Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:45
Elke keer als ik mijn scherm unlock staat het rondje+kruisje van GPS te knipperen linksboven. Kan ik op de een of andere manier zien wat mijn phone aan het doen is daarmee? Heb alle applicaties afgesloten.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 10:26
Ik heb hem nu ruim een week, maar ik moet tot eind nov wachten totdat de simkaart actief wordt, heb alle contacts etc al overgezet dmv Super Backup, maar het wachten is bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
virtualJac schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:41:
Elke keer als ik mijn scherm unlock staat het rondje+kruisje van GPS te knipperen linksboven. Kan ik op de een of andere manier zien wat mijn phone aan het doen is daarmee? Heb alle applicaties afgesloten.
Staat je weer widget op verversen bij wakker worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
vaagisdenaam schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:52:
[...]

Staat je weer widget op verversen bij wakker worden?
Nope, om de 8 uur. En ook staat 'lokatie automatische vernieuwen' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 17:16
KilljoyNL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:49:
Ik heb hem nu ruim een week, maar ik moet tot eind nov wachten totdat de simkaart actief wordt, heb alle contacts etc al overgezet dmv Super Backup, maar het wachten is bah.
Waarom gebruik je je huidige simkaart niet?
Als je geen micro simkaart hebt kan je de huidige laten knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik heb een Galaxy SIII en met een volle batterij doe ik ongeveer 1,5 dag als ik hem bijna niet gebruik. Is dit normaal? En waar zou dit aan kunnen liggen?

Soms lees ik dat mensen ongeveer 2 a 3 dagen met een batterij doen. Dat is bij mij onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4u
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-08-2023

G4u

Vraagje over de CA-certificaten waar zijn die voor en met welk doel ? Bij mij staat die helemaal vol met oa diginotar, geotrust, government root certification authority. Japanese government, staat der nederlanden, the go daddy group en nog 1000 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:01
Christiaan88 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 02:00:
Ik heb een Galaxy SIII en met een volle batterij doe ik ongeveer 1,5 dag als ik hem bijna niet gebruik. Is dit normaal? En waar zou dit aan kunnen liggen?

Soms lees ik dat mensen ongeveer 2 a 3 dagen met een batterij doen. Dat is bij mij onmogelijk.
Volgens mij kan je dan best eens naar de batterijstatistieken kijken. Daar kan je normaal wel zien wat het meeste verbruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:24
G4u schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 03:10:
Vraagje over de CA-certificaten waar zijn die voor en met welk doel ? Bij mij staat die helemaal vol met oa diginotar, geotrust, government root certification authority. Japanese government, staat der nederlanden, the go daddy group en nog 1000 meer.
Zijn SSL certificaten en de instanties die ze uitgeven. Allemaal gebaseerd op vertrouwen. Zie ook: Wikipedia: Secure Sockets Layer

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03 10:54

Je kunt een paar dingen doen, die veel verschil maken. Voor de laatste 20% besparing moet je een paar stappen verder gaan. Hier, de eerste trucjes:
  1. Controleer bij instellingen -> batterij wat er zoveel gebruikt, en ga na of dat een beetje klopt met je gedrag. Zo niet; verwijderen of instellingen van de applicatie aanpassen. Bijvoorbeeld de interval voor synchronisatie, etc.
  2. Zet WiFi uit als je deze niet gebruikt
  3. Zet de helderheid van je scherm op 'automatisch'
  4. Verander de intervallen van de applicaties die je gebruikt. Bijvoorbeeld de mail, FB, LinkedIn etc. worden vaak direct (push) bijgewerkt, wat betekent dat de telefoon vaak aan het hengelen is. Het verlagen van deze tijd helpt sterk
  5. Niet voldoende? Probeer Juice Defender eens. Dit programma zet je verbindingen uit als ze niet nodig zijn; hiermee haal je zomaar de 2 dagen met weinig gebruik.
Geavanceerd niveau
  1. Root je toestel, en installeer AdFree om reclame tegen te houden. Dit werkt ook bij reclame in Apps, en dit reduceert dus energieverbruik
  2. Installeer een alternatieve kernel (Siyah!!)
  3. Undervolt je toestel (hiervoor wil je op XDA zijn, of het Custom Rom topic)
  4. Overclock je toestel (taken worden sneller afgehandeld)
  5. Undervolt / overclock je GPU
  6. Installeer een alternatieve ROM die bekend staat om een lager energieverbruik
Trouwens, is dit wat voor in de TS? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-05 14:49

Snippertje

Light up your life

Push verbruikt juist amper energie, omdat je juist NIET aan het hengelen bent. De server pusht het bericht naar je toestel namelijk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Snippertje schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:43:
Push verbruikt juist amper energie, omdat je juist NIET aan het hengelen bent. De server pusht het bericht naar je toestel namelijk.
Dat gaat niet helemaal op. Om push mogelijk te maken, moet je toestel een constante verbinding open hebben staan met de server. De server kan niet vanaf de serverkant zomaar een verbinding openen met een device, die moet vanuit de device geïnitieerd worden. Open houden (of frequente polling) is dus de enige optie.

Dat open houden van de verbinding kost wel energie :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07

De S3 verbruikt relatief weinig bij gebruik, maar relatief veel in standby. Bij mij haal ik 6 tot on-screen, ongeveer twee keer zo veel als de One X bijvoorbeeld. In standby met Wi-Fi en 2 keer push e-mail aan tussen 1,5 en 2 procent per uur, meer dan het dubbele als de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:25
Cloud schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

Dat gaat niet helemaal op. Om push mogelijk te maken, moet je toestel een constante verbinding open hebben staan met de server. De server kan niet vanaf de serverkant zomaar een verbinding openen met een device, die moet vanuit de device geïnitieerd worden. Open houden (of frequente polling) is dus de enige optie.

Dat open houden van de verbinding kost wel energie :)
Dit klopt helemaal naar mijn idee. Alleen is het wel zo dat je device even goed in een deep sleep gaat, ook al staat de verbinding open. Dus het energieverbruik is heel laag, naar mijn ervaring minder dan wanneer je hem om de 15 minuten wakker laat worden om te kijken of er iets nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

sslojko schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Dit klopt helemaal naar mijn idee. Alleen is het wel zo dat je device even goed in een deep sleep gaat, ook al staat de verbinding open. Dus het energieverbruik is heel laag, naar mijn ervaring minder dan wanneer je hem om de 15 minuten wakker laat worden om te kijken of er iets nieuws is.
Oké dat zou kunnen ja :) Dat zou eigenlijk eens getest moeten worden; het verschil tussen push en interval polling. Ben wel benieuwd wat nu eigenlijk beter is voor de batterijduur.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:57
Push is hier altijd een stuk zuiniger geweest. Zolang geen app je tel wakker houdt is push zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:25

E-B

hoi_roy schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:27:
[...]

Waarom gebruik je je huidige simkaart niet?
Als je geen micro simkaart hebt kan je de huidige laten knippen.
Iemand van Coolblue heeft mij gisteren verteld dat niet alle simkaarten geknipt kunnen worden (zo ook die van mij niet). Bij oudere simkaarten zit de chip soms erg dicht op de rand en dat schijnt nog wel eens mis te gaan. Bij aanschaf van mijn toestel heb ik een lege microsimkaart gekregen, die ik zojuist telefonisch heb geactiveerd. Ik ga er van uit dat ik er nu mee kan bellen (kon ~10 minuten duren).

Al met al is het binnen een werkdag geregeld (wat ik best netjes vind). Een half jaar lijkt mij wel wat lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Laatst online: 07-01-2024
Sinds kort is mn batterij al vroeg avonds leeg, vreemde is dat MSN talk dan ca. 40% voor z'n rekening neemt (mobiel standby 30% en scherm ca 10%). Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Als het GPS icoontje in beeld komt, kun je dan op een of andere manier zien welke app GPS aan het gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4u
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-08-2023

G4u

Iekozz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:06:
[...]

Zijn SSL certificaten en de instanties die ze uitgeven. Allemaal gebaseerd op vertrouwen. Zie ook: Wikipedia: Secure Sockets Layer
Sorry mischien niet helemaal duidelijk geweest, Ik vraag mij af waarom die in de telefoon staan met welke reden ? ( zodat de telefoon ook als werk telefoon voor bedrijfen en overheid gebruikt kan worden ? ) , dit heb ik nooit eerder gezien en heb toch zeker al over de 150 verschillende androids in mijn handen gehad
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357522

Speedy_Gonzalez schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:00:
Is het iemand opgevallen dat blackmart alpha het niet meer doet ?
Of ben ik de enigste bij wie hij het niet meer doet ?
Werkt weer!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 06:26
BvDorp schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Je kunt een paar dingen doen, die veel verschil maken. Voor de laatste 20% besparing moet je een paar stappen verder gaan. Hier, de eerste trucjes:
  1. Controleer bij instellingen -> batterij wat er zoveel gebruikt, en ga na of dat een beetje klopt met je gedrag. Zo niet; verwijderen of instellingen van de applicatie aanpassen. Bijvoorbeeld de interval voor synchronisatie, etc.
  4. Verander de intervallen van de applicaties die je gebruikt. Bijvoorbeeld de mail, FB, LinkedIn etc. worden vaak direct (push) bijgewerkt, wat betekent dat de telefoon vaak aan het hengelen is. Het verlagen van deze tijd helpt sterk
  5. Niet voldoende? Probeer Juice Defender eens. Dit programma zet je verbindingen uit als ze niet nodig zijn; hiermee haal je zomaar de 2 dagen met weinig gebruik.
Geavanceerd niveau
  1. Root je toestel, en installeer AdFree om reclame tegen te houden. Dit werkt ook bij reclame in Apps, en dit reduceert dus energieverbruik
  6. Installeer een alternatieve ROM die bekend staat om een lager energieverbruik
Ik wil er nog wel eentje aan toevoegen: Power saving (spaarstand in het NL oid?) aanzetten. Ik game niet intensief op mijn S3, en met power saving aan is alles nog prima vloeiend voor normaal gebruik en is het accuverbruik toch een stukje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwlekkerkerk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 16:58
Als ik mijn mobielop stil of trillen zet gaat in de instellingen een streep door de icoontjes van het geluid. Echter niet bij die van notificaties. Bij anderen in mijn omgeving met een S3 gebeurt dit wel. Is er ergens een instelling die ik verkeerd heb staan (zo ja, ik kan hem niet vinden, waar wel) of een app die dit kan blokkeren o.i.d.?

Ik hoor graag jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250681

Iemand met hetzelfde probleem of niet: Ik krijg niet altijd melding als ik bericht heb via Facebook, optie voor meldingen heb ik aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 23:44
Anoniem: 250681 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:38:
Iemand met hetzelfde probleem of niet: Ik krijg niet altijd melding als ik bericht heb via Facebook, optie voor meldingen heb ik aangevinkt
Dit heeft niks met de S3 te maken maar met Facebook voor Android. Geloof het of niet, maar bij mij heeft dit geholpen: http://www.androidnz.net/...ush-notifications-in.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 16:55
Ik weet niet of ik deze vraag al eens heb gesteld of het was op een ander forum maar ik kon het zo snel niet vinden.

Als ik op school (België in Overpelt) ben dan heb ik alleen een EDGE verbinding en als ik in een wat hoger gebouw zit heb ik H+.
Een vriend van me heeft een iPhone en als ik langs hem zit heeft hij 3G en zit ik nog steeds met EDGE, we zitten allebei bij dezelfde provider met hetzelfde pakket. We hebben alle netwerk instellingen al overlopen en deze zijn precies hetzelfde.
Heeft de iPhone dan een beter ontvangst of hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-05 22:24
Mijn ervaring is juist het tegenovergestelde, waar ik op mijn iPhone nog vaak alleen 2G had heb ik met mijn Samsung vaak H+ en anders in ieder geval 3G, dat is dan wel in vergelijking met een paar jaar oude iPhone 3Gs maar dat zou niet zo veel moeten schelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

ik heb nog nooit de + achter de H gezien.
Altijd 3G en dat wordt dan een H als je wat downloadt.

Ligt dat aan het netwerk? (T-Mobile iSmart)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367894

BMW_M3 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:04:

Neem aan dat het aan het netwerk ligt ja, ik heb vodafone en zie ook een + achter de H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 14:31

dbzfan

Nee.

BvDorp schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Geavanceerd niveau
Je haalt Push en Fetch door elkaar.. Als je alle apps alleen maar op push zet (en dus niet om de x aantal uren laat checken) zou dit het beste voor je batterij zijn. (ook al blijft er bij push een verbinding open staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 14:31

dbzfan

Nee.

BMW_M3 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:04:

Ligt denk ik aan de internetsnelheid van je abbo?
Ik heb bij Hi in "standby" stand altijd 3G staan. Als ik actief iets binnenhaal H+ en als ik iets binnenhaal als ik slecht bereik heb alleen de H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Ligt inderdaad aan het netwerk. Heb eerst op het kpn netwerk met mijn S3 gezeten. Had toen altijd een H+ verbinding nu zit ik op het netwerk van T-Mobile en heb ik hooguit een H verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
The Wizard schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:27:
Ik gebruik gewoon de swype van http://beta.swype.com, in mijn ogen een veel fijner toetsenbord. Ik was de Samsung tb al snel zat, ook door het gebrek aan de komma, moet je telkens naar een ander blad.
Dit is echt fantastisch. Ik was op de SII te spreken over het standaard swipen op het samsung toetsenbord. Bij de SIII vond ik het matig tot slecht. Nu heb ik sinds gisteren het Swype (beta) toetsenbord. Wat een vooruitgang zeg. 5 sterren wat mij betreft, zeker ook gezien het spraak gestuurde veel beter werkt.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb een 14.4Mbps verbinding. Dacht dat dit bij Vodafone ook zo was.
Wachten op 4G dan maar ooit.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008

[quote]BMW_M3 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:41:
Ik heb een 14.4Mbps verbinding. Dacht dat dit bij Vodafone ook zo was.
Wachten op 4G dan maar ooit.
[/quot
Vodafone heeft bij de duurdere abb 14.4Mbps andere zijn meen ik 7.2Mbps.
Ik heb zelf de eerste, maar ben al vaak in konklaaf met vodafone geweest, omdat je deze snelheid nooit haalt.
Ik woon ongeveer 400 meter van een mast en kom nooit verder dan gemiddeld 9Mbps.
Het punt is je betaald er wel voor maar ze beroepen hun altijd op het feit dat het theoretische is.
En door vele factorenkan het voorkomen dat je de snelheid niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:11

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

dbzfan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:53:
[...]

Je haalt Push en Fetch door elkaar.. Als je alle apps alleen maar op push zet (en dus niet om de x aantal uren laat checken) zou dit het beste voor je batterij zijn. (ook al blijft er bij push een verbinding open staan)
Hoe en waar kan je dat instellen, dat push en fetch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Hoe en waar kan je dat instellen, dat push en fetch ?
Dit kun je bij iedere applicatie apart instellen. Voor een exchange server moet je bij de synchronisatie instellingen kijken. Daar zou je ook misschien meer apps kunnen vinden die je op push kunt zetten.

Iemand ooit een iPhone 5 en Galaxy S3 in een blender gezien })

http://youtu.be/rofgMueCOqo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Edwin- schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:30:
[...]

Dit heeft niks met de S3 te maken maar met Facebook voor Android. Geloof het of niet, maar bij mij heeft dit geholpen: http://www.androidnz.net/...ush-notifications-in.html
Heel erg bedankt voor je tip, maar het lijkt me zoveel werk om het werkend te krijgen, ben niet zo'n FB freak om dat allemaal te doen, maar toch klasse dat je oplossing hebt geboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb laatste paar dagen één herhaaldelijk probleem dat me geweldig stoort.

Wanneer ik een telefoongesprek met Skype (Viber) maak, wordt WiFi (of 3G) soms uitgeschakeld.
Ongeacht of het gesprekken zijn naar andere skype-gebruikers, vaste telefoonnrs of mobiele nrs.
Kort na het uitvallen van de WiFi wordt deze onmiddellijk wel weer hersteld, maar het gesprek is natuurlijk onderbroken.
Hetzelfde probleem heb ik als ik aan het intenetten ben en dan voraal filmpes kijken of voetbal via streaming.

Nu is mijn vraag: ligt het probleem bij skype? viber? instellingen in de S3? internet (wifi) instellingen...

Heeft iemand anders hetzelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
Anoniem: 250681 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:51:
Ik heb laatste paar dagen één herhaaldelijk probleem dat me geweldig stoort.

Wanneer ik een telefoongesprek met Skype (Viber) maak, wordt WiFi (of 3G) soms uitgeschakeld.
Ongeacht of het gesprekken zijn naar andere skype-gebruikers, vaste telefoonnrs of mobiele nrs.
Kort na het uitvallen van de WiFi wordt deze onmiddellijk wel weer hersteld, maar het gesprek is natuurlijk onderbroken.
Hetzelfde probleem heb ik als ik aan het intenetten ben en dan voraal filmpes kijken of voetbal via streaming.

Nu is mijn vraag: ligt het probleem bij skype? viber? instellingen in de S3? internet (wifi) instellingen...

Heeft iemand anders hetzelfde problemen?
Ik heb ook het probleem dat mijn WiFi soms weg valt. Dan springt hij over op het mobiele netwerk en snel daarna weer WiFi. Zelf gebruik ik geen Skype. Maar bij internetten merk ik het.

Een oplossing hiervoor heb ik niet. Iemand anders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 23:44
Anoniem: 250681 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:40:
[...]

Heel erg bedankt voor je tip, maar het lijkt me zoveel werk om het werkend te krijgen, ben niet zo'n FB freak om dat allemaal te doen, maar toch klasse dat je oplossing hebt geboden!
Het is je eigen keus natuurlijk. Maar je hebt geen Blackberry nodig of iets hoor. Je kan twee programmatjes downloaden als Blackberry emulator op je pc. Ik had de meldingen in ieder geval binnen 20 minuten weer werkend. Maar nogmaals, het is natuurlijk je eigen keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Oplossing Skype probleem mobiele data uitzetten en via Wi-Fi bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

sslojko schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:46:
[...]

Dit kun je bij iedere applicatie apart instellen. Voor een exchange server moet je bij de synchronisatie instellingen kijken. Daar zou je ook misschien meer apps kunnen vinden die je op push kunt zetten.

http://youtu.be/rofgMueCOqo
Ik kan geeneen instelling vinden voor push, of heet het anders in het menu ?
Heb je geen screenshot ?

Edit: lama, al gevonden met youtube :)

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 18-10-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vaagisdenaam schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:26:
Oplossing Skype probleem mobiele data uitzetten en via Wi-Fi bellen?
Dat doe ik ook en zoals ik zei het gebeurt niet alleen met skype, maar ook met gewoon internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is nu eigenlijk de juiste volgorde als je bijv een theme wil flashen? Eerst theme installeren en dan cache en dalvik, of eerst cache en dalvik en dan theme installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:37
Anoniem: 440008 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:15:
Wat is nu eigenlijk de juiste volgorde als je bijv een theme wil flashen? Eerst theme installeren en dan cache en dalvik, of eerst cache en dalvik en dan theme installeren?
Het lijkt me eerst cache wissen, dan installeren, dat is het namelijk voor alle andere installaties.

Ik heb trouwens een custom kernel (Siyah) over een andere custom kernel (Phenomenal Extreme) heen geflasht. Vooraf heb ik gezocht of dat kon (niet heel intensief) maar ik kon zo snel niks vinden. Mocht iemand anders daar een vraag over hebben: bij mij werkte het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 15:00
Ik heb een klein irritant probleem waarvan ik (ook na intensief Googelen) de oplossing maar niet kan achterhalen. Ik heb kort geleden het (officiele) dockingstation van de S3 aangeschaft, en toen ik mijn toestel er voor de eerste keer in plaatste kreeg ik de vraag welke app ik wilde laten uitvoeren bij het in de dock plaatsen van het toestel. Ik koos voor het TuneIn maar ik heb me inmiddels bedacht. Je voelt hem al aankomen: ik kan er maar niet achter komen waar je de instelling voor het laten uitvoeren van apps bij het in de dock plaatsen van het toestel kan veranderen. Iemand een idee waar ik die instelling kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
beantherio schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:49:
Ik heb een klein irritant probleem waarvan ik (ook na intensief Googelen) de oplossing maar niet kan achterhalen. Ik heb kort geleden het (officiele) dockingstation van de S3 aangeschaft, en toen ik mijn toestel er voor de eerste keer in plaatste kreeg ik de vraag welke app ik wilde laten uitvoeren bij het in de dock plaatsen van het toestel. Ik koos voor het TuneIn maar ik heb me inmiddels bedacht. Je voelt hem al aankomen: ik kan er maar niet achter komen waar je de instelling voor het laten uitvoeren van apps bij het in de dock plaatsen van het toestel kan veranderen. Iemand een idee waar ik die instelling kan vinden?
Even naar applicatie beheer gaan. Daar op TuneIn drukken en dan op standaard gegevens wissen drukken. Ik denk dat jouw probleem dan op is gelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Laatst online: 20-05 13:34

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

eerder refreshen 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Mast3rWill op 18-10-2012 22:04 . Reden: nvm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mat.hi.as schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:26:
[...]

Het lijkt me eerst cache wissen, dan installeren, dat is het namelijk voor alle andere installaties.

Ik heb trouwens een custom kernel (Siyah) over een andere custom kernel (Phenomenal Extreme) heen geflasht. Vooraf heb ik gezocht of dat kon (niet heel intensief) maar ik kon zo snel niks vinden. Mocht iemand anders daar een vraag over hebben: bij mij werkte het zonder problemen.
Inderdaad ik heb ook een siyah kernel over een andere kernel heen geflasht, en ook hieer geen probleem, vandaar even mijn vraag over eerstgenoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
sslojko schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:57:
[...]

Even naar applicatie beheer gaan. Daar op TuneIn drukken en dan op standaard gegevens wissen drukken. Ik denk dat jouw probleem dan op is gelost.
Dat was het inderdaad: bedankt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
beantherio schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:49:
Ik heb ook net de officiële dockingstation binnen maar heb de telefoon etin gedaan en krijg helemaal geen melding, maar waarom krijg jij dat wel dan?
Ik bedoel dat ding is er toch om op te laden en om eventueel een paar speakers aan te sluiten

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Kan ik Flash player op mijn s3 krijgen. Via playstore lukt het niet. Op de HTC one X staat de app er standaard op. Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 11:09
Hier staat beschreven hoe je flashplayer er alsnog op zou moeten kunnen krijgen:
http://www.pcworld.com/ar...it_now_that_its_gone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:41
Ik vind de manier van de telefoon opnemen niet handig. Is er een andere manier beschikbaar dan het vakje te moeten slepen, zoals die standaard is ingesteld?

Alvast bedankt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:30:
Ik vind de manier van de telefoon opnemen niet handig. Is er een andere manier beschikbaar dan het vakje te moeten slepen, zoals die standaard is ingesteld?

Alvast bedankt
Ja hoor dat kan, en je had het ook makkelijk zelf kunnen vinden.

Ga naar telefoon en dan naar oproep instellingen, kies dan antwoord/einde oproep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:41
Anoniem: 367894 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Ja hoor dat kan, en je had het ook makkelijk zelf kunnen vinden.

Ga naar telefoon en dan naar oproep instellingen, kies dan antwoord/einde oproep.
Beide vinkjes aangevinkt, maar dan krijg ik nog het zelfde. Dus dat lijkt de oplossing ook niet

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Beide vinkjes aangevinkt, maar dan krijg ik nog het zelfde. Dus dat lijkt de oplossing ook niet
Je scherm blijft inderdaad het zelfde, maar je kan wel de home en power knop gebruiken om te beantwoorden/eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Le_Freak ! schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:57:
[...]

Ik heb ook net de officiële dockingstation binnen maar heb de telefoon etin gedaan en krijg helemaal geen melding, maar waarom krijg jij dat wel dan?
Ik bedoel dat ding is er toch om op te laden en om eventueel een paar speakers aan te sluiten
Ik heb geen idee waarom ik de melding wel kreeg. Het gebeurde alleen de eerste keer dat ik het toestel in de dock plaatste. Ik wil het ding eventueel als wekkerradio gaan gebruiken en ik zou me kunnen voorstellen dat het voor zo'n soort toepassing bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-05 22:24
Ik krijg telkens als ik boot, de melding met 'kan nu niet downloaden' ik ben er al achter gekomen dat dit te maken heeft met samsung update, maar hoe krijg ik het weg. Ik zou het willen opzoeken in dit topic, maar heel stom ik heb geen idee hoe ik in een topic zoek met tweakers 7, het zal wel zo simpel zijn dat ik er overheen kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:00

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Mars18 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Je zou een alternatieve dailer-app kunnen proberen. Er staan er meerdere in de play store.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Iemand vandaag ook problemen met de update van KIES 2.5?
Staat al ruim een uur nix te doen.....ja wachten op een update bestand :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:59

jerry_a

doei

TuffScout schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:23:
Iemand vandaag ook problemen met de update van KIES 2.5?
Staat al ruim een uur nix te doen.....ja wachten op een update bestand :S
Gisteren duurde het een paar minuten maar hij ging gewoon installeren.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
Ik wil nog even terug komen op mijn batterij probleem. Na een paar dagen heb ik wat meer informatie.

60% van de batterij gaat naar "mobiel standby", 14% voor het scherm en 12% voor Android. Zijn dit normale waarden?

Ik heb de spaarstand aangezet en dan heb ik inderdaad wat minder verbruik. Maar ik vind het nog steeds snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is laatste tijd om werkelijk gek van te worden. Ik kan bijna niet normaal internetten via Wifi, omdat wifi constant lukraak wegvalt en net zo goed weer aan gaat. Zoals ik al merkte zijn er meer mensen met hetzelfde probleem. Iemand al oplossing voor gevonden? Het is echt drama met Wifi. Dit heb ik geprobeerd:
http://galaxys3reviews.ne...alaxy-s3-wifi-problem-fix, zonder succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Laatst online: 13:01
Probeer eens via KIES de firmware te herinitialiseren.
Dit loste mijn wifi-probleem toch op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TYPHOON- schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:26:
Ik heb geen root, dus ik kan geen goeie back-up maken, als ik op Kies probeer om back-up te maken loopt Kies vast. Ik durf ook niet te rooten, als ik iets niet goed doe ben ik ook alles kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Christiaan88 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:07:
Ik wil nog even terug komen op mijn batterij probleem. Na een paar dagen heb ik wat meer informatie.

60% van de batterij gaat naar "mobiel standby", 14% voor het scherm en 12% voor Android. Zijn dit normale waarden?

Ik heb de spaarstand aangezet en dan heb ik inderdaad wat minder verbruik. Maar ik vind het nog steeds snel gaan.
Dit is een bekend probleem van de SGS3 op Android 4.0. Er wordt geen energie verbruikt, maar de rapportage doet het voorkomen alsof de energie hier naartoe gaat. Er staat simpelweg een verkeerde gemiddelde waarde voor energieverbruik in de firmware. Als je het gewoon negeert, heb je er geen last van; je telefoon gebruikt geen extra energie.

De JB update kan dit oplossen, en er is ook een route met rooten, CWM installeren en een fix draaien via CWM. Is ook een paar minuten werk, als je graag wilt. PM even als je ergens klemloopt.

@Nilsepils: zoeken in een draadje is kapot in Tweakers 7.0, maar er is een workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
BvDorp schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Dit is een bekend probleem van de SGS3 op Android 4.0. Er wordt geen energie verbruikt, maar de rapportage doet het voorkomen alsof de energie hier naartoe gaat. Er staat simpelweg een verkeerde gemiddelde waarde voor energieverbruik in de firmware. Als je het gewoon negeert, heb je er geen last van; je telefoon gebruikt geen extra energie.

De JB update kan dit oplossen, en er is ook een route met rooten, CWM installeren en een fix draaien via CWM. Is ook een paar minuten werk, als je graag wilt. PM even als je ergens klemloopt.
Ik heb gelezen dat er ook nog wat fouten in de huidige JB update (in polen?). Kan ik dan niet beter wachten tot de officiële release? Dan zal ik hem nog wel een paar weken iedere nacht laten opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 19:14
vandaag kreeg ik tot mijn schrik ineens een waarschuwing dat mijn datalimiet was overschreden. Bij het gegevensgebruik bleek dat mijn S3 vandaag 535 MB heeft geupload middels de Galerij app.
www.holony.com/blog/limit...lery-app-bandwidth-usage/
volgens deze link kun je automatisch uploaden uitschakelen maar ik kan de settings helemaal niet benaderen.
Bij gegevensgebruik/galerij heb ik nu wel achtergrond gegevens beperken aangevinkt. Hij heeft tot nu toe ook helemaal geen gegevens gebruikt op de voorgrond dus denk wel dat het hiermee voorlopig opgelost is. Maar wat is hier in vredesnaam aan de hand?
Alle andere apps (google+, dropbox, playstore etc. heb ik allemaal ingesteld op uploaden via wifi only trouwens.

ter illustratie
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/85421778/Screenshot_2012-10-20-17-49-59.png

[ Voor 22% gewijzigd door maxtrash op 21-10-2012 01:13 . Reden: screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
-TYPHOON- schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:26:
Dan vraagt kies om een modelnaam : I9300 werkt niet. GT-I9300 werkt niet.... :S

Ik heb kies al opnieuw geinstalleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
maxtrash schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:49:
vandaag kreeg ik tot mijn schrik ineens een waarschuwing dat mijn datalimiet was overschreden. Bij het gegevensgebruik bleek dat mijn S3 vandaag 535 MB heeft geupload middels de Galerij app.

volgens deze link kun je automatisch uploaden uitschakelen maar ik kan de settings helemaal niet benaderen.
Bij gegevensgebruik/galerij heb ik nu wel achtergrond gegevens beperken aangevinkt. Hij heeft tot nu toe ook helemaal geen gegevens gebruikt op de voorgrond dus denk wel dat het hiermee voorlopig opgelost is. Maar wat is hier in vredesnaam aan de hand?
Alle andere apps (google+, dropbox, playstore etc. heb ik allemaal ingesteld op uploaden via wifi only trouwens.
Maf verhaal! Kun je die link die je bedoelt met 'deze link' hier eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Christiaan88 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:14:
[...]

Ik heb gelezen dat er ook nog wat fouten in de huidige JB update (in polen?). Kan ik dan niet beter wachten tot de officiële release? Dan zal ik hem nog wel een paar weken iedere nacht laten opladen.
Zoals ik al zei, er gaat niet daadwerkelijk zoveel energie naar Cell Standby. Het heeft dus _niets_ te maken met opladen of energieverbruik. Zelf draai ik de Poolse JB 4.1.1, en deze werkt vlekkeloos! Maar zelf updaten zou ik niet zomaar aanraden, dat moet je leuk vinden. Voor meer info kun je het Custom Rom topic eens proberen. Het lezen van die TS verduidelijk al het e.e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:26
Ik heb ook sinds de laatste versie van KIES 2.5 problemen. Telefoons worden wel herkend, maar kan geen firmware updaten op mijn S2, S3 en mijn galaxy note 10.1. Zoals iemand al eerder zei, dan blijft de update hangen bij 99% downloaden en gaat niet meer verder. Daarbij komt nog eens als ik kies installeer dat ik mijn usb sticks niet meer herkenbaar zijn voor windows. Gooi ik kies er af dan werkt alles weer. Ik draai op windows 7 64 bit Ultimate. Elke versie die ze uitbrengen is dramatischer! Dan maar langer wachten en gewoon OTA updaten.

[ Voor 19% gewijzigd door blueface op 20-10-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 21-05 19:14
BvDorp schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:10:
[...]

Maf verhaal! Kun je die link die je bedoelt met 'deze link' hier eens posten?
Was een beetje gehaast, dit is de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/lightbox/home/Photos?select=Image3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/lightbox/home/Photos?select=Image2.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door TuffScout op 20-10-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TuffScout schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:01:
[...]

Dan vraagt kies om een modelnaam : I9300 werkt niet. GT-I9300 werkt niet.... :S

Ik heb kies al opnieuw geinstalleerd....
Ik begrijp niet helemaal goed, welke werkt model werkt dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Anoniem: 250681 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:56:
[...]
Ik begrijp niet helemaal goed, welke werkt model werkt dan wel?
Helmaal geen S3, want als ik de S3 aansluit en dan de optie om de firmware te herinitialiseren dan wordt dit model niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Wat een kut gezeik hier met afbeeldingen...

[ Voor 49% gewijzigd door TuffScout op 20-10-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-05 08:46
Heb sinds vandaag ook de S3 maar omdat ik nog al ongeduldig ben overweeg ik mijn normale simkaart te verkleinen naar microsimformaat, stel dat ik de sim nu niet goed contact maakt omdat ik aan 1 kant te veel heb afgeknipt, kan de GSM hier door crashen? Of is het alleen mn sim die stuk kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Laatst online: 13:11
HendrikT schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:46:
Heb sinds vandaag ook de S3 maar omdat ik nog al ongeduldig ben overweeg ik mijn normale simkaart te verkleinen naar microsimformaat, stel dat ik de sim nu niet goed contact maakt omdat ik aan 1 kant te veel heb afgeknipt, kan de GSM hier door crashen? Of is het alleen mn sim die stuk kan gaan?
Dat kan geen kwaad hoor je zult hoogstens een melding krijgen dat je een sim moet plaatsen als je geen complete verbindIng hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 22:22
Zit te denken de s3 te halen. Maar als ik het goed begrijp heeft dus alleen de rode versie van alle 16gb kleuren LTE ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
Mediacj schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:21:
[...]

Dat kan geen kwaad hoor je zult hoogstens een melding krijgen dat je een sim moet plaatsen als je geen complete verbindIng hebt.
Joost bedankt, jouw reactie heeft me doen besluiten om de gok te wagen, en wat denk je? Hij deed het natuurlijk gewoon in 1 keer, ikkuh weer heel blij. Hoe simpel kan het wezen. Zaterdag overdag ook nog bij de hi winkel geweest, sim kost 22,50 euro tenzij je je abo verlengd. Nou als ze zo met klanten omgaan ga ik lekker verhuizen, dag dag hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-11-2024
Hoiz schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:31:
Zit te denken de s3 te halen. Maar als ik het goed begrijp heeft dus alleen de rode versie van alle 16gb kleuren LTE ondersteuning?
Waar kom je aan deze info ?

[ Voor 4% gewijzigd door KloyenZ op 21-10-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
KloyenZ schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:12:
[...]

ten eerste staat deze info hier op tweakers bij de specificaties van het model, bij de rode staat er idd LTE bij, en om te controleren of dit wel klopt heb ik ff op de samsung site gekeken, en blijkbaar zijn er modellen die LTE (4G) ondersteunen. Of dit nu alleen de rode (Garnet Red) is, dat is me nog niet duidelijk

http://www.samsung.com/global/galaxys3/specifications.html

4G (Dependent on market)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470093

Nee he, volgens mij is mijn trilmotor kapot :/ Hij maakt herrie als hij trilt en hij is nauwelijks nog voelbaar. Het komt niet echt vaak voor merk ik, als ik er informatie over zoek op internet. Klopt het dat je telefoon helemaal leeggemaakt wordt als je hem opstuurt voor de garantie?

En dan moet ik hem nog unrooten ook. Ik ben niet zo'n expert, en ik lees dat je risico loopt dat ie bricked bij een mislukte poging. Lekker dan :(

Het probleem is dat mijn root (volgens titanium backup en root checkers) niet meer goed werkt (waarschijnlijk na installatie van een softwareupdate). Volgens de hier beschreven methode: www.jayceooi.com/2012/06/...-samsung-galaxy-s3-video/ is er bij stap 13 wel root acces nodig voor een unroot. Betekent dat dat ik eerst weer volledig moet rooten om te kunnen unrooten?

Of verlies ik automatisch mijn root als ik binnenkort update naar Jelly Bean, op zo'n manier dat het geen sporen nalaat voor de garantie? Dan kan ik uiteraard beter daar op wachten, in plaats van een 'gevaarlijke' unroot!

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 470093 op 21-10-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 22:22
KloyenZ schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:12:
[...]

Gewoon de PW inderdaad. Op de websites van de paar(red word maar door 2 webshops verkocht) staat ook dat de telefoon LTE ondersteuning heeft. Wil eigenlijk wel LTE ondersteuning, maar die rode telefoon is echt oerlelijk. Twijfel ook nog eens tussen de One X en de s3, maar dit zou mij direct over gehaald hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Hoiz op 21-10-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Hoiz schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:37:
[...]

Gewoon de PW inderdaad. Op de websites van de paar(red word maar door 2 webshops verkocht) staat ook dat de telefoon LTE ondersteuning heeft. Wil eigenlijk wel LTE ondersteuning, maar die rode telefoon is echt oerlelijk. Twijfel ook nog eens tussen de One X en de s3, maar dit zou mij direct over gehaald hebben.
Waarom wil je LTE indersteuning? Wordt nog nergens in NL ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-05 11:48

Thyzz

-=leeg=-

maxtrash schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:49:

ter illustratie
[afbeelding]
Heb je kort geleden een nieuw account toegevoegd.
Dit heeft mij ook gebeten. Hij gaat op de achtergrond alsnog braaf je foto's uploaden naar google zodra er iets van een data verbinding is. In je account settings even al je sync instellingen controleren

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Vriend heeft ROM geïnstalleerd en nu last van uitvallen van toestel..

Dus ik keurig wachten tot de nieuwe Jelly Bean.. met originele firmware en originele apps uit de Market..

Afgelopen vrijdag start het apparaat opnieuw op, zonder dat er iets gebeurde (lag midden op de tafel) en hing daarna vast (ook eerder is niets gebeurd)..

Recovery hielp niet.. nu met reparatie..

Ben bang dat ik de Jelly Bean update -na zo lang wachten- nu zelfs niet live ga meemaken.. verwacht deze toch deze week ergens en het toestel zal dan nog niet terug zijn.. vind ook weinig van anderen over reparaties..

Mis weinig met mijn oude HTC en begin zelfs te denken dat de DLX misschien toch een verstandigere keuze zou zijn of een One X+..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Heb een maand geleden een Galaxy S3 met een franse firmware erop gekregen. Stoorde me eerst hieraan, maar krijg nu net een melding dat er een update beschikbaar is voor mijn S3. Vind het nu helemaal niet erg dat er iets frans op staat :) Jelly Bean here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357522

Anoniem: 470093 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:07:
Nee he, volgens mij is mijn trilmotor kapot :/ Hij maakt herrie als hij trilt en hij is nauwelijks nog voelbaar. Het komt niet echt vaak voor merk ik, als ik er informatie over zoek op internet. Klopt het dat je telefoon helemaal leeggemaakt wordt als je hem opstuurt voor de garantie?

En dan moet ik hem nog unrooten ook. Ik ben niet zo'n expert, en ik lees dat je risico loopt dat ie bricked bij een mislukte poging. Lekker dan :(

Het probleem is dat mijn root (volgens titanium backup en root checkers) niet meer goed werkt (waarschijnlijk na installatie van een softwareupdate). Volgens de hier beschreven methode: www.jayceooi.com/2012/06/...-samsung-galaxy-s3-video/ is er bij stap 13 wel root acces nodig voor een unroot. Betekent dat dat ik eerst weer volledig moet rooten om te kunnen unrooten?

Of verlies ik automatisch mijn root als ik binnenkort update naar Jelly Bean, op zo'n manier dat het geen sporen nalaat voor de garantie? Dan kan ik uiteraard beter daar op wachten, in plaats van een 'gevaarlijke' unroot!
Gewoon een stock rom erop via Odin en unrooted zonder risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05 10:27
Iemand ervaring met het laden van de SIII in de auto?

Ik gebruik soms m'n SIII voor het navigeren en in mijn vorige auto merkte ik op dat, ondanks dat die in het sigarettenaansteker zat, meer verbruikte dan dat ie laadde.
Ca. 3% op een rit van een uur.

Nu was dat plugje vrij "lam", schoot er bij een hobbel wel eens uit dus dat zou het geweest kunnen zijn.

Echter heb sinds vorige week een nieuwe (gloed nieuwe) auto met een nieuwe inbouw radio erop welke via "mirror link" mijn SIII daarop kan tonen (dat werkt helaas niet vlekkenloos maar dat ligt aan de Drive Link app, heb ik het idee... navigeren en bellen gaat niet samen hahaha)
Echter merk ik nog steeds dat de SIII meer verbruikt dan dat ie oplaadt en dat is wel verontrustend.
Oke 1% per 20 minuten rijden is niet zo heel erg schokkend maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Hebben mensen daar meer "last" van (ik heb gewoon ICS zonder gekke tweaks of zo)?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nils7 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:57:
Iemand ervaring met het laden van de SIII in de auto?

Ik gebruik soms m'n SIII voor het navigeren en in mijn vorige auto merkte ik op dat, ondanks dat die in het sigarettenaansteker zat, meer verbruikte dan dat ie laadde.
Ca. 3% op een rit van een uur.

Nu was dat plugje vrij "lam", schoot er bij een hobbel wel eens uit dus dat zou het geweest kunnen zijn.

Echter heb sinds vorige week een nieuwe (gloed nieuwe) auto met een nieuwe inbouw radio erop welke via "mirror link" mijn SIII daarop kan tonen (dat werkt helaas niet vlekkenloos maar dat ligt aan de Drive Link app, heb ik het idee... navigeren en bellen gaat niet samen hahaha)
Echter merk ik nog steeds dat de SIII meer verbruikt dan dat ie oplaadt en dat is wel verontrustend.
Oke 1% per 20 minuten rijden is niet zo heel erg schokkend maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Hebben mensen daar meer "last" van (ik heb gewoon ICS zonder gekke tweaks of zo)?
Als ik jou was zou ik een andere lader proberen, ik heb het vermoeden dat je lader nu niet voldoende levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:57
Zo'n lader had ik eerst ook, goedkope rommel zegmaar :) Nu zelf 1 gebouwd die gegarandeerd 2A levert en dat werkt prima. De originele van samsung hield het hier niet lang vol. In het begin deed hij het prima maar na 6 maanden een breuk in de kabel. Niet erg, die moest toch langer. Lange kabel eraan gesoldeerd en dat ging weer ongeveer 6 maanden goed, toen lade hij nauwelijk meer en werd ook warm. Behuizing gebruikt om zelf een voeding in te maken en dat gaat nu al een tijd perfect.

Kortom, een goede lader is beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

sslojko schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:05:
Heb een maand geleden een Galaxy S3 met een franse firmware erop gekregen. Stoorde me eerst hieraan, maar krijg nu net een melding dat er een update beschikbaar is voor mijn S3. Vind het nu helemaal niet erg dat er iets frans op staat :) Jelly Bean here I come.
Ik krijg via kies ook de optie om te updaten naar een nieuwe firmware. Alleen stopt de download steeds na 69%
Ik ga ervan uit dat het nu even te druk is op de servers, probeer het later nog wel ens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Is het mogelijk om bij een notificatie de camera flash led op te laten springen? Ik zag de optie staan bij Light Flow maar het lukt me niet echt. Doe ik iets verkeerd? Of is het mogelijk met een andere applicatie?
_Nick__ schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:03:
Vriend heeft ROM geïnstalleerd en nu last van uitvallen van toestel..

Dus ik keurig wachten tot de nieuwe Jelly Bean.. met originele firmware en originele apps uit de Market..

Afgelopen vrijdag start het apparaat opnieuw op, zonder dat er iets gebeurde (lag midden op de tafel) en hing daarna vast (ook eerder is niets gebeurd)..

Recovery hielp niet.. nu met reparatie..

Ben bang dat ik de Jelly Bean update -na zo lang wachten- nu zelfs niet live ga meemaken.. verwacht deze toch deze week ergens en het toestel zal dan nog niet terug zijn.. vind ook weinig van anderen over reparaties..

Mis weinig met mijn oude HTC en begin zelfs te denken dat de DLX misschien toch een verstandigere keuze zou zijn of een One X+..
Heb ik net 4 weken geleden ook gehad. Hij werd ook gerepareerd. 3 weken op moeten wachten. Ze hebben een boardswap uitgevoerd.

[ Voor 69% gewijzigd door xeeder op 22-10-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235059

Even wachten nog blijkbaar.....

Kom maar op met Jelly Bean

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img84/1033/screenshot2012102217361.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479343

Dag iedereen ik heb sinds kort ook een samsung galaxy s3 aangekocht en heb een vraagje inverband met deze gsm.
Namelijk als je een map maakt en die opent dan spreekt er een stem bij mij dit is ook als je je homescreen wilt bijwerken dan spreekt er ook een stem nu mijn vraag is weet er iemand hoe je dit uit zet ben er 2 dagen naar aant zoeken maar vindt dit niet alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-05 18:11
Hoi,

Sinds vandaag ben ik dan eindelijk aangesloten op het netwerk van vodafone met mijn SIII. Met nummer behoud.
Nu heb ik alleen het volgende probleem. Als ik een sms verstuur naar mijn vrouw iphone 3gs ontvangt ze deze wel maar als ze antwoordt krijg ik hem niet (wel op mijn oude iphone 3gs via imessage en wifi) ik heb nu imessage uit gezet maar krijg geen berichten van mijn vrouw op mijn SIII.
Ik heb gezocht maar niet echt een antwoord kunnen vinden nog.
Iemand een idee?
Willem
Pagina: 1 ... 78 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.