je spec, je glyphs, (volgorde van) je spells en je cooldowns hebben in veel gevallen een dusdanige synergie, dat een beetje onderzoek een wereld van verschil kan maken.SinergyX schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:22:
Meeste classes zijn nu niet bepaald rocket science om uit te vogelen wat een respectable DPS kan worden, in LFR's zal je toch altijd mensen boven je hebben als jij nog wat achterloopt in je gear. Mischien dat Spriest nog wat aankloten is (maar ook niet zo bijzonder) en kitty/rogue, maar dat zal marginaal zijn.
Kijk, heb je nu een Fire mage die ice lance/arcane blast staat te spammen of een shaman met ice shock, heel stuk anders dan een BM hunter met steady shot of Demolock met shadowbolt.
Laatste LFR zat ik als BM spec (net 473 gear), kreeg enorm veel commentaar over mijn lage DPS. Ik swap naar SV, zit gewoon in de top 10, dan hoor je niemand zeuren. Leukste is nog wel DPS charts spammen op Spine, waar het juist om de 10 stacks gaat (langzame dps).
De dps die je als SV hunter doet kun je als BM hunter bijvoorbeeld zeer dicht benaderen, maar vraagt wat meer kennis/timing.
Toevallig vandaag een post/blog over parry/dodge rating en diminishing returns in MoP gelezen. dat begint toch aardig op rocketscience te lijken