Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:53
quote:
Appleman schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:23:
Heb zo een Big Ben pakket gehaald. Zit een siliconen hoesje bij die je over je Vita heen gaat. In een zwarte kleur en met dat hoesje voelt hij zo lekker in de hand. Je hebt veel meer grip. Je krijgt een nog een hoesje bij waar je vita in past MET(!!) het silliconen hoesje. Dat vond ik super nice! Dan hoef je dus niet steeds te kiezen en kan je het siliconen hoesje erop houden. Je krijgt er voor en achter screenprotector bij die van goeie kwaliteit zijn. Verder wat kleine prul. Voor 16,99 absoluut geen dure prijs!

[afbeelding]
Die ik had eerst gekocht, maar toch geruild voor de Starterpack. Dat silicone ding is erg lelijk vind ik.

PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje |

• Chrisje1983
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10-11 15:12
quote:
Xudonax schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:09:
Ik weet niet of het hier al geplaatst was, maar ik weet wel dat het gevraagd is. Bij de Vita krijg je van Vodafone schijnbaar een 400MByte databundel, zodra deze op is ga je over op het aangeschafte saldo (à ¤0,30 per MB). Ik kreeg namelijk net een SMS van Vodafone dat mijn 400MByte bundel op is.
Bedankt voor het bericht, ik begreep al niet waarom ik wel kon internetten met 0 euro tegoed.

Gaat wel hard die 400 mb dan, zou mooi zijn als er een opera mini browser komt die comprineert. Mijn telefoon haal ik bij lange na niet 100 mb in een maand. Ik zit nu op 12 mb en heb hem sinds gister, kijk eigenlijk alleen forums en near is natuurlijk leuk om overal te updaten.

Wat betreft mobiel internet uitzetten, dat kan in het netwerk menu, hier kun je bleutooth, wifi en g3 aan of uit zetten, maar als je g3 uitzet krijg je natuurlijk ook geen smsje.

Ik ben er in elk geval al achter gekomen dat als je wifi verbinding hebt hij absoluut niet je g3 prepaid gebruikt, dat is wel een fijne wetenschap.

En als je near op handmatig refreshen zet dan kun je g3 rustig aan laten, zoveel data verbruikt hij niet met in en uit loggen van psn network

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:38

SkyStreaker

Fist of Fury

quote:
Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:29:
[...]

MPEG-4 Simple Profile (AAC, Maximum 320 x 240 pixels), H.264/MPEG-4 AVC Hi/Main/Baseline Profile (AAC, Maximum 720p)

Niet veel dus, je zal vaak een converter nodig hebben denk ik.
OF je hebt toevallig een PS3 en via RemotePlay en PS3 Mediaserver ga je kijken. Werkt net zo lekker hoor :) :P

BATTLETAG: Tekknician#2871 STEAM: DaFunkalist

• phoenix_555
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12-11 00:53
Heeft iemand lag in het menu waar je opstelling kan veranderen van je manager carrière?
bij mij is het echt enorm traag... soms duurt het wel even voordat ik een voetballer eruit gewisseld heb.

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22:56
Travelpack echt vele malen beter dan de starter. die hoes die erbij zit is ook veel beter. alles past erin ! :D

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22-11 02:26

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

quote:
Snippertje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:42:
[...]

Die ik had eerst gekocht, maar toch geruild voor de Starterpack. Dat silicone ding is erg lelijk vind ik.
Ik vond siliconen hoesje er ook vrij lelijk uitzien, maar ze hebben ook een transparante hard case van big ben die wel weer erg mooi is. Zo komt het mooie van de Vita toch door je hoesje heen en hij maakt `m nauwelijks dikker. :)

"Death Blow....When someone tries to blow you up, not because of who you are, but for different reasons all together."

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 17-11 22:58

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

quote:
nioz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:03:
Een beetje off topic, maar dat price matching van de media markt is echt waardeloos, ze kijken maar net hoe het ze uitkomt. Bij mij wilde ze 43,- niet matchen, want dat was de online price en met de 35euro winkel prijs waren ze wel bekend, maar ik moest met een foto daarvan komen. De online advertentie accepteerden ze niet als bewijs. Ook de prijs van de vita zelf wilden ze niet matchen.... Ik stond wel even raar te kijken toen ik dat hoorde. Ik snap dat hun spullen liever niet voor de prijzen leveren, maar claim dan ook niet dat je prijzen van concurrenten matcht.
Klopt, ik had een soortgelijke ervaring. De verkoper reageerde heel agressief, alsof ik hem persoonlijk op probeerde te lichten. Hij accepteerde de print-out van de Free Record Shop niet en ging naar de site kijken, wilde meteen op het standaard games gedeelte klikken (wist waarschijnlijk al dat daar een andere prijs stond), ik zei dat hij op 'winkels' moest klikken en hij snauwde mij toe "WAAROM!?!?", ik zei omdat daar de aanbiedingen van de winkels staan? (ze matchen niet met webshops).

Hij scrolde natuurlijk meteen langs de aanbiedings-banner en deed of hij blind was. Daarna begon hij een betoog dat de aanbieding een leugen was en dat ze het helemaal niet voor die prijzen verkochten. Vervolgens zij hij dat hij er langs was geweest en dat het overal al uitverkocht was en niet meer binnen zou komen voor Maandag. Ik vroeg of hij bij alle FRS fillialen in een straal van 15km rond Utrecht was geweest en hij beweerde dat dit zo was(!). Vervolgens riep hij "ze proberen ons te naaien!!!" en dat hij zelf bij de FRS had gewerkt.

Ik zei dat ze de Vita zelf natuurlijk nog wel hadden. Hij zei dat ik maar een Vita voor die prijs bij de FRS moest gaan kopen, dan mocht ik hem daarna voor dezelfde prijs bij hem halen, waarop ik zei dat ik er niet twee wilde. Vervolgens begon hij dat ik natuurlijk geen twee aanbiedingen kon gaan combineren, waarop ik vroeg waar dat dan stond. Hij kon me wel het tweede spel gratis geven.... duh.

Ik vertelde nog dat mensen in dit topic wel gewoon laagste prijs garantie hadden gekregen, waarop hij zei "maar niet bij mij!". Enorm treurige vertoning allemaal. Vervolgens naar de Saturn gegaan, de verkoper zei heel rustig dat hij de Vita niet mocht matchen vanwege de aanbieding, maar de geheugenkaart kon wel. Daar m'n Vita gekocht met twee keer Uncharted (voor de prijs van 1), eentje ruil ik om voor WipEout zodra die weer binnen is.

[druk op een toets om verder te gaan]

• Xudonax
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:42
quote:
Chrisje1983 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:31:
Gaat wel hard die 400 mb dan, zou mooi zijn als er een opera mini browser komt die comprineert. Mijn telefoon haal ik bij lange na niet 100 mb in een maand. Ik zit nu op 12 mb en heb hem sinds gister, kijk eigenlijk alleen forums en near is natuurlijk leuk om overal te updaten.
Mja, ik heb eigenlijk niet eens zo heel veel met 3G gedaan... Ik vraag me af waar Vodafone dit vandaan haalt... Met mijn telefoon (en die gebruik ik echt veel meer dan de Vita) red ik het makkelijk met ~700MByte/maand. Dan gaat er toch iets mis als ik ineens 400MByte in nog geen 2 dagen erdoorheen blaas O.o
quote:
Chrisje1983 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:31:
Wat betreft mobiel internet uitzetten, dat kan in het netwerk menu, hier kun je bleutooth, wifi en g3 aan of uit zetten, maar als je g3 uitzet krijg je natuurlijk ook geen smsje.
Klopt :( Naja, ik heb er nu ±¤32,50 aan tegoed op staan, en als dat op is is het op hoor :P Moet wel zeggen dat ik het Vodafone netwerk fijner vind dan het T-Mobile netwerk (waar mijn telefoon op zit). Toch wil ik een dezer dagen eens gaan kijken of ik de databundel van T-Mobile kan delen. Belletje naar de helpdesk dus ^^

PatrickBregman.EU

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:12
quote:
syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:06:
Travelpack echt vele malen beter dan de starter. die hoes die erbij zit is ook veel beter. alles past erin ! :D
Ik ben er ook zeer tevreden mee. De keren dat ik mijn Vita ergens mee naartoe ga nemen zit alles al bij elkaar :)

SToRM666 wijzigde deze reactie 25-02-2012 23:19 (7%)

PSN id: NL_SToRM

• H3llSiNG
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-11 10:32
Hebben jullie bij PSN allemaal gewoon een NL account of zitten er hier ook vele met een Amerikaanse?

Ik vind het ZO irritant dat ik bij de NL PSN de spellen in het Nederlands krijg en niet de keuze heb hem in het Engels te downloaden, zoals met Fifa.

https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
quote:
H3llSiNG schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:01:
Hebben jullie bij PSN allemaal gewoon een NL account of zitten er hier ook vele met een Amerikaanse?

Ik vind het ZO irritant dat ik bij de NL PSN de spellen in het Nederlands krijg en niet de keuze heb hem in het Engels te downloaden, zoals met Fifa.
Wat als je de 'systeem taal' op Engels zet?

• H3llSiNG
Staat hij al :)

https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Kev7381
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:25
quote:
nioz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:03:
[...]

Een beetje off topic, maar dat price matching van de media markt is echt waardeloos, ze kijken maar net hoe het ze uitkomt. Bij mij wilde ze 43,- niet matchen, want dat was de online price en met de 35euro winkel prijs waren ze wel bekend, maar ik moest met een foto daarvan komen. De online advertentie accepteerden ze niet als bewijs. Ook de prijs van de vita zelf wilden ze niet matchen.... Ik stond wel even raar te kijken toen ik dat hoorde. Ik snap dat zij spullen liever niet voor de prijzen leveren, maar claim dan ook niet dat je prijzen van concurrenten matcht.
Dat klopt. bij de launch day deden ze al moeilijk met FRS ps vita prijs van 236 euro. Die medewerker zei heletijd ja je hebt al een korting van 40a 50 euro gekregen (door 2 halen 1 betalen actie) :-(

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:18
quote:
phoenix_555 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:53:
Heeft iemand lag in het menu waar je opstelling kan veranderen van je manager carrière?
bij mij is het echt enorm traag... soms duurt het wel even voordat ik een voetballer eruit gewisseld heb.
Als je het over Fifa hebt, ik heb daar geen last van hoor. Alleen als ik een doelpunt maak eigenlijk.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• Appleman
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:26

Appleman

Mactastic

quote:
Kev7381 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:37:
[...]

Dat klopt. bij de launch day deden ze al moeilijk met FRS ps vita prijs van 236 euro. Die medewerker zei heletijd ja je hebt al een korting van 40a 50 euro gekregen (door 2 halen 1 betalen actie) :-(
Mij is het wel gewoon gelukt hoor? 236 voor de Vita, 35 voor 16GB kaartje en 2 games halen 1 betalen bij MM Arena...

• syntesia
quote:
Appleman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 01:48:
[...]

Mij is het wel gewoon gelukt hoor? 236 voor de Vita, 35 voor 16GB kaartje en 2 games halen 1 betalen bij MM Arena...
heb je wel geluk, ik heb helemaal niks qua prijsdaling ofzo -_- maarja MM deventer daar zijn ze altijd al zo geweest.

• Appleman

Appleman

Mactastic

Moet eerlijk toegeven dat ik hele goeie ervaringen heb met MM Arena. Koop mijn spullen altijd daar. Wordt altijd netjes te woord gestaan. Had 1x iemand gekregen die even dacht brutaal tegen me te zijn en zei 'als je het beter weet trek jij toch even mediamarkt kleding aan'. Die heb ik even de mond gesnoerd en even de manager laten roepen en een officiële klacht ingediend. Zo ga je niet met mensen om.
Voor de rest een top winkel.

• syntesia
quote:
Appleman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 02:05:
Moet eerlijk toegeven dat ik hele goeie ervaringen heb met MM Arena. Koop mijn spullen altijd daar. Wordt altijd netjes te woord gestaan. Had 1x iemand gekregen die even dacht brutaal tegen me te zijn en zei 'als je het beter weet trek jij toch even mediamarkt kleding aan'. Die heb ik even de mond gesnoerd en even de manager laten roepen en een officiële klacht ingediend. Zo ga je niet met mensen om.
Voor de rest een top winkel.
arena is idd veel soepeler, Eenigste reden dat ik bij deventer koop is omdat ik deze week niet in amsterdam was en dan is deventer de dichtsbijzijnde MM Hengelo is ook niet veel beter.

• azt33
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:48
Ik heb begrepen dat de games in een bepaalde taal komen, is dat met alle games zo? Van Uncharted heb ik gelezen dat het ook naar het Engels omgezet kan worden door je systeem taal te veranderen. FIFA kan dat weer niet, maar heeft iemand ervaring met Rayman en Lumines? Het 'probleem' is namelijk dat ik in Zwitserland woon en de meeste/alle games in het Duits zijn, terwijl ik ze liever in het Engels heb.
Ik heb op Internet al gezocht en het hele topic gelezen, maar ik heb nog niet echt antwoord gevonden op mijn vraag. Ik vrees dat de enige optie voor mij importeren word...

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:19
Er was volgens mij wel iemand in dit topic met de duitse rayman van amazon.de en deze was in het engels te spelen. Misschien kan je de post via de zoek functie vinden?

• azt33
Bedankt Nioz, ik had die post al gezien. Dat is in ieder geval wel een opluchting :)
Heeft iemand ervaring met Lumines?

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21-11 16:21
Weet iemand ook waar ik ¤20 PSN cards kan kopen online? psncode.nl en gamecards.nu hebben ze niet meer.

I7 2600K 4,5 Ghz, MSI P67A-GD65 (B3), Corsair Vengeance 8GB, MSI N570GTX Twin Frozr II/OC

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
Roshnak schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:48:
Weet iemand ook waar ik ¤20 PSN cards kan kopen online? psncode.nl en gamecards.nu hebben ze niet meer.
Hier zijn ze op dit moment nog op voorraad, maar wees snel want ze gaan heel erg snel op dit moment;
NL: http://www.gamecardz.nl/2...network-card-nl-p-90.html
BE: http://www.gamecardz.nl/2...network-card-be-p-95.html

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 26-02-2012 09:57 (11%)

PSN: u4gReservoirDogs <+> http://vizioneck.com/ <+> www.psx-sense.nl

• nioz
Ik vind het zo vreemd dat ze 20,99 vragen voor een kaart die 20 euro waard is. Ik heb voor mijn ps3 psn aankopen altijd mijn creditcard gebruikt en nooit echt naar de psncards prijzen gekeken, maar deze zijn niet echt goedkoper te vinden volgens mij?
Ik hoopte een beetje op mooie prijzen zoals die vaak voor de xbox live cards wel te vinden zijn.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Fist of Fury

quote:
nioz schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:00:
Ik vind het zo vreemd dat ze 20,99 vragen voor een kaart die 20 euro waard is. Ik heb voor mijn ps3 psn aankopen altijd mijn creditcard gebruikt en nooit echt naar de psncards prijzen gekeken, maar deze zijn niet echt goedkoper te vinden volgens mij?
Ik hoopte een beetje op mooie prijzen zoals die vaak voor de xbox live cards wel te vinden zijn.
Die 99ct. zal ongetwijfeld de service wezen.

• Kev7381
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:25
quote:
Appleman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 01:48:
[...]

Had 2 keer gevraagd en ze deden heel moeilijk. ik werd geholpen door Hugo Wolk.
jij ook??

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:07

Phusebox

Level30.nl

Wat kost een 16gb memory card bij de Media Markt eigenlijk?

Level 30 : Games.Reviews.Retro | xbox live / psn / nintendo id: phusebox

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:00
quote:
Phusebox schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:31:
Wat kost een 16gb memory card bij de Media Markt eigenlijk?
Eigenlijk 50 euro, maar prijzen kunnen ook anders zijn ; 43, 35. Hangt van FRS af, of deze in de buurt zit en van de medewerkers.

Maar die prijzen had je ook makkelijk in dit topic kunnen vinden, zijn de afgelopen pagina's een paar maal voorbij gekomen.

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
maartend schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Eigenlijk 50 euro, maar prijzen kunnen ook anders zijn ; 43, 35. Hangt van FRS af, of deze in de buurt zit en van de medewerkers.

Maar die prijzen had je ook makkelijk in dit topic kunnen vinden, zijn de afgelopen pagina's een paar maal voorbij gekomen.
Ok sorry, ik zag namelijk op de site van mediamarkt het geheugenkaartje niet staan. De FRS actie is afgelopen dus die vogel zal wel niet meer op gaan.

• maartend
Kwam dit tegen. Is logisch, maar toch even plaatsen;

If you live in Europe you’ll notice that PS Vita games are around the 50 euro mark (66-67 US dollars) And not alot of UK and EU users will know that the PSN Store for the US the games can be 35-49 dollars. (26 euros to 36 euros) A big difference. So how does a Euro user get on to PSN USA? Sign up for a US PSN account, its as simple as that. However you can’t add a credit card to top up your PSN wallet because the credit card has to be a U.S One. The fix is quite simple, just find online retailers that sell and ship PSN cards online. Ebay is one place. And there a good 20 or some other online stores that sell the PSN top up cards. Normally you only have to pay a small extra like 6 dollars ontop of the cards credit. For example the $50 PSN card I got online cost me $56 dollars and since the games are so much cheaper your still saving!

A perfect example is Shinobi 2. In the store here its 50.49 Euros and on PSN USA = 34.99 which is about 25 Euros. That a 50% saving….

• Kwaas
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-03-2012
quote:
Roshnak schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:48:
Via bartsmit.com......gewoon 20 ¤ en je krijgt de code in je mail....gisteren nog gedaan....

• Kwaas
Ik heb trouwens gelezen dat je een soort van AA kan aanzetten op de vita ???? Iemand een idee hoe....kan het nergens terug vinden....

• TheKillingBean
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-11 10:52
quote:
maartend schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:00:

If you live in Europe you’ll notice that PS Vita games are around the 50 euro mark (66-67 US dollars) And not alot of UK and EU users will know that the PSN Store for the US the games can be 35-49 dollars. (26 euros to 36 euros) A big difference. So how does a Euro user get on to PSN USA? Sign up for a US PSN account, its as simple as that. However you can’t add a credit card to top up your PSN wallet because the credit card has to be a U.S One. The fix is quite simple, just find online retailers that sell and ship PSN cards online. Ebay is one place. And there a good 20 or some other online stores that sell the PSN top up cards. Normally you only have to pay a small extra like 6 dollars ontop of the cards credit. For example the $50 PSN card I got online cost me $56 dollars and since the games are so much cheaper your still saving!

A perfect example is Shinobi 2. In the store here its 50.49 Euros and on PSN USA = 34.99 which is about 25 Euros. That a 50% saving….
Kun je het dan ook spelen met je EU account? Of alleen met je US account?

XBOX 360 Gamertag | XBOX 360 Gamecard | Playstation 3 Gamecard

• maartend
quote:
TheKillingBean schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:16:
[...]

Kun je het dan ook spelen met je EU account? Of alleen met je US account?
Je koopt ze op je US account, dus zal het wel enkel US-account zijn. Je kunt volgens mij geen 2 accounts bij elkaar hebben, zit volledig naast elkaar.

dacht ik.

• Avioto
Echt raar die prijzen :s maarjah, ik houd toch liever mijn EU account.. Hopelijk komen er wat sneller prijsverlagingen en leuke tijdelijke aanbiedingen zoals op Steam.
quote:
nioz schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:00:
Hier hebben ze normale prijzen, en je hebt het binnen een half uur.

http://cardscodes.com/Netherlands-k54-0--default.html

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:40
Ik koop ze op wehkamp.
Ongeveer om de 2maanden 15,75 per stuk.
Verzendkosten 1,95.
Koop er dan gelijk 4 oid.

Dan betaal ik 65eu voor 80eu te goed.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sinned79-1833/hero/3185649

• jbtbnl
  • Laatst online: 20:21
quote:
Kwaas schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:02:
Ik heb trouwens gelezen dat je een soort van AA kan aanzetten op de vita ???? Iemand een idee hoe....kan het nergens terug vinden....
Dit kan dacht ik alleen bij PSP spellen op de vita.

• nioz
quote:
Sinned123 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:43:
Ik koop ze op wehkamp.
Ongeveer om de 2maanden 15,75 per stuk.
Verzendkosten 1,95.
Koop er dan gelijk 4 oid.

Dan betaal ik 65eu voor 80eu te goed.
Hou ons op de hoogte :)

@ amerikaans psn account:
Ik heb er wel een voor demo's op de ps3, maar dingen kopen doe ik toch liever met mijn eu account. Connecten multiplayerspellen uit de US store bijvoorbeeld wel met eu servers etc?

• Metalkai
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:22
quote:
azt33 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 08:03:
Ik heb begrepen dat de games in een bepaalde taal komen, is dat met alle games zo? Van Uncharted heb ik gelezen dat het ook naar het Engels omgezet kan worden door je systeem taal te veranderen. FIFA kan dat weer niet, maar heeft iemand ervaring met Rayman en Lumines? Het 'probleem' is namelijk dat ik in Zwitserland woon en de meeste/alle games in het Duits zijn, terwijl ik ze liever in het Engels heb.
Ik heb op Internet al gezocht en het hele topic gelezen, maar ik heb nog niet echt antwoord gevonden op mijn vraag. Ik vrees dat de enige optie voor mij importeren word...
Met Uncharted uit de winkel (dus op een kaartje) heb je in ieder geval de optie om de taal in te stellen op welke je maar wilt, zelfs de voice-overs. Daarbij hoef je dus helemaal niks in je Vita instellingen te veranderen.
Het zal denk echt aan het spel zelf liggen, sommige uitgevers (EA en Ubisoft bijvoorbeeld) releasen games vaak in de taal van het land zelf.

• Kwaas
quote:
jbtbnl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:45:
[...]

Dit kan dacht ik alleen bij PSP spellen op de vita.
Hmmzzz....ik heb ergens gelezen dat iemand het bij Motorstorm RC deed......weet alleen niet meer waar....:-(

• akii
  • Laatst online: 17-11-2012
quote:
maartend schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:00:

Ja tot ze over een jaar ofzo eens wakker worden en hier actief op gaan controleren en filteren. Je neemt wel een risico, als je je dat maar beseft. Op steam hebben ze zon geintje ook al eens uitgehaald met russische of indonesische keys die een banned account opleverden ofzo. Drm, leuker kunnen we het niet maken.

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:12
Ik koop toch liever fysieke games, dus ik wacht gewoon af tot ze wat goedkoper zijn.
quote:
Phusebox schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:38:
Ok sorry, ik zag namelijk op de site van mediamarkt het geheugenkaartje niet staan. De FRS actie is afgelopen dus die vogel zal wel niet meer op gaan.
Of je besteld een 32Gb bij PlanetAxel. Die kost inclusief verzenden iets van een 77 euro :)
quote:
Kwaas schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:29:
Hmmzzz....ik heb ergens gelezen dat iemand het bij Motorstorm RC deed......weet alleen niet meer waar....:-(
Voor zover ik het weet kan je dat enkel bij de PSP spellen doen. Door de PS knop ingedrukt te houden krijg je het menu te zien.

SToRM666 wijzigde deze reactie 26-02-2012 13:55 (95%)

PSN id: NL_SToRM

• jbtbnl
Volgens de MediaMarkt zit er een Intel core i3, 6 GB werkgeheugen en een 500 GB hardeschijf in de vita 8)7
http://img714.imageshack.us/img714/1673/cms524.png

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:38

sanderev66

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Leef om te leven

Ook een mooie aanbiedingsprijs, trouwens.

My body is ready to Settle it in Smash!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Fist of Fury

quote:
jbtbnl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:57:
Volgens de MediaMarkt zit er een Intel core i3, 6 GB werkgeheugen en een 500 GB hardeschijf in de vita 8)7
[afbeelding]
Moest er eentje snel de deadline halen denk ik. Dan gebeuren dergelijke "foutjes" helaas snel.

• akii
  • Laatst online: 17-11-2012
Dikke aanbieding ook zeg voor 249. Kopuh kopuh kopuh!

• jbtbnl
Heeft iemand hier zowel Rayman als Formula 1 / Fifa?
Ik ben op zoek naar een leuke 2e game (naast Uncharted) maar kan niet zo goed kiezen :)

Over formula 1 en fifa heb ik wat berichten gelezen dat de graphics een beetje tegenvallen. Ook zou fifa last hebben van framedrops en de AI van formula 1 slecht zijn.

Nu overweeg ik rayman originals te kopen waar voornamelijk positief over geschreven wordt....

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

Ik heb Rayman Origins op mn PS3 en die is zeer vermakelijk. Van de PSVita versie kan ik weinig zeggen - die heb ik niet. Er is wel een demo van te downloaden.

Wat Formula 1 / Fifa betreft, tja ik houd niet zo van zulk soort (tijd gebaseerde) spellen.

sanderev66 wijzigde deze reactie 26-02-2012 14:28 (36%)

• maartend
quote:
jbtbnl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:11:
Ik ben op zoek naar een leuke 2e game (naast Uncharted) maar kan niet zo goed kiezen :)

Over formula 1 en fifa heb ik wat berichten gelezen dat de graphics een beetje tegenvallen. Ook zou fifa last hebben van framedrops en de AI van formula 1 slecht zijn.

Nu overweeg ik rayman originals te kopen waar voornamelijk positief over geschreven wordt....
Download van beiden de demo en probeer ze uit. Ik heb Rayman (zowel op Vita als de 360) Dat laatste zegt mogelijk al genoeg.

• jbtbnl
quote:
maartend schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Download van beiden de demo en probeer ze uit. Ik heb Rayman (zowel op Vita als de 360) Dat laatste zegt mogelijk al genoeg.
Oke, dan ga ik maar eens kijken of de demo's op m'n 4 GiB kaartje passen :)

• syntesia
quote:
jbtbnl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Ik heb rayman en sinds gisteren fifa, fifa heeft inderdaad soms wat framedrops maar het is niet echt hinderlijk ofzo. fifa speelt lekker weg wat ik niet had verwacht voordat ik de demo had gespeeld ( ben een pes speler )
En over rayman, kijk de andere reacties van mensen hier 95% is volgens mij wel enthousiast erover en daar hoor ik ook bij. :)

• Cubic X
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:53
Vandaag wat langer met mijn Vita kunnen spelen en ik moet zeggen dat het echt een geweldige handheld is! :D _/-\o_ . Het scherm is werkelijk prachtig, de kleuren zijn zeer goed en alles is heel scherp. Het OS is even wennen maar eigenlijk werkt het best goed, niks op aan te merken.

De line-up van games is ook dik in orde! Heb momenteel alleen Uncharted: GA, maar WipEout 2048 en Rayman: Origins moet ik ook snel aanschaffen (na het spelen van de demo's heel enthousiast geworden). Verder is MotorStorm: RC echt een pareltje voor zo'n lage prijs, veel content, online (geen online dus, ik dacht dat de full-game dat wel had...dat is wel heel erg jammer :/ ) en het speel vrij goed. Wel lijkt het alsof er af en toe wat framedrops zijn in MotorStorm: RC, maar dat is niet super storend.

Tot dusver super tevreden over het dingetje. Nu wachten totdat de accu weer is opgeladen :+ .

Cubic X wijzigde deze reactie 26-02-2012 14:56 (5%)

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21-11 16:21
Heb Motorstorm RC gekocht en wat speelt dat heerlijk! Nu nog vrienden hebben die met mij willen competen :P

PS : Roshgill is mijn PSN naam.

Roshnak wijzigde deze reactie 26-02-2012 15:33 (14%)

I7 2600K 4,5 Ghz, MSI P67A-GD65 (B3), Corsair Vengeance 8GB, MSI N570GTX Twin Frozr II/OC

• Rin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18:37

Rin

quote:
jbtbnl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:11:

F1 is dramatisch op de Vita imo, gewoon een 3ds port, graphics zijn niet te vergelijken met de andere Vita racers. Van mijn vrienden die die hard Fifa fans zijn hoor ik dat Fifa best goed is. Kan daar zelf niet over oordelen want vind voetbal niks :)

• VorteXLP
  • Laatst online: 01-11 19:31
Ben ook heel blij met m'n Vita. Uncharted is een pareltje en ik overweeg ook Rayman Origins te kopen. Daarnaast heb ik Vice City Stories uit de PSN Store gehaald en ook die blijft geweldig, en de opties om de graphics wat te smoothen leveren een prima beeld op.

Tel daarbij de aangekondigde games bij op (Killzone, Assassin's Creed, BioShock, Resistance, Call of Duty, waarschijnlijk GTA IV Stories en Splinter Cell) en ik denk dat het best wel eens een succesje gaat worden. Eigenlijk vind ik hem alleen al voor Remote Play het geld waard, al moeten ze wel snel met die PS3 firmware-update komen waarbij je elke game remotely kunt spelen.

Het enige dat me een beetje tegenstaat is de uitlijning van knopjes op het touchscreen. Ik ben natuurlijk een iPhone gewend waarbij je makkelijk met je vingers bij alle knoppen kunt, maar de meeste onscreen knoppen zitten op de Vita precies in het midden van het scherm (bijv. Start game in LiveView), waardoor ik toch mijn handen van de fysieke knoppen moet halen zodat ik bij die knop kan. Naar mijn mening hadden onscreen knoppen beter aan de linker- of rechterkant van het scherm kunnen zitten.

M'n SEN naam is trouwens hetzelfde als m'n Tweakers username ;)

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

Vandaag nog eens uitgebreid met een Vita kunnen spelen en ben achteraf blok dat ik er geen gekocht heb. De tekortkomingen die ik persoonlijk zie wegen niet op tegen de sterke punten, voor mij dan. Krijg nog steeds kramp in mijn hangen van het vasthouden, en de games waar ik van houdt vallen tegen (f1 bijv).

Kijk de kat nog wel even uit de boom.

• Jochem Boom
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:28
Ik ben inmiddels een stuk verder met Uncharted. (Ongeveer op de helft, hoofdstuk-wise) En vind het echt een fantastische game. Ben het ook niet eens met veel reviewers die de game minder vinden dan de main serie. Ik vind deze qua balans tussen actie en platforming sowieso beter dan 1. (De enige die ik echt gespeeld heb) Het verhaal vind ik ook best ok, maar wel iets minder sterke hoofdkarakters dan in de hoofdserie. Hij is ook lekker lang, denk dat ik er nu al een uur of 8 in heb zitten.

• DannyvS
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 27-10 22:11
Ik heb nu drie games voor de PS Vita; Lumines, Rayman Origins en Dynasty Warriors Next. Wat een vette handheld is het toch zeg. Ik raak er steeds meer verliefd op. Ik heb ook een paar PSP games gedownload en dat werkt allemaal perfect.

Zoals anderen al hebben opgemerkt is Rayman Origins op de PS Vita echt ON-GE-LO-FE-LIJK mooi. Ik heb deze game ook op de Xbox 360 en ik weet niet waarom, maar op de Vita lijkt de besturing nog net iets strakker dan op de Xbox 360......maar dat gevoel kan ook door de gigantische roze bril komen die de Vita me opzet :+

• VorteXLP
  • Laatst online: 01-11 19:31
quote:
Jochem Boom schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:06:
Ik ben inmiddels een stuk verder met Uncharted. (Ongeveer op de helft, hoofdstuk-wise) En vind het echt een fantastische game. Ben het ook niet eens met veel reviewers die de game minder vinden dan de main serie. Ik vind deze qua balans tussen actie en platforming sowieso beter dan 1. (De enige die ik echt gespeeld heb) Het verhaal vind ik ook best ok, maar wel iets minder sterke hoofdkarakters dan in de hoofdserie. Hij is ook lekker lang, denk dat ik er nu al een uur of 8 in heb zitten.
Misschien moet je dan Uncharted 2 en 3 eerst eens proberen ;) Die heeft echt wel veel meer "wow"-momenten dan Golden Abyss. Maar hij is inderdaad heel goed :)

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

quote:
Phusebox schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:51:
Vandaag nog eens uitgebreid met een Vita kunnen spelen en ben achteraf blok dat ik er geen gekocht heb. De tekortkomingen die ik persoonlijk zie wegen niet op tegen de sterke punten, voor mij dan. Krijg nog steeds kramp in mijn hangen van het vasthouden, en de games waar ik van houdt vallen tegen (f1 bijv).

Hoe houd je 'm dan vast dat je er kramp van in je handen krijgt? 't Ding weegt haast niks dus je kan 'm gerust op je wijs-, middel- en ringvingers van beide handen laten rusten. Met je twee duimen bestuur je de knoppen en het scherm.

Maw je hoeft helemaal geen kracht te zetten wat dus geheel kramp voorkomt. Of heb je hele korte vingers?

• Jochem Boom
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:28
^Die voelde ik al aankomen. Ik ga de rest van de serie zeker oppakken als ik hem uitgespeeld heb.

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 10:47
Is er nog een manier om audio/video op de PSV te krijgen zonder de content manager op de PC of PS3? Een applicatie waar je daadwerkelijk iets kunt selecteren zou fijn zijn.

Xbox Live: Lord ot Games, WIIU RavenLiquid

• nioz
quote:
VorteXLP schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:08:
[...]

Misschien moet je dan Uncharted 2 en 3 eerst eens proberen ;) Die heeft echt wel veel meer "wow"-momenten dan Golden Abyss. Maar hij is inderdaad heel goed :)
Deel 2 en 3 hebben inderdaad meer 'wow' momenten, maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat Golden Abyss dat wat minder heeft. Op een gegeven moment is het 'wow' er ook wel een beetje vanaf ;) Voor mijn gevoel heeft Golden Abyss wat ook meer gameplay wat puzzels etc betreft en zijn de verzamel objecten leuk gedaan met die verschillende sets.
Overigens vind ik dat motion aiming echt een geniale toevoeging, ik word er ook steeds beter in.

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
sanderev66 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:10:
[...]

Hoe houd je 'm dan vast dat je er kramp van in je handen krijgt? 't Ding weegt haast niks dus je kan 'm gerust op je wijs-, middel- en ringvingers van beide handen laten rusten. Met je twee duimen bestuur je de knoppen en het scherm.

Maw je hoeft helemaal geen kracht te zetten wat dus geheel kramp voorkomt. Of heb je hele korte vingers?
Het is hetzelfde probleem als met de psp, je kunt het ding niet lekker vasthouden, de analoge sticks zitten te dicht op de rand (ik snap ook dat ze niet verder naar het midden toe kunnen vanwege het scherm). Als ik mijn duimen in natuurlijke positie houdt, die niet oncomfortabel aanvoelt, liggen ze op het scherm. Zie dit bijvoorbeeld:

http://3.bp.blogspot.com/-8TU74FGdTCY/TtPafwqWGqI/AAAAAAAABgw/cuddxw3Mb6M/s1600/psvita.jpg

Zo kun je dat ding toch niet vasthouden met die lege ruimte tussen je hand en het apparaat? Dus schuif die hand tegen het apparaat aan je ziet waar de duim uitkomt.

Phusebox wijzigde deze reactie 26-02-2012 17:53 (3%)

• Metalkai
Je kan je handen toch draaien zodat je duimen van beneden komen inplaats van de zijkant? Zo hou ik het altijd vast en heb totaal geen problemen. Op deze manier zit ook je wijsvinger helemaal langs de rand van de Vita, zodat je geen lege ruimte hebt tussen je hand en het apparaat.

• Kwaas
Ook ff creatief geweest :

http://farm8.staticflickr.com/7061/6931285599_447b6fb4da.jpg
PSVITA by RBfoto.eu, on Flickr

http://farm8.staticflickr.com/7069/6785959224_ee9dfc8b3f.jpg
Black & White Gaming Together by RBfoto.eu, on Flickr

Kwaas wijzigde deze reactie 26-02-2012 18:43 (33%)

• H3llSiNG
quote:
azt33 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 08:03:
Ik heb hetzelfde probleem alleen woon ik dan in Oostenrijk. Tot nu toe zijn alle spellen die ik gekocht heb via Amazon.de ook in het engels te spelen: Rayman, Lumines, Uncharted, Wipeout. Heb wel gehoord dat Fifa alleen in het duits is.

Wat ik wel erg lastig vind, is dat de market wel in het Duits is en de spellen ook. Hoe heb jij dit opgelost? Ik kan een NL account of US account maken maar dan word mijn creditkaart niet aangenomen, alleen als ik mijn land als Oostenrijk opgeef, en wil geen US PSN kaartjes kopen via vage internet sites.

Daar voel ik me redelijk genaaid, Sony gaat er dus vanuit dat alle inwoners van een land die taal ook spreken en dan ook gelijk maar met die gare synchronisatie moeten doen.

• Kapot
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:46
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Marktplaats huiver ik van, nog nooit heb ik daar iets gekocht of ergens voor naartoe gereden dat onder de krassen zat of naar rook stonk. Maar goed ik dwaal af.
Sorry, ik las; "naar stront rook" ik vond dat al een beetje vreemd voor een game.... 8)7

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 10:47
Dat word toch al jaren min of meer zo gepushed. Op de Xbox heb ik ook redelijk vaak gehad dat een spel Nederlands was omdat mijn regio op Nederland stond. Volg gewoon de systeem taal die mensen instellen. Dat is dan meestal ook de taal die mensen willen zien in een spel, of laat dan minstens een optie in het spel zelf.

Xbox Live: Lord ot Games, WIIU RavenLiquid

• Appleman

Appleman

Mactastic

quote:
jbtbnl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Ik heb ze beide en het zijn echt beide games die in je collectie moeten. Rayman is super verslavend en het speelt heerlijk weg. Voor je het weet ben je 3uur verder. Fifa is gewoon een goeie voetbalgame en dat speelt ook gewoon lekker weg. Ben je ook lekker bezig met je carriere enz. Ik kan moeilijk kiezen.

• Kooj1980
  • Laatst online: 22:12
quote:
Roshnak schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:57:
Heb Motorstorm RC gekocht en wat speelt dat heerlijk! Nu nog vrienden hebben die met mij willen competen :P

PS : Roshgill is mijn PSN naam.
Ik zal je toevoegen, ik vind het wel leuk om lap times te kunnen vergelijken. Wat is Motorstorm RC geweldig zeg, extreem veel bang voor je bucks.
Verder erg onder de indruk van de Vita, ligt lekker in de hand en de 'bubbel-UI' stoort me ook minder dan ik had gevreesd.

Heb ook al wat tijd in Ridge Racer gestopt. Ik vind dat de reviews wel erg streng voor het spel zijn, de content is misschien wat beperkt - hoewel dat met de gratis gold pass voor vroege kopers ook wel meevalt, heb al een extra auto en track gedownload en minstens 40 extra muzieknummers, en er komt nog meer beschikbaar binnenkort. Verder ziet het er netjes uit en doet het gewoon wat Ridge Racer moet doen :)

Ik moet Fifa nog voor het eerst starten...

Mijn PSN-naam (of SEN-naam...) is Kooi1980

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Gamebuster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22-11 13:14

Gamebuster

Javascript fanboy

quote:
H3llSiNG schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:15:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem alleen woon ik dan in Oostenrijk. Tot nu toe zijn alle spellen die ik gekocht heb via Amazon.de ook in het engels te spelen: Rayman, Lumines, Uncharted, Wipeout. Heb wel gehoord dat Fifa alleen in het duits is.

Wat ik wel erg lastig vind, is dat de market wel in het Duits is en de spellen ook. Hoe heb jij dit opgelost? Ik kan een NL account of US account maken maar dan word mijn creditkaart niet aangenomen, alleen als ik mijn land als Oostenrijk opgeef, en wil geen US PSN kaartjes kopen via vage internet sites.
http://www.psncode.nl/usa-psn.php

Geen vage site, koop er regelmatig en ze hebben altijd goed geleverd. Ook voor NL en buitenlandse PSN kaarten.

Collega Webdeveloper gezocht: Freelance of loondienst, parttime of fulltime, thuiswerk of op kantoor; beginner of ervaren; allemaal mogelijk! Stuur me een PM!

• azt33
quote:
H3llSiNG schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:15:
[...]

Daar voel ik me redelijk genaaid, Sony gaat er dus vanuit dat alle inwoners van een land die taal ook spreken en dan ook gelijk maar met die gare synchronisatie moeten doen.
Bedankt voor de informatie, ik koop de spellen in Mediamarkt hier (qua prijs scheelt het niet veel met Amazon namelijk) maar het is wel geruststellend dat ze Engelstalig zijn. En wat betreft FIFA, ze verkopen hier ook een Engelse versie :)

Ik heb zelf de Vita nog niet, omdat ze me gisteren niet konden garanderen dat de spellen Engelstalig waren. Maar nu ga ik van de week even langs om een setje op te halen ;)

Dat van de market wist ik niet, maar ik ben zelf ook niet echt van het downloaden van spellen (als ik de optie heb natuurlijk). Hmm, even kijken hoe ik dat op kan lossen... Jij gebruikt gewoon de Oostenrijkse market?

• H3llSiNG
Maar hoe zit dit dan met add-ons van spellen die je hier koopt, heb gelezen dat, dat niet werkt, wissel jij dan telkens tussen 2 accounts?

• azt33
Nee, ik heb nog geen account, ik heb de PS Vita nog niet gekocht (vanwege de onzekerheid over de taal). Ik ben dan benieuwd hoe ze het in CH hebben geregeld, aangezien er 4 officiële talen zijn hier...

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-11 23:44
quote:
Phusebox schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:51:

Ik kan je wel volgen in je opmerkingen maar dien er wel onmiddellijk aan toevoegen is dat de ergonomie stukken beter is dan de psp (wat mij voornamelijk stoort is de plaatsing van de start knop) en de games die ik tot nu toe geprobeerd hebben zitten naar mijn mening wel goed. Als men de weg van motorstorm rc inslaat (kwaliteit voor een scherpe prijs) dan komt het ook wel goed met die racegames.

Rayman wordt trouwens een volgende aankoop, echt een leuke platformer die iedereen kan weten te overtuigen.

Waar ik mij wel deels aan erger zijn de bubbel apps, vind het jammer dat je niet uit een strakkere interface kunt kiezen.

Ekfad wijzigde deze reactie 26-02-2012 20:12 (6%)

• H3llSiNG
quote:
azt33 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:45:
Nee, ik heb nog geen account, ik heb de PS Vita nog niet gekocht (vanwege de onzekerheid over de taal). Ik ben dan benieuwd hoe ze het in CH hebben geregeld, aangezien er 4 officiële talen zijn hier...
Dat was meer een vraag aan Gamebuster, ik had de quote knop moeten gebruiken.

Ik denk dat je in Zwitserland nog wel geluk hebt, en je daar een talenkeuze krijgt. Hier is het Duits of niets.
Ik heb nu een NL account gemaakt na geprobeerd te hebben op een US account mijn creditkaart toe te voegen, wat dus niet lukte.

Het lukte me wel met de NL PSN maar telkens als ik nu een spel koop krijg ik de melding dat hij geen geld in mijn portomonnee kan zetten dus dat zal wel wat met de CC te maken hebben.

Denk er nu aan toch maar gewoon terug naar de US account te gaan en dan die kaartjes te kopen, Sony laat je niet bepaald veel keuze. Maar de vraag blijft nog, hoe zit dat dan met DLC voor spellen die je hier koopt? Werkt dat?

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-11 23:44
quote:
[b][message=37749618,noline]H3llSiNG schreef op zondag 26 februari 2012 @ 20:00
Denk er nu aan toch maar gewoon terug naar de US account te gaan en dan die kaartjes te kopen, Sony laat je niet bepaald veel keuze. Maar de vraag blijft nog, hoe zit dat dan met DLC voor spellen die je hier koopt? Werkt dat?
Dat is sterk afhankelijk, bij Ps3 is de DLC soms gebonden aan de regio, updates daarentegen moet gewoon kunnen.

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 22:08

Nitai

Papa van Arjun & Ishaan

Heerlijk apparaat de PS Vita. Ik heb nu Uncharted, Rayman e.d. gespeeld maar waar ik het meeste tijd in gestopt heb is toch wel Ninja Gaiden Sigma Plus. Wat een heerlijk moeilijk spel :D Ik geniet met volle teugen.

Ik heb Escape Plan ook even gespeeld en dat was wel zeer grappig gedaan ook met de touchscreen achter.

Namami nandanandanam...

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

Zo.. Heb Uncharted uitgespeeld. Wat een gaaf spel zeg :)

Het deed me een beetje denken aan Indiana Jones meets Tomb Raider. (Duh, zelfde genre) Sterk verhaal, goede actie (al kan dat een beetje overdreven zijn op sommige momenten) leuke puzzles en mooie plaatjes.

Wat helemaal opvalt is dat de muziek in het spel ook erg goed is.

sanderev66 wijzigde deze reactie 26-02-2012 21:26 (71%)

• Vinand
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23-11 00:40
quote:
Nitai schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:08:
Heerlijk apparaat de PS Vita. Ik heb nu Uncharted, Rayman e.d. gespeeld maar waar ik het meeste tijd in gestopt heb is toch wel Ninja Gaiden Sigma Plus. Wat een heerlijk moeilijk spel :D Ik geniet met volle teugen.

Ik heb Escape Plan ook even gespeeld en dat was wel zeer grappig gedaan ook met de touchscreen achter.
JA ik he precies hetzelfde als jou.. de game met de meeste branduren tot nu toe is ongetwijfeld Ninja Gaiden Sigma Plus. Geweldige gameplay en vlotte actie... Ook gewoon met mooie graphics en relatief lage laadtijden. Echt een aanrader als je van goede snelle actie houd met niet al teveel gelul. (Het difficulty niveau van hard zal ook voor enorme ragequite gaan zorgen dus als je de neiging hebt om je vita te smashen bij ragequite raad ik dit spel absoluut niet aan).

Die challenges zijn trouwens echt half onmogelijk als je een paar niveautjes hoger speelt...

Ik heb trouwens hulp nodig...
Hebe een probleem met mijn ps vita.. Ik kan mijn internet maar niet werkend krijgen, hij blijft maar aangeven DNS error..

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• HitDyl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22-11 13:35
quote:
Vinand schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:27:
[...]

JA ik he precies hetzelfde als jou.. de game met de meeste branduren tot nu toe is ongetwijfeld Ninja Gaiden Sigma Plus. Geweldige gameplay en vlotte actie... Ook gewoon met mooie graphics en relatief lage laadtijden. Echt een aanrader als je van goede snelle actie houd met niet al teveel gelul. (Het difficulty niveau van hard zal ook voor enorme ragequite gaan zorgen dus als je de neiging hebt om je vita te smashen bij ragequite raad ik dit spel absoluut niet aan).

Die challenges zijn trouwens echt half onmogelijk als je een paar niveautjes hoger speelt...

Ik heb trouwens hulp nodig...
Hebe een probleem met mijn ps vita.. Ik kan mijn internet maar niet werkend krijgen, hij blijft maar aangeven DNS error..
Dan kan hij waarschijnlijk geen verbinding krijgen met de DNS server. Die server is zeer waarschijnlijk jou router. Probeer je router even opnieuw aan/uit te doen.
(DNS server = de server die bij opgave van een domein een ip terug stuurt, jou router staat meestal vebonden met je internet provider zijn DNS server, en daarom is je thuis DNS server meestal je router)

• Vinand
quote:
HitDyl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:07:
[...]

Dan kan hij waarschijnlijk geen verbinding krijgen met de DNS server. Die server is zeer waarschijnlijk jou router. Probeer je router even opnieuw aan/uit te doen.
(DNS server = de server die bij opgave van een domein een ip terug stuurt, jou router staat meestal vebonden met je internet provider zijn DNS server, en daarom is je thuis DNS server meestal je router)
Gefixt. Bedankt voor je hulp:

Hier is hoe ik het gefixt heb. :)
Probleem hadden sommige ook bij de ps3.

"Steps:

1.) Open your routers setup thingy (default is 192.168.1.1 if you haven't configured your router, your username and pass most probably is "admin")

2.) Change the "Static DNS 1" and "Static DNS 2" to

Static DNS 1: 208.67.222.222
Static DNS 2: 208.67.220.220

That should automatically change the PS3's DNS settings since you've changed the DNS from the router.

I also had problems with my PS3 not connecting to the Internet/PSN. It always gives me errors. So, I tried looking for solutions on the Playstation Forums. I've read a tip that said you should try changing your DNS settings (preferably to OpenDNS).

After switching to OpenDNS, my PS3 was able to connect to the Internet and PSN."

Dus bedankt kickingcarabao. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• syntesia
en ook hier dan uncharted uitgespeeld, in het begin vond ik het eerlijk gezegd niet zo leuk :p pas rond chapter 7 ofzo begon het me echt te boeien. en toen dus ook gelijk 18 chapters achter elkaar gespeeld of zo. :D
en die chick meeehh

syntesia wijzigde deze reactie 26-02-2012 22:34 (4%)

• Xudonax
Ik zie via de zoekfunctie dat er in dit topic al het een en ander over psncode.nl gezegd is, maar kan het zo 1-2-3 niet terugvinden. Verder vind ik op internet enkel oude reviews (2010 en eerder...). Dus is deze site te vertrouwen? Zoja, dan ga ik nog even gauw mijn PSN tegoed met ¤50 opwaarderen :D

PatrickBregman.EU

• Metalkai
quote:
Xudonax schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:45:
Ik zie via de zoekfunctie dat er in dit topic al het een en ander over psncode.nl gezegd is, maar kan het zo 1-2-3 niet terugvinden. Verder vind ik op internet enkel oude reviews (2010 en eerder...). Dus is deze site te vertrouwen? Zoja, dan ga ik nog even gauw mijn PSN tegoed met ¤50 opwaarderen :D
De site is een paar keer langs gekomen ja, maar erg uitgebreid is er niet over gepraat.

• Appleman

Appleman

Mactastic

quote:
Waarom niet morgen even een winkel binnen huppelen en 1tje kopen met doosje?

• Xudonax
quote:
Appleman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:46:
Waarom niet morgen even een winkel binnen huppelen en 1tje kopen met doosje?
Omdat ik morgen van 8.15 to 17.00 op m'n werk zit :( En voor ik 's avonds ergens ben waar ze zoiets verkopen na 17.00 is het alweer 17.55, en dan houd ik nog geen rekening met vertraagde treinen. Plus dat ik dan vannacht alles kan downloaden en morgen in het OV al kan spelen ^^

PatrickBregman.EU

• Avioto
quote:
Xudonax schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:52:
[...]

Omdat ik morgen van 8.15 to 17.00 op m'n werk zit :( En voor ik 's avonds ergens ben waar ze zoiets verkopen na 17.00 is het alweer 17.55, en dan houd ik nog geen rekening met vertraagde treinen. Plus dat ik dan vannacht alles kan downloaden en morgen in het OV al kan spelen ^^
Ik gebruik deze, is snel en te vertrouwen :) http://cardscodes.com/Netherlands-k54-0--default.html

• OPSLAGHOND
  • Niet online
quote:
Deze site is te vertrouwen, ik heb hier al mijn PSN-tegoed gekocht.
Je krijgt snel een mail met de code.
Kijk alleen even goed of de gewenste PSN-card nog op voorraad is. ;)

PSN: u4gReservoirDogs <+> http://vizioneck.com/ <+> www.psx-sense.nl

• HitDyl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22-11 13:35
quote:
Vinand schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:24:
[...]

Gefixt. Bedankt voor je hulp:

Hier is hoe ik het gefixt heb. :)
Probleem hadden sommige ook bij de ps3.

"Steps:

1.) Open your routers setup thingy (default is 192.168.1.1 if you haven't configured your router, your username and pass most probably is "admin")

2.) Change the "Static DNS 1" and "Static DNS 2" to

Static DNS 1: 208.67.222.222
Static DNS 2: 208.67.220.220

That should automatically change the PS3's DNS settings since you've changed the DNS from the router.

I also had problems with my PS3 not connecting to the Internet/PSN. It always gives me errors. So, I tried looking for solutions on the Playstation Forums. I've read a tip that said you should try changing your DNS settings (preferably to OpenDNS).

After switching to OpenDNS, my PS3 was able to connect to the Internet and PSN."

Dus bedankt kickingcarabao. :)
Dat is prima, houd er alleen wel rekening mee als iemand OpenDNS hun DNS server hackt, dat ze bijvoorbeeld ING.nl kunnen doorverwijzen naar een ander IP adres een phishing site bijvoorbeeld.

Omdat alle domein aanvragen binnen je thuis netwerk via OpenDNS gaan zij geven jou nu een IP terug als je bijvoorbeeld naar google gaat. Persoonlijk vind ik dat idee maar niks.

Ook kunnen ze al je internet verkeer monitoren, ik las nu net dat ze dit ook doen. Dat is een feature van OpenDNS.

HitDyl wijzigde deze reactie 26-02-2012 23:09 (11%)

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

quote:
syntesia schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:34:
en ook hier dan uncharted uitgespeeld, in het begin vond ik het eerlijk gezegd niet zo leuk :p pas rond chapter 7 ofzo begon het me echt te boeien. en toen dus ook gelijk 18 chapters achter elkaar gespeeld of zo. :D
en die chick meeehh
Ik vind haar verreweg de leukste van de overige karakters. :+ Ook met het hele pacifisme van d'r.

spoiler:
Waar in de laatste paar hoofdstukken een einde aan komt

• syntesia
quote:
sanderev66 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:16:
[...]

Ik vind haar verreweg de leukste van de overige karakters. :+ Ook met het hele pacifisme van d'r.

spoiler:
Waar in de laatste paar hoofdstukken een einde aan komt
ik vond die sully daar integen dan wel grappig ook al zit hij er maar kort in :)

• matthijst
  • Laatst online: 00:49
Pfoe, half uurtje klootviolen, maar het is gelukt: Gravity Daze demo uit de Hong Kong store gedownload en nu speelbaar onder m'n NL-account :D

Volgens mij waren dit de stappen (alles op de Vita gedaan, met 1 memorycard):
1. reset factory settings
2. geef aan dat je geen PSN account hebt, kies Hong Kong als regio
3. je krijgt een melding Memory card is linked . kies: NO, kies vervolgens cancel bij de format melding
4. open de store en create new account. Je kunt nu de store in maar de Vita gaat janken dat je de card niet kunt gebruiken.
5. reset factory settings en login met je HK account
6. download de demo
NB: START DE DEMO NIET OP, DAN WORDT HIJ NAMELIJK AAN JE HK ACCOUNT GELINKED
7. restore factory settings (deactivate de HK account) en login met je normale acount

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:25
quote:
matthijst schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:53:
Pfoe, half uurtje klootviolen, maar het is gelukt: Gravity Daze demo uit de Hong Kong store gedownload en nu speelbaar onder m'n NL-account :D

Volgens mij waren dit de stappen (alles op de Vita gedaan, met 1 memorycard):
1. reset factory settings
2. geef aan dat je geen PSN account hebt, kies Hong Kong als regio
3. je krijgt een melding Memory card is linked . kies: NO, kies vervolgens cancel bij de format melding
4. open de store en create new account. Je kunt nu de store in maar de Vita gaat janken dat je de card niet kunt gebruiken.
5. reset factory settings en login met je HK account
6. download de demo
NB: START DE DEMO NIET OP, DAN WORDT HIJ NAMELIJK AAN JE HK ACCOUNT GELINKED
7. restore factory settings (deactivate de HK account) en login met je normale acount
werkte bij mij ook door de demo op mijn HK account te starten (die ik al had op mijn PS3). Daarna deed de demo het alsnog op mijn NL/EU account.

• matthijst
  • Laatst online: 00:49
OK! Wist het niet zeker, las dat hij dan gelockt zou zijn, dus daarom niet geprobeerd,
Zag dat de Hong Kong store ook een demo van Shinobido had, zal vanavond nog 's een poging wagen om die te downloaden.

Ik had de eerste factory reset gedaan vanaf dat de Vita uit stond, dan vraagt hij niet of je je account wilt deactiveren. Ik denk dat als je stap 1 meteen vanuit het groene instellingen menu doet hij wel vraagt of je je account wilt deactiveren, zodat je de herstart uit stap (5) niet meer nodig hebt.

• Vinand
quote:
HitDyl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:03:
[...]

Dat is prima, houd er alleen wel rekening mee als iemand OpenDNS hun DNS server hackt, dat ze bijvoorbeeld ING.nl kunnen doorverwijzen naar een ander IP adres een phishing site bijvoorbeeld.

Omdat alle domein aanvragen binnen je thuis netwerk via OpenDNS gaan zij geven jou nu een IP terug als je bijvoorbeeld naar google gaat. Persoonlijk vind ik dat idee maar niks.

Ook kunnen ze al je internet verkeer monitoren, ik las nu net dat ze dit ook doen. Dat is een feature van OpenDNS.
hhm wat is volgens jou dan een betere oplossing?? Ik vind het inderdaad geen mooie oplossing die ik toegepast heb... misschien een nieuwe router?

• SeamusXanthus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 17:20
Een paar vragen

Is er iemand die mij exact kan vertellen hoe die black market werkt bij Uncharted. Het is me met toeval gelukt om één kaart van een Friend te krijgen via Near, maar geen idee hoe. Het lijkt me dat met 30 vrienden of zo die bijna allemaal Uncharted spelen (ik heb iedereen van de andere Vita thread toegevoegd) ik veel meer collectibles moet kunnen vinden. Je kan in Uncharted blijkbaar een categorie selecteren waarin je wilt zoeken, maar echt iets vinden lukt dus niet.

Verder zit ik vast in mijn Trophy applicatie. Als ik hem start zie ik een trophy beschrijven van een Escape Plan trophy, maar ik kan niet meer terug naar de algemene overview. De buttons om te switchen tussen Vita en PSN trophies werken niet, en er is geen Back button. Mijn Vita uitzetten helpt ook niet, hij gaat altijd terug naar die ene Trophy als je de applicatie start.

Met Near kan ik ook geen rating geven aan games, wat wel wordt gesuggereerd (het hele goodies systeem is ook een raadsel voor mij trouwens)

Zeer blij met mijn Vita, maar het OS, en vooral Near, is echt een groot mysterie/bugfestijn voor mij. Kan ook niet echt vele info vinden over Near.

• maartend
Bij mij connect near niet eens.

• MarcoM
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19-11 11:49

MarcoM

Viper...d!ck on wheels...

Ik kan melden dat de BigBen case een uiterst geschikt tasje is:

http://www.gamemania.nl/game_images/games/000000000000027071_GM_PACKAGE_0001_M.JPG

Zelf heb ik het niet zo op screen protectors en silicone dingen op zo'n mooi apparaat. Als je je Vita oplaadt, kun de rits nog half dicht doen.

Ik lees hier veel negatieve reacties op F1 2011. Ik vind het juist een hele degelijk racer. Ok de graphics kunnen beter en de AI ook. Maar het racen op zich en alle content vind ik als race fan erg leuk.

Over Uncharted: hoe zie je dat die game saved? Bij de Ps3 versie zie je dat altijd. Golden Abys laat dat niet zien.

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBGrand Theft Auto V

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013