Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208
Mijn huidige guild is zo goed als dood, dus het word tijd op zoek te gaan naar iets anders.
Ik ben geen die-hard raider ofzo, maar zou het wel leuk vinden af en toe eens DS te doen.
Dus mochten hier mensen zitten, die iets leuks weten, let me know
Social kan altijd, alleen zul je dan niet voor raids gevraagt worden tenzij echt nodig !.Sinty schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:59:
Klein vraagje:
Hier zitten blijkbaar wat mensen van Bladefist - Continuum
Is er in die actieve guild daar nog plaats voor een social holy pally/druid tank?
Mijn huidige guild/realm ligt helaas zo goed als plat en alle mensen met wie ik origineel speelde zijn weg/gestop.
Armory linkjes:
http://eu.battle.net/wow/en/character/khadgar/Holynun/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/khadgar/Drsinty/simple
wel natuurlijk volk zat om mee een dungeon te doen etc.
En je mag van mij altijd komen, alleen kan ik niet iedereen onder " friend of mek " neerzetten dat zijn der nu al zo'n beetje 10....
YES Heb hemrobindboer schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:14:
Zo eens kijken of ik m'n choppertje kan regelen voor 15k
Vrij normale prijs
Gistere weer geraid en Hagara en Ship neer gehoekt
Daarna nog wat gedaan op Spine en de 1e 50% is gelukt, nu nog het laatste
./slik
[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2012 10:03 ]
Nice, GZ nog wat mogen looten?Mektheb schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:03:
[...]
Vrij normale prijs
Gistere weer geraid en Hagara en Ship neer gehoekt, ging best lekker.
Daarna nog wat gedaan op Spine en de 1e 50% is gelukt, nu nog het laatstehet moeilijkste....
./slik
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
wat is 50%? aangezien er drie platen zijn? Het moeilijkste van de fight blijft het onder controle houden. van de chaos. als dat lukt dan kan ut niet meer misgaan en zorgen dat de damage debuff income goed verdeelt wordt met dispelling.Mektheb schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:03:
[...]
Vrij normale prijs
Gistere weer geraid en Hagara en Ship neer gehoekt, ging best lekker.
Daarna nog wat gedaan op Spine en de 1e 50% is gelukt, nu nog het laatstehet moeilijkste....
./slik
Nope helaas niets, mijn rol's zijn elke keer 8 of 6 of 30.
Maar andere guildie's wel natuurlijk en dat is ook prima !.
Denk dat het in MoP tijd voor een loot systeem EGDP ofzo gaat worden ( als het zo heet ).
Al met al ben ik zeer tevreden als we zo lekker kunnen oefenen op spine zie ik nog wel een kil komen binnen een paar weken. ( ja joe optimistisch )
Maar daar gaan we wel natuurlijk voor, iedereen helpt elkaar lekker en we geven mekaar tips en tricks en zo komen we er wel.
Vond de DPS op Ship best ok al zeg ik het zelf.
50% is het eigenlijk niet, maar we hadden de 1e plate down uit eindeljjk met de 1e ronde dps op de Tendon van 43% en op de 2e ronde de 1e Tendon down.Lcount schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:41:
[...]
wat is 50%? aangezien er drie platen zijn? Het moeilijkste van de fight blijft het onder controle houden. van de chaos. als dat lukt dan kan ut niet meer misgaan en zorgen dat de damage debuff income goed verdeelt wordt met dispelling.
Daarna door op de 2e Plate de 1e Tendon op 48% even zo uit me hoofd.
Dus als je het zo bekijkt moet je nog een 2e ronde op de 2e tendon en dan de laatste nog.
Maar zover zijn we nog niet, en ik weet het dan nog veeeeeeeeeeeeeeel moeilijker gaat worden
Helemaal aangezien het onze 1e try's op Spine Heroic was.
[ Voor 37% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2012 18:55 ]
We krijgen met hero en cooldowns 1 tendon net niet in 1 keer neer. Dat zou het denk ik wel iets makkelijker maken. Achja, onze grootste uitdaging is een team bij elkaar krijgen. DS duurt inderdaad wel erg lang inmiddels.
Een hoop addons zullen nog moeten worden geupdate voor MoP voordat ze weer werken.Ketho schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 02:27:
Woot addons zijn nu enabled in de MoP beta
maar bijna niets werkt nog blijkbaar
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Je kan ook bij Blizzard online gewoon met ideal betalen hoorVerwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:11:
mehh Kan geen nieuwe gamecard kopen op gamecard.nu want er komt een 'technische fout' op bij betalen met bancontact
Verwijderd
Ik ben Belg en ik wil dus bijgevolg met Bancontact betalen, dat gaat niet bij BlizzardMektheb schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:13:
[...]
Je kan ook bij Blizzard online gewoon met ideal betalen hoor
Ah my bad, niet iedereen is natuurlijk een Nederlander.Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:17:
[...]
Ik ben Belg en ik wil dus bijgevolg met Bancontact betalen, dat gaat niet bij Blizzard
Kan je niet met direct debit betalen ?. ( zeg maar iets hoor )
Kan je in principe zelfs gewoon bij de post halen denk ik. Google anders even op Bpaid
Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

Gister Darkmoon Faire gedaan. Speel dit spel al 6 jaar maar had het nog nooit gedaan
Maar was echt super tof, weer wat achievements erbij en een leuke ervaring.
Jullie nog wat gedaan ? en hebben jullie tips hoe ik die chest kan looten in die arena ?
hoeveel damage denk je zelf in te leveren?Thysiej schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:57:
Afgelopen weekeind heb ik even wat tijd besteed aan het analyseren van Spine Heroic (10 man) en ik denk dat het voor onze groep verstandiger is om als assasination te gaan dan als subtlety, ook al doet subtlety meer damage op de burning tendon. In onze groep hebben we verder niemand die de 8% debuff kan doen voor spelldamage taken, waardoor het verschil qua damage met subtlety meer dan goed gemaakt zou moeten worden. Iemand hier tips over of argumenten waardoor ik toch subtlety zou moeten gaan?
Dat is niet zo gemakkelijk te beantwoorden, dat is afhankelijk van hoe je de rotation uitvoert, gear etc. etc.
De burst damage van assasination ligt sowieso hoger dan die van combat, dus als ik de rotation goed uitvoer zou ik meer damage moeten doen op de tendon dan mij huidige 880k (uit mijn hoofd); daarnaast zouden mages, pala's, dk's, shadowpriests en dergelijke 8% meer damage doen, waardoor we de tendon met iets meer gemak neer zouden moeten kunnen halen.
Ik ben begonnen met spelen toen de faire net nieuw was toegevoegd en ik doe er juist heel veel mee. In de weken dat er geen faire is koop ik van alles aan quest items op. Daar bewaar ik dan 2 sets van (ik heb 2 characters) om in te leveren elke maand en de rest verkoop ik op de AH in de week van de faire. Ik koop voor ~50g en verkoop voor ~400g per stuk vaak. Met alleen die quest items en de profession quests haal je dan al snel zo'n 100 tickets. Deze maand heb ik bijv. 2 caster heirloom trinkets gekocht met de tickets. Volgende maand misschien weer wat andere heirlooms.robindboer schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:08:
Zo, Het is weer maandagzucht....
Gister Darkmoon Faire gedaan. Speel dit spel al 6 jaar maar had het nog nooit gedaan![]()
Maar was echt super tof, weer wat achievements erbij en een leuke ervaring.
Jullie nog wat gedaan ? en hebben jullie tips hoe ik die chest kan looten in die arena ?
Zorg ook dat als je een nieuwe toon aanmaakt dat je zo snel mogelijk die field guide ophaalt. In dungeons ben je dan bijna altijd de enige --> gratis quest items die je zelf kunt gebruiken of voor 400g kunt verkopen
De enige achievement die ik hier mis is die pvp achievement. Als niet pvp-er moet ik hier waarschijnlijk ooit een guild groep loslaten in de arena en dan afspreken dat we om de beurt winnen of zo, al is dat niet echt netjes... Elk uur of zo is er een deathmatch en als je dan de arena instapt en last man standing bent kun je de kist openen.
Dat klinkt wel goed, als ik zag we met Harian erbij al rond de 40% zaten, op de 1e Tendon.Thysiej schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:11:
[...]
Dat is niet zo gemakkelijk te beantwoorden, dat is afhankelijk van hoe je de rotation uitvoert, gear etc. etc.
De burst damage van assasination ligt sowieso hoger dan die van combat, dus als ik de rotation goed uitvoer zou ik meer damage moeten doen op de tendon dan mij huidige 880k (uit mijn hoofd); daarnaast zouden mages, pala's, dk's, shadowpriests en dergelijke 8% meer damage doen, waardoor we de tendon met iets meer gemak neer zouden moeten kunnen halen.
Ben benieuwd.
nu moet ik m'n mana nog zien te managen, want dat was echt naadje.Mektheb schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:43:
[...]
Dat klinkt wel goed, als ik zag we met Harian erbij al rond de 40% zaten, op de 1e Tendon.
Ben benieuwd.
te lui voor voorlopig
teveel domme mensen in LFR, waar ik dus geen gold aan ga verspillen (sorry, alle corruptions nuken op spine en daar 6x wipen is geen geld voor gems/enchants waard)
en 5 mans tank ik wel gewoon.
Later deze week mn vriendins shaman door MC boosten, ze heeft de bloods, ze heeft de ingots, ze heeft alles behalve de fiery cores
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
-Er staat er maar één character op dat account; een lvl 10 drood waarvan ik de naam weet en waarvan de naam ook te vinden is op de armory.
-Ik weet niet welk e-mail-adres er gekoppeld is aan dat account en het account stamt volgens mij nog uit de tijd dat er geen battle.net was. Op alle recovery pages vragen ze om battle.net e-mail terwijl dat account dus nooit is omgezet naar battle.net.
-Ik weet niet welke voornaam + achternaam er gekoppeld is aan dat account. Zouden m'n echte namen kunnen zijn, maar ook fictieve namen die ik ooit ff snel verzonnen heb.
Als ik Blizzard bel kan ik wel een lijst geven met e-mail-adressen en voornaam/achternaam die mogelijk aan het account zijn gekoppeld, maar van geen weet ik 100% zeker of ik die destijds heb ingevuld tijdens m'n registratie en ik wil ook niet echt het risico lopen dat ik overkom als een hacker die iemand z'n account wil overnemen. Ik kan evt. uiteraard wel een kopie van m'n legitimatie opsturen.
Op https://eu.battle.net/account/support/identify-account.html kom ik geen meter verder omdat ik dus niet meer weet welke gegevens ik ooit heb ingevuld.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik denk dat ze dat niet gaan doen maar proberen kan altijdtemp00 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:31:
Wie iemand of 't volgende een beetje kans van slagen heeft? Ik heb een oud account die ik via m'n main-account een scroll wil sturen. Het probleem is dat ik geen toegang heb tot dit oude account. Dit komt doordat ik het account-naam & password niet meer weet. Tevens:
-Er staat er maar één character op dat account; een lvl 10 drood waarvan ik de naam weet en waarvan de naam ook te vinden is op de armory.
-Ik weet niet welk e-mail-adres er gekoppeld is aan dat account en het account stamt volgens mij nog uit de tijd dat er geen battle.net was. Op alle recovery pages vragen ze om battle.net e-mail terwijl dat account dus nooit is omgezet naar battle.net.
-Ik weet niet welke voornaam + achternaam er gekoppeld is aan dat account. Zouden m'n echte namen kunnen zijn, maar ook fictieve namen die ik ooit ff snel verzonnen heb.
Als ik Blizzard bel kan ik wel een lijst geven met e-mail-adressen en voornaam/achternaam die mogelijk aan het account zijn gekoppeld, maar van geen weet ik 100% zeker of ik die destijds heb ingevuld tijdens m'n registratie en ik wil ook niet echt het risico lopen dat ik overkom als een hacker die iemand z'n account wil overnemen. Ik kan evt. uiteraard wel een kopie van m'n legitimatie opsturen.
Op https://eu.battle.net/account/support/identify-account.html kom ik geen meter verder omdat ik dus niet meer weet welke gegevens ik ooit heb ingevuld.
Die fiery cores had ik > 100 gehad als ik die was blijven doorsparen. Ik heb 14 Ragnaros kills (dus volledige clears) maar die fiery cores droppen echt overal. Heel veel van trash ook. Bij ons op de AH krijg je ze voor < 1 gold. Die bloods hebben me wel heel veel moeite gekost trouwens. Maar sinds vorige week heb ik dus de legendarylanerios schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:18:
...
Later deze week mn vriendins shaman door MC boosten, ze heeft de bloods, ze heeft de ingots, ze heeft alles behalve de fiery cores(ook de eye, 2x in 2 weken haha)
Verwijderd
Ik zou zeggen; Follow the Money! of in dit geval Trace Back the Moneytemp00 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:31:
Wie iemand of 't volgende een beetje kans van slagen heeft? Ik heb een oud account die ik via m'n main-account een scroll wil sturen. Het probleem is dat ik geen toegang heb tot dit oude account. Dit komt doordat ik het account-naam & password niet meer weet. Tevens:
Ik kan op mijn VISA pagina kijken welke transacties ik allemaal heb verricht met daarbij een betalingskenmerk, dit krijg je waarschijnlijk ook wel te zien op je Rabo/ING etc. pagina.
Misschien dat een betalingskenmerk+kopie van je ID genoeg is voor Blizz om je gegevens te geven.
Euvel is dus wel dat je via VISA of zo iets moet hebben betaald om achter dat kenmerk te komen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Toch maar ff een paar keer Blizz telefonisch geprobeerd te bereiken, maar ik krijg de hele tijd te horen dat de (telefonische) queue vol is. Soort van additional instances cannot be launched probleempje

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Spoken like a true GoblinVerwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:24:
[...]
Ik zou zeggen; Follow the Money! of in dit geval Trace Back the Money
[..]
Vanwege gebrek aan tijd hebben wij in de vorige tier Ragnaros HC moeten laten liggen, nadat we er in totaal een uur of 8 de tijd voor hebben gehad. Met de gear die we toentertijd hadden hebben we een aantal keer P3 mogen aanschouwen, maar altijd wel met enorme moeite. De afgelopen reset hebben we onze twee raid avonden eraan besteed, met een kill tot gevolg.
Het blijft een cool gevecht, met mijns inziens een beter uitgewerkte spanningsboog in het gevecht. De verschillende fases voelen daar veel verschillender dan de fases van het Madness gevecht, en de interactie met de NPCs tijdens Raggy HC voelt gewoon beter.
Uiteraard was de voorsprong in gear ons tamelijk gunstig gezind, maar door het carryen van anderhalve DPS was met name de Meteor push van P3 nog altijd best een uitdaging. De timing van de World in Flames vlak voor het vallen van de tweede Meteor was vaak een reddende factor. P4 was daarna niet een heel lange learning curve, nadat iedereen een beetje wist hoe zich te positioneren. In eerste instantie warenw e zelfs nog heel braaf 3 groepjes van 3 man an het vormen in de Ice Patches, maar nadat ik me herinnerde daar iets over gelezen te hebben zijn we toch maar ongeorganiseerd in dat ding gaan staan. Op onze kill attempt spawnde op 5% nog een Roots precies onder Raggy, maar gelukkig was de DPS hoog genoeg om nog nét voor de Empowered Sulfuras een kill binnen te slepen. T13 en T12 nu dus volledig Heroic gecleard
Heb me zelf nog niet verdiept in het DMF gebeuren. Welke items koop en verkoop je precies?IntToStr schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:35:
[...]
Ik ben begonnen met spelen toen de faire net nieuw was toegevoegd en ik doe er juist heel veel mee. In de weken dat er geen faire is koop ik van alles aan quest items op. Daar bewaar ik dan 2 sets van (ik heb 2 characters) om in te leveren elke maand en de rest verkoop ik op de AH in de week van de faire. Ik koop voor ~50g en verkoop voor ~400g per stuk vaak. Met alleen die quest items en de profession quests haal je dan al snel zo'n 100 tickets. Deze maand heb ik bijv. 2 caster heirloom trinkets gekocht met de tickets. Volgende maand misschien weer wat andere heirlooms.
Zorg ook dat als je een nieuwe toon aanmaakt dat je zo snel mogelijk die field guide ophaalt. In dungeons ben je dan bijna altijd de enige --> gratis quest items die je zelf kunt gebruiken of voor 400g kunt verkopen
De enige achievement die ik hier mis is die pvp achievement. Als niet pvp-er moet ik hier waarschijnlijk ooit een guild groep loslaten in de arena en dan afspreken dat we om de beurt winnen of zo, al is dat niet echt netjes... Elk uur of zo is er een deathmatch en als je dan de arena instapt en last man standing bent kun je de kist openen.
Zelf probeer ik mijn gold binnen te halen met het laag inkopen van truegold/gems en wat transmuten van inferno rubies wanneer de carnelians laag in prijs staan. Zoek echter nog een soort bron van inkomsten ^^
Tier 11 was lekker moeilijk inderdaad. Ik denk dat er in verhouding ook maar zeer weinig guilds ten tijde van Tier 11 tot Sinestra zijn gekomen (en de achievement 'I can't hear you over the sound of how awesome I am' binnen hebben gesleept). Juist door het aantal bosses en de sterk wisselende omgevingen (door verschillende dungeons) vond ik het wel een leuke tier.Yintha schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:17:
Naar mijn mening is de Tier 11 content de moeilijkste content geweest van deze expansion.
Zoek in de AH op rare quest items met level 15. Er zijn daar 7 verschillende items te vinden. Voornamelijk de pve items zijn voor goed geld te verkopen. Er is er ook nog 1 met level 85, die kan soms helemaal veel opleveren. Ten slotte is er nog Soothsayer runes (of zoiets), maar die kun je altijd voor 1 of 2 gold kopen bij ons. Die krijg je namelijk van morchok, dus heel veel van in de omloop.Saul schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:28:
[...]
Heb me zelf nog niet verdiept in het DMF gebeuren. Welke items koop en verkoop je precies?
Zelf probeer ik mijn gold binnen te halen met het laag inkopen van truegold/gems en wat transmuten van inferno rubies wanneer de carnelians laag in prijs staan. Zoek echter nog een soort bron van inkomsten ^^
Ik heb al een week 10 verschillende epic gems in de verkoop, vaak ook lang de laagste prijs, maar niemand koopt die krengen. Straks moet ik ze zelf maar gaan gebruiken of zo, want vanaf MoP heb je er helemaal niets meer aan
Dat kwam ook deels door de nieuwe manier van spelen in Cata. Ik had in het begin erg veel mana problemen. Nu heb ik daar veel minder last van. FL was ook best pittig te noemen. DS is dankzij de LFR een stuk minder uitdagender geworden. Meeste tacts wist je dus al. Alleen Heroic Spine is een bitch gebleken.Yintha schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:17:
Naar mijn mening is de Tier 11 content de moeilijkste content geweest van deze expansion.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Volgens mij valt het aantal guilds met die achiev nog steeds mee. Een tijd terug was er omderzoek gedaan hoeveel mensen T10 uberhaupt op heroic afgemaakt hadden.Thysiej schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:39:
[...]
Ik denk dat er in verhouding ook maar zeer weinig guilds ten tijde van Tier 11 tot Sinestra zijn gekomen (en de achievement 'I can't hear you over the sound of how awesome I am' binnen hebben gesleept).
Zal eens zoeken naar een linkie.
Komt ook door de 'versheid' van de nieuwe content denk ik. Als je in T11 bezig ging had je gear waarvoor de content bedoeld was, misschien wel ietsje minder zelfs. Terwijl je, als je Firelands voor het eerst indook, je eigenlijk al betere gear had dan waarvoor de content bedoeld was, ervan uitgaande dat je wat heroics in T11 had gedaan. Tel daarbij op dat een aantal classes nieuwe mechanics hadden gekregen, dat het hele healing model was vernieuwd, en dat voor het eerst 10 en 25m raiding 'even moeilijk' zou moeten zijn. Wat in T11 meteen al mislukteYintha schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:17:
Al met al denk ik dat een 10m raider T11 als moeilijkst zal bestempelen, terwijl een 25m raider misschien wel T12 zal aanwijzen. Pre nerfs, natuurlijk.
Wij hebben de meeste moeite gehad met T11 content, absoluut.

Misschien binnenkort eens een video'tje maken terwijl ik als Alliance aan het trollen ben in Orgr AH. Ik kan daar op die bovenste verdieping komen en vanaf daar volop casten

Na de eerste try bleek al direct dat er meer damage gedaan werd op de tendon, één keer kregen we deze zelfs in één lift tot 37% (zonder hero). Nu is het natuurlijk niet helemaal te vergelijken of die 8% increased spell damage debuff die ik doe daar voor zorgt of dat iedereen zich gewoon beter had voorbereid, maar ik maak mezelf graag wijs dat het door de spell debuff komt
De progressie zit er duidelijk in in dat gevecht, al denk ik wel dat het op de 3e tendon helemaal erg gaat worden... Uiteindelijk even een clear op normal gedaan, Mektheb eindelijk zijn Will of Unbinding binnen. Na hoeveel weken/clears was dat precies Mektheb?
Op Deathwing normal één stomme whipe door te hoge dps (ben je niet meer gewend als je met hc progress bezig bent) waardoor de eerste Blistering tentacles per ongeluk up waren terwijl we de Mutated Corruption aan het neer dpsen waren. Niemand had het door totdat de debuff te hoog gestacked was en er doden vielen xD.
Al met al een goede raidavond, met veel plezier. Ik zit nu ergens rond de 250 Shadowy gems, nog iets meer dan 80 te gaan dus (2 weken hopelijk) voor mijn stage 2 daggers!
succes daarmee. nogal duidelijk als je vanaf daar casttemp00 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:21:
Hey het AH in het Dwarven district kan je makkelijk onder komen zeg. Ik loop naar binnen, doe op de helft nietsvermoedend een blink + sprong en ik sta opeens onder het AH. Wist wel dat mensen wel eens in andere gebieden exploiten op die manier, maar niet dat het zo makkelijk was. Was ook prima te re-produceren. Leuk nieuw speeltje
Misschien binnenkort eens een video'tje maken terwijl ik als Alliance aan het trollen ben in Orgr AH. Ik kan daar op die bovenste verdieping komen en vanaf daar volop casten. Beetje jammer alleen dat de guards die daar staan, gewoon door niet-LoS heen knallen

en je ligt trouwens al neer wanneer je ook maar 1 stap in org zet. alleen rogues kunnen daar op komen. maar dan kunnen ze niets. kijk al uit naar het filmpje van de horde waar ze jouw aan het ganken zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Hajame op 03-07-2012 09:17 ]
ik kon het niet laten ook te rollen aangezien ik 'm ook nog kan gebruiken (94 vs mek's 68?), maar 'm toch maar aan mek laten geven.Thysiej schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:12:
Gisteravond de raidinvite declined, ik zat tot 20.30 op het werk. Toen ik rond 21.00 online kwam kreeg ik na een paar minuten al een whisper van de raidleader, of ik mee wilde een paar whipes doen op Spine HC en vervolgens een clear doen op normal. Daar had ik wel oren naar, kon ik direct even proberen of de total damage op een burning tendon beter was als ik als assasination ging.
Na de eerste try bleek al direct dat er meer damage gedaan werd op de tendon, één keer kregen we deze zelfs in één lift tot 37% (zonder hero). Nu is het natuurlijk niet helemaal te vergelijken of die 8% increased spell damage debuff die ik doe daar voor zorgt of dat iedereen zich gewoon beter had voorbereid, maar ik maak mezelf graag wijs dat het door de spell debuff komt
De progressie zit er duidelijk in in dat gevecht, al denk ik wel dat het op de 3e tendon helemaal erg gaat worden... Uiteindelijk even een clear op normal gedaan, Mektheb eindelijk zijn Will of Unbinding binnen. Na hoeveel weken/clears was dat precies Mektheb?
Op Deathwing normal één stomme whipe door te hoge dps (ben je niet meer gewend als je met hc progress bezig bent) waardoor de eerste Blistering tentacles per ongeluk up waren terwijl we de Mutated Corruption aan het neer dpsen waren. Niemand had het door totdat de debuff te hoog gestacked was en er doden vielen xD.
Al met al een goede raidavond, met veel plezier. Ik zit nu ergens rond de 250 Shadowy gems, nog iets meer dan 80 te gaan dus (2 weken hopelijk) voor mijn stage 2 daggers!
Heb zelf nu goed door hoe m'n mana te managen de eerste 3 lifts, zodat ik niet bij de 1e roll al compleet oom ben. t13 spiritwalker's grace haste buff + teluric currents = pure win.
Minder greater healing wave casten ook
En tot mijn verbazing: chain heal is niet zo'n waste daar als ik dacht dat het was. Dus met healing rain, riptide, chain heal en healing wave kom ik een heel eind.
is T11 ook niet de minst generfde content deze expansion? Dat geeft namelijk wel een vertekend beeld, denk ik.Yintha schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:17:
Neemt niet weg dat wij in DS hc gear nog knap veel moeite hadden met sinestra: de awareness die nodig is voor met name de cutting beam en dispelling is niet te cheaten met betere gear.
In hoeverre is het verstandig om de lifts altijd zo te timen dat er 2 minuten tussen de lifts zit? Voor het gebruiken van cooldowns is het in ieder geval verstandig naar mijn idee, maar het kan zijn dat het voor de healers/tanks dan een stuk moeilijker wordt.JoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:33:
[...]
ik kon het niet laten ook te rollen aangezien ik 'm ook nog kan gebruiken (94 vs mek's 68?), maar 'm toch maar aan mek laten geven.
Heb zelf nu goed door hoe m'n mana te managen de eerste 3 lifts, zodat ik niet bij de 1e roll al compleet oom ben. t13 spiritwalker's grace haste buff + teluric currents = pure win.
Minder greater healing wave casten ook![]()
En tot mijn verbazing: chain heal is niet zo'n waste daar als ik dacht dat het was. Dus met healing rain, riptide, chain heal en healing wave kom ik een heel eind.
Het dps'en van de Amalgamation gaat nog steeds prima merk ik, lekker door dps'en tot 6~7% en dan de bloods oppakken. Die laatste paar procent duurt dan nog erg lang viel mij op, horen ranged die niet 'ff' neer te nuken?
Veel healers gaan voor Spine progress voor een maximale Spirit build om op die manier zoveel mogelijk grote heals te kunnen casten. Ik heb destijds ook al mijn haste ingeruild voor spirit, en dat zorgde ervoor dat ik inerdaad gigantisch veel mana had om te verspillen. Overhealing is tijdens progress daar best te verdedigen. Maar als Shaman gok ik dat je sowieso al een max spirit build hebtJoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:33:
[...]
ik kon het niet laten ook te rollen aangezien ik 'm ook nog kan gebruiken (94 vs mek's 68?), maar 'm toch maar aan mek laten geven.
Met welke andere healers mag je het doen? Vaak helpt het als je je healing CDs een beetje netjes over de verschillende heavy healing periodes verspreidt, en bepaalde CDs zijn nu eenmaal beter dan andere...
Lifts wil je zo snel mogelijk als kan laten gebeuren. Aan het begin van het gevecht zit je te wachten op genoeg Bloods, maar met name op de derde plate is het een zaak dat je zsm de Amalg naar 10% krijgt en de lift forceert. Als je hier gaat wachten op CDs word je onherroepelijk overlopen door Bloods.Thysiej schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:38:
[...]
In hoeverre is het verstandig om de lifts altijd zo te timen dat er 2 minuten tussen de lifts zit? Voor het gebruiken van cooldowns is het in ieder geval verstandig naar mijn idee, maar het kan zijn dat het voor de healers/tanks dan een stuk moeilijker wordt.
Het dps'en van de Amalgamation gaat nog steeds prima merk ik, lekker door dps'en tot 6~7% en dan de bloods oppakken. Die laatste paar procent duurt dan nog erg lang viel mij op, horen ranged die niet 'ff' neer te nuken?
Wat Amalg AoE betreft is het een fijn spel tussen tank, Blood puddles en je DPS. Als je alle puddles dichtbij de plate hebt kan je tank 9 stacks pakken, en dan blijven staan. Het is dan aan je DPS om de Amalg zsm naar 0% te brengen en dan weg te wezen. Bij ons is een aantal ranged DPS dan nog bezig met het DPSen van de Corruption, zodat deze down gaat vlak voor de lift, en niet nog een Grab doet tijdens het Tendon DPSen. En soms betekent dat dat de Amalg iets te lang op 9 stacks blijft staan en loopt te AoEen. Dat leer je vanzelf te finetunen
Wij gebruiken overigens iedere Nuclear Blast en de AoE daarvoor een healer CD. De laatste tijd komt dat neer op mijn Tranq op de eerste, en Tree of Life op de tweede (dat laatste om stacks LB te kunnen laten tikken voorafgaand aan de Roll, om daarmee de debuff alvast wat voor te werken. Op de roll gebruiken wij Hymn van onze Holy priet en één van de CDs van onze pally. Die gebruikt zijn Aura Mastery vaak ook voorafgaand aan een Nuclear Blast. Maar als we een andere healer setup hebben verandert dat natuurlijk.
[ Voor 44% gewijzigd door Blistimo op 03-07-2012 09:52 ]
Verwijderd
Meteen een kill op Spine heroic gehaald, jemig wat maken die twee extra nerfs in de tussentijd een verschil

Ook zijn we geswitched van Heroism op de laatste plate naar heroism op de eerste plate, die krijgen we er dan met 1 lift af. Dat scheelt een hoop elende later in het gevecht.
Eens kijken wat nu. Ik heb gisteren voorgesteld om de raid te extenden en HC Madness te halen en daarna te focussen op een normal raid voor de missende achievements.
Nice, hoe kun je er kans op maken ?Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:39:
[blue post] Ik zeg het maar even; ook bij ons binnenkort bètakeys voor World of Warcraft: Mists of Pandaria. Stay tuned! [/blue post]
Tweakers.net kennende, iedere dag deze site in gaten houden en zo snel mogelijk reageren.
Btw. Heb de aankondiging ook even in de topicstart gezet.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 03-07-2012 10:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zelf sla ik de beta gewoon helemaal over. Ik zie het met de release allemaal wel.
rolls was spirit link + evt tranq, nuclear blast aura mastery/tank cd
wachten met lifts is voor mij niet nodig. iedere eerste lift heb ik spiritwalkers grace, iedere 2e m'n herbalism perk.
Bovendien: wachten betekend meer bloods en dat is precies datgene wat je wilt beperken.
@thys: die amalgamation mag idd wel wat sneller neer zodra hij de 9 stacks heeft. De 4-6 pulses die we daar kregen zijn er minstens 2 teveel.
Dat was de reden ook dat ik er de elke keer bij bleef tot de nuclear blast, dan ging het stukken sneller. Met feint daar nog eens bij pak ik ook geen bergen damage. Het was dikke pech dat ik de grip kreeg op het moment dat de explosion was, waardoor ik niet meer weg kon lopenJoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:07:
healing team is shaman, druid en paladin, met de paladin op dispelling duty, en ik ga voor spine idd voor een max spirit setup (vp trinket hoofdzakelijk).
wachten met lifts is voor mij niet nodig. iedere eerste lift heb ik spiritwalkers grace, iedere 2e m'n herbalism perk.
Bovendien: wachten betekend meer bloods en dat is precies datgene wat je wilt beperken.
@thys: die amalgamation mag idd wel wat sneller neer zodra hij de 9 stacks heeft. De 4-6 pulses die we daar kregen zijn er minstens 2 teveel.
risico van melee, ik ken het. Is me als frost dk ook al meerdere malen overkomenThysiej schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:14:
[...]
Dat was de reden ook dat ik er de elke keer bij bleef tot de nuclear blast, dan ging het stukken sneller. Met feint daar nog eens bij pak ik ook geen bergen damage. Het was dikke pech dat ik de grip kreeg op het moment dat de explosion was, waardoor ik niet meer weg kon lopen
Mag ik eerlijk zijn ?.lanerios schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:11:
De CE mount + pet = awesome! Dat wordt mn volgende CE (dan heb ik alle CE's behalve vanilla yay)
Buttfugly......
ThanksJoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:33:
[...]

Na een hele lange tijd, hij is ooit al is gedropt maar toen was ik bugged en op de Ship en niet egible om de loot te krijgen.
[ Voor 61% gewijzigd door Mektheb op 03-07-2012 11:26 ]
Ziet er solide uit. Ik zou zeggen dat je in principe op alle rolls wel Link + Tranq wilt. Die combinatie verplettert debuffs en je rolls zijn dan absoluut geen risico meer. En dan heeft je druid nog ToL voor een Nuclear Blast of mogelijk pre roll padding, en je pala is vrij om te dispellen en de Blasts te handelen. Bij ons doet de paladin trouwens by far de meeste healing, maar die heeft zijn healing stijl er wel op aangepast. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, en of healing überhaupt een probleem is, maar aan je setup ligt het niet.JoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:07:
healing team is shaman, druid en paladin, met de paladin op dispelling duty, en ik ga voor spine idd voor een max spirit setup (vp trinket hoofdzakelijk).
[..]
mijn mana was een probleem, healing nog niet.Blistimo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:36:
[...]
Ziet er solide uit. Ik zou zeggen dat je in principe op alle rolls wel Link + Tranq wilt. Die combinatie verplettert debuffs en je rolls zijn dan absoluut geen risico meer. En dan heeft je druid nog ToL voor een Nuclear Blast of mogelijk pre roll padding, en je pala is vrij om te dispellen en de Blasts te handelen. Bij ons doet de paladin trouwens by far de meeste healing, maar die heeft zijn healing stijl er wel op aangepast. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, en of healing überhaupt een probleem is, maar aan je setup ligt het niet.
En ik zeg 'nog', aangezien we lift 5 en 6 nog niet gezien hebben en dus ook nog geen gevoel hebben bij de damage die de bloodtank daar krijgt..
De healing meter zag er de hele avond behoorlijk gebalanceerd uit, rekening houdende met het feit dat de paladin alle dispels verzorgd.
WoL linkje van gister avond (een drietal whipes in ieder geval)Blistimo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:36:
[...]
Ziet er solide uit. Ik zou zeggen dat je in principe op alle rolls wel Link + Tranq wilt. Die combinatie verplettert debuffs en je rolls zijn dan absoluut geen risico meer. En dan heeft je druid nog ToL voor een Nuclear Blast of mogelijk pre roll padding, en je pala is vrij om te dispellen en de Blasts te handelen. Bij ons doet de paladin trouwens by far de meeste healing, maar die heeft zijn healing stijl er wel op aangepast. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, en of healing überhaupt een probleem is, maar aan je setup ligt het niet.
Als iemand nog andere tips en op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag!
Ik vind ze op zich wel ok, maar ze zijn dan ook ontworpen om 'bad spirits' af te schrikken, net als hun chinese tegenhangers
En ja, dan heb ik ook alle CE's behalve den eerschte
Ik hoop al snel op een pre-patch. Ik wil m'n account wide mounts D:
Totale healing done is genoeg om het tot het eind vol te houden, maar daarvoor moet je natuurlijk wel de mana hebben. Ik zie wel dat jullie langste attempt aanmerkelijk langer duurt dan onze kills, zoals ook hier te zien. Als je na 9 minuten nog geen derde plate ziet kan ik me voorstellen dat je healer mana op een gegeven moment op is. Maar onze eerste kill was ook richting de 12 minuten (ik kon 4 keer Tranq casten, waarvan de eerste op de eerste roll en de laatste tijdens de laatste Tendon burn), dus zo gek is het niet voor een eerste kill. Maar hoe korter je de fight maakt, hoe beter het moet gaan. En waar je op de eerste plates nog aan het wachten bent op Bloods, kun je op de laatste plates veel meer aandacht aan de Amalg besteden. Wij stoppen met Blood focus op de derde plate, en die duurt voor ons dan ook verreweg het kortst.Thysiej schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:40:
[...]
WoL linkje van gister avond (een drietal whipes in ieder geval)
Thysiej schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:40:
[...]
WoL linkje van gister avond (een drietal whipes in ieder geval)
tevens: bovenaan m'n power gains: teluric currents. lol.
Nopes ik kan daar makkelijk met elke class komen. Bedoel ook niet de zijkanten, maar echt boven de Ah-npc's of xelfs op die dwarsbalken in het midden tegen het plafond. Horde kan ik daar makkelijk LoS'n. Beetje vervelend alleen als er een Dk staat of een rogue die shadowsteppedfenylalaline schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:16:
[...]
succes daarmee. nogal duidelijk als je vanaf daar cast1 keer casten = insta kill for horde
en je ligt trouwens al neer wanneer je ook maar 1 stap in org zet. alleen rogues kunnen daar op komen. maar dan kunnen ze niets. kijk al uit naar het filmpje van de horde waar ze jouw aan het ganken zijn
Ik zie dat jullie elke 3 minuten een Burning tendon neerhalen, daar waar wij er 4 minuten over deden om de eerste neer te halen De tweede hadden wij na 9 minuten net niet neer, omdat ik doodging door een fiery-grip+nuclear-blast; anders waren we na iets meer dan 9 minuten op de derde plate aangekomen. Deze week weer proberen:)Blistimo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:49:
[...]
Totale healing done is genoeg om het tot het eind vol te houden, maar daarvoor moet je natuurlijk wel de mana hebben. Ik zie wel dat jullie langste attempt aanmerkelijk langer duurt dan onze kills, zoals ook hier te zien. Als je na 9 minuten nog geen derde plate ziet kan ik me voorstellen dat je healer mana op een gegeven moment op is. Maar onze eerste kill was ook richting de 12 minuten (ik kon 4 keer Tranq casten, waarvan de eerste op de eerste roll en de laatste tijdens de laatste Tendon burn), dus zo gek is het niet voor een eerste kill. Maar hoe korter je de fight maakt, hoe beter het moet gaan. En waar je op de eerste plates nog aan het wachten bent op Bloods, kun je op de laatste plates veel meer aandacht aan de Amalg besteden. Wij stoppen met Blood focus op de derde plate, en die duurt voor ons dan ook verreweg het kortst.
Dat kloptrobindboer schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:57:
Hallo vraagje, Begrijp ik het goed of zitten een aantal van jullie samen in een guild?
ah wat jammer,Mektheb schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:13:
[...]
Dat klopt, helaas full met alles en ook kwa social's heb ik te horen gekregen van de GM.
had wel intresse
Ze zullen toch wel geleerd hebben van de vorige acties?Zeror schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:48:
Tweakers.net kennende, iedere dag deze site in gaten houden en zo snel mogelijk reageren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als dat er bij mij bij staat kan je het wel weghalen. Ik vind je toch niet aardigMektheb schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:14:
[...]
En je mag van mij altijd komen, alleen kan ik niet iedereen onder " friend of mek " neerzetten dat zijn der nu al zo'n beetje 10....
Ben ik niet aardig,?.DrFlash schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:21:
[...]
Als dat er bij mij bij staat kan je het wel weghalen. Ik vind je toch niet aardig
Wellicht dat ze de keys gaan verdelen over verschillende dagdelen zodat iedereen een kans maakt, maar verder zou ik het niet weten.SinergyX schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:17:
[...]
Ze zullen toch wel geleerd hebben van de vorige acties?
Mij maakt het ook verder bar weinig uit, genoeg andere sites waar je ook keys straks kan bemachtigen.Zeror schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:26:
Wellicht dat ze de keys gaan verdelen over verschillende dagdelen zodat iedereen een kans maakt, maar verder zou ik het niet weten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dont put your hopes up voor deze actie danlanerios schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:31:
Ik denk het niet Sinergy, doe nu al vanaf dag 1 dat het kan mee met verschillende "contests" om een key te winnen, nog niet gelukt
Hou dan gewoon een paar keys apart en geef deze aan dedicated WoW mensen hier, zoals Rakker (zeror) die al jaren de TS bijwerkt, maar dat zal wel nooit gebeuren
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 03-07-2012 12:34 ]
Kijk de V&A en MP eens kort na D3-actieYintha schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:34:
Ik neem aan dat die hem weggeven dan
sarcast, je wil niet weten hoeveel mensen op twitter/facebook whatever liepen "LOL ik heb een beta key gekregen en ik zit er toch al in! Lekker voor je, want ik doe er niks mee" niveau mensenYintha schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:34:
Ik neem aan dat die hem weggeven dan
Ik wacht wel af, ben nieuwsgierig of het echt wat wordt of dat het echt heel heel snel weg is.
Ik denk toch dat we nog een paar dagen hebben voordat ze gegeven gaan worden, dus we hebben de tijd.
(behalve mage, vind ik maar niets
Hoever ben je daarmee ?SinergyX schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:42:
Ik moet toch eerst nog alle classes naar 85 trappen voor MoP, dus ben nog wel even zoet
(behalve mage, vind ik maar niets).
Ik ben vorige week ook maar weer eens begonnen, wil nog even 100k kills en battlemaster halen voor MoP, zit nu op ruim 95k en moet nog zo'n 15 flag defends in Arathi Basin
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Priest, warrior, druid nog. Ik heb al Mage, Warlock, Paladin Rogue al
Hunter is erg meh om te spelen
Shaman heb ik op 84'9 dus zo gedaan
DK heb ik op 60 maar die is als laatste de bedoeling
Shaman, DK, Druid, warlock, hunter op 85.
Paladin, priest 84
warrior op 83
Rogue op 68 (die beviel me goed op 80).
Mage.. 29
Dit. Ik kijk wel zoveel mogelijk de streams van de bosses. Op zich wel handig te weten wat er gaan gebeuren. En dan samen met de guild een tactiek uitvoeren die voor ons het beste werkt.maniak schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:41:
Ik heb toegang tot de beta vanwege mijn anual pass.. Ik speel expres de beta niet omdat ik de content als nieuw wil ervaren en niet "been there, done that" wil hebben als het live gaat..
Ik ben toch meer een level/lore persoon die de meeste tijd met main+alts bezig is. En dingen craften/gatheren etc..
Dus nu een beter balans vinden in een beetje raiden, en een beetje met andere dingen bezig zijn in MoP. Gelukkig kun je straks veel meer doen. Challenges, heroics, pvp arena/bg/rbg, dailies, pet battles, world pvp?, en ook de raids in duiken.
Ben nu bezig met een Blood DK aan het levelen (69). Gaat super easy hehe. Te veel mobs.. geen probleem.SinergyX schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:42:
Ik moet toch eerst nog alle classes naar 85 trappen voor MoP, dus ben nog wel even zoet
(behalve mage, vind ik maar niets).
Het zal mijn farm char worden denk ik. Plus eventueel Tank/Melee DPS. Tenzij ze daar een zooitje van maken bij Blizzard.
[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 03-07-2012 12:59 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Een vriend van me heeft destijds een D3 key gekregen, toen mocht ik leuk op zijn account spelen.
Zelf heb ik al een tijdje de MoP beta, hierop hebben mijn (irl) vrienden meer gespeeld als ikzelf.
Als de actie op tweakers komt doe ik er zeker aan mee, maar zal ik die weggeven aan iemand die dit verdient, dus iemand die actief is binnen dit topic.
Ja hoor, even 10 weken HC raggy farmen is geen enkel probleem.
/zucht
Nog grappiger als die persoon in de DS alt run laat zien geen idee te hebben waar hij mee bezig is.

[ Voor 11% gewijzigd door JoeBravo op 03-07-2012 13:55 ]
JoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:54:
leuk hoe sommige spelers heerlijk onrealistische verwachtingen hebben van het nu doen van heroic T11 en T12 content.
/zucht
offtopic:
Nog grappiger als die persoon in de DS alt run laat zien geen idee te hebben waar hij mee bezig is.
dps-en in frost presence

geen rime speccen
nauwelijks boven de tanks blijven qua dps

en dan verwachten heroic raggy wel ff te kunnen doen.
Sorry, ik pas.

/elitistjerk
bwd hc zal geen probleem zijn om op hc te doen in tier 13 gear behalve Nefarian die one shot technieken heeft in Bot hc blijft de valiona en ther al genoeg problemen te leveren. elemental de derde boss is een ramp. chogall is dan weer te doen maar wipe je ook easy. en ja dragonslayer zullen de meeste op blijven wapens al is het Door de extra dps nu wel een stuk makkelijker doordat je bepaalde technieken maar 1 keer tegen komt zoals de eggs. conclave hc is een drama te moeilijk voor de meeste mensen. alakir blijft ut zelfde op hc als je phase 1 doorkomt is het een kill. nja tier 11 hc is goed te doen maar verwacht echt geen one shotsJoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:54:
leuk hoe sommige spelers heerlijk onrealistische verwachtingen hebben van het nu doen van heroic T11 en T12 content.
/zucht
offtopic:
Denk toch zeker niet ik er mee opstap gaJoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:15:
[...]
dps-en in frost presence![]()
geen rime speccen
nauwelijks boven de tanks blijven qua dps![]()
en dan verwachten heroic raggy wel ff te kunnen doen.
Sorry, ik pas.![]()
/elitistjerk
Ik kan echt het beste in een raid met mages, locks, warriors en rogues zitten. Daar weet ik tenminste niks van, kan ik me er ook niet aan ergeren als blijkt dat ze niks van hun class wetenMektheb schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:49:
[...]
Denk toch zeker niet ik er mee opstap ga, ik zoek wel een openraid
Daarom begin ik ook zelden aan het spelen nieuwe classes: ik wil er teveel van weten voor ik er aan begin
Wat heeft het voor nut om er veel van te weten voordat je ermee begint? Over het algemeen is het pas het beste om er wat van te leren op het moment dat je niet meer 'makkelijk' kunt levelen of dat je in raids/dungeons geen idee hebt welke ability welke prio heeft, welke glyphs en welke talentbuild je het beste kunt gebruiken. Meestal kijk ik pas op level 85 naar sites als icy-veins, maxdps, elitistjerks, shadowpanther (voor mijn rogue dan), wow-head etc. etc. Daarnaast moet je mmo-champion tegenwoordig niet meer vergeten sinds ze de wedstrijd hebben gehad voor wie de beste guide kon schrijven (met als prijs ingame pets dacht ik). Voor mijn warrior heb ik daar echt veel aan gehad.JoeBravo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:54:
[...]
Ik kan echt het beste in een raid met mages, locks, warriors en rogues zitten. Daar weet ik tenminste niks van, kan ik me er ook niet aan ergeren als blijkt dat ze niks van hun class weten
Daarom begin ik ook zelden aan het spelen nieuwe classes: ik wil er teveel van weten voor ik er aan begin
ik zeg ook niet dat het logisch is, alleen dat ik zo in elkaar steekThysiej schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:58:
[...]
Wat heeft het voor nut om er veel van te weten voordat je ermee begint? Over het algemeen is het pas het beste om er wat van te leren op het moment dat je niet meer 'makkelijk' kunt levelen of dat je in raids/dungeons geen idee hebt welke ability welke prio heeft, welke glyphs en welke talentbuild je het beste kunt gebruiken. Meestal kijk ik pas op level 85 naar sites als icy-veins, maxdps, elitistjerks, shadowpanther (voor mijn rogue dan), wow-head etc. etc. Daarnaast moet je mmo-champion tegenwoordig niet meer vergeten sinds ze de wedstrijd hebben gehad voor wie de beste guide kon schrijven (met als prijs ingame pets dacht ik). Voor mijn warrior heb ik daar echt veel aan gehad.
Kijk, heb je nu een Fire mage die ice lance/arcane blast staat te spammen of een shaman met ice shock, heel stuk anders dan een BM hunter met steady shot of Demolock met shadowbolt.
Laatste LFR zat ik als BM spec (net 473 gear), kreeg enorm veel commentaar over mijn lage DPS. Ik swap naar SV, zit gewoon in de top 10, dan hoor je niemand zeuren. Leukste is nog wel DPS charts spammen op Spine, waar het juist om de 10 stacks gaat (langzame dps).
Dit topic is gesloten.