![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
psychoclown wijzigde deze reactie 11-11-2012 10:31 (3%)
WoT - kyozu | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Twitch - WoT Livestream
![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
psychoclown wijzigde deze reactie 11-11-2012 10:31 (3%)
Wat rijdt je zelf dan eigenlijk?quote:ZenTex schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 03:27:
Leuk potje, encounter op malinovka.
Gisteren zelf geïnstalleerd en een potje gedaan. Volgens mij kan het een leuke afwisseling voor WoT betekenen.quote:haarbal schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:26:
Als meer mensen het willen proberen, er zijn een hoop gratis keys beschikbaar zo te zien
http://www.tentonhammer.com/giveaways/mechwarrior-online-cbt
deze doet het iig nog, internet explorer weigerde, firefox geeft ook wel eens een error aan die comments te zien, maar met chrome krijg je ze gewoon binnnen. Geen random chance dit, gewoon accountje maken en claimen voor ze op zijn.
BramSd wijzigde deze reactie 11-10-2012 09:19 (7%)
Cooler Master ATCS 840 met: MSI P55-GD85, Intel Core i7 860 @3.6GHz met Scythe Mugen 2, 8GB Kingston DDR3-1600, MSI GTX 660Ti PE 2GB, Corsair HX750W, Intel X-25M Postville 80GB, 640GB WD Black, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Reed in een M6. Met 3800 dmg deed ik het niet slecht denk ik zo.quote:
Ik heb het een tijdje gespeeld, maar ik vind dat het niet de diepgang heeft die WoT heeft.quote:BramSd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:18:
Voor de mensen die een nieuwe uitdaging zoeken, je kunt nu vrij makkelijk een closed-beta key voor MechWarrior Online krijgen; de nieuwe free-to-play mechwarrior game.
[...]
Gisteren zelf geïnstalleerd en een potje gedaan. Volgens mij kan het een leuke afwisseling voor WoT betekenen.
Stuur me maar een DM met wat je denkt dat veroudert is, is veel minder dan je denkt hoorquote:Vae Victus schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:26:
Je mag de TS wel eens bijwerken. Veel verouderde informatie.
Dat is inderdaad wel netjesquote:ZenTex schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:40:
[...]
Reed in een M6. Met 3800 dmg deed ik het niet slecht denk ik zo.
Jammerlijke van dat kreng is de accuracy, op 100m + op weakspots shieten wil niet zo met 0.41 accuracy.
Kijk eens goed, staat gewoon in de TSquote:filipy23 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:40:
Hej psychoclown: wat betreft de opening topic: v8.0 patch staat er niet in, en wat mij betreft mogen de screenshots dan ook wel vervangen worden door 8.0 shots.
Babs out!
psychoclown wijzigde deze reactie 11-10-2012 10:15 (5%)
ZenTex wijzigde deze reactie 11-10-2012 10:24 (41%)
Sinds zaterdag mezelf aan het tracken, maar vind het geen betrouwbare site. Gisterenavond had ik volgens hun 82 battles gespeeld over de afgelopen 30 dagen, sinds vanochtend 68 battles de afgelopen 30 dagen...??!?quote:themaxter schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:15:
Ik las het net ook inderdaad. Was in de tussentijd deze maar gaan gebruiken:
http://tanks.ofscience.net/?server=eu
Moet je wel je naam intikken, maar je krijgt ook de stats van de laatste 24 uur
PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
rgras wijzigde deze reactie 11-10-2012 12:08 (22%)
40% winrate op de T32... dat zegt genoeg.quote:rgras schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:07:
Dit soort losers mogen van mij wel een trein koppen:
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_001.jpg
http://worldoftanks.eu/co...ounts/500618127-bajolord/
Hierna reed hij recht op de enemy main af waar hij uiteindelijk nog 5(!) HP damage wist te doen.
Cooler Master ATCS 840 met: MSI P55-GD85, Intel Core i7 860 @3.6GHz met Scythe Mugen 2, 8GB Kingston DDR3-1600, MSI GTX 660Ti PE 2GB, Corsair HX750W, Intel X-25M Postville 80GB, 640GB WD Black, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Ow wacht, ze staan van oud naar nieuw ipv nieuw naar oud.quote:
Deze replay is gemaakt tijdens het potje waar ik hem tegenkwam, weet alleen niet meer of ik nou arty was of gekild was, ik heb hem van dichtbij zitten bekijken.quote:
"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"
erutangis
Die 0% damage hits spelen al sinds 7.4-7.5quote:MrOleo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:33:
Oh, ik ben zo blij met patch 8.0 en zijn 0% hits.
Typisch potje: M46 patton alles redelijk close range <150 meter.
11 penetrations met een 390 damage gun, 1 kill shot en dan 1600 damage doen = 100 + 4x 390 -> 6 0% hits, zonder gericht op tracks te schieten.
Heerlijk.
If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA (XP/2003) - MCTS (2008R2) - MCITP SA (7/2008R2)
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"
Dat gold shells voor credits wordt belachelijk denk ik. Ja voor tier X tanks is het 5000 credits per shell, maar er rijden nu al duizenden idioten zonder hersenen rond. Als die nu ook gold shells gaan spammen dan wordt de normalisatie reductie van de 8.0 patch weer vernietigd. Blijkbaar moeten idioten makkelijker kunnen schieten dan echt kunnen mikken.....quote:Content:
- Added base British Tech Tree: medium tanks branch with FV4202 as Tier 10 and heavy tanks with FV215 as Tier 10 tank. IMPORTANT! Please, take in count, that economical, research, and characteristics balance of British vehicles is not yet ready and will be changed
- Following Premium vehicles were added to in-game store: Tier 7 Soviet TD SU-122-44, Tier 7 German MT Panther M-10, Tier 6 German MT PzIV Schmalturm
- Following maps were reworked and optimized for new render graphics: Province, El-Halluf, Dragon Ridge, Abbey
- ‘Dragon Ridge’ map re-introduced to random battles
- ‘Prohorovka’ Assault map removed
- ‘Insufficient credits’ status added to the module hint
Game Mechanics:
- Added possibility to purchase premium rounds using credits in addition to the current gold variant (prices are based on 1 gold = 400 credits exchange rates)
- Added possibility for a platoon creator to exclude game modes for the platoon – this means that platoon will enter only game modes, which are selected in platoon creator options
- Added Object 263 to the description of the ‘Sinai Lion’
- For majority of tanks systemized and readjusted speed of tank burning (minor corrections)
- Chat messages returned to replays
- Upon entering XP exchange window on elite vehicle, which has not all modules researched (due to addition/change of vehicles within update), exchange XP unchecked for it, but vehicle will still be in the list.
Technical Optimization:
- Some objects on several maps were optimized for new render
- Optimized drawing speed of some small objects
- Fixed the productivity slump for several hardware configurations
Fixes:
- Fixed rare issue, which caused player be balanced into game modes he previously excluded
- Fixed a wrong possibility rate to be balanced in a game mode, if one of game modes is excluded (for example, this caused player be balanced to often to ‘Encouter’ game, if ‘Assault’ if excluded)
- Fixed the bug, which caused throwing tank out after it drove inside a bunker
- Fixed the errors in placing of objects and lighting on maps Ruinberg, Widepark, El-Halluf and Himmelsdorf
- Removed tank ‘shadow’ from the hangar for cases, when the vehicle is still in battle
- Removed gap between tank and surface in standard hangar
- Fixed mistakes in models of following vehicles: Pz IV Schmalturm, SU-122-54, Super Pershing, VK 3002 DB, VK 3001H
- Fixed mistakes in display of camouflage patters on SU-100-M1
- Fixed incorrect display of emblems and inscriptions on following vehicles: AMX 13F3AM, D2, SU-122-54, Tetrarch, VK3601H
- Fixed the display of SPG schematics in status window during the battle (previously tanks were displayed instead of SPG
- Fixed the display of SU-122-54 turret armoring
- Fixed the slop angle of lower armoring plate of IS-7 (changed to historical)
- Fixed the slop angle of lower armoring plate of IS-3 (changed to historical). Fixed armoring of tank’s bottom
- Fixed water display artifacts with enabled antialiasing
- Fixed the incorrect re-initialization of dynamic shadows after switching over to the game using Alt+Tab
- Fixed the display of suspension tracks while in air
- Fixed the display of grass in Sniper Mode with this option disabled
- Fixed rare incorrect interaction between water and fog
- Fixed many small interface errors of after battle statistics window
- Fixed error of replaying the base capture sound during replay pause
- Fixed the rare error with stop of replay reproduction after rewinding
- Fixed the incorrect work of minimap in Clan Wars battles (with Fog of War enabled)
- Fixed the impossibility to reconnect to Clan Wars battle, if replays are enabled
- Fixed the memory leak upon radial menu opening
- Fixed the update of tank icons in nation tree in research menu
- Fixed the incorrect status for researched modules on vehicles that has not been yet researched
- Fixed the intersection of ammo rack blow-up icon with damage numbers
- Fixed the incorrect sound for hitting the stone surface
- Fixed the call of battle menu only after second pressing of ‘Esc’ button
- Fixed rare bug with unavailability of mouse cursor in battle menu window
- Fixed some small errors in ‘Exterior’ menu window
- Fixed some grammar errors in German inscriptions
- Fixed the receive of a daily suspension, if account was online for more than 25 hours
- Removed possibility to retrain crew to ‘Observer’ tank
- Fixed incorrect display of penetration mark after ricochet
- Fixed the impossibility to make a screenshot with active battle chat
- Fixed the display of 3 types of shells in Hangar for tanks, which have only 2 types of ammunition
Have fun.
List of changes which you should take note:
1)IMPORTANT! Please, take in count, that economical, research, and characteristics balance of British vehicles is not yet ready and will be changed
2)Following maps were reworked and optimized for new render graphics: Province, El-Halluf, Dragon Ridge, Abbey
3) Prohorovka’ Assault map removed
4)purchase premium rounds using credits in addition to the current gold variant (prices are based on 1 gold = 400 credits exchange rates)
5)platoon creator to exclude game modes for the platoon
HTC One | HP DV8 1080ED | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair Carbide 500R - Dell U2412M - Logitech G500)
Ja en nee. Er zal minder gold naar shells gaan maar mensen zullen door de hoge prijs sneller door hun credits heen raken --> premium kopen + premium tanks kopen.quote:psychoclown schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:59:
Snijden ze zich daar zelf niet meer in de vingers? Aangezien CW's nu wel lekker goedkoop zullen worden (gold zal wel ergens anders aan besteed worden maar toch).
HTC One | HP DV8 1080ED | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair Carbide 500R - Dell U2412M - Logitech G500)
Volgende patch notes, E-100 penetration nerfed on gold ammo.quote:wontcachme schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:01:
[...]
Ja en nee. Er zal minder gold naar shells gaan maar mensen zullen door de hoge prijs sneller door hun credits heen raken --> premium kopen + premium tanks kopen.
Hoewel de E100 eindelijke betere pen zal krijgen dan
WoT Garage: T-50-2, T71, SU-8, Hummel, Type 59, IS-3, T32, T34, Ferdinand, T-54, M103, IS-8 | NoobMeter: Mickroz
Ik verwacht dat ze tegelijkertijd de penetratie van gold shells terugbrengen. Gold shells hebben bijvoorbeeld slechts 10% extra penetratie.quote:themaxter schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:25:
Ik vind het idee ook wel een beetje belachelijk eigenlijk en vrees dat dit dit veel teveel effect op de game zal hebben. Iedere noob met gold schiet straks door je heen, hoe je ook angeled
En zoals Babs zegt, gold in je premium ftw! (Ofnee, dan worden straks al die T8 premiums weer generfed omdat ze opeens OP zijn....)
i7 3770K - Z77X UD7 - 16GB 2133Mhz - 3x 670GTX 4GB - 3x Dell u2711 - mora3 - Lian Li
WoT Garage: T-50-2, T71, SU-8, Hummel, Type 59, IS-3, T32, T34, Ferdinand, T-54, M103, IS-8 | NoobMeter: Mickroz
Ik kom in 95% van de gevallen wel door elke tank heen, dan neem ik graag 1-2 gold shells mee voor de overige 5%.quote:BTU_Natas schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:32:
Wat een overtrokken reactie op gold ammo zeg. Net ff gecontroleerd, op mijn kv5 kost 1 shell 10gold, wat inhoud dus dat ik straks 4000 credits per shell mag aftikken, je schiet vrij snel 20x per potje in een kv5.
Tja, ik denk niet dat je er veel geld aan over gaat houden
PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
maxers1973 wijzigde deze reactie 11-10-2012 21:30 (44%)
Laten we mensen die niet kunnen mikken het makkelijker proberen te maken.........quote:maxers1973 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:29:
Goed werk Wargaming ! Wordt alles weer een beetje glad getrokken. Een soort even steven zeg maar.
Nie kunnen mikken ? gold zorgt er voor dat je er iets makkelijk doorheen gaat,dat hoef ik jou toch nie uit te leggen ouwe veteraan !quote:wontcachme schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:32:
[...]
Laten we mensen die niet kunnen mikken het makkelijker proberen te maken.........
Sarcasme-meter kapot?quote:maxers1973 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:25:
[...]
Nie kunnen mikken ? gold zorgt er voor dat je er iets makkelijk doorheen gaat,dat hoef ik jou toch nie uit te leggen ouwe veteraan !
Kan ik straks met mijn T32 nog leukere potjes beleven want gold ammo penetreert als een mallequote:Sapstengel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:00:
Altijd met "gold" schieten lijkt mij geen optie. Veel te duur voor, ook met premium account en premium tanks.
Denk wel dat je het veel meer in TC zult gaan zien...positioneren wordt dan nog belangrijker dan richten...
Dat is bullshit natuurlijk, dat beetje extra pen dat je krijgt met gold is meteen weg het moment je iets met sloped armor raakt, door die kut Heat rounds. E100 gun is gewoon brak, en dat fix je echt niet met gold ammo. Gold ammo dat tevens voor elke tank aanwezig is...quote:wontcachme schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:01:
[...]
Ja en nee. Er zal minder gold naar shells gaan maar mensen zullen door de hoge prijs sneller door hun credits heen raken --> premium kopen + premium tanks kopen.
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500012199-Coyotee/
Ik heb net een pershing gekocht. Die gaat van 180 mm pen naar 280 met goldquote:psychoclown schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:28:
[...]
Kan ik straks met mijn T32 nog leukere potjes beleven want gold ammo penetreert als een malle
Aangezien straks elke tier 8 met gemak door elke tier 10 heavie prikt als ware het een heet mes door gesmolten boter.eL_Jay wijzigde deze reactie 12-10-2012 10:27 (36%)
Terwijl zijn armour nog nuttelozer wordt!quote:wontcachme schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:01:
[...]
If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA (XP/2003) - MCTS (2008R2) - MCITP SA (7/2008R2)
Elk voordeel heb zijn nadeel.quote:Appel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:31:
[...]
Terwijl zijn armour nog nuttelozer wordt!Ik kan nu al redelijk betrouwbaar de front turret penetreren in mijn T62a.
Shuttle st20g5
Alle gold shells, consumables moeten gewoon verdwijnen. Dan moeten mensen hun hersenen gebruiken ipv gold laden en met 420mm pen knallen. Lijkt me echt heerlijk om gewoon CW te spelen en kunnen bouncen omdat er geen 400mm pen op je af komt vliegen. Skill ipv wie de meeste gold heeft/gebruikt.quote:Knowuse schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:39:
Vind eigenlijk dat je alle gold consumables voor creds zou moeten kunnen krijgen, minder P2W is alleen maar goed. En als iedereen alleen nog maar gold consumables gaat gebruiken en gewoon creds overhoud moeten ze ze gewoon nog een beetje duurder maken. Als blijkt dat het spel te veel vervlakt, wat me vreemd lijkt want in CW wordt toch ook volop gold consumables gebruikt., dan is weer tijd voor een rebalancing.
Nicequote:Mickroz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:56:
PlanetWoT.com is weer up and running!
psychoclown wijzigde deze reactie 12-10-2012 10:57 (91%)
Ben ik ook wel met je eens, van mij mogen ze gold shells ook afschaffen, volgens mij worden het dan veel leukere matches (ook in CW).quote:wontcachme schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:56:
[...]
Alle gold shells, consumables moeten gewoon verdwijnen. Dan moeten mensen hun hersenen gebruiken ipv gold laden en met 420mm pen knallen. Lijkt me echt heerlijk om gewoon CW te spelen en kunnen bouncen omdat er geen 400mm pen op je af komt vliegen. Skill ipv wie de meeste gold heeft/gebruikt.
Mooi, werd tijdquote:Mickroz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:56:
PlanetWoT.com is weer up and running!
Was er inderdaad ook bij; ging erg lekker moet ik zeggen. Goede lineup en een keer goed weggekomen door het falen van de tegenstander (hun rushen, maar in de cap geen focus fire).quote:themaxter schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:38:
Voor de geinteresseerden, gisteren heeft Gathering of Tanks een aantal TC's gedaan die werden voorzien van commentaar door Highflyer15 en Dorjan, twee bekende WoT-spelers. Misschien leuk om eens te kijken:
Sapstengel wijzigde deze reactie 12-10-2012 12:05 (48%)
Nee dat is de gemiddelde waarde, min en max waardes staan ook aangegeven, 148-248=199 damage waarbij je dus het ene schot 148 damage kunt doen en het andere schot 248. Hetzelfde geld voor penetratiequote:rgras schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:02:
Duidelijk, ik dacht altijd dat het een maximale waarde was.
En bij dit geval heb je een kans van 0,682 (in de volksmond 68,2% kans) dat jouw schot (bij succesvolle penetratie etc, etc,) een damage doet tussen de 186,5 en 211,5.quote:eL_Jay schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:04:
[...]
Nee dat is de gemiddelde waarde, min en max waardes staan ook aangegeven, 148-248=199 damage waarbij je dus het ene schot 148 damage kunt doen en het andere schot 248. Hetzelfde geld voor penetratie
WoT heeft een redelijk hoge patch snelheid en het lijkt er op dat ze hierdoor en waarschijnlijk de toegenomen complexiteit, steeds meer steken laten vallen. Heb er zelf gelukkig weinig last vanquote:wontcachme schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:56:
[...]
Alle gold shells, consumables moeten gewoon verdwijnen. Dan moeten mensen hun hersenen gebruiken ipv gold laden en met 420mm pen knallen. Lijkt me echt heerlijk om gewoon CW te spelen en kunnen bouncen omdat er geen 400mm pen op je af komt vliegen. Skill ipv wie de meeste gold heeft/gebruikt.
Volgens mij doen de dagelijkse statistieken van PlanetWot het nog niet.quote:En het spel vervlakt de laatste maanden erg snel in mijn ogen. De idioten komen in top tiers terecht en ze zijn er meer dan ooit tevoren. Dan krijg je patches die meer bugs introduceren dan fixen en snelle tree uitbreidingen ipv eerst een alles fixen en balancen.
bv: hoe freaking moeilijk kan het zijn om grafische settings goed te houden (gras elke keer weer terug in sniper mode). Het lijkt wel of het allemaal houtje touwtje gecode is. En zo zijn er simpelweg meerdere settings die niet goed werken/fouten in maps. En daarvoor was er 2 maanden testserver....
Knowuse wijzigde deze reactie 12-10-2012 13:36 (25%)
Shuttle st20g5
Stichting Hobbyserver | Door passie gedreven en uit liefde trouw gebleven. MVV Maastricht voor altijd.
Met de T30 moet je echt je match hebben of niet. Dat was al zo met de tier X heavy. Mijn tactiek... zorg dat je 100% van de tijd cover hebt om achter te schuilen, als de vijand te dichtbij is moet je ook geen vijanden ver weg gaan beschieten. Zorg er eerst voor dat je korte afstand helemaal schoon is.quote:patrickos85 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:56:
Ik moet nog een paar 1000 voordat ik de E4 heb, dus ik was van plan om die grind vandaag af te maken. Maar god, de aim van T30 is overal behalve in het midden van de cursor. Als die in het midden is, krijg ik weer alleen maar detracked tegenstanders. Zo frustrerend met 21 seconde herlaadtijd...
Sapstengel wijzigde deze reactie 12-10-2012 16:31 (71%)
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Leuk om te zien!quote:themaxter schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:38:
Voor de geinteresseerden, gisteren heeft Gathering of Tanks een aantal TC's gedaan die werden voorzien van commentaar door Highflyer15 en Dorjan, twee bekende WoT-spelers. Misschien leuk om eens te kijken:
[video]
[video]
Nemean wijzigde deze reactie 12-10-2012 20:23 (56%)

wontcachme wijzigde deze reactie 12-10-2012 22:10 (16%)
Je vergeet één ding. De tier X mediums hadden op de testserver ook HESH ammo. Die was tijdens een subpatch ook weer verdwenen.quote:filipy23 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:56:
The FV 215b is ziek. 2600 hp en 3000 DPM met een sniper gun. Armor is niet veel maar wel een mooie angle.
FV4202 heeft is een britse M48, met 1 uniek dingetje: HESH ammo. 210 mm penetration en 570 damage. Dit maakt de FV4202 een superdodelijke flanker en medium hunter. Ben benieuwd.
Babs out!
Nemean wijzigde deze reactie 12-10-2012 23:30 (27%)
NIce, hoe begin je daar eigenlijk aan... Ik ben op grafisch gebied echt een leek. Neem jij gewoon stukken van replays? en hoe maak je er dan zo een mooie poster van?quote:Nemean schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:16:
Zo heb ook maar even mee gedaan met de Golden Joystick Award: Propaganda... kijken of ik een kansje maak op wat gold.![]()
Klik
Dit keer wordt er gestemd via de community, dus wie weet.
Test server 8.1 is up!
http://worldoftanks.eu/news/4213-public-test-version-81/
Ik kwam een wallpaper tegen van World of Tanks, en heb vervolgens de kleuren aangepast, regen toegevoegd, meer rook op de achtergrond, meer puin er bij, meer vonkjes etc. Tot ik uiteindelijk op dit uit kwam. Een screenshot van World of Tanks maken met zoveel detail gaat me helaas niet af ben ik bang.quote:Joindry schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:07:
[...]
NIce, hoe begin je daar eigenlijk aan... Ik ben op grafisch gebied echt een leek. Neem jij gewoon stukken van replays? en hoe maak je er dan zo een mooie poster van?
Nemean wijzigde deze reactie 13-10-2012 11:57 (4%)
Tja de russen hadden het voordeel dat ze met veel man warenquote:TweakJerommeke schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:14:
Damn die Russen op de test server... hun "tactiek" kan ik het beste omschrijven als "rushen en hopen voor het beste.." soms werkt het goed omdat ze op een punt met een mass lemming attack doorbreken of ze worden hopeloos afgemaakt.
Stichting Hobbyserver | Door passie gedreven en uit liefde trouw gebleven. MVV Maastricht voor altijd.
Ik!quote:rgras schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:57:
Is er hier iemand die voor een Britse tank gaat.. en zo ja, waarom?
There is no overkill. Only 'Open fire' and 'I need to reload'.
Pagina: 1 2 3 ... 11 volgende laatste
Dit topic is gesloten.
Populair: Tablets Samsung Websites en communities Mobiele telefoons Google Sony Microsoft Games Politiek en recht Consoles
© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies
Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True