quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 22:06 schreef Vaagharses het volgende:
[..]
kinderspeelgoed> Obi niet schelden

dit is wel een tafel met HOG software...

en deze tafel is imho beter dan al die imposante dingen met veel schuifjes (blauwe en rode => de avolites zooi dus :R ).
ok je kan hem dan niet vergelijken met de diamond, maarja de WholeHog2 is daar de veel betere tegenhanger van. Gelukkig zie ik dat tafeltje ook staan.
[afbeelding]
en voor de ik ben geil op veel knoppen fans> kijk maar eens hier:
http://www.avolites.com .Maar mijn tafeltjes zijn het niet ....
de vele knopjes zijn niet alleen om stoer te doen (al is het heel wat bikkeliger dan zo'n ding met 3 faders en een display

) .... dat werkt veel fijner dan zo'n hogachtige pc/lichttafel ding imho, want op z'n tafel met vele schuiven (zoals de avo's) heb je beter overzicht hoe alles staat, dat je sneller kan ingrijpen in een live-show, bij zo'n hog/echelon moet ben je veels te erg display-gebonden, zijn handig als alles voor geprogrammeerd is, alles met draaiboek geregeld is zodat je weet wanneer wat te doen. Dan weet je al meteen wat er gaat gebeuren, beetje saai.
Geef mij maar die boeren feesten, waar liters bier word gegooid, maar niet alles volgens een draaiboek gaat, dan is de avond tenminste een beetje verassend. Daar hoef je ook niet met zo'n hog ofzow komen aan zetten als je hem aan't einde van de avond weer 'droog' thuis wil hebben. Niet dat avo zo'n stevige bier-proof tafels maakt, maar MA zeker wel (light&scan commander dan). De grandma is zo'n hog achtig pc (wel vet die gemotoriseerde faders

).
mahjah ik vin dan ook wel een andere markt leuker, heb het niet zo op theater enzo. Geeft mij maar rock&roll