Gathering of Tweakers

Quicksearch
ja ik heb een mooie sennheiser hier :P en ja toch cd's want me cd speler is overleden en anders kan ik geen cdtjes luisteren en het is nog eens goedkoper ook :D (vinyl is wel erg duur :()

mmm vage bug van react ofzo :?

he bah, ik koop alles van gemini, maar absoluut niet de mixers

maar das geheel persoonlijk

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Relax, we understand j00

Gemini heeft wel lieve budgetmixers opzich. Maar ik ben ook van plan deze te vervangen voor een A&H.

woei :) spullen zijn aangekomen :) straks ff pics maken :)

ik heb een hekel aan GEMINI mixers omdat dit budgetmixers zijn met veel te weinig mogenlijkheden

ik heb zelf een behringer DX 1000 en die gebruik ik niet alleen om te draaien maar vooral ook om bij kleinschallige klussen alle versterkers aan te sturen

en omdat ik dan met PA versterkers werk die je aanzet op vol vermogen en verder niet meer aankomen, moet ik dus meerdere uitgangen hebben als ik meerdere vollumeniveau's moet uitsturen

zoals ik dus al zei, dit is dus iets persoonlijks

en je moet je er dan ook vrij weinig van aantrekken

Soul in the music
Reg. datum: 10 oktober 2000

quote:
MR_WAZOO schreef op 14 november 2002 @ 17:34:
ik heb een hekel aan GEMINI mixers omdat dit budgetmixers zijn met veel te weinig mogenlijkheden

Ik trek me er verder weinig van aan, maar Gemini heeft met de UMX serie toch wel aardige mixers op de markt, met genoeg mogelijkheden.

Ze maken ook veel budgetmixers, maar ik denk dat de UMX serie toch wel onderschat wordt.

Funk | Disco | Deep | Groove | Latin | Soul | House

ik volg dit topic nou al een tijd en nu lees ik hier dat geminidj budget mixers maakt op de UMX serie na

nou wou ik over en tijd een mixer aan schaffen om tussen 2 cd spelers te mixen, voor het kennis maken zeg maar. nou snap ik ook wel dat dat lang niet zo gaat met 2 huis tuin en keuken spelers maar niet iedereen heeft bak vol geld thuis staan. dus gewoon om te kijk of het echt wat is voor mij.

nou zat ik te denk om over die gemini pmx500 mixer, die sonicboom ook heeft.

dus zou ik graag willen weten of het wat is voor mij of echt troep is. ??

bvd

Anyone who quotes me in their sig is an idiot. -- Rusty Russell.

-Pardon my French, I'm Dutch-

quote:
MR_WAZOO schreef op 14 November 2002 @ 17:34:

ik heb zelf een behringer DX 1000 en die gebruik ik niet alleen om te draaien maar vooral ook om bij kleinschallige klussen alle versterkers aan te sturen

en omdat ik dan met PA versterkers werk die je aanzet op vol vermogen en verder niet meer aankomen, moet ik dus meerdere uitgangen hebben als ik meerdere vollumeniveau's moet uitsturen

zoals ik dus al zei, dit is dus iets persoonlijks

Niet om het een of ander MAAR... Het zou natuurlijk van den zotte zijn om een 626i mixer te gebruiken op een groot feest. Ik zou daar overigens ook GEEN Behringer mixer voor willen gebruiken. De Behringer mixers zijn leuk voor thuis (en of semi pro gebruik) MAAR ze zijn verre van pro (net als hun prijs!).

(Profi spul voor profi toepassingen, helaas wel met een profi prijskaartje eraan ;-)

André Huisman (www.new-line.nl)

quote:
huisman schreef op 14 November 2002 @ 18:48:
[...]

Niet om het een of ander MAAR... Het zou natuurlijk van den zotte zijn om een 626i mixer te gebruiken op een groot feest. Ik zou daar overigens ook GEEN Behringer mixer voor willen gebruiken. De Behringer mixers zijn leuk voor thuis (en of semi pro gebruik) MAAR ze zijn verre van pro (net als hun prijs!).

(Profi spul voor profi toepassingen, helaas wel met een profi prijskaartje eraan ;-)

FF een vreemde vraag:
Welke DJ mixer zou jij "af en toe" gebruiken bij een feest met een 1.2KW PA installatie?

sow, net ff geprobeerd om te mixen :P telkens als ik net de beats gelijk hebt komt er weer een of andere vocal tussendoor en is het weer ongelijk :/

* UneXpeCteD keeps on trying :D

Drinking for Holland @ Le Mans

Veel oefenen, heeeeeel veeeeeel oefenen. Het belangrijkste is dat je door hebt hoe een nummer opgebouwt is, de basis van de 'bouwsteentjes' weet zeg maar. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor muziek je draait.

My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

quote:
jadjong schreef op 14 november 2002 @ 18:59:
[...]

FF een vreemde vraag:
Welke DJ mixer zou jij "af en toe" gebruiken bij een feest met een 1.2KW PA installatie?
Een XTC (Da's bijna een profi mixer). Voor de grotere toepassingen (want 1k2 is een monitor set) de 7.3 e.d.

quote:
huisman schreef op 14 november 2002 @ 18:48:
[...]

mjah en nu mag je van mij een keer lekker gaan fietsen met je profi spul voor profi toepassingen want t enige profi dat ik ga gebruiken is de PA, de geluidskwaliteit is bij onze klussen namelijk van ondergeschikt belang, we maken geen winst erop en dus moeten we een beetje op de prijs letten en is profi spul uit den boze ;)

deze post komt wat agressiever over dan dattie bedoelt is
het is bedoelt als een grote knipoog ;)

quote:
huisman schreef op 14 november 2002 @ 23:29:
[...]
Een XTC (Da's bijna een profi mixer). Voor de grotere toepassingen (want 1k2 is een monitor set) de 7.3 e.d.

een Pioneer of een rodec, ik vind die dateq een beetje een omhoog gevallen merk

ze zijn kwalitatief uitstekend, alleen mis ik bijvoorbeeld de PFL-VU meters en is t altijd dat iedereen gelijk roept dateq

een dateq is voor biersmijtklussen imho

de rodec vind ik erg prettig werken omdat deze alleen datgene heeft wat nodig is, lekker ruim is opgebouwd en alles is lekker stevig maar toch ook soepel opgebouwd
volgens de soundtechs bij P60 is een rodec ook beter te limitten zodat de dj nooit de PA over ze nek kan draaien

en de pioneer die ik bedoel die heeft gewoon een paar leuke geintjes om mee te spelen en is robuust genoeg om een en ander aan te kunnen

Neem dan gewoon een A&H -> Kost wat heb je nog niets.

Ik heb vandaag dat ding van mij weer terug de doos in gedonderd nadat ik een beste schok kreeg bij het aanzetten. Ik weet niet wat dat stelletje klootklappers met die mixer heeft gedaan maar goed is een ander verhaal. Morgen zal ik is gaan bellen en dit keer betalen ze zelf de verzendkosten maar.

D'r staat nu dus weer een Mag10 tussen de PDT's en ik dank onze lieve heer op mijn blote knieén dat ik dat ding heb aangeschaft toendertijd -> Die doet het tenminste nog probleemloos :)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

quote:
MR_WAZOO schreef op 14 November 2002 @ 23:52:
[...]
en de pioneer die ik bedoel die heeft gewoon een paar leuke geintjes om mee te spelen en is robuust genoeg om een en ander aan te kunnen

nou nee

die dingen worden loeiheet en zijn ongelofelijk gevoelig voor drank (spetters!) en stof

maar voor de rest is die effectmodule/sampler inderdaad echt geweldig

als ze dat nou in een dateq stoppen dan ben ik verkocht ;)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Keb een Vestax PCV275 en die mag zich ook wel tussen de profi spullen verschaffen vindt ik. Is meer een club mixer voor langdurig mixwerk, niet voor snel mixen bedoeld, maar is super stevig, oogt mooi, en werkt goddelijk.

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

Relax, we understand j00

quote:
yeadder schreef op 14 November 2002 @ 18:30:
ik volg dit topic nou al een tijd en nu lees ik hier dat geminidj budget mixers maakt op de UMX serie na

nou wou ik over en tijd een mixer aan schaffen om tussen 2 cd spelers te mixen, voor het kennis maken zeg maar. nou snap ik ook wel dat dat lang niet zo gaat met 2 huis tuin en keuken spelers maar niet iedereen heeft bak vol geld thuis staan. dus gewoon om te kijk of het echt wat is voor mij.

nou zat ik te denk om over die gemini pmx500 mixer, die sonicboom ook heeft.

dus zou ik graag willen weten of het wat is voor mij of echt troep is. ??

bvd
Klein misverstandje: Ik heb geen PMX-500 maar een PS-540i ;).
Voor het kennismaken is de PMX-500 een goede keus. Veel mogelijkheden heeft dat ding niet, maar het ding kost bijna niks. Dus voor die prijs kun je 'm zo vervangen als je door wilt gaan of verkopen als het je tegenvalt.

quote:
UneXpeCteD schreef op 14 november 2002 @ 20:22:
sow, net ff geprobeerd om te mixen :P telkens als ik net de beats gelijk hebt komt er weer een of andere vocal tussendoor en is het weer ongelijk :/

* UneXpeCteD keeps on trying :D
Goed werk unex ;).
Hier gaat het beatmatchen al een stuk beter. Ik kan bijna probleemloos gelijkzetten (dat is ook niet zo moeilijk), maar ik zit er regelmatig een beat naast en het is nog altijd zoeken naar het goeie moment om een mix te laten overgaan :).

Overigens Dré: Heb je die nieuwe tabletop CD-speler van Gemini al getest?
http://www.new-line.nl/webshop/cat/cd1800x.jpg

Ik wil nl nog altijd CD's op een dag :). Eerst dacht ik aan een Pioneer CDJ-5000 (dubbeldekkertje) maar als dit ding ook presteert blijft het leuk spul :). Of verkies je eerder de PSX? (200 euro prijsverschil is nie mis)

SONiCB00M en UneXpeCteD:
Hebben jullie al veel platen? En welke stijl? En hoe lang hebben jullie al geoefend?

(gewoon om es te zien, ben nl. ook van plan om te beginnen)
geen platen want ik heb cd spelers :X

Ik verkies de PSX boven de CD-1800X (en dat terwijl ik de 1800 gewoon op voorraad heb en al tijden zit te wachten op m'n volgende lading PSX'en). De PSX kan meer en kost minder.

heb wel muziek die normaal op plaat zou staan btw :) ik (probeer) hardhouse te draaien :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws