Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• solique
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 30-10 15:07

solique

Music Maniac

quote:
psychoclown schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:55:
Heb je dokan library wel geinstalleerd? :)
Ja, staat geinstalleerd.
quote:
wsLy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:55:
[...]

Gebruik je de editor ;)?

Ik raad je aan om deze te gebruiken bij het bewerken van je XVM config :)

Klik hier voor de online editor
notepad++
En had zo'n preconfigured versie maar lijkt ook niet te werken.
Zal die link eens proberen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN - D3

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 30-10 21:21

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Ircghost schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:20:
Alright, maar hoe kun je aangeven op welke servers je wilt spelen? Ik heb de inloggegevens nog wel ik dacht alleen dat het account niet meer werkte.. waarschijnlijk zat ik dus gewoon op amerikaanse servers in te loggen.
Waarschijnlijk zat je inderdaad op de USA site/servers, je moet de EU client hebben wil je op de EU spelen.
USA | EU

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream | Modcompilation

• timskiej
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 26-10 17:02

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 10:19

Ircghost

FP ProMod

Honeybadger doesn't care!

Verdomme heb ik dus nu alweer veel uren zitten in mijn Amerikaanse account, zal maar even de EU versie downloaden dan. Wat een onzin zeg, alsof er een verschil zit tussen de twee. :@

Ging ook al lekker met mijn credits and tanks daar, maar goed. Mijn eu account is minstens 5x verder dus ga daar maar mee verder na de install.

Ircghost wijzigde deze reactie 24-01-2013 19:42 (28%)

GameRig Specs || Steam Profiel

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Afgezien van andere specials en oudere + kleinere versie van CW is het inderdaad hetzelfde :)

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 30-10 23:24

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
Als je die van de laatste page pakt werkt het waarschijnlijk wel, deze link die je post is van 2011... en dan zouden gewoon in je res_mods/0.8.3 folder moeten na uitpakken, wel even je game herstarten als je die nog open had staan

"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"

• Jaapoes
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 31-10 15:33
MIsschien een plan om animo te checken voor een GoT3 clan? Ik kan me voorstellen dat er, zeker sinds de aandacht van tweakers, een hoop nieuwe spelers bij zijn gekomen. Vanuit die hoek zal er dan ook vast geen te kort zijn.. als er dan ook een aantal gevorderde spelers zijn om van te leren dan is de cirkel rond! :)

[Asus Maximus IV Extreme ][i7 2600k @ 4.7ghz][Noctua NH-D14][8gb GeIL Evo Corsa][R9 290 Tri-X][Samsung 830 256gb][Fractal R4][Asus VG236H]

• timskiej
quote:
ShockWave schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:56:
[...]

Als je die van de laatste page pakt werkt het waarschijnlijk wel, deze link die je post is van 2011... en dan zouden gewoon in je res_mods/0.8.3 folder moeten na uitpakken, wel even je game herstarten als je die nog open had staan
Ook geprobeerd, krijg ik ook niet aan de praat :/

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Er zijn toch al twee clans? Een voor gevorderde players en 1 voor lerende/casual players, zie TS.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Jaapoes schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:58:
MIsschien een plan om animo te checken voor een GoT3 clan? Ik kan me voorstellen dat er, zeker sinds de aandacht van tweakers, een hoop nieuwe spelers bij zijn gekomen. Vanuit die hoek zal er dan ook vast geen te kort zijn.. als er dan ook een aantal gevorderde spelers zijn om van te leren dan is de cirkel rond! :)
Zoals eerder al is gezegd, de mensen die nu GOT/GOT2 beheren zijn al aan het bespreken hoe ze het verder gaan aanpakken dus wacht dat nou maar even af. Tevens kun je, zoals al veel vaker is gezegd, gewoon het Gathering of Tanks channel joinen om daar met GOT / GOT2 en exGOT te kunnen spelen :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
timskiej schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:59:
[...]

Ook geprobeerd, krijg ik ook niet aan de praat :/
Uhm welke tier speel je eigenlijk?
Hitzones/skins zijn er pas vanaf tier 7 of 8...als je 3 rijdt zie je die niet echt

"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"

• timskiej
quote:
ShockWave schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:17:
[...]

Uhm welke tier speel je eigenlijk?
Hitzones/skins zijn er pas vanaf tier 7 of 8...als je 3 rijdt zie je die niet echt
Op dit moment T5

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Ik heb overigens ook een ticket ingediend om mijn e-mail te veranderen, ik gebruikte daar nog een adres dat niet meer bestaat.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
Conclusie is dan duidelijk als je mijn bericht leest...
Hier eentje uit mijn dropbox voor 0.8.2
Als je de map 0.8.2 veranderd naar 0.8.3 zit je goed heb ik alvast gedaan en kan je de res_mods folder gewoon in je main WoT folder droppen.
Maar zal nog steeds niet werken voor tier 5
quote:
solique schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:51:
Gisteren aan het knutselen met XVM geweest maar nog niet werkend gekregen.
Het enige wat werkt is de klok alleen die zit weer over lag bovenin dus staat zo cheap.
XVM bestaat uit 3 delen, Dokan library, xvm stat ( waarmee je je game opstart) en xvm zelf voor de stats.
Heb je die allemaal dan kan het zijn dat je firewall roet in het eten gooit deed hij bij mij ook namelijk.

ShockWave wijzigde deze reactie 24-01-2013 20:25 (18%)

• MrOleo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 26-10 19:27
quote:
timskiej schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:30:
[...]

Bedankt, om deze gaat het: http://wot-shot.com/zone_penetration_of_the_tank/
Ik weet nog niet waat de weak spots zitten, en het leek me wel handig dmv deze mod.
Als je het mapje vehicles extract naar world_of_tanks\res_mods\0.8.3\ zodat je een folder krijgt: world_of_tanks\res_mods\0.8.3\vehicles. Dan werkt ie en hij werkt vanaf tier 6, met enkele uitzonderingen op tier 5 (churchill o.a.)

erutangis

• solique

solique

Music Maniac

quote:
ShockWave schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:21:
XVM bestaat uit 3 delen, Dokan library, xvm stat ( waarmee je je game opstart) en xvm zelf voor de stats.
Heb je die allemaal dan kan het zijn dat je firewall roet in het eten gooit deed hij bij mij ook namelijk.
xvm stat bleek niet goed te starten.
Game werd normaal opgestart zonder overlay, nu gefixt.
Alleen de klok staat nog steeds op zo'n vage plek.

• Pyradon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-06-2013
dat met die klok heb ik ook.
blijkbaar 2 mods die de klok op dezelfde plek hebben staan :|

All glory to the Hypnotoad!

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Toevallig J1mb0's crosshair mod? Zoja dan moet je het Debugpanel bestandje van J1mb0's even verwijderen en dan is het probleem opgelost ;)

• solique

solique

Music Maniac

quote:
psychoclown schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:09:
Toevallig J1mb0's crosshair mod? Zoja dan moet je het Debugpanel bestandje van J1mb0's even verwijderen en dan is het probleem opgelost ;)
Die had ik er ook naast draaien, eens proberen.

Edit: Dat was het inderdaad. Bedankt _/-\o_

solique wijzigde deze reactie 24-01-2013 22:15 (7%)

• Pyradon
jaa, dat werkt :)
wel even wot opnieuw opstarten

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
solique schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:12:
[...]

Die had ik er ook naast draaien, eens proberen.

Edit: Dat was het inderdaad. Bedankt _/-\o_
You're welcome :)

• timskiej
quote:
MrOleo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:31:
[...]

Als je het mapje vehicles extract naar world_of_tanks\res_mods\0.8.3\ zodat je een folder krijgt: world_of_tanks\res_mods\0.8.3\vehicles. Dan werkt ie en hij werkt vanaf tier 6, met enkele uitzonderingen op tier 5 (churchill o.a.)
Super!
Ik had ze niet onder de map vehicles staan.
Werkt top, ook met mijn T5 (KV-1)

edit

:X best goed te doen als je weet waar je moet richten.
Wat een lekker potje :9

timskiej wijzigde deze reactie 24-01-2013 23:53 (9%)

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Hoe deden jullie dat aan het begin, bepalen welke kant je in de tree op gaat?
Nu bijvoorbeeld T1 en M4. Ben imho vrij slecht en een verdedigende speelstijl, ook vrij frontaal qua aanvallen de M3 Lee bevalt wat dat betreft wel aardig met z'n vaste loop en aardiger front armour. (Tank Destroyer zou misschien best passen) maar wil ook wel eens wat lichter sneller om lekker te flanken enzo. Wordt ik denk beter/completer van.

Maarja 14.000 experience is niet niets om ff uit te geven :P

Ben toch maar voor de T1 gegaan, beste unit qua formaat :P Jammer dat die proppenschieter wat minder nauwkeurig is over afstand maar voor de rest lijkt 't er aardig op tot nu toe.

wat is hier de opinie eigenlijk over hitzone skins?
Imho vind ik t een soort van cheaten. Ben zelf wel nog opzoek naar een mooie guide qua hitzones, heb al veel gevonden her en der voor mijn tiers maar toch wil nog wat mooiers :P

GoldenSample wijzigde deze reactie 25-01-2013 04:40 (37%)

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM!

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Ik heb geen idee of het echt goede klasses zijn, maar ik vind de britse medium tanks echt lekker snel en wendbaar met genoeg firepower.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
psychoclown schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:09:
Hmmm had mijn xvm configfile al aangepast en daar de klok uitgezet maar zal Jimbo's eens even bekijken.
quote:
GoldenSample schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 02:07:
Maarja 14.000 experience is niet niets om ff uit te geven :P

Imho vind ik t een soort van cheaten. Ben zelf wel nog opzoek naar een mooie guide qua hitzones, heb al veel gevonden her en der voor mijn tiers maar toch wil nog wat mooiers :P
Om te bepalen welke tree je op gaat is lastig in het begin, ikzelf ben een beetje dwalende geweest tot tier 7 en deed 2 landen tegelijk, schoot dus niet echt op.
Tip is mischien dat als je ooit clanwars wilt gaan spelen, de meeste willen dat uiteindelijk wel ondanks dat ze zeggen van niet, is om voor een heavylijn te gaan.
T115Ee5 wordt het meest gebruikt samen met de IS-7, mediumlijn wordt vooral de Batchat gebruikt.
Arty is het GW-Type E en de T92.

Welke lijn je ligt zal pas vanaf 8 en hoger een beetje duidelijk worden.

Qua hitzoneskins of het cheaten is, ik vindt van niet, het is meer een hulpmiddel om te leren waar je moet richten.
Ikzelf ben niet van alles onthouden en bestuderen maar bij de meeste tanks zitten de modules en crewmembers op dezelfde plek.

Wat bedoel je met "ik wil toch wat mooiers"?
Je vindt de clownskin niks met al die kleuren?
Download eens onderstaande bestand uit mijn dropbox daarin zit een hitzoneskin met alleen contouren in vaal wit (Screenshot in bestand bijgevoegd)

Hier eentje uit mijn dropbox voor 0.8.2/3

ShockWave wijzigde deze reactie 25-01-2013 07:12 (58%)

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 31-10 21:45
Zijn er al hitbox skins waar die nieuwe chinezen bij zitten ? Ik begon aardig te snappen waar alles zat maar met die nieuwe trees erbij begint het toch even iets teveel te worden :)

[removed]

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:09
gisteren weer een lekkere dag gehad. geen tier 10 gereden, maar voornamelijk 6,7 en 8.

Name Total Per battle
Victory ratio: 68.97%
Battles: 29
Efficiency: 2071.35
Average tier: 6.83

Sony A7R / Carl Zeiss 21mm f/2.8 distagon / 55mm f/1.4 OTUS / 85mm f/1.4 Planar & 135mm f/2.0 APO / Sigma 35mm f/1.4 / Sony EF 55mm 1.8 / Canon 40mm STM f/2.8 / F-Stop Guru / Gitzo GT2531 / Lee filters 105 CPL/Bigstopper/GND Soft + Hard

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:27
Gisteren ook weer eens mijn tankjes afgestoft na ongeveer een jaar lang stil gestaan te hebben. 2 battles zonder shells begonnen omdat er blijkbaar iets met de modules aangepast is.
mijn bevindingen tot nu:
ik mis de 107mm op de KV-1
de T-50 die drift als een malle (wist niet dat er inmiddels de realistic phyiscs zijn :) )
de M7 staat steeds zonder tracks.
ik moet echt weer leren om rustig te spelen!
mijn eerste stapjes in de chineese en engelse tanks gezet. maar die doen nog weinig...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Droxz
  • Registratie: mei 2010
  • Niet online
quote:
skoozie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:11:
Gisteren ook weer eens mijn tankjes afgestoft na ongeveer een jaar lang stil gestaan te hebben. 2 battles zonder shells begonnen omdat er blijkbaar iets met de modules aangepast is.
mijn bevindingen tot nu:
ik mis de 107mm op de KV-1
de T-50 die drift als een malle (wist niet dat er inmiddels de realistic phyiscs zijn :) )
de M7 staat steeds zonder tracks.
ik moet echt weer leren om rustig te spelen!
mijn eerste stapjes in de chineese en engelse tanks gezet. maar die doen nog weinig...
Hier een beginner, gisteren ook nog wat potjes gedaan... maar inderdaad weer te snel bezig,
en moet zeker nog leren om af en toe echt rustig aan te doen.

Waar ik ook nog problemen mee heb, is het herkennen van tanks.
Gisteren 6 schoten op 1 tank gedaan en er kwam toch weinig door...mmmm.... |:(

Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen

• SimpelenLeuk
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-10 13:37
quote:
Ircghost schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:17:
Ik heb overigens ook een ticket ingediend om mijn e-mail te veranderen, ik gebruikte daar nog een adres dat niet meer bestaat.
Als het je lukt hoor ik dat heel graag.
3 jaar terug toen ik nog onbezonnen was op mijn verenegingsmail geregistreerd en niet op mijn eigen (had ik toen ook nog niet)

Gisteren weer zo'n leuke dubbel gehad.
verliezen met een T110E5 met 6k dmg -> 1050 xp
winnen met de T110E5 -> 2k dmg -> 960 xp
8)7

wel goed om het average xp hoog te houden, verliezen als een baas en matig winnen :F

SimpelenLeuk wijzigde deze reactie 25-01-2013 09:09 (21%)

• Ramasha
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 31-10 19:19
Nog 2M credits te gaan, hopelijk dit weekend de IS-7 aanschaffen zodat ik Dynosu tevreden kan stellen en kan meedoen met CW (indien weer actief)

• dynosu
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 31-10 14:50

dynosu

Orly ?

voorlopig heeft WG die shit uitgezet (elke patch slopen ze het)

Mijn Replays

• Ramasha
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 31-10 19:19
quote:
dynosu schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:15:
voorlopig heeft WG die shit uitgezet (elke patch slopen ze het)
Haha, toch maar zorgen dat ik die IS-7 heb voor je 8)

• Knowuse
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 31-10 23:30
Het is echt ongelooflijk, ben ik met de laatste 110K van de Caernarvon bezig en heb ik afgelopen twee dagen een win rate van 40% :/ Met als absolute dieptepunt een potje, waar ik mijn neus om de hoek van een rots steek en een artie 90% van mijn health neemt, wat resulteerde in een verlies pot met een coole 90xp. Ik zat hiervoor op een 62% winrate, maar had voor mijn gevoel bovengemiddeld veel potjes waar ik top tier was.

Shuttle st20g5

• BramSd
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 31-10 16:19
Voor iedereen die eens wil weten hoe je een T34 nu echt moet spelen, heb ik een replay.

Hij is van maandag geloof ik, dus een paar dagen oud, maar het is mijn op 1 na beste pot ooit. Ik haalde 2566xp, 5700 damage en 8 kills.

http://mwreplays.com/newreplaysimg/2d35ffe3b1ca1a8899be496d2d52f3b7.png

Cooler Master ATCS 840 met: MSI P55-GD85, Intel Core i7 860 @3.6GHz met Scythe Mugen 2, 8GB Kingston DDR3-1600, MSI GTX 660Ti PE 2GB, Corsair HX750W, Intel X-25M Postville 80GB, 640GB WD Black, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• SimpelenLeuk
quote:
Dragon Ridge and Serene Coast will be disabled in 8.4.
Bumpy terrain of Prokhorovka, Abbey, El Halluf, and Ruinberg (rounded streets) are going to be addressed.
Redshire and El Halluf will undergo some gameplay changes.
Swamp and Komarin will be visually reworked and brought back to live.
eerste info 8.4, beste patch ooit! zo'n haat voor de mappen die weg gaan en liefde voor de mappen die terug komen :)

• warlord01
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 31-10 22:31
Klopt had al een ticket ingediend hoe ik van dragon ridge kon afkomen zonder dat ik mijn teammaats zou benadelen.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• filipy23
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-10 22:56
In de nieuwe XVM schijnt Efficiency vervangen te zijn door WN6 rating...

En even stathoeren:

http://wotlabs.net/sig/eu/superbabs84321eu/signature.png

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
GoldenSample schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 02:07:
Voor mij was het vrij 'simpel', ik had al closed en open beta gespeeld en wist zeker dat ik weer de russische TD's wilde en daarbij ook de optie voor de russische mediums open houden. Uiteindelijk daar maar vrij weinig mee gedaan ook al heb ik die 2 lijnen ver gespeeld :P
De keuze voor de duitse heavies daarentegen was destijds wel goed.

Tegenwoordig bepaal ik eerst wat me echt leuk lijkt en waarvan ik een meerwaarde zie (voor CW's, TC's en ESL).
quote:
Bij de introductie ervan was ik er wel enigszins tegen maar in principe geeft het je nou ook weer niet zoveel voordeel. Als je weet waar je moet mikken kom je ook al een heel eind.
quote:
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:26:
[...]

eerste info 8.4, beste patch ooit! zo'n haat voor de mappen die weg gaan en liefde voor de mappen die terug komen :)
Interessante preliminary notes. Ik vind de nieuwe Dragon's Ridge toch niet slecht hoor.
Serene Coast is gewoon een stomme campfest dus dat vind ik minder erg.
Daarnaast wel goed dat ze sommige maps wat minder bumpy etc maken en Swamp en Komarin weer terug komen :)
quote:
filipy23 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:36:
Yup dat zag ik gisteren ook al maar heel veel is er volgens mij niet verandert, komt voor mij hoger uit dan WN4 dus ik vind het prima :P

• SimpelenLeuk
quote:

En even stathoeren:

[afbeelding]
en ook is nu de 60 dagen performance rating leidend ipv de alltime rating :+

• Nemean
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 26-10 04:35

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:

En even stathoeren:

[afbeelding]
Gaat de goeie kant op :+.

http://wotlabs.net/sig_dark/eu/Nemean/signature.png

i7 4770K @ 3.9Ghz - Asus Maximus VI Hero - 16GB DDR3 1866 Corsair Dominator Platinum - 2x Asus GTX 770 (SLI) - Samsung 830 SSD - Corsair Obsidian 800D - 2x Samsung Syncmaster P2450H

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Nu online
Straks maar eens kijken naar de nieuwe XVM.

http://wotlabs.net/sig/eu/ColdZero/signature.png

Stichting Hobbyserver | WoT ColdZero | Noobmeter

• solique

solique

Music Maniac

Mijn rating maakt een duik naar beneden de laatste weken

http://wotlabs.net/sig_dark/eu/Solique/signature.png

• redwing
quote:
BramSd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:59:
Voor iedereen die eens wil weten hoe je een T34 nu echt moet spelen, heb ik een replay.

Hij is van maandag geloof ik, dus een paar dagen oud, maar het is mijn op 1 na beste pot ooit. Ik haalde 2566xp, 5700 damage en 8 kills.

[afbeelding]
Inderdaad netjes gespeeld al had je wel geluk dat die lui niet met zijn allen door gingen pushen want dan had je niet zo mooi hulldown kunnen blijven staan :)

[removed]

• filipy23
quote:
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Ook in XVM? Dat zou wel heel prettig zijn namelijk. Bij mensen die veel potjes hebben gespeeld en een avg efficiency hebben is het altijd maar raden of ze altijd avg geweest zijn, of dat ze slecht zijn begonnen en gaandeweg steeds beter zijn geworden.

Babs out!

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:27
quote:
filipy23 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:42:
[...]

Ook in XVM? Dat zou wel heel prettig zijn namelijk. Bij mensen die veel potjes hebben gespeeld en een avg efficiency hebben is het altijd maar raden of ze altijd avg geweest zijn, of dat ze slecht zijn begonnen en gaandeweg steeds beter zijn geworden.

Babs out!
zo zag ik altijd mijn avg kelderen als ik een nieuwe lijn begon. een naakte tank speelt toch wat minder makkelijk als een volledig gepimpte tank.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• redwing
quote:
skoozie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:44:
[...]

zo zag ik altijd mijn avg kelderen als ik een nieuwe lijn begon. een naakte tank speelt toch wat minder makkelijk als een volledig gepimpte tank.
Dat probleem heb ik dus ook. Als ik mijn full-ops tanks speel gaat mijn efficiency altijd omhoog en als ik veel nieuwe tanks speel juist omlaag. Daarnaast speel ik altijd alleen (verkeerde tijdszone) waardoor fullops vs nieuw nog meer verschil maakt omdat je nu helemaal afhankelijk bent van je team om te winnen.

[removed]

• filipy23
quote:
redwing schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:49:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook. Als ik mijn full-ops tanks speel gaat mijn efficiency altijd omhoog en als ik veel nieuwe tanks speel juist omlaag. Daarnaast speel ik altijd alleen (verkeerde tijdszone) waardoor fullops vs nieuw nog meer verschil maakt omdat je nu helemaal afhankelijk bent van je team om te winnen.
Maar het feit of je wint of niet zou niet uit moeten maken voor je efficiency....

Babs out!

• filipy23
Nieuwe special is up:
quote:
3x increased experience for the first victory of the day

50% discount on and 70% increased profits with the following vehicles:

Tier VII PzKpfw VI Tiger (P) (German)

Tier IV PzKpfw III (German)

Tier V M4 Sherman (American)

Tier IV M3 Lee (American)

Tier V Matilda Black Prince (Premium British)

Tier V Crusader - (British)
M4 Sherminator derp time!

En

Tiger P met 70% income. Tier 7 met +70% gebeurt niet zo vaak!

Babs out!

filipy23 wijzigde deze reactie 25-01-2013 12:03 (24%)

• redwing
quote:
filipy23 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:52:
[...]
Maar het feit of je wint of niet zou niet uit moeten maken voor je efficiency....

Babs out!
Klopt, alleen als je team fatsoenlijk speelt kun je meestal wat meer flanken wat je nodig hebt om iets te kunnen raken. Als je team er echter een potje van bakt kun je niet ergens een lijn gaan bewaken aangezien je de helft van de tanks van voren amper kan beschadigen. Je moet het dan dus meer van je team hebben.

[removed]

• sc0ut84
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 31-10 20:00
Speel ook niet voorzichtig genoeg de laatste tijd.

http://wotlabs.net/sig/eu/sc0ut1984/signature.png

sc0ut84 wijzigde deze reactie 25-01-2013 12:20 (4%)

Intel Core i5 2500k @ 4,7 Ghz ||| Noctua NH-U12P CPU cooling ||| Samsung 830 series 128GB SSD ||| MSI GeForce GTX 670 2GB Arctic Twin Turbo 2 ||| Asus Sabretooth P67 B3 ||| 8 GB Corsair XMS DDR3 ||| Corsair Obsidian 650D ||| Corsair HX 650 Watt PSU

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
filipy23 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:42:
[...]

Babs out!
Nee want WN# en de signature staan los van XVM, de WN# rating is van Amerikaanse makelij ;)

• kitafe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-09-2013
sins deze week begonnen, en moet zeggen dat ik het erg leuk vind. ik speel nu nog alleen maar t1 of 2.Ik merk ook dat ik steed beter wordt. erg fun

• djengizz
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
quote:
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:57:
lol, dan vliegt het voor mij wel omhoog
http://wotlabs.net/sig/eu/djengizz/signature.png

dat is nou wat een clan joinen doet :Y)

• filipy23
quote:
djengizz schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:50:
[...]

[afbeelding]

EN als je wat meer hogere tanks pakt gaat je WN6 nog meer omhoog. Je hebt namelijk een avg tier van minder dan 6. In de proportionele damageberekening (per tier) rond de WN6 alles onder de tier 6 af naar 6 om statpadding op low tiers te voorkomen.

Babs out!

filipy23 wijzigde deze reactie 25-01-2013 12:55 (5%)

• Pyradon
quote:
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:26:
[...]

hmm, ik heb er nooit zoveel problemen mee gehad.
er zullen altijd maps zijn waar je goed of slecht in bent, of dat je op dat moment net de verkeerde tank gekozen hebt. (arty op himmelsdorf iemand?? :) :)

je moet er gewoon het beste van maken met de tank die je op dat moment hebt...

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
filipy23 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:54:
[...]

EN als je wat meer hogere tanks pakt gaat je WN6 nog meer omhoog. Je hebt namelijk een avg tier van minder dan 6. In de proportionele damageberekening (per tier) rond de WN6 alles onder de tier 6 af naar 6 om statpadding op low tiers te voorkomen.

Babs out!
Dan worden tier 5 scouts weer buiten gesloten, redelijk apart lijkt mij.

i7 4770K @ 3.9Ghz - Asus Maximus VI Hero - 16GB DDR3 1866 Corsair Dominator Platinum - 2x Asus GTX 770 (SLI) - Samsung 830 SSD - Corsair Obsidian 800D - 2x Samsung Syncmaster P2450H

• Doler
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 29-10 18:05
Waarom gebruiken ze je XP gedaan in een battle niet als graad meter voor hoe goed iemand is? Heb je damage, WR, scout, damage upon detecting, kills, ect bij elkaar in 1.

Noobmeter GunnerDoler

• wsLy
  • Nu online
quote:
djengizz schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:50:
[...]

[afbeelding]

Onze stats zijn echt vooruitgegaan de laatste tijd :) Merken we ook in battle als we samen spelen d:)b

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
Doler schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:02:
Waarom gebruiken ze je XP gedaan in een battle niet als graad meter voor hoe goed iemand is? Heb je damage, WR, scout, damage upon detecting, kills, ect bij elkaar in 1.
Omdat je mensen uit niet nader te noemen clans hebt die gaan multi-clicken in BatChats en loltraktors en dan vervolgens de Loltraktor 3 BatChats laat afknallen en dan 3k XP krijgen op een loss. Of te wel statspadders. Daarnaast laat TC en CWs je damage gigantisch zakken maar kun je wel je win rate mee omhoog trekken. ;-)

• Pyradon
hmm, als ik mijn stats zo bekijk op wotlabs dan zuig ik hard :)

snap niet dat jullie nog met mij willen spelen ;)

http://wotlabs.net/sig/eu/moogan/signature.png

• Knowuse
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 31-10 23:30
quote:
Pyradon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:13:

[afbeelding]
Duidelijk gevalletje van te veel solo random battles O-)

Dat TC en CW je winrate verhogen, geldt toch eigenlijk alleen voor bovengemiddeld clans/companies? Er zal een berg mensen moeten zijn die door TC en CW hun win rate zien zakken, de helf die meedoet verliest tenslotte.

edit2: ah verliezende helft gevonden :*)

Knowuse wijzigde deze reactie 25-01-2013 13:40 (26%)
Reden: aanvulling tc/cw

Shuttle st20g5

• filipy23
quote:
Nemean schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:09:
[...]

Omdat je mensen uit niet nader te noemen clans hebt die gaan multi-clicken in BatChats en loltraktors en dan vervolgens de Loltraktor 3 BatChats laat afknallen en dan 3k XP krijgen op een loss. Of te wel statspadders. Daarnaast laat TC en CWs je damage gigantisch zakken maar kun je wel je win rate mee omhoog trekken. ;-)
CWs je winrate's mee omhoog trekken? Volgens mij zijn mijn CW potjes zo'n beetje de enige die ik verlies op een dag.
quote:
Nemean schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:59:
[...]

Dan worden tier 5 scouts weer buiten gesloten, redelijk apart lijkt mij.
Als je er even over nadenkt is het toch wel logisch. Het gaat om je average tier. Dus als je alleen maar tier 5 en lager speelt krijg je een ietwat nadelige berekening. Zodra je op tier 6 of hoger ziet niet meer. En het is gemiddeld. Dus je kunt best 5 potjes je light tank spelen en dan weer 1 in je tier X.

Babs out!

filipy23 wijzigde deze reactie 25-01-2013 13:39 (31%)

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Doler schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:02:
Dan beinvloeden TC's je rating weer heel erg of je kan wel veel gedaan hebben voor het team maar weinig exp ontvangen hebben.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
filipy23 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:37:
[...]

CWs je winrate's mee omhoog trekken? Volgens mij zijn mijn CW potjes zo'n beetje de enige die ik verlies op een dag.
Er zijn genoeg clans die hun winrate gemakkelijk omhoog trekken door CWs te spelen. Jullie zitten volgens mij gewoon in het lastige gedeelte op de CW map. Als HARD/HARDS in Africa gaat landen haal je de wins wel binnen gok ik :+.
quote:
filipy23 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:37:
[...]
Als je er even over nadenkt is het toch wel logisch. Het gaat om je average tier. Dus als je alleen maar tier 5 en lager speelt krijg je een ietwat nadelige berekening. Zodra je op tier 6 of hoger ziet niet meer. En het is gemiddeld. Dus je kunt best 5 potjes je light tank spelen en dan weer 1 in je tier X.

Babs out!
Dat snap ik, alleen vind ik dat er voor tier 5 lights wel een uitzondering op de berekening had moeten komen aangezien deze vaker in hoge tier matches worden geplaatst.

• Bean77
quote:
Nemean schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:50:
[...]
Dat snap ik, alleen vind ik dat er voor tier 5 lights wel een uitzondering op de berekening had moeten komen aangezien deze vaker in hoge tier matches worden geplaatst.
En de su-26 :9

Hards TC gaan erg lekker. CW nog stroef. Afgelopen week veel instroom gehad waarbij je merkt dat je aan elkaar moet gaan wennen/leren kennen.

Sony A7R / Carl Zeiss 21mm f/2.8 distagon / 55mm f/1.4 OTUS / 85mm f/1.4 Planar & 135mm f/2.0 APO / Sigma 35mm f/1.4 / Sony EF 55mm 1.8 / Canon 40mm STM f/2.8 / F-Stop Guru / Gitzo GT2531 / Lee filters 105 CPL/Bigstopper/GND Soft + Hard

• SOEFuture
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 31-10 18:35
Ouch, gemiddelde tier 5.3..

http://wotlabs.net/sig_dark/eu/soefuture/signature.png

Ikzelf speel juist veel tier 5 en lager om:
- Credits te verdienden om mijn tanks te onderhouden (Alleen mijn tier 9 Patton dan.. Met alles onder tier 9 maak je zo goed als altijd winst zonder premium)
- Credits te verdienen om nieuwe tanks te kopen

en het belangrijkste:
- Afwisseling. Lagere tiers zijn een stuk ontspannender en je kan in je eentje veel meer impact hebben op een hele match :D Zonder deze afwisseling was ik al lang gestopt met dit spel, ben veel te competitief vergeleken met mijn gemiddelde team genoot :)

• wsLy
  • Nu online
ST-I top turret is lelijk :P, alleen nog de motor en dan op naar IS-4 :)

http://i.imgur.com/anDOlcg.jpg
http://i.imgur.com/ior3sNv.jpg

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
Ik snap de vergelijking tussen de SU-26 en tier 5 lights (Chaffee/VK2801/T-50-2) niet helemaal.

• Bean77
quote:
Nemean schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:04:
[...]

Ik snap de vergelijking tussen de SU-26 en tier 5 lights (Chaffee/VK2801/T-50-2) niet helemaal.
bij su26 potjes zie ik ook zeer regelmatig tier 6 tanks rijden.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:08:
[...]

bij su26 potjes zie ik ook zeer regelmatig tier 6 tanks rijden.
En gelukkig is de SU-26 totaal niet OP.

• User
  • Laatst online: 11:22
quote:
Nemean schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:10:
[...]

En gelukkig is de SU-26 totaal niet OP.
En gelukkig is de SU-26 totaal niet generfed.

Oh wacht.

If you want war, fine by me | Mijn World of Tanks replays

• dynosu

dynosu

Orly ?

een nerf betekend niet dat ie balanced is. Daar zijn de duitse tanks mooie voorbeelden van.

Mijn Replays

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
User schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:38:
[...]

En gelukkig is de SU-26 totaal niet generfed.

Oh wacht.
Laat ik dan mijn zin aanpassen:

En gelukkig is de SU-26 minder OP geworden maar nog steeds OP.
quote:
dynosu schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:42:
een nerf betekend niet dat ie balanced is. Daar zijn de duitse tanks mooie voorbeelden van.
Duitse tanks zullen nooit gebalanced worden ben ik bang, anders weet ik nog wel een paar tanks die een buff mogen krijgen :+ *Kuch* JagdPanzer E-100 *kuch*

Nemean wijzigde deze reactie 25-01-2013 14:59 (47%)

• Darkasantion
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52

Darkasantion

HAS HD5870!

Ook niet al te best, hoewel ik de laatste dagen weer actiever speel....

http://wotlabs.net/sig/eu/Darkasantion/signature.png

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
redwing schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 07:29:
Zijn er al hitbox skins waar die nieuwe chinezen bij zitten ? Ik begon aardig te snappen waar alles zat maar met die nieuwe trees erbij begint het toch even iets teveel te worden :)
Nope, geef ze even de tijd en het komt vanzelf maarre het is russische kopie dus alles lijkt mij op dezelfde plaats te zitten denk ik??
quote:

En even stathoeren:

[afbeelding]
Zal xvm gelijk uitproberen...
quote:
Pyradon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:13:

[afbeelding]
Je reageert zelf al niet eens op een uitnodiging... ;)

ShockWave wijzigde deze reactie 25-01-2013 16:44 (23%)

• Pyradon
quote:
Je reageert zelf al niet eens op een uitnodiging... ;)
sorry ;(

ben bezig om een IRL maat beetje te levelen. probeer hem al in TC's te krijgen maar hij wil nog niet echt.
is vooralsnog veel tier 5/6 levelen, tier 8 is nog te duur om te grinden :)

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Ik heb echt geen idee waar ik heen moet gaan, dus doe nu 4 main tracks; Duitse SPG, Russiche en Duitse AT + Duitse Heavy.. weet alleen niet of ik voor de Maus moet gaan of de IS-100. Bij mijn volgende tank moet ik die keuze maken. Wat raden jullie aan?

• Altijdgriep
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 31-10 13:53
Je bedoelt E-100? Daar zou ik voor gaan, de Maus lijn heb ik niet veel plezier aan gehad.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
Ircghost schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:22:
Ik heb echt geen idee waar ik heen moet gaan, dus doe nu 4 main tracks; Duitse SPG, Russiche en Duitse AT + Duitse Heavy.. weet alleen niet of ik voor de Maus moet gaan of de IS-100. Bij mijn volgende tank moet ik die keuze maken. Wat raden jullie aan?
IS-100? Bedoel je de SU-100 van de Russen of de E-100 van de Duitsers? De Duitsers hebben namelijk geen tanks die beginnen met IS, IS is namelijk van de USSR ;)

Het beste wat je in het begin kunt doen is op 1 lijn focussen, op meerdere lijnen focussen brengt je vaak nergens en je grinds duren vaak langer (af en toe er op spelen en een paar dallies halen kunnen echter geen kwaad natuurlijk).

De E-100 grind is leuker dan de Maus grind vind ik persoonlijk, echter is de E-100 alleen leuk als je premium shells schiet. De Maus is een leuke tank, echter is een Maus in je eentje spelen in randoms verre van leuk. Ze verwachten vaak van je dat je de hits vangt maar dat sinds de premium shells voor credits over de toonbank gaan is er weinig armor meer over van de Maus.

• Altijdgriep
Ik vind persoonlijk niet dat je op 1 lijn moet focussen, probeer maar wat lijnen uit, zo kun je zelf uitvogelen wat het beste bij jou past en bouw je nog tank-kennis op ook!

Het is inderdaad zo dat het op deze manier wat trager gaat maar je moet je afvragen of je wel zo snel mogelijk in een hoge tier wil meedoen. Zo erg is het helemaal niet om een tijdje op tier 6 te blijven steken, bovendien (kort door de bocht) hebben de hogere tiers ook meer ervaring en daar rij jij dan als groentje tussen.

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Wat jullie zeggen zijn eigenlijk ook mijn gedachten ik weet eigenlijk niet waar ik heen wil,al moet ik zeggen dat ik TD toch wel het leukst vind. En om eerlijk te zijn (wat ben ik toch weer lekker wispelturig) vind ik misschien medium nog wel leuker voor de afwisseling. Moet ik dan gaan voor die franse lijn met de AMX?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
Altijdgriep schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:49:
Ik vind persoonlijk niet dat je op 1 lijn moet focussen, probeer maar wat lijnen uit, zo kun je zelf uitvogelen wat het beste bij jou past en bouw je nog tank-kennis op ook!

Het is inderdaad zo dat het op deze manier wat trager gaat maar je moet je afvragen of je wel zo snel mogelijk in een hoge tier wil meedoen. Zo erg is het helemaal niet om een tijdje op tier 6 te blijven steken, bovendien (kort door de bocht) hebben de hogere tiers ook meer ervaring en daar rij jij dan als groentje tussen.
Dan heb je niet gelezen wat ik zeg.

Nogmaals:

Het is beter in het begin je focus op 1 lijn te leggen om jezelf het grinden gemakkelijker te maken (dus meer potjes op dezelfde tank) dan steeds op bijvoorbeeld 4 tanks te gaan spelen. Wanneer je eindelijk voor een goed en groot deel het spel onder de knie hebt, maakt het bijna niet meer uit. Natuurlijk kun je je dallies halen, maar als je je eigen op 4 tanks/trees gaat focussen dan kom je jezelf uiteindelijk wel tegen, zo niet op het gebied van XP dan wel op het gebied van credits.

Nemean wijzigde deze reactie 25-01-2013 19:18 (5%)

• wsLy
  • Nu online
quote:
Altijdgriep schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:49:

Ik heb er meer dan 5100 battles over gedaan om mijn eerste tier 10 te behalen, dit komt doordat ik met meerdere lijnen bezig ben. Echter heb ik zo wel heel veel geleerd mbt aimen voor weakspots etc. Vaak genoeg zie je mensen in een tier 10 rondrijden die 2000-2500 battles hebben gespeeld en er echt niks van bakken in hun tier 10... sowieso zul je toch wat moneymakers nodig hebben wil jij een van de hoge tiers kunnen bekostigen. Meestal zijn dit tier 4-6 tanks die flink wat credits op leveren, dus dan is het wel handig om er een paar van te hebben waar je mee kunt spelen :).

• Doler
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 29-10 18:05
quote:
Ircghost schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:59:
Wat jullie zeggen zijn eigenlijk ook mijn gedachten ik weet eigenlijk niet waar ik heen wil,al moet ik zeggen dat ik TD toch wel het leukst vind. En om eerlijk te zijn (wat ben ik toch weer lekker wispelturig) vind ik misschien medium nog wel leuker voor de afwisseling. Moet ik dan gaan voor die franse lijn met de AMX?
Kies dezelfde medium tank land als waar je ook met je TD voor gaat :). Dan overlapt er nog wel eens een gun of radio, scheelt je weer onderzoek ;-)

Noobmeter GunnerDoler

• Altijdgriep
quote:
Nemean schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:09:
[...]

Dan heb je niet gelezen wat ik zeg.

Nogmaals:

Het is beter in het begin je focus op 1 lijn te leggen om jezelf het grinden gemakkelijker te maken (dus meer potjes op dezelfde tank) dan steeds op bijvoorbeeld 4 tanks te gaan spelen. Wanneer je eindelijk voor een goed en groot deel het spel onder de knie hebt, maakt het bijna niet meer uit. Natuurlijk kun je je dallies halen, maar als je je eigen op 4 tanks/trees gaat focussen dan kom je jezelf uiteindelijk wel tegen, zo niet op het gebied van XP dan wel op het gebied van credits.
Je hoeft me niet te overtuigen hoor, ik schreef mijn persoonlijke mening.

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 15:27
Even een berichtje vanuit de Gathering of Tanks kant.

Aangezien GoT1 en GoT2 op dit moment vol zitten en we een 3e clan niet denken te kunnen managen houden wij het hierbij. Wij willen jullie niet in de clan halen en dan aan je lot overlaten maar willen leden ook kunnen bijstaan en begeleiden.

Wel zijn zoals eerder gezegt alle gotters welkom op ons forum, op onze teamspeak en in ons ingame channel om samen platoons te kunnen maken, en met andere WoT spelers te kunnen praten over wat ze aan het doen zijn/advies vragen over tanks en upgrades.

Ingame channel: Gathering of Tanks
Teamspeak: ts3.gatheringoftanks.nl
Forum: http://www.tweakers.nl

Ashrah wijzigde deze reactie 25-01-2013 19:45 (8%)

Ashrah#2930 || Star Citizen, http://piratesclan.com/

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Nice, ik kreeg net 69 shots te verduren op mijn amx-40 en ik ging maar niet dood :P

• dynosu

dynosu

Orly ?

amx40 kan maar 1 ding goed, shots vangen. Verder kan ie helemaal niets :)

Mijn Replays

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
dynosu schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:45:
amx40 kan maar 1 ding goed, shots vangen. Verder kan ie helemaal niets :)
En dan hoor je soms nog van die nieuwe spelers roepen in hun KV-1: "AMX 40 scout, you are a light do your job!1One!!!11"

• peterlimburg
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 11:46
Weet iemand of ik de ervaring die ik met mijn elite voertuigen verdien kan gebruiken zonder dat ik gold moet gebruiken om het om te zetten naar vrije ervaring?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
peterlimburg schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:17:
Weet iemand of ik de ervaring die ik met mijn elite voertuigen verdien kan gebruiken zonder dat ik gold moet gebruiken om het om te zetten naar vrije ervaring?
Heb je gold voor nodig.

• wsLy
  • Nu online
Dit is toch altijd zo jammer...

Speel je een potje waarin je je ace badge gaat halen, faalt de rest van het team.. lol.
2e plek met damage was 3000 minder dan mij... 2478 door een t28 proto. Daaronder was het al helemaal bagger.. waaronder een E-75 met 0 damage..
http://i.imgur.com/HC5iGgT.jpg

Maarja, 37 battles gespeeld, 27 gewonnen, 9 loss en 1 draw. Laatste 11 battles had ik er 10 op een rij gewonnen (met ST-i) en de laatste verloren.

wsLy wijzigde deze reactie 25-01-2013 20:21 (19%)

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 09:08
Hoe kan ik een replay op deze manier hier posten?

Vanmiddag een potje met mijn m36 jackson, ging in het begin goed, alleen jammer dat me team wat minder deed.
Linkje: http://mwreplays.com/replay/HH4SOGNPYNEH/

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• wsLy
  • Nu online
quote:
thijsco19 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:23:
Hoe kan ik een replay op deze manier hier posten?

Vanmiddag een potje met mijn m36 jackson, ging in het begin goed, alleen jammer dat me team wat minder deed.
Linkje: http://mwreplays.com/replay/HH4SOGNPYNEH/
Op de pagina van je replay staat Details en daar staat ergens een link met 'Image with link for forums'.

http://mwreplays.com/newreplaysimg/79e7b766261fb196c2b910d78bcc7b8c.png

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Fijn als je je e-mailadres wilt veranderen moet je ook payment info er bij geven, maar goed ik heb nog nooit wat betaald en ik ga ook niet iets betalen als ik niet eens bij mijn e-mailadres kan.

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 09:08
Bedankt, maar bij mij staat dat er niet?
Misschien omdat ik al eerder uit de battle ging?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Ircghost schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:59:
De franse medium lijn is erg leuk maar soms wel erg lastig.
Overigens zou ik het nu bij die 4 lijnen houden en kijken welke daarvan je het leukste vind spelen en je daar vervolgens iets meer op gaan richten. De rest kun je ook mooi levelen met enkel de dubbel elke keer als je speelt :)
quote:
thijsco19 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:44:
Bedankt, maar bij mij staat dat er niet?
Misschien omdat ik al eerder uit de battle ging?
Op de site waar jij heb hebt geupload staat dat ;)

• wsLy
  • Nu online
Hopen dat de battles morgen net zo lekker gaan als ze vanavond zijn gegaan. Dan heb ik morgen de top engine op de ST-i en dan kan de grind naar de IS-4, mijn tweede tier 10, beginnen :). Moet wel weer flink wat type 59 platoontjes spelen voor genoeg credits bij elkaar te krijgen :P

En langzamerhand beginnen aan de weg naar 54% global winratio. Ik zit momenteel op iets van 53,20% ofzo.

• BolleBeer
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 31-10 15:23
Had nooit gedacht dat the Panther I zo leuk kon zijn.
Ook al doet de 75mm long gun weinig damage, het is een fijne sniper. :)

WoT name: Onarf

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013