How to become a Dj... deel III
Pagina: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 last
Nieuw Topiceen van de beste manieren om het te leren (vind ik) is naast het vele oefenen om te luisteren naar anderen.
daarim wil ik dus graag op de ftp, maar kan niet vinden waar die staat en hoe ik er op kan komen.
ik wil daar ook graag wat probeerseltjes zetten die ik gemaakt heb zodat jullie ernaar kunnen luisteren
Team ColdFusion - OGR/RC5
als je je draaitafel voor je heb staan kun je de arm gewoon vastpakken, als je dan zijdelings beweegt kan t zijn dat je getik voelt, door dus heel voorzichtig de stelschroefjes aan zowel de linker als de rechterzijde steeds een klein stukje aan te draaien tot de speling net aan weg is kun je dat tikken weghalen..quote:Triple-D schreef op 08 augustus 2002 @ 01:06:
[...]
Goed, wat doet het dan precies?
Want mijn tt's zijn gewoon zo uit de winkel en ze voldoen prima.
Wat kun je dan nog meer beter maken?
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Zo verneuk je dus de instelling van de arm volgens mij.
Ga dit ook niet thuis proberen mensen want je verneukt geheid een lager
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:yuku schreef op 08 augustus 2002 @ 16:08:
he, ook ik vind het erg leuk om muziek te mixen.
een van de beste manieren om het te leren (vind ik) is naast het vele oefenen om te luisteren naar anderen.
daarim wil ik dus graag op de ftp, maar kan niet vinden waar die staat en hoe ik er op kan komen.
ik wil daar ook graag wat probeerseltjes zetten die ik gemaakt heb zodat jullie ernaar kunnen luisteren
130.89.163.64:21
user: djsets
pass: Xone:62
volgens mij dan
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Reg. datum: 14 juni 2001
Connection failed ...
Connection failed ...
Cute FTP
Socket connected. Waiting for welcome message
Timeout
Can't login
Still trying ...
http://www.deep-sounds.com
quote:Jurgen51 schreef op 09 augustus 2002 @ 13:07:
Kan iemand mij uitleggen waar die ANTI SKATING draaiknop voor is?
Yes, een nieuw iemand die nog opgevoed moet worden door Dré ;-)
Check eens dit meesterstukje waarin een en ander uitgelegd wordt.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
quote:Jurgen51 schreef op 09 augustus 2002 @ 13:07:
Kan iemand mij uitleggen waar die ANTI SKATING draaiknop voor is?
hebbie geen zin om alles te lezen:
stel ANTI-SKATING in op de naald-druk. Dit zorgt ervoor dat de arm niet 'uit de bocht vliegt' door de middelpuntvliegendekracht (wat een woord)
My Discogs | prOn :) | Sneeuw
kleven er nog nadelen aan als ik 'm altijd op '0' heb staan?quote:Eraser127 schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
[...]
stel ANTI-SKATING in op de naald-druk. Dit zorgt ervoor dat de arm niet 'uit de bocht vliegt' door de middelpuntvliegendekracht (wat een woord)
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Een correcte setting van de anti-skating heeft ook tot gevolg dat zowel de naald alsook de plaat zo minimaal mogelijk (en zo gelijk mogelijk tussen links en rechts) slijten. Ook zal bij een correcte anti-skating de vervorming lager zijn
Reg. datum: 24 maart 2002
Pleaze let me know
Be true to yourself and you will never fall !! Mijn specs voor wat het waard is!
zag ik gister nog in een topic voorbij komenquote:redeamer schreef op 09 augustus 2002 @ 17:36:
Quick vraagje, please reply. Heb ooit op t grote web een setje gezien waarmee je met vinyl, je mp3tjus kon mixen. Erg leuk maar kan de site niet meer vinden. Set werd geleverd met Laptop+ 2 x draaitafel+ software. Het idee: met 2 plaatjes(vinyl), het bijbehorende MP3 playertje besturen. Leek me erug grappig. IEMAND EEN IDEE? ( of ervaring )
Pleaze let me know
http://www.finalscratch.comquote:redeamer schreef op 09 augustus 2002 @ 17:36:
Quick vraagje, please reply. Heb ooit op t grote web een setje gezien waarmee je met vinyl, je mp3tjus kon mixen. Erg leuk maar kan de site niet meer vinden. Set werd geleverd met Laptop+ 2 x draaitafel+ software. Het idee: met 2 plaatjes(vinyl), het bijbehorende MP3 playertje besturen. Leek me erug grappig. IEMAND EEN IDEE? ( of ervaring )
Pleaze let me know
leuk setje, draaitafel is echter niet meegeleverd en het setje incl. laptop kost je een lieve 3000 dollar als het niet minder is
zonder laptop kost het in NL 900 euro
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
als je die methode zeer voorzichtig toepast is je arm keurig spelingsvrij, je moet idd niet veelste strak draaien, gewoon tot net aan t slappe gevoel eruit is...quote:Reind schreef op 09 augustus 2002 @ 00:26:
En zo moet dat dus niet Wazoo
Zo verneuk je dus de instelling van de arm volgens mij.
Ga dit ook niet thuis proberen mensen want je verneukt geheid een lager
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Reg. datum: 03 mei 2000
Reg. datum: 21 maart 2000
niet zelf al starten....pas als deze daadwerkelijk dichtgaat.
Jullie mogen van mij best even een vrijwilliger voordragen die een leuke openingsmessage maakt.
Reg. datum: 16 januari 2001
goed idee, closen maarquote:DJT schreef op 09 augustus 2002 @ 20:35:
Goed idee...en dan in de eerste post alle links naar de FTP en andere gerelateerde sites plz.
Reg. datum: 28 april 2002
ben voor.......quote:DJT schreef op 09 augustus 2002 @ 20:35:
Goed idee...en dan in de eerste post alle links naar de FTP en andere gerelateerde sites plz.
ik heb te weinig moeite gedaan....moest een mailtje sturen.... Ja Quinie ik draai op je begrafenis.....I LOVE TECHNICS....zoeken doe je met je muis, niet met je kont.
en links naar de vorige delen, want die staan ook vol met nuttige info (en soms ook wat minder nuttige dingen
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
ik nomineer Flat als topicstarter omdat ie als 2e na mij in dit topic gepost had
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
En ook zo lekker fout ;-)quote:Eraser127 schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
[...]
Met middelpuntvliedende kracht heeft het NIETS te maken. WEL met wrijving tussen naald en plaat. DAT, in combinatie met het feit dat de naald voorbij het loodrechte punt geplaatst is, zorgt ervoor dat de naald naar het midden getrokken wordt tijdens vooruit spelen.
De anti-skating compenseert dit met een kracht naar "buiten" (naar de armsteun) toe zodat de resulterende kracht nagenoeg recht naar beneden is.
Tijdens scratchen inderdaad op nul, tijdens normaal spelen op een waarde die overeen komt met de ingestelde naalddruk.
André Huisman (www.new-line.nl)
naja, bedoelde ikquote:huisman schreef op 09 augustus 2002 @ 21:14:
[...]En ook zo lekker fout ;-)
Met middelpuntvliedende kracht heeft het NIETS te maken. WEL met wrijving tussen naald en plaat. DAT, in combinatie met het feit dat de naald voorbij het loodrechte punt geplaatst is, zorgt ervoor dat de naald naar het midden getrokken wordt tijdens vooruit spelen.
De anti-skating compenseert dit met een kracht naar "buiten" (naar de armsteun) toe zodat de resulterende kracht nagenoeg recht naar beneden is.
Tijdens scratchen inderdaad op nul, tijdens normaal spelen op een waarde die overeen komt met de ingestelde naalddruk.
Naja dan wou ik toch nog even een post doen in deze fenomenale dj draad
Iemand trouwens mijn nieuwe mix al gecheckt?
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Pagina: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 last
Dit topic is gesloten.