quote:
Op maandag 21 januari 2002 17:18 schreef Athalon het volgende:
Dat is dus de reactie die ik verwachtte, een glimlach over wat ik typ. Maar helaas staat het geschreven toch als een huis MOD
Maar wat verwacht je dan
Zodra er gezegd wordt dat linux goed is hoor je altijd het vooroordeel dat linux te moeilijk is. Installeren gaat nog wel met Mandrake, maar gebruik.... Vergeet het maar!
Nou willen wij dat vooroordeel een beetje weghalen (want, eerlijk waar, dat is ook
echt de reden dat ik hiermee begonnen ben op het fok!forum!), en wat horen we nou

Dat linux opzetten te moeilijk is!
Krijg nou de
CENSUUR!!!
Laat ik het anders zeggen, kom eens met REDELIJKE argumenten en bewijzen dat linux te moeilijk is voor jou. Niet gebaseerd op vier jaar geleden met redhat 5.2 maar met een recente uptodate distributie zoals de nieuwste Gentoo, Suse of (de inmiddels al ietwat achterhaalde maar nog steeds zeer gebruikersvriendelijke) Mandrake of desnoods Redhat.
Maar het enige wat ik hoor is dat linux te moeilijk is. Dat slaat toch nergens op

Dan heb je gewoon deze thread niet doorgelezen en snap je nog steeds niet waarom we hier in hemelsnaam mee bezig zijn.