[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste
Acties:
  • 61.109 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:54
Mooi weekend dan als United morgen wint. United staat dan 12 punten los en Arsenal over Everton heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-08 19:01
Haha geweldig hoe Bayern München over schalke 04 heen loopt met 4-0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronaldo is fit en ongelofelijk in vorm voor de wedstrijd van komende woensdag. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:45

Quad

Doof

Maarten Stekelenburg is weer de eerste keuze onder de lat bij AS Roma. Zdenek Zeman had niet bijster veel vertrouwen in de doelman, maar diens opvolger Aurelio Andreazzoli blijkbaar wel. De dertigjarige Nederlander start zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen laagvlieger Sampdoria namelijk in de basis.

Onder de inmiddels ontslagen Zeman kreeg de Uruguayaan Mauro Goicoechea vaak de voorkeur, maar hij ging vorige week gruwelijk in de fout tegen Cagliari (2-4 verlies). Derhalve krijgt Stekelenburg weer een kans bij de huidige nummer acht van de Serie A. “Stekelenburg zal terugkeren in het doel. Als hij goed speelt tenminste, anders krijgt iemand anders een kans”, zo benadrukt Andreazzoli.
:D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik mis trouwens Chim0 zijn analyse van de wedstrijd gisteren...

Die van Mancini was kort maar krachtig, die brande zijn hele team af. Lekker voor het vertrouwen... Maar als je sommige momenten van Southhampton zag, speelden die bij vlagen lekker voetbal. Ik meen me meerdere momentjes te herinneren dat Yaya dolgedraaid werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doelpunt van Gareth Barry was anders wel zeer fraai. Hij bleef behoorlijk koel toen hij alleen voor de keeper verscheen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

BM

Moderator Spielerij
Heb toevallig deze maand Sport 1, dus net ff stukje Barcelona - Getafe gekeken. Is het commentaar altijd zo droevig? Ik hoorde een commentator die spelers aanspoorde om te gaan liggen in de 16 om penalties te versieren, en de scheids uitscheld voor blinde. Niveautje hoor :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BM schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:59:
Heb toevallig deze maand Sport 1, dus net ff stukje Barcelona - Getafe gekeken. Is het commentaar altijd zo droevig? Ik hoorde een commentator die spelers aanspoorde om te gaan liggen in de 16 om penalties te versieren, en de scheids uitscheld voor blinde. Niveautje hoor :X
Nooit gehoord van Sierd de Vos :? Nou, dat was em dus ;)

Sommigen houden van hem, anderen verachten hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Net ook weer een verhaaltje over een of andere winkel met carnavalskleding waar hij met z'n zoontje heen was gegaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:11:
Zijn er serieus mensen die van Sierd de Vos houden (als commentator)? Wow :D .

Ik ben heel benieuwd of Mancini het einde van het seizoen haalt. Om nu al mogelijk 12 punten achter te komen met zulk spelersmateriaal...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

BM

Moderator Spielerij
Kaap schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:11:
[...]

Nooit gehoord van Sierd de Vos :? Nou, dat was em dus ;)

Heard of, maar herkende 'm zo niet. Niet mijn favo commentator, om het maar voorzichtig uit te drukken :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sierd de Vos O+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:22:
[...]

Ja, die zijn er echt serieus!
[...]
Ik ben heel benieuwd of Mancini het einde van het seizoen haalt. Om nu al mogelijk 12 punten achter te komen met zulk spelersmateriaal...
Einde seizoen haalt ie wel. Nu half Februari nog even knuppel in hoenderhok gooien met alle nodige onrust, interims etc, terwijl het seizoen nog 3 maanden duurt.

Die sjeik moet wel heel blind zijn om te denken dat die United kan inhalen. Die draaien een bizar goed seizoen, daar staat een team, dat loopt, de juiste flow. Alle puzzelstukjes bij United liggen goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:41

Vos

AFCA

Alles beter dan Wim Kieft, De Mos, De Wolf of weet ik veel wie er allemaal rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Liefste gewoon originele engelse commentaar :P

United nu dus 12 punten los. Nog 12 wedstrijden te gaan. Ik zie United niet nog 5 wedstrijden verliezen. En City al helemaal niet alles winnen...

[ Voor 61% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-02-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De passes van de 1-0 en de 2-0 bij Barcelona vs Getafe..
Wat een meester!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BNbWpBbl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GpsNfRMl.jpg

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Van die twee passes van Iniesta kan je alleen maar van genieten, met name de eerste is het zien ervan meer dan waard!

Oh over Sierd en de verdediging van Getafe, ze waren aan het klootzakken (een spel) niet dat ze een stelletje klootzakken zijn :9

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 10-02-2013 23:56 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Als je zelf ook fanboy bent dan is zo'n commentator vast heerlijk. :P

Zo snap ik ook niet dat mensen serieus blij kunnen worden van Frank Snoeks. :X

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gonadan schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:47:

Fanboys zijn geen mensen, het zijn zombies. "Barca...." :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mja, als je zegt dat Barcelona een mooie pot heeft gespeeld wordt je uitgemaakt voor fanboy, zeg je dat Real Madrid slecht speelde en je een Real hater.

Gelukkig ben ik geen van beiden, ik kijk graag naar zo veel mogelijk voetbal, heb geen voorkeur kwa club in het buitenland eigenlijk, behalve dat ik wel gecharmeerd ben van bepaalde Engelse clubs.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben altijd expres voor Real omdat ik zon schijthekel heb aan het eeuwige safemode tikkie-takkie spel van Barcelona. Ook het eeuwige gegeil op Messi. Dont get me wrong, het is een bizar goede speler. Dat soort dingen werken om 1 of andere reden altijd averechts bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Deze week ben ik iig voor United en Bayern :p

Edit, zie net dat de CL wedstrijden niet allemaal deze week gespeeld worden.

[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 11-02-2013 11:42 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ronaldo zou niet helemaal fit zijn, hopelijk kan hij wel spelen tegen United, want zonder hem is Real een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Das gewoon zon media dingetje vlak voor zon wedstrijd. Rookgordijnen etc.

Ronaldo speelt heus wel tegen United. Is het niet omdat ie nodig is, is het wel omdat ie dat zelf graag wil tegen zijn oude club.
Quad schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:37:
Deze week ben ik iig voor United en Bayern :p
Aaaah ik bespeur een Arsenal hater :+

Nee, Arsenal wint het over 2 wedstrijden niet van Bayern. Ik tip Bayern - United als CL finale. Ik hoop dan dat Bayern die dan wint. Hun gun ik het na de mijn inziens onterecht verloren finale tegen 11-man-in-de-goal-tactiek van Di Matteo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:48
Nee, Arsenal wint het over 2 wedstrijden niet van Bayern. Ik tip Bayern - United als CL finale. Ik hoop dan dat Bayern die dan wint. Hun gun ik het na de mijn inziens onterecht verloren finale tegen 11-man-in-de-goal-tactiek van Di Matteo.
Zou een mooie finale zijn en hopelijk ben ik erbij 8) Net het formulier ingevuld op de UEFA site voor tickets, en nu maar afwachten. Het is een verloting dus de kans om erbij te zijn is wel heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:47:
[...]

Sierd de Vos is niet alleen leuk voor fanboys. Wat mij betreft is hij de beste Nederlandse commentator. Dat zegt aan de ene kant veel over het niveau van de Nederlandse commentatoren (namelijk, belabberd: Evert ten Napel :') ), aan de andere kant is dat ook een compliment voor De Vos. Ik kan me er prima in vinden dat mensen hem slecht trekken, maar hij is tenminste wel eerlijk. Hij vertelt over dingen die hij leuk vindt, mooie verhalen over spelers (en spelersvrouwen) en lacht soms zonder gene iemand uit. En in tegenstelling tot wat mensen vaak willen geloven, is Sierd absoluut geen bevooroordeelde commentator. Men zegt vaak dat hij Barca geil is (en anti- Real Madrid), maar het is misschien interessant om te weten dat hij socio is van Atletico Madrid, en daar ook gewoon eerlijk voor uit komt.

Maar het belangrijkste voor mij is, is dat hij nog eens oprecht enthousiast kan zijn. Niet dat eeuwige vol praten van de tijd, met af en toe een opmerking als "het stadion ontploft bij het doelpunt van Messi, de grootmeester", maar een oprechte blijdschap als er een mooie goal is gevallen bij Getafe - Osasuna. Sierd zijn commentaar werkt aanstekelijk. Op mij tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gisteren ook moeten lachen over zijn verhaal van het oude stadion van Barcelona. Hij weet gewoon alles.

En klopt inderdaad dat hij fan is van Athletico Madrid, maar becommentarieert het altijd wel eerlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:47

Steffie

Opaque

Uniquement, ik ervaar het net zo als jij doet. Ik vind de wedstrijden die hij van commentaar voorziet geweldig lekker wegkijken. Dat domme opdraven van de namen van alle spelers die de bal naar elkaar toespelen hoeft voor mij niet; dat kan ik zelf ook wel zien. De lange stiltes, running gags en andere grapjes maken het voor mij juist leuk.

Ik heb zelf een hekel aan de dominantie van Barcelona, maar in zijn commentaar bespeur ik niet echt veel fanboyism. Bij die wedstrijd van laatst tegen Osasuna vond hij het juist tof dat ze de deksel op de neus kregen. En zeker bij een Real Madrid - Barcelona vertelt hij gewoon eerlijk wat hij goed en minder goed vindt aan beide ploegen.

Het allermooiste zijn trouwens de wedstrijden die hij samen met Aad de Mos van commentaar voorziet.

[ Voor 15% gewijzigd door Steffie op 11-02-2013 13:55 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb liever Sierd alleen, Aad de Mos voegt niets toe.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat ben ik met jullie eens, het is leuk dat hij fanatiek is en wat te vertellen heeft. Een doodsaaie commentator vind ik ook niets en een Frank Snoeks die allerlei meuk vertelt wat niets met de wedstrijd te maken heeft wordt ik ook gek van, met name omdat hij alles zes keer herhaalt.

Wat dat betreft vind ik de stijl an sich wel leuk, alleen hij overdrijft met de verheerlijking van Barcelona. Een fanatieke commentator vind ik mooi, maar wel objectief.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gisteren had hij steeds het over Franko en Ronaldo de Boero. En het debuut van Cuenca tegen de ploeg van Ruud Pan (Brood in het Spaans). Dat was toch wel matig niveau ;). Verder kan ik vaak wel om hem lachen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 11-02-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:39:

Wat dat betreft vind ik de stijl an sich wel leuk, alleen hij overdrijft met de verheerlijking van Barcelona. Een fanatieke commentator vind ik mooi, maar wel objectief.
Ik denk dat dat gewoon een kwestie van perceptie is. Ik snap dat je vindt dat hij soms overdrijft met Barcelona, af en toe doet hij dat ook gewoon, maar als je hem wat meer volgt dan kan je dat in een breder perspectief plaatsen. Als je De Vos soms hoort losgaan bij een doelpunt van Ronaldo dan vraag je je ook af of hij niet stiekem toch een Real Madrid fan is.

Misschien heb je ook wel gelijk en probeer ik recht te praten wat krom is, maar ik heb het idee dat hij fan is van alle soorten mooi voetbal wat er gespeeld wordt. Dat maakt hem wat mij betreft zo'n goede commentator. In tegenstelling tot Jeroen Grueter die werkelijk alleen maar Barcelona en Messi, die eeuwige Messi, verheerlijkt, en ook nooit zijn mond kan houden over waarom Ronaldo het toch eigenlijk net niet helemaal is. Grueter heeft een mening, maar verkondigt het op een hele vervelende manier als wijsheid.

Overigens kan ik jullie deze heerlijke column van Sierd de Vos niet onthouden.
Lekendichter

Nico Dijkshoorn zat gisteravond aan tafel bij VI-tv. Hij zei: "Ik ben een leek". Twee keer achter elkaar, alsof we na de eerste nog niet overtuigd waren. Het klopt. Hij is een lekendichter, zoals er ook lekenpredikanten zijn. Er zat er nota bene één naast hem.

U kent de lekendichter vast wel van De Wereld Draait Door. Het programma dat bij de linkse staatsomroep dagelijks zonder Ster-tune straffeloos boekjes en dvd's aanprijst. De kracht van tv is dat, mits goed geannonceerd door iemand van ruim tweemaal de Balkenende-norm, zelfs een lekendichter ineens het aura krijgt van Vaandrager, Lodeizen of A. Roland Holst. Terwijl het proza van Dijkshoorn toch de diepgang heeft van een waarschuwingsbord bij een overweg: 'wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen'. Na het voorlezen van zoiets ontroerends volgt in DWDD dan op commando steevast klaterend applaus als de lekendichter zijn notitieboekje opbergt.
Zo wordt u verneukt, alsof iemand wat kan. Neen, iemand is alleen maar vaak op tv. Waarom weet niemand. Maar de lekendichter houdt het graag zo. Want vaak op tv verkoopt. Jammer trouwens dat Dijkshoorn nooit op het juiste moment de achterkant van dat NS-bord gaat bekijken of daar misschien nóg zo'n fraai gedicht staat. Als Nico Dijkshoorn een dichter was, is Sharon Dijksma een magere intellectueel.
Lekendichter Sliskoning loog bij VI-tv in gezelschap van de usual suspects dat ik ooit 3000 Euro zou hebben ontvangen voor het becommentariëren van een evenement bij amateurclub DVVA in Amsterdam. Hij ging daar gemakshalve van uit omdat hijzelf die gage wel toucheerde. Maar El Sierd kwam daar vorig voorjaar een middag onzin verkondigen voor slechts 2 flessen Rioja Reserva, weliswaar uit 2006. Vraagt u maar na. Roelof Luinge floot er voor een kilometervergoeding Bussum-Amsterdam. En lekendichter Dijkshoorn vroeg dus 3000 en riep na elke voorgedragen sinterklaasrijm via de geluidsinstallatie dat er dozen met zijn boekjes op kopers wachtten in het clubhuis. Alsof die tientallen ontzettend lekkere (spelers-) vrouwen van DVVA, liggend lonkend in het gras, hun jurkjes nat van verspilde rosé op boekjes van die pratende kut lagen te wachten.
Nico Dijkshoorn is gewoon de volgende proleet die het voetbal misbruikt om rond Sinterklaas of vaderdag zijn boekjes via de stationskiosk aan u te slijten. Trap er toch niet in.

Sierd de Vos, 9-2-2013
Wat een magistrale vent is het toch. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar El Sierd kwam daar vorig voorjaar een middag onzin verkondigen voor slechts 2 flessen Rioja Reserva, weliswaar uit 2006.

Heerlijk die sarcasme over zichzelf :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:47

Steffie

Opaque

Hij neemt in ieder geval geen blad voor de mond. Dat ene Europa League-avondje in Schotland was wat dat betreft ook dikke pret, toen hij Derksen live in de uitzending uitmaakte een nog grotere dictator te zijn dan Gaddafi en Mugabe bij elkaar, nadat Derksen commentaar had op zijn manier van interviewen.

[ Voor 11% gewijzigd door Steffie op 11-02-2013 15:26 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:05:
Ik denk dat dat gewoon een kwestie van perceptie is. Ik snap dat je vindt dat hij soms overdrijft met Barcelona, af en toe doet hij dat ook gewoon, maar als je hem wat meer volgt dan kan je dat in een breder perspectief plaatsen. Als je De Vos soms hoort losgaan bij een doelpunt van Ronaldo dan vraag je je ook af of hij niet stiekem toch een Real Madrid fan is.

Misschien heb je ook wel gelijk en probeer ik recht te praten wat krom is, maar ik heb het idee dat hij fan is van alle soorten mooi voetbal wat er gespeeld wordt. Dat maakt hem wat mij betreft zo'n goede commentator. In tegenstelling tot Jeroen Grueter die werkelijk alleen maar Barcelona en Messi, die eeuwige Messi, verheerlijkt, en ook nooit zijn mond kan houden over waarom Ronaldo het toch eigenlijk net niet helemaal is. Grueter heeft een mening, maar verkondigt het op een hele vervelende manier als wijsheid.
Dat is nog een stap erger inderdaad, zo probeert Snoeks zijn mening er ook altijd doorheen te leuteren. Wat ik al zei, hij hoeft van mij niet verhangen te worden ofzo, ik houd alleen niet van te veel positivisme over het tikkietakkie. Je kunt een wedstrijd ook vol overgave van tekst voorzien zonder superlatieven en idolisme. Maar je hebt gelijk, de heer Grueter zit zelfs met z'n Barca-pyjama voor de TV. :+
Overigens kan ik jullie deze heerlijke column van Sierd de Vos niet onthouden.

[...]

Wat een magistrale vent is het toch. O+
Die is dan wel weer tof inderdaad. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:40

jeka

Support your local club.

Wie is die knakker die altijd GGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLL roept bij het spaanse voetbal. Dat vind ik zwaar irritant! Wannabe spaanse commentaar...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:40

jeka

Support your local club.

En dubbel....

[ Voor 91% gewijzigd door jeka op 11-02-2013 16:40 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat is Sierd :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:15

Polycom

Poes van goud

Siert de Vos, zo slecht dat het leuk is. Maar niets gaat boven Engels commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:57
Afbeeldingslocatie: http://www.football-shirts.co.uk/fans/wp-content/uploads/2013/02/LiverpoolWarrior1314.jpg

Oh god wat erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-08 09:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
:D _O- :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het ziet er niet uit ja, het zal je shirtsponsor maar zijn... waarom trouwens geen Adidas meer? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-08 09:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
tweaker2010 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:06:
[...]

Het ziet er niet uit ja, het zal je shirtsponsor maar zijn... waarom trouwens geen Adidas meer? :o
£.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14
idd, die zijn nog lelijker dan het oranje/gele uitshirt van barca :x

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik dacht dat het met de sportieve prestaties van Liverpool te maken had, maar ik kan er naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52
Toen ik dat away shirt zag moest ik direct aan lederhosen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik aan rsca Anderlecht

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3182932/drenthe-dacht-aan-beeindigen-loopbaan.html
"Natuurlijk spelen de financiën een rol. Maar ik wil laten zien dat ik nog steeds op een hoog niveau kan spelen. De onderhandelingen duurden drie, vier dagen, maar ik kan zeggen dat ik al op de eerste dag besloten had naar Rusland te komen."
Hoog niveau? Laat me niet lachen... hoe kan iemand zijn carriere zo weggooien? Hij is nog maar 25 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
tweaker2010 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:08:
http://www.nu.nl/sport/3182932/drenthe-dacht-aan-beeindigen-loopbaan.html

[...]

Hoog niveau? Laat me niet lachen... hoe kan iemand zijn carriere zo weggooien? Hij is nog maar 25 :?
Geen idee, maar zou me niet verbazen als over 5 jaar niemand meer weet wie Royston Drenthe is.
Tenzij er opeens een boek ala van der meijde overal gepromoot word :x

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/ad/nl/1053/Primera-Division/2013/02/14/Ter-Stegen-20-nieuwe-doelman-Barcelona
Ter Stegen als opvolger van Valdez, geen verkeerde keus! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Spanje.

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:30:
http://www.ad.nl/ad/nl/1053/Primera-Division/2013/02/14/Ter-Stegen-20-nieuwe-doelman-Barcelona
Ter Stegen als opvolger van Valdez, geen verkeerde keus! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Spanje.
Das best een aparte transfer, wel vet voor hem als je als 20-jarige 1ste doelman bij zon club wordt.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 11:30
Beste keeper boven Neuer, dan kun je wel wat. Echter is het altijd wel een behoorlijke stap, naar een absolute Europese topclub gaan.

Bewijst ook maar weer eens dat de mannen van Football Manager het goed hadden gezien een paar jaar geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo die Mario is wel in vorm hoor , ben benieuwd wat hij tegen Inter zal doen met al die druk op zich en het publiek van inter tegen zich.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sc9D798Ant0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:01:
Zo die Mario is wel in vorm hoor , ben benieuwd wat hij tegen Inter zal doen met al die druk op zich en het publiek van inter tegen zich.

[video]
Idd. Super Mario heeft het naar zijn zin in Italie. Dat Man City is echt een kerkhof voor goede spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zijn derde goal op rij volgens mij al weer, 4 in totaal?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Quad schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:28:
Zijn derde goal op rij volgens mij al weer, 4 in totaal?
Afgekeurde omhaal(bal was blijkbaar uit) ook btw, die kerel is helemaal in vorm, toch knap na zo'n kut periode bij city.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jSoQ5nfgaBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben in ieder geval tevreden met het verlies van Arsenal vanmiddag :)

League cup: exit!
FA cup: exit!
PL: exit!
CL: exit incoming!

Hopelijk leidt dat tot Wenger: EXIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:23:
Ik ben in ieder geval tevreden met het verlies van Arsenal vanmiddag :)

League cup: exit!
FA cup: exit!
PL: exit!
CL: exit incoming!

Hopelijk leidt dat tot Wenger: EXIT!
Wat is volgens jou dan de oplossing voor Arsenal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bospa01 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:25:
[...]
Wat is volgens jou dan de oplossing voor Arsenal ?
Gebruik de zoekmachine maar voor dit topic, is al vaker ter sprake gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zit je stukje Barcelona te kijken, krijg je ineens door Sierd de Vos een foto van de drie broers Maradona te zien, en een heel verhaal erom heen.

Geweldig leuk stukje om te horen en te weten! _O_

Edit: Toevallig ook te luisteren/zien op Sport1.nl: http://video.sport1.nl/ma...dona-voor-granada-speelde
Gratisch

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 17-02-2013 01:02 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zit iemand RM te kijken? Het is onverwachts een leuke wedstrijd door de rode kaart van Sergio Ramos.
Ik heb de eerste 5m gemist waar weet iemand of Arbeloa geblesseerd is of dat Varane inmiddels boven hem staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dáárom is die gekke Robin zo briljant! Heerlijk toch?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:48
jeka schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:39:
Wie is die knakker die altijd GGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLL roept bij het spaanse voetbal. Dat vind ik zwaar irritant! Wannabe spaanse commentaar...
Sierd de Vos, wat een geniale gast is dat.

BOEM.... KOEKOEK! SOWW! GOOOOOOOOOOOOOLLLLLL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekkere goal van Berbatov zeg in de laatste seconde voor rust bij Fullham - Stoke City! :D

edit: En Arjen Robben geht loss bij Bayern :D 1 goal en 1 assist tot dusver!

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 23-02-2013 16:06 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
Wat een doelpunt van Rafael bij QPR - Man United. Heerlijk geraakt _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ìnderdaad! Een wonder dat het net heel is :+

Overigens gaat Werder kei en keihard eraf. Na 50 minuten sta je 4-0 en met 10 man achter.

Damn Bayern.. 6-1 winst tegen Bremen en dan krijg je dus een totaal van 62 goals voor en 8 tegen dit seizoen. 8)7 _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 23-02-2013 17:21 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eindelijk heeft Norwich City weer eens gewonnen, 2-1 tegen Everton terwijl ze kort voor tijd nog 0-1 achterstonden. Het werd tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En dat Everton verliest is gunstig voor Arsenal ;) Benieuwd wat Spurs gaat doen...

Morgen City - Chelsea. Misschien wel de beslissende wedstrijd van dit seizoen. Wint Chelsea, dan is United 15 punten los met nog 11 speelrondes te gaan. United gaat geen 5 uit 11 wedstrijden meer verliezen. Die zijn dan gewoon kampioen.

[ Voor 73% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-02-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Scheids houdt even handje boven het hoofd van Joe Hart. Doorgebroken speler, bal weg, dan speler onderuit halen, dat is gewoon keihard rood. Hart had daar niet meer mogen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lijkt mij ook toch. Commentatoren zeggen dat er nog een speler achter staat. Maar zodra je tegenover de laatste speler staat (normaliter de keeper) dan is het een doelrijke poging, dus gewoon rood. Boeien dat het in dit geval een veldspeler was.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 24-02-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voeg daar aan toe dat Hart ook gewoon te laat is en dus niet de bal speelt. Kun je individueel nog het met pingel en geel afdoen, dit blijft rood en niet goed te praten.

City over de wedstrijd wel de betere, maar ik vond Chelsea gewoon heel slecht spelen. Uitslag had met een eventuele rode kaart van Hart heel anders kunnen aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 15:41:
Scheids houdt even handje boven het hoofd van Joe Hart. Doorgebroken speler, bal weg, dan speler onderuit halen, dat is gewoon keihard rood. Hart had daar niet meer mogen staan...
Op z'n minst geel moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vanavond even Inter - Milan kijken, dit gaat een erg leuke wedstrijd worden, ook al hou ik niet van de Serie A wedstrijden '' Inter fans knew what their former striker was about to say. "I'd celebrate, yes," Balotelli replied. There was no malice or mischief in his voice. It was an honest answer and came as no surprise.'' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 22:39

StrongArmLance

Endless flow

Roma wel de 3 puntjes <3

Waarom is de goal van Totti tegen juventus niet gepost? [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W3KZF-Cla9g]

[ Voor 70% gewijzigd door StrongArmLance op 24-02-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kristan schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:47:
Waarom is de goal van Totti tegen juventus niet gepost? [video]
Volgens mij omdat er heel weinig liefhebbers van italiaans voetbal zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-02-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:58:
[...]

Volgens mij omdat er heel weinig liefhebbers van italiaans voetbal zijn.
;( Het is zo prachtig, zolang je de wedstrijden die plaatsvinden onder nummer 10 maar niet bekijkt.

Die emotie is heerlijk, zeker tegen Juve, na een slechte reeks. Pjanic begon daar te janken, Osvaldo werd nog gekker dan normaal en Totti heeft waarschijnlijk 3 dagen niet meer kunnen praten. Bekijk je deze video met italiaans commentaar is het allemaal nog mooier.

[ Voor 33% gewijzigd door StrongArmLance op 24-02-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die goal had ik al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Niet zo gek, het is een fantastische goal en een week geleden gebeurd...

Oh om nog even Totti's grootheid te verspreiden een mooi filmpje. Niet de mooiste goals (imo) maar de maker vertelt een leuk verhaaltje tussendoor. [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7RaQGrYnwUM]

[ Voor 37% gewijzigd door StrongArmLance op 24-02-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Swansea League Cup winnaar, vind ik leuk voor ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:53:
Swansea League Cup winnaar, vind ik leuk voor ze!
Leuk voor Vorm idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die zat op de bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Juist, en daar begreep ik niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

kristan schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:21:
[...]

Niet zo gek, het is een fantastische goal en een week geleden gebeurd...

Oh om nog even Totti's grootheid te verspreiden een mooi filmpje. Niet de mooiste goals (imo) maar de maker vertelt een leuk verhaaltje tussendoor. [video]
leuke video, maar ik vond vroeger die Roma shirt van 2005 altijd zo mooi. Wist nog dat mijn favoriete speler van FIFA 2005 montella (en henry) was met zijn vliegtuig celebration :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
FC Bayern München lekker met het tweede team over bremen heen gelopen met 6-1 _/-\o_

Ik keek trouwens VI vrijdag en toen zeiden ze dat guardiola, suarez mee wou nemen ofzo. Dat guardiola komt vond ik erg leuk toen ik het hoorde, maar ik ben er ondertussen niet meer zo blij mee. Als hij allemaal van die spelers gaat halen mag die me een eind op vliegen en vooral suarez, dat is echt een irritante pino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dus omdat reporters allemaal geruchten de wereld inpompen, ben jij niet blij met Guardiola :? Vreemde vogel...

Volgens mij moet Bayern trouwens toch gaan kijken naar nieuwe spitsen? Gomez wordt toch wel ouder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:31:
Dus omdat reporters allemaal geruchten de wereld inpompen, ben jij niet blij met Guardiola :? Vreemde vogel...

Volgens mij moet Bayern trouwens toch gaan kijken naar nieuwe spitsen? Gomez wordt toch wel ouder...
Gomez is 27 dus echt nog niet zo oud. Ze gaan hem waarschijnlijk wel weg doen maar dat heeft meer met het gerucht te maken dat Guardiola een ander type spits wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:31:

Nee, Guardiola lijkt me niks, omdat ik zoiets verwachtte, niet omdat ze bij de VI zoiets vertellen... Een meester bij mij op school, vertelde me al dat er afspraken over gemaakt zijn, dat hij niet te veel (Spaanse?) spelers mocht halen en dat versterkt mijn gevoel alleen maar. Het team wat ze nu hebben vind ik al erg goed.
Guardiola lijkt me voor de rest wel een prima trainer. Ze zullen het met hem niet slechter gaan doen.
Gomez is inderdaad niet oud, maar ik vind dat ze nu beter Gomez en Mandzukic kunnen houden, die doen het goed zat, alleen Gomez mist nu veel wedstrijd ritme o.a. door zijn blessure en dat hij vaak op de bank begint.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 24-02-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:38:
[...]

Nee, Guardiola lijkt me niks, omdat ik zoiets verwachtte, niet omdat ze bij de VI zoiets vertellen... Een meester bij mij op school, vertelde me al dat er afspraken over gemaakt zijn, dat hij niet te veel (Spaanse?) spelers mocht halen en dat versterkt mijn gevoel alleen maar.
Aaah....een meester bij jou op school vertelde dat... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heet die schoolmeester soms Louis van Gaal? Die is niet helemaal onafhankelijk aangaande Bayern :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:17:
[...]

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:17:
[...]

Dat die afspraak er zou zijn kan ik best wel geloven.
Iedereen die Bayern al langer volgt weet dat ze daar toch wel een bepaald aantal Duitsers in de basis willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ging het niet om, ging er meer om dat ie zijn mening nogal sterk baseert op geruchten. Guardiola is een prima coach die met een team als Bayern veel kan. En zoals Bayern nu staat zal die daar echt niet zoveel aan veranderen. Misschien een topspits ja, en dan kan ik dat nog goed begrijpen ook. Maar met spelers als Lahm, Neuer, Muller, Kroos etc zie ik geen enkele coach in staat om die spelers te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zoals ik al zei dacht ik het zelf ook al. Maarja.
Inderdaad, Bayern heeft genoeg goede spelers en ik hoop ook niet dat er nieuwe spelers komen. Ze hebben ondertussen voor elke plaats wel een goede tweede speler. Vooral Robben laat de laatste tijd echt zien, dat hij in de basis wilt staan en scoort ook nog regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 15:41:
Ik zie net de beelden, en ja, helemaal mee eens. Arbitrale blunder om Hart niet eens een kaart te geven, en imo was rood terecht geweest. Beetje zot die Pat Nevin, die noemt het een slimme manoeuvre van Dembe Ba?????????

Als je het zo ziet, had ManCity wel veel meer kansen. Mooie goal van Yaya Toure.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 25-02-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:59:
Vooral Robben laat de laatste tijd echt zien, dat hij in de basis wilt staan en scoort ook nog regelmatig.
Scoort regelmatig? Robben heeft pas voor het eerst in tijden weer in de basis gestaan en een doelpunt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:39:
Juist, en daar begreep ik niks van...
Bij het begin van de samenvatting op BBC1 werd gezegd dat Tremmel alle League Cup wedstrijden had gekeept, mogelijk is dat dus een afspraak om beide keepers een kans te geven (zoals Lloris en Friedel bij Tottenham).

Wel grappig die verhitte discussie tussen Dyer en De Guzman :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 01:15:
[...]

Scoort regelmatig? Robben heeft pas voor het eerst in tijden weer in de basis gestaan en een doelpunt gemaakt.
Dan zal ik wel in de war met iemand anders zijn.... maar het ging me erom dat hij het de laatste tijd wel goed doet.
Iemand gister psg met david beckham gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:54:
Ging het niet om, ging er meer om dat ie zijn mening nogal sterk baseert op geruchten. Guardiola is een prima coach die met een team als Bayern veel kan. En zoals Bayern nu staat zal die daar echt niet zoveel aan veranderen. Misschien een topspits ja, en dan kan ik dat nog goed begrijpen ook. Maar met spelers als Lahm, Neuer, Muller, Kroos etc zie ik geen enkele coach in staat om die spelers te vervangen.
Zoals het nu met Bayern gaat, kan Guardiola het alleen maar minder doen. Ik vraag me echt af of hij wel zo'n topcoach is hoor, zijn opvolger bij Barca doet het net zo goed. Daarnaast is een talentvolle coach als Villas-Boas ook bij een andere topclub (Chelsea) door het ijs gezakt, dus een garantie voor succes is het niet.
Verder vraag ik me af of een spaanse coach wel bij het Duitse voetbal en de media past. We gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:35:
[...]

Zoals het nu met Bayern gaat, kan Guardiola het alleen maar minder doen. Ik vraag me echt af of hij wel zo'n topcoach is hoor, zijn opvolger bij Barca doet het net zo goed.
Dat is ook zo. En daar kunnen we maar op 1 manier achter gaan komen.
tweaker2010 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:35:
Daarnaast is een talentvolle coach als Villas-Boas ook bij een andere topclub (Chelsea) door het ijs gezakt, dus een garantie voor succes is het niet.
Villas-Boas doet het bij Spurs anders heel goed. Ja, bij Chelsea zakte hij door het ijs, maar lag dat aan hem of aan de club/spelersgroep? Ik bedoel, zoals die trainers verslijten. Benitez doet het ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lekker sportief Inter fans ;) Die twee posters kunnen nog net, dat begrijp ik, maar die banaan.. :F Balotelli is wel slim geweest er niet op in te gaan. Je merkt echt dat hij een stuk volwassener is geworden. Kwam steeds net niet aan scoren toe.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BD5rygbCUAEvl7p.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BD6VhraCcAEIauR.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BD6WVzxCcAAitsQ.jpg:large

Aside from the offending banana, Balotelli was also the focus of a couple of banners in the Inter crowd.

One banner read ”You have thrown away our shirt. The ungrateful and infamous Balotelli will always be insulted by us.” A second banner on the same lines read ”The shirt that gave you fame is not to be thrown away. It must be respected.”

http://www.101greatgoals....s-during-the-milan-derby/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

iPodKiller schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:43:
[...]

leuke video, maar ik vond vroeger die Roma shirt van 2005 altijd zo mooi. Wist nog dat mijn favoriete speler van FIFA 2005 montella (en henry) was met zijn vliegtuig celebration :+
Ze hebben best vaak een mooi shir, soms wat minder.

En de banaan gaat te ver, maar het shirt is gewoon heilig. Dat had BaloBalo zich kunnen beseffen.
Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.