Hmm, t gaat wel goed richting de topic weer 
Dus laat ik nog een keertje spammen ;
Kijken jullie ook eens op het irc kanaal van ons, Daar zijn meestal (lees: 'Snachts) meerdere waar je mee kunt discusseren.
irc.tweakers.net
#gotdj
Kijken jullie ook eens op het irc kanaal van ons, Daar zijn meestal (lees: 'Snachts) meerdere waar je mee kunt discusseren.
irc.tweakers.net
#gotdj
juistem
jaa goed planHmm, t gaat wel goed richting de topic weer
irc.tweakers.net
#gotdj
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Anoniem: 26952
bruut, ik ben gevraagt of ik 20 min op het lokale radiostation wil draaien
ik ben er alleen nog niet uit of ik het wel zal doen, zo goed ben ik nl. nog niet
najah jullie horen wel hoe het afloopt.
ik ben er alleen nog niet uit of ik het wel zal doen, zo goed ben ik nl. nog niet
najah jullie horen wel hoe het afloopt.
2 lossen vind ik zelf lekkerder werken, net als "vroeger" (in m'n eigen draaitafeltijd toen velen van jullie nog opgesplitst waren in x en y ;-) aan elke kant van de mixer een CD-speler.Anoniem: 57832 schreef op 12 augustus 2002 @ 19:45:
[...]
Zo ongeveer tussen de 400euro en de 900 euro
(Ik heb al 1 Technics draaitafel.Dus een draaitafel hoeft er niet perse bij.)
Het maakt ook niet uit of het een dubbele of 2 losse cd spelers zijn.
Gezien je budget kom je automatisch uit op een Gemini CDJ-20. Lekker "basic" pielding (da's dus een POSITIEF woord) zonder fratsen (helaas geen loop).
Als je echt 5 kanalen (of meer) op je mixer wilt dan is de Mag-15 een prima keuze. Lekkere lange (100mm) faders, goede EQ, VU meters per kanaal, cross-fader kan eruit gesloopt worden ;-)
Zit je totaal net onder de 900 euro (voor afronding moet je maar mailen, straks krijg ik nog een "ban" aan de broek) en heb je een setje leuke CD-spelers met een ECHT leuke mixer (als je van 100mm faders houdt tenminste).
André Huisman (www.new-line.nl)
Als het budget het toelaat zou ik toch net 1 stapje hoger gaan zitten qua draaitafels. Voor hetzelfde setje (maar dan met 2 x DJ-3000) zit je nog net onder de 700 euro...SONiCB00M schreef op 12 augustus 2002 @ 19:26:
Ik was van plan het volgende setje te halen:Leuk speelgoed d8 ik zo
- 2x Akiyama DJ-2000 direct drive draaitafels
- 2 x Audio Technica (instap) DJ Elementen
- 2 x slipmatten.
- 1 x Gemini PMX-500 mixer
Waarom? Vanwege de torque (kracht van de motor). Bij de DJ-2000/Q-20/RP-2000 zit dat net op het randje, bij de DJ-3000 is het gewoon een stuk lekkerder.
Alle waar naar sien geld ;-)
Dat bedoel ik... ik ben maar een middelbare scholier kerel, het geld groeit me niet op de rug. Jij hebt/werkt bij een goeie zaak maar ik zal het toch echt met de middelen moeten doen die ik heb. En dat zijn er nou eenmaal niet veel.
DJforum is idd down mensen -> ik weet zo 1-2-3 niet waarom maar we zijn aan het verhuizen naar een andere server heb ik begrepen die betrouwbaarder is en die de mega load van de laatste tijd aan kan.
Ook gaat er op visueel gebied het 1 en ander veranderen dus dat zullen de redenen wel zijn
Ook gaat er op visueel gebied het 1 en ander veranderen dus dat zullen de redenen wel zijn
Goed mensen;
Ik ga weer verhuizen, dit keer ga ik naar Leeuwarden. Ik heb daar nog geen internetverbinding. Maar mij kennende zal dat snel geregeld worden.
Ik hou uiteraard contact hiero.
Ik ben nu bezig mijn tulpjes uit de mikser te trekken, en dat vind ik best wel irritant. Al die zooi weer verplaatsen.
Goed. Nu gaat de computer uit. Veel draai plezier nog deze vakantie.
Ik ga weer verhuizen, dit keer ga ik naar Leeuwarden. Ik heb daar nog geen internetverbinding. Maar mij kennende zal dat snel geregeld worden.
Ik hou uiteraard contact hiero.
Ik ben nu bezig mijn tulpjes uit de mikser te trekken, en dat vind ik best wel irritant. Al die zooi weer verplaatsen.
Goed. Nu gaat de computer uit. Veel draai plezier nog deze vakantie.
Damn!! Dit is nieuw voor me: er wordt me gevraagd om te spammenEner-G schreef op 12 augustus 2002 @ 19:25:
[...]
ehhh jjjjuuummmpstaaarrrtt uwe heiligheid!! wat is de url van je Advanced Vinyl handling site ookalweer
Maar SONiCBOOM was me al voor om de url voor mijn 'Advanced Vinyl Handling - Introduction to DJ'ing and mixing' te melden
(Dat doet me goed, te weten dat ik kennelijk toch iets goeds heb weten te schrijven en dat online gezet heb
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Anoniem: 57832
En dan heb ik natuurlijk ook nog en goede versterker nodig en een stel boxen.huisman schreef op 12 augustus 2002 @ 23:28:
[...]
2 lossen vind ik zelf lekkerder werken, net als "vroeger" (in m'n eigen draaitafeltijd toen velen van jullie nog opgesplitst waren in x en y ;-) aan elke kant van de mixer een CD-speler.
Gezien je budget kom je automatisch uit op een Gemini CDJ-20. Lekker "basic" pielding (da's dus een POSITIEF woord) zonder fratsen (helaas geen loop).
Als je echt 5 kanalen (of meer) op je mixer wilt dan is de Mag-15 een prima keuze. Lekkere lange (100mm) faders, goede EQ, VU meters per kanaal, cross-fader kan eruit gesloopt worden ;-)
Zit je totaal net onder de 900 euro (voor afronding moet je maar mailen, straks krijg ik nog een "ban" aan de broek) en heb je een setje leuke CD-spelers met een ECHT leuke mixer (als je van 100mm faders houdt tenminste).
2x100 watt lijkt me wel goed.Weet iemand een redelijke versterker en boxen?
Anoniem: 60314
Tiesto vindt ik ook idd wel errug vet(voor in de trancescene dan), verders ook nog wel marco V, maar zoals je zelf al zegt, het wordt allemaal zo commercieel, maar zoals die(als je die kent) rmx van mauro picotto van lethal industry, dat is toch wel walhalla zeg maar, ietsje vage, meer naar de underground achtige muziek.SONiCB00M schreef op 12 augustus 2002 @ 19:07:
[...]Ach, je zegt het zelf al. Promo schijnt in de hardcore scene zwaar populair te zijn. Ik ben een TranceSlet®, mijn favo's zijn o.a. Dean, Tiësto (nu inmiddels wat minder, die kerel is geniaal maar zo fokking commercieel) en Johan Gielen vind ik heel wat mooie sets maken.
Anoniem: 2326
3 setjes ge-upped naar de bekende FTP server.
egosh - back to the source
mix'je van juni vorig jaar, goa/psy trance uit de beginjaren met nog wat acid aan het eind. Overgangen lopen niet altijd even lekker (vooral niet die overgang van miranda naar peacemaker) maar goed
01.Space Tribe - Waking Dreams
02.Koxbox - Stratosfierce
03.Hallucinogen - Shamanix (remix)
04.Electric Universe - Luna Overdrive
05.Transwave - Axional
06.Green Nuns of the Revolution - Megallenic Cloud
07.Transwave - Unknown Track
08.Eat Static - Bony Incus (Man with no Name remix)
09.Unconscious Collective - Fluorostani Transcendance
10.Etnica - Vimana
11.Ubar Tmar - Prophecy
12.Miranda - Freak Show
13.Peacemaker - Adventures
14.Josh Wink & Woody McBride - Stairway to Headphones
15.Yaka Suki - Power Cult
eGosh - e-Bombed
Zelfde verhaal als bovenstaande, fijne beuk klassieker in het begin van Space DJz
Wat meer beuk techno er tussendoor
01. DJ Misjah and Groovehead - Frozen Memories
02. Safety Session - Maru Part 1 A1
03. Space DJz - Side On
04. Ricke le Roy - Metempsicosi (Le Roy Mix)
05. Cosma - Out of Range
06. Astrix and Atomic Pulse - Optical Vibes
07. Deedrah - Reload (GMS remix)
08. P-Woland - Slap My
09. zasitral - Techo Soul 2 A2
10. Evolution - 3.3
11. Sonnenvakuum - Space Raiders
12. Segment - Elektos City
13. Planet BEN - space.com
14. Cosma - Massive Sphere
15. Initialization String - Gelfings Wonderland
16. Dark Nebula - Not Human
17. Sphere - Symbiont
18. Slinky Wizard - Hit and Run (original mix)
eGosh - Soultek
Ook al wat ouder met alle lo-fi/lounge platen die niemand meer nu kan horen
(Silicone Soul - Right on bijv.). Don't Hesitate loopt iets te lang door, tot het irritante aan toe net zoals day by day
01. Kings of Tomorrow - Finally (The String Reprise)
02. Blue Six - Pure (Migs Petalpusher Vocal)
03. Hill & Funes - Don't Hesitate
04. Dajae - Day by Day (Deep Dish @ the 18th street lounge)
05. Silicone Soul ft. Louise Clare Marshall - Right On
06. D.D.D. - Colors of my Shy
07. Flytox - Take Off
08. Soul Providers - Rise (Bini Martini Vocal mix)
09. Way Out West - Mindcircus (phunk investigation mix)
10. Olav Basoski - Opium Scumbagz
11. Future Groove Express - Thru Da Roof (beat freak mix)
enjoy & let me know wat je er van vindt
egosh - back to the source
mix'je van juni vorig jaar, goa/psy trance uit de beginjaren met nog wat acid aan het eind. Overgangen lopen niet altijd even lekker (vooral niet die overgang van miranda naar peacemaker) maar goed
01.Space Tribe - Waking Dreams
02.Koxbox - Stratosfierce
03.Hallucinogen - Shamanix (remix)
04.Electric Universe - Luna Overdrive
05.Transwave - Axional
06.Green Nuns of the Revolution - Megallenic Cloud
07.Transwave - Unknown Track
08.Eat Static - Bony Incus (Man with no Name remix)
09.Unconscious Collective - Fluorostani Transcendance
10.Etnica - Vimana
11.Ubar Tmar - Prophecy
12.Miranda - Freak Show
13.Peacemaker - Adventures
14.Josh Wink & Woody McBride - Stairway to Headphones
15.Yaka Suki - Power Cult
eGosh - e-Bombed
Zelfde verhaal als bovenstaande, fijne beuk klassieker in het begin van Space DJz
01. DJ Misjah and Groovehead - Frozen Memories
02. Safety Session - Maru Part 1 A1
03. Space DJz - Side On
04. Ricke le Roy - Metempsicosi (Le Roy Mix)
05. Cosma - Out of Range
06. Astrix and Atomic Pulse - Optical Vibes
07. Deedrah - Reload (GMS remix)
08. P-Woland - Slap My
09. zasitral - Techo Soul 2 A2
10. Evolution - 3.3
11. Sonnenvakuum - Space Raiders
12. Segment - Elektos City
13. Planet BEN - space.com
14. Cosma - Massive Sphere
15. Initialization String - Gelfings Wonderland
16. Dark Nebula - Not Human
17. Sphere - Symbiont
18. Slinky Wizard - Hit and Run (original mix)
eGosh - Soultek
Ook al wat ouder met alle lo-fi/lounge platen die niemand meer nu kan horen
01. Kings of Tomorrow - Finally (The String Reprise)
02. Blue Six - Pure (Migs Petalpusher Vocal)
03. Hill & Funes - Don't Hesitate
04. Dajae - Day by Day (Deep Dish @ the 18th street lounge)
05. Silicone Soul ft. Louise Clare Marshall - Right On
06. D.D.D. - Colors of my Shy
07. Flytox - Take Off
08. Soul Providers - Rise (Bini Martini Vocal mix)
09. Way Out West - Mindcircus (phunk investigation mix)
10. Olav Basoski - Opium Scumbagz
11. Future Groove Express - Thru Da Roof (beat freak mix)
enjoy & let me know wat je er van vindt
volgens mij hebben jullie niet opgelet, d'r was een reportage op 2 vandaag over dat vinyl weer terrein wint ten opzichte van de CD. Was best interessant opzich, d'r werd ook genoemd dat de dance/trance/techno/club scene nog steeds leefde op vinyl, maar ze lieten ook het productieproces zien (dat was heel interessant).
Zoals gebruikelijk wordt 2 vandaag iedere avond herhaald, dus degene die geïnteresseerd is moet vanavond maar kijken
Zoals gebruikelijk wordt 2 vandaag iedere avond herhaald, dus degene die geïnteresseerd is moet vanavond maar kijken
Anoniem: 28730
Programma: 2Vandaag
herhaling
Zender: Nederland 2
Tijdstip: 13-8-2002
00:50-01:15
Omroep: TROS/EO
Genre: Nieuws/Actualiteiten
Kenmerken: Teletekst ondertiteld
Inhoud:
Singeltjes, 12 inches en LP’s, oftewel “VINYL”. Vóór de introductie van de CD nog de gewoonste zaak van de wereld. Toen de CD algemeen werd verdween de plaat uit beeld. Maar de langspeelplaat heeft zijn langste tijd nog steeds niet gehad. In 1998 doet Sony Music haar platenpers-fabriek in Haarlem van de hand. De fabriek wordt verkocht aan één van haar klanten die een eigen platenlabel en een produktiemaatschappijtje heeft. 2Vandaag ging naar Haarlem voor een dag vol nostalgie, vinyl en muziek.
Door de herverdeling van land, ingegeven door de 'landbouwhervormingen' van president Mugabe, moesten blanke boeren vorige week hun boerderijen verlaten. 2vandaag verslaggever Herco van Houdt was vorige week in Zimbabwe en maakte een reportage over de landonteigeningen en haar nu al rampzalige gevolgen.
ik ga zeker ff kijken
herhaling
Zender: Nederland 2
Tijdstip: 13-8-2002
00:50-01:15
Omroep: TROS/EO
Genre: Nieuws/Actualiteiten
Kenmerken: Teletekst ondertiteld
Inhoud:
Singeltjes, 12 inches en LP’s, oftewel “VINYL”. Vóór de introductie van de CD nog de gewoonste zaak van de wereld. Toen de CD algemeen werd verdween de plaat uit beeld. Maar de langspeelplaat heeft zijn langste tijd nog steeds niet gehad. In 1998 doet Sony Music haar platenpers-fabriek in Haarlem van de hand. De fabriek wordt verkocht aan één van haar klanten die een eigen platenlabel en een produktiemaatschappijtje heeft. 2Vandaag ging naar Haarlem voor een dag vol nostalgie, vinyl en muziek.
Door de herverdeling van land, ingegeven door de 'landbouwhervormingen' van president Mugabe, moesten blanke boeren vorige week hun boerderijen verlaten. 2vandaag verslaggever Herco van Houdt was vorige week in Zimbabwe en maakte een reportage over de landonteigeningen en haar nu al rampzalige gevolgen.
ik ga zeker ff kijken
Als ik er als n00b nog ff wat aan toe mag voegen: Het enige wat ik hier mis is een duidelijke termenlijst, zoals torque, anti-skating e.d. (ik weet nog steeds niet wat dat laatste isJumpStart schreef op 13 augustus 2002 @ 01:38:
[...]
Damn!! Dit is nieuw voor me: er wordt me gevraagd om te spammen
Maar SONiCBOOM was me al voor om de url voor mijn 'Advanced Vinyl Handling - Introduction to DJ'ing and mixing' te melden
(Dat doet me goed, te weten dat ik kennelijk toch iets goeds heb weten te schrijven en dat online gezet heb) "
to my peers!"

Voor de rest heel behulpzame pagina
ff een vraagje, waarom gigi, die gozer maakt huppelkuthouse imho, tiesto en marco-V kan ik nog snappen, maar gigi ghehe, dat je t durft:DAnoniem: 57832 schreef op 13 augustus 2002 @ 12:06:
Mijn favo's zijn: Gigi D'Agostino (Voor zijn trx),Tiesto,Dj Scot en marco-v.
sorry voor deze post, maar vind gigi nou niet iets om trots op te zijn dat je t draait
MR_WAZOO schreef op 13 augustus 2002 @ 22:18:
[...]
ff een vraagje, waarom gigi, die gozer maakt huppelkuthouse imho, tiesto en marco-V kan ik nog snappen, maar gigi ghehe, dat je t durft:D
sorry voor deze post, maar vind gigi nou niet iets om trots op te zijn dat je t draait
Zo, nu tijd voor een biertje
Mijn broer heeft net een mixje af, ik heb het gepost op de ftp, dus als iemand zin heeft om het eens te beluisteren/reviewen...
Tracklisting :
1.Dj Tiesto - Magik Journey
2.Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto)
3.Utah Saints - Lost Vaguageness (Oliver Lieb Vocal)
4.Jones & Stepheson - The First Rebirth (Airwave)
5.Push - Universal Nation (Ferry Corsten)
6.Junk Project - Different World
7.Youri - Basic Theme
8.Dj Danny - Can't Hold It (Original)
9.Yoda - Definatly (Dj Scott Project)
10.Dj Tiesto - Lethal Industry (Svensson & Gielen)
11.Divino - The Dreamer
12.Johnny Vicious ft. Lula - Ecstacy
13.Public Energy - Three 'O Three (Speedy J)
14.Dj HMC - Marauder
15.7 PM - Free (Original)
16.7 PM - Our Minds (Steve Dexter Vocal)
17.Dj Manu - The Shaker
18.B-Activ - Boom Boom (Dj B-Back)
19.Armani & Ghost - Hard One (Robert Armani)
20.Jakyro - Seven (File 3)
21.X-Filter ft. Dj HS - Cyber Sex
22.Project #1 - #1
23.Our Destination - In Your Face
24.Showtec - Save The Day (Dj Youri)
Tracklisting en cover zijn ook te vinden op http://users.esstec.be/adion/mixes
De mix is live opgenomen en gemaakt met djDecks.
Tracklisting :
1.Dj Tiesto - Magik Journey
2.Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto)
3.Utah Saints - Lost Vaguageness (Oliver Lieb Vocal)
4.Jones & Stepheson - The First Rebirth (Airwave)
5.Push - Universal Nation (Ferry Corsten)
6.Junk Project - Different World
7.Youri - Basic Theme
8.Dj Danny - Can't Hold It (Original)
9.Yoda - Definatly (Dj Scott Project)
10.Dj Tiesto - Lethal Industry (Svensson & Gielen)
11.Divino - The Dreamer
12.Johnny Vicious ft. Lula - Ecstacy
13.Public Energy - Three 'O Three (Speedy J)
14.Dj HMC - Marauder
15.7 PM - Free (Original)
16.7 PM - Our Minds (Steve Dexter Vocal)
17.Dj Manu - The Shaker
18.B-Activ - Boom Boom (Dj B-Back)
19.Armani & Ghost - Hard One (Robert Armani)
20.Jakyro - Seven (File 3)
21.X-Filter ft. Dj HS - Cyber Sex
22.Project #1 - #1
23.Our Destination - In Your Face
24.Showtec - Save The Day (Dj Youri)
Tracklisting en cover zijn ook te vinden op http://users.esstec.be/adion/mixes
De mix is live opgenomen en gemaakt met djDecks.
Anoniem: 62487
Voor alle hardhouse/hardbass/hardtrance fans onderons heb ik ffies deze mix inelkaargedraaid en geupped(hij is nu nog bezig, en staat woensdagochtend erop) in de directory hardhouse van het FTP servertje. De mix is 117.893.248 bytes, ofwel 112 MB groot, en duurt 81 minuten en 52 seconden. De mix heet:
DJ Arjen Sas - Hardhouse essentials volume 1
De tracklist:
01. Zenith vs Avex - I'm your DJ(Attack mix)
02. Atlantic Wave - The creation(Giada remix)
03. Meteor Seven - Universal Music(DJ Scot Project remix)
04. Spacefrog feat Grim Reaper - Follow me 2002(Derb remix)
05. Giada - Diamond(Technoboy remix)
06. Showtec - Controller(DJ Duro remix)
07. Technoboy - Harddrive lesson 1
08. Kenji Ogura - Kreissage typ a
09. Yoji Biomehanika - Ding a ling(DJ Scot Project remix)
10. Hypetraxx - Paranoid(DJ Scot Project remix)
11. Ramirez - Acelerando(Panic Machine remix)
12. Marcel Woods - De bom 2001(DJ Francois remix)
13. H.A.Z.A.R.D. - James Brown is Dead 2002(Gary D Hard Bass remix)
14. Donkeyrollers - Motherf*ck(DJ Zany remix)
Greetz,
Arjen
DJ Arjen Sas - Hardhouse essentials volume 1
De tracklist:
01. Zenith vs Avex - I'm your DJ(Attack mix)
02. Atlantic Wave - The creation(Giada remix)
03. Meteor Seven - Universal Music(DJ Scot Project remix)
04. Spacefrog feat Grim Reaper - Follow me 2002(Derb remix)
05. Giada - Diamond(Technoboy remix)
06. Showtec - Controller(DJ Duro remix)
07. Technoboy - Harddrive lesson 1
08. Kenji Ogura - Kreissage typ a
09. Yoji Biomehanika - Ding a ling(DJ Scot Project remix)
10. Hypetraxx - Paranoid(DJ Scot Project remix)
11. Ramirez - Acelerando(Panic Machine remix)
12. Marcel Woods - De bom 2001(DJ Francois remix)
13. H.A.Z.A.R.D. - James Brown is Dead 2002(Gary D Hard Bass remix)
14. Donkeyrollers - Motherf*ck(DJ Zany remix)
Greetz,
Arjen
mjah, ik zal maar niet beginnen over wannabe dj's etc
MR_WAZOO schreef op 13 augustus 2002 @ 23:17:
[...]
mjah, ik zal maar niet beginnen over wannabe dj's etc
Komt wel in tijd joh... veel oefenen doet wonderen
Goh we zijn wel productief bezig de laatste dagen 
nu even wat anders qua muziekstijl:
Vanavond heb ik even alle stress van me af moeten mixen vanwege alle ellende @ work (dat ik binnenkort niet meer heb) en het resultaat is vanaf morgen op de ftp te bewonderen (ben bezig met uppen) onder de naam Ener-G_MyWorld_13-8-2002.mp3
Hart en ziel heb ik erin gelegd, bloed zweet (het is snikheet momenteel in m'n kippenhok) en tranen blablabla etc.
Kleine mixfoutjes zitten er wel in hopelijk niet al te hoorbaar maarja niemand is perfect
Het is een beetje een gloomy/duister melancholisch progressive/techno/trance achtig mixje geworden met een zwaar meeslepende flow/ritme waarin je spontaan meegezogen wordt als je lekker achteruitgezakt in je stoel met een biertje erbij zit, in de auto of gewoon op de dansvloer staat (kortom bij voorkeur die stereo ff luid en duidelijk voor de 80 minuten die de mix duurt
) yadda yadda ok genoeg spam gewoon downen die hap 
tracklisting:
1. Laidback Luke - Welcome to my World
2. Technique - Sun is Shining
3. System 7 - Alphawave
4. Aszad Risvi - Smiling at the Sun [Visitor]
5. Classified Project - Electrostatic Discharge [District records]
6. Underworld - Dark and Long (Darktrain mix)
7. Ignacio - Organon [Musicman records]
8. Splodge - Fellatio Profunda [Infrared records]
9. Sector 7 - Art of Balance (Cass/Slide phull phat mix) [Bonzai]
10. Funk d'Void - Diabla (Kevin Saunderson mix) [Soma]
11. Drax ltd. II - Amphetamine (Thomas Schumacher rework) [Wavescape]
12. Ignacio - Virton [Musicman records]
13. Der Dritte Raum - Polarstern [Virgin]
14. John Beltran - Watercoloured Dreams [Exceptional]
en voor de liefhebber kan ik evt. nog wel een cd-cover inelkaar soepen
nu even wat anders qua muziekstijl:
Vanavond heb ik even alle stress van me af moeten mixen vanwege alle ellende @ work (dat ik binnenkort niet meer heb) en het resultaat is vanaf morgen op de ftp te bewonderen (ben bezig met uppen) onder de naam Ener-G_MyWorld_13-8-2002.mp3
Hart en ziel heb ik erin gelegd, bloed zweet (het is snikheet momenteel in m'n kippenhok) en tranen blablabla etc.
Het is een beetje een gloomy/duister melancholisch progressive/techno/trance achtig mixje geworden met een zwaar meeslepende flow/ritme waarin je spontaan meegezogen wordt als je lekker achteruitgezakt in je stoel met een biertje erbij zit, in de auto of gewoon op de dansvloer staat (kortom bij voorkeur die stereo ff luid en duidelijk voor de 80 minuten die de mix duurt
tracklisting:
1. Laidback Luke - Welcome to my World
2. Technique - Sun is Shining
3. System 7 - Alphawave
4. Aszad Risvi - Smiling at the Sun [Visitor]
5. Classified Project - Electrostatic Discharge [District records]
6. Underworld - Dark and Long (Darktrain mix)
7. Ignacio - Organon [Musicman records]
8. Splodge - Fellatio Profunda [Infrared records]
9. Sector 7 - Art of Balance (Cass/Slide phull phat mix) [Bonzai]
10. Funk d'Void - Diabla (Kevin Saunderson mix) [Soma]
11. Drax ltd. II - Amphetamine (Thomas Schumacher rework) [Wavescape]
12. Ignacio - Virton [Musicman records]
13. Der Dritte Raum - Polarstern [Virgin]
14. John Beltran - Watercoloured Dreams [Exceptional]
en voor de liefhebber kan ik evt. nog wel een cd-cover inelkaar soepen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik vind ook maar 2 nummers goed.Heel goed.MR_WAZOO schreef op 13 augustus 2002 @ 22:18:
[...]
ff een vraagje, waarom gigi, die gozer maakt huppelkuthouse imho, tiesto en marco-V kan ik nog snappen, maar gigi ghehe, dat je t durft:D
Niet dat ik dat veel draai ofzo
welke 2?Anoniem: 57832 schreef op 13 augustus 2002 @ 23:41:
[...]
Ik vind ook maar 2 nummers goed.Heel goed.
Niet dat ik dat veel draai ofzo
The Riddle en l'amour toujours
Stomme vraag

AARGH, ga es op zoek naar iets anders, iets vernieuwendsAnoniem: 57832 schreef op 14 augustus 2002 @ 00:09:
[...]
De weet ik hoeveelste rmx van La passion.
En L'Amour toujours
neej, alleen gigi zegt mij wel dat ik vast ga rennenDJT schreef op 14 augustus 2002 @ 00:29:
Zegt 'Sweetly' van Gigi de ouderen onder ons nog iets?
Hey mensen ff snel een vraag.
Ik moet ff heel snel een gemixte rap/R&B cd maken voor zaterdag. Nu is het geval dat ik niet zo'n niggashit liefhebber ben en dit dus ook niet draai (laat ik het anders zeggen -> ik kan het niet eens
)
Nu ben ik ff met mixmeister aan het kloten geweest maar dat voldoet nog niet helemaal. Ik zoek een proggie wat dit dus wel goed kan -> gewoon hoppetaa nummers selecteren en dan makkelijk aan elkaar te mixen
(ja ik ben een luie flikker ik weet het maar tis niet anders)
Ow en BPM crashed gloeiende g*dv*r steeds op mijn pc -> komt door de AMD processor schijnt
Ik moet ff heel snel een gemixte rap/R&B cd maken voor zaterdag. Nu is het geval dat ik niet zo'n niggashit liefhebber ben en dit dus ook niet draai (laat ik het anders zeggen -> ik kan het niet eens
Nu ben ik ff met mixmeister aan het kloten geweest maar dat voldoet nog niet helemaal. Ik zoek een proggie wat dit dus wel goed kan -> gewoon hoppetaa nummers selecteren en dan makkelijk aan elkaar te mixen
Ow en BPM crashed gloeiende g*dv*r steeds op mijn pc -> komt door de AMD processor schijnt
Traktor dj?
Ga ik meteen proberenEner-G schreef op 14 augustus 2002 @ 02:09:
Traktor dj?
Ja daaaaaaaaaaag dan verlies je namelijk een hoop snelheid e.d en het L2 cache zit niet op je processor om het uit te zetten.DJT schreef op 14 augustus 2002 @ 02:14:
Als BPM studio crashed door je AMD proc. moet je in de bios ff je level 2 cache uitzetten.
Ik heb het trouwens al een keer geprobeerd met dat l2 cache uitzetten maar dat hielp geen f*ck
Ik ben traktor al aan het downen
Anoniem: 13255
Gebruik Sonic Foundry Acid Pro, super programma je hebt het echt zo door. (www.sonicfoundry.com)Reind schreef op 14 augustus 2002 @ 02:09:
Ik moet ff heel snel een gemixte rap/R&B cd maken voor zaterdag. Nu is het geval dat ik niet zo'n niggashit liefhebber ben en dit dus ook niet draai (laat ik het anders zeggen -> ik kan het niet eens)
Ik heb een tijdje geleden ook binnen een avondje een 2 step mix ermee gemaakt en klonk nog goed ook ...
Als je hem nodig hebt, moet je maar even seintje geven ...
suc6
http://www.sonicfoundry.c...sp?PID=462&FeatureID=4139
[ Voor 0% gewijzigd door Raymond op 14-08-2002 13:32 . Reden: tsktsktsk ]
Anoniem: 60314
Tsjah, je kunt het of je kunt het nietReind schreef op 14 augustus 2002 @ 02:16:
[...]
Ja daaaaaaaaaaag dan verlies je namelijk een hoop snelheid e.d en het L2 cache zit niet op je processor om het uit te zetten.
Ik heb het trouwens al een keer geprobeerd met dat l2 cache uitzetten maar dat hielp geen f*ck
Ik ben traktor al aan het downen

Dan pak je deze: http://www.new-line.nl/default.asp?i=30 er nog even bij voor de technische kant ;-)SONiCB00M schreef op 13 augustus 2002 @ 19:35:
[...]
Als ik er als n00b nog ff wat aan toe mag voegen: Het enige wat ik hier mis is een duidelijke termenlijst, zoals torque, anti-skating e.d. (ik weet nog steeds niet wat dat laatste is)
ok de mix staat erop Ener-G_myworld_13-8-2002 laat me weten wat jullie ervan vinden
Moet jij hem zelf mixen dan!?? Ik heb nl. genoeg R&B/ RAP mixen voor je klaar staan. Ook al gereleasde CD's (niet van mij overigens), maar als het voor een verjaardagje is, kan ik wel wat kopietjes voor je bakken....Reind schreef op 14 augustus 2002 @ 02:09:
Ik moet ff heel snel een gemixte rap/R&B cd maken voor zaterdag. Nu is het geval dat ik niet zo'n niggashit liefhebber ben en dit dus ook niet draai (laat ik het anders zeggen -> ik kan het niet eens)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Anoniem: 8083
Ik zal 'm downloaden zo gauw ik tijd heb. Ben benieuwd.Ener-G schreef op 14 augustus 2002 @ 11:29:
ok de mix staat erop Ener-G_myworld_13-8-2002 laat me weten wat jullie ervan vinden
Vanmiddag ook nog een mix in elkaar draaien voor de <<o>> trophey. Zal deze dan ook wel uploaden.
Dan hoef je hem eigenlijk niet eens meer op te sturen. Gewoon ff de link naar de «O» mailen!Anoniem: 8083 schreef op 14 augustus 2002 @ 12:58:
[...]
Vanmiddag ook nog een mix in elkaar draaien voor de <<o>> trophey. Zal deze dan ook wel uploaden.
De « en de » kun je maken met ALT + 174 en ALT + 175
Anoniem: 510
Sweetly is moooiiii..raar hoe iemand zo om kan slaanDJT schreef op 14 augustus 2002 @ 00:29:
Zegt 'Sweetly' van Gigi de ouderen onder ons nog iets?
*lalalala 'geld'*Anoniem: 510 schreef op 14 augustus 2002 @ 13:30:
[...]
Sweetly is moooiiii..raar hoe iemand zo om kan slaan
Anoniem: 13255 schreef op 14 augustus 2002 @ 09:58:
[...]
Als je hem nodig hebt, moet je maar even seintje geven ...
Niet hier doen!
Anoniem: 32338
Heeft iemand (Reind) nog toevallig ergens de playlist op zijn schijfje staan van :
(Innercity 2001)
Groovemaster Johnson - Live @ Spuntnik
Ik mot da nummer weten wat na die versie van Azzido da Bass - Doomsnight komt...
(Innercity 2001)
Groovemaster Johnson - Live @ Spuntnik
Ik mot da nummer weten wat na die versie van Azzido da Bass - Doomsnight komt...
Sweetly is best welAnoniem: 510 schreef op 14 augustus 2002 @ 13:30:
[...]
Sweetly is moooiiii..raar hoe iemand zo om kan slaan
Maar ik ken betere
haal maar weg
Anoniem: 37139
Ey SonicBoom, zat jij niet op Campzone? Volgens mij heb ik in een van de compo's tegen je gespeeld
Ik wil volgend jaar ook naar campzoneAnoniem: 37139 schreef op 14 augustus 2002 @ 14:31:
Ey SonicBoom, zat jij niet op Campzone? Volgens mij heb ik in een van de compo's tegen je gespeeld
Lekker gamen in de openlucht
Dat zou best kunnen.... ik herrinner me je nick alleen niet, had je een andere daar?Anoniem: 37139 schreef op 14 augustus 2002 @ 14:31:
Trouwens, zat jij misschien bij Chakotay in de tent?
Nee ik heb altijd dezelfde nick. Ik deed mee aan de Smash Brothers Compo, kwam daar t/m de halve finale.SONiCB00M schreef op 14 augustus 2002 @ 14:43:
[...]
Dat zou best kunnen.... ik herrinner me je nick alleen niet, had je een andere daar?
Trouwens, zat jij misschien bij Chakotay in de tent?
Ik zat trouwens bij [KOF] in een tent, Chakotay ken ik niet volgens mij.
Die SSB compo 0wnde wel jaAnoniem: 37139 schreef op 14 augustus 2002 @ 16:19:
[...]
Nee ik heb altijd dezelfde nick. Ik deed mee aan de Smash Brothers Compo, kwam daar t/m de halve finale.
Ik zat trouwens bij [KOF] in een tent, Chakotay ken ik niet volgens mij.
In de tweede ronde werd ik helaas verslagen
KOF tent, waar is dat? Ik zat in een rent-a-tent op FokStrot
Om weer ff ontopic te komen:
Welke boxen en versterker(s) heb ik nodig als ik gewoon thuis wil dj'en en b.v op kleine feesten (Mini schoolfeesten en kleine buiten dingen zoals een BBQ)
Welke boxen en versterker(s) heb ik nodig als ik gewoon thuis wil dj'en en b.v op kleine feesten (Mini schoolfeesten en kleine buiten dingen zoals een BBQ)
Whahahahahahaha ik krijg net een mailtje van de mensen van speedfreax -> Ik ga zaterdag met 2 kaarten die ik van hun heb gekregen naar speedfreax op Mysteryland
Ik had ff mee gedaan aan de vraag -> hoeveel platen heeft Joost van Bellen.
Ik zei 20.000 en het goede antwoord was 19.754 ofzo -> Ik zat er erg dicht bij
Ik ga dus voor noppes naar Mysteryland
Joost van Bellen ->
Ik had ff mee gedaan aan de vraag -> hoeveel platen heeft Joost van Bellen.
Ik zei 20.000 en het goede antwoord was 19.754 ofzo -> Ik zat er erg dicht bij
Ik ga dus voor noppes naar Mysteryland
Joost van Bellen ->
Anoniem: 510
huh randy had ook gewonnen, hij zei meer dan 40000
Maar er stond bij dat ze het wel een leuk antwoord vonden ofzo? randy?
Whahahaha Randy gaat dus ook 
Cool -> Randy contact me ff want dan spreken we daar ff wat af.
Wel lache dat uitgerekend 2 DJ's die ook nog is allebei 2Step draaien kaarten krijgen van Joost van Bellen om naar speedfreax te komen op Mysteryland. (dit stinkt naar corruptie
)
Wel lache dat uitgerekend 2 DJ's die ook nog is allebei 2Step draaien kaarten krijgen van Joost van Bellen om naar speedfreax te komen op Mysteryland. (dit stinkt naar corruptie
Hey, ik heb net een demo in elkaar geflanst, maar nu slaat hij de hele tijd over.
Hebben meer mensen daar last van met Cool Edit pro 2.0?
Ik had er nooit last van, maar de afgelopen 4 miksen is echt kut. Dan mist ie gewoon een paar seconden ertussenuit.
Erg jammer, want het was een hele goede miks, en kan ik dus nu niet uitdelen.
Cool Edit Pro 2.0
amd 1 Ghz
786 mb ram
SB live
Ik had er nooit last van, maar de afgelopen 4 miksen is echt kut. Dan mist ie gewoon een paar seconden ertussenuit.
Cool Edit Pro 2.0
amd 1 Ghz
786 mb ram
SB live
Als je de preview afspeelt heb je er geen last van?Triple-D schreef op 14 augustus 2002 @ 21:55:
Hey, ik heb net een demo in elkaar geflanst, maar nu slaat hij de hele tijd over.
Cool Edit Pro 2.0
amd 1 Ghz
786 mb ram
SB live
Jah dan heb ik er ook last van.. T gaat echt verkeerd met het opnemen
uhhhmmzzz ff hele noob vraag hoor ... maar sinds ik vorige keer een poging heb gedaan om ook een stukje DnB aan elkaar te flansen, Wat is de beste manier voor een beginner like me , om als je aan het beatmatchen bent, je ene draaitafel nog net ff dat 1/2 tel'tje(bijwijze van spreken)te laten verspringen zodat ie mooi gelijk loopt ... ik heb dit al geprobeerd dmv pitch maar ik *zuig* hier echt in ....
... MMORPG Addict.
Weet iemand nu wat de minimale watt's voor de boxen van een beginnende Dj die thuis draait en op kleine school feestjes?
Voor thuis zijn 20W samson speakers wel genoeg.Anoniem: 57832 schreef op 14 augustus 2002 @ 22:57:
Weet iemand nu wat de minimale watt's voor de boxen van een beginnende Dj die thuis draait en op kleine school feestjes?
Voor school en feestjes is het sterk afhankelijk van de inhoud van de ruimte.
Huur als beginner op je eerste feestjes gewoon je PA, scheelt een hoop geld.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Misschien aan je harddisk?? DMA uit? SBlive drivers?Triple-D schreef op 14 augustus 2002 @ 22:12:
Jah dan heb ik er ook last van.. T gaat echt verkeerd met het opnemen
2 maanden geleden ging mijn maxtor 60gb vaag doen met name bij het opnemen van mijn mixen zaten er ook haperingen en ruis door. Toen ik een nieuwe had was het probleem weg.
Heb je dit sinds kort? Heb je wat veranderd aan je systeem of drivers?
Voor thuisgebruik kan je het gewoon doen met een beetje redelijk hifi set, het is maar net wat je eraan wilt uitgeven en wat voor kwaliteit je wilt.Anoniem: 57832 schreef op 14 augustus 2002 @ 22:57:
Voor schoolfeestjes enzo zou ik spullen huren.
Maar hoeveel watt moet het ongeveer zijn?Wat is genoeg watt om een 100 persoons publiek te laten knallenAnoniem: 13255 schreef op 14 augustus 2002 @ 23:34:
[...]
Voor thuisgebruik kan je het gewoon doen met een beetje redelijk hifi set, het is maar net wat je eraan wilt uitgeven en wat voor kwaliteit je wilt.
Voor schoolfeestjes enzo zou ik spullen huren.
In een klaslokaal is 100W wel genoeg.Anoniem: 57832 schreef op 14 augustus 2002 @ 23:41:
[...]
Maar hoeveel watt moet het ongeveer zijn?Wat is genoeg watt om een 100 persoons publiek te laten knallen
In een grotere ruimte is het afhankelijk van de hoeveelheid m3
Anoniem: 8083
Dat zou een stuk makkelijker zijn jaDJT schreef op 14 augustus 2002 @ 13:19:
[...]
Dan hoef je hem eigenlijk niet eens meer op te sturen. Gewoon ff de link naar de «O» mailen!
Anyway, heb vanmiddag een lekkere mix van 60 minuten in elkaar gedraaid. Een lekker opbouwend stuk van progressive naar uplifting trance knallers. Helaas een klein lelijk zwiepje aan de platter omdat ik 'm niet meer kon corrigeren middels pitchbending. Morgenmiddag zal ik 'm plaatsen op ftp.
Hoeveel watt gebruiken ze normaal in middelgrote Disco's?jadjong schreef op 14 augustus 2002 @ 23:43:
[...]
In een klaslokaal is 100W wel genoeg.
In een grotere ruimte is het afhankelijk van de hoeveelheid m3
Ligt er aan hoe middelgroot de discotheek is hé.Anoniem: 57832 schreef op 14 augustus 2002 @ 23:59:
[...]
Hoeveel watt gebruiken ze normaal in middelgrote Disco's?
Zulke vragen kunnen we echt niet voor je gaan beantwoorden -> alles hangt namelijk af van de ruimte/aantal personen etc.
Sh*t en ik ben al zo slecht in het omrekenen van dat soort dingenReind schreef op 15 augustus 2002 @ 00:06:
[...]
Ligt er aan hoe middelgroot de discotheek is hé.
Zulke vragen kunnen we echt niet voor je gaan beantwoorden -> alles hangt namelijk af van de ruimte/aantal personen etc.
Laat het dan over aan de lokale PA verhuurder.Anoniem: 57832 schreef op 15 augustus 2002 @ 00:19:
[...]
Sh*t en ik ben al zo slecht in het omrekenen van dat soort dingen
Die moet ik dan ook nog eens eerst gaan vinden
"The life of a DJ is a hard life. But i'm proud of it
Het leven van een DJ is juist het makkelijkste leven wat er is in die wereld.
Je hoeft namelijk alleen maar aan te komen met je koffer en je ding te doen en daar houd het dan ook verder mee op.
Als je het slim speelt regel je zulke dingen niet eens zelf maar laat je een ander dat lekker doen -> Als het dan fout gaat hoef je er ook niet voor op te draaien (weer een zorg minder toch
).
Je hoeft namelijk alleen maar aan te komen met je koffer en je ding te doen en daar houd het dan ook verder mee op.
Als je het slim speelt regel je zulke dingen niet eens zelf maar laat je een ander dat lekker doen -> Als het dan fout gaat hoef je er ook niet voor op te draaien (weer een zorg minder toch
Jah, ik heb een nieuwe hard disk, en heb de boel geformatteerd gehadAnoniem: 13255 schreef op 14 augustus 2002 @ 23:31:
[...]
Misschien aan je harddisk?? DMA uit? SBlive drivers?
2 maanden geleden ging mijn maxtor 60gb vaag doen met name bij het opnemen van mijn mixen zaten er ook haperingen en ruis door. Toen ik een nieuwe had was het probleem weg.
Heb je dit sinds kort? Heb je wat veranderd aan je systeem of drivers?
Het leven van een n00b DJ is anders wel een "Hard Life"Reind schreef op 15 augustus 2002 @ 08:14:
Het leven van een DJ is juist het makkelijkste leven wat er is in die wereld.
Als je het slim speelt regel je zulke dingen niet eens zelf maar laat je een ander dat lekker doen -> Als het dan fout gaat hoef je er ook niet voor op te draaien (weer een zorg minder toch).
Anoniem: 33807
ik ben zelf ook zo'n n00b/wannabee DJ
Wat vinden jullie ervan als zo'n beginner met vinyl ipv cd's begint? Zijn er meer die dit gedaan hebben?
Vaag .. lijkt me toch een driverinstelling?Triple-D schreef op 15 augustus 2002 @ 09:42:
[...]
Jah, ik heb een nieuwe hard disk, en heb de boel geformatteerd gehad
Anyway ik zal vandaag een nieuwe mix van me uppen:
Ik heb ook nog iets oudere liggen, maar wel met erg fijne groovy platen (imho) die zal ik ook nog wel uppen als er interesse voor is?1. Laszlo Panaflex - Dance To The Music (If You Wanna Prove It)
2. PD Project - Guitar (Bomber Deep Vrs)
3. Darude - Feel The Beat (Robbie Rivera Mix)
4. GoldTrix - It's Love Trippin'(FlatLines Wacarla Vocal Mix)
5. Filmpalast - I Want (Loafer Mix)
6. Dirty Trix - Gonna Miss You (Soul Avengerz Vocal Mix)
7. Jame Gumb - I am
8. Lamange - Better This Time
9. Audio Drive - Don't Wanna Come Down
10. 2-Kutz - Rhythm 2002
11. Side Walk Technician - Watch This (Mac Zimms Remix)
12. 2-Kutz - Feel The Voyage
1. Junior Jack - Thrill Me (Club Mix Of Erick Morillo's Vocal Version)
2. Moony - Dove (I'll Be Loving You)
3. Goosebump ft. Romina Johnson - Never Gonna Do (Phunk Investigation Club Mix)
4. ATFC ft. Lissa Millett - Sleep Talk
5. The Nightgroovers ft. Deanna - Do It All Night (Vocal Mix)
6. Salsoul nugget - The Girl Next Door
7. Shake Down - At Night (Kid Creme Club Mix)
8. Kid Creme - Hypnotizing
9. John Cutler - It's Yours
10. Bob Sinclair - Save Our Soul
11. Michael Simon - To Be Love (Robbie Rivera Vocal Mix)
12. Nu Soulboy - All Wrapped Up (Mac Zimms Remix)
* Empathy steekt z'n poot opAnoniem: 33807 schreef op 15 augustus 2002 @ 10:55:
ik ben zelf ook zo'n n00b/wannabee DJWat vinden jullie ervan als zo'n beginner met vinyl ipv cd's begint? Zijn er meer die dit gedaan hebben?
cd's mixen leek me zowiezo al niets, 'k heb altijd al met vinyl willen mixen.
TReBLA: tuurlijk is daar interesse voor!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Flat© schreef op 15 augustus 2002 @ 11:55:
TReBLA: tuurlijk is daar interesse voor!
dan zal ik die vanavond ook wel ff uploaden ...
Er is echt nix mis met cd's mixen, het ligt nl aan wat je doet, en niet aan waarmee je het doet of je succes kan hebben.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Anoniem: 33807
en hoe ging het? viel het mee of heb je er spijt van dat je niet eerst met cd's bent begonnenEmpathy schreef op 15 augustus 2002 @ 11:51:
[...]
* Empathy steekt z'n poot op
cd's mixen leek me zowiezo al niets, 'k heb altijd al met vinyl willen mixen.
hehe ik kan niet gaan jongen, anders had ik je wel gesproken ofzo. (jaja, adressen enzo zjin makkelijk te achterhalen voor masterstalkerReind schreef op 14 augustus 2002 @ 19:56:
Whahahaha Randy gaat dus ook
Wel lache dat uitgerekend 2 DJ's die ook nog is allebei 2Step draaien kaarten krijgen van Joost van Bellen om naar speedfreax te komen op Mysteryland. (dit stinkt naar corruptie)
ik heb zojuist m'n kaartjes gehad
en hier is het antwoord + reply die ik kreeg van spdfrx:
hier wat bewijs:answer: DJ VANBELLEN owns more than 40.000 records
Dear Winner!
You almost got it right. Well actually much too many, but we like your answer!
Vanbellen owns 18.531 records at this very moment.
We will send you two tickets for Mysteryland this Saturday at Ruigoord near Amsterdam.
See you there!
The SF Crew.

btw vind het wel gek dat ie ze telt
of misschien heeft ie wel een database bijgehouden vanaf het begin
Ik hou ook een database bij, is best wel handig om te weten wat je precies in huis hebt 
Iemand hier al Jurgen Vries - The Theme gehoord? Wordt veel op Ibiza gedraait en langzaam aan hoor je hem hier ook opkomen, tis een productie van Darren Tate.
Ondanks dat ik meer progressive luister is dit echt een gruwelijk trance nummer en op dit moment voor mij al een absolute klassieker!
Iemand hier al Jurgen Vries - The Theme gehoord? Wordt veel op Ibiza gedraait en langzaam aan hoor je hem hier ook opkomen, tis een productie van Darren Tate.
Ondanks dat ik meer progressive luister is dit echt een gruwelijk trance nummer en op dit moment voor mij al een absolute klassieker!
zeg, produceer jij nummers?
want ik zag gisteren gold dreamer van dj t, op Y2k House staan in 'n platenzaak
beetje bruinige hoes, met lichtbruine tekst
iig wel 'n aardig nummer met vocals gesampled uit 'n nummer van de simple minds
maar is die dus door jou gemaakt?
--Roy Goodman
Ik heb ze nog niet binnen -> ze zullen morgen wel komen 
Heb je ze via de gewone post gehad? Of via de per expres post
Heb je ze via de gewone post gehad? Of via de per expres post
Zeker dat nummer is echt gruwelijk, echt origineel. Ik kan 'm alleen nergens in NL vinden, DotVinyl heeft 'm welAnoniem: 37139 schreef op 15 augustus 2002 @ 13:41:Iemand hier al Jurgen Vries - The Theme gehoord
Ik wil ook voor mezelf een database opzetten, misschien volgende week maar wat in elkaar knutselen met php of jspAnoniem: 37139 schreef op 15 augustus 2002 @ 13:41:
Ik hou ook een database bij, is best wel handig om te weten wat je precies in huis hebt
Ik heb hem hier op mp3, maar dan de altitude remixIemand hier al Jurgen Vries - The Theme gehoord? Wordt veel op Ibiza gedraait en langzaam aan hoor je hem hier ook opkomen, tis een productie van Darren Tate.
Zeker weten super relaxe trance ... de orginele ben ik nog niet tegengekomen jammergenoeg.
Nou jah, origineel natuurlijk niet he (kijk nog maar eens naar Stephen King's ChristineSONiCB00M schreef op 15 augustus 2002 @ 14:15:
[...]
Zeker dat nummer is echt gruwelijk, echt origineel. Ik kan 'm alleen nergens in NL vinden, DotVinyl heeft 'm wel
Gelukkig heb ik hem zelf al een tijdje op cd staan
PSN: mug_8pm
Deze is zeker gruwlijk mooiAnoniem: 37139 schreef op 15 augustus 2002 @ 13:41:
Er zijn ook dj's die met cd's draaienMuggie schreef op 15 augustus 2002 @ 14:55:
[...]
En ze hebben hem niet op vinyl in Nederland ?? Lijkt me stug, heb hem al meerdere malen voorbij horen komen met stappen (Matrixx, DanceValley).
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 57832 op 15-08-2002 16:20 . Reden: verkeerd gequote ]
De Altitude mix is IMHO de beste. Over welke CD heb je het trouwens?Muggie schreef op 15 augustus 2002 @ 14:55:
Nou jah, origineel natuurlijk niet he (kijk nog maar eens naar Stephen King's Christine) Maar wel een GRUWELIJK lekkere plaat. En ze hebben hem niet op vinyl in Nederland ?? Lijkt me stug, heb hem al meerdere malen voorbij horen komen met stappen (Matrixx, DanceValley).
Gelukkig heb ik hem zelf al een tijdje op cd staan(Origineel en de Altitude Remix, I luv cd's
)
damn trebla
had ik na maanden eindelijk dat nummer van romina johnson niet meer in m'n kop zitten, stop jij 't in 'n set van je

zoooo'n heerlijk nummer vind ik dat, echt niet meer normaal... alleen vind ik wel dat de phunk investigation mix iets te druk is
verder 'n hoop lekkere platen zie ik al, en wat ik tot nu toe gehoord heb is ook fijn aan elkaar gemixed
heb je groovy elements 1 ook nog ergens voor me, want die CD ben ik in italie kwijtgeraakt
had ik na maanden eindelijk dat nummer van romina johnson niet meer in m'n kop zitten, stop jij 't in 'n set van je
zoooo'n heerlijk nummer vind ik dat, echt niet meer normaal... alleen vind ik wel dat de phunk investigation mix iets te druk is
verder 'n hoop lekkere platen zie ik al, en wat ik tot nu toe gehoord heb is ook fijn aan elkaar gemixed
heb je groovy elements 1 ook nog ergens voor me, want die CD ben ik in italie kwijtgeraakt

--Roy Goodman
Dit topic is gesloten.