Gathering of Tweakers

Quicksearch
Dus bij deze, het vierde topic.

nuttige info:
De vorige topics
How to become a Dj....
How to become a Dj... deel II
How to become a Dj... deel III

IDP/DJ Sets FTP
IP: 130.89.163.64
Port: 21
Name: djsets
Pass: Xone:62
C&P: ftp://djsets:Xone:62@130.89.163.64:21

Om het topic een beetje leuk te beginnen, zal ik even mijn laatste aankopen plaatsen, omdat ik er nu precies 400 heb, dit zijn de laatste 7:

- Red Hot Ryders - Machine Conrtol
- Schmuel Flash - Chilling Moments
- J.F. Sebastian featuring Kaz - Burden
- Nuw Idol - Problem Child E.P.
- Solarstone Presents Elizabeth Fields - Speak In Sympathy
- Medway Vs. Pete Gawty - Geno Sequence
- Satoshi Fume - Protlex

Oftewel: lekkere Progressive en Progressive Trance

Note from mod: Veel plezier and keep'em high in da list :P

Raymond wijzigde dit bericht 10-08-2002 10:28 (0%)
Reden: Topic netjes beginnen

Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW

edit:
Hier stond nuttige info die inmiddels al in de 1e post gepost is ;)

Hacking is just like sex: you get in, you get out, and after it you pray you didn't leave anything behind that can be traced back to you...

oeh, deel 4 :)
reind: maandag zal ik je set nog 'n keer luisteren en 'n review schrijven :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

ik heb net Reinds mix gedownload en ben 'm nu aan het luisteren.

Wat een rlxte platen hoor ik als ik ff snel erdoor skip :9

Later misschien nog wel een beoordeling :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Whahahahaha echt niemand houd van die (stijl) muziek maar iedereen vind het zwaar relaxed. De cd ligt nu zelfs al bij mijn pa in de auto :)
Het moet niet gekker worden.

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

hehe reind: bekend verschijnsel, is hier precies hetzelfde :)

ngo mensen van hier die vandaag naar rotterdam gaan?

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

JAaaaaa !! Rotterdam = 1 groot feest vandaag :)
Maar ik woon er ook, dus is het maar een kwartiertje reizen ;)

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

/offtopic ik zat gisteren in het vliegtuig samen met Johan Gielen, Marcel Woods, Erick E , Michel de Hey en DJ Jose, ik sta met hun op de foto :P pics coming soon

specs.[] MSI k7t266a pro 2 [] AMD 1700+ Asus Geforce 4 ti 4200 128 mb 512 samsung pc 2700 ddr-ram sitecom 10/100 mb Leadtek WintvXP2000 deluxe | WinXPpro Seagate V 120 gig[] Iiyama 15 inch TFT AX3818 UTC &17" CRT

Post 1 gehacked.

Viel freude am 4de topique 8-)

(wanneer er meer info in de eerste post moet, moet je maar ff icq'en.)
quote:
Lampje schreef op 10 augustus 2002 @ 10:29:
Post 1 gehacked.

Viel freude am 4de topique 8-)

(wanneer er meer info in de eerste post moet, moet je maar ff icq'en.)
Beetje mijn post jatten he :P

Hacking is just like sex: you get in, you get out, and after it you pray you didn't leave anything behind that can be traced back to you...

hmm moet werken helaas vandaag :-S dus geen dance parade

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Meer dan alleen pizza ;D

quote:
Flat© schreef op 10 augustus 2002 @ 10:08:
ngo mensen van hier die vandaag naar rotterdam gaan?

JA JA, ik gaat ook naar de FFWD, beter blijft het weer zoals het nu is,
lekkere temparatuur met veel zon en af en wolkje die voorbij komt drijven. _/-\o_

Het eind feest zal ook een moeilijke keuze gaan worden. Area 2(Roog, Olaf Basofski, Lucien Foort, Nick K, Erick E en Mary Sol) of Area 1 (Rank One, Armin, Kid Vicious, Ferry Corsten en Johan Gielen). Maar gezien de vrienden waarmee ik ga wordt het waarschijnlijk alleen maar Area 1, toch jammer want ik heb echt zin om swingen.

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

Ik zou ook naar de FFWD gaan, maar ik hou niet zo van rotterdam. En dan komt er nog bij dat ik een blaasontsteking heb en me niet helemaal 100% fit voel.

Dus ik ben lekker thuis vandaag :P

Chill... neem een biertje ofzo

iemand einig idee of het nog wordt uitgezonden wordt via radio vandaag...????

ik heb te weinig moeite gedaan....moest een mailtje sturen.... Ja Quinie ik draai op je begrafenis.....I LOVE TECHNICS....zoeken doe je met je muis, niet met je kont.

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

Ik hoop voor de FFWD gangers dat het beter weer is dan hier (Enschede) tropische regenbuien hier :)

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

Hier ook een partij regen om ziek van te worden -> KUTweer is het.
En ik sta vanavond dus op een boot te draaien -> Nou dan moet het wel beter weer gaan worden anders vrees ik het ergste :)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

ff wat anders> ik ga een dj cursus geven voor 3 a 4 koters in het jongerencentrum waar ik draai, hebben jullie nog tips/ideeen hoe dat in te vullen?

Ik dacht zelf aan eerst de gastjes leren een fatsoenlijke set neer te zetten met een dubbel cd deck (hoeft niet per se gebeatmatched etc. te zijn, als ze maar met de apparatuur overweg kunnen, geen rare overgangen maken en weten hoe alles inelkaar zit) en pas daarna met het 'beatmatchen', vinyl voor de liefhebber en andere truukjes

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

FFWD, is dat een gratiz freest net zoals de loveparade?

Ik moet toch richting Rotterdam vanavond :)
yup

Ik heb eindelijk ff de tijd en de internetverbinding :P om jullie mixjes
binnen te halen en te beluisteren. Mijn eerste vraag eigenlijk of deze
direct zijn opgenomen vanaf de draaitafel en niet zijn verder bewerkt
op de pc ? Ik heb nu die van Ener-G en TripleD binnen maar draaien jullie
alleen trance / hardhouse of staan er nog DnB / Hiphop sets op ?

* B3aTjUggl3r heeft te weinig bandbreedte om ze allemaal binnen te halen en ben te lui om te zoeken :).

Ik heb zelf ook een aantal files op mijn pctje staan waaronder een DnB set
van 25 min die ik wel kan uppen. Maar het heeft natuurlijk weinig zin als er alleen maar trance mixjes enzo tussen staan dan heeft niemand er behoefte aan.

B3aTjUggl3r wijzigde dit bericht 10-08-2002 14:27 (0%)
Reden: typo

Mehamana 60 UD priest // Shimmy 60 troll rogue

Ik wil dat best wel luisteren hoor. Die muziek vind ik ook wel vet.
We nemen direct op vanaf de mikser en kloten er (meestal) niet meer aan.

Ik ben eens een plaat vergeten en dan open je Cool edit ff op dat op te lossen :)

Welke miks heb je gedownload?
quote:
Eraser127 schreef op 10 augustus 2002 @ 14:32:
wie maakt er ff een hardcore mix :P
Zal ik maandag ff voor je regelen als ik dan nog niet ga verhuizen
ik kan wel een drum 'n bass mix uppen maar eigenlijk is het tijd voor een nieuw dnb projectje van me

quote:
Ener-G schreef op 10 augustus 2002 @ 13:53:
ff wat anders> ik ga een dj cursus geven voor 3 a 4 koters in het jongerencentrum waar ik draai, hebben jullie nog tips/ideeen hoe dat in te vullen?

Ik dacht zelf aan eerst de gastjes leren een fatsoenlijke set neer te zetten met een dubbel cd deck (hoeft niet per se gebeatmatched etc. te zijn, als ze maar met de apparatuur overweg kunnen, geen rare overgangen maken en weten hoe alles inelkaar zit) en pas daarna met het 'beatmatchen', vinyl voor de liefhebber en andere truukjes
Wat ik zelf altijd gebruik om iemand de bassisprincipes van het draaien te leren is het volgende: je neemt 2 dezelfde nummers, je zet ze op pitchlock 0 en laat er eentje afspelen. De truc van de leerling is om de tweede bij gelijke tel erin te "gooien" en vervolgens wat pitchbend om het zaakje gelijk te krijgen (ze moeten leren tellen en horen of iets nu voor of achter loopt). Overigens lijkt het mij beter om ze met vinyl te laten beginnen, zodat ze gevoel krijgen voor het geen ze aan het doen zijn. De volgende stap is om de pitch van de ene te verzetten (dit werkt natuurlijk alleen als de pitch niet zichtbaar is, of een ander nummer gebruikt wordt) en het dan gelijk te laten lopen (deze stap kost vele, vele uren)

Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws