Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 263 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 19:26

hmr

Pfooee... door me nieuwe baan niet echt aan spelen toegekomen... Even wennen! Vanavond even WoE runnen om polka een goede offhand te geven en LFR in de hoop voor wat upgrades!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 20:51
http://blue.mmo-champion.com/topic/2...hallenge-mode/

-There is no queue system for challenge modes; groups must be formed manually and you must zone in from the outside world.
Jeeeeej geen LFR LFG knop voor challanges mode :D.

[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 05-07-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:25:
[...]

Jeeeeej geen LFR LFG knop voor challanges mode :D.
Ja erg nice idd. Gewoon weer lekker naar die dungeon toevliegen met je group. En niet meer eentje en dan op have-group-will-travel spell (die verdwijnt namelijk in MoP :P ).

Vraag me alleen wel af of ik ook een real id friend kan uitnodigen voor een challenge.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:07:
[...]

Ja erg nice idd. Gewoon weer lekker naar die dungeon toevliegen met je group. En niet meer eentje en dan op have-group-will-travel spell (die verdwijnt namelijk in MoP :P ).

Vraag me alleen wel af of ik ook een real id friend kan uitnodigen voor een challenge.
Dat denk ik niet, teminste verwacht ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:10
MoP staat nu voor de deur. Ik heb nog zo'n 3000 VP waar ik niets mee kan. Wordt dit dan overgezet naar JP of zo? Dit is mijn eerste expansion overgang, dus geen idee hoe dat gaat. Uiteraard kan ik wrists of boots gaan verkopen voor wat gold, maar misschien zijn er betere mogelijkheden?

Zijn er mensen die nu als een gek ores / herbs etc. aan het farmen zijn om straks aan alle panda's te kunnen verkopen? Ben er nog niet over uit of ik daar tijd aan wil gaan besteden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:16:
[...]

Dat denk ik niet, teminste verwacht ik niet
Het zou slimmer zijn voor blizzard om dat wel te doen.

Maargoed. Je hebt straks al die cross realm zones natuurlijk. Dus vrienden binnen je battlegroup zie straks gewoon lopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:30:
[...]

Het zou slimmer zijn voor blizzard om dat wel te doen.

Maargoed. Je hebt straks al die cross realm zones natuurlijk. Dus vrienden binnen je battlegroup zie straks gewoon lopen.
Dat is waar ja !, nu je dat zegt denk ik dat het wel zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:22

junglebeast

hier staat iets

Ik zag dat er een beste plek was voor guild en realm in die challenge modes. Dus zou het best kunnen dat het alleen werkt voor je realm of guild.

Over de JP/VP. Ik dacht dat je er gold voor kreeg als de expansie er is. Tenminste dat was zo met Cata. En ook HP's worden gereset.. Maar tot er een blue post komt is het allemaal een beetje natte vinger werk.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:23
IntToStr schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:21:
MoP staat nu voor de deur. Ik heb nog zo'n 3000 VP waar ik niets mee kan. Wordt dit dan overgezet naar JP of zo? Dit is mijn eerste expansion overgang, dus geen idee hoe dat gaat. Uiteraard kan ik wrists of boots gaan verkopen voor wat gold, maar misschien zijn er betere mogelijkheden?

Zijn er mensen die nu als een gek ores / herbs etc. aan het farmen zijn om straks aan alle panda's te kunnen verkopen? Ben er nog niet over uit of ik daar tijd aan wil gaan besteden :p
Normaal is JPnieuw = JPoud + VPoud; VPnieuw = 0
alles boven de 4k aan JPnieuw wordt in goud omgezet.
maar kan zijn dat ze tellers van bijde op 0 zetten met MoP en dat alles in goud wordt omgezet

zozie gewoon lekker VP boots/bracers verkopen is iedergeval beter dan de Blizzard prijs

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 05-07-2012 15:44 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dan ga ik trade maar eens spammen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Idd wordt vaak omgezet naar gold. Je kan ook ipv nu BoE's verkopen, de punten omzetten naar conquest points als je eens wat serieuzer met pvp aan de slag wilt gaan :) (voor zover je dat nog niet was)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik leef me voor nu nog prima uit met 2 specs (tank en dps), dus pvp is niet echt handig op dit character. Helaas blijft het bij dual spec :) Maar zou zeker een goede besteding van je VP zijn als je wilt pvpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hmm 2 intersante threads op het wow forum en mmo-champ.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/4879017939
http://www.mmo-champion.c...e-new-difficulty-standard

Leuk leesvoer voor deze avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
M'n dps spec ziet er wel mooi uit nu: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Alles op ilvl 397 :D Moet nog een trinket van spine, een wapen van madness en boots van zonozz voor totaal BiS op normal. Al schijnen er een hoop discussies te lopen over de wapens voor paladins. Sommige mensen vinden de axe die ik heb beter omdat de proc van gurthalak maar zelden proct door wat aanpassingen in het mechanisme. Ach ja, vind dit ook al prima :)

En wie weet komt er ooit nog een dag waarop m'n tank trinket, ring en shield droppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
om maar wat leven in dit topic te rammen.

Wie gaan er allemaal een pandaren spelen, en zo ja/nee waarom? (en aub geen "het is kiddy" niveau commentaar, aangezien er al meer dan genoeg kiddy dingen in WoW zitten)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoi Iedereen om een héél lang verhaal iets korter te houden:

Ik ben gestopt met WoW net voor de burning crusade. Ik was atm gedeelde guild-leader van de nummer 3/4 guild van mn server. Met andere woorden ik heb destijds alles wel gezien en gespeeld en gedaan, ik was 1 van de badasses van mn server! Haha! .

Ben gestopt omdat het te casual begon te worden en endgame gewoon totaal niet interessant (MC was saai, alleen Zul Gurub geloof ik was de moeite. Maar daar was de loot crap).

Ik heb de afgelopen jaren alle andere MMORPG's gespeeld, en eigelijk zijn het allemaal bijzonder slappe WoW aftreksels die bij lange na niet blizzard kwaliteit halen. Dat ze allemaal floppen verbaasd me ook niks, WoW blijft altijd beter dan een WoW kloon.

Nu echter wil ik misschien weer gaan beginnen om samen met mn vriendin WoW te doen. We spelen nu D3 samen en dat gaat prima maar daar ben je wel een keer op uitgekeken. En goeie MMORPG samen spelen met bekende is het leukste wat er is. Maar is het nog wel de moeite om WoW te spelen na al die tijd? Ik snap dat ik hier in het WoW topic zit maar een beetje objectiviteit ;) .

De enige andere MMORPG die ik nog wel te spelen vond was warhammer, en ik ben een warhammer fanboy dus ach. Maar het spel is al weer 7 jaar door gegaan sinds ik ben gestopt maar vraag me af of het nog wel nut heeft om te beginnen. Misschien wachten op Titan(world of starcraft)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja ik ga Pandaren spelen.

Waarom : Het is een uitbreiding van WoW en WoW is nog niet afgelopen dus speel ik weer verder mee.

Wat lijkt me leuk er aan ? : Asian Theme, Mooie gebieden, leuke muziek nieuwe snufjes en lekker weer horde's ganken en het liefst de hele avond voor de summoning stone bij de 1e de beste Raid.

Wat lijkt me minder leuk ? : Questen, hoe orgineel blizzard ook altijd weer is ik ben het na 10min zat en nog is zat.

Wat is je doel in Pandaren ? : Raiden en voorall weer achievments krijgen en mounts verzamelen en gear verzamelen en horde ganken.
En eventueel niet behaalde doelen uit een eerdere uitbreiding zoals Cataclysm alsnog te halen.
En eindelijk voor de 1e keer in alle uitbreidingen alts levelen...
Waarom nu wel en toen niet ?, ik heb nu al me mounts en titles bij de hand en voel me niet "empty" als ik op een alt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 14:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ja ik ga een pandaren levelen (echt spelen weet ik nog niet,denk dat lock mijn main blijft)

waarom : mijn peetdochter vind de panda geweldig :P en wil daar nu vaak ook mee spelen naast natuurlijk mijn main met 100+ mounts die ze continu kan afwisselen xD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:16
Postius schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:09:
Hoi Iedereen om een héél lang verhaal iets korter te houden:

Ik ben gestopt met WoW net voor de burning crusade. Ik was atm gedeelde guild-leader van de nummer 3/4 guild van mn server. Met andere woorden ik heb destijds alles wel gezien en gespeeld en gedaan, ik was 1 van de badasses van mn server! Haha! .

Ben gestopt omdat het te casual begon te worden en endgame gewoon totaal niet interessant (MC was saai, alleen Zul Gurub geloof ik was de moeite. Maar daar was de loot crap).

Ik heb de afgelopen jaren alle andere MMORPG's gespeeld, en eigelijk zijn het allemaal bijzonder slappe WoW aftreksels die bij lange na niet blizzard kwaliteit halen. Dat ze allemaal floppen verbaasd me ook niks, WoW blijft altijd beter dan een WoW kloon.

Nu echter wil ik misschien weer gaan beginnen om samen met mn vriendin WoW te doen. We spelen nu D3 samen en dat gaat prima maar daar ben je wel een keer op uitgekeken. En goeie MMORPG samen spelen met bekende is het leukste wat er is. Maar is het nog wel de moeite om WoW te spelen na al die tijd? Ik snap dat ik hier in het WoW topic zit maar een beetje objectiviteit ;) .

De enige andere MMORPG die ik nog wel te spelen vond was warhammer, en ik ben een warhammer fanboy dus ach. Maar het spel is al weer 7 jaar door gegaan sinds ik ben gestopt maar vraag me af of het nog wel nut heeft om te beginnen. Misschien wachten op Titan(world of starcraft)
Ik ben een beetje 'bang' dat als je nu WoW gaat spelen met de verwachtingen en herinneringen die je hebt uit Vanilla, dat het je misschien tegen gaat vallen. WoW is da afgelopen 1.5~2 jaar een stuk toegankelijker gemaakt voor de casual speler en hierdoor zitten er best wel veel nono's in. Aan de andere kant is het nog steeds een populaire mmo, die gewoon goed in elkaar zit en zijn er uitdagingen genoeg op verschillende gebieden te vinden. Als je doel is om te gaan PvE'en is het waarschijnlijk het verstandigst om net voor pandaria te beginnen, dan recruiten de meeste guilds nieuwe members en is het instappen een stuk makkelijker. Als je eenmaal een guild hebt gevonden die op het niveau speelt dat voor jou en je vriendin wenselijk is, denk ik dat je het bijzonder naar je zin zult gaan hebben.

Betreffende Pandaria:
Tuurlijk ga ik het spelen; al is het mij eigenlijk puur voor de nieuwe content, raids en wellicht de challenge modes. Ik zal uiteindelijk wel zo'n Panda aanmaken, eens kijken hoe Blizzard ervoor gezorgd heeft dat de klasse voelt als een nieuwe class met eigen speeltechnieken (zoals ze bij de DK goed gelukt is naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga standaard voor Monk. Het was altijd of PLD of MNK in FFXI voor mij. En nu ik die 2 kan spelen in WoW, is het een makkelijke keuze.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Thysiej schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:31:
[...]

Ik ben een beetje 'bang' dat als je nu WoW gaat spelen met de verwachtingen en herinneringen die je hebt uit Vanilla, dat het je misschien tegen gaat vallen. WoW is da afgelopen 1.5~2 jaar een stuk toegankelijker gemaakt voor de casual speler en hierdoor zitten er best wel veel nono's in. Aan de andere kant is het nog steeds een populaire mmo, die gewoon goed in elkaar zit en zijn er uitdagingen genoeg op verschillende gebieden te vinden. Als je doel is om te gaan PvE'en is het waarschijnlijk het verstandigst om net voor pandaria te beginnen, dan recruiten de meeste guilds nieuwe members en is het instappen een stuk makkelijker. Als je eenmaal een guild hebt gevonden die op het niveau speelt dat voor jou en je vriendin wenselijk is, denk ik dat je het bijzonder naar je zin zult gaan hebben.

Betreffende Pandaria:
Tuurlijk ga ik het spelen; al is het mij eigenlijk puur voor de nieuwe content, raids en wellicht de challenge modes. Ik zal uiteindelijk wel zo'n Panda aanmaken, eens kijken hoe Blizzard ervoor gezorgd heeft dat de klasse voelt als een nieuwe class met eigen speeltechnieken (zoals ze bij de DK goed gelukt is naar mijn mening).
Bedankt voor je lange antwoord!

Ik ben natuurlijk ook wel iets anders gaan gamen door de jaren heen, maar WoW in het begin was nog redelijk hardcore wat ook wel zijn aantrekkelijke kant had. Nu maakt het me niet zoveel uit als het maar gewoon goed speelt. Zoals aangegeven ben ik vooral erg teleurgesteld in de concurrentie die hebben er eigenlijk helemaal niks van gebakken. Behalve EvE online dan.

Ik zoek nu gewoon een game die we leuk met zijn 2en kunnen doen maar die nog wel voldoende uitdaging bevat. Ik ben van oudsher opgegroeid met Quake, UT99 en CS. Old skool hardcore gaming ;). Er moet gewoon wel wat uitdaging inzitten (het hoeft allemaal niet zo extreem meer). Ik ga het in mijn achterhoofd houden in ieder geval.

Bij diablo 3 vonden we allebei normal niet echt leuk. D3 is een goeie game maar normal met zijn 2en was een kwestie van racen voor de kills. Je kon even koffie zetten in een battle, pizza bestellen en dan weer is verder knokken en dan zat je hp rond 50%. Tja...Het moet wel spannend blijven :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik heb geen idee, maar wellicht is GuildWars II iets voor jullie (release date: 28-08-2012). Of het meer hardcore is dan WoW, of dat het goed/beter speelt is altijd aan de persoon die het speelt natuurlijk. Daarnaast komt PlanetSide 2 er ooit (komende 1.5 jaar hoop ik) ook aan, als je liever een MMOFPS speelt.

Voordeel van GuildWars II is zeker dat het geen WoW kloon is, vergeleken met de andere MMORPG's die alleen een toevoeging hebben ten opzichte van WoW. Ik hoor om mij heen redelijk veel negativiteit over D3, het is Blizzard toch niet gelukt om het succes van D2 nogmaals te kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-08 19:23
@Postius: Ik ben zelf begonnen toen TBC uitkwam, langzame start samen met m'n broer. Die haakte al snel af maar ik kwam in een guild en ging verder. Zelfs nog mensen gevonden in WoW die in de buurt wonen van mij! Altijd leuk, maar sinds een twee jaar haken die allemaal af en blijf je vaak alleen over, en dan is de WoW die ik ken niet zo leuk meer. Ik heb 5 lvl 85's en nog 3 van 82+ en nog twee van 60+. Dus ik heb aardig wat gezien in WoW, maar hetgene wat ik mis is het spelen alleen. Domme opmerking zou je misschien zeggen, maar als er even geen bekenden online zijn ga je toch alleen spelen. En in TBC had je behoorlijk lange questlines die je grotendeels solo kon doen, maar die mis ik nu. Rep grinden hoeft niet meer, je hoeft geen keys meer te verzamelen of iets. Dat waren ook wel suffe dingen maar ook dingen waar je solo wel mee verder kon. Nu (of eigenlijk al een jaar geleden) heb je als solo speler de keus in: daily quests of daily dungeons. En dan na tig keer die daily te doen unlock je de volgende daily quest hub oid.. Nee, dat is niks voor mij meer.

En toch moet ik toegeven dat ik WoW wel met een half oog blijf volgen, maar ik denk dat ik MoP voorbij laat gaan. Je koopt de uitbreiding en na een week of twee heb je de content gezien, ga je op je alt maar smaakt het al niet naar meer. Ik heb geen tijd of zin meer om 4 keer in de week te raiden om me zo bezig te houden, maar als je WoW niet op die manier speelt zie ik weinig om je bezig te houden naast daily's. Ja, PvP al is dat hetzelfde laken en pak. Maar dat is misschien nog het meest variërend om solo te doen.
Maar WoW blijft goed in elkaar steken, werkt soepel en het is gewoon nog groots. Al denk ik wel dat daar wat servers zijn die redelijk leeg zijn of gewoon doodsaai in community.
Ik heb Guild Wars 2 al gekocht, is leuk maar dat voelt nog niet zoals WoW. Wel is dat meer op solo gericht, en dan niet alleen het herhalen van daily's.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ik heb een redelijk gegearde level 80 Rogue op Jaedenar. Heb destijds hem naar 85 geleveld in de closed beta van Cataclysm, dat beviel goed, maar het verschil tussen een beta en de echte game is altijd vrij groot. Zijn er nog grote veranderingen in gekomen die ik moet weten? En heeft het nog zin om terug te komen, of heb ik een te grote achterstand qua gear?

Edit: Die limited time offers van die scroll of ressurection zien er netjes uit :o maar heb je Cataclysm dan altijd, of alleen die 7 dagen?

[ Voor 16% gewijzigd door Frerk op 07-07-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 18:07
Ik ben natuurlijk ook wel iets anders gaan gamen door de jaren heen, maar WoW in het begin was nog redelijk hardcore wat ook wel zijn aantrekkelijke kant had.
Was dat wel zo? ik kan me herinneren dat het zeker niet moeilijker was, er was alleen meer veel meer te regelen en farmen (= niet hardcore), nu zijn veel van die unskilled kunstmatige timesinks weg en klaagt men dat het niet hardcore meer is?

Ik heb dungeons/raids gelopen vanaf vanilla en ik ben gestopt na nef v.2.0 (cata) maar ik kan me niet voorstellen dat heroic content daarna echt zoveel makkelijker is geworden, is het niet gewoon dat mensen zich niet meer speciaal (e-peen) kunnen voelen door unskilled timesinks nu iedereen laagdrempelig (verhoudingsgewijs) kan instappen voor e-peen gear farming?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

In de tussentijd even wat op internet rondgekeken en ik geloof het wel, iemand die me een scroll of ressurection wil sturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je informatie even stuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
blouweKip schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:42:
[...]

Was dat wel zo? ik kan me herinneren dat het zeker niet moeilijker was, er was alleen meer veel meer te regelen en farmen (= niet hardcore), nu zijn veel van die unskilled kunstmatige timesinks weg en klaagt men dat het niet hardcore meer is?

Ik heb dungeons/raids gelopen vanaf vanilla en ik ben gestopt na nef v.2.0 (cata) maar ik kan me niet voorstellen dat heroic content daarna echt zoveel makkelijker is geworden, is het niet gewoon dat mensen zich niet meer speciaal (e-peen) kunnen voelen door unskilled timesinks nu iedereen laagdrempelig (verhoudingsgewijs) kan instappen voor e-peen gear farming?
Inderdaad daar ben ik het wel mee eens, al waren sommige fights wel lastig, was het zeker niet moeilijker.

Het is alleen " toegankelijker ", mensen zeggen dat WOTLK te simpel was, maar als je dan kijkt wie er allemaal Yog+0 en S3D en LK heroic etc allemaal gedaan hadden zonder nerfs dan valt dat reuze mee.
Betrap mezelf er ook regelmatig op om te denken dat " TBC veel beter was " maar dat is het eigenlijk helemaal niet...

Heb in TBC me gewoon erg vermaakt omdat het de 1e uitbreiding was, maar verder dan dat...
Meer de Roze Bril gedachte ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Mektheb schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:11:
[...]

Inderdaad daar ben ik het wel mee eens, al waren sommige fights wel lastig, was het zeker niet moeilijker.

Het is alleen " toegankelijker ", mensen zeggen dat WOTLK te simpel was, maar als je dan kijkt wie er allemaal Yog+0 en S3D en LK heroic etc allemaal gedaan hadden zonder nerfs dan valt dat reuze mee.
Betrap mezelf er ook regelmatig op om te denken dat " TBC veel beter was " maar dat is het eigenlijk helemaal niet...

Heb in TBC me gewoon erg vermaakt omdat het de 1e uitbreiding was, maar verder dan dat...
Meer de Roze Bril gedachte ;)
WotLK kon bij momenten ook lastig zijn, het was echt geen DPS-fest. Ik heb wel eens gezien hoe die gearscore 6k mensen(Niet dat gearscore een bal zegt) keihard wipeten in Ulduar 10 omdat ze de tactics niet wisten.

Het is wel zo dat je eigenlijk direct met LFD die 5 mans in kon gaan en eigenlijk alle raids over kon slaan tot ICC10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Komt ook omdat de info nu veel beter voor handen is. Filmpjes, Tactieken sites, wowhead, thotbott, mmo-champ. En niet vergeten de ingame Dungeon Journal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik heb dus m'n warlock naar 80 gekregen inclusief gear, 280% flying etc, en gratis Cataclysm van die Scroll of Resurrection, ze zijn echt op zoek naar subscriptions he :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Frerk schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:29:
Ik heb dus m'n warlock naar 80 gekregen inclusief gear, 280% flying etc, en gratis Cataclysm van die Scroll of Resurrection, ze zijn echt op zoek naar subscriptions he :o
Dat ook, maar weinig veteranen hebben zin om van 0 te beginnen.

Helemaal als we straks naar 90gaan en wie weet in de toekomst tot 100 nog.
Ik kan het wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-08 19:23
blouweKip schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:42:
[...]

Ik kan alleen praten vanaf TBC, maar dat regelen zorgde ervoor dat de casual speler meestal erbuiten gelaten werd. Zelf kwam ik te langzaam op gang om TBC volledig te zien met raiden en heb alleen Kara, ZA, Gruul, Magtheridon en een klein beetje die onderwater wereld in Zangarmarsch (ben de naam even kwijt). Maar als je ziet hoeveel inzet daarvoor al nodig was gezien de attunements en reputation benodigdheden.. Een casual speler haakte daarbij al af en had niet de attunements of keys.
En nee, het was niet altijd moeilijk of moeilijker dan nu (of een jaar geleden). Maar door die attunements en keys die je nodig had, kreeg je een verhaal mee en had je gelijk hele mooie questlines te doorlopen. Voor een gewone normal dungeon moest je zelf een party samenstellen, "LF4M need tank and dps for UB" in de trade van een city plempen, dan mbv de WoW Armory kijken of de gear wel snor was voor de mensen die wilden. Of zelfs "LF1M for UB need CC pref mage", omdat zonder CC het best lastig werd.

En nu zeg ik niet dat dit handig was om het zo te moeten doen, nu is die ene knop veel sneller. Maar het weerhield wel 90% van de casual spelers om mee te gaan een dungeon/raid in. Misschien niet eerlijk dat die de content niet hebben gezien. Maar het plezier van de mensen die wel gingen was mijn inziens hoger, omdat iedereen die ging wel wist wat het was en wat er moest gebeuren. Nu met die ene knop kan iedereen erin, en dan komen ze bij een bossfight waar ze de ballen van snappen.

Dat is voor mij hetgene wat TBC zo 'mooi' maakt, attunements, keys en reputation. Deels ook timesinks, maar die zit tegenwoordig in daily's. Maar tegenover dit staat dat WoW doorontwikkeld is en veel gebruiksvriendelijker is geworden. Het is waarschijnlijk die roze bril waar Mektheb het over heeft, maar die wil bij mij maar niet af.. sorry.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Mektheb schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:50:
[...]

Dat ook, maar weinig veteranen hebben zin om van 0 te beginnen.

Helemaal als we straks naar 90gaan en wie weet in de toekomst tot 100 nog.
Ik kan het wel begrijpen.
Ja, ik kan 't me ook wel voorstellen als je al een level 80 hebt zoals ik. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat flying relatief gezien een stuk goedkoper is dan vroeger. Maar ik klaag niet, altijd al eens een Warlock willen spelen, hoewel ik waarschijnlijk gewoon op m'n Rogue ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
@ Freaky, bij mij ook niet altijd hoor :D.

TBC was echt een blast :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja Freaky zo zie ik TBC ook. Voor mij de beste ervaring. Ben pas laat in WoW begonnen. Halvewege '06. En toen heb ik alleen wat MC en BWL gedaan, en AQ40 op een verdwaalde zaterdag of zo.

TBC had veel een opbouwende lijn van progressie. Je moest wel die key halen om verder te kunnen. Nadeel dat je dat ook op je alts moest doen. Dus had je vaak maar 1 character tot je beschikking.

WoW is nu veel meer relaxed geworden. Eventjes een dungeon in duiken, en daarna een biertje gaan drinken in de tuin bij wijze van. Er zullen altijd fanatiekelingen zijn die de beste gear, hoogste achievements, ranks etc willen bereiken. En dat kan gewoon. Ik snap ook niet waarom die sub 'hardcore' groep zo zeurt over dat alles zo toegankelijk is geworden. Je moet er toch nog iets voor doen hoor om DW HC om te leggen. (ok straks met de 30% is het wel makkelijker)

Liever zie ik daarom ook geen nerfs (om zo die groep een beetje tevreden te stellen) en kom je er wel door betere gear en veel oefenen. DW killen in LFR kun je zelfs doen met een /follow op een random persoon. Maar noem ik niet echt een raid. Maar ieder zijn/haar moeilijkheidsgraad s het motto nu van Blizzard. En ik kan daar wel mee leven.

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 07-07-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08 19:26

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:34:
Ja Freaky zo zie ik TBC ook. Voor mij de beste ervaring. Ben pas laat in WoW begonnen. Halvewege '06. En toen heb ik alleen wat MC en BWL gedaan, en AQ40 op een verdwaalde zaterdag of zo.

TBC had veel een opbouwende lijn van progressie. Je moest wel die key halen om verder te kunnen. Nadeel dat je dat ook op je alts moest doen. Dus had je vaak maar 1 character tot je beschikking.
Attunements account based maken in plaats van character based, opgelost. Zit je alleen nog met die mensen die helemaal niet geraid hebben en in de laatste tier ineens willen instappen. Om eerlijk te zijn: IMO mogen die gewoon eerst een guild zoeken die wel nog de oude content raidt. In TBC had je ook gewoon guilds die aan het einde van de expansion nog T4 en T5 aan het raiden waren en daar veel lol aan hadden. Dat zie ik nu gewoon veel minder (lees: helemaal niet).
WoW is nu veel meer relaxed geworden. Eventjes een dungeon in duiken, en daarna een biertje gaan drinken in de tuin bij wijze van. Er zullen altijd fanatiekelingen zijn die de beste gear, hoogste achievements, ranks etc willen bereiken. En dat kan gewoon. Ik snap ook niet waarom die sub 'hardcore' groep zo zeurt over dat alles zo toegankelijk is geworden. Je moet er toch nog iets voor doen hoor om DW HC om te leggen. (ok straks met de 30% is het wel makkelijker)
Dat het toegankelijker is geworden boeit me niet zo veel. Dat ze eerst normal modes en heroic modes toevoegen om vervolgens de normal modes makkelijker te maken vind ik ook prima. Wat ik minder acceptabel vind is dat je nu óók nog eens LFR erbij heb om het nóg makkelijker te maken en dat heroic nou net als normal generft wordt zodat iedereen het kan verslaan. Sorry, maar daar hadden we normal (en nu ook LFR) toch voor?

Daarnaast: LFR en normal/heroic op twee verschillende lockouts betekent dat veel mensen in het begin al twee keer per week die instance aan het doen waren, wat betekent dat de instance twee keer zo snel saai wordt. Tegen de tijd dat wij als guild goed en wel aan heroics toe waren hadden we al dermate genoeg van DS dat het ineens gewoon stopte... Content op 3 verschillende moeilijkheidsgraden is leuk, maar Blizzard doet net alsof het drie keer verschillende content is. Dat is het niet: je bent gewoon 3 keer tegen dezelfde bazen aan het vechten. Dat die baas per difficulty wat andere skills krijgt doet er niet toe, het is gewoon steeds weer diezelfde saaie fight.

Zolang Blizzard niet inziet dat we als spelers de content veel sneller consumeren door dit model vergeleken bij het meer lineaire model van Vanilla en TBC gaat WoW alleen maar spelers verliezen denk ik...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kortom. zelfde gemekker als op official forum maar vertaald. dont like it? dont play it. het is al jaren zo dat de drempel van wow lager wordt. dus ga je nu pas erover klagen? beetje laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:22:
Kortom. zelfde gemekker als op official forum maar vertaald. dont like it? dont play it. het is al jaren zo dat de drempel van wow lager wordt. dus ga je nu pas erover klagen? beetje laat.
Helaas niet helemaal waar, Blizzard is iemand die wel naar de Community " luisterd "

Want ik denk dat ze met Panda juist weer een andere weg in slaan dan in Wotlk en Cataclysm, waarom omdat de Community er om vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:34:
[...]

Helaas niet helemaal waar, Blizzard is iemand die wel naar de Community " luisterd "

Want ik denk dat ze met Panda juist weer een andere weg in slaan dan in Wotlk en Cataclysm, waarom omdat de Community er om vraagt.
Ik heb soms het idee dat Blizzard iets teveel naar de community luistert. Ze willen tegelijkertijd teveel mensen tevreden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 18:07
En nu zeg ik niet dat dit handig was om het zo te moeten doen, nu is die ene knop veel sneller. Maar het weerhield wel 90% van de casual spelers om mee te gaan een dungeon/raid in. Misschien niet eerlijk dat die de content niet hebben gezien. Maar het plezier van de mensen die wel gingen was mijn inziens hoger, omdat iedereen die ging wel wist wat het was en wat er moest gebeuren. Nu met die ene knop kan iedereen erin, en dan komen ze bij een bossfight waar ze de ballen van snappen.
Mijn plezier hing echt niet af van het feit dat een groot deel van de playerbase kunstmatig weg werd gehouden van de content, sterker nog: als mede guild leader vond ik het vervelend: hoe vaak ik wel niet SSC en TK gelopen heb om nieuwe recruits (die genoeg skill hadden) te attunen voor BT: was voor mij juist een domper.

Uiteindelijk was voor ons de gedeelde instance lock en de loot/gear boost van de 10 mans in cata de doodslag: recruiten was meteen vanaf het begin in cata al extreem moeilijk als 25 man guild.

[ Voor 10% gewijzigd door blouweKip op 08-07-2012 16:14 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zeror schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:37:
[...]

Ik heb soms het idee dat Blizzard iets teveel naar de community luistert. Ze willen tegelijkertijd teveel mensen tevreden maken.
Maar als je tevreden met de content bent ga je dit niet altijd op het forum zetten. En het grootste gedeelte is blijkbaar tevreden. En klagen volgens mij maar een paar 10,000 mensen tegen over de miljoenen die tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na WoW Vanilla heb ik het dan eindelijk weer eens opgepakt. Ben begonnen op Twillight's Hammer oid. Klonk me wel dwergachtig in de oren. :) Is dat een beetje server of raden jullie me aan om nog elders te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
laat ik me nader verklaren. Dat bericht was bijna letterlijk vertaald het grote elitaire zeik topic op het officiele forum. En weer wordt de standaard vraag gesteld:

Wat maken jou pixels minder waard als iemand anders er ook mee loopt. Ben je dan minder effecient, nuttig e.d.?

Altijd weten de elitaire mensen dit compleet te negeren en door te zeiken over het feit dat andere mensen "hun" content doen. Het is gewoon zo schattig aan het worden, de mensen gedragen zich alsof ze heroic content geclaimed hebben, en alleen degenen zijn die mogen beslissen wie er ook in mag.

Ik blijf gewoon vinden, als je zeikt over heroic content. Stop met spelen, of leer eens beseffen dat Vanilla en TBC totaal NIET goed waren voor de community.

AQ40, BWL, Naxx e.d. waren niet moeilijk. je moest alleen veel resist gear farmen, voor de rest was het erg makkelijk (voor mijn guild dan)
TBC -> Hetzelfde verhaal.

en toen was er WOTLK, content was voor iedereen toegankelijk, en het gezeur begon. Sindsdien ontwijk ik het officiele forum totaal, behalve als ik echt gewoon humor nodig heb van de zeikerds.

TL;DR: als je niet kan accepteren dat de game toegankelijker wordt, dan ben je een paar expansions te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ben op m'n rogue nu 82, op zo'n 50% en nu in Deepholm bezig. Het is ten opzichte van de Beta wel flink verbeterd, vooral Recuperate is <3 Het is alleen wel jammer dat al mijn epics nu al vervangen zijn door quest gear, maar daar kom je ook niet onderuit.
Ik ga de komende dagen maar wel eerst even 85 worden en wat gearen voor ik mijn eindconclusie trek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Net de World Explorer achievement nog even afgerond. Je moet wat op een zondagavond he :p

Eerder dit weekend voor het eerst meegedaan met wat "raids" op de horde bosses voor For the Alliance. Was wel epic om met 50 man op allerlei draken vliegend een horde capital binnen te vliegen en nuken maar. Vooral in Ogrimmar was epic: wij met 50 man, maar de horde kwam daar helaas ook echt verdedigen. Zij waren met meer dan 50... Zoveel mensen in 1 kamer vond m'n cpu niet leuk :p Wel allerlei pvp achievements behaald door wat aoe te spammen :D Helaas was het dus niet gelukt om die boss daar om te leggen, maar als ik binnenkort nog eens een poging zie voorbijkomen in trade ga ik nog wel een keer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

IntToStr schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:50:
Net de World Explorer achievement nog even afgerond. Je moet wat op een zondagavond he :p

Eerder dit weekend voor het eerst meegedaan met wat "raids" op de horde bosses voor For the Alliance. Was wel epic om met 50 man op allerlei draken vliegend een horde capital binnen te vliegen en nuken maar. Vooral in Ogrimmar was epic: wij met 50 man, maar de horde kwam daar helaas ook echt verdedigen. Zij waren met meer dan 50... Zoveel mensen in 1 kamer vond m'n cpu niet leuk :p Wel allerlei pvp achievements behaald door wat aoe te spammen :D Helaas was het dus niet gelukt om die boss daar om te leggen, maar als ik binnenkort nog eens een poging zie voorbijkomen in trade ga ik nog wel een keer mee.
Klinkt epic. Jaedenar is helaas zo dood als wat, vooral aan de Alliance zijde, dus toen ik ze op 80 haalde kregen we geen tegenstand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ben zelf blij dat ik het als alliance voor de Hellscream update gedaan heb, Nu staat hun koning fijn 20 yard van AH & Bank waar ongeveer 80% populatie staat te niks te doen.
Imo niet echt gelijk verdeeld qua moeilijkheid

ps. 3 jaar en nog geen ice pet (grr) ben blij dat account wide wordt want heb deze wel op een Alt (ofc)

[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 09-07-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Teunis, daarom is het ook een PVP achievement. EN het is echt tegenwoordig veels te simpel om een snelle defense neer te gooien. Gister nog gedaan op mn server.

2x 40 man raids

2 personen (1 per raid) naar Darnassus gestuurd (Mage Portal), vlak achter de horde gaan staan, en mass summon.

Tadaa, 80 man bovenop de horde.

Dus nee, moeilijk is de defense niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Als een groep defense wil gaan doen is dat prima, probleem van ogi is dat gewoon heel snel veel mensen hebt die mee gaan vechten, terwijl in SW al veel eerder een CBA is omdat zo ver is van standaard AFK plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo van het weekend maar me Shaman door LFR gehaald en zo maar 2 items gewonnen (was enige Shammy), kreeg de chest token en een belt. Heb voor me chest token maar de Enhancement chest gehaald, want voor healing was het niet echt een grote update en ik wil straks me Shaman een redelijke lvlset meegeven voor MoP.

Verder denk ik dat ik deze week een van me Alliance chars van 80 naar 85 wil gaan lvlen, maar aangezien die allemaal op Trollbane rondhangen zal ik mischien eens een realmtransfer overwegen...

Dan nog bedenken welk char (Priest,Rogue of Hunter) Heb kleine voorkeur voor me Hunter aangezien dat me eerste char ooit is wat ik created heb (na 33 lvls wel een paar jaar stof laten happen tot vorig jaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Teunis schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:12:
Als een groep defense wil gaan doen is dat prima, probleem van ogi is dat gewoon heel snel veel mensen hebt die mee gaan vechten, terwijl in SW al veel eerder een CBA is omdat zo ver is van standaard AFK plek
Compensatie voor 6 jaar Vanilla, TBC en WotLK.

Horde steden hebben jarenlang nauwelijks defense gehad. De Org backdoor had 4 guards, en je kon als alliance in één lijn met hooguit 3 of 4 guards naar Thrall rennen. Die toen verder weg stond van de 'chill-spot' dan Wrynn nu. Thunder Bluff had ook nauwelijks defense. Alleen UC was een uitdaging voor alliance om binnen te komen.

Terwijl Stormwind en Ironforge onneembare bastions waren. IF binnenkomen? Mag je eerst langs de complete PvP populatie. SW binnenkomen? Langs bank/ AH en door 5 disctricten heen verdwalen voor je bij Sjakie was. En zelfs Darnassus was aardig beveiligd.

Nee, dit is gewoon payback :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En wat maakt het uit. Als je daar moeilijk over gaat doen, dan blijf je bezig. "Darnassus is zo hoog, dus moeilijk te bereiken" e.d. dan kan je bezig blijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Omdat ik het idee heb en overal om mij heen de verhalen hoor over het feit dat tanks in MoP meer volgens het principe van de DeathKnight gaan werken heb ik mijn afgelopen weekeind toch weer iets meer ingevreten in de materie van de Blood Deathknight. Ook al heb ik nog steeds een beetje het idee/gevoel dat ze veel minder kunnen hebben dan een block-tank (die healthdrops zijn soms gewoon griezelig, al helemaal vanuit healer perspectief denk ik) kan ik er al wel wat beter mee omgaan. Het aantal trucs waartoe een dk toegang tot heeft en de meer reactieve manier van tanken zorgt ervoor dat het waarschijnlijk voor langere tijd leuker blijft om te spelen :)

Binnenkort mijn glyphs en spec nog maar even aanpassen en goed bekijken hoe ik het ga doen met alle keybindings, dat zijn er wat meer dan ik gewend ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

@ Thysiej,

Ik moet zeggen als Disci Priest dat ik blood DK's heel fijn vind als tank! vooral in de 4.0 content zijn ze stukken beter op bepaalde fights (unsleeping).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Yintha schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:20:
@ Thysiej,

Ik moet zeggen als Disci Priest dat ik blood DK's heel fijn vind als tank! vooral in de 4.0 content zijn ze stukken beter op bepaalde fights (unsleeping).
Ik denk dat de combi Disc priest en Blood dk ook erg goed samengaat, maar dat andere healers redelijk wat zullen overhealen, simpelweg omdat het moeilijk is om rekening te houden met het feit dat een dk zoveel zelf kan healen, maar je niet weet wanneer dat precies gebeurt. Een disc's priest Power Word: Shield werkt dan prima omdat die voor langere periode duurt en het dan vaak minder erg is dat de dk net een bloodshield heeft.
Aan de andere kant denk ik dat healers er ook 'gewoon' aan moeten wennen.

Gister op yor'sahj LFR moest ik genoodzaakt solo tanken. Met 180k (iets minder dacht ik) aan health zorgt dat er wel voor dat ik twee keer doodging, simpelweg omdat healers het niet bij konden houden (ging dood op het moment dat de bloods kwamen en healers vergaten dat de debuff nog eventjes doorloopt...).
Maar goed, ik heb dan ook maar 147k unbuffed health, geen enchants, weinig gems en nog weinig verstand van dk tanken (wanneer gebruik je welke cooldown etc. etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:33
NMe schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:46:
Attunements account based maken in plaats van character based, opgelost. Zit je alleen nog met die mensen die helemaal niet geraid hebben en in de laatste tier ineens willen instappen. Om eerlijk te zijn: IMO mogen die gewoon eerst een guild zoeken die wel nog de oude content raidt. In TBC had je ook gewoon guilds die aan het einde van de expansion nog T4 en T5 aan het raiden waren en daar veel lol aan hadden. Dat zie ik nu gewoon veel minder (lees: helemaal niet).
Hier ben ik het wel mee eens!

En dan helemaal met het concept dat er tegelijkertijd meerdere tiers aanwezig zijn om in te raiden. Op deze manier loont het dan echt om loot te vergaren. Ook heeft content farmen dan direct zin, en niet pas als de volgende patch eindelijk wordt uitgebracht!

Dit weekend heb ik wow helemaal niet aangeraakt… Helaas hadden twee vaste raiders in de guild besloten om op hun mains een andere guild te helpen. Ook hebben een aantal mensen geen zin in farmen, en zonder die twee mains zit spine er sowieso niet in… :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

NMe schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:46:

[...]
Maar er is een reden dat je geen guilds meer ziet die actief T11 en T12 raiden; het instapniveau is lager geworden. De enige reden dat er toentertijd guilds waren die nog niet in T6/7 zaten was ófwel omdat zij toen al te klein waren voor 25m content, ófwel omdat ze tegengehouden werden door de moeilijkheid van de content. En dus deden ze uit noodzaak maar wekelijks Kara/ Gruul/ Maggy/ de bosses die ze wél konden slopen in SSC en TK.

De kleine guilds even buiten beschouwing gelaten, zaten deze guilds dus vast op te moeilijke content. En omdat dat nu juist de bosses waren voor de attunement kon je daar als buitenstaander dus niet even snel joinen voor de attunement om dan weer lekker verder te guildhoppen, want die attunement ging je nooit lukken in die guilds. Dus je móest wel bij de hogere guilds aankloppen voor attunements. Of je joinede een Kara guild, haalde je gear en attunement op en hopte weer verder. Da's voor die guilds niet leuk, kan ik je uit ervaring vertellen.

Als je die attunements vertaalt naar raiding content vandaag de dag, betekent dat dan dat je je attunement afrondt als je Cho'Gall + Neffie in normal mode plat hebt? En vervolgens Raggy normal? Mijns inziens klopt die vertaling niet. Volgens mij vertaalt zich dat naar de heroic kills op die bosses, als een natuurlijk progressiepad. T11 normal > T11 heroic >> T12 normal > T12 heroic >> T13. Ik denk dat de vergelijking tussen Cho'Gall of Nefarian heroic (in relevante gear) en Vahsj/ Kael'Thas wat moeilijkheid aangaat best opgaat.

Maar Blizzard wil normal en heroic content qua progressie van elkaar loskoppelen. Daarom is de ilvl gap tussen T11HC (372) en T12 (378) minder groot dan binnen een tier 359 > 372. Een guild die vlak voordat Firelands uitkwam pas Neffy/Cho down had kon verder progressen op Shannox. Een guild die al in T11HC bezig was kon dat, na een week, in Firelands op T12HC doen.

En als dat twee afzonderlijke progress paths worden, met afzonderlijke attunements, wordt het dus lastig voor een nieuweling om op het hoogste niveau in te stappen, omdat guilds na verloop van tijd nooit vast komen te zitten op outdated content.

TBC attunements gingen uit van een natuurlijke selectie, een natuurlijke barrière in het progress path. en da's nu precies wat Blizzard met LFR/ normal/ heroic heeft opgelost. Er is geen barrière meer tussen tiers onderling, alleen nog binnen een tier.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:25:
[...]

Maar er is een reden dat je geen guilds meer ziet die actief T11 en T12 raiden; het instapniveau is lager geworden. De enige reden dat er toentertijd guilds waren die nog niet in T6/7 zaten was ófwel omdat zij toen al te klein waren voor 25m content, ófwel omdat ze tegengehouden werden door de moeilijkheid van de content. En dus deden ze uit noodzaak maar wekelijks Kara/ Gruul/ Maggy/ de bosses die ze wél konden slopen in SSC en TK.

[...]

TBC attunements gingen uit van een natuurlijke selectie, een natuurlijke barrière in het progress path. en da's nu precies wat Blizzard met LFR/ normal/ heroic heeft opgelost. Er is geen barrière meer tussen tiers onderling, alleen nog binnen een tier.
Je vergeet nu wel iets. De semi casual guild waar ik in TBC in zat is tot en met Illidari Council gekomen. (en een lulz wipe op Illidan)

Wat ons geweldig geremd heeft is dat dat we de sub-top guild waren op de server en semi casual. Hierdoor trokken de top guilds aan onze mensen om hun tekorten aan te vullen, naast het normale verloop.

Tijdens SSC/TK hebben wij op een gegeven moment een stap terug moeten doen naar Kara/Gruul/Magtheridon en in BT/MH hebben wij een stap terug naar SSC/TK moeten doen. Dit gewoon om mensen te gearen als vervanging van vertrekkende members. Dan staat weer een paar weken je progress stil om mensen te gearen, nog afgezien van de attunements.

Ook mijn huidige guild heeft in vnl DS te maken gebregen met veel verloop. De groep die vorige week Madness HC deed was voor 6/10 anders als de groep die de eerste kill op Morchok HC deed. Ik ben Blizzard erg dankbaar voor alle mogelijkheden die je nu hebt om iemand te gearen. Want een replacement voor heroics hebben we nu in twee weken gegeared voor heroic modes, in plaats van vele weken de previous tier doen.

Eerst maximaal de heroic dungeons in voor valor cap twee weken en alles kopen wat er te kopen valt voor justice points. Gevolgd door een normal DS raid en in de tweede week een Heroic DS raid op alle farm bosses.

Als we iedereen op de ouderwetse manier hadden moeten gearen dan waren we nu nog bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Omega, het is gewoon het standaard, vroegâh was alles beter. Niet beseffend dat vroeger de raiding systemen gewoon zwaar unbalanced waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:38:
[...]

Je vergeet nu wel iets. De semi casual guild waar ik in TBC in zat is tot en met Illidari Council gekomen. (en een lulz wipe op Illidan)

Wat ons geweldig geremd heeft is dat dat we de sub-top guild waren op de server en semi casual. Hierdoor trokken de top guilds aan onze mensen om hun tekorten aan te vullen, naast het normale verloop.

Tijdens SSC/TK hebben wij op een gegeven moment een stap terug moeten doen naar Kara/Gruul/Magtheridon en in BT/MH hebben wij een stap terug naar SSC/TK moeten doen. Dit gewoon om mensen te gearen als vervanging van vertrekkende members. Dan staat weer een paar weken je progress stil om mensen te gearen, nog afgezien van de attunements.
Dat is precies waarom ik de huidige opzet prima vind. Wij hebben ons een aantal maanden lang enorm ingezet om een stap naar SSC/TK te maken met ons kleine vriendenguildje. Maar elke keer als we weer een week of drie met twee groepen in Kara bezig waren, en we dus genoeg tanks en healers hadden gegeared rende er weer 4 man naar een guild die iemand nodig had voor MH/BT. Wij werden net zo goed misbruikt door guilds die verder waren in progress. en dat is HEEL demotiverend. Maar dat gebeurde binnen het niveau van Sunwell net zo goed; guilds die niet voorbij Brutallus kwamen en hun top DPS kwijtraakten aan guilds die op M'uru vast zaten. Natuurlijke barrières zorgen voor problemen. Problemen zorgen voor een veelheid aan oplossingen, en helaas was het 'stelen' van players uit concurrerende guilds er daar één van.

Toen Blizzard bekend maakte dat WotLK een echt 10m progress path had sprongen wij een gat in de lucht.
Ook mijn huidige guild heeft in vnl DS te maken gebregen met veel verloop. De groep die vorige week Madness HC deed was voor 6/10 anders als de groep die de eerste kill op Morchok HC deed. Ik ben Blizzard erg dankbaar voor alle mogelijkheden die je nu hebt om iemand te gearen. Want een replacement voor heroics hebben we nu in twee weken gegeared voor heroic modes, in plaats van vele weken de previous tier doen.

Eerst maximaal de heroic dungeons in voor valor cap twee weken en alles kopen wat er te kopen valt voor justice points. Gevolgd door een normal DS raid en in de tweede week een Heroic DS raid op alle farm bosses.

Als we iedereen op de ouderwetse manier hadden moeten gearen dan waren we nu nog bezig geweest.
Mja, wij hebben echt een retestabiel team, dus van heftig verloop hebben wij echt geen last. Maar wat interessant is is te kijken waar het verloop vandaan komt.
Dit is echt nattevingerwerk, maar volgens mij wordt er veel minder geguildhopt tegenwoordig. Natuurlijk is er de standaard recruitment, en natuurlijk zullen er mensen zijn die koste wat het kost zo snel mogelijk op 8/8HC willen zitten, maar voor zover ik het kan zien (en dat is niet ver, toegegeven) worden er veel minder members van guilds gestolen door andere guilds.

En dat is dus grotendeels te danken aan het feit dat guilds minder snel vast komen te zitten, en dat dat minder frustrerend is. Sowieso is er het lagere instapniveau van normal raids (ten opzichte van TBC). Als je daar klaar bent weet je dat je aan heroics kunt beginnen, en daarvan weten we van tevoren dat het niveau een stuk hoger ligt. Dus als je dan een keer een reset lang wipet op 1 baas is dat veel minder erg. Zéker als je weet dat de content na verloop van tijd langzamerhand iets makkelijker wordt. De barrières zijn veel minder hoog, of worden dat vanzelf. Dus is de frustratie minder groot. Dus worden er minder louche dealtjes gemaakt.

Ik vind 't prima zo. Kan mij echt niet boeien dat wij Madness HC op 10% omlegden (of liever gezegd, Spine HC :P) De enige nerf waar ik een beetje ziek van was was de 20% nerf in Firelands. Die had van mij wel wat langzamer gemogen, vooral ook omdat wij vlakbij een Baleroc kill zaten op 3/7 en de reset erna op 6/7 HC zaten. Zonder effort.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Heeft iemand nog tips voor me voor HC spine

Kijk niet naar mn 2e trinket, het gaat me vooral om reforges en mana endurance, tevens aan andere disci healers, hoe pakken jullie het aan op deze fight qua cooldowns?

Edit: armory link is wel makkelijk -,- http://eu.battle.net/wow/...bladefist/Yintha/advanced

[ Voor 20% gewijzigd door Yintha op 09-07-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Respec Holy == win.

sorry voor de weinig constructieve post, maar onze priest is Holy gegaan voor spine. Hymn op iedere roll is gewoon zo gigantisch sterk, zéker in combinatie met SLT...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ach aan holy heb ik nog niet eens gedacht, zal dalijk eens wat verder lezen :) bedankt voor je weinig constructieve post die me toch wellicht een zetje in de goeie richting gaf xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:24:
Respec Holy == win.

sorry voor de weinig constructieve post, maar onze priest is Holy gegaan voor spine. Hymn op iedere roll is gewoon zo gigantisch sterk, zéker in combinatie met SLT...
Hangt wel van je healing setup af. Wij hebben afhankelijk van wie er is 3 uit Priest/Druid/Shaman/Paladin.

Als ik op mijn druid heal hebben we meer aan schildjes dan aan hymn. Door die schildjes kan op iemand die low health is met de debuff gewoon HoTs erop gooien en efficienter healen als alleen maar HT spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mage getransferred naar m'n main realm, heirlooms verzameld, resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1zvtksl.jpg

Had ik toch iets meer dubbel dan ik dacht :o :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-08 23:25
Door al jullie posts krijg ik gewoon weer zin om te spelen :) Ben al jaaren geleden gestopt (lvl 63 retri paladin), maar was fantastisch leuk. Ze was echt een beetje een battlemage en dat vind ik meestal de fijnste class in een spel.

Eerst nieuwe laptop kopen want met de huidige gaat het hem niet worden. Die draaide TBC al amper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Zo, in Twilight Highlands. Nog 63% te gaan, dus morgen 85. Ik heb alvast ervoor gezorgd alle Ramkahen(w/e) en Therazane quests af te hebben, dus die zitten nu beiden op revered. Klein stukje door naar Exalted voor enchants/mounts en nu al een aantal leuke blauwe items :)

Wat dat betreft heb ik wel even een vraagje over het instappen nu. Zijn er dingen waar ik absoluut rekening mee moet houden? Ik kan met LFG wel wat dungeons doen volgens mij, en met reputation gear kom ik daar vast wel in, en ik heb nog 950 justice points(geen idee hoe ik er aan kom), tot zover dat nog wat waard is. Moet het daarmee wel lukken? In WotLK was het zo dat als je eenmaal wat epics gekocht had met badges en de leukste gear uit dungeons had je via de heroic 5ms wel verder kwam, werkt dit nog zo? :P
Las Vegas schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:32:
Mage getransferred naar m'n main realm, heirlooms verzameld, resultaat:

[afbeelding]

Had ik toch iets meer dubbel dan ik dacht :o :D
Beetje zonde he! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Met JP kun je gear kopen t/m vorige Tier (op dit moment 12) en met VP (welke je alleen in LFR en Heroic Dungoens krijgt) kun je gear kopen welke qua illvl gelijk is aan huidige Tier (13)

Beste gear komt op dit moment uit de Looking For Raid (ilvl 384) uit 5-man HC is de max nu (ilvl 378)
(zie ook: http://www.wowhead.com/currency=395)

[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 10-07-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Gister stiekem een horde aangemaakt op Ragnaros, een DK ben benieuwd of ik het vol ga houden om deze naar 85 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de UI van mijn lvl 80 NE Huntertje in orde gemaakt en me talents ingedeeld met behulp van de MMO guides, helaas waren er op mijn server geen van de benodigde glyphs aanwezig voor een redelijke prijs :(
Dus vanmiddag maar eens een nieuwe server uitkiezen, Bladefist was wel populair hier in het topic toch ?

Had nog de tijd om een instance in te duiken, maar heb de speelstijl nog niet helemaal door om eerlijk te zijn.
Ik zat de run op ongeveer 1.5k DPS tegenover 2 DK's met elk 4/5k DPS.
Ook had ik het idee dat ik te snel zonder focus zit, dus dat word straks nog eens goed doorlezen wat nou precies de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woohoo, er zit wel een dungeon attunement in Mists of Pandaria. :P

Je kan Terrace of Endless Springs pas in wanneer je Heart of Fear voltooid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zeror schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:03:

Je kan Terrace of Endless Springs pas in wanneer je Heart of Fear voltooid hebt.
Bij de HoT dungeons had je toch ook een soort attunement? Je kon ze alleen op volgorde spelen en aan het eind van elk van die dungeons kon je teleporten naar de volgende. En bij de laatste kon je naar SW :)

Maar ik vind het ook wel ok dat je zo een beetje het verhaal volgt en niet blind maar overal doorheen vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeror schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:03:

Die "attunements" zitten er al jaren in. Zie de ICC 5 mans, zie de HoT 5 mans, en zie MgT normal+heroic.

Ik ga ze wel missen hoor, hoewel het erg lang was, was de attunement voor kara en onyx wel erg cool.

herinner me net iets! de "Doe eerst de x man" attunements zitten er al in sinds vanilla!

BWL, pak brief buiten instance, gebruik item aan einde van UBRS. Attuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En om UBRS in te komen had je weer een item nodig wat uit verschillende delen bestond, of je m oest een rogue met pickpocketing lief aankijken/betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep :) uit LBRS :P dus zoveel is er niet veranderd.

Kan me dat nog herinneren

"LF1M UBRS, need key!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

De UBRS key was echt goud waard als je hem had. De hele questline in LBRS was dan ook een drama om te doen, aangezien die dungeon zo gigantisch groot was, en zo gigantisch lastig ook. En dan moest je ook nog eens de mazzel hebben dat de items dropten, en de mazzel hebben dat jij de enige was op de questline. En BRS kon je als 15 man groep in, wat je in UBRS ook echt nodig had. LBRS moest bij mijn weten toch ook met 10 man gedaan worden.

Lastig!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:55:
Bladefist was wel populair hier in het topic toch ?
Bladefist is inderdaad populair in het topic, maar het is een vrij rustige realm maar met naar mijn mening wel een complete AH met redelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wat dat betreft ben ik toch wel blij dat ik pas vorig jaar ben begonnen met spelen. Ik wil gewoon voor de lol een uurtje kunnen spelen als ik daar zin in heb. Eerst een groep van 15 man zien te vinden via trade, allemaal daar zien te komen, keys nodig hebben, replacements vinden indien nodig. Doe mij maar dungeon finder, ook al kom je af en toe idioten tegen. Ik zie ook de voordelen ervan wel, maar voor mij persoonlijk weegt dat niet op tegen de nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yintha schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:53:
[...]

Bladefist is inderdaad populair in het topic, maar het is een vrij rustige realm maar met naar mijn mening wel een complete AH met redelijke prijzen.
Oh dat is perfect, druk hoeft van mij ook niet, als de economy maar "normaal" is en er redelijk gepugged kan worden.

Ik zou graag een combinatie zien van attunements die je solo zou kunnen halen en dat je daarna qualified bent om voor die instance te qeuen in de dungeon finder. attunements hoeven niet perse een hoge moeilijkheidsgraad te hebben imo, maar een beetje moeite doen vind ik soms best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:06:
[...]

Oh dat is perfect, druk hoeft van mij ook niet, als de economy maar "normaal" is en er redelijk gepugged kan worden.

Ik zou graag een combinatie zien van attunements die je solo zou kunnen halen en dat je daarna qualified bent om voor die instance te qeuen in de dungeon finder. attunements hoeven niet perse een hoge moeilijkheidsgraad te hebben imo, maar een beetje moeite doen vind ik soms best leuk :)
Dat gaat Blizzard natuurlijk nooit doen met de huidige insteek die ze hebben met WoW; het moet toegankelijk zijn voor een breed publiek, waarbij toegankelijk hetzelfde is als makkelijk te doen in een paar uurtjes zonder enige benodigde skill.

Die benodigde skill kwam ik gisteren weer eens tegen nadat ik na de raid nog eventjes twee dungeons wilde doen. In de eerste dungeon ging ik op mijn priest (healer); dps doet 8k dps per stuk. Zowel melee dps als de tank vinden het leuk om in Well of Eternity in de zwarte meuk van de eerste baas te blijven staan en vragen zich vervolgens af waarom ze dood gaan... De tank leaved, komt vervolgens een undergearde paladin tank voor terug die het met dps gear leuk vind om 3 trashpacks tegelijk te pullen en alle aggro kwijt te raken aan de healer. Toen was ik met iig healen klaar voor de rest van de avond.

Ook nog even op mijn dk gelogd om snel een heroic te kunnen tanken. Kom je een healer tegen die best aardig gegeared is (geen enchants en gems, maar goed) en het met moeite voor elkaar krijgt om er 7k hps uit te persen; elke trashpack oom. Na 3 whipes hadden we de dungeon eindelijk gecleared, koste me wel 30 minuten (jaja, ook ik ben verwend met de tijden waarin dungeons doorlopen kunnen worden tegenwoordig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thysiej schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:13:
Dat gaat Blizzard natuurlijk nooit doen met de huidige insteek die ze hebben met WoW; het moet toegankelijk zijn voor een breed publiek, waarbij toegankelijk hetzelfde is als makkelijk te doen in een paar uurtjes zonder enige benodigde skill.
Wat ik nu wel merk, is dat het juist die mensen zijn die 'old school hardcore' willen, het nu ingame voor enorm veel mensen verzieken. Heroics tanken met DPS gear of zelfs in DPS spec, 3 trashgroups pullen en daarna zeiken dat de DPS het niet bij kan benen, het continue gezeik in LFR, het leaven na een boss-mount-drop of nonstop AFK gegaan (dat mag, want je draagt die gasten door een dungeon). De uitdaging lijkt weg te zijn, dus dan ga je maar zo aankloten? Moet op 2 chars nog 1/2e bar.. maar dat gaat irritant traag zo :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 19:47
Heb een vraag die ik eigenlijk met google niet heb kunnen vinden. Indien je een realm change doet kun je dit dan zeg maar even proberen of is het gelijk een change zonder dat je "gratis" weer terug kunt naar je oude?

Alvast bedankt :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:33
skassie schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:39:
Heb een vraag die ik eigenlijk met google niet heb kunnen vinden. Indien je een realm change doet kun je dit dan zeg maar even proberen of is het gelijk een change zonder dat je "gratis" weer terug kunt naar je oude?

Alvast bedankt :)
Dat zou een leuke feature zijn, maar voor zover ik weet is een realm change permanent. Volgens mij is het zelfs zo dat je na een realm transfer een tijdje niet meer kunt moven met dat character (correct me if I’m wrong).

@ UBRS sleutel: Daar heb ik destijds inderdaad flink wat geld mee verdiend… Deurtje open doen en weer terug naar IF.

@ Dagboekje: Deze reset heb ik eigenlijk niks gedaan… 1 leveltje erbij op mn warlock en 2 keer de JC daily… Vanavond maar eens kijken of ik nog een raidje kan joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:08
hulkie schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:49:
[...]
Dat zou een leuke feature zijn, maar voor zover ik weet is een realm change permanent. Volgens mij is het zelfs zo dat je na een realm transfer een tijdje niet meer kunt moven met dat character (correct me if I’m wrong).
3 dagen 'cooldown' op realm transfers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Is het niet ook zo dat je voor een bepaalde periode uitgesloten bent van realm first achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als je wilt weten hoe het andere realm is kun je het beste gewoon een nieuwe toon aanmaken. Zorg dat het een human is en je begint in Stormwind. Kun je alles even aankijken en trade chat in de gaten houden en zo. Heb ik laatst ook gedaan voor het geval ik m'n huidige realm alsnog zat ben. De enige reden dat ik blijf is dat ik nu in een guild zit waar ik zeker ben van raid spots en de meeste andere raiders allemaal wel ok zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Thysiej schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:53:
Is het niet ook zo dat je voor een bepaalde periode uitgesloten bent van realm first achievements?
Ja, volgens mij de eerste 30 of 50 dagen dacht ik gelezen te hebben.

Oh, en je bent al je Argent Tournament progression & achievs kwijt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Thanks all for deze tips. Heb al een character aangemaakt op die server maar aangezien ik toch wel een fan ben van PVP en dit een RP/PVE server is twijfel ik nog. Guild waar ik nu in zit met nieuwe char is gezellig en willen mij dan ook met andere char verder helpen met alles.

Qua achievments is het niet erg die heb ik toch nog niet...

@detheavn idd 3 dagen cooldown zou ik wel willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
skassie schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:49:
Thanks all for deze tips. Heb al een character aangemaakt op die server maar aangezien ik toch wel een fan ben van PVP en dit een RP/PVE server is twijfel ik nog. Guild waar ik nu in zit met nieuwe char is gezellig en willen mij dan ook met andere char verder helpen met alles.

Qua achievments is het niet erg die heb ik toch nog niet...

@detheavn idd 3 dagen cooldown zou ik wel willen
Welke RP/PVE server zit je op? Ik zit zelf op Steamwheedle Cartel en had laatst een character aangemaakt op Argent Dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 23:48
Wat een coole raid gisteren, we zitten al maanden te wipen op Raggy en gisteren leek het ook niets te worden. De focus na de break nam langzaam af en er werden steeds meer fouten gemaakt die gelukkig bij Raggy wel dodelijk zijn, ook al outgearen we het enorm (8/8 hc DS al maanden). Ik en een andere officer wilden er mee stoppen: dit ging hem weer niet worden maar onze RL en GM had daar weinig boodschap aan: last try.

Phase 1,2 en 3 gingen verbazend soepel en ook 4 ging best goed. Maar op een gegeven moment kon ik de fire patches niet meer cleanen: dit wordt weer een wipe. Zie ik dat de boss op 8% zit, nou ja nuken wat we kunnen dan maar, de rest van de raid valt toch wel om. 5% staat onze DK tank en ik (mage) nog en is de spanning op TS te snijden, langzaam maar zeker gaat hij naar de 0%... Bij 2 % valt de tank om, ik pop mirror images en in 10 sekonden burn ik er de laatste procent af, damn dan ben je hyper.

Toch nog 160 tries voor nodig gehad, we hebben enkele mensen die moeite hebben met movement fights. Blackhorn was voor ons een grotere drempel dan Spine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

detheavn schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:01:
[...]

Ja, volgens mij de eerste 30 of 50 dagen dacht ik gelezen te hebben.

Oh, en je bent al je Argent Tournament progression & achievs kwijt :|
Worden deze niet gewoon geswapped? bijv orc = human en undead = night elf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
NotoriousBAS schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:11:
Wat een coole raid gisteren, we zitten al maanden te wipen op Raggy en gisteren leek het ook niets te worden. De focus na de break nam langzaam af en er werden steeds meer fouten gemaakt die gelukkig bij Raggy wel dodelijk zijn, ook al outgearen we het enorm (8/8 hc DS al maanden). Ik en een andere officer wilden er mee stoppen: dit ging hem weer niet worden maar onze RL en GM had daar weinig boodschap aan: last try.

Phase 1,2 en 3 gingen verbazend soepel en ook 4 ging best goed. Maar op een gegeven moment kon ik de fire patches niet meer cleanen: dit wordt weer een wipe. Zie ik dat de boss op 8% zit, nou ja nuken wat we kunnen dan maar, de rest van de raid valt toch wel om. 5% staat onze DK tank en ik (mage) nog en is de spanning op TS te snijden, langzaam maar zeker gaat hij naar de 0%... Bij 2 % valt de tank om, ik pop mirror images en in 10 sekonden burn ik er de laatste procent af, damn dan ben je hyper.

Toch nog 160 tries voor nodig gehad, we hebben enkele mensen die moeite hebben met movement fights. Blackhorn was voor ons een grotere drempel dan Spine.
Ik had bij onze eerste Madness normal kill ook zoiets. In phase 2 ging het toen helemaal mis met de 2e ronde adds. Ik was toen als dps mee. Iedereen lag dood, maar ik kon net net 1x Lay on Hands casten, alle cooldowns die ik nog tot m'n beschikking had en net op tijd het laatste procentje weg nuken als last man standing :D

Maar gz met de kill :) Ik hoop binnenkort ook nog een keer Firelands eens te clearen. Gear zal het probleem niet zijn, wel een groep vinden die tactics een beetje kent. Zelf heb ik pas een paar bosses omliggen daar en voor de rest alleen maar wat gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

IntToStr schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:23:
[...]
Gear zal het probleem niet zijn, wel een groep vinden die tactics een beetje kent.
www.openraid.eu :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Yintha schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:18:
[...]

Worden deze niet gewoon geswapped? bijv orc = human en undead = night elf?
In WotLK was het al zo dat ze die progress zouden removen toen de AT actueel was. Ik was zelf altijd in de veronderstelling dat dit met Cata wel weer rechtgetrokken was, maar toen een kameraad van mij laatst z'n DK over had gezet van Alli naar Horde was in een paar klikken z'n hele progress weg ...

Vrij sneu. De mounts behield hij wel, deze werden overgezet naar hun horde counterparts. De companion pets hield hij ook, maar apart genoeg bleven deze wel Alliance side companions. Zal wel te maken hebben met dat deze BoE zijn of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
IntToStr schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:03:
[...]

Welke RP/PVE server zit je op? Ik zit zelf op Steamwheedle Cartel en had laatst een character aangemaakt op Argent Dawn.
Moonglade en is geen RP/PVE heb mij vergist. :( ..alleen RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En aangekomen op Bladefist met me lvl 80 priest Alyza ^^

Vanavond even rondkijken voor een guild met het juiste lvl voor snellere experience :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Toen ik horde ging voor Cata heb/moest ik alle AT weer doen,
(np. kon de tokens toch nog gebruiken voor de mounts.)
toen ik weer terug naar Alliance ging kreeg wel mijn oude AT achiefs terug
http://us.battle.net/support/en/article/faction-change-faq
Note: All achievements relating to the Argent Tournament will be reset. All PVP Achievement progress will be lost, including Tol Barad Veteran.
voor een realm change heb je daar geen last van
http://us.battle.net/supp...isclaimers-and-faq-part-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:48:
En aangekomen op Bladefist met me lvl 80 priest Alyza ^^

Vanavond even rondkijken voor een guild met het juiste lvl voor snellere experience :P
Gaurdians of bladefist is volgens mij de level guild voor alliance op de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
TNX
Teunis schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:02:
Toen ik horde ging voor Cata heb/moest ik alle AT weer doen,
(np. kon de tokens toch nog gebruiken voor de mounts.)
toen ik weer terug naar Alliance ging kreeg wel mijn oude AT achiefs terug

[...]

voor een realm change heb je daar geen last van
http://us.battle.net/supp...isclaimers-and-faq-part-1

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.