Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel IV

Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 last

Nieuw Topic
Probleempje:
Mijn koptelefoon(ixos 1003) doet het rechts af en toe en als hij het doet dan trilt de rechterkant, de linkerkant is nog goed. Nu heb ik hem open gemaakt en zie dat het vliesje bocen de speaker los zit en dus trilt. Ook de koperen ring van draad eronder zit los van de speaker zelf. Is de nog te repareren of niet

vinyl inside
Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
Reind schreef op 15 November 2002 @ 00:18:
Neem dan gewoon een A&H -> Kost wat heb je nog niets.

Ik heb vandaag dat ding van mij weer terug de doos in gedonderd nadat ik een beste schok kreeg bij het aanzetten. Ik weet niet wat dat stelletje klootklappers met die mixer heeft gedaan maar goed is een ander verhaal. Morgen zal ik is gaan bellen en dit keer betalen ze zelf de verzendkosten maar.

D'r staat nu dus weer een Mag10 tussen de PDT's en ik dank onze lieve heer op mijn blote knieén dat ik dat ding heb aangeschaft toendertijd -> Die doet het tenminste nog probleemloos :)
foto ?

vinyl inside
Reg. datum: 02 maart 2001

duh, foto van z'n huidige set. actiefoto ofzo

ow en bovenstaande magnedine is een mag-25, niet mag-10

~~<
Reg. datum: 04 november 2000

die Xone 62 is wel 8) wel raar dat er schokken vanaf komen :/

quote:
jadjong schreef op 15 november 2002 @ 16:46:
Probleempje:
Mijn koptelefoon(ixos 1003) doet het rechts af en toe en als hij het doet dan trilt de rechterkant, de linkerkant is nog goed. Nu heb ik hem open gemaakt en zie dat het vliesje bocen de speaker los zit en dus trilt. Ook de koperen ring van draad eronder zit los van de speaker zelf. Is de nog te repareren of niet
hmm lijmen/solderen :? en anders beroep op de garantie doen?

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Prefers Audiotrak
Reg. datum: 27 september 2000

Reind is dus nu ook van zijn A&H geloof afgestapt? :D Klinkt misschien elitair, maar na van alles van dichtbij gezien te hebben is er voor mij maar een (nou ja, de Intimidation Don doet ook nog steeds mee...) die altijd goed is... Dateq.

Draaien is voor mij pure lol, dus ik wil niet dat zoiets door technische problemen verstoord wordt. Dus ben ik heel happy met mijn tank (Dateq 7.2) die never de geest geeft. Goed geluid, oersterk en het staat ook nog eens mooi, zo'n grote bak. :)

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

* SONiCB00M wil ook een Xone:62
Magnedine's worden niet meer gemaakt :&#039;(

Relax, we understand j00

quote:
ShadowrunR schreef op 15 november 2002 @ 13:42:
SONiCB00M en UneXpeCteD:
Hebben jullie al veel platen? En welke stijl? En hoe lang hebben jullie al geoefend?

(gewoon om es te zien, ben nl. ook van plan om te beginnen)
Aantal platen zit bijna tegen de 40 aan, stijl varieert van trance tot hardstyle (paar platen van).

Kheb wel lang geoefend dat wel, en ik ben er ook nog LANG niet, maar het is wel een errug gave hobby :).

/edit: Sorry, het is ochtend, 2 posts onder elkaar |:(

~~<

quote:
SONiCB00M schreef op 16 November 2002 @ 09:30:
[...]
Aantal platen zit bijna tegen de 40 aan, stijl varieert van trance tot hardstyle (paar platen van).

Kheb wel lang geoefend dat wel, en ik ben er ook nog LANG niet, maar het is wel een errug gave hobby :).

goedzo &gt;:)

Ken ik jou?

quote:
SONiCB00M schreef op 16 November 2002 @ 09:30:
[...]

Idem hier... ben nou bijna een jaar bezig met draaien...
Ik doe het nog steeds met plezier... al mag dat nieuwe setje dat staat geplaned wel een keer besteld worden door mij :P

ik blijf erbij: Belt-drive's is leuk om te leren... maar weet dat het na een halfjaar ZEER ZWAAR gaat irriteren... maargoed 1500 piek afschrijven in een jaar is ook en hoop geld :|... als ik het over had mogen doen had ik zeker voor Direct Drive gegaan....

ohw en over de mixer wil ik het niet eens meer hebben :(

Chill... neem een biertje ofzo

~~<

quote:
DJ-Jumbo schreef op 16 November 2002 @ 11:44:
[...]

Idem hier... ben nou bijna een jaar bezig met draaien...
Ik doe het nog steeds met plezier... al mag dat nieuwe setje dat staat geplaned wel een keer besteld worden door mij :P

ik blijf erbij: Belt-drive's is leuk om te leren... maar weet dat het na een halfjaar ZEER ZWAAR gaat irriteren... maargoed 1500 piek afschrijven in een jaar is ook en hoop geld :|... als ik het over had mogen doen had ik zeker voor Direct Drive gegaan....

ohw en over de mixer wil ik het niet eens meer hebben :(
wat voor setje ga je kopen? :)

AboutDJ

quote:
MisterDon schreef op 16 November 2002 @ 03:24:
Reind is dus nu ook van zijn A&H geloof afgestapt? :D Klinkt misschien elitair, maar na van alles van dichtbij gezien te hebben is er voor mij maar een (nou ja, de Intimidation Don doet ook nog steeds mee...) die altijd goed is... Dateq.

Nee hoor ik stap voorlopig nog niet van mijn A&H geloof af. Waarschijnlijk 1 of andere prutser aan het werk geweest daar. Gisteren heb ik gebeld en ik heb hem s'middags opgestuurd.
Nu maar kijken wat er nu van terecht gaat komen. Anders donder ik de A&H d'r uit en koop ik een Tascam X9 -> Super mixers :) (maarja dat zeiden ze van A&H ook ;) )

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Relax, we understand j00

quote:
Reind schreef op 16 november 2002 @ 12:28:
[...]

Nee hoor ik stap voorlopig nog niet van mijn A&H geloof af. Waarschijnlijk 1 of andere prutser aan het werk geweest daar. Gisteren heb ik gebeld en ik heb hem s'middags opgestuurd.
Nu maar kijken wat er nu van terecht gaat komen. Anders donder ik de A&H d'r uit en koop ik een Tascam X9 -> Super mixers :) (maarja dat zeiden ze van A&H ook ;) )
Dit bedenk ik me nu pas, maar had je die A&H wel geaard?

Anti-1337

quote:
MisterDon schreef op 16 november 2002 @ 03:24:

Draaien is voor mij pure lol, dus ik wil niet dat zoiets door technische problemen verstoord wordt. Dus ben ik heel happy met mijn tank (Dateq 7.2) die never de geest geeft. Goed geluid, oersterk en het staat ook nog eens mooi, zo'n grote bak. :)

probeer eens een rodec

betaal je tenminstte niet voor de naam ghehehe
je betaalt bij rodec puur voor de robuustheid enzo

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Anti-1337

quote:
SONiCB00M schreef op 16 November 2002 @ 12:39:
[...]
Dit bedenk ik me nu pas, maar had je die A&H wel geaard?

danm had vermoedelijk de aardlek deruit geklapt

een mixer mag NOOIT schokken geven, geaard of niet

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

~~<

is het niet gewoon een productie fout in jou mixer :) ze moeten gewoon een nieuwe sturen :P je betaalt niet voor neits zoveel geld voor een mixer :/

Ken ik jou?

quote:
UneXpeCteD schreef op 16 November 2002 @ 12:19:
[...]

wat voor setje ga je kopen? :)

ik heb geeeeeen id :)

ik vermoed een gemini 626i met 2x Q30 TT's

Chill... neem een biertje ofzo

Wil nu ook al zolang m'n set halen, alleen heb'k nog geen tijd gehad. Waar halen de mensen hier in de streek rond Gent (Belgie) hun platen? Natuurlijk is er Music Man, maar die schijnen duur te zijn. ('k Ga volgende week trouwens zelf ook es proberen te checken)
~~<

quote:
DJ-Jumbo schreef op 16 november 2002 @ 18:01:
[...]

ik heb geeeeeen id :)

ik vermoed een gemini 626i met 2x Q30 TT's
die wou ik ook gaan kopen maar ik heb toch maar 2x CDJ-20 gedaan ipv 2x Q30 :)

quote:
UneXpeCteD schreef op 16 november 2002 @ 18:48:
[...]

die wou ik ook gaan kopen maar ik heb toch maar 2x CDJ-20 gedaan ipv 2x Q30 :)

En wat is daar dan beter aan?
Mjah, het zijn cd-spelers :o Was eventjes niet wakker...
En tevreden over? Had je niet beter de CDJ-100 gekocht van Pioneer?

ShadowrunR wijzigde dit bericht 16-11-2002 20:17 (0%)
Reden: stomme fout!

quote:
ShadowrunR schreef op 16 november 2002 @ 20:13:
[...]

En wat is daar dan beter aan?
Vinyl gaat moelijker is je cdbrander.

quote:
jadjong schreef op 16 November 2002 @ 20:15:
[...]

Vinyl gaat moelijker is je cdbrander.

Zag het dus ook juist :D

(Trouwens, wanneer ik de mix uit je sig wil downen, krijg'k een 404)
~~<

quote:
ShadowrunR schreef op 16 November 2002 @ 20:13:
En tevreden over? Had je niet beter de CDJ-100 gekocht van Pioneer?
dies gelijk 150 euro duurder. En deze is ook goed :)

Less is more!
Reg. datum: 09 maart 2002

quote:
ShadowrunR schreef op 16 november 2002 @ 18:23:
Wil nu ook al zolang m'n set halen, alleen heb'k nog geen tijd gehad. Waar halen de mensen hier in de streek rond Gent (Belgie) hun platen? Natuurlijk is er Music Man, maar die schijnen duur te zijn. ('k Ga volgende week trouwens zelf ook es proberen te checken)

dat is ERG afhankelijk van je stijl,

ik haal ze:

*house, tech ,drum&bass, hiphop.... dr vinyl (Brugge) mijn favo winkel, heeft alles
*hiphop, drum&bass: music mania; gent
*drum&bass: fried chicken; gent
*disco,soul (oude platen 2dehands) Bonte (stmichiels brugge)
*BC records ook in brugge, daar ga ik eens binnenvallen om te kijken als het wat is

De music man is DUUR, te DUUR, je betaald veel voor de naam, owja in oostende is er ook een music man,heel klein, vriendelijke gast maar ook stervensduur. Weet wel wat hij liggen heeft, dus als je ff omschrijft wat je wil dan haalt hij leuke dingetjes boven (maar een beetje DJ vind die zelf ook zo)

You don't need eyes to see, you need vision

Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: