
Dit is mijn setupje, ben nog bezig aan het sparen voor een 2e cdj1000 want dat moet natuurlijk wel he :) Mixen kan nu nog gewoon nog niet en oefenen ook niet :) Ben druk bezig om m'n muziek collectie uit te breiden met cd's. Nog meer cdj1000 users hier?

[afbeelding]
expensive shit... ben ik blij dat ik voor die prijs 2x een axis-2 gekocht heb :P ben nu inmiddels aan het sparen voor de 8... alleen eerst nog maar ff door oefenen met de 2tjes :P

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

quote:
Ener-G schreef op 18 November 2002 @ 14:44:
oefenen zou je evt. nog wel kunnen door er een 'gewone' cd speler zonder pitch aan de andere kant te hangen... dan kan je met die cdj1000 alvast proberen wat plaatjes gelijk te trekken
Dat is precies wat ik al heb gedaan :) Aan de andere kant van de mixer staat idd een gewone cd-speler. Daar zet ik dan gewoon een track aan en dan op de cdj1000 mixen. Lukt wel aardig alleen zodra het mixen gelukt is en je verder wilt met het volgende nr inmixen kan dat niet omdat er een gewone cd-speler staat, das af en toe wel frustrerend :)

ja dat is wel minder.. maar je kan in ieder geval wel het beatmatchen onder de knie krijgen zo

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Drinking for Holland @ Le Mans

quote:
User (nog) niet, liefhebber wel. M'n portemonnee en ik zijn het helaas nog steeds niet over de aanschaf eens :'( Dus we gaan nog maar ff verder met de 100's.

My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

~~<
Reg. datum: 04 november 2000

quote:

[afbeelding]
wel cd spelers, maar de cdj-20 van gemini, is een factor 4 goedkoper (of meer) en werkt ook lekker :)

Mad World

Ff vraagje tussendoor mannen. :) Ik ga eind december/januari de Dateq XTC kopen. Nu zit ik nog met mijn eigen mixer, die ik dus moet verkopen. Het is een twee jaar oude Gemini PS-676 Pro II, zwart en in nieuwstaat. Werkt altijd perfect en zit ook nog een sampler op voor de hobbyisten onder ons. ;) Wat moet ik daar nu voor vragen? Ik heb er twee jaar geleden zo'n beetje Fl.800 voor betaald.

28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Ken ik jou?

quote:
MR_WAZOO schreef op 12 november 2002 @ 00:18:
[...]

ik geloof dat dj jumbo bezig is met een eventueel nieuw djforum

neuh... is geen vervanger voor djforum....
wij hebben een heel nieuw concept...

komt natuurlijk ook een forum bij maar een forum en een interactiefe site horen natuurlijk bij elkaar

't is trouwens niet alleen van mij maar ook van JasperT.

Chill... neem een biertje ofzo

~~<

quote:
DJ-Jumbo schreef op 18 november 2002 @ 20:19:
[...]

neuh... is geen vervanger voor djforum....
wij hebben een heel nieuw concept...

komt natuurlijk ook een forum bij maar een forum en een interactiefe site horen natuurlijk bij elkaar

't is trouwens niet alleen van mij maar ook van JasperT.
hopelijk wordt het wat met veel actieve bezoekers :)

Linux POWER!!!
Reg. datum: 06 december 2000

quote:
BtM909 schreef op 18 November 2002 @ 09:05:
Wellicht ook interessant om naar Rane mixers te kijken.... 'K zag laatst nog leuk spul staan!!!
Numark heeft ook nog een paar leuke mixers en dual cd spelers... Ik heb hier zelf de DM2002X pro master mix staan en de CDN-34S.... Als je goed gekeken naar het nieuws had dan zag je DJ Tiesto met een DM2002X draaien. Het nieuws was dat die beste DJ van Engeland was ofzo :*)

Anti-1337

* MR_WAZOO is vandaag bij platenkoning geweest

die heeft leuke spulletjes

kan er zelfs de oude console van me vriendin verkopen > een jaguar heet dat ding

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

n.o.t.k.

Misschien bedoelde je het helemaal niet zo DJ_Flowerz, maar dat Tiesto op een DM2002X mixt wil niet zeggen dat het het beste is dat er is..

Numark is mooi spul, maar qua mixers is er toch een hoop dat kwalitatief beter is..

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

Ik zit er aan te denken om nog 2 draaitafels te kopen. Heb nu dus een cdj-1000 en als mixer een djm-600. Ik heb geen zin om minimaal 700 eur uit te geven voor een technics.

Wat is een beetje goeie draaitafel om mee te beginnen. Is de gemini pt-2100 iets? Ben niet helemaal into draaitafels zeg maar.

~~<

JB-Systems Q-30 :) lees anders dit ff: http://www.new-line.nl/forum/read.asp?t=199

Exit Windows :-P

hoe goedkoper je tafel, hoe kutter je in het begin mixt SaturN. als je later goede producties af kan leveren op kutdraaitafels (ik kan het bijv. nu zelfs met XL500's of SA600's, terwijl die compleet GEEN torque hebben) kun je het zeker op Technics/Vestax (wel even wennen dan - die tafels voelen heel anders.. maar als je echt kan draaien kun je het daar zeker op!)

If Microsoft built cars, occasionally your car would die on the freeway for no reason, and you'd have to restart it. For some strange reason, you'd just accept this and carry on.

Jawel.
Maar goed, als ik deel V maag mag openen vind ik het best!

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Damn... deel V... Zo gaat het hard...

Maarre... verkloot een quote:

quote:

Raymond wijzigde dit bericht 19-11-2002 17:08 (0%)

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Less is more!
Reg. datum: 09 maart 2002

quote:
Triple-D schreef op 19 November 2002 @ 17:00:
Jawel.
Maar goed, als ik deel V maag mag openen vind ik het best!
doorgaan tot 3000 :+ en die popup van lampje :&#039;(

Yalopa wijzigde dit bericht 19-11-2002 17:33 (0%)
Reden: mods :P

You don't need eyes to see, you need vision

Less is more!
Reg. datum: 09 maart 2002

quote:
Lampje schreef op 19 november 2002 @ 17:35:
Hey, niet terugwijzigen!!

:+

Geen HTML rechten, wel edit rechten &gt;:) })

Edit:

Door vage react_bug, ff hier de laatste post:
quote:

Raymond wijzigde dit bericht 19-11-2002 17:45 (0%)

You don't need eyes to see, you need vision

Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: