Precies zoals je zegt het zegt! Afwachten maar.tweaker2010 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:35:
[...]
Zoals het nu met Bayern gaat, kan Guardiola het alleen maar minder doen. Ik vraag me echt af of hij wel zo'n topcoach is hoor, zijn opvolger bij Barca doet het net zo goed. Daarnaast is een talentvolle coach als Villas-Boas ook bij een andere topclub (Chelsea) door het ijs gezakt, dus een garantie voor succes is het niet.
Verder vraag ik me af of een spaanse coach wel bij het Duitse voetbal en de media past. We gaan het zien...
Inderdaad, hij is zeker volwassen geworden als hij dat negeerde. Ik weet nog dat hij zei, dat hij je zou ''vermoorden'' ofzoiets.iPodKiller schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:07:
Lekker sportief Inter fansDie twee posters kunnen nog net, dat begrijp ik, maar die banaan..
Balotelli is wel slim geweest er niet op in te gaan. Je merkt echt dat hij een stuk volwassener is geworden. Kwam steeds net niet aan scoren toe.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aside from the offending banana, Balotelli was also the focus of a couple of banners in the Inter crowd.
One banner read ”You have thrown away our shirt. The ungrateful and infamous Balotelli will always be insulted by us.” A second banner on the same lines read ”The shirt that gave you fame is not to be thrown away. It must be respected.”
http://www.101greatgoals....s-during-the-milan-derby/
Ik vond het inderdaad jammer dat hij niet scoorde, het was steeds net niet.