How to become a Dj... deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 5.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
Ener-G schreef op 05 augustus 2002 @ 14:15:
[...]

tsja meningen verschillen ;)
ach, tis geen totally ruk ding vind ik, kan tenminstte tegen wat ik er mee uithaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:18

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

MR_WAZOO schreef op 05 augustus 2002 @ 11:53:
"goedkope leuk voor thuis en als je t zonde van je geld vind headphone" is de Pro DJ user spl 127
Als het voor thuis is dan zou ik eerder voor de Gemini EM-300 gaan dan voor de Prodjuser. Waarom? Omdat hij behoorlijk goed klinkt (Prodjuser heeft alleen maar mid) EN omdat hij lekker zit (en da's wel zo lekker, dat lekker zitten).

Voor "op pad" heeft hij een SPL_max die kantje boord is (daar wint de Prodjuser het dus weer).

Grappig genoeg wordt de EM-300 ook wel verkocht met merken als Ixos, Stanton en nog een paar anderen op de doos (met een prijs die dan behoorlijk hoger is...).

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrOetker
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 23:10

DrOetker

Meer dan alleen pizza ;D

Ik vin die ProDJuser 127 niet echt een slecht ding, dat ding kan echt hard zonder te vervormen. >:) Niet dat je dat nodig hebt thuis, maar das toch leuk.

Alleen de afscherming van het omgevingsgeluid laat nogal de wensen over. :(
Tis dus niet echt een goede voor als je op een feest aan ut draaien bent. Maar voor thuis is het inderdaad leuk ding.

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Jack.Corneille schreef op 05 augustus 2002 @ 19:21:
Ik vin die ProDJuser 127 niet echt een slecht ding, dat ding kan echt hard zonder te vervormen. >:) Niet dat je dat nodig hebt thuis, maar das toch leuk.

Alleen de afscherming van het omgevingsgeluid laat nogal de wensen over. :(
Tis dus niet echt een goede voor als je op een feest aan ut draaien bent. Maar voor thuis is het inderdaad leuk ding.
en t ding kost lekker weinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-08 14:04
huisman schreef op 05 augustus 2002 @ 19:16:
[...]
Als het voor thuis is dan zou ik eerder voor de Gemini EM-300 gaan dan voor de Prodjuser. Waarom? Omdat hij behoorlijk goed klinkt (Prodjuser heeft alleen maar mid) EN omdat hij lekker zit (en da's wel zo lekker, dat lekker zitten).

Voor "op pad" heeft hij een SPL_max die kantje boord is (daar wint de Prodjuser het dus weer).

Grappig genoeg wordt de EM-300 ook wel verkocht met merken als Ixos, Stanton en nog een paar anderen op de doos (met een prijs die dan behoorlijk hoger is...).
Ik had al even in je webshop gekeken en kwam toen ook de Gemini EM-300 tegen. M'n huidige koptelefoon was een Sennheiser HD 490 live (voor 45 euro gekocht toen). Is deze qua geluidskwaliteit te vergelijken of is ie een stuk beter/minder?

En hoe zit het met het volume? Want de sennheiser die ik nu had klonk nogal zacht op m'n Magnedine 10. Ik weet dat die uitgang van de Mag niet zo hard is maar een andere koptelefoon (oude philips) klonk een stuk harder.

Ik denk dat dit ook wel zo'n beetje m'n budget is. Veel gekker moet het niet worden voor thuisgebruik :+

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhmmzzz....... waar blijven de sappige vakantieverhalen over DJ's Die er niks van bakte enzow?

op Duinrell hadden we een heuze 'skihut dj' ofwel plaatjes achterelkaaraandraaien. De enige kunst die ie moest vertonen was het publiek tevreden houden met BPM-Studio niet veel op aan te merken dus, hij had net zogoed winamp3 met crossfader aan kunnen zetten >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 20:06

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 20:48:
hhmmzzz....... waar blijven de sappige vakantieverhalen over DJ's Die er niks van bakte enzow?

op Duinrell hadden we een heuze 'skihut dj' ofwel plaatjes achterelkaaraandraaien. De enige kunst die ie moest vertonen was het publiek tevreden houden met BPM-Studio niet veel op aan te merken dus, hij had net zogoed winamp3 met crossfader aan kunnen zetten >:) :P
ik hoorde van een vriend van mij de briljante kunsten van dj lo-med in spanje ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Over een koptelefoon:

Ik heb 2 weken geleden een Stanton Dj Pro 2000 gekocht.
Hij bevalt me meer dan prima en kostte me ook niet te veel.
Draaiende oorschelpen als je daar waarde aan hecht en kan ook goed hard. Hij zal alleen niet zo goed klinken als je oude sennheiser, maar voor dj gebuik is ie erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Fr3aKER schreef op 05 augustus 2002 @ 19:47:
[...]

Ik had al even in je webshop gekeken en kwam toen ook de Gemini EM-300 tegen. M'n huidige koptelefoon was een Sennheiser HD 490 live (voor 45 euro gekocht toen). Is deze qua geluidskwaliteit te vergelijken of is ie een stuk beter/minder?
De Sennheiser heeft een beter geluid maar heeft inderdaad een veel lagere gevoeligheid (gaat dus minder hard op de Mag-10).
En hoe zit het met het volume? Want de sennheiser die ik nu had klonk nogal zacht op m'n Magnedine 10. Ik weet dat die uitgang van de Mag niet zo hard is maar een andere koptelefoon (oude philips) klonk een stuk harder.
Hij gaat op een ongemodificeerde Mag-10 meer dan hard genoeg voor thuis. Op een gemodificeerde Mag-10 (2 weerstandjes, 10 minuten werk) gaat hij hard genoeg voor een feestje waarbij je NIET omgeven wordt door een 130dBSPL monitor systeem ;-)

Ik heb zelf eens gedraaid met de EM-300 op locatie. Het geluid ging op zich wel hard genoeg maar de bass bleef, op noog niveau, achter bij de rest. Hij ging dus een beetje als een Prodjuser klinken ;-)

Qua omgevingsdemping kun je hem een beetje plaatsen tussen de Sony MDR-V500 en de V700. Qua SPL_Max ook trouwens. Het is dus een koptelefoon die presteert ergens tussen deze twee met een prijs die er RUIM onder zit.

Daarnaast is de behuizing van de EM-300 sterker dan die van de V700 (en al helemaal steviger dan die van de V500).

Maar ja, vrijwel elke koptelefoon is steviger dan de MDR-V700...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Triple-D schreef op 05 augustus 2002 @ 23:11:
Over een koptelefoon:

Ik heb 2 weken geleden een Stanton Dj Pro 2000 gekocht.
Hij bevalt me meer dan prima en kostte me ook niet te veel.
Kijk eens HEEL GOED naar de DJ Pro 2000. Kijk nu eens HEEL GOED naar de EM-300...

Da's dus een en dezelfde koptelefoon (die beiden overigens bij de zelfde fabriek inkopen aangezien geen van de 2 deze koptelefoon zelf maakt). De EM-300 kost ¤ 79,- (tijdens een actie zelfs iets van 60 euro). Hoeveel kost de DJ Pro 2000? Ergens rond de 99 euro toch?

Da's 20 euro rap verdiend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
hmm.. ik wilde iets intelligents tiepuh maare....

doe t maar niet:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

huisman schreef op 05 augustus 2002 @ 23:35:
[...]

Maar ja, vrijwel elke koptelefoon is steviger dan de MDR-V700...
Dan vraag ik het nog maar eens: wat gaat er dan zoal kapot aan de V700DJ ?

Ik heb het bewuste ding al een paar jaar (kostte toen nog fl. 295,- ) en er is nog steeds niets mee mis, behalve dan een paar kleine stukjes coating erafgeketst.

Ga ik er dan gewoon zeer goed mee om, of waren ze vroeger steviger ? Want nogmaals, bij mij is er dus nog steeds niets kapot gegaan. :?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
huisman schreef op 05 augustus 2002 @ 23:44:
[...]
tijdens een actie zelfs iets van 60 euro
Vertel is wat over die actie 8)

Waar kan ik 'm krijgen voor 60 euro? Want dan koop ik 'm zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
* Kunyfyer heeft vandaag ook ff inkopen gedaan:
Behringer DX1000 - 259,-
Stanton DJ Pro 2000 (Black) - 89,-
2 Leuke slipmatjes - 17,-

Totaal 365 euro, niet duur al zeg ik 't zelf (vooral die Behringer viel me erg mee qua prijs) :)

Heb ook nog wat (oude :P) plaatjes besteld (totaal 72 euro):
DJ PERAN & BOB LTD - acer - the mixmaster
DJ SAMMY - sunlight
PAUL OAKENFOLD - southern sun (DJ Tiesto Remix)
HEMSTOCK & JENNINGS - crimson soil
BROOKLYN BOUNCE - loud & proud
RALPHIE B - massive
FERRY CORSTEN - punk
SENSATION WHITE EDITION - the anthem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
argl brooklyn bounce

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

JumpStart schreef op 06 augustus 2002 @ 00:10:
[...]

Dan vraag ik het nog maar eens: wat gaat er dan zoal kapot aan de V700DJ ?

Ik heb het bewuste ding al een paar jaar (kostte toen nog fl. 295,- ) en er is nog steeds niets mee mis, behalve dan een paar kleine stukjes coating erafgeketst.

Ga ik er dan gewoon zeer goed mee om, of waren ze vroeger steviger ? Want nogmaals, bij mij is er dus nog steeds niets kapot gegaan. :?
Houwen zo.

Als je er "normaal" mee omgaat zal hij ook niet stukgaan. Als je hem echter een keer uit je handen laat vallen en hij komt een beetje beroerd op de grond terecht dan is de kans zeer groot dat de "gewrichten" spontaan open breken. Nu zul je natuurlijk zeggen dat je de koptelefoon niet moet laten vallen... Klopt.

Ongelukjes gebeuren helaas af en toe (ook ik heb in m'n 20+ jaar DJ tijd meer dan eens een "oepsje" gehad). Gezien de huidige prijs van de V700 zou je eigenlijk mogen verwachten dat hij tegen een stootje zou moeten kunnen (profi-prijs=profi-kwaliteit right?). Dat valt in de praktijk helaas dus tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Fr3aKER schreef op 06 augustus 2002 @ 00:22:
[...]

Vertel is wat over die actie 8)

Waar kan ik 'm krijgen voor 60 euro? Want dan koop ik 'm zeker :)
Dat was een promotie-actie van Gemini (alweer een maand of 4 geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Laatst online: 19-11-2024
Dat nummer is lekker hoor! :) (de instrumental mix dan, die vocals zuigen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn HD25 heb ik al best vaak laten vallen, maar hij's nog heel :) zal ook wel komen omdat ie zo licht is. Verder is het snoer een keer blijven hangen, toen schoven de drivers los van de hoofdband, maar die duw je er gewoon weer op :P Hij gaat alleen niet zo hard (en soms is dat maar goed ook :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Kunyfyer schreef op 06 augustus 2002 @ 11:53:
[...]
Dat nummer is lekker hoor! :) (de instrumental mix dan, die vocals zuigen ;))
aangezien Brooklyn Bounce nog altijd niet in staat geweest is om zelf iets origineels te verzinnen staan ze bij mij niet erg hoog aangeschreven

(met loud & proud hebben ze gepoogd het melodietje van The Prodigy - Everybody In The Place te verneuken tot iets simpels)

en buiten het feit om dat ik niet echt gecharmeerd ben van die happy hardstyle muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener-G schreef op 06 augustus 2002 @ 13:45:
[...]

aangezien Brooklyn Bounce nog altijd niet in staat geweest is om zelf iets origineels te verzinnen staan ze bij mij niet erg hoog aangeschreven

(met loud & proud hebben ze gepoogd het melodietje van The Prodigy - Everybody In The Place te verneuken tot iets simpels)

en buiten het feit om dat ik niet echt gecharmeerd ben van die happy hardstyle muziek
Helemaal mee eens.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 06 augustus 2002 @ 13:45:
[...]

blegh,
happy hardstyle.....
happy hardcore......

HAPPYYYYYYY IS VOOR HOMO'S!!!!!!!!!

sorry, dat moest er even uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Jow dudes,
Ik zit nu serieus te overwegen om ook eens een keer DJ te worden, en New line heeft een hele interessante kit samengesteld: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=8466

Nu wilde ik eens afvragen: Wat de neuk is eigenlijk een element?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
een element is het onderdeel wat op het uiteinde van je toonarm zit, waar je naald/cartridge in gemonteerd is

sommige elementen hebben een geintegreerd cartridge/element systeem, zoals de ortofon concorde en tonar banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
SONiCB00M schreef op 06 augustus 2002 @ 19:22:
Jow dudes,
Ik zit nu serieus te overwegen om ook eens een keer DJ te worden, en New line heeft een hele interessante kit samengesteld: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=8466

Nu wilde ik eens afvragen: Wat de neuk is eigenlijk een element?
element is belangrijk onderdeel van de draaitafel :) Daar gaat de naald in namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
en zo ziet het er ongeveer uit:

Afbeeldingslocatie: http://www11.xdsl.ne.jp/~gee1/momo/ie/img/ortofon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Ener-G schreef op 06 augustus 2002 @ 19:30:
een element is het onderdeel wat op het uiteinde van je toonarm zit, waar je naald/cartridge in gemonteerd is

sommige elementen hebben een geintegreerd cartridge/element systeem, zoals de ortofon concorde en tonar banana
Voor een "kleine meerprijs" stelt 'ie zo'n element direct af. Maar wat de neuk (jaja :P) valt daar dan aan af te stellen?

/edit: Ej leuk, technics draaitafels. Jammer dat ze alleen onbetaalbaar voor me zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
SONiCB00M schreef op 06 augustus 2002 @ 19:33:
[...]
Voor een "kleine meerprijs" stelt 'ie zo'n element direct af. Maar wat de neuk (jaja :P) valt daar dan aan af te stellen?

/edit: Ej leuk, technics draaitafels. Jammer dat ze alleen onbetaalbaar voor me zijn ;(
Dat afstellen kun je zelf ook, kost je minder dan een minuut en het is net zo moeilijk als een drol in de wc leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Triple-D schreef op 06 augustus 2002 @ 20:13:
[...]

Dat afstellen kun je zelf ook, kost je minder dan een minuut en het is net zo moeilijk als een drol in de wc leggen.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
[...]

true, true :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
En toch staan 9 van de 10 draaitafels verkeerd af gesteld -> kun je nagaan hoe dom sommige mensen zijn ;)

Ow en Mries -> die HD25 is gewoon een koptelefoon en idd het enigste minpuntje is dat ie wat zachter gaat dan de rest maarja is dat een nadeel -> Ik neem aan dat je je oren nog wel ff heel wou houden. Voor mij is het gewoon een extra bescherming als het ware :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33
Reind schreef op 06 augustus 2002 @ 22:08:
En toch staan 9 van de 10 draaitafels verkeerd af gesteld -> kun je nagaan hoe dom sommige mensen zijn ;)
Dan wil je ook niet weten hoe de wc er thuis uit ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
jadjong schreef op 06 augustus 2002 @ 22:20:
[...]
Dan wil je ook niet weten hoe de wc er thuis uit ziet :P
inderdaad... dat wil ik niet zien neej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:40
kan me herinneren dat jij ooit hebt gezegd reind op djforum dat jouw tt's zo stonden zoals je ze uit de doos hebt gehaald (that is, anti skating en het counter-weight).... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

[...]

Er valt aan een concorde/banana inderdaad niets af te stellen.

Wat echter OOK afgesteld wordt is de ARM. Vrijwel elke draaitafel heeft namelijk, af fabriek, nogal wat speling op de lagers (gewoon omdat de fabrikanten geen zin hebben dat goed af te stellen). Die afstelling doe ik dus opnieuw (en dan WEL goed).

Maar een beetje gelijk heb je wel. Iemand die een 500AL neemt (waarbij dus EN het element in de headshell geplaatst moet worden EN de draadjes aangesloten moeten worden EN de overhang ingesteld moet worden) betaalt net zo veel als iemand die een Concorde koopt (waarbij ik dus alleen de speling uit de arm hoef te halen en de hoogte hoef in te stellen).

Maar ja... Hoe ik die opties er nu weer in knoop...

Suggesties???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
hoe haal je die speling eruit? ff die schroefjes aandraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 07 augustus 2002 @ 00:23:
hoe haal je die speling eruit? ff die schroefjes aandraaien?
yep:) is simpel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat mijn AL 500MKII's niet 100% goed staan afgesteld, omdat ze af en toe bij het cue-en nogal is skippen. Nu kan dat ook komen omdat het natuurlijk geen anti-skip naald is ;)

Naja, heb nu toch Concorde's besteld, scheelt weer lekker wat instellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow en Mries -> die HD25 is gewoon een koptelefoon en idd het enigste minpuntje is dat ie wat zachter gaat dan de rest maarja is dat een nadeel -> Ik neem aan dat je je oren nog wel ff heel wou houden. Voor mij is het gewoon een extra bescherming als het ware :)
he, heb je'm nu ook, geen sony meer?
Gisteren voor het eerst sinds lang weer 'ns wat opgenomen. Natuurlijk moest er weer wat fout gaan. Dit keer geen vervelende huisgenoten, maar mries die iets verkeerds gegeten had en tijdens de set meerdere malen aan de schijt moest heheh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
btw ik heb een vette plaat gekocht die julli e echt ff moeten luisteren

Where Back - Pauro Picotto.
Hijs echt vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat denk je van Energy 52 - Café del mar (Marco v Rmx.)
Deze vindt ik zelf echt wel toppie toppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
geldklopperij die marco v remix, kan niet tippen aan het origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vindt hem wel een iets lekkerdere beat hebben(maar je hebt wel gelijk, niets, maar dan ook niets kan tippen aan het origineel(nelis & kane rmx. is ook wel ok ok)).

Maar b.t.w., ik heb dus eigenlijk een vraag voor eenieder(eigenlijk een mening nodig):
ik wil dus een nieuw setje tt`s en mixertje gaan kopen(kwaliteit, want wat we nu hebben is dikke *******). Mijn vraag is wat kan ik het beste halen, ik zit voor de mixer te kiezen tussen de:
-Pioneer DJM 6005
-Dateq XTC

en voor de draaitafels:
-Gemini XL 500 II
-Gemini PT 2100

of zou ik voor de draaitafels beter door kunnen sparen voor de technics¿¿¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Gemini XL 500 II
-Gemini PT 2100

of zou ik voor de draaitafels beter door kunnen sparen voor de technics¿¿¿

Gaan voor de technics......... _/-\o_

Als je dat kan opbrengen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
sow dat is nog een verschil een djm600 met xl500's :D als je in dezelfde prijsklasse wil zitten wat draaitafels betreft kan je het beste inderdaad voor Technics gaan, of Numark TTX'es

Wat wil je voor muziek gaan draaien?
De djm 600 is zo'n beetje HET standaard techno mengpaneel (en daarmee zijn de filters inmiddels behoorlijk uitgemolken) terwijl de xtc gewoon echt oersterk is, maar ellenlange faders heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Dan nodig ik je hierbij uit om mij te tonen hoe simpel het is. Ik vind het namelijk helemaal NIET zo simpel (en ik heb de lagers al bij ettelijke honderden draaitafels afgesteld).

Als het zo simpel is waarom doen de fabrikanten het dan niet goed? Als het zo simpel is waarom nemen de importeurs dan niet de moeite het te doen? Als het zo simpel is waarom doet dan vrijwel geen enkele shop het?

Is het echt zo simpel of zei je maar wat?

Laat ik beginnen met zeggen dat ik voor de afstelling een absolute stilte nodig heb en dat er een stemvorkprincipe aan te pas komt. Bij jou ook of is jouw methode simpeler???

Hoe controleer je wat de wrijving is op de beweging van de arm? Of laat je dat simpelweg achterwege???

Waarom ga ik hier zo uitgebreid (en licht gepikeerd) op in? Aangezien ik het NIET simpel vind (zelfs niet nadat je het enige honderden keren gedaan hebt).

Maar ik hoor graag wat jouw procedure is. Mocht het zijn "ik draai de schroefjes even aan" dan zou ik voor willen stellen dat ALLEEN bij je eigen draaitafels te doen (dan verklooi je er maximaal een stuk of 3 namelijk).

Het is simpel... GELUL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Ener-G schreef op 07 augustus 2002 @ 12:24:
sow dat is nog een verschil een djm600 met xl500's :D als je in dezelfde prijsklasse wil zitten wat draaitafels betreft kan je het beste inderdaad voor Technics gaan, of Numark TTX'es
De Numark TTX1 zit, in z'n huidige vorm, nog stikvol met fouten. Zie ook: http://www.new-line.nl/forum/read.asp?m=1878#1878

Overigens gaat dat hele topic over draaitafels (van instap tot serieus alternatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet dat ze zulke overduidelijke steken laten vallen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

huisman schreef op 07 augustus 2002 @ 12:29:
[...]
Dan nodig ik je hierbij uit om mij te tonen hoe simpel het is. Ik vind het namelijk helemaal NIET zo simpel (en ik heb de lagers al bij ettelijke honderden draaitafels afgesteld).

Als het zo simpel is waarom doen de fabrikanten het dan niet goed? Als het zo simpel is waarom nemen de importeurs dan niet de moeite het te doen? Als het zo simpel is waarom doet dan vrijwel geen enkele shop het?

Ik verdenk een complot van alle draaitafel-fabrikanten en Huisman! :X

Ik denk eigenlijk dat verschillende mensen over verschillende dingen praten... Ik heb nl. van meerdere mensen gehoord, dat speling verwijderen op de arm geen simpele actie is...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reply op ener-g:

ik draai dus in verschillende stijlen, hardcore, techno, oldscool, maar voornamelijk techno.
Ik denk dat ik gewoon voor de Dateq ga, zelf wel goede ervaringen mee op feesies, ook de killswitches vindt ik wel grappig:), en daarbij dan ook maar te technics(als je het doet, moet je het ook goed doen8-)). Ik had deze keus(stiekem) al gemaakt;), maar wou toch ff julie mening weten.

[offtopic]

enne, promo rules......:y):y):y):y)(of niet dan¿¿¿)

[\offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai je ook techno? Ik ook veeel! Wat voor techno draai jij?

Bij mij ruled drumcode, chris liebing records, code red, Umek.

Vooral de laatste drumcode 25 is echt bizar. :y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hey Dames ik heb gisteren een nieuwe mix gemaakt -> compleet Defected label.

Maar ik kom niet op de FTP :(

Ow en het leuke is -> Ik heb hem met 3 verschillende draaitafels gemixt :)
1* een Vestax PDX2000
1* Technics M3D
1* Soundlab G050/DL-P1R (jajajajaja ik heb tijdens de schoonmaak mijn eerste draaitafel terug gevonden -> een belt drive wel te verstaan)

Ik heb ook niet mijn Xone62 gebruikt maar mijn oude Vestax PMC170A (staat nog steeds te koop) om het helemaal af te maken.

Dit heb ik ff gedaan omdat iedereen altijd wel zo mooi lult dat je verschrikkelijk moet wennen blablablabla als je op een andere draaitafel draait dan de SL -> Nou ik ben een wonder talent en heel erg goed OF het is toch niet zo moeilijk als iefdereen doet geloven.
Nou aangezien ik geen wondertalent ben en ook niet goed ben moet het het laatste wel zijn :)

Ow en in het laatste nummer van de mix -> net als ik aan het mixen ben -> gaat mijn mobiele telefoon af en daar schijnt een Soundlab niet echt lekker tegen te kunnen dus vandaar dat de laatste mix niet helemaal klopt (Laatste plaat is Una mass - I will follow).

Maar Mries donder ff wat mensen van die FTP af want ik kom er niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het dateq XTC paneel is inderdaad gruwelijk en technics 1200 SL rules, heb ik zelf ook thuis staan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:21:
Draai je ook techno? Ik ook veeel! Wat voor techno draai jij?

Bij mij ruled drumcode, chris liebing records, code red, Umek.

Vooral de laatste drumcode 25 is echt bizar. :y)
Bij mij ook wel wat jij heb staan zo`n beetje en verders nog wat Isaac en Dana,
Gizmo en Marco V-achtige nummers(beuken met een vleugje melo).

En wat betreft nieuwe apperatuur, dat wordt nog wel ff een paar maandjes sparen :O

Maare uit je tekst daaronderin maak ik op dat je zelf ook wel wat muziek maakt (neem ik aan), zo ja, hoe: softe waren of het echte werk:*)¿¿

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2002 14:32 . Reden: toevoeging¿ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, Ik maak geen muziek onderstaande sig. vond ik gewoon een leuk zinnetje uit een film. trouwens muziek maken kost vrij veel tijd en het professionele muziekmaken is erg moeilijk en daar heb je dure programma's voor nodig.

Weet iemand nog een goed prof. muziek programma(s)? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 14:43:
Nee, Ik maak geen muziek onderstaande sig. vond ik gewoon een leuk zinnetje uit een film. trouwens muziek maken kost vrij veel tijd en het professionele muziekmaken is erg moeilijk en daar heb je dure programma's voor nodig.

Weet iemand nog een goed prof. muziek programma(s)? :?
cker, cker, te beginnen bij Reason (walhalla _/-\o_) en the good old FT2 :)
en wat te denken van Cubase, cooledit, Rebirth en cakewalk o-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
reind: die wil ik hooooren!
* flat vindt defected één van de beste labels uit de UK :)
(en misterdon ook wel gok ik)

e-rush: wij zijn DJ's hè, geen producers :D
maar ik hoorde laatst 'n nummer van iemand, dat 'ie had gemaakt met reason 2.0, en dat klonk echt wel goed :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Flat© schreef op 07 augustus 2002 @ 15:29:
reind: die wil ik hooooren!
* R2D2 vindt defected één van de beste labels uit de UK :)
(en misterdon ook wel gok ik)

e-rush: wij zijn DJ's hè, geen producers :D
maar ik hoorde laatst 'n nummer van iemand, dat 'ie had gemaakt met reason 2.0, en dat klonk echt wel goed :)
Hij staat er op.

En niet vergeten dat ie met 3 verschillende draaitafels is gemaakt hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
ben 'm aan 't downlaoden
zal ik ook nog even 'n reviewtje schrijven morgen?

trouwens, jammer dat er geen geluid zit bij die dance-valley-filmpjes...

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
Even een snelle opmerking:

Bij Vogelzang in Eindhoven hebben ze nog een Technics 1200 MKII staan voor 549 euro. Volgens mij is dit best wel een leuk prijsje voor de liefhebber.

Einde snelle opmerking

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Flat© schreef op 07 augustus 2002 @ 20:40:
ben 'm aan 't downlaoden
zal ik ook nog even 'n reviewtje schrijven morgen?

trouwens, jammer dat er geen geluid zit bij die dance-valley-filmpjes...
Ah je hebt de foto's gezien. En ja jammer inderdaad dat er geen geluid bij zit maar aangezien ik nog steeds geen geld teveel heb zit er ook nog geen cam in die ook geluid op kan nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Reind schreef op 07 augustus 2002 @ 20:18:
[...]

Hij staat er op.

En niet vergeten dat ie met 3 verschillende draaitafels is gemaakt hé
heb je hem met 3 decks tegelijk gemixed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ener-G schreef op 07 augustus 2002 @ 21:46:
[...]

heb je hem met 3 decks tegelijk gemixed? :)
Nee ik heb alle 3 de decks gebruikt bij het mixen.

1é plaat lag op de Technics
2é op de Soundlab
3é op de Vestax

Ik ben begonnen bij de Technics en toen zo de rij af gegaan. Dus iedere plaat die gemixt word lag op een ander soort platenspeler :)

Enne ik met 3 platenspelers tegelijk draaien? -> Ik kan het amper met 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
huisman schreef op 07 augustus 2002 @ 12:29:
[...]

Laat ik beginnen met zeggen dat ik voor de afstelling een absolute stilte nodig heb en dat er een stemvorkprincipe aan te pas komt. Bij jou ook of is jouw methode simpeler???

Hoe controleer je wat de wrijving is op de beweging van de arm? Of laat je dat simpelweg achterwege???

Waarom ga ik hier zo uitgebreid (en licht gepikeerd) op in? Aangezien ik het NIET simpel vind (zelfs niet nadat je het enige honderden keren gedaan hebt).

Maar ik hoor graag wat jouw procedure is. Mocht het zijn "ik draai de schroefjes even aan" dan zou ik voor willen stellen dat ALLEEN bij je eigen draaitafels te doen (dan verklooi je er maximaal een stuk of 3 namelijk).

Het is simpel... GELUL!
doe niet moeilijk man, ik bedoel met het is simpel dat ik puur de speling eruit haal, dat moet voldoende zijn, en tis niet van schroef, schroef , klaar

ben er toch wel een halfuurtje mee bezig per tafel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik zeg gooi je draaitafel van een flat af en je speling is ook weg :D

SIMPEL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Reind schreef op 07 augustus 2002 @ 23:59:

SIMPEL _/-\o_
je draaitafel ook reind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
MR_WAZOO schreef op 08 augustus 2002 @ 00:19:
[...]

je draaitafel ook reind...
Dat is maar een detail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
MR_WAZOO schreef op 07 augustus 2002 @ 23:57:
[...]

doe niet moeilijk man, ik bedoel met het is simpel dat ik puur de speling eruit haal, dat moet voldoende zijn, en tis niet van schroef, schroef , klaar

ben er toch wel een halfuurtje mee bezig per tafel
Goed, wat doet het dan precies?
Want mijn tt's zijn gewoon zo uit de winkel en ze voldoen prima.

Wat kun je dan nog meer beter maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
inderdaad... heb hier een sl1200 en een xl500II, beide met geen enkele speling in de arm... ja ik had wel een deck met speling.. dat was een belt-drive limit dj2000b :D maar die speling was niet echt van invloed op het draaien, ik heb er eerlijk gezegd totaal niks van gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Reind schreef op 07 augustus 2002 @ 23:59:

SIMPEL _/-\o_
hoe hoog ???

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
3é verdieping lijkt me meer dan zat -> anders moet je zo ver lopen om alles bij elkaar te vegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

wizzard ??????

_/-\o_ your back!

Waar was je al die tijd (en het DJ Forum)?

[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 08-08-2002 09:14 . Reden: vraagteken vergeten... ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 00:40
woei ! djforum is weer in the air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
sjeez, hoe lang heeft dat wel niet geduurd? :D

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wibblemoo schreef op 08 augustus 2002 @ 11:20:
woei ! djforum is weer in the air.
Kijk, dat is beter nieuws. Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
ik moet zeggen dat het toch nog best wel moeilijk is om zo'n ding zonder problemen goed in de lucht te houden man, ik heb het zo verschrikkelijk druk de laatste tijd en dan schiet alles er bij in.

maar goed ik hoop dat het nu beter gaat ik heb de technische kant wat meer verspeid onder andere mensen die iets meer tijd hebben dus laten we er weer wat moois van maken zou ik zeggen.

(maar respect voor de mensen van GoT, 't is wel werken hoor om zoiets runnen :) )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuku
  • Laatst online: 02-06 13:08

yuku

TCF rulez!

he, ook ik vind het erg leuk om muziek te mixen.
een van de beste manieren om het te leren (vind ik) is naast het vele oefenen om te luisteren naar anderen.
daarim wil ik dus graag op de ftp, maar kan niet vinden waar die staat en hoe ik er op kan komen.
ik wil daar ook graag wat probeerseltjes zetten die ik gemaakt heb zodat jullie ernaar kunnen luisteren

Around the World in a B737-700W - The Hard Way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Triple-D schreef op 08 augustus 2002 @ 01:06:
[...]

Goed, wat doet het dan precies?
Want mijn tt's zijn gewoon zo uit de winkel en ze voldoen prima.

Wat kun je dan nog meer beter maken?
als je je draaitafel voor je heb staan kun je de arm gewoon vastpakken, als je dan zijdelings beweegt kan t zijn dat je getik voelt, door dus heel voorzichtig de stelschroefjes aan zowel de linker als de rechterzijde steeds een klein stukje aan te draaien tot de speling net aan weg is kun je dat tikken weghalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
En zo moet dat dus niet Wazoo

Zo verneuk je dus de instelling van de arm volgens mij.

Ga dit ook niet thuis proberen mensen want je verneukt geheid een lager :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
yuku schreef op 08 augustus 2002 @ 16:08:
he, ook ik vind het erg leuk om muziek te mixen.
een van de beste manieren om het te leren (vind ik) is naast het vele oefenen om te luisteren naar anderen.
daarim wil ik dus graag op de ftp, maar kan niet vinden waar die staat en hoe ik er op kan komen.
ik wil daar ook graag wat probeerseltjes zetten die ik gemaakt heb zodat jullie ernaar kunnen luisteren
130.89.163.64:21
user: djsets
pass: Xone:62

volgens mij dan

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waar die ANTI SKATING draaiknop voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 16:19

Muggie

8 pm

WS-FTP
Connection failed ...
Connection failed ...
Cute FTP
Socket connected. Waiting for welcome message
Timeout
Can't login
Still trying ...

:?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:07:
Yes, een nieuw iemand die nog opgevoed moet worden door Dré ;-)

Check eens dit meesterstukje waarin een en ander uitgelegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Laatst online: 28-07 10:16

Eraser127

Nijkerk

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:07:
hebbie geen zin om alles te lezen:

stel ANTI-SKATING in op de naald-druk. Dit zorgt ervoor dat de arm niet 'uit de bocht vliegt' door de middelpuntvliegendekracht (wat een woord)

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 18-07 12:44

Empathy

Extreme Audio

Eraser127 schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
[...]

stel ANTI-SKATING in op de naald-druk. Dit zorgt ervoor dat de arm niet 'uit de bocht vliegt' door de middelpuntvliegendekracht (wat een woord)
kleven er nog nadelen aan als ik 'm altijd op '0' heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

quote van site:

Een correcte setting van de anti-skating heeft ook tot gevolg dat zowel de naald alsook de plaat zo minimaal mogelijk (en zo gelijk mogelijk tussen links en rechts) slijten. Ook zal bij een correcte anti-skating de vervorming lager zijn

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quick vraagje, please reply. Heb ooit op t grote web een setje gezien waarmee je met vinyl, je mp3tjus kon mixen. Erg leuk maar kan de site niet meer vinden. Set werd geleverd met Laptop+ 2 x draaitafel+ software. Het idee: met 2 plaatjes(vinyl), het bijbehorende MP3 playertje besturen. Leek me erug grappig. IEMAND EEN IDEE? ( of ervaring )
Pleaze let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 17:36:
Quick vraagje, please reply. Heb ooit op t grote web een setje gezien waarmee je met vinyl, je mp3tjus kon mixen. Erg leuk maar kan de site niet meer vinden. Set werd geleverd met Laptop+ 2 x draaitafel+ software. Het idee: met 2 plaatjes(vinyl), het bijbehorende MP3 playertje besturen. Leek me erug grappig. IEMAND EEN IDEE? ( of ervaring )
Pleaze let me know
zag ik gister nog in een topic voorbij komen

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 17:36:
Pleaze let me know
http://www.finalscratch.com

leuk setje, draaitafel is echter niet meegeleverd en het setje incl. laptop kost je een lieve 3000 dollar als het niet minder is :P

zonder laptop kost het in NL 900 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Reind schreef op 09 augustus 2002 @ 00:26:
En zo moet dat dus niet Wazoo

Zo verneuk je dus de instelling van de arm volgens mij.

Ga dit ook niet thuis proberen mensen want je verneukt geheid een lager :(
als je die methode zeer voorzichtig toepast is je arm keurig spelingsvrij, je moet idd niet veelste strak draaien, gewoon tot net aan t slappe gevoel eruit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 21:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 22:52
mensen, ik ben ervoor om een deel IV te starten, grote bezwaren?

niet zelf al starten....pas als deze daadwerkelijk dichtgaat.

Jullie mogen van mij best even een vrijwilliger voordragen die een leuke openingsmessage maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 28-07 14:57

DJT

Goed idee...en dan in de eerste post alle links naar de FTP en andere gerelateerde sites plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

DJT schreef op 09 augustus 2002 @ 20:35:
Goed idee...en dan in de eerste post alle links naar de FTP en andere gerelateerde sites plz.
goed idee, closen maar :)

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJT schreef op 09 augustus 2002 @ 20:35:
ben voor.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
idd, da's wel 'n goed plan :)
en links naar de vorige delen, want die staan ook vol met nuttige info (en soms ook wat minder nuttige dingen :+)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
goed plan, ik vind deze post al groot zat (en ik was de eerste van deel 3 :))

ik nomineer Flat als topicstarter omdat ie als 2e na mij in dit topic gepost had ;) (of had je al deel 1 of 2 van htbadj gestart?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Eraser127 schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
[...]

En ook zo lekker fout ;-)

Met middelpuntvliedende kracht heeft het NIETS te maken. WEL met wrijving tussen naald en plaat. DAT, in combinatie met het feit dat de naald voorbij het loodrechte punt geplaatst is, zorgt ervoor dat de naald naar het midden getrokken wordt tijdens vooruit spelen.

De anti-skating compenseert dit met een kracht naar "buiten" (naar de armsteun) toe zodat de resulterende kracht nagenoeg recht naar beneden is.

Tijdens scratchen inderdaad op nul, tijdens normaal spelen op een waarde die overeen komt met de ingestelde naalddruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

huisman schreef op 09 augustus 2002 @ 21:14:
[...]En ook zo lekker fout ;-)

Met middelpuntvliedende kracht heeft het NIETS te maken. WEL met wrijving tussen naald en plaat. DAT, in combinatie met het feit dat de naald voorbij het loodrechte punt geplaatst is, zorgt ervoor dat de naald naar het midden getrokken wordt tijdens vooruit spelen.

De anti-skating compenseert dit met een kracht naar "buiten" (naar de armsteun) toe zodat de resulterende kracht nagenoeg recht naar beneden is.

Tijdens scratchen inderdaad op nul, tijdens normaal spelen op een waarde die overeen komt met de ingestelde naalddruk.
naja, bedoelde ik :+

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hmmmmmmmm nog geen nieuwe?

Naja dan wou ik toch nog even een post doen in deze fenomenale dj draad :P

Iemand trouwens mijn nieuwe mix al gecheckt?

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.