Echter niet te veel. Het moet geen alinea festijn worden.
Probleem is alleen dat het in de HTML-editor (quanta plus
Centis Online Backup. Als zekerheid telt
GoT Index » Non-Windows Operating Systems » Linux op de Desktop **NOS-idee; Feedback gewenst**
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Centis Online Backup. Als zekerheid telt
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
met papier mache kun je alles maken!!
quote:Op zondag 13 januari 2002 22:22 schreef Nakebod het volgende:
Hmmz ja, quanta.. ken het probleem, niet echt de fijnste, daarom meestal maar gewoon teksteditor
quote:Op zondag 13 januari 2002 22:23 schreef Servowire het volgende:
nelske kan dat lettertype wat kleiner
Centis Online Backup. Als zekerheid telt
1
2
| Wanda the fish says:
The covers of this book are too far apart.
-- Book review by Ambrose Bierce. |
Linux & GNOME Multimedia Developer
"It's over, baby, over..." - future has arrived, today!
The box said Windows 95 or better, so I installed Linux.
[deze advertentieruimte is te koop]

quote:Op maandag 14 januari 2002 01:21 schreef msturm10 het volgende:
Alleen nog eens Photoshop voor Linux, en het zou helemaal compleet zijn
It isn't the software that's free, it's you.
Ik hou van fractals, mijn AMD XP2600 niet want die moet er hard voor werken.
Dat lijkt me nueens een echt goed idee, want ik denk dat de meeste nog steeds afhaken omdat de meeste beprekingen en al het andere papierwerk in het engels is. Ik spreek hier uit naam van zo'n 14 computer mensen die het allemaal wel willen proberen maar nog steeds hun nek breken, zoals ik over al dat technische engels wat inherent is aan linux. En dat schrikt de meeste nog steeds af. Want de bladen die wel eens Linux bespreken dan het ook meestal erg kort en erg onvolledig. Maar dat is mijn simpele newbie mening.quote:Niet eens zo'n gek idee nee.. Ik ben misschien ook wel bereid om eens een review achtige roundup te doen van de verschillende distributies. De installatieprocedure, meegeleverde software etc..
quote:Ik wet het, de fabrikanten willen gewoon geen drivers ontwikkelen
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Maker van newsan Versie 0.87 released. Nu dood verklaard.
Virtuele servers - Xen Enterprise - SAN storage - Redundant
(let wel: dus geen handleidingen) en daar begint dus de realiteit. De jongeren daargelaten, maar de ouderen (ik) dus en vele anderen ouderen met hun schoolengels lopen daar dus al vast. Want het is voor ons al moeilijker vanwege de engelse les die wij ooit hebben gehad, en dan moeten we het ook nog eens zonder manuals doen. Dat werkt gewoon niet in de praktijk, en dat is denk ik ook één van de redenen dat er duizenden bij het Windows OS blijven. Want het is in het nederlands te verkrijgen, en alle updates ook. Verder kun je gewoon alles automatisch laten updaten, en dat is iets wat ontzettend veel mensen graag zien, en dan b.v. tientallen keren opstarten voor lief nemen. En daar wordt dan op gereageerd meestal met (je moet er wat) voor doen. Maar zo ligt iets in werkelijkheid totaal niet en dat wordt wel eens vergeten. Ik zou van de 16 miljoen nederlanders het aantal newbies die het graag wel eens willen proberen om LINUX te installeren niet graag te eten geven, maar het is zeker voor ouderen onder ons een te onvriendlijk OS om maar even mee te starten en dat is met windows gewoon niet zo. En we willen allemaal iets doen met de computer, en niet alleen maar configureren, opschonen etc etc, en daar is windows gewoon enorm in het voordeel mee, ondanks de vele vastlopers die ik hoor van mensen.quote:In de faQ staat hoe je goedkoop aan kant en klare cd'tjes kunt komen
Er is ook nog gaim die ik naar alle tevredenheid gebruik.quote:Op maandag 14 januari 2002 12:32 schreef llevering het volgende:
Maar dan... Dan wil je gaan werken zoals je gewent was. Ik zit veel op MSN en ICQ dus ik ga op zoek naar een IM die beide kan, na lang zoeken blijkt dat dit Everybuddy en Jabber zijn.
Sorry maar control codes zijn onder unix nee eenmaal anders gedefinieerd. CTRL-A hoor idd naar het begin van de regel te gaan CTRL-e naar het einde CTRL-s stop CTRL-q continue en ga zo maar door. Ik snap wel dat je alles zo gebruiksvriendelijk wilt hebben maar ben ik een paar dingen gewend die onder windows niet werken. Maar dat noem ik dan geen bug.quote:Ondertussen terwijl ik dit stuk zit te tikken merk ik weer van die irritante bugs, de cursor is soms niet te zien je weet dus niet waar je tikt na ' moet je eerste een spatie tikken anders ben je de letter daarna kwijt en dat terwijl het alleen maar nodig is bij e en o voor het accent, een dubbel aanhalingsteken in een textarea tikken blijkt geheel onmogelijk terwijl m'n toetsenbord toch echt op US-International staat.Ook werkt CTRL-A (alles selecteren) niet bijvoorbeeld de cursor springt slechts terug naar het begin van de regel allemaal dat soort kleine maar o zo irritante dingen.
Maker van newsan Versie 0.87 released. Nu dood verklaard.
Thnx, zal ik is proberen, want nu ook weer MSN werkte dus, krijg ik een MSN van een vriendin van me, gaat er geen 'vinkje' af hoe moet ik dan ruiken dat ik een bericht hebquote:Op maandag 14 januari 2002 13:09 schreef it0 het volgende:
[..]
Er is ook nog gaim die ik naar alle tevredenheid gebruik.
Prima wil ik best accepteren maar zorg dan dat het niet achter Select All in het menu Edit staatquote:
[..]
Sorry maar control codes zijn onder unix nee eenmaal anders gedefinieerd. CTRL-A hoor idd naar het begin van de regel te gaan CTRL-e naar het einde CTRL-s stop CTRL-q continue en ga zo maar door. Ik snap wel dat je alles zo gebruiksvriendelijk wilt hebben maar ben ik een paar dingen gewend die onder windows niet werken. Maar dat noem ik dan geen bug.
Er is idd een mogelijkheid, ik heb gewoon engels genomen na mijn ervaring met de SuSe distributie dus dat zou Moria kunnen proberenquote:Op maandag 14 januari 2002 13:14 schreef kroeske het volgende:
installatie van mandrake(8.0) kon hier gewoon helemaal in het nederlands (8.1 kan dat dus waarschijnlijk ook allemaal) verder kan je taal instellingen ook doorlaten werken op je window manager e.d. (dit is iig mijn ervaring)
GoT Index » Non-Windows Operating Systems » Linux op de Desktop **NOS-idee; Feedback gewenst**
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona