Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• akii
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17-11-2012
enige echt hinderlijke is dat je niet met de knoppen kan navigeren door dat menu vind ik. Zijn alle games wel gewoon met knoppen te spelen zonder verplichte touchscreen meuk?

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12:14
Nee wipeout, uncharted en lumines alleen met het touchscreen. Rayman op het touch to start na met de knoppen.

Ik begin me te irriteren aan al die popups van het OS. Frobischer says heeft zeker 5 popups na elkaar als je PSN access aanzet. Dat had toch door het spel kunnen worden afgehandeld met een indicator?

LOTG wijzigde deze reactie 23-02-2012 21:25 (95%)

Xbox Live: Lord ot Games, WIIU RavenLiquid

• rikstroink
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-08 07:55
verwijder me :)

rikstroink wijzigde deze reactie 23-02-2012 21:26 (91%)

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11:57
quote:
akii schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:22:
enige echt hinderlijke is dat je niet met de knoppen kan navigeren door dat menu vind ik. Zijn alle games wel gewoon met knoppen te spelen zonder verplichte touchscreen meuk?
Bij de meeste games is het een optie hoor. Ik snap niet helemaal wat LOTG bedoeld. Bij Fifa kan je het zelfs allemaal uitzetten.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID: Avioto

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online
Om alles overzichtelijk te houden heb ik alles netjes gesorteerd op de pagina's. Ik heb nu schermen voor apps, games en demo's. Om het wat duidelijker te maken heb ik achtergronden gemaakt met de titel rechtsonder:

http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/2012-02-23-205234Custom.jpg http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/2012-02-23-205243Custom.jpg http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/2012-02-23-205249Custom.jpg

Op de Vita ziet het er erg netjes uit. Het veranderen van scherm geeft ook een mooi fade-out en fade-in effect van de letters :)

PSN id: NL_SToRM

• LOTG
quote:
Avioto schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:27:
[...]

Bij de meeste games is het een optie hoor. Ik snap niet helemaal wat LOTG bedoeld. Bij Fifa kan je het zelfs allemaal uitzetten.
Bij de games die ik opnoem is het menu alleen te bedienen met het touchscreen.

• LOTG
quote:
SToRM666 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:28:
Om alles overzichtelijk te houden heb ik alles netjes gesorteerd op de pagina's. Ik heb nu schermen voor apps, games en demo's. Om het wat duidelijker te maken heb ik achtergronden gemaakt met de titel rechtsonder:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Op de Vita ziet het er erg netjes uit. Het veranderen van scherm geeft ook een mooi fade-out en fade-in effect van de letters :)
Ik heb de achtergrond voor 3 scherm oplopend van licht naar donker blauw. Geeft een leuk effect als je naar beneden scrollt.

• Avioto
quote:
LOTG schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:29:
[...]

Bij de games die ik opnoem is het menu alleen te bedienen met het touchscreen.
Oh zo, maar ik denk dat akii vraagt of je de games ook via het touchscreen moet spelen. En dat is niet zo gelukkig ;)

Avioto wijzigde deze reactie 23-02-2012 21:32 (5%)

• LOTG
Ah, verkeerde begrepen. In dat geval is het inderdaad nee, alleen bij lumines is het volgens mij niet mogelijk de avatar power te activeren zonder het touchscreen, de game zelf gelukkig wel want voor als de game wat snel word is het niet te doen met het touchscreen.

Bij uncharted is vrijwel alles met de controls te doen, alleen melee combat volgens mij niet.

Wipeout gebruikt geen touchscreen ingame.

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 21:43

sanderev66

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Leef om te leven

In Uncharted doe je melee combat met touchscreen of de Square knop. :)

Mijn Twitter | Mijn website | Nintendo-ID: Sanderevers

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10:32
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:39:
In Uncharted doe je melee combat met touchscreen of de Square knop. :)
ja maar uiteindelijk met je wel over je scherm heen vegen, vind het wel erg irritant dat je verplicht bent om je touchscreen te gebruiken. daarom speelt everybody golf zo lekker weg ! _/-\o_

• Appleman
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 02:48

Appleman

Mactastic

Net dus naar MM geweest en je kan de games gewoon ruilen. Enige 'nadeel' is dat je ze allebei terug moet brengen. Ik wou fifa houden en de ander niet, ik moest ze beide inlevern, dan naar boven en fifa pakken + rayman. Heel omslachtig maar zo moet et, want het is als set verkocht en niet als 2 aparte spellen vandaar.

Macbook Retina | iPad Mini | iPhone 5S Space Grey | Monster Inspiration | Canon EOS 1100D | PS3 | PS4

• syntesia
quote:
Appleman schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:41:
Net dus naar MM geweest en je kan de games gewoon ruilen. Enige 'nadeel' is dat je ze allebei terug moet brengen. Ik wou fifa houden en de ander niet, ik moest ze beide inlevern, dan naar boven en fifa pakken + rayman. Heel omslachtig maar zo moet et, want het is als set verkocht en niet als 2 aparte spellen vandaar.
jouw spel was zeker gesealed.. want ik wil lumines ruilen voor fifa. maar alles is al uit seal... anders morgen direct naar de MM

• Erik-1980
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-08 22:54
hoekun je tekst onderin de verschillende schermen krijgen zoals apps /games?
:?

• Avioto
quote:
Erik-1980 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:57:
Zelf een wallpaper maken ;) 960 x 544 is de resolutie.

• Erik-1980
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-08 22:54
quote:
Avioto schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:58:
[...]

Zelf een wallpaper maken ;) 960 x 544 is de resolutie.
thanks

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-08 12:58

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Allemaal Motorstorm RC kopen, kost maar 6 euro maar oh wat is het een toffe game! Heel erg competitief, telkens proberen de tijden van andere te verbeteren. Echt onwijs leuk :D

Did you bring the banana's?

• Appleman

Appleman

Mactastic

quote:
syntesia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:43:
[...]

jouw spel was zeker gesealed.. want ik wil lumines ruilen voor fifa. maar alles is al uit seal... anders morgen direct naar de MM
Nope, fifa was niet gesealed, alleen modnation. Mocht ze gewoon ruilen.

Macbook Retina | iPad Mini | iPhone 5S Space Grey | Monster Inspiration | Canon EOS 1100D | PS3 | PS4

• Avioto
Is Ridge Racer nou een aanrader of niet? Is wel erg goedkoop..

• syntesia
quote:
Appleman schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:02:
[...]

Nope, fifa was niet gesealed, alleen modnation. Mocht ze gewoon ruilen.
tnx voor de tip, is het bij spellen ook 14 dagen ruilen trouwens ? of 24 uur kan dat nergens vinden.

syntesia wijzigde deze reactie 23-02-2012 22:04 (4%)

• Appleman

Appleman

Mactastic

quote:
syntesia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:04:
[...]

tnx voor de tip, is het bij spellen ook 14 dagen ruilen trouwens ? of 24 uur kan dat nergens vinden.
14 dagen!

• JoJo nl
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-08 15:18
quote:
Appleman schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:41:
Dank je voor de info. Dan ga ik denk ik morgen maar mijn Everybody's Golf voor WipeOut 2048 proberen te ruilen.

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online
Ziezo, 32Gb Memory Card bij PlanetAxel besteld. Het kost wel iets meer dan het dubbele dan de 16Gb bij de FRS, maar ik denk dat ik de ruimte wel ga kunnen gebruiken en ik heb geen zin om achteraf nog eens een nieuwe kaart te moeten kopen.
quote:
Erik-1980 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:57:
Dit zijn de achtergronden die ik heb gemaakt: Apps Games Demos

SToRM666 wijzigde deze reactie 23-02-2012 22:20 (60%)

PSN id: NL_SToRM

• DannyvS
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 04-08 18:43
quote:
Avioto schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:03:
Is Ridge Racer nou een aanrader of niet? Is wel erg goedkoop..
De reden dat hij goedkoop is, is dat je relatief heel weinig krijgt voor je geld, zo heb ik gelezen. Ridge Racer telt iets van drie circuits en vijf auto's. Het is een heel uitgeklede game dus die je 'aan moet kleden' door er DLC bij te kopen. In veel reviews wordt de game daarom ook volledig afgekraakt.

DannyvS wijzigde deze reactie 23-02-2012 22:40 (16%)

• Avioto
quote:
DannyvS schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:39:
[...]
Ridge Racer telt iets van drie circuits en vijf auto's.
Lol, laat maar zitten dan :P Thanks!

• Meulendijks89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12:10

Meulendijks89

Mocht er iemand interesse hebben in wipeout of fifa voor de psvita laat t dan weten anders ga ik ze proberen te ruilen bij mm

LG G3 32GB - Samsung Galaxy Tab S 10.5" - Samsung Smart TV LED 55"

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:04

Hahn

Twijfel aan alles

The devil is in the details.

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 05:58
Net de PSP versie van Ridge Racer & GTA VCS gekocht.
GTA vind ik er niet echt super (meer) uit zien, maar had m nooit op de PSP gespeeld, en is denk ik toch wel geinig om een keer te spelen, voor die 8 euro.

Ridger Racer ziet er redelijk goed uit, tijd terug dat ik de PSP versie speelde. Doordat het beeld iets groter is zie je denk ik wel wat meer karteltjes, maar als je even aan het spelen bent valt het niet meer op. Spel op de PSP grijsgespeeld, maar dat is al jaren terug, dus leuk om nog weer eens door te spelen.

Jammer dat de Vita versie van Ridge Racer zo verrekte weinig banen heeft :(

• haroldso
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-05-2013
Ik vind nog steeds jammer dat ik niet op PS HOME kan met de PS Vita.

• Ether_Snake
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 27-05 20:50
quote:
JoJo nl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:08:
[...]

Dank je voor de info. Dan ga ik denk ik morgen maar mijn Everybody's Golf voor WipeOut 2048 proberen te ruilen.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar hoe zit het eigenlijk met het ruilen van games met zogenaamde online passes zoals deze beide titels horen te hebben? Hoe kan je bewijzen dat je de online pass niet geactiveerd hebt?
http://www.psfocus.nl/2_2...bben_een_online_pass.aspx
quote:
DannyvS schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:39:
[...]

De reden dat hij goedkoop is, is dat je relatief heel weinig krijgt voor je geld, zo heb ik gelezen. Ridge Racer telt iets van drie circuits en vijf auto's. Het is een heel uitgeklede game dus die je 'aan moet kleden' door er DLC bij te kopen. In veel reviews wordt de game daarom ook volledig afgekraakt.
De europees/amerikaans versie bevat ten opzichte van de japanse wel iets meer content, maar of ze nog meer dlc op de planning hebben is afhankelijk hoe goed de game verkoopt. http://www.computerandvid...vita-gets-free-day-1-dlc/
quote:
Early copies of Ridge Racer will contain a 'Ridge Racer Gold Pass' that grants players access to five extra cars, three race courses, two additional music tracks and an 'extended music mix'.

• Appleman

Appleman

Mactastic

Games met online passes worden niet teruggenomen!

• JoJo nl
  • Laatst online: 19-08 15:18
Everybody's Golf zit nog in de seal. Het lijkt me dat ze dan het spel wel terugnemen.

• matthijst
In Rotterdam (random foto, ken die koters niet):
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/423350_397134443637174_156111877739433_1819562_316668264_n.jpg

matthijst wijzigde deze reactie 23-02-2012 23:18 (9%)

• HitDyl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:19
quote:
Ether_Snake schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:58:
[...]

Ik wil je niet ontmoedigen, maar hoe zit het eigenlijk met het ruilen van games met zogenaamde online passes zoals deze beide titels horen te hebben? Hoe kan je bewijzen dat je de online pass niet geactiveerd hebt?
http://www.psfocus.nl/2_2...bben_een_online_pass.aspx

[...]

De europees/amerikaans versie bevat ten opzichte van de japanse wel iets meer content, maar of ze nog meer dlc op de planning hebben is afhankelijk hoe goed de game verkoopt. http://www.computerandvid...vita-gets-free-day-1-dlc/

[...]
Ja precies met de DLC krijg je er 5 autos en 3 banen bij, dus in totaal 6 banen.. vind het dan wel een mooie prijs(25 eur)
Overigens geeft de gold pass volgens mij toegang tot alle dlc die ooit gaat komen maar dat weet ik niet zeker

Maar buiten dat ziet de game er onwijs mooi uit. En zit het met de gameplay ook wel aardig

Alleen jammer dat hij nog nergens te krijgen was, dus heb hem besteld

HitDyl wijzigde deze reactie 23-02-2012 23:24 (3%)

• eRR_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 17-07 22:01
Mooi apparaat maar de wifi is echt waardeloos, het is voor mij echt onmogelijk een normale verbinding te krijgen.

hier wat tips maar persoonlijk kom ik daar niet echt uit..iets te technisch.
ik hoop maar dat Sony snel met een fix komt..Er worden veel wifi problemen gemeld.

eRR_ wijzigde deze reactie 23-02-2012 23:42 (10%)

znôrt

• H3llSiNG
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 30-04 16:52
Ik heb net dom dom een account aangemaakt op PSN en omdat ik in Oostenrijk woon en geen Duits als taal wil de regio op England ingesteld, probleem is dat die spellen in pond allemaal een stuk duurder zijn.

Nu las ik dat je die regio naderhand niet meer kan weizigen, maar ik zie ook nergens de optie om een nieuwe account te maken, hoe en waar doe je dit?

En welke regio gebruiken jullie, gewoon NL? Zijn de spellen dan in het Nederlands of Engels? Of ligt dat aan de taal van je Vita?

https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• raishel70
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 06-08 11:00
quote:
Geengrenzuh schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:32:
Ultimate Marvel is zo fokking vet! Kan niet geloven dat ik dit op en handheld speel. De D-pad is ook super trouwens. Beste sinds de usa saturn controller imo.
haha idd ik ben er ook volop aan het genieten.

Wat is je gamertag dan kunnen we tegen mekaar vechten >:)

Ik vind die menu van vita echt niks. Je moet op starten drukken steeds om iets te bevestigen. Ik moet steeds opnieuw op vrienden drukken om te kijken wie online is fakking gedoe.

hoop dat ze dit snel veranderen want het is irritant waarom moet ik nog bevestigen als ik al op een bubbeltje hbo gedrukt. Is er een manier om realtime te zien welke vrienden online zijn?
quote:
eRR_ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:41:
Mooi apparaat maar de wifi is echt waardeloos, het is voor mij echt onmogelijk een normale verbinding te krijgen.

hier wat tips maar persoonlijk kom ik daar niet echt uit..iets te technisch.
ik hoop maar dat Sony snel met een fix komt..Er worden veel wifi problemen gemeld.
Ik heb er ook problemen mee elke keer als ik hem in stand-by zet kan hij niet automatisch connecten met me routeer ervan jullie dit ook?

raishel70 wijzigde deze reactie 23-02-2012 23:55 (60%)

• Avioto
quote:
H3llSiNG schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:42:
Ik heb net dom dom een account aangemaakt op PSN en omdat ik in Oostenrijk woon en geen Duits als taal wil de regio op England ingesteld, probleem is dat die spellen in pond allemaal een stuk duurder zijn.

Nu las ik dat je die regio naderhand niet meer kan weizigen, maar ik zie ook nergens de optie om een nieuwe account te maken, hoe en waar doe je dit?

En welke regio gebruiken jullie, gewoon NL? Zijn de spellen dan in het Nederlands of Engels? Of ligt dat aan de taal van je Vita?
Kan je de Vita niet gewoon formateren en overnieuw beginnen?

Ik heb engels als taal gekozen en al mijn games zijn in het engels, behalve Fifa.

• H3llSiNG
De taal van de Vita kan ik zonder probleem veranderen. Maar ik heb ook een PSN account gemaakt en nu zijn alle prijzen in pond en zie het veel liever in euro, heb ook het gevoel dat de pond prijzen hoger zijn.

https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• HitDyl
quote:
H3llSiNG schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:49:
De taal van de Vita kan ik zonder probleem veranderen. Maar ik heb ook een PSN account gemaakt en nu zijn alle prijzen in pond en zie het veel liever in euro, heb ook het gevoel dat de pond prijzen hoger zijn.
Je moet hem formateren, ik krijg dat menu als ik aan/uit knop 20sec ingedrukt houdt
Btw. je kan denk beste op US zetten, dat is de goedkoopste store. Je kan dan via ebay vast wel psn kaarten kopen

• Avioto
quote:
H3llSiNG schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:49:
Gewoon naar settings > format > Restore the PS Vita system.

Moet gewoon kunnen lijkt me.

• kailash911
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2012
Hier kan je psn cards vinden voor verschillende landen waaronder US en NL http://psncode.nl/

• Metalkai
  • Laatst online: 02:34
quote:
kailash911 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:53:
Hier kan je psn cards vinden voor verschillende landen waaronder US en NL http://psncode.nl/
Die site heb ik nog nooit gezien, zeker handig dat ze allemaal met iDeal betaald kunnen worden. Bedankt!

Even wat anders, een aantal paginas terug werd er gesproken over screen protectors. Ik heb nu zelf de Hori screenprotector besteld, maar hoe zit het met de achterkant?
Aangezien dat ook een touchscreen is, zou ik ook graag een screen protector daarop willen hebben. Ik heb er een paar gezien, maar heb geen idee welke nou goed zijn of niet.
Iemand ervaring hiermee?

• Motaro
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 13:15
quote:
SToRM666 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:14:
Ziezo, 32Gb Memory Card bij PlanetAxel besteld. Het kost wel iets meer dan het dubbele dan de 16Gb bij de FRS, maar ik denk dat ik de ruimte wel ga kunnen gebruiken en ik heb geen zin om achteraf nog eens een nieuwe kaart te moeten kopen.
prijs valt nog mee van die 32gb kaartje alleen jammer dat ik geen CC heb of paypal

asus Maximus V gene ROG // i5 2500k @ 4.5ghz // 2x8gb 2133Mhz 9-9-10-20-T1 // M4 SSD 256gb + 1T HDD // XFX 7970 GHz 1050/1775Mhz // sennheiser HD650 // razer blackwidow ultimate 2013 // G700 // dell 24"

• Michael Knight
  • Laatst online: 16-08 19:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

quote:
Metalkai schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:02:
[...]

Die site heb ik nog nooit gezien, zeker handig dat ze allemaal met iDeal betaald kunnen worden. Bedankt!

Even wat anders, een aantal paginas terug werd er gesproken over screen protectors. Ik heb nu zelf de Hori screenprotector besteld, maar hoe zit het met de achterkant?
Aangezien dat ook een touchscreen is, zou ik ook graag een screen protector daarop willen hebben. Ik heb er een paar gezien, maar heb geen idee welke nou goed zijn of niet.
Iemand ervaring hiermee?
Ik heb er vanmiddag een (verpakking met twee) gekocht bij bart smit voor ¤5,- Dan krijg je een screenpotector voor de voor- en achterkant. Passen perfect en vallen bijna niet op. Ik heb er een transparante case bij, waardoor de hele Vita beschermd is en er toch mooi strak uitziet.

"Death Blow....When someone tries to blow you up, not because of who you are, but for different reasons all together."

• Disfigured
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-08 15:59
quote:
raishel70 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:46:
[...]

haha idd ik ben er ook volop aan het genieten.

Wat is je gamertag dan kunnen we tegen mekaar vechten >:)

Ik vind die menu van vita echt niks. Je moet op starten drukken steeds om iets te bevestigen. Ik moet steeds opnieuw op vrienden drukken om te kijken wie online is fakking gedoe.

hoop dat ze dit snel veranderen want het is irritant waarom moet ik nog bevestigen als ik al op een bubbeltje hbo gedrukt. Is er een manier om realtime te zien welke vrienden online zijn?

[...]

Ik heb er ook problemen mee elke keer als ik hem in stand-by zet kan hij niet automatisch connecten met me routeer ervan jullie dit ook?
Je kan 6 apps open hebben tegelijk. Ik heb altijd Party, Friends en Group Messaging openstaan zodat het altijd up-to-date is. :)

• Appleman

Appleman

Mactastic

quote:
JoJo nl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:02:
Everybody's Golf zit nog in de seal. Het lijkt me dat ze dan het spel wel terugnemen.
In seal is het verder geen probleem maar mocht hij uit zijn seal zijn dan kan het dus helaas niet.

• GetBack
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 04-10-2012

GetBack

Womanizer

quote:
Appleman schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 06:49:
[...]

In seal is het verder geen probleem maar mocht hij uit zijn seal zijn dan kan het dus helaas niet.
Als hij uit de seal is kunnen ze je ook niks maken tenzij dit nadrukkelijk in de schriftelijke voorwaarden (kassabon) staat.

Gets all the ladies on their Backs.

• TheKillingBean
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19-08 15:19
Is het iemand gelukt om de vita te verbinden me de wifi van de ns (in de trein)? Het lukt mijn niet. Ik heb de tmobile wifi geselecteerd en normaal gesproken kun je dan op www.nstrein.ns.nl inloggen. Maar op de vita krijg alleen een wit scherm.

XBOX 360 Gamertag | XBOX 360 Gamecard | Playstation 3 Gamecard

• Geengrenzuh
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17-05 11:26
Mijn Duitse Rayman heeft gewoon Engelse tekst ingame trouwens. :) Onwijs mooie game en speelt superstrak.

Motorstorm kan ik iedereen aanraden. Veel content, speelt lekker en is lekker competatief met al die leaderboards. Voor de mensen die hem hebben: voeg me vooral toe.

Unit 13 demo speelde wel lekker en zag er leuk uit. Had ik niet verwacht, maar eens in de gaten houden.

PSN: Geengrenzuh

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:02
quote:
Metalkai schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:02:
[...]

Iemand ervaring hiermee?
Ik had zelf 2 hori's besteld, mat en glans om even het verschil te kunnen zien. De matte zit na wat knipwerk nu op de achterkant :) Er blijft alleen wel wat lucht onder zitten bij die rand onder het touch gedeelte. Ik denk dat de oplossing van Michael Knight makkelijker is: ff naar de bart smit :)
Wat bedekt die protector van de bart smit eigenlijk allemaal op de achterkant? Alleen het touch gedeeltje, ook de rand er onder of alles?

• Elander
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13-07 10:46

Elander

Beyond Final Fantasy

Heeft iemand hier al z'n code van vodafone gehad voor Wipeout ? :)

• Phusebox
  • Nu online

Phusebox

Level30.nl

Vraag me af wat de gemiddelde leeftijd van PS Vita kopers eigenlijk is....

Poll: Hoe oud is de PS Vita eigenaar?
0 t/m 15 jaar
16 t/m 18 jaar
19 t/m 25 jaar
26 t/m 30 jaar
31 t/m 40 jaar
40 jaar of ouder
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=378766&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Level 30 : Games.Reviews.Retro | xbox live / psn / nintendo id: phusebox

• Gloigan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:24
Ik vond de demo van unit 13 nog een beetje zozo speelde wel goed maar ik had toch een gevoel dat ik iets ' cheap' zat te spelen. Ik wacht voor deze game af voor een aantal reviews. Concept met coop klinkt wel heel goed.

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

quote:
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:50:

Poll: Hoe oud is de PS Vita eigenaar?
0 t/m 15 jaar
16 t/m 18 jaar
19 t/m 25 jaar
26 t/m 30 jaar
31 t/m 40 jaar
40 jaar of ouder
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Kan je beter vragen "hoe oud is de tweaker", wanneer je deze vraag hier stelt..

• DrGroove
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 16:34

DrGroove

The hole in things

quote:
Elander schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:46:
Heeft iemand hier al z'n code van vodafone gehad voor Wipeout ? :)
Nog niet helaas. In de actievoorwaarden staat dat je binnen een week bericht hierover krijgt.

XBL/PSN/Steam: DocGroove

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
Kun je Unit 13 ook online spelen met deathmatch gametypes enzo?

http://dennis585.com

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:02
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:50:
Interessante poll phuse!

@sander: het zou natuurlijk mooi zijn als tweakers zonder vita niet stemmen :)

• SeamusXanthus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:28
Mijn eerste 100% Trophy gehaald hoor: "Welkomst Park" :D

(best moeilijk nog trouwens...)

• Gloigan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:24
quote:
dennis585 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:27:
Kun je Unit 13 ook online spelen met deathmatch gametypes enzo?
Er zit alleen een coop in. En volgens mij zit er ook een voice chat in.

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

quote:
nioz schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:28:
[...]

Interessante poll phuse!

@sander: het zou natuurlijk mooi zijn als tweakers zonder vita niet stemmen :)
Het is dan meer "hoe oud is de tweaker die een Vita heeft"-peiling. Ik denk dat zo ongeveer 80% van de PSV bezitter hier niet komt ;)

• Baatje
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 10-08 20:01
Ik heb nog altijd geen PS Vita, maar ik ben vrijdags altijd al vrij en het blijft in mijn hoofd zitten.

2 vragen over games:

- Heeft Uncharted ook een multiplayer of is het alleen single game en klaar is kees?
- Heeft Fifa 12 een multiplayer?

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• LOTG
Uncharted is alleen singleplayer, FIFA heeft 2 player VS volgens IGN.

• Phusebox
  • Nu online

Phusebox

Level30.nl

quote:
sanderev66 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Het is dan meer "hoe oud is de tweaker die een Vita heeft"-peiling. Ik denk dat zo ongeveer 80% van de PSV bezitter hier niet komt ;)
Ja dat klopt wel, maar goed, ben zelf ook "een tweaker" dus ik identificeer me meer met jullie dan met andere demografische groepen.

• DrGroove
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 16:34

DrGroove

The hole in things

quote:
Baatje schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:44:
Ik heb nog altijd geen PS Vita, maar ik ben vrijdags altijd al vrij en het blijft in mijn hoofd zitten.

2 vragen over games:

- Heeft Uncharted ook een multiplayer of is het alleen single game en klaar is kees?
- Heeft Fifa 12 een multiplayer?
Uncharted is alleen singleplayer. Je kan dacht ik wel dingen ruilen met andere spelers maar daar heb ik me nog niet in verdiept.

Fifa12 heeft multiplayer voor zover ik weet uit eerder gelezen reviews.

XBL/PSN/Steam: DocGroove

• Karpertjuh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:04
quote:
SeamusXanthus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:32:
Mijn eerste 100% Trophy gehaald hoor: "Welkomst Park" :D

(best moeilijk nog trouwens...)
Dat valt inderdaad niet mee. Ik moet alleen nog die fotopuzzel.. Denk dat ik maar een foto ga maken van allemaal briefjes die genummerd zijn haha

• Baatje
Ik lees het van Fifa net op een andere gamesite. Weet niet of ik hier de naam mag noemen dus dan doe ik het maar niet.

Jammer van Uncharted. Vind namelijk de mp op de ps3 best leuk om te spelen. Uncharted is voor mij dan nu niet interessant. Pas wanneer ik op vakantie ben.

Bedankt voor de snelle antwoorden.

Edit: Fifa 12 heb ik al wel op de 3ds voor mezelf gehaald bij release en op de Wii voor mijn zoontje. Misschien kan ik dan beter wachten tot de Euro 2012 versie die vast gaat komen.....

Baatje wijzigde deze reactie 24-02-2012 09:52 (23%)

• Siamti
  • Laatst online: 16-04 18:38
Oh dit is wel leuk. Blijkbaar kan je PSP games op je vita ad-hoc spelen tegen mensen op de PSP. Misschien dat ik Dissidia of Monster Hunter nog een keertje aanschaf op het PSN zodat ik die kan spelen met m'n broer (hij krijgt dan m'n oude PSP ofc).

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:32
Waar hebben jullie de rode hori screenprotector besteld? Veel dichterbij dan Azië kan ik hem nog niet vinden?

In an isolated system, entropy can only increase.

• Phusebox
  • Nu online

Phusebox

Level30.nl

Hmm ik was er gisteravond uit dat ik er 1 ging kopen totdat ik me bedacht dat je al die downloadable game ook nooit meer kan verkopen als je je Vita wegdoet, aangezien ze gekoppeld zijn aan je account... Is toch eigenlijk te gek voor woorden?

• matthijst
Inderdaad, dus daarom beter gewoon in de winkel kopen :)

Wel jammer dat Sony je die games dan niet naar je memorycard laat kopieren.
Op zich is het wel handiger om ze op memorycard te hebben, maar erg irritant dat het in prijs nauwelijks scheelt met een versie uit de winkel waar je na een x aantal maanden nog wel de helft voor terugkrijgt (of die je kunt ruilen).

matthijst wijzigde deze reactie 24-02-2012 10:07 (46%)

• Sssquirrel
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:15
Heeft er al iemand ervaring met hoe de multiplayer van Ultimate marvel draait? Loopt het vloeiend met responsive controls, of heb je toch wel last van input-lag?

This is a Rapture reminder..

• Siamti
quote:
matthijst schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:06:

Jammer, maar wel noodzakelijk dat dit niet kan. Anders gaat iedereen gewoon games van z'n vrienden lenen en maar op de memorycard zetten :)

Dit zou alleen werken als elke fysieke kopie van een game een online(game) pass had, waarmee je jouw spel aan je SEN(PSN) account MOET linken.... maar ja dat is al helemaal niet fijn.

• Phusebox
  • Nu online

Phusebox

Level30.nl

quote:
matthijst schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:06:
Inderdaad, dus daarom beter gewoon in de winkel kopen :)

Op zich is het wel handiger om ze op memorycard te hebben, maar erg irritant dat het in prijs nauwelijks scheelt met een versie uit de winkel waar je na een x aantal maanden nog wel de helft voor terugkrijgt (of die je kunt ruilen).
Of dus maar geen Vita kopen, want dit soort praktijken heb ik echt een hekel aan.

• matthijst
quote:
Siamti schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:10:
Jammer, maar wel noodzakelijk dat dit niet kan. Anders gaat iedereen gewoon games van z'n vrienden lenen en maar op de memorycard zetten :)
Moeten ze toch wel wat op kunnen verzinnen tegenwoordig zou je denken.
Als je ze download komen ze toch ook op een of andere manier op je memory card?

matthijst wijzigde deze reactie 24-02-2012 10:12 (11%)

• Metalkai
quote:
Michael Knight schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 01:19:
[...]

Ik heb er vanmiddag een (verpakking met twee) gekocht bij bart smit voor ¤5,- Dan krijg je een screenpotector voor de voor- en achterkant. Passen perfect en vallen bijna niet op. Ik heb er een transparante case bij, waardoor de hele Vita beschermd is en er toch mooi strak uitziet.
Is dit de Big Ben screen protector? Dan ga ik hem meteen even bestellen.

• Siamti
quote:
Sssquirrel schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:
Heeft er al iemand ervaring met hoe de multiplayer van Ultimate marvel draait? Loopt het vloeiend met responsive controls, of heb je toch wel last van input-lag?
Het loopt voor mij precies hetzelfde als op de PS3 (die krijgt z'n internet verbinding ook via Wifi). Misschien dat je een beetje last krijgt van de lag als je een bekabelde verbinding bent gewend.

• Siamti
quote:
matthijst schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:12:
[...]

Moeten ze toch wel wat op kunnen verzinnen tegenwoordig zou je denken.
Als je ze download komen ze toch ook op een of andere manier op je memory card?
Ja, dat hebben ze opgelost door het spel te linken aan je PSN account. Dus, je kan die gedownloade games alleen maar op 1 account spelen. Ze zouden dit ook met fysieke games kunnen doen maar dan ben je dus verplicht om internet te hebben om de winkel versie van een spel te spelen EN je kan je games niet meer uitlenen/verkopen. Ze doen dit in feite al gedeeltelijk met online passes, maar ik denk dat ze nog niet durven zover te gaan om dit met een volledig spel te doen.

• Phusebox
  • Nu online

Phusebox

Level30.nl

quote:
Siamti schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:16:
[...]

Ja, dat hebben ze opgelost door het spel te linken aan je PSN account. Dus, je kan die gedownloade games alleen maar op 1 account spelen. Ze zouden dit ook met fysieke games kunnen doen maar dan ben je dus verplicht om internet te hebben om de winkel versie van een spel te spelen EN je kan je games niet meer uitlenen/verkopen. Ze doen dit in feite al gedeeltelijk met online passes, maar ik denk dat ze nog niet durven zover te gaan om dit met een volledig spel te doen.
Wait whut, dus als ik geen internet heb (in het vliegtuig bijvoorbeeld) kan ik mijn psn/sen downloads niet meer spelen?

• Siamti
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:18:
[...]

Wait whut, dus als ik geen internet heb (in het vliegtuig bijvoorbeeld) kan ik mijn psn/sen downloads niet meer spelen?
Je kan ze wel spelen zonder internet, alleen de activatie moet gebeuren via internet. Als je games van de PSN store koopt is dit geen probleem, want je zit dan toch al online.

Wat ik bedoel te zeggen: ALS ze online activatie voor de winkel versie van games zouden verplichten (wat me noodzakelijk lijkt voor het kopiëren van de game naar je memory card), dan moet je dus ook online zijn als je een fysieke kopie van je spel hebt, wat me nogal onwenselijk lijkt.... Dit is dus ook gelukkig (nog) niet het geval.

Siamti wijzigde deze reactie 24-02-2012 10:21 (39%)

• DaRKie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18-08 20:58
quote:
Siamti schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:16:
[...]

Ze zouden het missschien zo kunnen maken dat je een game enkel koppelt met je account als je het op je mem kaartje kopieert (inclusief disclaimer waarbij je afstand doet van je rechten om het spel verder te verkopen)

• matthijst
Enige reden om in de winkel te kopen is nou juist dat je hem door kunt verkopen...
Dus om daar nou afstand van te doen :?

• Metalkai
Volgens mij zijn ze al zoiets van plan met de nieuwe Xbox. Je zou dan een tijdelijke licentie geven aan vrienden waardoor zij voor een korte periode met jouw spel kunnen spelen. Nadat die periode afgelopen is, zou het spel alleen nog maar op de originele account gespeeld kunnen worden.

• pagani
  • Laatst online: 19-08 23:46
Het probleem zit hem er in dat veel consumenten een stuk software zien als een tastbaar product (wat je dus kunt doorverkopen, ruilen etc.) Echter koop je in feite niet het spel zelf, maar een licentie om het spel te spelen.

Dat je een in de winkel gekocht spel niet op je geheugenkaart kunt installeren lijkt me vrij logisch, gezien je dan met z´n tienen één keer het spel koopt en hem gewoon op tien Vita´s installeert.
quote:
matthijst schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:23:
Enige reden om in de winkel te kopen is nou juist dat je hem door kunt verkopen...
Dus om daar nou afstand van te doen :?
Ik heb voor mezelf twee andere redenen (ik verkoop geen games door)
-De heb (het bezitten van het doosje, de kaart etc.)
-Het niet hoeven te installeren op de geheugenkaart. Waarschijnlijk zit ik tegen het einde van het jaar al boven de tien games, dan moet ik dus vóór ik op pad ga besluiten welke games ik geinstalleerd wil hebben, want allemaal gaan ze niet passen.

pagani wijzigde deze reactie 24-02-2012 10:27 (41%)

• H3llSiNG
Ik wou gisteren ook nog een spel kopen van PSN, voor de PSP geloof ik, stond er dat het spel tot ergens 2014 van jou is daarna kunnen ze het spel als ze willen van PSN verwijderen, toch maar niet gekocht 8)7

• Siamti
quote:
DaRKie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:21:
[...]

Ze zouden het missschien zo kunnen maken dat je een game enkel koppelt met je account als je het op je mem kaartje kopieert (inclusief disclaimer waarbij je afstand doet van je rechten om het spel verder te verkopen)
Dat zou misschien een oplossing kunnen zijn ja. Het is dan wel zo lullig als bv (ik zeg maar wat) je account wordt gebanned en je dus helemaal niks meer met je spel kan terwijl je het wel nog fysiek voor je hebt liggen.
Op de PC gebeurt dit natuurlijk al met veel games (Ubisoft DRM, etc), maar of je dit ook op een handheld wilt. Maar goed, zolang het de keuze van de consument blijft of je jouw spel wilt koppelen of niet, dan is het in principe niet zo erg..
quote:
H3llSiNG schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:25:
Ik wou gisteren ook nog een spel kopen van PSN, voor de PSP geloof ik, stond er dat het spel tot ergens 2014 van jou is daarna kunnen ze het spel als ze willen van PSN verwijderen, toch maar niet gekocht 8)7
Volgens mij proberen ze zich gewoon legaal in te dekken, voor als de service zou mislukken en ze de hele handel stop moeten zetten. Volgens mij staat iets dergelijks ook in de voorwaarden van andere download services zoals xbox live, origin en steam. Alhoewel de baas van steam wel heeft gezegt dat in het geval dat steam ooit zou stoppen ze alle games DRM vrij zouden maken (maar of hij dit zou kunnen waar maken in het ergste geval is nog maar te betwijfelen).

Siamti wijzigde deze reactie 24-02-2012 10:28 (33%)

• rikstroink
quote:
H3llSiNG schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:25:
Ik denk dat ze het dan, als ze het nodig vinden het recht hebben om hem van het psn af te halen om het een beetje op te ruimen. Het staat dus niet vast dat dat gaat gebeuren, en als ze het toch zouden doen kun je het denk ik nog steeds backuppen op je pc of ps3 zodat je het niet verliest. Het klinkt iig niet alsof ze het van je apparaat kunnen gooien.

• Phusebox
  • Nu online

Phusebox

Level30.nl

Maar goed dat ik er nu over na heb gedacht, beslissing weer makkelijker, ik ga vooralsnog géén Vita kopen, tenzij Sony met een license transferral optie komt. (not gonna happen)

• HitDyl
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:30:
Maar goed dat ik er nu over na heb gedacht, beslissing weer makkelijker, ik ga vooralsnog géén Vita kopen, tenzij Sony met een license transferral optie komt. (not gonna happen)
Ik denk dat een PSP met CFW meer voor jou is weggelegd
Er is namelijk geen enkel probleem met de vita mits je de spellen gewoon in de winkel koopt

• Baatje
Ik vind dat dat Sony toch met het niet uitbrengen van een multiplayer bij Uncharted behoorlijk de plank mis slaat. Voor mij is een handheld een bijproduct. Dus wil ik daar geen bijvoorbeeld 45 games voor kopen zoals op een console thuis. Ik wil juist voor mijn handheld games hebben die ik kan blijven spelen. Zoals bijvoorbeeld d.m.v. een multiplayer. Ook op vakantie heb je tegenwoordig vaak een acceptabele Wifi verbinding en dan kan je Uncharted ook lekker meenemen en ff knallen. Nu betaal je de volle mep, ongetwijfeld voor een prachtig verhaal, en dan gaat de game de kast in.

• Siamti
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:30:
Ik zou me door zo iets niet tegen laten houden als je echt een Vita wilt. Ik bedoel, met Steam op de PC is dit het zelfde verhaal, daar kan je jouw games ook niet ruilen of verkopen. Zelfde voor games op je telefoon. En waarschijnlijk wordt dit systeem over aan paar jaar verplicht op de nieuwe generatie consoles.

Waarom? Omdat de developers echt ontzettend veel geld mislopen door tweedehandse verkoop, misschien nog wel meer dan door piraterij.

Dan kan je over een paar jaar helemaal stoppen met gamen. :'(

• Phusebox
  • Nu online

Phusebox

Level30.nl

quote:
Siamti schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:33:
[...]

Ik zou me door zo iets niet tegen laten houden als je echt een Vita wilt. Ik bedoel, met Steam op de PC is dit het zelfde verhaal, daar kan je jouw games ook niet ruilen of verkopen. Zelfde voor games op je telefoon. En waarschijnlijk wordt dit systeem over aan paar jaar verplicht op de nieuwe generatie consoles.

Waarom? Omdat de developers echt ontzettend veel geld mislopen door tweedehandse verkoop, misschien nog wel meer dan door piraterij.

Dan kan je over een paar jaar helemaal stoppen met gamen. :'(
PC games die je download zijn dan ook voor een fractie van de prijs van hun console broertjes te koop, dan kan ik er nog mee leven. Maar 40 euro voor een download, terwijl het in de winkel 45 kost is gewoon echt teveel. Die download games op SEN zouden 25 euro max moeten kosten wil het acceptabel zijn.

Als dit straks op consoles ook zo gaat gebeuren, ook gelet op de belachelijke prijzen op de Live Marketplace, dan ga ik het gamen idd maar aan de wilgen hangen.

En ik snap niet waarom ze geld zouden mislopen door tweedehands verkopen, natuurlijk wel een deel, maar aan de andere kant, veel mensen die het tweedehands zoeken gaan ook dan niet opeens wel de volle mep betalen.

• rikstroink
quote:
Baatje schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:33:
Ik vind dat dat Sony toch met het niet uitbrengen van een multiplayer bij Uncharted behoorlijk de plank mis slaat. Voor mij is een handheld een bijproduct. Dus wil ik daar geen bijvoorbeeld 45 games voor kopen zoals op een console thuis. Ik wil juist voor mijn handheld games hebben die ik kan blijven spelen. Zoals bijvoorbeeld d.m.v. een multiplayer. Ook op vakantie heb je tegenwoordig vaak een acceptabele Wifi verbinding en dan kan je Uncharted ook lekker meenemen en ff knallen. Nu betaal je de volle mep, ongetwijfeld voor een prachtig verhaal, en dan gaat de game de kast in.
Volgens mij is Uncharted nou niet echt een spel dat zich leent voor multiplayer. Dan kun je beter een racespel kopen, of een shooter.

Hoe zie jij Uncharted multiplayer Überhaupt voor je? Coop? Dat heeft namelijk ook geen replay value.

• Siamti
quote:
rikstroink schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:40:
[...]

Volgens mij is Uncharted nou niet echt een spel dat zich leent voor multiplayer. Dan kun je beter een racespel kopen, of een shooter.

Hoe zie jij Uncharted multiplayer Überhaupt voor je? Coop? Dat heeft namelijk ook geen replay value.
Deathmatch, CTF, etc... zoals op de Console versies? :)

• Baatje
quote:
rikstroink schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:40:
[...]

Heb je nooit de MP van Uncharted 2 of 3 gespeeld dan?

• Kev7381
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:31
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:39:
[...]

PC games die je download zijn dan ook voor een fractie van de prijs van hun console broertjes te koop, dan kan ik er nog mee leven. Maar 40 euro voor een download, terwijl het in de winkel 45 kost is gewoon echt teveel. Die download games op SEN zouden 25 euro max moeten kosten wil het acceptabel zijn.

Als dit straks op consoles ook zo gaat gebeuren, ook gelet op de belachelijke prijzen op de Live Marketplace, dan ga ik het gamen idd maar aan de wilgen hangen.

En ik snap niet waarom ze geld zouden mislopen door tweedehands verkopen, natuurlijk wel een deel, maar aan de andere kant, veel mensen die het tweedehands zoeken gaan ook dan niet opeens wel de volle mep betalen.
Klopt wat je zegt. men gaat niet de volle mep betalen.. en aan andere kant de verkoper gaat misschien met dat geld weer nieuwe games kopen

• Phusebox
  • Nu online

Phusebox

Level30.nl

quote:
Baatje schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:41:
[...]

Heb je nooit de MP van Uncharted 2 of 3 gespeeld dan?
MP van Uncharted 2/3 is echt compleet bagger; op de console hadden ze het ook weg mogen laten van mij, voelt echt als een verplicht nummer.

• rikstroink
Lol nee, ik heb alleen even de demo gespeeld en het leek me dat het toch echt een adventure spel (of zoiets) is en geen shooter. Ik vind niet echt dat het past bij het spel op een of andere manier, maar ik zal verder mijn mond houden, want ik heb het nooit gespeeld.

• Baatje
Dat vind ik echt onzin. Heb me er kostelijk mee vermaakt en als je nu inlogt is het nog behoorlijk druk op de servers.

Maar goed ieder zijn ding, maar uncharted zonder de mogelijkheid aan mp uitbrengen is volgens mij meer haastwerk geweest....

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-08 23:28
Ik snap je punt inderdaad Baatje. Ik bekijk de PS Vita ook als een extratje tegenover mijn PS3 console. Ik wil dus ook niet massa's spellen zoals ik voor de PS3 wel heb, ik wil alleen de echte vette Vita spellen maar ze moeten wel de moeite waard zijn en ik moet er lang op kunnen spelen!
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

Populair: Gamescom 2014 Smartphones Apple Windows Sony Microsoft Games Politiek en recht Besturingssystemen Consoles

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013