spoiler:
lol, bij uncharted chapter 23 kan drake opeens vliegen ofzo ! wat een sprong
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat klopt ja, sommige sprongen vind ik niet meer kunnne in dit spel. Echt vaag af en toe, maar je moet er gewoon van houden denk ik. Onze treasure hunter bezit nou eenmaal paranormale krachten he,syntesia schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:49:
spoiler:lol, bij uncharted chapter 23 kan drake opeens vliegen ofzo ! wat een sprong
Het is dus wel glas !Scherm
Het scherm (touchscreen) is gemaakt van glas en kan barsten als er teveel kracht op wordt uitgeoefend.
Het was kapot gemaakt door de SmashDoctor op youtube, en het leek mij meer op plastic dan glas hoor.koffieprutser schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:29:
Pagina 24 van de veiligheidsgids die jullie allemaal moeten lezen volgens Sony's advocaten:
[...]
Het is dus wel glas !
Verwijderd
Wat een rare gastPhntm schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:36:
[...]
Het was kapot gemaakt door de SmashDoctor op youtube, en het leek mij meer op plastic dan glas hoor.
[video]
Verwijderd
Geniet ervan! Geen memorycard vergeten hoop ik?Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:34:
Net vanuit het werk (mediamarkt) ook een psvita meegenomen met uncharterd, modnation racers, rayman en touch my katamari. Nu uitpakken, ik ben benieuwd:p
Verwijderd
Viel me inderdaad ook op, maar heb zelf geen vita om te kunnen testen.D-TECH schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:48:
Bij de MM een dik foldertje van de vita meegepakt. Staat daar doodleuk bij de browser app dat er STANDAARD ondersteuning is voor Flash(!) en HTML5!
Dit is toch niet zo?
Verwijderd
Thanks. Ik heb er idd een geheugenkaartje bij gekocht, nu nog van 8gb maar dat voldoet hopelijk voorlopig wel. So far so good. Net even modnation racers gespeeld, nu laden en de demo van motorstorm downloaden.Disfigured schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:48:
[...]
Geniet ervan! Geen memorycard vergeten hoop ik?
Html5 test op http://htlm5test.com geeft 53 / 475 punten.D-TECH schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:48:
Bij de MM een dik foldertje van de vita meegepakt. Staat daar doodleuk bij de browser app dat er STANDAARD ondersteuning is voor Flash(!) en HTML5!
Dit is toch niet zo?
[ Voor 11% gewijzigd door xPhantom op 25-02-2012 00:09 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Verwijderd
dus in feite.. koop een psp voor 90 eurotmontforts schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 02:53:
Voor de gamert met de ietwat smallere beurs welke ook nog door moeder de vrouw bewaakt wordt (ja ik spreek hier over mezelf) heb ik een mooi lijstje gemaakt van spellen met een ultieme value for money factor:
Ridge Racer PSP (10 euro): laat die nieuwe RR voor wat het is, dit is pure fun voor een appel en een ei. Draait soepeltjes en op de beeldkwaliteit is niks aan te merken. Meer tracks en auto's dan de nieuwe met alle DLC van de komende vijf jaar.
Persona PSP (13 pop): Old school JRPG van het zuiverste water. Print de negatieve reviews uit en gebruik ze als toiletpapier, dit is gewoon top spul.
CRUSH PSP (8 euro): puzzelaar om van te watertanden. Zwaar beladen filosofisch/psychologisch thema is geheel gratis bij de prijs inbegrepen. Alleen voor de ambient/chill achtergrondmuziek al het driedubbele waard.
Half-minute Hero PSP (8 euro): het bekijken van enkele gameplay fragmenten op youtube zou genoeg moeten zijn om je de pleuris te lachen, en daarna gelijk de virtuele portemonnee te trekken. Hier wordt het RPG genre wel effe een spiegel voorgehouden zeg. Hi-la-risch !
Super stardust delta (8 euro) : na het checken van de demo meteen gekocht, vervolgens 4 uur non stop gespeeld. Zelfs het continu aanwezige geklaag en gezanik van mijn vrouw verdwenen naar
de achtergrond tijdens het spelen.
Voor de werklozen onder ons: besteed je laatse 15 euro aan Disgaea Afternoon of Darkness. Ten eerste houdt het je de komende 3 jaar van de straat. Ten tweede zal je er een dusdanig complex tactisch inzicht door verwerven dat je bij je eerstvolgende sollicitatie meteen wordt aangenomen als Global Manager Hostile Take-overs and Corporate Buyouts.
Wie is er trouwens al bezig met het collecten van alle trophies in het welkomstpark ?
Ziet er simpel uit zo op het eerste gezicht maar blijkt nog niet bepaald een sinecure.
Je kan bijv. niet internetten als je remoteplay hebt e.d. Dan gaat alles via je PS3.raishel70 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 04:58:
Weet iemand als de vita in standby is of de wifi verbinding ook uitvalt en wat ik moet telkens opnieuw connecten met psn network als de vita uit standby komt. Hoe doen jullie dat? Vind het vet irritant !!!
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Maar koppelen ze dat verbruik niet sowieso aan je simkaart? Dus als je dan registreert, dat ze je dan nog de rekening voor je huidige gebruik sturen?Chrisje1983 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 04:04:
Ik heb een vraagje voor de mensen die het misschien weten.
Ik heb een vita 3g aangeschaft daar zat dus een vodafone prepaid kaart bij in de doos.
Nu kan ik meteen al internetten met 3g terwijl wifi uitstaat! Heb niets opgewaardeert en ook niet geregistreerd.
Ik dacht laat ik nu dan even registreren zodat ik myvodafone kan bekijken wat het tegoed is, nou dit is dus 0 euro!
Hoe kan het dat ik kan internetten? iemand enig idee?
ps die 12,50 euro registratie bonus krijg je pas als je je tegoed opwaardeert. Zoals het nu is waardeer ik natuurlijk niets op want dan gaat mijn tegoed op terwijl ik nu ook al kan internetten.
Meerdere 3g gebruikers die dit "probleem" hebben?
Dus zodra je de psvita in standby zet vallen alle verbindingen uit en dan moet je telkens opnieuw verbinden met playstation network?SkyStreaker schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:38:
[...]
Je kan bijv. niet internetten als je remoteplay hebt e.d. Dan gaat alles via je PS3.
Scherm vanzelf uit laten gaan, dan blijft alles werken. Dus niet zelf op Stand-by zetten.
Als je niks staat te downloaden en je laat het automatisch stand by gaan: Dan valt alles uit.raishel70 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:00:
[...]
Dus zodra je de psvita in standby zet vallen alle verbindingen uit en dan moet je telkens opnieuw verbinden met playstation network?
@Syntesia: Wtf? Je hebt een ps vita die psp backwards compatible is en met die 90 euro kun je liever die games kopen op PSN dan dat je nog apart een psp koopt.syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 02:58:
[...]
dus in feite.. koop een psp voor 90 euro
[ Voor 6% gewijzigd door Phntm op 25-02-2012 10:04 ]
Gewoon de wifi versie halen. Volgens mij haalt ruim 80% de wifi versie. 3G is in mijn ogen echt niet noodzakelijk tenzij je bijvoorbeeld op plekken internet wilt hebben waar geen wifi is.Baldertt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:15:
Gents, ik wil m ook, en ik wil even advies:
Ik ga hem alleen thuis gebruiken en twijfel daarom tussen de 3G/GPS en Wifi only versie. Zouden er in de toekomst spellen komen die 3G "nodig" hebben? Is er een andere reden om de 3G versie te kopen?
Maar als je nou eens elders bent en je wilt ff wat mail checken ofzo, is de browser goed genoeg daarvoor of niet?Erik-1980 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:20:
[...]
Gewoon de wifi versie halen. Volgens mij haalt ruim 80% de wifi versie. 3G is in mijn ogen echt niet noodzakelijk tenzij je bijvoorbeeld op plekken internet wilt hebben waar geen wifi is.
Zelf geen moment getwijfeld aangezien ik net als jij de vita 99% thuis gebruik waar ik wifi heb.
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Persoonlijk vind ik de browser prima werken. Ff mail checken op plekken waar je wifi hebt, is geen probleem.Baatje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:22:
[...]
Maar als je nou eens elders bent en je wilt ff wat mail checken ofzo, is de browser goed genoeg daarvoor of niet?
daar heb je toch je telefoon voor? Of kan je ook bellen met de PS Vita?Baatje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:22:
[...]
Maar als je nou eens elders bent en je wilt ff wat mail checken ofzo, is de browser goed genoeg daarvoor of niet?
Nee daar heb ik geen telefoon voor. Dus vandaar mijn vraag.Baldertt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:23:
[...]
daar heb je toch je telefoon voor? Of kan je ook bellen met de PS Vita?
JaAppleman schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:16:
Zijn er mensen hier die Fifa spelen op de Vita?
Het zijn zeker wel framedrops. Hopelijk krijgt de game nog een update, al kan ik me niet voorstellen dat EA deze Fifa gaat ondersteunen.maversne schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 09:29:
Hebben jullie bij de Fifa Football demo ook een heel klein beetje last van dat het niet 100% smooth loopt, ik noem het geen framedrops maar het valt wel een heel klein beetje op
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
Ik had die wallpapers gepostVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 02:42:
Volgens mij had iemand wallpapers gepost met secties: Apps & Games etc. Op neogaf (ik lees het niet) staan ook wallpapers die vloeiend overlopen naar de volgende qua kleur of gewoon in delen gesplitst zijn. Zij hebben ook templates.
Van Neowin:
Vita ondersteunt transparante wallpapers voor degenen die het niet wisten.
[afbeelding]
Sony's paarse Vita achtergrond met een transparant Batman overlay.
Dat is goed nieuws. Ik vind de browser nu al redelijk goed en gebruik de PSVita nu al meer dan mijn telefoon om te surfen vanwege het grotere scherm. Als ze het navigeren en opbouwen van het scherm nog wat sneller kunnen maken, dan ben ik helemaal tevreden.D-TECH schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:54:
Browser krijgt waarschijnlijk update met Flash en HTML5 support (zoals beloofd in de officiële folder): http://www.psp-media.nl/n...gen/43159-meer-skype.html
[ Voor 46% gewijzigd door SToRM666 op 25-02-2012 11:28 ]
PSN id: NL_SToRM
"op dit moment", zeg je goed. D'r wordt getimmerd aan de weg. Aangezien wij ook helemaal niet weten hoe de techniek achter deze streaming werkt, kunnen wij ook niet de vergelijking maken met OnLive/Gaikai wat mij betreft.Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:16:
Toch valt de remote-play wel tegen, alles games die compatible zijn heb ik niet. Ik begrijp niet waarom niet alles games meteen compatible zijn. Als Onlive het ook kan, moet het hier ook kunnen.
Op dit moment is de remote-play functie nogal nutteloos vind ik.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Heb je een punt. Ik vind het gewoon jammer dat er niet meer games compatible zijn vanaf de launch.SkyStreaker schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:18:
[...]
"op dit moment", zeg je goed. D'r wordt getimmerd aan de weg. Aangezien wij ook helemaal niet weten hoe de techniek achter deze streaming werkt, kunnen wij ook niet de vergelijking maken met OnLive/Gaikai wat mij betreft.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PSN: Leech1984
Op dit moment zie ik geen verbetering vergeleken met de PSP-variant van Remote Play.Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:16:
Op dit moment is de remote-play functie nogal nutteloos vind ik.
Dat is raar... Ik heb de home items nooit gekregen, maar wel de codes voor Frobisher en de korting op een spel.Jochem Boom schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:19:
Vraagje: Ik heb donderdagavond m'n pre-order box geregistreerd en heb inmiddels wel de codes ontvangen voor de PS Home items en de avatar, maar nog geen code voor korting op een game? Hebben jullie enig idee hoelang dat duurt?
PSN: Leech1984
[ Voor 17% gewijzigd door TheKillingBean op 25-02-2012 13:28 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ik heb Chinatown Wars en daar kan ik gewoon saven, dus dat is wel vreemdTheKillingBean schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:22:
Ik heb een psp spel gekocht (Street Fighter Alpha) maar ik kan niet save op de vita. Ik krijg een melding "Can't find memory card" of zo iets. Ik heb een 16gb memory kaart erin zitten. Is het mogelijk dat PSP spellen een save date aan kunnen maken?
Ik dacht eerst ook dat de Wifi verbinding steeds wegviel als die in standby ging. Maar dit gebeurt alleen als je geen programma open hebt staan welke een verbinding nodig heeft.SToRM666 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:21:
Nog even over de standby. Ik heb het idee dat de PSVita toch wel geconnecteerd blijft. Ik zie nu bijvoorbeeld ook de mensen waarvan ik weet dat ze een Vita hebben gekocht in mijn friendslist staan met een oranje bolletje ernaast (away). Ik heb ook regelmatig dat het WiFi logo weg is, maar zodra ik het dan nodig heb verschijnt die weer automatisch. Dat kan verwarrend zijn, maar zolang het werkt vind ik het prima hoor
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Ik had eerst ook twijfels of ik de Vita veel zou gebruiken, maar ik merk nu al dat deze zoveel meer biedt dan de PSP dat ik hier nog veel gebruik van ga maken.manitou schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:05:
Aangezien mijn PSP-1000 jaren stof heeft liggen happen had ik me voorgenomen om geen Vita te halen, maar na alle enthousiaste comments in deze thread te lezen ben ik toch gezwicht
Ik ga zelf toch maar de starterpack kopen. Daar zit een erg mooi tasje bij waar de Vita in kan, maar ook de adapter en een aantal spellen kunnen daar apart in opgeborgen worden.Nu nog een deftige case vinden. Mijn voorkeur lijkt uit te gaan naar de Thrustmaster Elite force case, deze lijkt me het stevigst, maar heb nog geen reviews gezien. Weet er iemand trouwerns wanneer de PSVita charging dock/cradle in de EU verkrijgbaar zal zijn? Lijkt me wel slick om op je bureau te zetten...
[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 25-02-2012 23:15 ]
welk tasje dan ? heb de starters pack, maar er zit een pouche bij en dat leren klap ding, denk dat ik hem ga ruilen voor de travel pack want vind die startkit best waardeloos. wat moet ik met 2 hoesjes !SToRM666 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:39:
[...]
Ik had eerst ook twijfels of ik de Vita veel zou gebruiken, maar ik m,erk nu al dat deze zoveel meer biedt dan de PSP dat ik hier nog veel gebruik van ga maken.
[...]
Ik ga zelf toch maar de starterpack kopen. Daar zit een erg mooi tasje bij waar de Vita in kan, maar ook de adapter en een aantal spellen kunnen daar apart in opgeborgen worden.
Ik vind de Near functionaliteit ook leuker dan gedacht en ik kijk er best vaak op. Gisteren had ik de Vita meegenomen naar een collega en toen ik terug thuiskwam gaf die precies aan hoeveel kilometer ik had afgelegd en welke Vita spelers ik allemaal 'ontmoet' had. Dit is wel een voordeel van de 3G versie, met de WiFi versie kan dit volgens mij niet.
Verwijderd
Heb je het kaartje al geformateerd ?TheKillingBean schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:22:
Ik heb een psp spel gekocht (Street Fighter Alpha) maar ik kan niet save op de vita. Ik krijg een melding "Can't find memory card" of zo iets. Ik heb een 16gb memory kaart erin zitten. Is het mogelijk dat PSP spellen een save date aan kunnen maken?
EDIT:
Exacte melding is:
"No Memory Stick Duo found. At least 256kb is required to save game data"
Ik bedoelde inderdaad de travel packsyntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:44:
[...]
welk tasje dan ? heb de starters pack, maar er zit een pouche bij en dat leren klap ding, denk dat ik hem ga ruilen voor de travel pack want vind die startkit best waardeloos. wat moet ik met 2 hoesjes !
[ Voor 98% gewijzigd door SToRM666 op 25-02-2012 13:48 ]
Mooi, want dit werkt waardeloos met de wifi-versie. Bij mij kan ie niet eens vinden waar ik ben, maakt niet uit of ik binnen ben of buiten. Misschien herkent ie het gat waarin ik woon gewoon nietSToRM666 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:39:
Ik vind de Near functionaliteit ook leuker dan gedacht en ik kijk er best vaak op. Gisteren had ik de Vita meegenomen naar een collega en toen ik terug thuiskwam gaf die precies aan hoeveel kilometer ik had afgelegd en welke Vita spelers ik allemaal 'ontmoet' had. Dit is wel een voordeel van de 3G versie, met de WiFi versie kan dit volgens mij niet.
Ja heb er ook al spellen op staan. Wat vita spellen en natuurlijk de PSP spel Street Fighter alpha
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Hoeveel accesspoints heb jij in de omgeving van je huis zitten?Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:49:
[...]
Mooi, want dit werkt waardeloos met de wifi-versie. Bij mij kan ie niet eens vinden waar ik ben, maakt niet uit of ik binnen ben of buiten. Misschien herkent ie het gat waarin ik woon gewoon niet
[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 25-02-2012 13:56 ]
Een stuk of 4.JK schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:53:
[...]
Hoeveel accesspoints heb jij in de omgeving van je huis zitten?
Is die Google auto door jullie straat gereden, m.a.w.: Heb je streetview in je straat?
die wil ik dus ook.SToRM666 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:56:
Dit is trouwens de travel pouch: http://us.playstation.com...wse/psv-travel-pouch.html
Erg handig
[ Voor 5% gewijzigd door JK op 25-02-2012 14:16 ]
Voor front schijnt Hori het beste te zijn als screen protector. Alleen nog een beetje moeilijk te verkrijgen.Ekfad schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:51:
Hey, wat zijn de ervaringen met goede screen protectors en SOFT cases.
Ik had hier de front en back screen protector meegenomen van Big Ben maar die is echt bagger en dik! Heb er hem meteen terug afgehaald.
Op zoek dan maar!Metalkai schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:52:
[...]
Voor front schijnt Hori het beste te zijn als screen protector. Alleen nog een beetje moeilijk te verkrijgen.
Voor back maakt het mij eigenlijk weinig uit. Je ziet het toch niet.
Hier ook de WiFi versie en bij mij positioneert Near me op mijn vorig adres! (zo'n 11 km van hier) wat mij doet vermoeden dat er gebruik gemaakt wordt van een verouderde database van mijn internetprovider.Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:49:
[...]
Mooi, want dit werkt waardeloos met de wifi-versie. Bij mij kan ie niet eens vinden waar ik ben, maakt niet uit of ik binnen ben of buiten. Misschien herkent ie het gat waarin ik woon gewoon niet
Of op basis van je wlan router mac adres dus, die je waarschijnlijk niet hebt veranderd bij het verhuizen?Ekfad schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:59:
[...]
Hier ook de WiFi versie en bij mij positioneert Near me op mijn vorig adres! (zo'n 11 km van hier) wat mij doet vermoeden dat er gebruik gemaakt wordt van een verouderde database van mijn internetprovider.
[ Voor 75% gewijzigd door Phusebox op 25-02-2012 16:09 ]
Ik heb het ook overleefd! Maar ik heb dan ook elke winkel geweerd sinds woensdag!Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:07:
Ok aanbiedingen zijn afgelopen en ik heb het overleefd zonder vita.
Voor zover ik weet wel, nieuw huis met nieuwe router!Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:07:
Ok aanbiedingen zijn afgelopen en ik heb het overleefd zonder vita.
[...]
Of op basis van je wlan router mac adres dus, die je waarschijnlijk niet hebt veranderd bij het verhuizen?
Meh, ik zie de komende drie maanden in ieder geval nog geen betere aanbiedingen komen dan nu 270 voor wifi + 16gb geheugen. Dat is na vandaag al 300.Baatje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:19:
[...]
Ik heb het ook overleefd! Maar ik heb dan ook elke winkel geweerd sinds woensdag!
Aanbiedingen voor de release zijn over ja. Nu is het wachten op mooiere bundels of prijsverlagingen! Net zoals de actie van MM Middelburg.
mogen julie allemaal lang wachte, het is geen dump systeem. waarschijnlijk rond december komen er bundels precies voor de feestdagen.Baatje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:19:
[...]
Ik heb het ook overleefd! Maar ik heb dan ook elke winkel geweerd sinds woensdag!
Aanbiedingen voor de release zijn over ja. Nu is het wachten op mooiere bundels of prijsverlagingen! Net zoals de actie van MM Middelburg.
[ Voor 22% gewijzigd door syntesia op 25-02-2012 16:44 ]
Jaja wrijf het er maar in. Ik weet ook heus wel, zoals ik zelf al aangaf, dat er de komende maanden geen betere prijs te verwachten is. Daar zit je dan met 6 games en geen Vita...syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:43:
[...]
mogen julie allemaal lang wachte, het is geen dump systeem. waarschijnlijk rond december komen er bundels precies voor de feestdagen.
ben net terug van de MM heb mijn starters pack geruild voor een travel pack veel beter !![]()
kreeg de 16 gb niet mee voor 35 euro maar voor 43 euro want dat stond op de frs site -_-.
en heb nog fifa en virtua tennis erbij gehaald, want mog nog gebruik maken van de 2-1 actie
wat doe je met 6 games ??Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:46:
[...]
Jaja wrijf het er maar in. Ik weet ook heus wel, zoals ik zelf al aangaf, dat er de komende maanden geen betere prijs te verwachten is. Daar zit je dan met 6 games en geen Vita...
Gekregen...
Marktplaats huiver ik van, nog nooit heb ik daar iets gekocht of ergens voor naartoe gereden dat onder de krassen zat of naar rook stonk. Maar goed ik dwaal af.syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:51:
ooh naja dan. wachten tot de vita beetje op marktplaats staat ??
Je hebt dus nog nooit marktplaats gebruikt, maar je weet wel dat de goederen onder krassen zitten of naar rook stinken. Juist. Sterk punt.Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:53:
[...]
Marktplaats huiver ik van, nog nooit heb ik daar iets gekocht of ergens voor naartoe gereden dat onder de krassen zat of naar rook stonk. Maar goed ik dwaal af.
Je leest het verkeerd, staat er ook wat krom. Ik wil zeggen dat alles wat ik daar heb gekocht wel iets mankeerde. Niet nog nooit heb ik wat via marktplaats gekocht, maar nog nooit zonder gebreken.HitDyl schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:55:
[...]
Je hebt dus nog nooit marktplaats gebruikt, maar je weet wel dat de goederen onder krassen zitten of naar rook stinken. Juist. Sterk punt.
Ohja ik zie het. Maar dan nog zou marktplaats wel uitkomst bieden bij bijvoorbeeld Vita spellen, dat maakt niet uit of er krasjes op zitten. Bovendien het is wel tweedehands.Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:56:
[...]
Je leest het verkeerd, staat er ook wat krom. Ik wil zeggen dat alles wat ik daar heb gekocht wel iets mankeerde. Niet nog nooit heb ik wat via marktplaats gekocht, maar nog nooit zonder gebreken.
[ Voor 14% gewijzigd door HitDyl op 25-02-2012 17:00 ]
[ Voor 24% gewijzigd door koffieprutser op 25-02-2012 17:51 ]
Je zou kunnen proberen ze eerst naar je PC over te zetten, waarna je ze van de PC naar de Vita zet. Het is een beetje een omweg, maar het schijnt voor veel spellen te werken.peponline schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:33:
Sinds gisteren ook een psvita in bezit!
Nu heb ik op mijn PS3 al FF VIII en IX, deze zouden compatible moeten zijn met de PSP, maar ik kan ze niet transferren naar mijn vita. Ik kan ze alleen via remote play spelen. Weet iemand of dit toch kan?
We kunnen niets anders doen dan afwachten. En mochten er voor mij genoeg nieuwe games zijn die ik leuk vind dan betaal ik wel de normale prijs. Dat is dan maar niet anders.Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:38:
[...]
Meh, ik zie de komende drie maanden in ieder geval nog geen betere aanbiedingen komen dan nu 270 voor wifi + 16gb geheugen. Dat is na vandaag al 300.
[ Voor 8% gewijzigd door Baatje op 25-02-2012 18:37 ]
Nee, dat zijn PSone spellen, die werken nog niet op de Vita.peponline schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:33:
Sinds gisteren ook een psvita in bezit!
Nu heb ik op mijn PS3 al FF VIII en IX, deze zouden compatible moeten zijn met de PSP, maar ik kan ze niet transferren naar mijn vita. Ik kan ze alleen via remote play spelen. Weet iemand of dit toch kan?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Een beetje off topic, maar dat price matching van de media markt is echt waardeloos, ze kijken maar net hoe het ze uitkomt. Bij mij wilde ze 43,- niet matchen, want dat was de online price en met de 35euro winkel prijs waren ze wel bekend, maar ik moest met een foto daarvan komen. De online advertentie accepteerden ze niet als bewijs. Ook de prijs van de vita zelf wilden ze niet matchen.... Ik stond wel even raar te kijken toen ik dat hoorde. Ik snap dat zij spullen liever niet voor de prijzen leveren, maar claim dan ook niet dat je prijzen van concurrenten matcht.syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:43:
[...]
mogen julie allemaal lang wachte, het is geen dump systeem. waarschijnlijk rond december komen er bundels precies voor de feestdagen.
ben net terug van de MM heb mijn starters pack geruild voor een travel pack veel beter !![]()
kreeg de 16 gb niet mee voor 35 euro maar voor 43 euro want dat stond op de frs site -_-.
en heb nog fifa en virtua tennis erbij gehaald, want mog nog gebruik maken van de 2-1 actie
[ Voor 8% gewijzigd door Xudonax op 25-02-2012 19:14 ]
Die PSN doosjes vind ik juist best handig. Ik stop namelijk mijn platinum PS3 games (hebben een grijs doosje) in het PSN doosje, waardoor al mijn PS3 doosjes dezelfde reguliere kleur hebben.Xudonax schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:09:
Ik weet niet of het hier al geplaatst was, maar ik weet wel dat het gevraagd is. Bij de Vita krijg je van Vodafone schijnbaar een 400MByte databundel, zodra deze op is ga je over op het aangeschafte saldo (à €0,30 per MB). Ik kreeg namelijk net een SMS van Vodafone dat mijn 400MByte bundel op is.
Daarnaast heb ik zojuist maar een aantal PSP games gekocht (ClaDun X2 en Phantom Brave: The Hermuda Triangle), omdat de games waar ik op wacht (Gravity Rush en Warrior's Lair (Ruin) voorlopig nog niet uit zijn. Afgezien van het niet werken van de analoge sticks voor het lopenMaargoed, de d-pad werkt ook goed genoeg.
Ik moet wel zeggen dat ClaDun X2 een wel heel suggestief spel is met sommige van de beschrijvingen die je tegenkomt. Maarja, Japans he
Tot slot, wat een verspilling zijn die verpakkingen waarin je PSN tegoed kunt kopen O.o Het is gewoon een CD doosje met een leuke cover waar één papiertje inzit met je code... WTF? Een systeem zoals met mobiel beltegoed zou veel handiger zijn zou ik denken. Desnoods kaartjes welke je open moet scheuren...
EDIT: Weet iemand hoe ik enkel de mobiele dataverbinding uit kan zetten op mijn 3G Vita? Ik wil de SIM er voorlopig nog niet uit halen omdat ik nog op een zekere SMS van Vodafone wacht
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Vliegtuigmodus zetten.Xudonax schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:09:
EDIT: Weet iemand hoe ik enkel de mobiele dataverbinding uit kan zetten op mijn 3G Vita? Ik wil de SIM er voorlopig nog niet uit halen omdat ik nog op een zekere SMS van Vodafone wacht
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Maar dan ontvang ik ook de SMS niet meer voor zover ik weet. Plus dat mijn WiFi ook niet meer werkt
MPEG-4 Simple Profile (AAC, Maximum 320 x 240 pixels), H.264/MPEG-4 AVC Hi/Main/Baseline Profile (AAC, Maximum 720p)Jay_Snake schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 17:35:
Is er ergens een overzicht van welke videoformaten de Vita kan afspelen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq