Ik ben toch wel blij dat het is uitgesteld, ik hoop dat XMS met een passende oplossing gaat komen.
Ik denk dat XMS niet had gerekend op zoveel weerstand.
En stiekem hoop ik dat dat ze begrijpen dat je niet zomaar even een vast IP kan afnemen, het is niet even iets kleins, voor sommige waaronder ik heeft het grote gevolgen, even geen gelul over zakelijk gebruik.
XMS heeft geadverteerd met een vast IP en wat je er allemaal mee kan doen zoals een webserver draaien.
Dit heb ik ook gedaan, maar niet alleen dat VPN/Web/FTP/TeamSpeak/SIP etc.
Dan kan je als ISP niet even zeggen van, ja over een paar weken zoek je maar uit hoe je het oplost, maar good luck.
Ik had al een serieuse constructie verzonnen en stond op het punt om Ziggo te gaan aanvragen, en mijn ESXI bak in een DC te gaan hangen. (en veel data verstook ik ook niet)
De enige reden dat ik nog bij XMS zit is vanwege de upload en lage ping, want IPTV is nog steeds een zorgkindje.
Ik hoop in te toekomst dat IP TV wat meer universteel gaat worden, en dan met name de PVRs
Toch vindt ik het van XMS netjes dat ze de operatie voor Static IP gebruikers nog even afblazen, ik hoop dat ze dit moment pakken om de volgende keer veel eerder en beter te communiceren.
[
Voor 3% gewijzigd door
boswandeling op 04-06-2012 18:38
]