*knip*Steefmeister schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:17:
Helaas, dan maar ff de brakke streams
-edit- Ha! Net op tijd voor de 1-1
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 02-03-2013 16:25 . Reden: Geen links naar streams, dat weet je best wel ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
*knip*Steefmeister schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:17:
Helaas, dan maar ff de brakke streams
-edit- Ha! Net op tijd voor de 1-1
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 02-03-2013 16:25 . Reden: Geen links naar streams, dat weet je best wel ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zou je linkje maar even weghalen, niet de bedoeling om erover te hebben.iPodKiller schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:21:
[...]
knipperdeknip
sport 1 stream, ik kijk nu bolle acestream(betere kwaliteit), maar deze is heel stabiel.
Hij bedoelt vanaf de kant van de camera en dan hoger. Hij zit inderdaad in een commentaarshokje.Bospa01 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:22:
Sierd de Vos zegt "Als je aan deze kant zit kijk je hoog blablabla" etc.
Die zit toch gewoon met Aad in een bezemkast met een scherm voor zn neus ?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 60% gewijzigd door iPodKiller op 02-03-2013 16:27 ]
Mejor así
Of een genialiteit van Ronaldo als hij in mag vallen, is wel met de WU bezig.RoD schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:03:
Barcelona weer niet goed en Madrid niet goed vanwege B elftal. Jammer. Toch blijft het wel spannend. Ik hoop op nog een bevlieging van Messi.
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
En Khedira erin voor Kaka.Resteleiro schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:14:
Ronaldo erin voor Benzema, hopelijk nu wat meer spektakel dan!
⏩ PVOutput☀️
Ik ben de wedstrijd dusdanig aan het volgen dat ik dat hier opmerk terwijl de sport1 stream in dezelfde browser draait :xResteleiro schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:14:
Ronaldo erin voor Benzema, hopelijk nu wat meer spektakel dan!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
⏩ PVOutput☀️
Idd, dat is meer iets voor de dames van de tegenpartijQuad schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:18:
Best knap van Ronaldo om twee keer te vallen zonder geraakt te worden, jammer.
Zal wel wat meer vuur in komen nu.Quad schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:07:
[...]
Of een genialiteit van Ronaldo als hij in mag vallen, is wel met de WU bezig.
Ronaldo lijkt wel de enige speler die er nog wat van wil maken inderdaad.
Idd, maar de laatste minuten maken toch iets goed.Zeddicius schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:46:
Verdiende voorsprong. Het is echter niet echt een Classico (of een Barcelona) waar ik al te vrolijk van word....
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 02-03-2013 17:53 ]
Daar kan je geen rood voor geven. Niet hard genoeg en zeker niet doorgebroken.TheJVH schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:53:
2e keer dat Barca genaaid wordt door de scheidsrechter. Inderdaad terecht dat Valdes rood krijgt, maar ik zou ook woedend zijn (overigens had die overtreding iets eerder rond de middenstip ook bijna rood kunnen zijn, duidelijk haken van achter van een half doorgebroken speler)
Ja, het was een pingel, maar het was zeer moeilijk te zien of hij hem echt raakt. Dan zo nadrukkelijk vallen, dan ga je hem niet krijgen ook. Feitelijk heeft het theatergedrag van Barca hun nu genaaid. En blij toe dat steeds meer dat gedrag zich tegen hun gaat keren.TheJVH schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:53:
2e keer dat Barca genaaid wordt door de scheidsrechter
Inderdaad, op het eerste gezicht dacht ik schwalbe, direct daarna dacht ik het is een strafschop, maar de scheids heeft dus een bord op de kop. Maar heb het even terug gehaald en hij laat zich inderdaad té theatraal vallen, dus de interpretatie van de scheidsrechter kan ik goed begrijpen en heeft hij gelijk en is het geen strafschop.Kaap schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:06:
[...]
Ja, het was een pingel, maar het was zeer moeilijk te zien of hij hem echt raakt. Dan zo nadrukkelijk vallen, dan ga je hem niet krijgen ook. Feitelijk heeft het theatergedrag van Barca hun nu genaaid. En blij toe dat steeds meer dat gedrag zich tegen hun gaat keren.
Neej, Barca heeft het volledig aan zichzelf te danken.
⏩ PVOutput☀️
Mee eens. Ik had geen enkel moment het idee dat Barca deze wedstrijd ging winnnen (of uberhaupt wilde winnen).Kaap schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:06:
[...]
Ja, het was een pingel, maar het was zeer moeilijk te zien of hij hem echt raakt. Dan zo nadrukkelijk vallen, dan ga je hem niet krijgen ook. Feitelijk heeft het theatergedrag van Barca hun nu genaaid. En blij toe dat steeds meer dat gedrag zich tegen hun gaat keren.
Neej, Barca heeft het volledig aan zichzelf te danken.
Goal van Rooney mocht er anders ook wel zijnKaap schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:13:
Iets anders, Kagawa maakt effe een hattrick, netjes hoor
⏩ PVOutput☀️
Die schwalbes en dat duikelen wreekt zich een keer. Dat Messi elk jaar tig penalty's meekrijgt wordt voor het gemak even vergeten, ik vind het terecht dat Real heeft gewonnen. Barca is duidelijk de weg kwijt zonder coach.Vos schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:52:
Ja, dat was een penalty. Hij is te laat en raakt hem. De enorme duik is wel wat jammer...en dat nekt hem misschien.
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik vind Messi niet een speler die gemakkelijk en opzichtig duikt. Er zijn er bij Barca (en Real, en Liverpool en...) die het sneller en vaker doen. Tuurlijk laat hij zich wel eens verleiden, maar ik zou hem niet bestempelen als duikelaar.tweaker2010 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:00:
[...]
Die schwalbes en dat duikelen wreekt zich een keer. Dat Messi elk jaar tig penalty's meekrijgt wordt voor het gemak even vergeten, ik vind het terecht dat Real heeft gewonnen. Barca is duidelijk de weg kwijt zonder coach.
Maw Messi is inderdaad geen duikelaar, hij krijgt een ik weet niet hoeveel tackles te verwerken maar weet ze altijd fantastisch te ontwijken.Zeddicius schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:08:
[...]
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik vind Messi niet een speler die gemakkelijk en opzichtig duikt. Er zijn er bij Barca (en Real, en Liverpool en...) die het sneller en vaker doen. Tuurlijk laat hij zich wel eens verleiden, maar ik zou hem niet bestempelen als duikelaar.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 02-03-2013 19:17 . Reden: hou het netjes ]
Het is The Sun, maar ook Telegraph bericht: http://www.telegraph.co.u...n-the-next-few-weeks.htmlA SENSATIONAL £1.5billion bid for Arsenal is being lined up by a powerful Middle Eastern investment group.
The consortium — which includes wealthy investors from Qatar and the United Arab Emirates — have been working on the deal for the last four months.
They will make their big move to majority shareholder Stan Kroenke in the next few weeks and aim to take Arsenal to the top of world football. The investors will offer Kroenke £20,000 per share for his 66.64 per cent stake in the Gunners.
That would net the American £830million — a profit of around £350m.
IT’S THE ARAB EMIRATES — NOW READ ‘REVEALED: HOW MIDDLE EAST CONSORTIUM PLANS TO TRANSFORM ARSENAL’
If Kroenke accepts, the same offer will be made to the other major shareholder, Alisher Usmanov, who holds 29.11 per cent.
The group want a total takeover of all the shares — although they believe it is possible to work with Usmanov if he decides not to sell.
They also plan to clear the club’s debts of £250m, put separate funds aside for transfers and stop the sale of star players.
A source told SunSport: “These are serious investors with serious money. They are not messing about.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-03-2013 23:22 ]
Ja, daar zou je heel veel van gaan merken. Dat jij het idee van niet hebt bewijst enkel maar dat je 0,0 verstand van zaken hebt van het huidige beleid en de huidige eigenaren bij Arsenal.PWM schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:47:
Ach, Arsenal gaat van Amerikaans speelt over in Arabisch speeltje. Zou je het verschil merken? Een volksclub is het allang niet meer
[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-03-2013 12:00 ]
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De FSV heeft geen ene moer te vertellen bij Feyenoord. Dat dat zo lijkt doordat de club een klankbordgroep heeft opgesteld en dus het idee geeft de supporters erbij te betrekken betekent nog steeds niet dat je een vinger in de pap hebt. Je mag vragen stellen en suggesties doen. Daar luisteren ze naar. Maar je hebt met zon klankbordgroep niks te vertellen over het beleid van de club zelf.Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:08:
bij Feyenoord heb je als supporter nog wel eens een vinger in de pap, bij Arsenal dus totaal niet.
Je post dit uiteraard alleen om reacties van enkele posters hier uit te lokken. Helaas, ik ga verder niet op je in. Jij weet dondersgoed dat je als fan geen keuze hebt.gambieter schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:12:
Het zou wel ironisch zijn als Arsenal dezelfde richting in zou slaan als ManCity. Dan sta je als fan voor een keuze, wel of niet meegaan? En men verliest eigenlijk alles aan kreten wat men nu tegen ManCity en haar fans gebruikt.
[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-03-2013 12:20 ]
De lange tenen blijven uitgestoken. En nee hoor, je hebt wel degelijk een keuze. Zie de Chelsea-fans en Benitez, de ManU-fans en de Glaser familie, enzovoort. Je hoeft echt niet zonder protest mee te gaan in zo'n verandering.Kaap schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:14:
Je post dit uiteraard alleen om reacties van enkele posters hier uit te lokken. Helaas, ik ga verder niet op je in. Jij weet dondersgoed dat je als fan geen keuze hebt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het gaat er hier over of je, vanwege een verandering in de club die op financieel en sportief gebied een heleboel impact zal hebben, niet langer fan van die club wil zijn.Bospa01 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:06:
Je hebt altijd een keuze. Er is een reden dat je fan van de ene club bent en niet van een andere.
Daar ben ik het mee eens.gambieter schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:11:
[...]
En nee hoor, je hebt wel degelijk een keuze. Zie de Chelsea-fans en Benitez, de ManU-fans en de Glaser familie, enzovoort. Je hoeft echt niet zonder protest mee te gaan in zo'n verandering.
Zoals ik eerder al zei. Dat is een beslissingen en uitspraak waar ik voor mezelf op dit moment geen uitspraak over kan of durf te doen. Toegegeven, succes is mooi, maar op deze maniergambieter schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:11:
[...]
Wat belangrijk is, is hoe je reageert als het gebeurt en er succes komt. Wat dan? Een korte-termijnsgeheugen en alleen maar blijdschap? Realisme dat het toch leuker is een fan te zijn van een club met succes gebaseerd op sjeikdollars of Russische oligarch, dan een club met steeds minder succes maar wat meer principes?
[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-03-2013 14:01 ]
Als het echt standaard brits gossip was, dan denk ik niet dat Arsenal gereageerd had. Die doen over het algemeen maar zeer weinig uitspraken in de pers omtrent de club. Dit verhaal is te groot om zomaar te verzinnen. Dan denk ik dus van hey, waar rook is, is vuur.“Stan Kroenke is committed to Arsenal for the long term and has no intention of selling his stake. There has been no contact from any potential investors."
Oneens, want zie hieronder...PuDy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:45:
Eerlijk is eerlijk, Arsenal staat gewoon waar het hoort te staan.
Eens.PuDy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:45:
ManUnited, ManCity en Chelsea hebben zwaar geinvesteerd in hun elftallen de laatste jaren. Arsenal heeft dit niet gedaan, waardoor ze gewoon genoegen moeten nemen met een 3e, 4e of 5e plaats.
Dit is gister ook besproken. Fans hebben weinig te bepalen wat de club doet. En ik denk dat er weinig zijn die hun club vervolgens zullen loslaten. Er zullen er echter een heleboel het absoluut niet eens zijn als zon traject ingeslagen wordt.PuDy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:45:
Dan is dus de vraag voor de Arsenal fans, accepteer je elk seizoen een 3e,4e of 5e plaats en ga je verder met eigen jeugd en hier en daar een aankoop (behoud van identiteit) of wil je de Premier League winnen, en laat je een of andere zandkoning je club "kopen" waardoor je club veel betere spelers kan kopen dan nu het geval is.
PuDy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:45:
Dat laatste lijkt mij trouwens ook het einde van Wenger.
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-03-2013 12:56 ]
Als oud lid van de klankbord groep (jaar of 7 geleden) kan ik dit bevestigen. Ze nemen de kb zeker serieus, maar gaan er niet blind naar luisteren.Kaap schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:14:
[...]
De FSV heeft geen ene moer te vertellen bij Feyenoord. Dat dat zo lijkt doordat de club een klankbordgroep heeft opgesteld en dus het idee geeft de supporters erbij te betrekken betekent nog steeds niet dat je een vinger in de pap hebt. Je mag vragen stellen en suggesties doen. Daar luisteren ze naar. Maar je hebt met zon klankbordgroep niks te vertellen over het beleid van de club zelf.
Oh, en Arsenal heeft overigens zon zelfde klankbordgroep. Elk kwartaal of elk half jaar is die vergadering samen met het board van Arsenal.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
[ Voor 39% gewijzigd door StrongArmLance op 04-03-2013 14:01 ]
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 04-03-2013 22:29 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 04-03-2013 21:15 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik heb hem toch maar even achter een link gezet voor het geval iemand per ongeluk er op klikt, dit is inderdaad heel triest
[ Voor 68% gewijzigd door StrongArmLance op 05-03-2013 10:47 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 05-03-2013 14:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Zo'n prachtige club vind ik het niet, op 1 topjaar na is de carriere van Huntelaar er toch eentje van "net niet".Quad schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:49:
Huntelaar: 'Het is mogelijk dat ik mijn carrière beëindig bij Schalke'
Zijn nu mooie woorden, maar zou leuk zijn als het ook daadwerkelijk zijn laatste club is, Schalke 04 vind ik echt een prachtige club voor Huntelaar, helaas denkt Affelay er anders over, die vind zichzelf te goed.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik bedoel meer op gebied van prijzen. Bij Schalke is de kans daarop niet zo groot (alleen Beker + Supercup).Gonadan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:52:
Net niet? Het is misschien niet wat hij er van gehoopt had of wat men van hem verwachtte, maar voor een Nederlandse voetballer lijkt het mij geen slechte carrière. Wat dat betreft is Schalke ook helemaal geen verkeerde club, misschien dat je er persoonlijk niets mee hebt maar het is toch een van de bekendere Duitse (soms top-) clubs.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Steek zou over 1 of 2 jaar mee kunnen doen om de scudetto in Italië, met Roma.Railgunner schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:21:
Klopt, sinds Ajax in 1995 hebben slechts de volgende NL spelers de CL gewonnen:
Clarence Seedorf (1998, 2003, 2007)
Jaap Stam (1999)
Giovanni van Bronckhorst (2006)
Mark van Bommel (2006)
Edwin van der Sar (2008)
Wesley Sneijder (2010)
Ibrahim Afellay (2011)
Bron: Wikipedia: UEFA Champions League
Van de huidige Nederlandse topspelers zullen dit jaar waarschijnlijk alleen Robben en van Persie de landstitel in een groot voetballand winnen, voor de rest is het idd magertjes. In Italië en Spanje zitten er op dit moment ook geen NL spelers bij de topclubs.
ButtnerRailgunner schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:21:
Van de huidige Nederlandse topspelers zullen dit jaar waarschijnlijk alleen Robben en van Persie de landstitel in een groot voetballand winnen, voor de rest is het idd magertjes. In Italië en Spanje zitten er op dit moment ook geen NL spelers bij de topclubs.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
⏩ PVOutput☀️
Bij Hayden is kanker vastgesteld en zijn grootste wens is Joe Hart te ontmoeten, de keeper van Manchester City.
Awwhh balotelli is zo'n lieve jongenRailgunner schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:46:
Man City staat niet bekend als de allersympathiekste club, maar dit is toch wel een erg mooi filmpje:
http://www.dumpert.nl/med...t_dag_van_zijn_leven.html
[...]
⏩ PVOutput☀️
En dan komende zomer Bale weg...Railgunner schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:09:
Mooi! Nu hopen dat de Spurs de 2e plaats nog kunnen pakken, dat gun ik SuperJan van harte.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2013 17:40 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Niet dan? Gewoon terecht rood in mijn ogen..iPodKiller schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:48:
Wat een gevaarlijke tackle trouwens van Pienaar op javi garcia
[video]
Mejor así
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 16-03-2013 23:01 ]
Dat was voornamelijk door zijn blessures toch?tweaker2010 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:00:
http://www.nu.nl/sport/3373693/owen-zet-punt-achter-carriere-seizoen.html
Blijft toch eeuwig zonde van zo'n speler... hij had nooit naar Real moeten gaan, ook veel geblesseerd geweest.
Daarna is ie nooit meer op niveau gekomen
Dat is een beetje de koe in de kont kijken natuurlijk. Ik kan mij best voorstellen dat je na ruim 200 wedstrijden bij Liverpool ontvankelijk bent voor een aanbieding van Real Madrid (!). Overigens heeft hij daar nog 36 wedstrijden gespeeld. Wat mij betreft voornamelijk pech met blessures, niet vanwege verkeerde keuzes of iets dergelijks.tweaker2010 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:00:
http://www.nu.nl/sport/3373693/owen-zet-punt-achter-carriere-seizoen.html
Blijft toch eeuwig zonde van zo'n speler... hij had nooit naar Real moeten gaan, ook veel geblesseerd geweest.
Daarna is ie nooit meer op niveau gekomen
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Nou ja, het is toch wel een bekend fenomeen dat de meeste engelse spelers niet slagen in het buitenland.argro schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:13:
[...]
Dat is een beetje de koe in de kont kijken natuurlijk. Ik kan mij best voorstellen dat je na ruim 200 wedstrijden bij Liverpool ontvankelijk bent voor een aanbieding van Real Madrid (!). Overigens heeft hij daar nog 36 wedstrijden gespeeld. Wat mij betreft voornamelijk pech met blessures, niet vanwege verkeerde keuzes of iets dergelijks.
Mejor así
Ik volg de Turkse top clubs niet echt maar dat doen ze toch al langer?Quad schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:17:
Hm, Robben misschien in de zomer naar Galatasaray?
Ik ben totaal niet weg van die club, maar ze lijken ineens de bekende PSG, Man City weg ingeslagen te hebben.
Bron
⏩ PVOutput☀️
Grappig dat hij het daar wel goed doet. Bij Real en Liverpool heeft hij geen potten kunnen breken.Mosin schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:46:
Robben naar turkije ? Zo erg zou ik het niet eens vinden... buiten dat hij wel eens belangrijk kan zijn voor Bayern (Kijk maar tegen Dortmund), maar hij heeft het ook een paar keer aardig verkloot (Champions league)
Heeft iemand Dortmund in het weekend gezien ? Binnen 4 minuten lekker droog 3x scoren haha. Nuri Sahin liet toch wel weer even zien dat hij er was sjeuzes wat een voetballer zeg
⏩ PVOutput☀️
Seriously? Welke intentie? Ik vind die van De Jong er uitstekend tussen passen...Mr_Size schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:41:
Vind De Jong er niet echt tussen passen trouwens, tuurlijk is het een pittige overtreding, maar de intentie was toch ook om de bal te spelen.
Nou goed ? Ik stoor me mateloos aan die jongen, maarja we mogen een mening hebben, toch ?Tettie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:24:
[...]
Grappig dat hij het daar wel goed doet. Bij Real en Liverpool heeft hij geen potten kunnen breken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq