haha
Ok, 2 LE's zijn al weg! Ik 1 en FEAR 1
dus nog 1 to go!
nice nice nice
Is iemand vandaag al bij de Mediamarkt in Eindhoven geweest? Ik wil ook aan de gang
Heeft iemand ook gevraagd hoe het nu zat met die pre-order actie in de entertainmentfolder? Of heeft niemand 'm bij de MM gepreordered?
The ramblings of an idiot
Iemand die weet of ze hem ook verkopen bij Rotterdam Beijerlandselaan? Anders ga ik er zo even langs om te checken.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik heb hem vorige week bij de MM eindhoven als pre-order besteld, maar ze wisten zelf niet wat die aanbieding nou precies inhield. In eerste instantie vertelde de medewerker dat je als extra van de mediamarkt het vip-membership kreeg, maar na verder doorvragen wist hij eigenlijk ook niet wat de tekst nu precies inhield. Je kon de normale 53,- of de LCE 60,- pre-orderen was uiteindelijk boodschap, het vip-membership kwam plotseling niet meer ter sprake.
Ik heb gisteren naar aanleiding van de berichten en foto's online nog gebeld, maar hij zou toch echt pas vrijdag beschikbaar zijn.
Ik heb gisteren naar aanleiding van de berichten en foto's online nog gebeld, maar hij zou toch echt pas vrijdag beschikbaar zijn.
Frs hier in oss verkoopt ze al (geen le) intertoys & bart smit de bon laten van die dude die hem gister al had en die gaan HQ bellen of ze ook mogen verkopen (Hun hebben wel le's)
MM R'dam Centrum verkoopt ze al, Alexandrium ook.
Die pre-order in t krantje is dus flauwekul gebleken... Je krijgt geen korting of iets extra's...
Die pre-order in t krantje is dus flauwekul gebleken... Je krijgt geen korting of iets extra's...
Toch typisch dat alles in Maastricht gisteren al klaar was.. En op je kassabon staat 69,99..Jobbie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:12:
[afbeelding]
Tjonge jonge, in Alexandrium verkopen ze m, maar in het Centrum niet... Alexandrium net ff telefonisch bevestigd...
Ryan van Centrum "ja, we moeten de bon naar de MM opsturen, en dun kunnen zij toestemmingen geven..."
Zucht, wat een irritante ventjes soms zeg!Maar ja, hij doet ook maar z'n werk...
M'n vrouwtje heeft m ff opgepikt! Eerste die in Centrum verkocht is. Hij moest nog helemaal geprijsd en ingepakt worden... Maar ik ben blij!![]()
Prijs: € 64,99
En voor de rest gewoon mijn bon en die van Jobbie meenemen
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 25-10-2012 14:21 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Helaas moeten ze nietsGAIAjohan schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:19:
[...]
Toch typisch dat alles in Maastricht gisteren al klaar was.. En op je kassabon staat 69,99..
En voor de rest gewoon mijn bon en die van Jobbie meenemen. Dan móeten ze wel.
Ook na het tonen van de bon waar €64,99 op stond mocht ik gewoon €74,99 betalen of omdraaien.
Zo gaat het dus ook met verkopen. per vestiging bepalen ze zelf of ze 'm wel of niet al verkopen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ja ok, maar meestal verkopen ze dan wel omdat ze anders geld mislopen.
Was nog even in Zoetermeer en dus de mediamarkt nog gecheckt en die beginnen morgen pas. De verkoper zei dat de LTD 55,- zou zijn (zelfs toen ik het nog eens herhaalde) , maar zal wel een tekort aan kennis zijn geweest. Ik geef mijn zoektocht maar op , want ik ga er zeker geen 70 - 75 voor betalen.
Free Record Shop Den Bosch Centrum dacht vandaag de LCE binnen te krijgen, maar die hebben nog niets binnen. Ze hopen morgen, maar dat is ook niet zeker. Interotys hier gaat hem ook niet worden denk ik, want de winkels zijn laatste keuze als het gaat om uitleveren van LCE's. Klanten die gereserveerd hebben via internet (dus niet eens gekocht) hebben voorrang.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hoe zit het met een car club ?
Is er al een got club ?? En wat zijn de verschillen met fm4 ermee.
En ook is de online goed ? En misschien leuk weer een lijst te maken met gamertags enz zodat we elkaar kunnen toevoegen voor online gamen.
Mijn gamertag : RiCeBoY NL
Is er al een got club ?? En wat zijn de verschillen met fm4 ermee.
En ook is de online goed ? En misschien leuk weer een lijst te maken met gamertags enz zodat we elkaar kunnen toevoegen voor online gamen.
Mijn gamertag : RiCeBoY NL
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Er is een car club ja. DGoT. Verschillen? Ik heb het nog niet kunnen testen.
Weet wel dat je allemaal rival rommel krijgt, auto's kunt delen etc.
Nou word hem niet vandaag, freerecord shop was bezocht door medewerkers van intertoys/bart smit/dixons
en uit angst wil hij hem nou niet meer meegeven maar pas morgen...
lol
en uit angst wil hij hem nou niet meer meegeven maar pas morgen...
lol
Nou, ik heb mn best gedaan in Helmond. Maar geen geluk. En morgen kan ik hem gewoon kopen, maar morgen heb ik amper tijd om hem te spelen.
First world problems...
First world problems...
Beetje uit de richting.Neo1771991 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:12:
Ik ben van een vriend gehoord dat ze hem al verkocht bij Saturn Venlo. De LCE kost daar 59,99 euro.
[ Voor 42% gewijzigd door BioHazard op 25-10-2012 16:20 ]
Saturn Hoofddorp heeft gisteren een fout gemaakt zeiden ze, dus niet meer de moeite om daar naar binnen te gaan voor Forza
Xbone GT: sv3nnie
Ik ben van een vriend gehoord dat ze hem al verkocht bij Saturn Venlo. De LCE kost daar 59,99 euro.
Heel vreemd , want om 12 uur vanmiddag wou hij hem gewoon meegeven. Het was dat ik niet de normale versie zocht.Sven Enthoven schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:09:
Saturn Hoofddorp heeft gisteren een fout gemaakt zeiden ze, dus niet meer de moeite om daar naar binnen te gaan voor Forza
wat een gezeik, heb er ook gewoon nog om gevraagt van kan ik hem mee krijgen nu maar MM proberen...
Beakzz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:15:
[...]
Heel vreemd , want om 12 uur vanmiddag wou hij hem gewoon meegeven. Het was dat ik niet de normale versie zocht.
Echt balen dat ze hierover zo moeilijk doen. Het zou zo moeten zijn als in een deel van NL een game voor release op de planken staat, hij in heel het land verkocht kan worden... Echt die release embargo is flauwekul!
Iig als je naar Rotterdam kan komen, daar worden ze overal verkocht...
Of neem gewoon uitgeprinte kassabonnen mee als bewijs naar de winkel.Jobbie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:27:
Echt balen dat ze hierover zo moeilijk doen. Het zou zo moeten zijn als in een deel van NL een game voor release op de planken staat, hij in heel het land verkocht kan worden... Echt die release embargo is flauwekul!
ik heb jou foto laten zien Johan, heeft niet geholpen 
GAIAjohan schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:29:
[...]
Of neem gewoon uitgeprinte kassabonnen mee als bewijs naar de winkel.
This game better be good , want ik heb er net €70,- voor neergelegd bij de Saturn Zuidplein. Lang geleden dat ik zoveel geld heb neergelegd voor een game. Tis dan wel een LTD , maar niet eens iets bijzonders erbij. Dan vond ik de Forza 3 en 4 edities wat netter verzorgd.
Ik heb na het bekijken van de extra's maar gewoon een normale editie gekocht voor €49 bij Mediamarkt Alexandrium.
Was eerst naar Mediamarkt Beijerlandselaan gegaan maar die wilden nog niet verkopen. Kostte ze €15.000 boete per verkocht exemplaar.
Is er al een GoT club opgericht?
Was eerst naar Mediamarkt Beijerlandselaan gegaan maar die wilden nog niet verkopen. Kostte ze €15.000 boete per verkocht exemplaar.
Is er al een GoT club opgericht?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ja, die is opgericht.. Kijk maar in mijn sig.
Zojuist mn preorder opgepikt bij Mycom Eindhoven. Bij de MM lag ie nog niet in de schappen.
Ik heb zojuist telefoon gehad van MediaMarkt Eindhoven dan ik mijn LCE op kon gaan halen. Ik neem dus aan dat hij nu gewoon in de schappen ligt.
Dat bonnetje van Jobbie is van mij, haha,
ik had em ergens anders gepost
, had em dus bij Alexander gehaald, ze hadden ze net neergelegd toen ik aankwam, dacht, maak gelijk een fotootje 

deze dus
Hij speelt trouwens echt heel lekker weg,
ik had em ergens anders gepost

deze dus
[ Voor 25% gewijzigd door maversne op 25-10-2012 18:42 ]
Zo effe 4200 punten aangeschaft, heb nu 5830 punten, genoeg voor season pass 
Ben er hellemaal klaar voor morgen
Heb er zin in !!
Ben er hellemaal klaar voor morgen
Heb er zin in !!
Zojuist na mijn werk opgepikt bij de MM in Utrecht. Omdat ik hier berichten zag dat de MM in andere steden hem verkocht, besloot ik de kans te wagen: er stonden vele exemplaren in de winkel; de 'gewone' voor 52,49 en de 'LCE' voor 62,49. Deze laatste heb ik maar meegenomen, paar extra auto's, ach, altijd welkom.
En schijnbaar krijg je wat extra voortgang qua unlockables, dat is ook wel welkom, want ik wil gewoon lekker rijden & racen met mooie wagens...
Voeg me maar toe op Xbox Live; gamertag 'estorino'. Altijd leuk om met anderen te racen en/of leaderboards te bekijken.
Ik heb Forza 1, 2 en 3 veeel gespeeld, maar wil mezelf geen simracer liefhebber noemen, ik heb Forza altijd een fijne mix van beide gevonden. Ik speel dan ook met de controller en met een paar hulpmiddelen aan. Oh ja, en altijd camera achter de auto.
Voeg me maar toe op Xbox Live; gamertag 'estorino'. Altijd leuk om met anderen te racen en/of leaderboards te bekijken.
Ik heb Forza 1, 2 en 3 veeel gespeeld, maar wil mezelf geen simracer liefhebber noemen, ik heb Forza altijd een fijne mix van beide gevonden. Ik speel dan ook met de controller en met een paar hulpmiddelen aan. Oh ja, en altijd camera achter de auto.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Om op bovenstaande door te gaan. Met welke camera racen jullie ? Ik kan niet kiezen tussen cockpit en bunper. De eerste vind ik mooier maar minder overzichtelijk en de bumper geeft veel meer snelheidsgevoel en overzicht , maar dan heb je nog minder door waar je in rijdt.
Achter de auto is natuurlijk leuk om je auto altijd te zien , maar dan heb ik niet een lekker racegevoel
Mijn races doe ik nu dus met de bumpercam en cruisen in de cockpit
Ik ben ook toe te voegen maar echt goed ben ik niet
Ben te vinden als Bambeakz.
Achter de auto is natuurlijk leuk om je auto altijd te zien , maar dan heb ik niet een lekker racegevoel
Ik ben ook toe te voegen maar echt goed ben ik niet
Ik gebruik in bijna alle racegames de hood-cam om te racen! cruizen in de auto of erachter.Beakzz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:07:
Om op bovenstaande door te gaan. Met welke camera racen jullie ? Ik kan niet kiezen tussen cockpit en bunper. De eerste vind ik mooier maar minder overzichtelijk en de bumper geeft veel meer snelheidsgevoel en overzicht , maar dan heb je nog minder door waar je in rijdt.
Ik ben ook toe te voegen maar echt goed ben ik nietBen te vinden als Bambeakz.
Ohja bumpercam is helemaal voor de auto he ? Dan bedoel ik dus ook de hoodcam voor het racen
klein stukje auto in beeld.
Yep! Normaal geef ik altijd credit waar het hoort, maar nu was ik t vergeten zie ik... Mijn excuses.maversne schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:40:
Dat bonnetje van Jobbie is van mij, haha,
ik had em ergens anders gepost, had em dus bij Alexander gehaald, ze hadden ze net neergelegd toen ik aankwam, dacht, maak gelijk een fotootje
[afbeelding]
deze dus
Net ff geïnstalleerd, codes geactiveerd en doorgespeeld tot gele bandje zodat ik kon checken of ik m'n loyaliteit bonus zou krijgen. Gelukkig gelukt en daarna uitgezet.
Ik vond iig de eerste race in de Corrado echt tof, met al die wagens die overal vandaan kwamen. Met die Corvette uit t zijstraatje en die Gallardo die je voorbij schiet. Echt, de sfeer is meteen gezet!
Daarna ff rustig naar de Mustang-showcase gereden met 80 km/h.
Spring in de Mustang, alle assists uit en gas erop. T leek alleen alsof ik op ijs reed! Dat ding kon ik niet houden, terwijl ik daar in de demo geen moeite mee had. De gevoeligheid van t stuur maar omlaag geschroefd van 540 naar 360 en t ging echt al een stuk beter! (Iemand anders hier met stuur? Instellingen?)
Na die race terug m'n bandje halen... Wow, wat is dat tof gedaan!
Ik zal verder niets verklappen, maar ze zetten de sfeer echt goed neer. ik kan niet wachten tot morgen... Hele dag toevallig vrij en niets te doen...

Zie jullie in Collorado!
P.s. Een aantal van jullie staan al in m'n lijst, maar er kunnen er altijd meer bij. Voeg me toe: SqueakyClean NL
Ik lees net op Fok dat Mediamarkt Maastricht de verkoop heeft teruggetrokken
Ze waren er niet zo blij mee inderdaad. Begreep van een andere verkoper dat de boete €15.000 per verkocht exemplaar bedroeg.
Lijkt me een beetje extreem. maargoed, ik heb woensdag niet eens gevraagd om Horizon.. Het lag gewoon in de schappen. En dan mag ik dat best op internet vertellenJoost1991 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:07:
Ze waren er niet zo blij mee inderdaad. Begreep van een andere verkoper dat de boete €15.000 per verkocht exemplaar bedroeg.
Het klinkt extreem idd , maar iedereen die vandaag aan het spelen was ging niet naar dat festival natuurlijk op Valkenburg
Vraag me trouwens af of dat iets met de releasedate heeft gedaan.
Maar dat festival lijkt me ook zwaar oninteressant. Laat aangekondigd en waarschijnlijk bezocht door drie mensen en een mug... 
Iemand al een verslag gevonden?
Anders was ik ook niet heengegaan.. Al het nou Valkenburg in Limburg was..Beakzz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:06:
Het klinkt extreem idd , maar iedereen die vandaag aan het spelen was ging niet naar dat festival natuurlijk op ValkenburgVraag me trouwens af of dat iets met de releasedate heeft gedaan.
Anoniem: 479940
Net nieuw hier maar had al beetje meegelezen, straks om 9 uur even het spel halen en ook Colorado is gaan verkennen. Demo beviel me wel en van wat ik allemaal lees hier en op forza forum zelf is het volledige spel nog veel beter. Heb in Forza 4 niet veel multiplayer gedaan, maar in deze lijkt het me juist wel leuk. Wie weet zie ik jullie keer online racen.
Groeten.
Groeten.
Gisteren een tijdje kunnen spelen, en ik heb echt ontzettend lang bij de eerste offroad race gezeten om daar eerste te worden. Tegenstanders op Hard en alles uit/manual, op de een of andere manier was ik vrijwel altijd meteen 8ste (met de WRX STI PI 500) na de eerste bocht, en waren de tegenstanderds vrij agressief. Heel vaak net 2e geworden doordat ik nog even geduwd werd of dat ze verdacht snel waren.
Eind resultaat: Van 248 -> 204, 200k in sponsorships en in de top 1% van het leaderboard met 5 seconden op de snelste na toen ik voor de eerste keer eerst werd.
Ik dacht even dat ik MOEST verliezen voor de story/tutorial.
De game is wel echt vet vind ik. Er hadden wel wat meer cabrio's/roadsers in gemogen, ik had er toch wat meer verwacht.
Ik ben wel al aan het sparen voor de Avandator J
De stijl is echt ontzettend goed in het spel, muziek past er ook zeer goed bij en de Horizin Radio DJ's zijn ook een leuke toevoeging die je het gevoel geven dat je inderdaad op een event bent.
Ik had wel op een gegeven moment zo'n barn event, maar ik was te laat met op back duwen en kon niet vinden of ik dat nu wel nog kon doen of moest wachten op de volgende.
Eind resultaat: Van 248 -> 204, 200k in sponsorships en in de top 1% van het leaderboard met 5 seconden op de snelste na toen ik voor de eerste keer eerst werd.
Ik dacht even dat ik MOEST verliezen voor de story/tutorial.
De game is wel echt vet vind ik. Er hadden wel wat meer cabrio's/roadsers in gemogen, ik had er toch wat meer verwacht.
Ik ben wel al aan het sparen voor de Avandator J
De stijl is echt ontzettend goed in het spel, muziek past er ook zeer goed bij en de Horizin Radio DJ's zijn ook een leuke toevoeging die je het gevoel geven dat je inderdaad op een event bent.
Ik had wel op een gegeven moment zo'n barn event, maar ik was te laat met op back duwen en kon niet vinden of ik dat nu wel nog kon doen of moest wachten op de volgende.
Ja het spel is inderdaad top 
Punten die ik minder vind.
Ik ben een beginnende racer (in het spel) en toch heb ik al 25 auto's
Ik snap dat je zo'n spel niet realistich kan gaan maken , want anders krijg ik nooit een mooie auto , maar het zou wel leuk zijn als je echt moet sparen of werken voor zo'n dure bolide. Lijkt onbelangrijk ,maar je krijgt op deze manier geen band met een auto en al helemaal niet, omdat je elke race ongeveer in een andere auto moet rijden.
Het zou leuk zijn als er een mdous was dat je echt maar geld hebt voor 2 of 3 auto's en moet verkopen om de volgende te kopen en dan rij ik de eerste helft maar in ouwe bakjes. (vind die gare vierkante BMW toch al 1 van de leukste auto's om mee te rijden
)
Voor de race zie je niet waar je tegenstanders in rijden ? Vaak kom ik er in de race pas achter dat mijn auto te makkelijk is voor de tegenstanders en ook andersom. Het kan dat ik het niet zie , maar het is me gisteren niet opgevallen.
Barnfinds zijn veel te makkelijk om te vinden en zou meer een gerucht moeten zijn dan een gebiedsaanduiding. Van mij part tegenstrijdige berichten op de radio. Heb er nu al 4 en zover ben ik nog niet.
Het is trouwens wel handig om eerst flink wat rondjes te rijden en die borden om te knallen , want dat scheelt behoorlijk wat geld
Nog iemand leuke tips wat je met 3 tokens kan doen ? Creditsversnelling hoeft niet , want dat gaat al supersnel en de schatkaart haalt het zoeken er helemaal uit.
Al met al een echt topsspel en mijn geld dubbel en dwars waard , maar de pace had wel wat rustiger mogen zijn imho
Punten die ik minder vind.
Ik ben een beginnende racer (in het spel) en toch heb ik al 25 auto's
Het zou leuk zijn als er een mdous was dat je echt maar geld hebt voor 2 of 3 auto's en moet verkopen om de volgende te kopen en dan rij ik de eerste helft maar in ouwe bakjes. (vind die gare vierkante BMW toch al 1 van de leukste auto's om mee te rijden
Voor de race zie je niet waar je tegenstanders in rijden ? Vaak kom ik er in de race pas achter dat mijn auto te makkelijk is voor de tegenstanders en ook andersom. Het kan dat ik het niet zie , maar het is me gisteren niet opgevallen.
Barnfinds zijn veel te makkelijk om te vinden en zou meer een gerucht moeten zijn dan een gebiedsaanduiding. Van mij part tegenstrijdige berichten op de radio. Heb er nu al 4 en zover ben ik nog niet.
Het is trouwens wel handig om eerst flink wat rondjes te rijden en die borden om te knallen , want dat scheelt behoorlijk wat geld
Nog iemand leuke tips wat je met 3 tokens kan doen ? Creditsversnelling hoeft niet , want dat gaat al supersnel en de schatkaart haalt het zoeken er helemaal uit.
Al met al een echt topsspel en mijn geld dubbel en dwars waard , maar de pace had wel wat rustiger mogen zijn imho
Een dikke auto kopen?Beakzz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:47:
Ik wacht nog even met het spenderen van de credits. Mocht ik nou uiteindelijk niet veel verder komen, dan koop ik dat accelerator pack wel, zodat ik in ieder geval die fast travel kan gebruiken.
Dat je dan ook sneller stijgt is jammer maar helaas.
Je stijgt volgens mij alleen sneller als je in die sponsorship boost investeerd, en dat is dan maar voor 2 uur.Maikel64 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:54:
[...]
Een dikke auto kopen?
Ik wacht nog even met het spenderen van de credits. Mocht ik nou uiteindelijk niet veel verder komen, dan koop ik dat accelerator pack wel, zodat ik in ieder geval die fast travel kan gebruiken.
Dat je dan ook sneller stijgt is jammer maar helaas.
Ik wacht wel, ik heb het niet zo op accelerators. Ik heb al een shitload aan auto's gekregen (hoog level Forza 4, 2 kon ik uit de message center halen en volgens mij nog van de LCE iets). Waarom zou je die dingen gebruiken? Je koopt een spel toch om het te spelen? Net zo iets als de hire driver optie in Forza 4...
En dat is ook de reden dat ik die dingen nu nog niet ga gebruiken. Eerst zelf proberen.LOTG schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:34:
[...]
Je stijgt volgens mij alleen sneller als je in die sponsorship boost investeerd, en dat is dan maar voor 2 uur.
Ik wacht wel, ik heb het niet zo op accelerators. Ik heb al een shitload aan auto's gekregen (hoog level Forza 4, 2 kon ik uit de message center halen en volgens mij nog van de LCE iets). Waarom zou je die dingen gebruiken? Je koopt een spel toch om het te spelen? Net zo iets als de hire driver optie in Forza 4...
Maar mocht ik nu een korting hebben van 99% by Dax garage en ik zie nergens op de map meer een roze bolletje, dan ga ik zeker wel die tokens gebruiken voor die fast travel locaties in plaats van links naar rechts rijden..
Of ik koop er een aantal extra om de bolletjes op map te unlocken.
Of je typt op Google in "Forza Horizon Discount map" ofzo en vergelijkt de grijze bolletjes met die op de gevonden kaart.
Kost niets en gegarandeerd dat iemand (IGN bijvoorbeeld) zo'n kaart heeft straks.
Kost niets en gegarandeerd dat iemand (IGN bijvoorbeeld) zo'n kaart heeft straks.
Heeft iemand anders ook het idee dat de map nogal klein is?
Ik heb zelf het eerste deel van TDU grijs gespeeld maar volgens mij was Oahu (Hawaï) toch wel een stukje groter.
Ik heb zelf het eerste deel van TDU grijs gespeeld maar volgens mij was Oahu (Hawaï) toch wel een stukje groter.
XboxLive: Dave 130R
Het lijkt er inderdaad op dat deze game minder bevat, maar bij TDU had je veel steden met straten waar je alleen voor het berijden van 100% kwam. Het merendeel was niet echt uitdagend en dat vind ik van de wegen in Horizon wel. Mooie bochten erin en lekker vloeiend landschap (zonder rare jumps)
Hij heeft wel woord gehouden, want de LCE is bij de Media Markt in Zoetermeer inderdaad 55 euro. Net ff gecheckt en uiteraard een exemplaar meegenomen.Beakzz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:09:
Was nog even in Zoetermeer en dus de mediamarkt nog gecheckt en die beginnen morgen pas. De verkoper zei dat de LTD 55,- zou zijn (zelfs toen ik het nog eens herhaalde) , maar zal wel een tekort aan kennis zijn geweest. Ik geef mijn zoektocht maar op , want ik ga er zeker geen 70 - 75 voor betalen.
Raar dat de prijzen van die LCE's zo verschillen. Toen ik gisteren bij Alexandrium keek was hij 70 euro. Heb dus maar een normale meegenomen voor 49(!!) euro, prijsverschil beetje heel erg groot.
@Martinspire Er zijn af en toe wel puntjes waar je flink vliegt als je niet uitkijkt. Je moet hier en daar wel oppassen met afsnijden van bochten
@Martinspire Er zijn af en toe wel puntjes waar je flink vliegt als je niet uitkijkt. Je moet hier en daar wel oppassen met afsnijden van bochten
Wow , mooie deal hoorKing schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:37:
[...]
Hij heeft wel woord gehouden, want de LCE is bij de Media Markt in Zoetermeer inderdaad 55 euro. Net ff gecheckt en uiteraard een exemplaar meegenomen.
Anoniem: 473788
Ik ben er gister even heen geweest aangezien het maar 10 minuten rijden was. Ik had er ook weinig van verwacht aangezien ze de laatste dagen nog druk bezig waren met promo. Maar ik moet zeggen dat ze me aangenaam hadden verrast. Ze hadden daadwerkelijk echt wat georganiseerd, leuke geluidsinstallatie en prima beamer set. Moeilijk om het aantal mensen te schatten maar ik denk iets van 400-600. Er liepen genoeg mensen met camera's dus je zal nog wel ergens meer info tegenkomen.Jobbie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:11:
Maar dat festival lijkt me ook zwaar oninteressant. Laat aangekondigd en waarschijnlijk bezocht door drie mensen en een mug...
Was er om half 9 en ben misschien iets langer dan een uur gebleven. De "launch" van de game was 2 gasten die op een groot scherm allebei de mustang challenge speelden die in de demo zat. Er was voor mij niet echt veel te beleven, gelukkig lag het spel in de brievenbus toen ik thuis kwam! Heb er inmiddels al genoeg uurtjes opzitten. Heerlijk spel!
Zojuist opgehaald bij de Bart Smit en tjah nu nog even wachten tot het half 6 is
Was een leuk feestje gisteravond, was samen met een maat de enige in een Nissan Leaf
[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 26-10-2012 14:57 ]
SgtPoen schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:57:
Was een leuk feestje gisteravond, was samen met een maat de enige in een Nissan Leaf

Heerlijk feestje
ETH Maxi
Je bent op de launch party geweest? Ik heb me prima vermaakt, maar dat kwam meer door de grote hoeveelheid bekenden daar dan door het feestje zelf. Dat was door de lage opkomst een beetje duf en zodra de Xbox-en aangingen stond iedereen daar.
[edit]
Oh, foto's? Ja, die heb ik ook wel. Een klein voorproefje:

BMW M5 by Alex Kamsteeg, on Flickr

RC Drift by Alex Kamsteeg, on Flickr

Giving away copies of the game by Alex Kamsteeg, on Flickr

Dancer by Alex Kamsteeg, on Flickr

Saar Koningsberger, Tess Milne by Alex Kamsteeg, on Flickr

People playing Forza Horizon by Alex Kamsteeg, on Flickr

RC plane by Alex Kamsteeg, on Flickr
[edit]

BMW M5 by Alex Kamsteeg, on Flickr

RC Drift by Alex Kamsteeg, on Flickr

Giving away copies of the game by Alex Kamsteeg, on Flickr

Saar Koningsberger, Tess Milne by Alex Kamsteeg, on Flickr

People playing Forza Horizon by Alex Kamsteeg, on Flickr

RC plane by Alex Kamsteeg, on Flickr
[ Voor 103% gewijzigd door AtleX op 26-10-2012 15:05 ]
Nice mooie pic ben erg benieuwd hoe het speelt!
Is de hele map gewoon al beschikbaar?
Is de hele map gewoon al beschikbaar?
Ja je kunt aan het begin gaan en staan waar je wilt. Maar je kunt alleen vrijweinig doen tot dat je het eerste festival bandje hebt.
tsjonge, jij kan echt wel goed fotograferen zeg !AtleX schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:00:
...
....
prachtige foto's dit
Dat is ook vast de reden dat hij automotive photography in zijn sig heeft staan.
En ze zijn inderdaad top!
Ik had met mijn Opel GT moeten gaan, de daklozen zijn op de R8 Spyder na niet goed vertegenwoordigd.
En ze zijn inderdaad top!
Ik had met mijn Opel GT moeten gaan, de daklozen zijn op de R8 Spyder na niet goed vertegenwoordigd.
[ Voor 32% gewijzigd door LOTG op 26-10-2012 15:33 ]
Op de een of andere manier krijg ik mn loyalty cars niet unlocked, en zo te lezen op het forza forum ben ik niet de enige...
Zojuist de LCE editie opgepikt en ga er zo mee aan de slag.
Ik zou graag Dgot willen joinen al weet ik niet of dit op invite gaat?
(Ik heb niet eerder hier gereageerd, daarom zal ik nog een kleine intro maken.)
Ik zou graag Dgot willen joinen al weet ik niet of dit op invite gaat?
(Ik heb niet eerder hier gereageerd, daarom zal ik nog een kleine intro maken.)
Noblesse Oblige
Game speelt leuk weg. Twee dingen die hopelijk nog verbeterd worden in een update:
- Achteruitkijkspiegel zit alleen in de cockpit view, zou hem ook graag in de hood view hebben
- Als je met een stuurwiel speelt kun je niet inzoomen op de kaart
- Achteruitkijkspiegel zit alleen in de cockpit view, zou hem ook graag in de hood view hebben
- Als je met een stuurwiel speelt kun je niet inzoomen op de kaart
Zoo, FEAR heeft zn LCE opgehaald, Ik ben al sinds vanmorgen half 11 bezig zon beetje. Met mn S65 AMG beulen
1.100+ nm over t asfalt raggen 
Lekker rondtouren, barnfinds doen, bordjes omver raggen en gassen, heel hard gassen
Spel is geniaal
Lekker rondtouren, barnfinds doen, bordjes omver raggen en gassen, heel hard gassen
Spel is geniaal
Jeuj, Bugatti EB110 gevonden zojuist 
Ah die moet men dus eerst restoren voordat ik erin kan rijden, en dat duurt dus even.
Ah die moet men dus eerst restoren voordat ik erin kan rijden, en dat duurt dus even.
[ Voor 53% gewijzigd door BioHazard op 26-10-2012 18:59 ]
Game nu een uurtje gespeeld en het bevalt me tot op heden prima. Moet wel zeggen dat ik meer rond aan het raggen ben in mijn Aventador, maar ik wil eerst de wegen en handling wat leren kennen. Ben vooral heel blij met de matte verf voor auto's, komt hier een heel stuk rustiger over tijdens het rijden. Al pakt lang niet elke kleur lekker uit. Nadeel vind ik tot op heden wel dat je extreem makkelijk over de kop gaat, en dan maakt het niet uit of je met 310 km/u of met 40 km/u een heuveltje verkeerd pakt.
Damage overigens maar uitgezet aangezien het toch geen effect heeft. En dan kijk ik liever naar een intacte auto dan een kapotte.
Damage overigens maar uitgezet aangezien het toch geen effect heeft. En dan kijk ik liever naar een intacte auto dan een kapotte.
[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 26-10-2012 19:29 ]
Je kan echt aardig hard rondraggen en driften zo. Prachtig free roamen zo.
Heb al flink wat uurtjes inzitten, heb de eb 110, db5,cuda,300sl,en de m1 al als barnfind gevonden, heb al 75% korting op parts, maar ben pas iets van 2% voortgang in de game.
Is een toffe game, maar moet zeggen had net al een momentje van, okee en wat ga ik nu doen....
Races vind ik niet echt heel vermakelijk, ja sommige wel, bv racen tegen een baloon enz, maar de andere races zijn gewoon saai.
Ook heb ik hem van insane naar hard moeten zetten want insane was te zwaar.
En ja ik heb moeite met het niet kennen van de weg.
Ga vanavond weer verder of morgen, nu effe wat anders doen.
Is een toffe game, maar moet zeggen had net al een momentje van, okee en wat ga ik nu doen....
Races vind ik niet echt heel vermakelijk, ja sommige wel, bv racen tegen een baloon enz, maar de andere races zijn gewoon saai.
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 26-10-2012 19:43 ]
Bruut spel! Ik heb er sinds vandaag een aantal uurtjes inzitten en het bevalt echt prima! Vooral het ongenuanceerd jagen over die snelweg geeft echt een kick. Verder gewoon top: Ziet er prachtig uit en speelt met een stuurtje echt geweldig!
Ik vind de te korte dag- en nacht cyclus en dat veels te hippe YO cultuurtje in het spel de enige grote minpunten van het spel, maar ach.. Eén keer hard gas geven en die irritatie is ook weer verdwenen.
Ik vind de te korte dag- en nacht cyclus en dat veels te hippe YO cultuurtje in het spel de enige grote minpunten van het spel, maar ach.. Eén keer hard gas geven en die irritatie is ook weer verdwenen.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Dat had ik na even spelen ook: even wat anders. Op één of andere manier had ik dat met andere games niet, zelfs games als de vorige Forza's waarbij je minder vrijheid had. Ben benieuwd hoe dat straks met Assassin's Creed III gaat, vorige delen kon ik echt niet stoppen. Dus of het ligt aan Forza Horizon of het is iets van mezelf. Hoe dan ook is even stoppen zo erg niet, te veel in één keer is nooit goed.v8power67 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:41:
Mja ik denk omdat het allemaal best snel gaat, heb nu al max getunde wagens, en allerlei barn finds enz.
Dus zit niet heel veel uitdaging in, je krijgt ook heel makkelijk geld met driften enz.
Gewoon dat rondje waar je garage en dealer zit driften met een snelle wagen, ben nu al nummer 137 van horizon en heb echt maar paar races gedaan.
Dus zit niet heel veel uitdaging in, je krijgt ook heel makkelijk geld met driften enz.
Gewoon dat rondje waar je garage en dealer zit driften met een snelle wagen, ben nu al nummer 137 van horizon en heb echt maar paar races gedaan.
Echt vrijwel exact hetzelfde hier: dezelfde barn finds, 57% korting en twee races van het groene bandje gedaan. Ook al heel wat PR-acties gedaan, waardoor ik 4 horizon stations ofzo gratis Quick Travel heb.v8power67 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:41:
Heb al flink wat uurtjes inzitten, heb de eb 110, db5,cuda,300sl,en de m1 al als barnfind gevonden, heb al 75% korting op parts, maar ben pas iets van 2% voortgang in de game.
Alle assists uit en tegenstanders op hard.
Tot nog toe bevalt het spel zeker..., maar er zijn ook genoeg verbeterpunten, als:
- met stuur niet rondkijken, moeilijk foto's maken, niet zoomen op de kaart;
- geen vaste camera punten in herhalingen (groot gemis! Herhalingen zijn hierdoor compleet oninteressant);
- bij sommige auto's hoor je de motor totaal niet (C63 bijvoorbeeld);
- showcase races - die kan je gewoon niet verliezen...;
- niet heel veel te doen...
Na een dag spelen (uur of 6/7) ben ik 120e, is de waarde van m'n garage 4 miljoen en ben ik voor MP lvl 6.
Als dit zo doorgaat ben ik volgende week makkelijk 1e, wat toch wel erg snel is.
Verder is MP wel leuk. Alleen jammer dat al m'n level awards geld waren. Heb je hier zelf nog invloed op?
Ga voor de lvl rewards en de competitie zeker de MP doorspelen...
De credits rollen ook gestaag binnen, maar een GTO is toch wel vrij onbereikbaar... Tenzij je tokens wil aanschaffen à 80 MSP p.st., wat ik dus echt niet doe.
Maar m'n grootste klacht is over de slechtste LCE ooit! Begrijp niet wat hier bijzonder aan is, waarom het een Collectors Edition heet... De stealbook iig niet. Verder is het alleen maar DLC... En die token-pack!

Forza 3 had nog een toffe doos met sleutelhanger en USB-stick, Forza 4 had een mooi boekje (met heerlijk zachte kaft...
Ik ga hier op het officiële forum ook nog wel over klagen, want ze maken zich echt met een Jantje van Leiden vanaf!

Dus ik vind het tot nog toe een toffe game, maar heb toch ook wel het idee dat ze hier wel een aardig kans hebben gemist. Het is wel het beste freeroam spel tot nog toe, maar het is niet lang niet allemaal koek en ei.
Tot nog toe geef ik het spel een 8.0.
Bedankt voor de toffe foto's van het festival van gister! Ziet er toch wel naar uit dat het een leuk feestje was...!
Dat was bij Forza 4 al precies hetzelfde en 1 van de nadelen van elke racegame met veel auto's. Je moet de uitdaging uit het racen halen denk ik , want het gevoel dat je een speciale auto verdiend door hard werken krijg je hier niet. Nogmaals ik rij liever een halve game in oude veroeste barrels waar je zuinig op moet zijn , maar waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige
Ik ben dit weekend niet 'thuis'. Vanaf maandag zal ik weer mensen accepten in de club.
Hier hetzelfde. Ik haal de meeste lol uit m'n Kever met een 1.4t en 400kwBeakzz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:02:
Dat was bij Forza 4 al precies hetzelfde en 1 van de nadelen van elke racegame met veel auto's. Je moet de uitdaging uit het racen halen denk ik , want het gevoel dat je een speciale auto verdiend door hard werken krijg je hier niet. Nogmaals ik rij liever een halve game in oude veroeste barrels waar je zuinig op moet zijn , maar waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige
Per wanneer krijg je die barn-finds? Ik ben qua career redelijk gelijk met wat hierboven beschreven staat, maar nog niets van barn-finds. Wel genoeg barns gevonden, maar die zijn allemaal gesloten. Nu zegt het internet dat je de eerste krijgt aanwezen via de radio, maar vind het gek dat ik dat dus nog niet heb gehad...Jobbie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:00:
[...]
Echt vrijwel exact hetzelfde hier: dezelfde barn finds, 57% korting en twee races van het groene bandje gedaan.
Ik heb vrij snel tijdens free roaming een radiobericht gekregen van Kettle Hills en daarna een bij de dam.
Tevens is dat herstellen ook maar 5 tot 10 minuten wachten.
Tevens is dat herstellen ook maar 5 tot 10 minuten wachten.
Anoniem: 258387
Ja inderdaad, na een paar races kreeg ik ook steeds meldingen dat er ergens een barn find was. Leuk trouwens dat ze op de kaart omcirkeld blijven staan totdat je er geweest bent.
Heel apart, bij mij duurder het veel langer dan het had moeten zijn als ik de berichten hier zo lees. Kreeg tijdens het zoeken naar de eerste dan ook meteen bericht over een tweede en derde. Typisch
Zo vandaag weer de nodige uurtjes eraan besteed.
En heb alle wegen al ontdekt, heb 92% korting.
Maar nog steeds dezelfde barn finds, heb wel al 1.6mil staan, en heb al paar volgetunde supercars.
Waaronder een ruim 1000+pk avantador, een 1100+ pk ruf rgt8.
Spel is erg leuk, maar net moest ik echt stoppen want gevoel van gisteravond kwam weer naar boven.
Wordt tijd dat ik de online maar meer ga doen, want de singleplayer ga ik beetje te snel voor mn plezier denk ik.
En heb alle wegen al ontdekt, heb 92% korting.
Maar nog steeds dezelfde barn finds, heb wel al 1.6mil staan, en heb al paar volgetunde supercars.
Waaronder een ruim 1000+pk avantador, een 1100+ pk ruf rgt8.
Spel is erg leuk, maar net moest ik echt stoppen want gevoel van gisteravond kwam weer naar boven.
Wordt tijd dat ik de online maar meer ga doen, want de singleplayer ga ik beetje te snel voor mn plezier denk ik.
Voor mij is het ook weer genoeg vandaag. Net het roze bandje gehaald, maar moet nu toch echt auto's gaan kopen. Dingen als cabrio's heb ik nog niet en dat is bij een bepaalde race een verplichting. Iemand tips voor een leuke cabrio? Mag wat kosten aangezien de credits de 1.000.000 al gepasseerd zijn. Geld is niet echt een probleem in de game (althans, tot nu toe).
Eigenlijk moet ik gewoon eens een dagje gaan zitten om alle wegen te ontdekken en proberen de 100% korting te krijgen, maar trek het echt niet om soms hele afstanden te rijden voor net die paar honderd meter weg die je gemist hebt. Vandaar dat ik nu meteen maar alles meeneem als ik weer eens in een uithoek moet zijn voor een barnfind of race.
Eigenlijk moet ik gewoon eens een dagje gaan zitten om alle wegen te ontdekken en proberen de 100% korting te krijgen, maar trek het echt niet om soms hele afstanden te rijden voor net die paar honderd meter weg die je gemist hebt. Vandaar dat ik nu meteen maar alles meeneem als ik weer eens in een uithoek moet zijn voor een barnfind of race.
Ik heb een Corvette C6 cabriolet gehad van een showcase... Rijdt nog erg leuk ook... Ik heb er een complete rolkooi in die dus uit de auto steekt...!FeaR schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:43:
Voor mij is het ook weer genoeg vandaag. Net het roze bandje gehaald, maar moet nu toch echt auto's gaan kopen. Dingen als cabrio's heb ik nog niet en dat is bij een bepaalde race een verplichting. Iemand tips voor een leuke cabrio? Mag wat kosten aangezien de credits de 1.000.000 al gepasseerd zijn. Geld is niet echt een probleem in de game (althans, tot nu toe).
Een Rus heeft een video opgenomen van een race die ik heb gewonnen!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JHKz2uNt54M]
Eindelijk beroemd!
[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 27-10-2012 21:40 ]
vanmiddag horizon pas kunnen kopen.
nu 5/9 barnfinds
80 wegen ongeveer gevonden
47% korting.
ik vind t echt n gaaf spel. alleen jammer dat er zo weinig auto's zijn. maar toch ga ik de dlc's niet halen. t word me allemaal een beetje te gek anders.
heb nu n kever helemaal volgepropt. en de 300 weten aan te tikken. toch leuk
nu 5/9 barnfinds
80 wegen ongeveer gevonden
47% korting.
ik vind t echt n gaaf spel. alleen jammer dat er zo weinig auto's zijn. maar toch ga ik de dlc's niet halen. t word me allemaal een beetje te gek anders.
heb nu n kever helemaal volgepropt. en de 300 weten aan te tikken. toch leuk
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Van die heli? Die heb ik ook, maar vind hem wat te tail-happy. En upgraden kan ik hem niet, want dan komt hij boven de klasse uit waarin ik hem moet hebbenJobbie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:37:
[...]
Ik heb een Corvette C6 cabriolet gehad van een showcase... Rijdt nog erg leuk ook... Ik heb er een complete rolkooi in die dus uit de auto steekt...!
Ben ik overigens de enige die de PR-stunts best tricky vind ten opzichte van de moeilijkheidsgraad van de rest van de game? Dat langs de flitspaal is altijd wel te doen en die foto nemen helemaal, maar die punten halen binnen x minuten lukt me echt niet. Ik drift als een malle en maak kapot wat kapot kan, maar toch lukt het me niet. Niet dat ik die Fast Travels veel gebruik, vind rondcrossen veel te leuk, maar toch
[ Voor 33% gewijzigd door FeaR op 28-10-2012 01:50 ]
Het gaat erom dat je je stunts/skills aan elkaar plakt zodat je multiplier heel hoog wordt. Zie deze dude:FeaR schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:20:
[...]
Ben ik overigens de enige die de PR-stunts best tricky vind ten opzichte van de moeilijkheidsgraad van de rest van de game? Dat langs de flitspaal is altijd wel te doen en die foto nemen helemaal, maar die punten halen binnen x minuten lukt me echt niet.
Mij lukt het ook nog niet, zeker niet met een stuurwiel en de hood view. Zal het eens proberen met een controller en dan de chase cam.
De barn-finds zijn idd allemaal hetzelfde. Het zijn nml een soort unicorns die je alleen kunt krijgen dmv zo'n barn-find
. Ze worden dan ook wel 9 vd 16 ofzo unicorns genoemd..
[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 28-10-2012 11:17 ]
Iemand voor online free roam?
Ben net van start gegaan met de game, maar wil best een keer online scheuren.Jobbie schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 12:12:
Iemand voor online free roam?
Ik heb me aangemeld bij DGoT!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Misschien ook maar eens gaan halen
Ik moest ook ff lachen met dat filmpje hierboven, er is blijkbaar een achievement "over 9000"
Nomaals, morgen zal ik iedereen toevoegen. Heb geen Xbox bij mijn ouders staan
Heb wat auto's cadeau gekregen omdat ik Forza al gespeeld had. Dit voelt voor mij wat onverdiend, je begint onderaan in het spel en moet zo je polsbandjes verdienen. Om dan al in een dikke M5 te gaan rondrijden voelt wat valsspelen voor mij
. Denk dat ik ze daarom maar allemaal verkoop en gewoon in mijn corrado blijf scheuren voorlopig
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Tja dan kan je wel blijven verkopen , want je krijgt bij dit spel voor zo ongeveer alles een auto. En als je straks na een paar races 3 miljoen hebt en nog steed in een Corrado rijdt is dat ook niet erg realistisch
Je zal je uitdaging echt ergens anders in moeten vinden
[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 28-10-2012 17:07 ]
M3donowitz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:00:
Heb wat auto's cadeau gekregen omdat ik Forza al gespeeld had. Dit voelt voor mij wat onverdiend, je begint onderaan in het spel en moet zo je polsbandjes verdienen. Om dan al in een dikke M5 te gaan rondrijden voelt wat valsspelen voor mij. Denk dat ik ze daarom maar allemaal verkoop en gewoon in mijn corrado blijf scheuren voorlopig
[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 28-10-2012 17:24 ]
Ik ben inmiddels MP lvl 26 en heb gelukkig wat mooie wagens gewonnen met dik hoogtepunt de Zonda R, maar ook een Ferrari 458 Spider...
MP is leuk! Vandaag ook nog tegen twee devs gespeeld! Die hebben een Playground embleempje achter hun naam staan... Jammergenoeg geen unicorns...
Ook wat co-op freeroam gespeeld en daarbij twee challenges gehaald.
Dat is wel leuk gedaan: 1 speed trap challenge gaf me 250.000 credits! Er zijn er drie en de moeilijkste geeft je 1.000.000 credits! Deze is niet moeilijk qua skills, maar door het feit dat je met 8 mensen een speed trap traject moet rijden boven de 145 km/h maar wel binnen 10 seconden van elkaar moet finishen. Dus we waren heel lang met zeven mensen aan t wachten en er kwam maar geen achtste... Dat moet ik maar s met wat GoTers proberen..!
Verder vandaag nog een klein beetje SP gespeeld. M'n 6e barn find gevonden en wat races gereden. Net 100e geworden en een nieuwe showcase vrijgespeeld. Blijkt het een Avantador te zijn... Toch wel jammer, want die heb ik al als Loyalty bonus gehad... Zo zijn er wel wat meer dubbele wagens:
-Raptor (LCE, VIP en gewonnen van die chick dus nu heb ik er drie);
-Charger 2012 (LCE en Loyalty);
-Audi Quattro (LCE en showcase);
-Avantador (Loyalty en showcase).
En ik ben pas net bezig met singleplayer... Dat hadden ze wel wat beter mogen doen... En het versterkt alleen maar meer m'n gevoel dat deze LCE afzetterij is!
Tot nog toe vermaak ik me d'r prima mee en zeker voor de koude winter maanden weer iets leuks om mee bezig te zijn...!
MP is leuk! Vandaag ook nog tegen twee devs gespeeld! Die hebben een Playground embleempje achter hun naam staan... Jammergenoeg geen unicorns...
Dat is wel leuk gedaan: 1 speed trap challenge gaf me 250.000 credits! Er zijn er drie en de moeilijkste geeft je 1.000.000 credits! Deze is niet moeilijk qua skills, maar door het feit dat je met 8 mensen een speed trap traject moet rijden boven de 145 km/h maar wel binnen 10 seconden van elkaar moet finishen. Dus we waren heel lang met zeven mensen aan t wachten en er kwam maar geen achtste... Dat moet ik maar s met wat GoTers proberen..!
Verder vandaag nog een klein beetje SP gespeeld. M'n 6e barn find gevonden en wat races gereden. Net 100e geworden en een nieuwe showcase vrijgespeeld. Blijkt het een Avantador te zijn... Toch wel jammer, want die heb ik al als Loyalty bonus gehad... Zo zijn er wel wat meer dubbele wagens:
En ik ben pas net bezig met singleplayer... Dat hadden ze wel wat beter mogen doen... En het versterkt alleen maar meer m'n gevoel dat deze LCE afzetterij is!
Tot nog toe vermaak ik me d'r prima mee en zeker voor de koude winter maanden weer iets leuks om mee bezig te zijn...!
Verdorie, alle 216 wegen gereden maar slechts 98 van de 100 discount-borden gevonden. Wel leuk dat er een map online staat, maar dat is echt niet heel duidelijk te zien met de map ingame. Wel zeven van de negen barn-finds al gaan de laatste twee vast langer duren. Voor de laatste schijn je behoorlijk ver in de game te moeten zitten. Nu wel 100e op de ranglijst in Single Player, dus gaat wel relatief snel allemaal. Maar weer genoeg voor vandaag
Hoezo haal je met de MP zoveel auto's en credits dan? Is dat met gewone online races of coop challenges? Zelf nog weinig naar gekeken omdat ik toch vooral wat mooie auto's wil halen.Jobbie schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:47:
Ik ben inmiddels MP lvl 26 en heb gelukkig wat mooie wagens gewonnen met dik hoogtepunt de Zonda R, maar ook een Ferrari 458 Spider...
En ik ben pas net bezig met singleplayer... Dat hadden ze wel wat beter mogen doen... En het versterkt alleen maar meer m'n gevoel dat deze LCE afzetterij is!![]()
Vandaag ook alle festival locaties gevonden en op 100% gezet zodat ik overal snel kan komen, maar heb nog weinig hele snelle auto's (vooral veel B en C klasse nu). Op zich vermaak ik me nu ook wel met de game, maar wil onderhand wel wat snellere auto's gaan rijden tijdens races
En wat ik me ook nog afvraag: Blijf je uiteindelijk wel credits winnen of is het op een gegeven moment wel afgelopen? Iets wat ik bij TDU altijd irritant vond is dat je na het uitrijden van de races eigenlijk geen mogelijkheid meer hebt om veel credits te halen voor andere auto's. Wat ik vooral wel jammer vond omdat ik daardoor vaak geen topauto's kon betalen en dus niet lekker mee kon doen online
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2012 21:56 ]
In mijn lamborgini heel snel van naar de 80e plek in SP gegaan. Met ruim 300 over de rijksweg knallen vlak langs verkeer dan gaan de punten hard
Bij offroadraces gaat het ook hard door het driften en draften. Vanaaf als het vrouwtje op bed ligt maar eens naar de mp kijken, want daar heb ik nog niks mee gedaan. Dus als er nog liefhebbers zijn na 11 uur ...