[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste
Acties:
  • 61.164 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Steefmeister schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:17:
Helaas, dan maar ff de brakke streams

-edit- Ha! Net op tijd voor de 1-1 _/-\o_
*knip*

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 02-03-2013 16:25 . Reden: Geen links naar streams, dat weet je best wel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
Sierd de Vos zegt "Als je aan deze kant zit kijk je hoog blablabla" etc.
Die zit toch gewoon met Aad in een bezemkast met een scherm voor zn neus ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Quad

Doof

iPodKiller schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:21:
[...]

knipperdeknip
sport 1 stream, ik kijk nu bolle acestream(betere kwaliteit), maar deze is heel stabiel.
Ik zou je linkje maar even weghalen, niet de bedoeling om erover te hebben.
Bospa01 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:22:
Sierd de Vos zegt "Als je aan deze kant zit kijk je hoog blablabla" etc.
Die zit toch gewoon met Aad in een bezemkast met een scherm voor zn neus ?
Hij bedoelt vanaf de kant van de camera en dan hoger. Hij zit inderdaad in een commentaarshokje.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pepe begint weer :D

edit: oh sorry, helemaal vergeten. Sorry Gambieter! :)

[ Voor 60% gewijzigd door iPodKiller op 02-03-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Real met feitelijk een b elftal, maar Barca bakt er niks van. Inspiratieloos, lusteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Saai wedstrijd inderdaad. Barcelona niet bij machte om door de verdediging van Real te komen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Barcelona weer niet goed en Madrid niet goed vanwege B elftal. Jammer. Toch blijft het wel spannend. Ik hoop op nog een bevlieging van Messi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

RoD schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:03:
Barcelona weer niet goed en Madrid niet goed vanwege B elftal. Jammer. Toch blijft het wel spannend. Ik hoop op nog een bevlieging van Messi. :)
Of een genialiteit van Ronaldo als hij in mag vallen, is wel met de WU bezig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ronaldo erin voor Benzema, hopelijk nu wat meer spektakel dan!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Resteleiro schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:14:
En Khedira erin voor Kaka.
Ik dacht dat de schoentjes van Ronaldo helemaal pink roze was, maar zijn meer paars.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Resteleiro schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:14:
Ik ben de wedstrijd dusdanig aan het volgen dat ik dat hier opmerk terwijl de sport1 stream in dezelfde browser draait :x

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Best knap van Ronaldo om twee keer te vallen zonder geraakt te worden, jammer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:18:
Best knap van Ronaldo om twee keer te vallen zonder geraakt te worden, jammer.
Idd, dat is meer iets voor de dames van de tegenpartij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Quad schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:07:
[...]

Of een genialiteit van Ronaldo als hij in mag vallen, is wel met de WU bezig.
Zal wel wat meer vuur in komen nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

RoD schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:24:
[...]

Zal wel wat meer vuur in komen nu. :)
Ronaldo lijkt wel de enige speler die er nog wat van wil maken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou nou 2-1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Verdiende voorsprong. Het is echter niet echt een Classico (of een Barcelona) waar ik al te vrolijk van word....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zeddicius schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:46:
Verdiende voorsprong. Het is echter niet echt een Classico (of een Barcelona) waar ik al te vrolijk van word....
Idd, maar de laatste minuten maken toch iets goed.
Alves had daar ook rustig rood kunnen krijgen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Scheidsrechter heeft een bord voor de kop, was een 100% strafschop. Overigens terecht rood voor Valdes nu.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Ja, dat was een penalty. Hij is te laat en raakt hem. De enorme duik is wel wat jammer...en dat nekt hem misschien.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 02-03-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
2e keer dat Barca genaaid wordt door de scheidsrechter :P . Inderdaad terecht dat Valdes rood krijgt, maar ik zou ook woedend zijn (overigens had die overtreding iets eerder rond de middenstip ook bijna rood kunnen zijn, duidelijk haken van achter van een half doorgebroken speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

TheJVH schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:53:
2e keer dat Barca genaaid wordt door de scheidsrechter :P . Inderdaad terecht dat Valdes rood krijgt, maar ik zou ook woedend zijn (overigens had die overtreding iets eerder rond de middenstip ook bijna rood kunnen zijn, duidelijk haken van achter van een half doorgebroken speler)
Daar kan je geen rood voor geven. Niet hard genoeg en zeker niet doorgebroken.

En als je dan begint, Dani Alves had ook wel 2x geel mogen hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat een einde..

Het was wel een penalty, maar Adriano maakt het wel erg spectaculair met zijn sprong, misschien zag de scheids dat en besloot hij niet te fluiten.

Maar laat die Barca maar lekker genaaid worden, kunnen ze voelen hoe ze elke keer andere clubs genaaid hebben in het verleden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
TheJVH schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:53:
2e keer dat Barca genaaid wordt door de scheidsrechter :P
Ja, het was een pingel, maar het was zeer moeilijk te zien of hij hem echt raakt. Dan zo nadrukkelijk vallen, dan ga je hem niet krijgen ook. Feitelijk heeft het theatergedrag van Barca hun nu genaaid. En blij toe dat steeds meer dat gedrag zich tegen hun gaat keren.

Neej, Barca heeft het volledig aan zichzelf te danken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:06:
[...]

Ja, het was een pingel, maar het was zeer moeilijk te zien of hij hem echt raakt. Dan zo nadrukkelijk vallen, dan ga je hem niet krijgen ook. Feitelijk heeft het theatergedrag van Barca hun nu genaaid. En blij toe dat steeds meer dat gedrag zich tegen hun gaat keren.

Inderdaad, op het eerste gezicht dacht ik schwalbe, direct daarna dacht ik het is een strafschop, maar de scheids heeft dus een bord op de kop. Maar heb het even terug gehaald en hij laat zich inderdaad té theatraal vallen, dus de interpretatie van de scheidsrechter kan ik goed begrijpen en heeft hij gelijk en is het geen strafschop.

Conclusie is dat Real Madrid terecht heeft gewonnen en dat Barcelona het verlies aan zichzelf te verwijten heeft. Begon saai, maar de laatste 10/15 minuten waren weer als vanouds :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Kaap schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:06:
[...]

Mee eens. Ik had geen enkel moment het idee dat Barca deze wedstrijd ging winnnen (of uberhaupt wilde winnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Iets anders, Kagawa maakt effe een hattrick, netjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:13:
Iets anders, Kagawa maakt effe een hattrick, netjes hoor :)
Goal van Rooney mocht er anders ook wel zijn 8)

Heb beide wedstrijden te gelijk gevolgd :+ Handig soms een notebookscherm.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:52:
Ja, dat was een penalty. Hij is te laat en raakt hem. De enorme duik is wel wat jammer...en dat nekt hem misschien.
Die schwalbes en dat duikelen wreekt zich een keer. Dat Messi elk jaar tig penalty's meekrijgt wordt voor het gemak even vergeten, ik vind het terecht dat Real heeft gewonnen. Barca is duidelijk de weg kwijt zonder coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

tweaker2010 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:00:
[...]

Die schwalbes en dat duikelen wreekt zich een keer. Dat Messi elk jaar tig penalty's meekrijgt wordt voor het gemak even vergeten, ik vind het terecht dat Real heeft gewonnen. Barca is duidelijk de weg kwijt zonder coach.
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik vind Messi niet een speler die gemakkelijk en opzichtig duikt. Er zijn er bij Barca (en Real, en Liverpool en...) die het sneller en vaker doen. Tuurlijk laat hij zich wel eens verleiden, maar ik zou hem niet bestempelen als duikelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zeddicius schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:08:
[...]

Het zal misschien aan mij liggen, maar ik vind Messi niet een speler die gemakkelijk en opzichtig duikt. Er zijn er bij Barca (en Real, en Liverpool en...) die het sneller en vaker doen. Tuurlijk laat hij zich wel eens verleiden, maar ik zou hem niet bestempelen als duikelaar.
Maw Messi is inderdaad geen duikelaar, hij krijgt een ik weet niet hoeveel tackles te verwerken maar weet ze altijd fantastisch te ontwijken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
Haha wat een slechte scheids, ramos stampt eentje in het penalty gebied, zodat hij niet verder komt, geeft hij geen penalty... beetje laam maarja. Voor de rest speelt real wel aardig, barca was in de tweede helft ook niet slecht. Van de eerste helft heb ik niks mee gekregen.

Als je het over duiken hebt, ik vind het gewoon triest als je bij een kleine tik gaat liggen om de andere een gele kaart aan te smeren, zie je dan bij de uefa: Respect -,-
Bij barca en real duiken ze ook als een stel kleuters. (Gebeurt ook wel bij Bayern hoor, voor de mensen die denken dat ik alleen maar over andere iets kan zeggen) Ik stoor me er hard aan, maarja die gasten krijgen toch flink betaald, dus wat boeit hun het..

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 02-03-2013 19:17 . Reden: hou het netjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
http://www.thesun.co.uk/s...-table-15BILLION-bid.html
A SENSATIONAL £1.5billion bid for Arsenal is being lined up by a powerful Middle Eastern investment group.

The consortium — which includes wealthy investors from Qatar and the United Arab Emirates — have been working on the deal for the last four months.
They will make their big move to majority shareholder Stan Kroenke in the next few weeks and aim to take Arsenal to the top of world football. The investors will offer Kroenke £20,000 per share for his 66.64 per cent stake in the Gunners.

That would net the American £830million — a profit of around £350m.
IT’S THE ARAB EMIRATES — NOW READ ‘REVEALED: HOW MIDDLE EAST CONSORTIUM PLANS TO TRANSFORM ARSENAL’
If Kroenke accepts, the same offer will be made to the other major shareholder, Alisher Usmanov, who holds 29.11 per cent.
The group want a total takeover of all the shares — although they believe it is possible to work with Usmanov if he decides not to sell.
They also plan to clear the club’s debts of £250m, put separate funds aside for transfers and stop the sale of star players.
A source told SunSport: “These are serious investors with serious money. They are not messing about.
Het is The Sun, maar ook Telegraph bericht: http://www.telegraph.co.u...n-the-next-few-weeks.html

Ik weet niet wat ik er van zou moeten vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-03-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ach, Arsenal gaat van Amerikaans speelt over in Arabisch speeltje. Zou je het verschil merken? Een volksclub is het allang niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
PWM schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:47:
Ach, Arsenal gaat van Amerikaans speelt over in Arabisch speeltje. Zou je het verschil merken? Een volksclub is het allang niet meer ;)
Ja, daar zou je heel veel van gaan merken. Dat jij het idee van niet hebt bewijst enkel maar dat je 0,0 verstand van zaken hebt van het huidige beleid en de huidige eigenaren bij Arsenal.

Doe dan ook niet zon uitspraak ;)

Wat betreft volksclub, wat is de toevoeging van een volksclub zijn :? Speel je daar beter voetbal door? Win je daar extra prijzen mee? Ben je dan een betere club? Het antwoord laat ik dan juist aan jou als Feyenoorder over...

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-03-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hij bedoeld dat doordat het in handen is van een externe partij dat het geen club van het volk is, want zeg nou zelf, bij Feyenoord heb je als supporter nog wel eens een vinger in de pap, bij Arsenal dus totaal niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het zou wel ironisch zijn als Arsenal dezelfde richting in zou slaan als ManCity. Dan sta je als fan voor een keuze, wel of niet meegaan? En men verliest eigenlijk alles aan kreten wat men nu tegen ManCity en haar fans gebruikt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:08:
bij Feyenoord heb je als supporter nog wel eens een vinger in de pap, bij Arsenal dus totaal niet.
De FSV heeft geen ene moer te vertellen bij Feyenoord. Dat dat zo lijkt doordat de club een klankbordgroep heeft opgesteld en dus het idee geeft de supporters erbij te betrekken betekent nog steeds niet dat je een vinger in de pap hebt. Je mag vragen stellen en suggesties doen. Daar luisteren ze naar. Maar je hebt met zon klankbordgroep niks te vertellen over het beleid van de club zelf.

Oh, en Arsenal heeft overigens zon zelfde klankbordgroep. Elk kwartaal of elk half jaar is die vergadering samen met het board van Arsenal.
gambieter schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:12:
Het zou wel ironisch zijn als Arsenal dezelfde richting in zou slaan als ManCity. Dan sta je als fan voor een keuze, wel of niet meegaan? En men verliest eigenlijk alles aan kreten wat men nu tegen ManCity en haar fans gebruikt.
Je post dit uiteraard alleen om reacties van enkele posters hier uit te lokken. Helaas, ik ga verder niet op je in. Jij weet dondersgoed dat je als fan geen keuze hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-03-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Je hebt altijd een keuze. Er is een reden dat je fan van de ene club bent en niet van een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:14:
Je post dit uiteraard alleen om reacties van enkele posters hier uit te lokken. Helaas, ik ga verder niet op je in. Jij weet dondersgoed dat je als fan geen keuze hebt.
De lange tenen blijven uitgestoken. En nee hoor, je hebt wel degelijk een keuze. Zie de Chelsea-fans en Benitez, de ManU-fans en de Glaser familie, enzovoort. Je hoeft echt niet zonder protest mee te gaan in zo'n verandering.

Wat belangrijk is, is hoe je reageert als het gebeurt en er succes komt. Wat dan? Een korte-termijnsgeheugen en alleen maar blijdschap? Realisme dat het toch leuker is een fan te zijn van een club met succes gebaseerd op sjeikdollars of Russische oligarch, dan een club met steeds minder succes maar wat meer principes?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Bospa01 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:06:
Je hebt altijd een keuze. Er is een reden dat je fan van de ene club bent en niet van een andere.
Het gaat er hier over of je, vanwege een verandering in de club die op financieel en sportief gebied een heleboel impact zal hebben, niet langer fan van die club wil zijn.

En dat is an sich een keuze, maar eigenlijk, als je die club echt zo mooi vind, is dat geen keuze.
gambieter schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:11:
[...]
En nee hoor, je hebt wel degelijk een keuze. Zie de Chelsea-fans en Benitez, de ManU-fans en de Glaser familie, enzovoort. Je hoeft echt niet zonder protest mee te gaan in zo'n verandering.
Daar ben ik het mee eens.
gambieter schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:11:
[...]
Wat belangrijk is, is hoe je reageert als het gebeurt en er succes komt. Wat dan? Een korte-termijnsgeheugen en alleen maar blijdschap? Realisme dat het toch leuker is een fan te zijn van een club met succes gebaseerd op sjeikdollars of Russische oligarch, dan een club met steeds minder succes maar wat meer principes?
Zoals ik eerder al zei. Dat is een beslissingen en uitspraak waar ik voor mezelf op dit moment geen uitspraak over kan of durf te doen. Toegegeven, succes is mooi, maar op deze manier :? We hebben het net als United ook op eigen kracht gekund, waarom zouden we dat nu niet meer kunnen bereiken...

PS: mijn tenen zijn bij lange na niet zo lang als die van Chim0 :+

[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-03-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Nadat zaterdag The Sun en Telegraph al bekend maakten over de overname van Arsenal, was dit nieuws gister ook in de kranten terecht gekomen. Arsenal heeft gister een officiële statement gedaan waarin ze het verhaal ontkennen.

Arsenal communications director Mark Gonnella:
“Stan Kroenke is committed to Arsenal for the long term and has no intention of selling his stake. There has been no contact from any potential investors."
Als het echt standaard brits gossip was, dan denk ik niet dat Arsenal gereageerd had. Die doen over het algemeen maar zeer weinig uitspraken in de pers omtrent de club. Dit verhaal is te groot om zomaar te verzinnen. Dan denk ik dus van hey, waar rook is, is vuur.

Gisteren na het verlies tegen Spurs werd er tijdens de persconferentie natuurlijk heel wat vragen gesteld m.b.t. de overname. Wenger ontweek de vragen min of meer door te stellen dat hij nergens iets vanaf wist en enkel bezig is met de selectie. Deze kwestie was in zijn ogen een zaak van de huidige eigenaren. Vreemde zaak, daar Wenger en the board elkaar over het algemeen backuppen. Als het niet waar was geweest, dan had hij dat toch ook wel kunnen ontkennen, maar dat deed hij niet en legde eigenlijk de vraag weg naar the board.

Ook vandaag is het weer een veel besproken onderwerp. Met een goede opmerking die ik tegenkwam op Twitter van een journalist gister na de wedstrijd. De kans wordt groter en groter dat Arsenal geen champions league gaat halen. Als dat waar wordt, zal de waarde van Arsenal aan het eind van dit seizoen zelfs een heel stuk minder zijn. Dat kan dus juist een reden zijn waarom die Kroenke nu zou kunnen cashen. Nu kan hij 350,- miljoen pond winst maken. Dat kan straks wel eens minder zijn.

Afijn, ik volg met grote interesse al het nieuws en de geruchtenmolen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

350 miljoen pond winst, kom op daar zegt Kroenke echt geen nee tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

Eerlijk is eerlijk, Arsenal staat gewoon waar het hoort te staan. ManUnited, ManCity en Chelsea hebben zwaar geinvesteerd in hun elftallen de laatste jaren. Arsenal heeft dit niet gedaan, waardoor ze gewoon genoegen moeten nemen met een 3e, 4e of 5e plaats.

Dan is dus de vraag voor de Arsenal fans, accepteer je elk seizoen een 3e,4e of 5e plaats en ga je verder met eigen jeugd en hier en daar een aankoop (behoud van identiteit) of wil je de Premier League winnen, en laat je een of andere zandkoning je club "kopen" waardoor je club veel betere spelers kan kopen dan nu het geval is. Dat laatste lijkt mij trouwens ook het einde van Wenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
PuDy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:45:
Eerlijk is eerlijk, Arsenal staat gewoon waar het hoort te staan.
Oneens, want zie hieronder...
ManUnited, ManCity en Chelsea hebben zwaar geinvesteerd in hun elftallen de laatste jaren. Arsenal heeft dit niet gedaan, waardoor ze gewoon genoegen moeten nemen met een 3e, 4e of 5e plaats.
Eens.
Dan is dus de vraag voor de Arsenal fans, accepteer je elk seizoen een 3e,4e of 5e plaats en ga je verder met eigen jeugd en hier en daar een aankoop (behoud van identiteit) of wil je de Premier League winnen, en laat je een of andere zandkoning je club "kopen" waardoor je club veel betere spelers kan kopen dan nu het geval is.
Dit is gister ook besproken. Fans hebben weinig te bepalen wat de club doet. En ik denk dat er weinig zijn die hun club vervolgens zullen loslaten. Er zullen er echter een heleboel het absoluut niet eens zijn als zon traject ingeslagen wordt.
Dat laatste lijkt mij trouwens ook het einde van Wenger.
*O*

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-03-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Kaap schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:14:
[...]

De FSV heeft geen ene moer te vertellen bij Feyenoord. Dat dat zo lijkt doordat de club een klankbordgroep heeft opgesteld en dus het idee geeft de supporters erbij te betrekken betekent nog steeds niet dat je een vinger in de pap hebt. Je mag vragen stellen en suggesties doen. Daar luisteren ze naar. Maar je hebt met zon klankbordgroep niks te vertellen over het beleid van de club zelf.

Oh, en Arsenal heeft overigens zon zelfde klankbordgroep. Elk kwartaal of elk half jaar is die vergadering samen met het board van Arsenal.
Als oud lid van de klankbord groep (jaar of 7 geleden) kan ik dit bevestigen. Ze nemen de kb zeker serieus, maar gaan er niet blind naar luisteren.

Uiteindelijk is het bestuur van de club verantwoordelijk voor het beleid. Dus zij nemen de besluiten. Over het algemeen zijn de gemiddelde supportersgroepen opportunistisch, incapabel, niet goed geinformeerd, vol aannames en gericht op korte termijn.

Ik ben blij dat de supporters het niet voor het zeggen hebben >:)

Laten we wel wezen: Gudde en consorten hebben het aardig voor de kiezen gehad met de bestorming van het Maasgebouw. Als het aan de supporters (of een deel ervan die zich met dit soort beleidszaken bezig houdt) had gelegen waren de huidige bewindsvoerders al 100x vervangen. En laten nou net deze bewindvoerders gezorgd hebben voor een goed elftal, gezonde organisatie en de beste jeugdopleiding van Nederland op dit moment. Het geeft maar aan hoe idioot het is als supporters de dienst uit zouden maken.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

#225voltegrazie http://www.vi.nl/achtergr...ld-niet-op-mij-zetten.htm

En dan te bedenken dat die gast een nummer 10 is.

Afbeeldingslocatie: http://www.vi.nl/upload/61afb20e-d469-4c38-a964-2a0f578c9dbe_Totti08_397.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door StrongArmLance op 04-03-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Youtube clip van zeer smerige overtreding. Waarschuwing: schokkend!
Omg. :| Schorsen die kerel. Nu is iemands carrière voorgoed veranderd.

*schokkend* Kijken als je ertegen kunt.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 04-03-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pfieuw, dat is weer eentje voor de categorie wtf.. Inderdaad ik ben van mening dat zodra je iemand zodanig blesseert je zelf minstens net zo lang geschorst moet worden tot diegene weer kan voetballen.

Iemand op straat zo'n schop verkopen levert ook gevangenisstraf op. Mag ook wel in het voetbal gebeuren ..

Overigens, hopen op punt verlies voor Manchester City *O*

Edit: De stream van Sport1 is om te janken, telkens buffering, en dat terwijl mijn verbinding gewoon prima is. En daar betaal je voor :(

Overigens wel grappig:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/rk7c04.jpg

_/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 04-03-2013 21:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hahah geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb hem toch maar even achter een link gezet voor het geval iemand per ongeluk er op klikt, dit is inderdaad heel triest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja is prima :) Maar zo zijn er wel vaker acties zoals deze geweest. Clement moet die kerel voor de rechter slepen en de FFF moet hem hard bestraffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wow, zulk tuig moet inderdaad voor de rechter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik moet opeens denken aan Witsel...

YouTube: Marcin Wasilewski Broken leg after Horror Tackle Axel Witsel Standard - Anderlecht

[ Voor 68% gewijzigd door StrongArmLance op 05-03-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Huntelaar: 'Het is mogelijk dat ik mijn carrière beëindig bij Schalke'

Zijn nu mooie woorden, maar zou leuk zijn als het ook daadwerkelijk zijn laatste club is, Schalke 04 vind ik echt een prachtige club voor Huntelaar, helaas denkt Affelay er anders over, die vind zichzelf te goed.

En Chelsea praat alsnog met Lampard voor een verlenging van een contract met vermoedelijk voor een jaar *O*
Ik blijf hem toch een van de meest sympathieke middenvelders vinden samen met Gerrard, zelfde soort spelers maar oh zo belangrijk soms. :Y

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 05-03-2013 14:41 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:49:
Huntelaar: 'Het is mogelijk dat ik mijn carrière beëindig bij Schalke'

Zijn nu mooie woorden, maar zou leuk zijn als het ook daadwerkelijk zijn laatste club is, Schalke 04 vind ik echt een prachtige club voor Huntelaar, helaas denkt Affelay er anders over, die vind zichzelf te goed.
Zo'n prachtige club vind ik het niet, op 1 topjaar na is de carriere van Huntelaar er toch eentje van "net niet".
Ik had hem graag in de PL aan de slag gezien (samen met Suarez bij Liverpool bijvoorbeeld) ik weet zeker dat ie daar beter tot zn recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Net niet? Het is misschien niet wat hij er van gehoopt had of wat men van hem verwachtte, maar voor een Nederlandse voetballer lijkt het mij geen slechte carrière. Wat dat betreft is Schalke ook helemaal geen verkeerde club, misschien dat je er persoonlijk niets mee hebt maar het is toch een van de bekendere Duitse (soms top-) clubs.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gonadan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:52:
Net niet? Het is misschien niet wat hij er van gehoopt had of wat men van hem verwachtte, maar voor een Nederlandse voetballer lijkt het mij geen slechte carrière. Wat dat betreft is Schalke ook helemaal geen verkeerde club, misschien dat je er persoonlijk niets mee hebt maar het is toch een van de bekendere Duitse (soms top-) clubs.
Ik bedoel meer op gebied van prijzen. Bij Schalke is de kans daarop niet zo groot (alleen Beker + Supercup).
Bij Liverpool ook niet trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dan nog, wellicht had hij er meer van verwacht maar het aantal Nederlandse spelers dat ook daadwerkelijk grossiert in landstitels van grote voetballanden en Champions League titels is maar zeer klein.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
Klopt, sinds Ajax in 1995 hebben slechts de volgende NL spelers de CL gewonnen:
Clarence Seedorf (1998, 2003, 2007)
Jaap Stam (1999)
Giovanni van Bronckhorst (2006)
Mark van Bommel (2006)
Edwin van der Sar (2008)
Wesley Sneijder (2010)
Ibrahim Afellay (2011)

Bron: Wikipedia: UEFA Champions League

Van de huidige Nederlandse topspelers zullen dit jaar waarschijnlijk alleen Robben en van Persie de landstitel in een groot voetballand winnen, voor de rest is het idd magertjes. In Italië en Spanje zitten er op dit moment ook geen NL spelers bij de topclubs.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Railgunner schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:21:
Klopt, sinds Ajax in 1995 hebben slechts de volgende NL spelers de CL gewonnen:
Clarence Seedorf (1998, 2003, 2007)
Jaap Stam (1999)
Giovanni van Bronckhorst (2006)
Mark van Bommel (2006)
Edwin van der Sar (2008)
Wesley Sneijder (2010)
Ibrahim Afellay (2011)

Bron: Wikipedia: UEFA Champions League

Van de huidige Nederlandse topspelers zullen dit jaar waarschijnlijk alleen Robben en van Persie de landstitel in een groot voetballand winnen, voor de rest is het idd magertjes. In Italië en Spanje zitten er op dit moment ook geen NL spelers bij de topclubs.
Steek zou over 1 of 2 jaar mee kunnen doen om de scudetto in Italië, met Roma.
Op het moment is het te vroeg, maar Roma wint alle topwedstrijden (Inter 3-0, Milan 4-2, Juventus 1-0) alleen zijn al die kleine kinderen te wisselvallig en is de verdediging prut :)
Daarnaast zouden onze andere topkeepers ook aan de slag kunnen bij een topclub, en wint vdwiel ook een landstitel en misschien de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Railgunner schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:21:
Buttner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Topspeler? ;)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

In spé.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Mwa, ik ben niet echt van hem onder de indruk. En hij is 24 jaar, maar heeft nog nooit voor Oranje gespeeld. Dus blijkbaar heeft hij de bondscoaches ook nog niet weten te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hij heeft mij ook nog nooit overtuigd hoor, maar volgens Ferguson is hij een topper in spé en om Evra op te volgen straks. Hij ziet er toekomst in, dus ik ben wel benieuwd.

Overigens, fantastische pot gezien bij Schalke 04 vs Dortmund, Schalke won met 2-1 maar verloor Huntelaar met en blessure die per brancard het veld verliet.
Bayern München won de lastige pot tegen Fortuna Düsseldorf maar net met 3-2, die worden over drie wedstrijden kampioen als ze alle 3 winnen.
Ze staan nu met 20! punten voor op de nummer 2 Dortmund met 9 wedstrijden te gaan. :o

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mimimi, zonder arbitrale dwalingen 4 plaatsen hoger en milan zou 3 plaatsen lager staan, napoli 4 plaatsen lager en udinese 6(!), ach ja niets aan te doen. Juve blijft de nummer 1.

http://www.superscommesse...ca_senza_sviste-2281.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Man City staat niet bekend als de allersympathiekste club, maar dit is toch wel een erg mooi filmpje:
http://www.dumpert.nl/med...t_dag_van_zijn_leven.html
Bij Hayden is kanker vastgesteld en zijn grootste wens is Joe Hart te ontmoeten, de keeper van Manchester City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Railgunner schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:46:
Man City staat niet bekend als de allersympathiekste club, maar dit is toch wel een erg mooi filmpje:
http://www.dumpert.nl/med...t_dag_van_zijn_leven.html

[...]
Awwhh balotelli is zo'n lieve jongen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Everton - Manchester City is 2-0 geworden. Voor zover het al bijzonder moeilijk zou zijn om United nog in te halen, is City nu toch wel definitief afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als United de aankomende 4 wedstrijden wint zijn ze kampioen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Mooi! Nu hopen dat de Spurs de 2e plaats nog kunnen pakken, dat gun ik SuperJan van harte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Railgunner schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:09:
Mooi! Nu hopen dat de Spurs de 2e plaats nog kunnen pakken, dat gun ik SuperJan van harte :).
En dan komende zomer Bale weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het degradatieduel Aston Villa tegen QPR aan het kijken en het is opvallend met hoeveel inzet er wordt gespeeld. Is een heel open wedstrijd met een opmerkelijk scoreverloop van 0-1 voor QPR via 2-1 voor Aston Villa nu naar 2-2.

Update: wederom gescored nu weer door Villa, 3-2

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
En 3 punten mee naar London. Niet dat het nog ene reet uitmaakt. Wenger ligt overal al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat een gevaarlijke tackle trouwens van Pienaar op javi garcia :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OXEFKdkiC4o]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo real zet even een 1-2 achterstand om in 8min naar 4-2 en die.gial van.modric echt ziekelijk lekker gesxhoten!! Wat een bizar veel kwaliteit heeft real toch ook mooi om te zien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

iPodKiller schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:48:
Wat een gevaarlijke tackle trouwens van Pienaar op javi garcia :P

[video]
Niet dan? Gewoon terecht rood in mijn ogen..

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jawel hoor,idd gewoon rood.

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 16-03-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Over kaarten gesproken. Zie net de Wigan - Newcastle samenvatting, en daar zat ook een donkerrode kaart bij. Niet gegeven, Newcastle-speler naar het ziekenhuis, en alleen de assistent-coach van Newcastle krijgt rood. En dan de coach van Wigan "mijn jongen doet geen vlieg kwaad". Brrr.

De winnende goal van Wigan was a) geen corner, b) hands. Ik kan me voorstellen dat ze bij Newcastle boos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3373693/owen-zet-punt-achter-carriere-seizoen.html
Blijft toch eeuwig zonde van zo'n speler... hij had nooit naar Real moeten gaan, ook veel geblesseerd geweest.
Daarna is ie nooit meer op niveau gekomen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
tweaker2010 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:00:
Blijft toch eeuwig zonde van zo'n speler... hij had nooit naar Real moeten gaan, ook veel geblesseerd geweest.
Dat was voornamelijk door zijn blessures toch?
Vind het verstandig, maar het zou me niet verbazen als hij binnenkort toch weer verdergaat in Qatar ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:00:
Dat is een beetje de koe in de kont kijken natuurlijk. Ik kan mij best voorstellen dat je na ruim 200 wedstrijden bij Liverpool ontvankelijk bent voor een aanbieding van Real Madrid (!). Overigens heeft hij daar nog 36 wedstrijden gespeeld. Wat mij betreft voornamelijk pech met blessures, niet vanwege verkeerde keuzes of iets dergelijks.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

Bij Liverpool was Owen ook al vaak geblesseerd. Hij had gigantisch veel potentie, maar bleef sukkelen. Nadat hij bij Liverpool is weggegaan heeft hij een redelijk seizoen gedraaid in Madrid (waar hij geen onbetwiste basisspeler was) en daarna is het bergafwaards gegaan.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:13:
[...]
Dat is een beetje de koe in de kont kijken natuurlijk. Ik kan mij best voorstellen dat je na ruim 200 wedstrijden bij Liverpool ontvankelijk bent voor een aanbieding van Real Madrid (!). Overigens heeft hij daar nog 36 wedstrijden gespeeld. Wat mij betreft voornamelijk pech met blessures, niet vanwege verkeerde keuzes of iets dergelijks.
Nou ja, het is toch wel een bekend fenomeen dat de meeste engelse spelers niet slagen in het buitenland.
Ik vermoed dat Rooney het ook erg lastig zou hebben bij Real Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Mwa, weet niet. Beckham en McManaman hebben het daarentegen wel goed gedaan bij Real. Denk dat Rooney dat ook wel zou kunnen lukken.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hm, Robben misschien in de zomer naar Galatasaray?
Ik ben totaal niet weg van die club, maar ze lijken ineens de bekende PSG, Man City weg ingeslagen te hebben.

Bron

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik zal nog eerder naar de Eredivisie gaan kijken dan naar Turkije :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
Quad schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:17:
Hm, Robben misschien in de zomer naar Galatasaray?
Ik ben totaal niet weg van die club, maar ze lijken ineens de bekende PSG, Man City weg ingeslagen te hebben.

Bron
Ik volg de Turkse top clubs niet echt maar dat doen ze toch al langer?
Ze hebben een grote aanhang en zijn in staat zeer hoge salarissen te betalen en daarmee halen ze dan vaak spelers die om eerlijk te zijn al over hun top zijn en grotendeels komen voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Misschien had Owen daar nog effe jaartje moeten gaan ballen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Robben naar turkije ? Zo erg zou ik het niet eens vinden... buiten dat hij wel eens belangrijk kan zijn voor Bayern (Kijk maar tegen Dortmund), maar hij heeft het ook een paar keer aardig verkloot (Champions league)
Heeft iemand Dortmund in het weekend gezien ? Binnen 4 minuten lekker droog 3x scoren haha. Nuri Sahin liet toch wel weer even zien dat hij er was sjeuzes wat een voetballer zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sahin is al tijden een topper, in Fifa werd hij ook altijd zo extreem goed :+

Heb de samenvatting van Dortmund nog niet gezien, even opzoeken op Sport1 zo dus.

Ik volg Turkije ook totaal niet hoor, als ze op Sport1 zouden komen zou ik er nog wel een wedstrijdje van meepakken een keer, nu zie ik het gewoon een keer als voetbalzone op FB een videootje van Sneijder post oid.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

Mosin schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:46:
Robben naar turkije ? Zo erg zou ik het niet eens vinden... buiten dat hij wel eens belangrijk kan zijn voor Bayern (Kijk maar tegen Dortmund), maar hij heeft het ook een paar keer aardig verkloot (Champions league)
Heeft iemand Dortmund in het weekend gezien ? Binnen 4 minuten lekker droog 3x scoren haha. Nuri Sahin liet toch wel weer even zien dat hij er was sjeuzes wat een voetballer zeg _/-\o_
Grappig dat hij het daar wel goed doet. Bij Real en Liverpool heeft hij geen potten kunnen breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Een leuke video:

Andrea Pirlo als wijnkenner :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
http://www.telegraph.co.u...Massadio-Haidar-rate.html

Top 10 tackles. Niet voor diegene met zwakke maag ;)

Die van Shawcross op Ramsey staat er ook in. En elke wedstrijd dat Ramsey daar nu komt wordt ie uitgefloten, alsof het een schwalbe was. Maar goed, Stoke City daar passen maar 2 smilies bij :') en :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Lol, zitten een paar mooie juweeltjes tussen. Die tackle van die Mcmanaman is ook heftig zeg, die speler van Newcastle heeft echt heeeeeeeeeeeel veel geluk dat hij niets heeft gebroken :|

Vind De Jong er niet echt tussen passen trouwens, tuurlijk is het een pittige overtreding, maar de intentie was toch ook om de bal te spelen. Waar is die overtreding van Witsel? Die zou er m.i. inmoeten ipv De Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mr_Size schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:41:
Vind De Jong er niet echt tussen passen trouwens, tuurlijk is het een pittige overtreding, maar de intentie was toch ook om de bal te spelen.
Seriously? Welke intentie? Ik vind die van De Jong er uitstekend tussen passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zijn er mensen die voor de grap naar Duitsland gaan kijken ? of moet Nederland vandaag ? Voor mij is het altijd Duitsland :D
Trouwens ik zag laatst op fcupdate iemand een tackle maken waarbij iemand z,n enkel in een hoek van 90 graden zat ofzo. Die spelers moeten ze echt verbannen uit het voetbal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol Nene moet zich echt voortaan inhouden, voordat hij nog een falcon punch krijgt :P

En dit is ook een hele hele vieze tackle van de afgelopen dagen :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Tettie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:24:
[...]

Grappig dat hij het daar wel goed doet. Bij Real en Liverpool heeft hij geen potten kunnen breken.
Nou goed ? Ik stoor me mateloos aan die jongen, maarja we mogen een mening hebben, toch ?
Robben is blij dat guardiola komt, maar ik ben er niet zo kapot van. (Tuurlijk eerst even afwachten voor een conclusie) Maar ik hoop dat hij Robben even terug op aarde zet door middel van zijn tik voetbal. Robben die rent er maar wat tussen en elke verdediger trap steeds in zijn trucje: lopen, lopen, lopen en naar binnen draaien... Ik zat er laatst op te letten wat de medespelers doen en niemand is kwaad op hem, tenminste het lijkt net of niemand het wat boeit, maar ik zou het leuk vinden als Philip Lahm of iemand hem eens over z,n klote geeft.
Het kan echt een goede/belangrijke speler zijn, maar hij heeft het soms verpest. (WK, DFB pokal en Champions league. Die zou ik niet op m,n naam willen hebben...)
Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.