Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 263 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.585 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-07 15:17
SinergyX schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:22:
Meeste classes zijn nu niet bepaald rocket science om uit te vogelen wat een respectable DPS kan worden, in LFR's zal je toch altijd mensen boven je hebben als jij nog wat achterloopt in je gear. Mischien dat Spriest nog wat aankloten is (maar ook niet zo bijzonder) en kitty/rogue, maar dat zal marginaal zijn.

Kijk, heb je nu een Fire mage die ice lance/arcane blast staat te spammen of een shaman met ice shock, heel stuk anders dan een BM hunter met steady shot of Demolock met shadowbolt.

Laatste LFR zat ik als BM spec (net 473 gear), kreeg enorm veel commentaar over mijn lage DPS. Ik swap naar SV, zit gewoon in de top 10, dan hoor je niemand zeuren. Leukste is nog wel DPS charts spammen op Spine, waar het juist om de 10 stacks gaat (langzame dps).
je spec, je glyphs, (volgorde van) je spells en je cooldowns hebben in veel gevallen een dusdanige synergie, dat een beetje onderzoek een wereld van verschil kan maken.
De dps die je als SV hunter doet kun je als BM hunter bijvoorbeeld zeer dicht benaderen, maar vraagt wat meer kennis/timing.

Toevallig vandaag een post/blog over parry/dodge rating en diminishing returns in MoP gelezen. dat begint toch aardig op rocketscience te lijken :') 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:41:
je spec, je glyphs, (volgorde van) je spells en je cooldowns hebben in veel gevallen een dusdanige synergie, dat een beetje onderzoek een wereld van verschil kan maken.
De dps die je als SV hunter doet kun je als BM hunter bijvoorbeeld zeer dicht benaderen, maar vraagt wat meer kennis/timing.
SV vs BM is gewoon gear, ik heb ze uitvoering door simcraft (en dwarf) gegooid met mijn gear, proc-basis van SV is met instap gear veruit beter dan de basis van BM (die beter schaalt qua gear).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39
Afgelopen zondag heb ik voor het eerst sinds februari weer eens ingelogd in wow, mijn account is immers nog steeds actief door mijn annual pass.

Wat mij meteen opviel is dat er veel minder spelers online zijn, maar ook dat er nog geen nieuwe content is voor pve / pvp tenzij ik er naast zit. Wanneer kunnen we de volgende content patch / update verwachten ?

In de tussentijd is er gelukkig nog DIII ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

@Bospa01

Nieuwe content komt er pas met MoP, het enige wat er tot die tijd zal komen zijn de pre-mop events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
SinergyX schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:47:
[...]

SV vs BM is gewoon gear, ik heb ze uitvoering door simcraft (en dwarf) gegooid met mijn gear, proc-basis van SV is met instap gear veruit beter dan de basis van BM (die beter schaalt qua gear).
beide gaan uit van een perfecte 'rotatie' en een non gimmick tank'n'spank gevecht. En als BM heb je meer mogelijkheden om gimmicks te gebruiken, dus kun je je dps een grotere boost geven dan met de weinige tools die SV daarvoor heeft.
Dat zijn dingen die je idd zelf uit kunt vonden, het is idd geen rocket science, maar een beetje onderzoek vooraf kan je die kennis ook opleveren. :)

ik ben echt een irritante BM fanboy geloof ik :P :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Yintha schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:54:
@Bospa01

Nieuwe content komt er pas met MoP, het enige wat er tot die tijd zal komen zijn de pre-mop events.
Dan kan ik nog ff twee weken arena leechen voor de 2H op mijn warrior ^^

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08 19:26

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yintha schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:54:
@Bospa01

Toch een beetje jammer eigenlijk. DS was véél sneller saai omdat mensen het weer meerdere keren per week "moesten" doen in het begin om betere gearprogressie te krijgen. Nu krijg je dus mede dankzij de release van D3 en het feit dat iedereen met een annual pass D3 gratis kan spelen dat mensen al veel eerder "klaar" zijn met WoW en de periode "tussen expansions" dus langer dan ooit is/gaat worden. Dit zou best wel eens een aderlating voor WoW kunnen worden...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wanneer kunnen we MOP sowieso verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindboer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik ben juist weer terug gekomen naar wow omdat D3 naar mijn mening veel te snel saai werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:05:
ik ben echt een irritante BM fanboy geloof ik :P :$
Ik ben ook BM'er, maar ging om de basis waarvoor je echt niet vooraf alles moet doorlezen of uitpluizen.

Zeker rond mijn gear liggen die 2 nog redelijk uit elkaar (en in de DSHC top is het verschil ook nog behoorlijk zichtbaar).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:44
Hebben jullie al gezien hoe die Challenge Mode werkt?

Hierzo een filmpje:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Bospa01 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:18:
Medio/ eind september.

Blizzard laat Guild Wars 2 rustig releasen eind augustus. GW2 gaat sowieso een aantal mensen afsnoepen van WoW, en als MoP tegelijkertijd zou releasen zouden mensen moeten gaan kiezen tussen beide. Dus dat is marketingtechnisch niet slim.

Maar als Blizzard doet wat ze met Warhammer Online deden, een maandje wachten, hebben mensen even de tijd gehad om aan een nieuwe mmo te ruiken, deze te vergelijken met wat ze hadden in WoW, en doen besluiten toch maar terug te keren naar WoW, omdat dat toch vertrouwder aanvoelt.

Bovendien loopt de eerste generatie Annual Passes tot en met Oktober. Iedereen die zich daaraan heeft vastgelegd zal sowieso een maandje MoP meepakken.

Pure gok, maar ik vind 'm best goed onderbouwd :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:38
Bospa01 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:49:
Afgelopen zondag heb ik voor het eerst sinds februari weer eens ingelogd in wow, mijn account is immers nog steeds actief door mijn annual pass.

Wat mij meteen opviel is dat er veel minder spelers online zijn, maar ook dat er nog geen nieuwe content is voor pve / pvp tenzij ik er naast zit. Wanneer kunnen we de volgende content patch / update verwachten ?

In de tussentijd is er gelukkig nog DIII ;)
Daar heb je meteen DE reden dat het rustiger is op wow... 8)

Ik ga vanavond denk ik rustig kijken of ik ergens 1 of andere pug kan vinden voor 1 van mn alts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-08 07:00

Metian

Snert is vies

Bospa01 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:18:
Ik zat net te lezen dat PTR 5.0.1 er aan zit te komen, dus het zou in dat geval niet meer echt heel lang duren denk ik. Natuurlijk zegt het weinig, maar er is vooruitgang..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeror schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:46:
Hebben jullie al gezien hoe die Challenge Mode werkt?

Hierzo een filmpje:

[video]
Ene kant.. vet. Andere kant, hij laat duidelijk de twijfelpuntjes zien, itemnormalisation (zag die legendary daggers :P) en mogelijk oude T8-9 setbonus gear. Al geeft dat ook weer de eerlijkheid naar elk team om dezelfde poging te wagen tot snelste tijd.

Aangezien ik toch altijd in heroics blijf hangen (en LFR), is het voor mij zeker interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
We will soon begin public testing of patch 5.0.1 of World of Warcraft, a patch that will precede the Mists of Pandaria release, and includes many features and functions that are new to the game.

We encourage all players who wish to test patch 5.0.1 with us to take careful note of the following:

It will not be possible to access the 5.0.1 PTR realms with a game account that accesses the Mists of Pandaria Beta.
If a game account has been flagged with a Mists of Pandaria Beta license, it can only be used to enter Beta realms.
This limitation is on each World of Warcraft license, and is not Battle.net account-based.
While testing 5.0.1, players will not be able to access zones or content that is a part of the Mists of Pandaria expansion.

Thank you for your continued support of our testing and tuning process. We look forward to seeing you in-game.
MMO-Champion zei dit erbij: "Patch 5.0.1 is right around the corner on test realms! It also means that the release of MoP isn't too far either."

Opzich wel interessant bericht.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:46
Klopt maar we moeten nog de 30% buff krijgen in DS en dat houd vaak ook nog wel een maand / 2 aan dus ik verwacht nog steeds September / Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mektheb schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:01:
Klopt maar we moeten nog de 30% buff krijgen in DS en dat houd vaak ook nog wel een maand / 2 aan dus ik verwacht nog steeds September / Oktober.
Die 30% buff kunnen ze ergens stoppen waar de zon niet schijnt! Kom maar op met die Xpac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-08 13:23
Heeft iemand nog een Scroll of Resurrection over voor mij?
Ik geloof dat realm en een character naam voldoende zij om de uitnodiging te versturen.

Realm; Aerie Peak
Character; Rheia

Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Onze 10e Spine heroic kill is binnen. Drie keer strength trinket en vandaag de 7e dodge trinket. Verschrikkelijk gewoon, ongelofelijk dat dit kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@HowlingMad: Done. Scroll's worden p/uur verstuurd, dus kan een uurtje duren voordat je 'm binnen hebt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Gister heroic nefarian gedaan via www.openraid.eu 3shotted, alleen gewiped in phase3. wat hou ik van die website zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindboer
Nou was weer een mooie gisteravond,

Was lekker in de storm peaks aan het questen voor m'n Loremaster,
En ja hoor vlieg ik over dat meertje zie ik opeens een grote gele draak.
dus ik als een gek erop af. ben ik op 2 meter afstand van dat beest.... BAM arcane arcane barrage op zn bakkes.

Stomme mage stal m'n Time lost Proto Drake :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
die 'moet' helemaal niet komen hoor, blizz heeft alleen aangegeven deze tot maximaal 30% op te schroeven als ze denken dat dit voor de totale raidpopulaties progressie nodig is. ;)

niet dat de kans groot is dat de 30% nerf niet komt, maar toch, geen garantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mag ik een linkje krijgen waarin staat dat deze 100% zeker komt? die is er namelijk niet :p

Ik kan niet wachten op mists. Heb al 8x archeology op max, wil nu wel wat nieuws te grinden hebben xD

(op alle 8 heb ik tussen de 17 en 19 rares en mis alleen nog de tol'vir achievement)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:37:
[...]

die 'moet' helemaal niet komen hoor, blizz heeft alleen aangegeven deze tot maximaal 30% op te schroeven als ze denken dat dit voor de totale raidpopulaties progressie nodig is. ;)

niet dat de kans groot is dat de 30% nerf niet komt, maar toch, geen garantie :P
Ja dat is wel zo, maar ik verwacht het wel laten we daar op houden, dus in de nieuwe Test realm Patch zou het wel 30% worden op de Real Realm.

ICC ging tenslotte ook tot 30% ;)

Zin in vanavond :), is kijken hoe ver we komen en of ik nu eindelijk is me pants mag looten...
Heb me wel voor genomen op alle andere Tier niet te rollen om tanki dus ook is wat te laten krijgen..
Hoop dat anderen dat ook doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 04-07-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:38
Mektheb schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:41:
[...]

Ja dat is wel zo, maar ik verwacht het wel laten we daar op houden, dus in de nieuwe Test realm Patch zou het wel 30% worden op de Real Realm.

ICC ging tenslotte ook tot 30% ;)

Zin in vanavond :), is kijken hoe ver we komen en of ik nu eindelijk is me pants mag looten...
Heb me wel voor genomen op alle andere Tier niet te rollen om tanki dus ook is wat te laten krijgen..
Hoop dat anderen dat ook doen.
Als ik de 4-set kan halen zal ik toch echt gaan rollen. Al heb ik alleen de chest of hands nog maar nodig :)

Ik heb mezelf voorgenomen om iets meer assasination te gaan proberen. Waarschijnlijk hoef ik dan alleen zon'oz en blackhorn nog combat te doen. We zullen vanavond eens zien. Hopelijk ook iets meer geluk met de elementium clusters, afgelopen 2 weken had ik elke keer 4 shadowy gems eruit, dan kost het nog redelijk wat tijd voordat ik de stage 2 daggers heb (elke cluster heeft een kans van 2~10 shadow gems)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb nog nodig van heroic.

Pants / Gloves / Head. ( Tier wize )
Verder wel erg blij ik die trinket heb geloot !.
Mijn consern is nu gewoon de Pants, de rest heeft niet z'on haast.
Maar het zal vanavond wel weer warrior avond zijn....
En ik hoop we niet weer stilstaan op Hagara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ben gisteren enorm geholpen door jezza, als het goed is staat er ook nog wat gear voor me klaar als ik inlog, gaat me helpen zo snel mogelijk LFR in te komen. Dat is toch wat het spel leuk maakt, samen kunnen werken om verder te komen, na een tijdje alleen gespeeld te hebben ben ik toch weer blij in een guild te zitten waar mensen een beetje ouwehoeren en samen spelen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DrFlash schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:02:
Ben gisteren enorm geholpen door jezza, als het goed is staat er ook nog wat gear voor me klaar als ik inlog, gaat me helpen zo snel mogelijk LFR in te komen. Dat is toch wat het spel leuk maakt, samen kunnen werken om verder te komen, na een tijdje alleen gespeeld te hebben ben ik toch weer blij in een guild te zitten waar mensen een beetje ouwehoeren en samen spelen.
:Y

indeed :), daarvoor speel je toch samen denk ik dan...
Al voel ik me nog wel is ondergewaardeerd door mensen in de guild daar en met namen de leidende hand.
Alles wordt eigenlijk om mij heen besproken, maar ik mag wel opdraven om mensen te recruite ;).

Dus ik hoop niet dat ik in eens geen credit's meer krijg of iets, want dan ben ik er wel klaar mee..
En ja het was eerst 50% mijn guild, tot ik besloot het te ditche omdat die andere GM een toal dickward was...
En natuurlijk nadat ik er klaar mee was stopte hij met spelen >.<.

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 04-07-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:11:
Ik heb nog nodig van heroic.

Pants / Gloves / Head. ( Tier wize )
Verder wel erg blij ik die trinket heb geloot !.
Mijn consern is nu gewoon de Pants, de rest heeft niet z'on haast.
Maar het zal vanavond wel weer warrior avond zijn....
En ik hoop we niet weer stilstaan op Hagara
zo dat, nog zo'n frustrerende avond als vorige week trek ik niet ;(

Genoeg signups iig d:)b

En volgende trinket moet nu wel voor mij zijn :P
en een helm voor m'n dps set :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mektheb schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:35:
[...]
En ja het was eerst 50% mijn guild, tot ik besloot het te ditche omdat die andere GM een toal dickward was...
En natuurlijk nadat ik er klaar mee was stopte hij met spelen >.<.
Ik zag dat er nu echt een hele berg officers zijn. Heb me ondertussen ook geprobeert in te schrijven op de website, ligt m'n mailserver even plat. nog even wachten dus totdat ik bij de forums kan :-)

[ Voor 17% gewijzigd door DrFlash op 04-07-2012 12:37 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DrFlash schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:34:
[...]

Ik zag dat er nu echt een hele berg officers zijn. Heb me ondertussen ook geprobeert in te schrijven op de website, ligt m'n mailserver even plat. nog even wachten dus totdat ik bij de forums kan :-)
Zijn er maar 5 ;) Rest zijn allemaal alts, ( iedereen heeft in deze guild zowat 5/6 alts )
Ken ze allemaal nu al 4/5 jaar denk ik.

1 GM Styg ( als het moet komt hij, rest is hij druk met werk en andere dingen, komt in MoP terug )
2 GM Dauphin ( erg lang al afwezig, maar helpt nog achter de schermen )
3 Main Officer Tanki
4 Jake ( nicco ) en Chris ( Euhprati )
5 Ik ( recruitment / volgens mij niet lang meer want we zitten full dus ik zou wel een demote krijgen soon. )
6 Mellony ( beheerder van de website etc ) ( Raid ook niet )

Mestofiles is niet meer ingame die is gekapt met spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door Mektheb op 04-07-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SinergyX schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:42:
Ik moet toch eerst nog alle classes naar 85 trappen voor MoP, dus ben nog wel even zoet :P
(behalve mage, vind ik maar niets :P).
Nobel streven! Werk er zelf ook aan. Momenteel op 85:

Warrior x2
Paladin x2
Druid x2
Warlock
Shaman
DK
Mage
Hunter
Priest

Moet nog een rogue dus, alleen heb ik al m'n heirlooms op een andere realm :( Toevallig ook net de realm waar ik al een rogue heb, level 73 momenteel. Hoop echt dat ze ooit die kosten verlagen, of mensen een keer een gratis transfer geven!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grootste probleem daarmee is nog wel de dungeon-queue. Healer/DPS duurt het soms een tijdje, kom je binnen.. bam tank gaat direct weg. /wave 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SinergyX schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:52:
Grootste probleem daarmee is nog wel de dungeon-queue. Healer/DPS duurt het soms een tijdje, kom je binnen.. bam tank gaat direct weg. /wave 20 minuten.
Klopt, daarom level ik eigenlijk ook voornamelijk gewoon via quests. Met volle heirlooms (head/cloak/chest/weapons/trinkets) ben je binnen no-time (~2 days played) 85.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Las Vegas schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:48:
[...]

Nobel streven! Werk er zelf ook aan. Momenteel op 85:

Warrior x2
Paladin x2
Druid x2
Warlock
Shaman
DK
Mage
Hunter
Priest

Moet nog een rogue dus, alleen heb ik al m'n heirlooms op een andere realm :( Toevallig ook net de realm waar ik al een rogue heb, level 73 momenteel. Hoop echt dat ze ooit die kosten verlagen, of mensen een keer een gratis transfer geven!
Die gratis transfer krijg je als je op een gigantisch drukke realm zit; al heb ik het afgelopen jaar niet zoveel free realm transfers meer gezien. Als ze heirlooms en dat soort items nu gewoon Bind on Battle.net Account maken, schiet iedereen er veel meer mee op; dan kan je gewoon over realms heen versturen :)

@JoeBravo. Je hebt me ingehaald met enchanting en tailoring zag ik ;) Ik ben erachter dat het inderdaad slimmer is om de essences van WotLK te mixen met de dust enchants, aangezien ik van het dissen van tailoring dingen ongeveer 50/50 aan essences/dusts krijg. Als ze die dusts nu eens wat goedkoper zouden maken bij ons op de realm zou het levelen van enchanting aan de hand van het auction house nog eens een optie zijn. Maar ik vertik het om 20 gold neer te leggen per dust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
SinergyX schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:52:
Als de tank leaved en je zit al in de instance, dan is er helemaal geen probleem. De eerstvolgende tank die beschikbaar is gaat dan naar jullie groep. Je komt namelijk direct vooraan in de queue terecht!

Ik heb gister even kort een pug geholpen in DS normal op mn druid. Weer geen nuttige drops, maar in ieder geval wel iets om wat tijd mee door te brengen. Volgens mij heb ik zelfs logs gemaakt... Tanking en healing was best OK, de dps was om te huilen. Duurde dus allemaal heel erg lang. Het hoogtepunt was toch wel de pvp geared unenchanted ungemmed arms warrior die meestal niet hoger kwam dan 50% van mijn tankdps.

Achja, had ook kunnen /afken in Stormwind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Thysiej schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:55:
[...]

Die gratis transfer krijg je als je op een gigantisch drukke realm zit; al heb ik het afgelopen jaar niet zoveel free realm transfers meer gezien. Als ze heirlooms en dat soort items nu gewoon Bind on Battle.net Account maken, schiet iedereen er veel meer mee op; dan kan je gewoon over realms heen versturen :)
Ja precies! Dat moet toch wel te implementeren zijn, hoe lang praten ze daar nu al over?

Ik heb er absoluut geen problemen mee om een char vanaf level 1 te levellen nu dingen toch BoA worden (mounts/pets/achieves), maar dan moeten ze het wel aantrekkelijk maken door heirlooms ook echt BoA te maken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hulkie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:55:
Als de tank leaved en je zit al in de instance, dan is er helemaal geen probleem. De eerstvolgende tank die beschikbaar is gaat dan naar jullie groep. Je komt namelijk direct vooraan in de queue terecht!
Dan nog sta ik daar nog rustig 10-20 minuten, boeit mij bar weinig, mijn PS3 doet zijn werk in de tussentijd :P

Of je komt in een lagere dungeon die krap 5% geeft, of je krijgt de grootste irritatie van Pinnacle, denk dat ik mijn pala en warrior maar weer een tank spec ga geven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
there, professor op 1 van de 8! nog maar 7 te gaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:58:
there, professor op 1 van de 8! nog maar 7 te gaan.
Waarom nog 7 ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:10
Inderdaad, in Mop gaat dat toch account-wide worden ( of misschien Professor niet ? ).

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waren de mounts al bekend voor account-wide MoP? Neem aan dat de heli van engineren gewoon character-bound blijft? :( (mijn all-time favo mount :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:10
SinergyX schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:03:
Waren de mounts al bekend voor account-wide MoP? Neem aan dat de heli van engineren gewoon character-bound blijft? :( (mijn all-time favo mount :P).
Zijn inderdaad al bekend, volgens mij blijven alleen rbg en class mounts char gebonden, weet niet zeker hoe dat zit met die heli.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Volgens mij zijn profession-only mounts niet account-wide. De engineering chopper is BoE, dus die is wél accountwide, maar de helikopter is engineering only en niet BoE, dus volgens mij niet account-wide.

Even afwachten maar.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Volgens mij niet :) want de nieuwe jewelcrafting mounts worden ook BoA.
Mounts
Flying
•Azure Cloud Serpent is now Account wide.
•Crimson Cloud Serpent is now Account wide.
•Crimson Pandaren Phoenix (New) Summons and dismisses a rideable Crimson Pandaren Phoenix. This is a flying mount. 1.5 sec cast. Account wide.
•Dawnstone Panther is now Account wide.
•Emerald Panther is now Account wide.
•Golden Cloud Serpent is now Account wide.
•Jade Cloud Serpent is now Account wide.
•Jeweled Onyx Panther is now Account wide.
•Onyx Cloud Serpent is now Account wide.
•Ruby Panther is now Account wide.
•Sandstone Drake is now Account wide.
•Sapphire Panther is now Account wide.
•Thundering August Cloud Serpent (New) Summons and dismisses a rideable thundering cloud serpent. This is a flying mount. 1.5 sec cast. Account wide.
Dus ik neem aan ander Prof mounts ook, maar verwacht dan weer wel je de Prof moet hebben om het te use ;).

neemt niet weg ze wel in je mount lijstje staan, je kan hem alleen niet gebuiken.

[ Voor 62% gewijzigd door Mektheb op 04-07-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Daar heb je een punt inderdaad, wordt even afwachten dus hoe ze het oplossen. Idem met de tailoring mounts (die zijn gaaaaf! :D). God, ik kan echt NIET wachten op account wide mounts.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:23
Heb toen de tijd apart Taioring geleveld voor 2 extra mounts :x
Maar zodra je Tailoring/Engi dropped mag je ze niet meer gebruiken/mounten

-Edit-
Je moet 375 skill hebben om ze te kunnen mounten. (bv: http://www.wowhead.com/spell=44151)

[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 04-07-2012 13:15 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Teunis schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:14:
Heb toen de tijd apart Taioring geleveld voor 2 extra mounts :x
Maar zodra je Tailoring/Engi dropped mag je ze niet meer gebruiken/mounten

-Edit-
Je moet 375 skill hebben om ze te kunnen mounten. (bv: http://www.wowhead.com/spell=44151)
Juist maar ze tellen wel mee voor een eventuele achievment ;).
Dus zo gek is het niet ze allemaal te zien zijn in je mount lijstje op elke char, alleen is de Prof op 375 de locker om het te usen :).

En inderdaad WTB :D, kan ik eindelijk is een alt levelen..
zonder de dragn alles opnieuw te moeten farmen.

En moet je nagaan hoesnel je Argent Tournament kan doen.
Je hebt gewoon 4/5 chars op 85 en dan doe je elke dag op 4/5 chars argent tournament en je laat ze allemaal een andere mount kopen, ergo je hebt ze op alle chars.
Scheeld je dus de helft aan tijd.

Eigenlijk zelfde met de Oracle Proto, je koopt op 4/5 char's een eitje en het is gewoon een kans verhoging om hem te krijgen :).
( neemt niet weg ik hem sinds het kon gekocht word hem nog niet heb ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 04-07-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

En daarna kunnen ze je opnemen in een TBS-kliniek omdat je gillend gek bent geworden. Die dailies zijn killing op één char, laat staan op meerdere! :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nou, die daily's zijn binnen 10min te doen doe je dat keer 5 ben je een uurtje bezig :)

Als ik dat dan 6 dagen moet doen op een paar chars wil ik het nog wel doen, als ik het 5/6 weken elke dag moet doen niet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waarom niet? makkelijkste titel in het spel, en kost echt geen moeite, gewoon beetje rondvliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Waarom niet? makkelijkste titel in het spel, en kost echt geen moeite, gewoon beetje rondvliegen :P
Omdat de volgende uitbreiding al je char's met maxed archeo de title zullen hebben als 1 char het nu gehaald heeft :P
En ik zou het niet het makelijkste noemen, als er iets zaaddodend is ingame dan is het wel Archeo en Fishing.

Ik ben vaak na 5min er al klaar mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 04-07-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:32:
Nou, die daily's zijn binnen 10min te doen doe je dat keer 5 ben je een uurtje bezig :)

Als ik dat dan 6 dagen moet doen op een paar chars wil ik het nog wel doen, als ik het 5/6 weken elke dag moet doen niet :P .
Dat kost wel redelijk wat tijd natuurlijk. Je moet eerst alle faction daily's gedaan hebben, dat kost uit mijn hoofd 5 dagen per faction; daar gaan de eerste 25 dagen al. Vervolgens kan je pas beginnen met het farmen voor de mount(s) en pet(s) dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:35:
[...]

Dat kost wel redelijk wat tijd natuurlijk. Je moet eerst alle faction daily's gedaan hebben, dat kost uit mijn hoofd 5 dagen per faction; daar gaan de eerste 25 dagen al. Vervolgens kan je pas beginnen met het farmen voor de mount(s) en pet(s) dacht ik.
Ah dat is dan weer jammer :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mektheb schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Omdat de volgende uitbreiding al je char's met maxed archeo de title zullen hebben als 1 char het nu gehaald heeft :P
Jep, maar niet de skill op max. En dat wil ik. Ik wil alle archeology achives over al mn characters. Heb alles behalve salty op al die qua fishing, en chef qua cooking.

Dailies are fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:23
Je krijgt al tokes zodra je voor de 1st factie mag uitkomen.
Als alle facties doet dan heb je ongveer 200-250 tokens, en dan pas krijg je de dailies in de andere Tent.

das 8 dailies per factie * 5 = 40 dagen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik zit nu op:

* Mage - 85
* Druid - 85
* Priest - 85
* Lock - 85
* Shaman - 85
* DK - 64
* Pala - 54
* Rogue - 34
* Hunter - 18
* Warrior - 7

Maar ik merk toch wel dat ik het steeds moeilijker kan opbrengen om er nog ééntje naar 85 te lvl'n. Ik zou heel graag een lvl 85 rogue willen hebben, en wellicht ook een warrior....en een hunter en....lol eigenlijk alles wel. Hopelijk krijg ik in MoP toch weer een beetje energie om diezelfde content weer te grinden naar lvl 85 90 toe :) Tot die tijd maar eventjes op m'n mains blijven. Gelukkig blijft pvp, in tegenstelling tot levelen, me wel boeien 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:55:
[...]

@JoeBravo. Je hebt me ingehaald met enchanting en tailoring zag ik ;) Ik ben erachter dat het inderdaad slimmer is om de essences van WotLK te mixen met de dust enchants, aangezien ik van het dissen van tailoring dingen ongeveer 50/50 aan essences/dusts krijg. Als ze die dusts nu eens wat goedkoper zouden maken bij ons op de realm zou het levelen van enchanting aan de hand van het auction house nog eens een optie zijn. Maar ik vertik het om 20 gold neer te leggen per dust...
8)

loop er nu tegenaan dat ik m'n enchanting niet naar 450 krijg en m'n blauwe dungeondrops/questrewards niet kan dissen. }:|
En m'n levellingmaatje is een aantal dagen weg, dus dat staat ook even stil nu.
Kan ik me nu op DK 2 richten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindboer
Vanmiddag me paladin naar mn main realm gooien en naar 85 levelen :) hij is nu 82
En dan ook nog eindelijk loremaster worden van Northrend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
temp00 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:46:
Ik zit nu op:

* Mage - 85
* Druid - 85
* Priest - 85
* Lock - 85
* Shaman - 85
* DK - 64
* Pala - 54
* Rogue - 34
* Hunter - 18
* Warrior - 7

Maar ik merk toch wel dat ik het steeds moeilijker kan opbrengen om er nog ééntje naar 85 te lvl'n. Ik zou heel graag een lvl 85 rogue willen hebben, en wellicht ook een warrior....en een hunter en....lol eigenlijk alles wel. Hopelijk krijg ik in MoP toch weer een beetje energie om diezelfde content weer te grinden naar lvl 85 90 toe :) Tot die tijd maar eventjes op m'n mains blijven. Gelukkig blijft pvp, in tegenstelling tot levelen, me wel boeien 8)
ik dacht bij no. 7: "nu heb ik er meer dan ik aandacht aan kan besteden, dus het is genoeg"
2 maand later ben ik met alt 8 (priest no. 2) alweer lvl 82 en met alt 9 (dk no. 2) begonnen.

ik heb gewoon maar 2 intersses in wow blijkbaar: raiden en levellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Komt ook omdat levellen gewoon heel erg persoonlijk aan te passen is. Raiden is steeds hetzelfde (vind ik dan), ik vind het leuk om met levellen ongebruikelijke dingen te doen.

Ben nu bezig met een character:

Geen quests, geen outside help, niks. Alleen levels krijgen via gatheren van skins en herbs. Zit nu op level 31. Gaat wel erg makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb intussen 10 level 85's en stiekem is dat de reden dat ik nu al ruim anderhalve maand niet meer gespeeld heb. Normaal gesproken levelde ik tussen expansions even wat alts, maar dat heb ik nu al veel eerder in de expansion gedaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36
Dat doen van dailies kan ik zo ontzettend slecht tegen :p

Elke week een raid doen vind ik nog tot daar aan toe, maar dagelijks hetzelfde moeten doen (en dan is het vaak nog saai ook) is niet goed voor me. Maar als je het wekelijks doet ipv dagelijks bijv. duurt het weer zo verrekte lang voordat je de beloning krijgt dat je er ook weer geen zin in hebt. Ach ja, ieder z'n ding he :)

Kennen jullie trouwens het gevoel dat je soms weken/maanden ergens mee bezig bent geweest, eindelijk je beloning hebt(!), maar dan... Tja, dat was het dan. Neem het sparen van een legendary weapon in mijn geval. Elke week MC gelopen, wat andere mats over de wereld verspreid gezocht/gekocht, zoektocht naar mensen die wat kunnen craften voor me en zo. Na lange tijd heb je je legendary, maar dan kun je er niets mee... Geen transmog, niet nuttig, je kunt m alleen equippen in SW of zo als je dat leuk vindt. Zelfde met rare mounts. Je kunt er echt maar met 1 tegelijk rondvliegen, de rest heb je dan niets aan behalve beetje afwisselen soms.

Is het dan niet echt alleen bezigheidstherapie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Into, compleet herkenbaar. Ik heb dat nu met Raggy mace. Ik heb de legendary, maar nu ik hem, is er een "tsja, wat nu" gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Tenzij je alle achievements hebt, is er geen 'tsja, wat nu?' :+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Chester schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:57:
Tenzij je alle achievements hebt, is er geen 'tsja, wat nu?' :+
Precies, en ik heb er pas 122** dus nog zat te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb er pas 65**, dus ik heb nog meer te doen :P Maar achievements hunten gaat ten koste van mn pvp tijd ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb er pas 129..

Kan er nog wel een stuk of 11 zo krijgen, maar geen zin in daily's :P

Darkmoon Island Mount
Argent Tournaments
Molten Front
Hodir's mount kan ik nog kopen
Oracle
Kara RNG :P

Dan heb ik de makkelijkste wel eigenlijk die ik nog moet.

[ Voor 48% gewijzigd door Mektheb op 04-07-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga bezig met de Molten front en Argent tournament. Maar ben bang om te zien hoe lang ik bezig ga zijn met dat hele Front gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Dat gaat uiteindelijk best snel hoor. Op het moment dat je alle 25 dailies unlockt hebt ben je er hooguit 40 minuutjes mee bezig. Ruim genomen ben je 10 minuten in Hyjal bezig met de 3 quests daar. Vervolgens duik je Firelands in waar je hooguit 10 minuutjes nodig hebt voor de eerste (max) 6 instap quests. Daarna heb je 2 hubs voor de 2 opties, waarbij je in totaal niet meer dan 20 minuten nodig hebt.

De flow van die quests is goed, en omdat je best snel die tokens bij elkaar quest valt het gevoelsmatig heel erg mee.

Hetzelfde geldt voor de Argent Tournament quests. Als je eenmaal doorhebt hoe dat jousten werkt zijn dat de quests waar je nog tijd aan spendeert. de rest doe je in no time.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MF duurde 30 dagen en dan had je alle rewards. Als je alle rewards van AT wil hebben dan ben je veel langer bezig, zelfs als je alleen de mounts en pets wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Alleen al de HS indrukken om naar Hyal te Teleporteren en dan er heen te vliegen is al teveel gevraagt :<
Teminste wel voor mij :P

Zo'n gruwelijke hekel aan Quests en Daily's en Levelen..
Denk de enigste Quest hub die ik veel heb gedaan zou zijn op de Isle of Q in TBC en waarom is dat, omdat ik dan lekker kon ganken en ouwehoeren met anderen.

MF / BH etc, allemaal erg dull. ( imho )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Tsja,

Toen 4.2 net uit was kon je daar redelijke trinkets / recipes halen (ilvl 365).
Ook zijn er vaak een hoop achievements, pets, titles etc aan verbonden.

Heb zelf alles completed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
IntToStr schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:52:
Dat doen van dailies kan ik zo ontzettend slecht tegen :p

Elke week een raid doen vind ik nog tot daar aan toe, maar dagelijks hetzelfde moeten doen (en dan is het vaak nog saai ook) is niet goed voor me. Maar als je het wekelijks doet ipv dagelijks bijv. duurt het weer zo verrekte lang voordat je de beloning krijgt dat je er ook weer geen zin in hebt. Ach ja, ieder z'n ding he :)

Kennen jullie trouwens het gevoel dat je soms weken/maanden ergens mee bezig bent geweest, eindelijk je beloning hebt(!), maar dan... Tja, dat was het dan. Neem het sparen van een legendary weapon in mijn geval. Elke week MC gelopen, wat andere mats over de wereld verspreid gezocht/gekocht, zoektocht naar mensen die wat kunnen craften voor me en zo. Na lange tijd heb je je legendary, maar dan kun je er niets mee... Geen transmog, niet nuttig, je kunt m alleen equippen in SW of zo als je dat leuk vindt. Zelfde met rare mounts. Je kunt er echt maar met 1 tegelijk rondvliegen, de rest heb je dan niets aan behalve beetje afwisselen soms.

Is het dan niet echt alleen bezigheidstherapie?
Yep klinkt bekend |:(

Zo was ik druk bezig om die Albino Drake te verzamelen en nog wat extra achieves, maar met dat ik de Drake heb speel ik vrijwel nooit meer. Had een lijstje gemaakt om te doen voor MoP maar kan me er niet toe zetten, al die uren hetzelfde doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mektheb schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:54:
Alleen al de HS indrukken om naar Hyal te Teleporteren en dan er heen te vliegen is al teveel gevraagt :<
Teminste wel voor mij :P

Zo'n gruwelijke hekel aan Quests en Daily's en Levelen..
MF / BH etc, allemaal erg dull. ( imho )
Same same! Alleen de questlines om shoulder en head enchants te scoren heb ik gedaan. Verder instances, arena en RAIDEN! :) Lore doet me ook niks, maargoed, ik ben wat dat betreft een beetje een vreemde vogel.
Van mij mag een baas er best uitzien als 3 blokjes, als zijn abilities en skills maar uitdagend zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja naja dat heb ik niet, de Lore opzich is wel boeiend en dat kan me best boeien.
Maar vlieg hierheen kill X en Y is na 6 jaar wel een beetje bin here done that ;).

En al helemaal elke dag het zelfde en als ze te lang duren, geef mij maar x1000 die en kom dan terug dan kill 10 van die 10 van die en loot dit.

Daar heb ik zo'n hekel aan, lekker mindless doorknokken dat wil ik ! \
xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Btw, Blizzard heeft een WoW summer sale. De battle chest, WotLK & CT kosten 10,- per stuk, zie: http://eu.blizzard.com/st...4,p:221003197,p:221004377

[ Voor 30% gewijzigd door Chester op 04-07-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Die Molten Front dailies was ik ook aan begonnen en moet nu nog 3x 125 tokens verzamelen geloof ik. In ieder geval heb ik die 3 laatste vendors nu een quest van aangenomen, dus wel in het laatste stadium, maar kan me er niet meer toe zetten. Om de rewards hoef ik het niet meer te doen, alleen die mount en wat achievements. Maar gaat me nog 15 dagen kosten om af te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Lol, zo was ik begonnen voor die Winterspring Frostsaber, maar na 6 dagen er heen vliegen en quest doen was ik er wel zo zat van. En dat terwijl je binnen 5 minuten klaar bent.

Het EK heeft mijn gaming geen goed gedaan. Geen spel meer gespeeld sindsdien 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-07-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik had hetzelfde met die daily quests van de Argent Tournament. Ik wilde alleen die Argent Warhorse mount, meer niet. Maar steeds die dailyquests doen kwam echt me strot uit. Een paar maanden later toch besloten om het maar af te maken waardoor ik wel die mount heb binnengesleept.

Nu zit alleen weer met hetzelfde met die tol barad quests. Waarom vallen al die daily quests zo enorm tegen als in ze zijn saai? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Tsja, questen worden vanzelf saai wanneer je ze vaak moet doen.

Heb op mijn main alle vervelende dingen (Argent Tournament Firelands en Tol Barad) completed.
Nu nog alle pets en mounts van de Darkmoon Faire, wat nog vervelender is aangezien ik er geen eens gold voor krijg -,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:18:
Ik had hetzelfde met die daily quests van de Argent Tournament. Ik wilde alleen die Argent Warhorse mount, meer niet. Maar steeds die dailyquests doen kwam echt me strot uit. Een paar maanden later toch besloten om het maar af te maken waardoor ik wel die mount heb binnengesleept.

Nu zit alleen weer met hetzelfde met die tol barad quests. Waarom vallen al die daily quests zo enorm tegen als in ze zijn saai? :(
Denk dat ze niet slim genoeg of te creative zijn.

Bedoel het is leuk hoor dat je van A naar B moet en dan 6x in een schadow moet lopen etc
Of dat je beertje in de rivir moet pleuren.

Maar mensen hebben liever dat ze op een mountje rond vliegen bommetjes gooien etc en weer terug.
Of dat je 10x een item moet usen op een gewonde etc.

en ja dat soort quests zijn er ook in BH / MH etc, maar niet gelijk je moet er eerst wat doen voor je die krijgt en dat staat me zo tegen.

Maar goed dat is ook omdat de "rewards" niet echt boeiend zijn.
Als er nu een GEM werd verkocht die BIS is voor je BIS gear dan had iedereen het afgemaakt ;)
Voor "the flamebreaker" ga ik echt niet die moeite doen, en zolang er geen 150mount achievment is ga ik me er ook niet hard voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:49
Chester schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:06:
Btw, Blizzard heeft een WoW summer sale. De battle chest, WotLK & CT kosten 10,- per stuk, zie: http://eu.blizzard.com/st...4,p:221003197,p:221004377
Top, alle WoW games nu voor 10 euro kunnen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Tja, maar die heb ik al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Kado voor je vriendin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik denk dat ze blijer wordt van een opzegging van mijn kant ;)

Gisteren eindelijk een wapen voor m'n dps spec gewonnen *O* Zul je altijd zien nadat ik vorige week Gurthalak in LFR won na 4 maanden. Zowaar ook nog een chest token voor tank spec.

We hadden alleen problemen met Morchok heroic. Elke keer op hetzelfde moment werden ik (tank) en de mede-"stomp-opvanger" geoneshot. Dit gebeurde bij de stomp van de mirror vlak voor de 2e blood phase waar er tegelijk ook een crystal op was. Hoe kunnen we dit het beste opvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
IntToStr schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:25:
[...]

Gisteren eindelijk een wapen voor m'n dps spec gewonnen *O* Zul je altijd zien nadat ik vorige week Gurthalak in LFR won na 4 maanden. Zowaar ook nog een chest token voor tank spec.

We hadden alleen problemen met Morchok heroic. Elke keer op hetzelfde moment werden ik (tank) en de mede-"stomp-opvanger" geoneshot. Dit gebeurde bij de stomp van de mirror vlak voor de 2e blood phase waar er tegelijk ook een crystal op was. Hoe kunnen we dit het beste opvangen?
Haha, mijne ook!

Over die stomps: Als ik daar op mn altje tank gebruik ik op dat stuk altijd gewoon mn 4setbonus en een andere mitigation cooldown. Ik wordt meestal gehealed door 1 healer daar, dus echt grote problemen mag het niet geven lijkt me...

Over Morchok gesproken: Ik las ergens dat je ze door de nerfs ook gewoon bij elkaar kunt houden en dus als 1 groep kunt killen op HC. Dat lijkt me een leuk expiriment, maar hoe werkt dat dan? Ik ben vooral benieuwd hoe je de crystals handled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
WTF!

Dalaran bereikbaar in End Time :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
IntToStr schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:25:
[...]

staan de crystal soakers dichtbij genoeg om de stompdamage te krijgen? zo niet: sleep kohcrom mee naar de crystal zodat er tussen stom en crystal explosie weinig beweging meer nodig is en beide toch juist gesaked kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:29:
[...]

Haha, mijne ook!

Over die stomps: Als ik daar op mn altje tank gebruik ik op dat stuk altijd gewoon mn 4setbonus en een andere mitigation cooldown. Ik wordt meestal gehealed door 1 healer daar, dus echt grote problemen mag het niet geven lijkt me...

Over Morchok gesproken: Ik las ergens dat je ze door de nerfs ook gewoon bij elkaar kunt houden en dus als 1 groep kunt killen op HC. Dat lijkt me een leuk expiriment, maar hoe werkt dat dan? Ik ben vooral benieuwd hoe je de crystals handled!
hmm, stomdamage verdeeld over 10 ipv 5 = minder damage, stomp debuff (stackt die?) = meer damage.

Dus indien de debuff niet stacked en een door 10 mensen gesoakedte debuffed stomp te overleven is, is dat mogelijk ja :D
2 ver uit elkaar liggende crystalspawns kunnen alleen wel wat roet in het eten gooien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:57:
[...]

hmm, stomdamage verdeeld over 10 ipv 5 = minder damage, stomp debuff (stackt die?) = meer damage.

Dus indien de debuff niet stacked en een door 10 mensen gesoakedte debuffed stomp te overleven is, is dat mogelijk ja :D
2 ver uit elkaar liggende crystalspawns kunnen alleen wel wat roet in het eten gooien dan.
Dankzij cleave damage gaat het gevecht natuurlijk ook stukken sneller:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dank voor de tips :)

Was gisteren ook niet helemaal fit tijdens het spelen en merkte dat ik af en toe wat miste, dus komt volgende week wel goed in combinatie met de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat glitch filmpje van Dalaran kwam ik tegen nadat ik toch maar eens heb besloten om Karazhan Crypts eens een keer te bezoeken. Wat een mooie plek zeg. Jammer dat ze daar niks mee gedaan hebben.

Wellicht dat Karazhan crypts ooit een keer als opvolger gaat dienen voor het sublieme Karazhan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan aub iemand mij een scroll of resurrection sturen? Ik wil graag weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:29
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:16:
Kan aub iemand mij een scroll of resurrection sturen? Ik wil graag weer spelen :)
Stuur mij maar een bericht met je gegevens, dan gaan we dat regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anda schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:25:
[...]

Stuur mij maar een bericht met je gegevens, dan gaan we dat regelen :)
Dankje! Maar Raven__NL heeft er net eentje verstuurd :)
Weet iemand misschien nog een leuke pve server? Of is het verstandig om één van de volle servers te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:42:
Dat glitch filmpje van Dalaran kwam ik tegen nadat ik toch maar eens heb besloten om Karazhan Crypts eens een keer te bezoeken. Wat een mooie plek zeg. Jammer dat ze daar niks mee gedaan hebben.

Wellicht dat Karazhan crypts ooit een keer als opvolger gaat dienen voor het sublieme Karazhan.
Zo mooi is het niet, vanilla graphics en niks bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:30:
[...]

Dankje! Maar Raven__NL heeft er net eentje verstuurd :)
Weet iemand misschien nog een leuke pve server? Of is het verstandig om één van de volle servers te kiezen?
Volgens mij is het of verder gaan op je huidige realm of overzetten naar de realm van Raven. Of je moet hier voor willen betalen :)

[ Voor 4% gewijzigd door EJSchuiteman op 05-07-2012 13:06 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.