kun je me vrolijker maken dan dat ik al ben?
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
GoT Index » Audio en HiFi » How 2 become an LJ.....?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
64 bytes from loadbalancer.tweakers.net: icmp_seq=1 ttl=253 time=0.305 ms
=> Coole auto filmpjes! <=
Search.TV: Nu op TV
ik vinner niet veek aan.....quote:Op woensdag 16 januari 2002 17:39 schreef sjeemz het volgende:
http://sjeemz.nl/inner/
ruim 80 foto's van 't licht op InnerCity + 10 filmpjes... enjoy
Chill... neem een biertje ofzo
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
hoei!! wij krijgen misschien een Compulite in het theaterquote:Op vrijdag 18 januari 2002 01:31 schreef Illusion het volgende:
Je kan wel lekker die tape afkraken, maar op een stukje tape kan je een stuk meer kwijt dan op een stukje LCD. Probeer maar eens een pijltje om bijv. USL aan te duiden maar eens op een LCD te krijgen
Toch moet ook ik toegeven dat een lcd gewoon handig is, zeker met die touchscreens van de HOGII.
Bij mij blijft de scheiding duidelijk:
Alleen intelligents --> HOGII of Jandshog600
Intelligents + Parren --> Avolites Sapphire, Diamond of Pearl (afhankelijk showgrootte)
Alleen Parren --> MA 24/6 voor 96 faders 2 MA's master-slaven
Theaterwerk --> Compulite
><((((º> :. Yorinf .:. The Order of the Stick .: <º))))><

past bij je naamquote:Op vrijdag 18 januari 2002 20:57 schreef Illusion het volgende:
Ow en nog een tafel van zero88
De Illusion: (hoort een monitor bij)
[afbeelding]
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

wat is er mis meequote:Op zaterdag 19 januari 2002 12:12 schreef MR_WAZOO het volgende:
als ik met zo een tafel aangekomen had voor de scans en spots in ons jongerencentrum hadden ze me echt 4kant uitgelachen haha
*Dwergpop rulez!!
*Dwergpop rulez!!
quote:Op zaterdag 19 januari 2002 12:12 schreef MR_WAZOO het volgende:
als ik met zo een tafel aangekomen had voor de scans en spots in ons jongerencentrum hadden ze me echt 4kant uitgelachen haha
quote:Op zaterdag 19 januari 2002 18:08 schreef bluppy2 het volgende:
[..]
je vergelijkt een jongerencentrum met een theater
een paar bewegende lichtjes aansturen in een jongerencentrum met een Compulite is idd een beetje loos..
Theaterwerk gaat heel anders en moet je aan je lichttafel ook heel andere eisen stellen..
Do it good.......Do it Large
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
quote:Op zaterdag 19 januari 2002 19:15 schreef mweert het volgende:
Ik ben zal het eens downloaden,
Ik gebruik heel vaak de Lightjockey van Martin deze bevalt mij zeeeer goed en niet alleen vanwegen de software maar ook de interface mogelijkheden zijn eindeloos voornamelijk door de DMX in/out optie
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
GoT Index » Audio en HiFi » How 2 become an LJ.....?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius