Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

coramoor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:17:
Waar kan ik garantie claimen na 1 jaar?

Moet ik maar mijn zoektocht naar garantie opgeven en zelf proberen het te repareren? wifi attenne is $15 volgens ifixit? of weten jullie waar ik garantie kan krijgen?
Shiver23 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Zojuist Apple gebeld. Nogal een teleurstellend verhaal. Geen garantie, maar ik kan naar Oberhausen of Zwolle om een claim in te dienen mbt consumentenrecht.... Goede service.

edit: Collega gesproken die hetzelfde heeft gehad. Zijn advies: afspraak maken bij de Genius bar in Oberhausen en daar gaan zeuren. Dat wordt een dagje shoppen in Duitsland.
Hier nog meer adressen: http://www.iphoneclub.nl/...dse-iphones-zo-werkt-het/

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

ik heb die artikel ook al gelezen. Heb ook ff naar nederland gebeld en daar vertelde die AASP dat er in nederland maar 1 jaar garantie is op de iphone.

Van Leliveld Services BV
Zandweg 69B
3454 JW De Meern
Nederland
Tel. +31 (0)30-2441299

De genius bar hier in Spanje willen je iig niet helpen. Het rare is dat Applecare zelf zegt dat de 2e jaar garantie afgehandeld wordt waar ik mn telefoon gekocht hebt. Maar omdat ik het bij apple gekocht hebt is me garantie maar 1 jaar :?

ok ik heb de strijd opgegeven. Heb via ebay een attenne en schroevendraaiers besteld voor 12 euro en probeer het wel zelf te fixen. In principe werkt me wifi gps en bluetooth wel alleen is de ontvangst superslecht dus hoop ik dat het me attenne is. Als het niet lukt kan ik altijd nog een refurbished iphone krijgen van apple voor 149 euro.

Apple 1-0 Me

[ Voor 84% gewijzigd door coramoor op 12-01-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:57

racoon

mooowwww

is er een app voor op de iphone die zowel mijn hotmail als mail van ziggo binnen kan halen?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:58
Wat is er mis dan met de standaard mail app? Daar kun je meerdere accounts op instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Gewoon de Mail.app.
Vervelende aan Hotmail is dat dat alleen d.m.v. POP3 kan en niet IMAP. Wat betekent dat wat je op je iPhone hebt gelezen op hotmail.com nog als ongelezen blijft staan. Ergo: neem Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Je kan ook Hotmail via Exchange instellen en dan heb je geen last van ongelezen berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Hmm. Dat wist ik niet. Toen ik met smartphones begon was Hotmail echt een drama. toen direct op Gmail overgestapt. Sindsdien nooit meer in verdiept.
Krijg binnenkort eindelijk weer een iPhone (zakelijk). Wordt een hele verademing t.o.v. m'n huidige Blackberry, zeker met e-mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284893

Irritant probleem, ik heb sinds vandaag een iphone 4.
Maar de mic werkt niet (geen van beide).
Hij geeft constant een 'ruis' aan, met de headset kan ik wél bellen enz..
Memo's opnemen lukt ook niet, het werkt nergens in.

Ik heb geen factuur gehad ofzo, dus ik zal het zelf moeten vervangen vrees ik.
Waar kan ik goedkoop een nieuwe microfoon module kopen? en een tutorial voor het vervangen ervan?

Ik heb gerestored maar dat gaf geen oplossing.
Iemand nog andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Anoniem: 284893 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:09:
Irritant probleem, ik heb sinds vandaag een iphone 4.
Maar de mic werkt niet (geen van beide).
Hij geeft constant een 'ruis' aan, met de headset kan ik wél bellen enz..
Memo's opnemen lukt ook niet, het werkt nergens in.

Waar kan ik goedkoop een nieuwe microfoon module kopen? en een tutorial voor het vervangen ervan?

Ik heb gerestored maar dat gaf geen oplossing.
Iemand nog andere oplossingen?
je had gewoon een goede 2e handse moeten kopen. Ik mag aannemen dat je het toestel even test voordat je het koop, of niet dan? :?

dit is toch gewoon zonde van je geld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 284893 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:09:
Bij de iPhone 4 zit de hoofd-microfoon aan de dock connector assembly. Hier is een goede guide hoe je die moet vervangen. De bovenste is voor noise cancelling, dus waarschijnlijk is die het probleem niet (al zou het wel mogelijk zijn). Maar ik zou eerst de onderste vervangen.

Ik zou zelf trouwens het onderdeel niet bij iFixit kopen, want ze zijn nogal duur. Als je even op Google zoekt vind je ze in Nederland veel goedkoper. Vergeet niet dat je de speciale pentalobe schroevendraaier moet hebben voor de 2 schroeven aan de onderkant, deze is meestal een euro of 5. Tenzij je het allereerste model iPhone 4 hebt, die hebben nog gewone kruiskop schroeven.

Edit: Als je dit trouwens nog nooit hebt gedaan, doe het met beleid. Want alles in de iPhone 4 is echt micro, iets teveel kracht en er is nog meer kapot (vooral die dunne flatcables en connectoren). Niet haasten, en hou elke schroef apart, zelfs als ze er hetzelfde uit zien kunnen ze anders zijn. Ik plak meestal een stuk duck tape omgekeerd op mijn bureau (plakkende kant naar boven), schets daarop het apparaat, en plak de schroeven dan met de kop op de tape op de juiste plek in de tekening zodat ze niet door elkaar kunnen rollen en ik nog weet waar welke schroef zat.

Als je er geen goed gevoel bij hebt, vraag dan gewoon een prijsopgave van een telefoon reparatie winkel. Misschien valt het wel mee en kan je het gewoon laten doen.

[ Voor 37% gewijzigd door GekkePrutser op 18-01-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

yes..... succusvol mijn wifi attenne vervangen volgens de guide op ifixit had op ebay een wifi attenne gekocht voor 7 euro. De iphone 4 is supersimpel uit elkaar te halen en om de attenne te vervangen hoefde ik maar 5 schroevjes te los te draaien (en 2 om de iphone open te halen). Wel irritant dat er op de attenne 3 verschillende maten schroeven zaten.

reactie op hieronder.... ja wifi en bluetooth werkt weer goed gps moet ik nog ff proberen

[ Voor 11% gewijzigd door coramoor op 18-01-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:51
coramoor schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:03:
yes..... succusvol mijn wifi attenne vervangen volgens de guide op ifixit had op ebay een wifi attenne gekocht voor 7 euro. De iphone 4 is supersimpel uit elkaar te halen en om de attenne te vervangen hoefde ik maar 5 schroevjes te los te draaien (en 2 om de iphone open te halen). Wel irritant dat er op de attenne 3 verschillende maten schroeven zaten.
Nice! Werkt alles weer naar behoren? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 11:29

seninha

god's right foot

Misschien dat iemand mij verder kan helpen.

Ik heb hier een 3GS met iOS 5.0.1 welke een JB heeft.
Nu is het zo dat ik sinds ik 5.0.1 gebruik, ik geen Podcast via de iphone zelf binnen kan halen.

Normaal haal ik alleen podcast van BNR binnen (auto show en digitaal nieuws) maar dat gaat nu niet meer.
Dit krijg ik te zien,verder gebeurt er niets.Zelfs geen foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/48033c42.jpg?t=1326918765

Zowel via 3g als via Wifi krijg ik niets binnen.

Ik heb even een 538 podcast geprobeerd en dan krijg ik wel een foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/76beef39.jpg?t=1326919173

BNR podcast is trouwens via iTunes op mijn PC WEL binnen te halen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284893

GekkePrutser schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:14:
[...]

Bij de iPhone 4 zit de hoofd-microfoon aan de dock connector assembly. Hier is een goede guide hoe je die moet vervangen. De bovenste is voor noise cancelling, dus waarschijnlijk is die het probleem niet (al zou het wel mogelijk zijn). Maar ik zou eerst de onderste vervangen.

Ik zou zelf trouwens het onderdeel niet bij iFixit kopen, want ze zijn nogal duur. Als je even op Google zoekt vind je ze in Nederland veel goedkoper. Vergeet niet dat je de speciale pentalobe schroevendraaier moet hebben voor de 2 schroeven aan de onderkant, deze is meestal een euro of 5. Tenzij je het allereerste model iPhone 4 hebt, die hebben nog gewone kruiskop schroeven.

Edit: Als je dit trouwens nog nooit hebt gedaan, doe het met beleid. Want alles in de iPhone 4 is echt micro, iets teveel kracht en er is nog meer kapot (vooral die dunne flatcables en connectoren). Niet haasten, en hou elke schroef apart, zelfs als ze er hetzelfde uit zien kunnen ze anders zijn. Ik plak meestal een stuk duck tape omgekeerd op mijn bureau (plakkende kant naar boven), schets daarop het apparaat, en plak de schroeven dan met de kop op de tape op de juiste plek in de tekening zodat ze niet door elkaar kunnen rollen en ik nog weet waar welke schroef zat.

Als je er geen goed gevoel bij hebt, vraag dan gewoon een prijsopgave van een telefoon reparatie winkel. Misschien valt het wel mee en kan je het gewoon laten doen.
Thx, microfoon is al vervangen ondertussen, allemaal gelukt :)
De noise cancelling werkt echter nog niet.. ook niet direct een idee hoe ik die zou moeten vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
ik ben nu al een week bezig om mij iphone ter reparatie op te sturen. Mij garantie loopt ook nog een deze dagen af dus ik post het hier.

Waar kan ik mij iphone ( gekocht bij pdashop) ter reparatie opstureb? Vodafone sittard kon het maar was mijn bon vergeten , om praktische redenen met bon dag erna vanaf werk naar Roermond gegaan . vertelde ze me dat het foutieve informatie was . Voordat ik nu naar maastricht of ehv ga wil ik jullie mening of opties even aanhoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:51
serdadu schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:39:
ik ben nu al een week bezig om mij iphone ter reparatie op te sturen. Mij garantie loopt ook nog een deze dagen af dus ik post het hier.

Waar kan ik mij iphone ( gekocht bij pdashop) ter reparatie opstureb? Vodafone sittard kon het maar was mijn bon vergeten , om praktische redenen met bon dag erna vanaf werk naar Roermond gegaan . vertelde ze me dat het foutieve informatie was . Voordat ik nu naar maastricht of ehv ga wil ik jullie mening of opties even aanhoren..
Het beste kun je gewoon contact opnemen met je verkoper (PDA shop). Zij kunnen een aantal opties aanbieden:
- Terug sturen naar PDA shop en zij sturen een nieuw exemplaar op. (waarbij zij hoogst waarschijnlijk jou telefoon naar een reparatie centrum sturen)
- Terug sturen naar PDA shop en zij sturen een refurbished exemplaar op. (waarbij zij hoogst waarschijnlijk jou telefoon naar een reparatie centrum sturen)
- Een post adres van een reparatie centrum doorgeven zodat je deze naar daar moet opsturen. (hiervan krijg jij dan een refurbished/nieuw exemplaar terug).

Kortom, gewoon even contact opnemen met PDA Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Anoniem: 284893 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:51:
[...]
Thx, microfoon is al vervangen ondertussen, allemaal gelukt :)
De noise cancelling werkt echter nog niet.. ook niet direct een idee hoe ik die zou moeten vervangen..
Werkt het geluid nu goed? Dan ben je denk ik wel klaar.

De bovenste microfoon voor noise-cancelling zit naast de hoofdtelefoon aansluiting. Maar deze is puur en alleen voor de noise-cancelling, dus als je er in praat of blaast dan hoor je het niet aan de andere kant. Hij is alleen om het achtergrond geluid op te vangen zodat hij het kan verwijderen uit het geluid dat door de onderste microfoon wordt opgenomen.

Dus als je nu goed te verstaan bent dan is het gewoon gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
(jarig!)
Zo vanavond na lang denken toch een iPhone 4 gekocht. bij Gigavolt.nl

Ik had mijn HTC Desire verkocht voor 150 euro dus ben ik uiteindelijk 324 euro kwijt. ik ga er niet heel veel op vooruit. maar persoonlijk lag android me niet. ik heb zelf al 3 jaar een iPod touch 32gb en hier heb ik best veel gekochte apps opstaan.

Die ik best vaak gebruik dus ik zou deze ook graag op mijn telefoon willen gebruiken. maar bijv unblock me free. is gekocht op mn iPod en niet op mn Android. moet ik nog is appart voor dokken. dat is logish maar het is voor mij een extra reden om over te stappen. en het is niet alleen om die app.

dat is nog maar 1 reden waarom ik even wat anders wil.

ik vind het vaak tergend dat ik apps moet killen op mn desire gewoon omdat die niet goed zijn maakt voor een specifiek model. wat bij de iPhone wel beter werkt tevens bij de iPod touch.

Tevens had ik niet zo veel ram er op zitten 512 ofzo. waar ik bij de sense rom maar 140 over had voor apps en andere rotzooi. ziek weinig. ook al had ik een 4gb sd kaartje kon ik als nog niet veel apps installeren. zonder mijn desire te rooten en een ander rom er op te zetten. plus moest ik nog even een ext3 of ext 4 partitie maken. wat een gedoe. (heb CM en MIUI er op gedraaid die laatste werkt perfect maar wat ik eerder zei ik ben het zat.)

ik ben zelf een ICT student dus ik hou van alles wat iets met techniek computers etc te maken heeft. maar ik wil graag dat mijn mobiel heel simpel alles doet wat hij moet doen en geen onzinnige bijzaken nodig heeft. (wat natuurlijk wel leuk kan zijn als je van die dingen houd maar...ik niet meer)

het mooie is dat ik heel heel heel graag die 4S wel wou hebben. maar mn broertje nog wel had me om gepraat. die zei heel slim wat ga je nou echt doen met je mobiel?... ik zei internet beetje gamen. twitter, whatsapp. smsen.

Nou oke moet je daar nou een dual core, 8 mega pixel en die siri voor hebben? voor die extra 150 euro. nah niet echt. tuurlijk het is niet veel geld maar als je die prijs los ziet 650 euro bij Gigavolt bijv. of 599 bij Apple zelf. Vind ik dat best ziek veel geld. Mja dat is de 4 zelf ook 474 euro mooie aanbieding dat wel maar het blijft een dure telefoon. ik hoop dat ik er lang plezier mee ga hebben.

Dat is mijn mening er over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:09
Van een HTC Desire naar een iPhone 4 noem ik altijd nog een beste verbetering. En de problemen die jij over Android vertelt dat heeft te maken hoe multitasken werkt op beide, bij Android blijven ze echt op de achtergrond draaien terwijl ze op de iPhone in een bepaalde staat worden opgeslagen, slechts een aantal apps werken echt op de achtergrond zoals TomTom.

[ Voor 64% gewijzigd door NotSoSteady op 19-01-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Gisteren wilde ik mijn tweedehands gekochte iPhone 4 (iOS 4.01 volgens mij en gejailbreakt) even helemaal leeghalen want er stonden nog veel apps van de eerste eigenaar op. Dus via instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen. Dit heb ik gedaan maar nu krijg ik alleen een zwart scherm met een wit Apple logo te zien. Dit brandt de hele nacht al (batterij gaat dus in ieder geval langer mee dan mn 3Gs ;) ) Ik kan de iPhone ook niet meer uitzetten via de aan/uitknop. Hij reageert nergens meer op. Is dit een bekend probleem en wat moet ik doen? Heb verder nog niks geprobeerd want wil niet per ongeluk iets verkeerds doen en zo alles helemaal verklooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 17:30
DFU mode al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-07 07:57
* havana has joined the club

Gisteren even binnen gelopen bij de VF-winkel. Ik was in de veronderstelling dat ik pas 10 feb mocht verlengen, maar omdat ik al meer dan 10 jaar klant ben, kon de medewerker wel een uitzondering maken. Hij had nog 3 stuks witte iPhones 4S 16 GB liggen, waarvan ik er eentje heb meegenomen. Ben er erg blij mee :)

Wel meteen een vraag: het klikje dat je hoort wanneer je het toetsenbord blokkeert lijkt de ene keer harder te zijn dan de andere keer. Is dat normaal?

[ Voor 18% gewijzigd door havana op 21-01-2012 14:12 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
havana schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 10:27:
Wel meteen een vraag: het klikje dat je hoort wanneer je het toetsenbord blokkeert lijkt de ene keer harder te zijn dan de andere keer. Is dat normaal?
Dan heb je waarschijnlijk je hand een keer op de speaker gehad, dan klinkt hij veel zachter :)

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 21-01-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuhoan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2018
hebben jullie soms ook dat als je naar het zoekveld gaat (meest linker bureaublad) dat ie soms even hangt/stottert/niet lekker vloeit? Is hier wat aan te doen? heb wel jailbreak, kan het daaraan liggen? het gaat om de 4s.

L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
Hoi! Ik heb een vraagje over een update probleem.
Ik heb met een nieuwe install van iTunes op windows 7 (hiervoor install op XP) mijn iphone 4 geupdate van IOS 4.3 naar IOS 5.0.1

Het probleem is nu dat mijn iPhone aangeeft dat er geen muziek meer op staat. (apps, instellingen, contacten etc zijn wel gewoon goed overgenomen)
Als ik nu bij de instellingen kijk heb ik wel nog maar 6,6gig over van de 28,5. Dus de muziek moet nog aanwezig zijn..
Iemand een idee hoe ik de muziek weer zichtbaar krijg of moet ik het er op 1 of andere manier alles er af gooien?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hallo mede-iPhone gebruikers :) .

Ik heb een probleempje met m'n iPhone 4. Als ik op de powerknop druk gaat dit erg zwaar en er is geen klikje. Ik heb geen idee waardoor dit is gekomen, gisteren merkte ik het opeens op. Ik ben altijd heel netjes met m'n iphone om gegaan, altijd in een hoedje etc. Iemand enige idee wat dit kan zijn? Ik heb al geprobeerd om met een penceel rommel onder de knop weg te vegen, maar dat helpt niets. (Je lijkt ook niet onder de knop te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Vandaag gaf een collega zijn iPhone 4 aan me omdat hij overleden zou zijn...

De iPhone was vastgelopen en er is een reset uitgevoerd. Toen is het draaiende rondje in beeld gekomen en dat is net zo lang blijven staan tot de accu leeg was.

Als ik nu de iPhone oplaad, dan is er helemaal niets te zien op beeld. Ook bij het koppelen aan een computer krijg je geen beeld. Op de computer zie je wel dat de iPhone in DFU modus staat, maar als je dan in iTunes probeert te herstellen dan krijg je de foutmelding:

Er is momenteel geen software voor deze iPhone beschikbaar. Controleer of u de meest recente versie van iTunes hebt en probeer het opnieuw.

In iTunes wordt ook enkel ontdekt dat het een iPhone is, maar verder geen Capaciteit, Softwareversie of serienummer.

De iPhone is niet gejailbreaked geweest en heeft netjes IOS 5 gedraaid... Ik zoek eigenlijk een tool waarmee je een originele firmware update zou kunnen forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik ga voor het eerst ook maar eens aan een iPhone denken.

T-Mobile abonnement, 29.50 p/m 2 jaar

Nu is het verschil wat betreft totaalprijs (na die 2 jaar) tussen de 4 en 4s maar 100 eur
Is de 4s het kwalitatief waard? Ik moet een beetje op mn centen passen (student) en wil liever die 100 eur in mn zak houden als de verschillen minimaal zijn

iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
fredkroket schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:56:
Vandaag gaf een collega zijn iPhone 4 aan me omdat hij overleden zou zijn...

De iPhone was vastgelopen en er is een reset uitgevoerd. Toen is het draaiende rondje in beeld gekomen en dat is net zo lang blijven staan tot de accu leeg was.

Als ik nu de iPhone oplaad, dan is er helemaal niets te zien op beeld. Ook bij het koppelen aan een computer krijg je geen beeld. Op de computer zie je wel dat de iPhone in DFU modus staat, maar als je dan in iTunes probeert te herstellen dan krijg je de foutmelding:

Er is momenteel geen software voor deze iPhone beschikbaar. Controleer of u de meest recente versie van iTunes hebt en probeer het opnieuw.

In iTunes wordt ook enkel ontdekt dat het een iPhone is, maar verder geen Capaciteit, Softwareversie of serienummer.

De iPhone is niet gejailbreaked geweest en heeft netjes IOS 5 gedraaid... Ik zoek eigenlijk een tool waarmee je een originele firmware update zou kunnen forceren.
Nieuwste firmware downloaden, even zoeken op internet. Dan bij iTunes alt-Click op herstellen en dan moet je de ipsw file pakken. And you're done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

knakker2 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:54:
Ik ga voor het eerst ook maar eens aan een iPhone denken.

T-Mobile abonnement, 29.50 p/m 2 jaar

Nu is het verschil wat betreft totaalprijs (na die 2 jaar) tussen de 4 en 4s maar 100 eur
Is de 4s het kwalitatief waard? Ik moet een beetje op mn centen passen (student) en wil liever die 100 eur in mn zak houden als de verschillen minimaal zijn

iemand een tip?
iSmart abonnement? Hou je er rekening mee dat dat abonnement 500MB aan data.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
500mb . er over heen gaan kan, blijft gewoon werken zonder bijvoorbeeld 1 eur/mb (messenger/surfen, weliswaar langzaam) toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Daar hebben we een mooi abo-topic voor.

Om op je vraag terug te komen, voor die 100 euro verschil krijg je een veel betere camera, een sneller toestel, extra features in combinatie met een Apple TV en in mijn geval een veel beter mobiel bereik. Of het jou dat waard is moet je helaas zelf bepalen. ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gisteravond meegemaakt wat voor invloed kou op een batterij heeft. Was aan het wandelen met runkeeper (hield hem de hele tijd in m'n hand) en na ongeveer 30 minuten maakte ik een foto met flits. Meteen sloot m'n iPhone af met het draaiende rondje wat hij doet als hij helemaal leeg is. Ik probeerde hem weer aan te zetten, maar hij gaf aan dat hij helemaal leeg was en opgeladen moest worden. Dit terwijl de iPhone op dat moment nog 22% zou moeten hebben. Thuis aangekomen en hem aangesloten te hebben ging hij meteen weer aan en was hij inderdaad op 22%. De iPhone voelde ook wel heel erg koud aan nadat hij uitviel, dus ik denk dat de accu gewoon teveel afgekoeld was om dat laatste restje nog te kunnen gebruiken. Iemand anders ook wel eens gehad zoiets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
100 euro is het zeker waard. Mijn vrouw heeft een 4 en ik een 4S en het verschil qua bereik (zowel WiFi als telefoon) is behoorlijk, typisch zo'n 1-2 streepjes in het voordeel van de 4S. Mijn 4S komt aardig in de buurt van mijn oude Blackberry (al is de BB nog altijd beter qua bereik).

[ Voor 8% gewijzigd door havana op 25-01-2012 16:08 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:11

RnB

Meer bereik ja? Dat wist ik niet. Ik weet wel dat die antennesysteem veranderd is om die zogenaamde death grip tegen te gaan. Hebben jullie dat getest met dezelfde provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Ja, mijn vrouw en ik hebben beide Vodafone.

Op het werk heb ik ook met 2 andere collega's vergeleken (ook beide Vodafone en iPhone 4); resultaat is hetzelfde.

[ Voor 57% gewijzigd door havana op 25-01-2012 17:19 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 06-05 22:08
Ik weet niet zo goed of deze vraag in het iPhone abo topic of hier thuis hoort, maar ik gok maar even op hier want het gaat om een losse iPhone.

Ik zie net een reclame van de Mediamarkt dat ze weer BTW vrije dagen op alles hebben komend weekend. Geldt dit ook voor de iPhone denken jullie? Want MM is toch officieel reseller? (Ik heb geen MM in de buurt dus weet niet precies wat ze wel/niet verkopen)

Want als ze de iPhone los verkopen en er gaat 19% BTW af dan betaal je voor de losse 4S 16 nog maar 485 eu. Dat is wel interessant vind ik, scheelt aanzienlijk.

Maargoed, het zal wel weer niet kunnen ben ik bang.. :9

[edit]

Na wat speuren zelf gevonden, kan inderdaad niet. iPad en iPhone zijn uitgesloten... jammer.
http://www.mediamarkt.nl/.../btwactie2012,10101,.html

[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 25-01-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
The Great HooD schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:10:
[...]

Nieuwste firmware downloaden, even zoeken op internet. Dan bij iTunes alt-Click op herstellen en dan moet je de ipsw file pakken. And you're done.
Zover was ik ook al geweest; De iPhone iPhone kan niet worden hersteld, omdat het firmwarebestand niet compatibel is.

Het is echt de goede firmware... De iPhone doet gewoon niets (geen beeld)...

Ik heb ten einde raad maar eens geprobeerd om met redsn0w een firmware te uploaden en dan komt het in ieder geval zover dat ik een boot scherm zie (iBoot). Helaas loopt dat vast (meerder firmware's geprobeerd) of komt de melding We're hanging here in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even een kort vraagje. Ik wou eigenlijk voor m'n witte 4GS voor een transparant Incase Snap hoesje gaan, maar die dingen zijn zo onmogelijk duur. Zo rond de 35 euro!
Nou wou ik hiervoor gaan omdat ze kwalitatief goed naar voren leken te gekomen; ze zitten stabiel in de telefoon (geen beweging) en er zit een ring in voor de flitser, die in andere hoesjes nog wel eens de flits willen reflecteren en zo foto's opfucken.

Wat zijn nou hele goeie hoesjes voor je iPhone die iets goedkoper uitvallen? Want ik vind 35 echt te veel voor een stuk plastic :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
apNia schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:37:
Even een kort vraagje. Ik wou eigenlijk voor m'n witte 4GS voor een transparant Incase Snap hoesje gaan, maar die dingen zijn zo onmogelijk duur. Zo rond de 35 euro!
Nou wou ik hiervoor gaan omdat ze kwalitatief goed naar voren leken te gekomen; ze zitten stabiel in de telefoon (geen beweging) en er zit een ring in voor de flitser, die in andere hoesjes nog wel eens de flits willen reflecteren en zo foto's opfucken.

Wat zijn nou hele goeie hoesjes voor je iPhone die iets goedkoper uitvallen? Want ik vind 35 echt te veel voor een stuk plastic :|
[iPhone 4S] Hoesjes / cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 29-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Sorry! En dank Mikad0!

[ Voor 57% gewijzigd door apNia op 27-01-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Aloys schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:48:
Hallo mede-iPhone gebruikers :) .

Ik heb een probleempje met m'n iPhone 4. Als ik op de powerknop druk gaat dit erg zwaar en er is geen klikje. Ik heb geen idee waardoor dit is gekomen, gisteren merkte ik het opeens op. Ik ben altijd heel netjes met m'n iphone om gegaan, altijd in een hoedje etc. Iemand enige idee wat dit kan zijn? Ik heb al geprobeerd om met een penceel rommel onder de knop weg te vegen, maar dat helpt niets. (Je lijkt ook niet onder de knop te kunnen komen.
Ik wens je veel sterkte. Bij mijn iPhone 4 begon het ook zo en inmiddels zit mijn hele powerknop vast en is niet meer te gebruiken. Ook altijd netjes voor mijn iPhone gezorgd, in hoesje etc. Heb het toestel toen ruim binnen de garantie opgestuurd naar Vodafone, en ja hoor waterschade. Kan voor 230 euro een nieuw toestel krijgen, was ik het niet mee eens en kon mijn kapotte toestel toen pas terugkrijgen na het betalen van 40 euro onderzoekskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147721

Is hier iemand die een Engelse duckhead heeft liggen en hem niet gebruikt?

Ik ga naar Engeland einde vd week en vindt een duckhead prettiger dan een opzetstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Anoniem: 147721 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:42:
Is hier iemand die een Engelse duckhead heeft liggen en hem niet gebruikt?

Ik ga naar Engeland einde vd week en vindt een duckhead prettiger dan een opzetstuk.
Ik niet helaas (mijne zijn allemaal in gebruik). Als je wat meer tijd had gehad dan zou ik zoiets halen, natuurlijk geen echte van Apple maar voor het geld... Maar dat ga je niet meer op tijd krijgen voor het eind van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147721

GekkePrutser schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:52:
[...]

Ik niet helaas (mijne zijn allemaal in gebruik). Als je wat meer tijd had gehad dan zou ik zoiets halen, natuurlijk geen echte van Apple maar voor het geld... Maar dat ga je niet meer op tijd krijgen voor het eind van de week.
Thanks! Helaas te kort dag nu.
Voor m'n Amerika trip kan ik er daar wel 2 bestellen.

Maar voor nu hoop ik op iemand van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik gebruik nu al een tijdje een iPhone 4S, maar zat er over na te denken om een dock te gaan aanschaffen.
Maar vraag me af of dit wel 30 euro waard is...

Hoewel mijn iPhone nu plat op mijn bureau ligt te opladen, zou ik hem liever staand naast mijn monitor zien...
Ik heb eens voor mijn iPhone 3Gs een iPhone dock gekocht van DealExtreme, maar dit leverde uiteindelijk krassen op... Daarom wil ik niet nog een risico nemen dat er veel krassen op mijn iPhone komen, vooral omdat de achterkant van glas is.

Iemand een tip of idee?
Is die dock echt 30 euro waard, of is er een goedkopere/betere oplossing?

Alvast bedankt! :)

Edit: Na even wat zoeken op het internet, is dit geen betere oplossing?
Apple Universal Dock

Hier zit een USB kabel bij, incl adapter, een remote en een dock.
Ik neem aan dat deze boven de extra functies, ook de standaard functie ''opladen'' heeft?
Dan is dit een betere uitkomst, alhoewel de prijs dan ook wel weer 2x zo hoog is... :(

[ Voor 24% gewijzigd door iApp op 30-01-2012 23:43 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

havana schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:06:
100 euro is het zeker waard. Mijn vrouw heeft een 4 en ik een 4S en het verschil qua bereik (zowel WiFi als telefoon) is behoorlijk, typisch zo'n 1-2 streepjes in het voordeel van de 4S. Mijn 4S komt aardig in de buurt van mijn oude Blackberry (al is de BB nog altijd beter qua bereik).
Ik kan met de 4S gewoon de signaal van me router op de derde verdieping oppakken en gebruiken, terwijl mijn andere toestellen zoals de Desire, Blade en de iPad dat allemaal niet kunnen. Qua bereik met wifi signaal is de 4S gewoon top!

Iemand idee waar ik de 4S dock klepje kan krijgen? Ik wil geen 10 euro voor drie betalen, aangezien ik maar 1 dock en 1 iPhone heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

HardCoreGamer schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:32:
Ik gebruik nu al een tijdje een iPhone 4S, maar zat er over na te denken om een dock te gaan aanschaffen.
Maar vraag me af of dit wel 30 euro waard is...

Hoewel mijn iPhone nu plat op mijn bureau ligt te opladen, zou ik hem liever staand naast mijn monitor zien...
Ik heb eens voor mijn iPhone 3Gs een iPhone dock gekocht van DealExtreme, maar dit leverde uiteindelijk krassen op... Daarom wil ik niet nog een risico nemen dat er veel krassen op mijn iPhone komen, vooral omdat de achterkant van glas is.

Iemand een tip of idee?
Is die dock echt 30 euro waard, of is er een goedkopere/betere oplossing?

Alvast bedankt! :)

Edit: Na even wat zoeken op het internet, is dit geen betere oplossing?
Apple Universal Dock

Hier zit een USB kabel bij, incl adapter, een remote en een dock.
Ik neem aan dat deze boven de extra functies, ook de standaard functie ''opladen'' heeft?
Dan is dit een betere uitkomst, alhoewel de prijs dan ook wel weer 2x zo hoog is... :(
Even wachten nog:

http://www.kickstarter.co...-the-best-dock-for-iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm,
Ten eerste is dit wel een dikker design dan van Apple zelf...
Ten 2e is deze $90 dollar wanneer hij op de markt komt. (+$20 dollar verzendkosten)

Doe mij dan maar die Universal Dock van Apple zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 11:15
Afgelopen weekend heb ik iPhone 4s gehaald, en behalve vrijheidsbeperking is het een superleuk toestel.

Alleen ik heb nog een vraagje en ik denk dat jullie mij daarbij kunnen helpen:
Als internet abbo heb ik een pack van 2GB gehaald en die snelheid zou daar 14,4 MB down / 2,0 MB up bedragen. Maar mijn iPhone haalt met heel veel moeite en tranen max 5 mbit en upload hangt ergens rond 1.

Waar kan dat aanliggen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

ninasky11 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:37:
Afgelopen weekend heb ik iPhone 4s gehaald, en behalve vrijheidsbeperking is het een superleuk toestel.

Als internet abbo heb ik een pack van 2GB gehaald en die snelheid zou daar 14,4 MB down / 2,0 MB up bedragen. Maar mijn iPhone haalt met heel veel moeite en tranen max 5 mbit en upload hangt ergens rond 1.

Waar kan dat aanliggen?

Alvast bedankt!
Snelheid is in theorie maximaal haalbare resultaat, in praktijk hangt van de signaal van masten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ninasky11 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:37:

Waar kan dat aanliggen?

Alvast bedankt!
het is maximaal 14.4mb. Geen enkele provider zal je die snelheid overal kunnen garanderen. Sterker nog, het zal me niet verbazen als je die snelheid nergens gaat halen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Zijn hier veel mensen die van een iPhone 4 zijn overgestapt naar een iPhone 4S?

Ik ben erg benieuwd naar of jullie vinden dat er qua performance veel verschil in zit?

Ik kan op 10 februari mijn abonnement weer gaan verlengen maar ik ben er nog niet uit of ik nou van een 4 over moet gaan op een 4S. Moeilijke keuze om te maken :P.

Heb de laatste geruchten over de iPhone 5 natuurlijk gezien maar het duurt vast nog wel even voordat die telefoon er is.

Wat raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

@Nipje,
Als je op 10 feb toch een telefoon moet kiezen, dan zal ik je zeker aanraden om voor een 4S te gaan.
Ik ben zelf ook overgestapt van een 4 naar een 4S.

Dan is de iPhone 4 al een prachtig apparaat, de 4S is perfect.
Nu kan ik wel een fanboy praat gaan houden, maar de 4S is nét dat beetje sneller.
Vind je de iPhone 4 al snel, dan hoef je niet te upgraden.

Denk bijvoorbeeld aan Real Racing 2 of Infinity Blade 2. Deze zijn natuurlijk beter op de iPhone 4S.
Ook andere games starten sneller op.

Game je niet veel, en hou je niet van Jailbreaken, dan kun je beter bij je iPhone 4 blijven en wachten op de iPhone 5.

Game je veel, en hou je van jailbreaken, ga dan voor de 4S.
Aangezien Cydia ook wat zware achtergrond apps heeft, en die lopen door de dualcore processor net wat sneller en soepeler. :)

Maar uiteindelijk blijft het je eigen beslissing.

Kijk anders eens op YouTube: iPhone 4 vs 4S
Ofzoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
@HardCoreGamer,
Bedankt voor je reactie. Toch wel wat merkbaar verschil in prestaties dus.

Daarnaast weet ik niet of wachten op die 5 wel zin heeft. Die upgrades blijven toch wel door gaan.

Ik zal er nog eens goed over nadenken =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mijn iPhone 4 wordt van de week opgehaald door ProAssist - ik hoor er horror verhalen over, maar hé, je zult nooit iemand horen klagen dat het goed gaat.

Nog tips voor de restore? Ik heb in ieder geval besloten om eerst een goede back-up te maken en vervolgens simpelweg een restore doen? Nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

Dingen waar ik aan heb gedacht:
- Back-up
- Contactgegevens importeren naar de SIM kaart (just in case)
- FaceTime handmatig uitzetten
- iMessage handmatig uitzetten
- Restore

Ik hoop dat de reparatie soepel verloopt (het gaat hier om een 32 GB model).

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 31-01-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:44

vooghel

Cunning linguist

HardCoreGamer schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:35:
Hmm,
Ten eerste is dit wel een dikker design dan van Apple zelf...
Ten 2e is deze $90 dollar wanneer hij op de markt komt. (+$20 dollar verzendkosten)

Doe mij dan maar die Universal Dock van Apple zelf. :)
Als je je nu aanmeldt als 'backer' is hij maar $59 (excl. verzendkosten) :)

* vooghel is ernstig in dubio om er twee te bestellen; een voor thuis en een op werk.

En het verschil met de Universal Dock is dat deze blijft staan als je de iPhone optilt :P

Afbeeldingslocatie: http://strongspace.com/coulter/public/elevationdock/Compare.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door vooghel op 31-01-2012 22:07 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:48
Weet iemand een manier om eenvoudiger/sneller oude sms'jes/iMessages terug te kijken? Met het knopje bovenaan wordt ie na een paar pagina's retetraag en ik moet honderd pagina's terug ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Nipje schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:09:

Ik ben erg benieuwd naar of jullie vinden dat er qua performance veel verschil in zit?

Ik kan op 10 februari mijn abonnement weer gaan verlengen maar ik ben er nog niet uit of ik nou van een 4 over moet gaan op een 4S. Moeilijke keuze om te maken :P.

Heb de laatste geruchten over de iPhone 5 natuurlijk gezien maar het duurt vast nog wel even voordat die telefoon er is.

Wat raden jullie me aan?
Mijn vrouw heeft een 4 en ik een 4S dus ik kan aardig vergelijken. Qua performance merk ik geen verschil, maar ik moet erbij zeggen dat ik behalve Wordfeud geen games speel. De 4S heeft wel één duidelijk voordeel, namelijk dat het bereik (WiFi maar ook 2G/3G) stukken beter is.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartbit
  • Laatst online: 05-06 13:32
Ik zoek een iPhone-headset met draadje, dus niet bluetooth, met een microfoon die voor de mond komt. In het Engels noemen ze zo'n microfoon ook wel een boom. Ik kan ze met bluetooth makkelijk vinden en met 2 aansluitingen, een voor koptelefoon & ander voor microfoon, zijn ook overal te krijgen. Maar een exemplaar met boom en draadje voor de iPhone heb ik nog nooit kunnen vinden. :'(

Voor tips zou ik erg dankbaar zijn.

5 febr: ik heb een Jabra Wave Corded http://tweakers.net/price...headset-3-komma-5-mm.html bij amazon.de besteld. Ben benieuwd of ik tevreden wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door smartbit op 05-02-2012 12:07 . Reden: Geen tips ontvangen, jabra besteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-06 23:04
Tot nu toe ben ik verliefd op mijn iPhone. Ding werkt heerlijk snel, soepel, kan er alles mee en heb nog geen problemen gehad. Ik had een hoesje gekocht, maar die wil ik niet gebruiken omdat het vreselijk de uiterlijk van een iPhone verpest.

Nu heb ik een vraag: iPhone is wit, en tussen het grijze randjes en de wittestuk van de telefoon zie ik stukjes zwart, volgens mij viezigheid. Kan ik dit gewoon weghalen? Zoja hoe? Met me nagels? wattenstaaf?

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:11

RnB

Nipje schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:09:

Wat raden jullie me aan?
Ben niet overgestapt, maar wel een hele tijd een iPhone 4 in gebruik gehad (van vrienden/vriendin). Nu heb ik sinds de release de 4S en ik merk toch wel een verschil hoor. Geen flink verschil natuurlijk, maar alles is net wat soepeler. Dingen opstarten, maar ook transities (van links naar rechts swipen, boven naar beneden swipen, notificiations), alles is net even wat soepeler op de 4S.

Ik moet wel zeggen dat ik daar heel erg gevoelig voor ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Hoewel ik een vlaams toetsenbord ingesteld heb op mijn iPhone 4S, herkent hij toch het woord "ge" niet, er wordt altijd geautocorrigeerd naar Gé (één of andere eigennaam of zo). Kan ik dat ergens aanpassen dat de autocorrect op "ge" niet geactiveerd wordt? Mag gerust een app zijn waarvoor jailbreak nodig is of zo.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bosmonster schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:46:
Weet iemand een manier om eenvoudiger/sneller oude sms'jes/iMessages terug te kijken? Met het knopje bovenaan wordt ie na een paar pagina's retetraag en ik moet honderd pagina's terug ofzo..
Phoneview (http://www.ecamm.com/mac/phoneview/) of iets vergelijkbaars installeren en dan een export maken (csv, pdf, xml).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305048

Ik weet niet of dit op de juiste plaats is, maar weet iemand een applicatie om de icoontjes op je homescreen van size te veranderen? En niet met een optie dat ze allemaal ineens van size veranderen maar dat je echt kan zeggen van enkel de "messages" icon moet groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Anoniem: 305048 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:24:
Ik weet niet of dit op de juiste plaats is, maar weet iemand een applicatie om de icoontjes op je homescreen van size te veranderen? En niet met een optie dat ze allemaal ineens van size veranderen maar dat je echt kan zeggen van enkel de "messages" icon moet groter?
Nee, kan niet... De grootte van icoontjes op het homescreen is niet aan te passen.

Tenzij je wil jailbreaken, misschien kan het dan wel, maar ik jailbreak zelf niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Heeft iemand hier toevallig ervaringen met een battery case voor een iPhone 3GS? Ik ga namelijk binnenkort op wintersport en wil graag ski routes tracken d.m.v. GPS. Zonder battery case houdt de iPhone het echter maar een halve dag uit, vandaar dat ik nog wat extra power zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
RnB schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:18:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik daar heel erg gevoelig voor ben.
Ik dus ook wel. Nou zijn er vandaag alleen weer "rumors" opgedoken over de iPhone 5. Ik weet echt niet of het een goed plan is om nu een 4S aan te gaan schaffen :O.

Zijn er meer mensen die wachten op de iPhone 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309382

Ik wacht op de iphone 5. Mijn abonnement is binnenkort afgelopen, maar vind het wachten het wel waard. Ik doe het voorlopig met mijn iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Navigon app... ik vind het maar tegenvallen. Beetje onduidelijk allemaal. Ik heb veel liever google maps. Je kan deze echter niet als app downloaden maar moet je streamen. Ben aan het zoeken of er ergens offline maps te vinden zijn (en of je uberhaupt Google Maps als applicatie kan downloaden) maar tot dusver geen succes

Iemand een suggestie voor een nav ap met offline maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

'Kaarten' is in feite Google Maps. En net zoals op de pc heeft het inderdaad online kaarten. Voor off line moet je echt een specifieke navigatie-app hebben zoals TomTom of Waze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-06 23:04
Valt er alles te repareren aan een iPhone? Ook de grijze randeromheen? De antenne volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-07 20:19
Heb net een iPhone 4S. Wellicht stomme vraag: is er een app waarmee ik data verbruik per applicatie kan instellen tijdens het roamen? Ik wil namelijk een paar apps (zoals whatsapp) gewoon aan kunnen laten staan (ook omdat ik weet dat dat weinig data verbruikt), maar wil voorkomen dat bijvoorbeeld iOS zelf een update binnenhaalt ;)

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

iOS haalt nooit een update zelf binnen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-07 20:19
Nou ja, whatever - iig om te voorkomen dat een of andere applicatie het zonder mijn expliciete toestemming nodig vindt om vriendjes te worden met het lokale data netwerk.

[ Voor 22% gewijzigd door Knakker op 03-02-2012 13:34 ]

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443902

Ik maak nu wat bizars mee, dit moet ik echt even delen!

Stuur ik na telefonisch contact met Van Leliveld Services in Utrecht mijn iPhone 4 op voor reparatie (homeknop reageert niet), na dagen wachten maar eens gebeld hoe het ervoor staat...

Krijg je doodleuk te horen: We gaan er niet eens aan beginnen, we zijn maar met z'n tweeen en het is teveel werk, een hele stapel gaat onbehandeld terug.

Met stomheid geslagen was ik! Op de vraag of ik mijn geld terug kreeg voor het verzekerd verzenden antwoordde ze: nee want wij moeten het nu weer verzekerd aan je terugsturen dus dan staan we quitte... Na protest en haar uitleggen dat het geen kwestie van quitte staan is maar dat ik onnodig kosten heb gemaakt terwijl ze mij zelf hadden geadviseerd om hem op te sturen viel het kwartje nog niet en wenste ze me een fijn weekend.

Oftewel een kleine 20 euro armer, mn iPhone nu al een week kwijt en hopen dat ik hem (met nog steeds een gare home knop) snel terug krijg...

Dus iedereen die z'n iPhone daar nu heeft liggen, ben benieuwd of die van jou wel gemaakt gaat worden ;) Voor degene die van plan zijn hem op te sturen: ik denk dat het de moeite niet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-06 13:17

Hoite

Goed verhaal

Anoniem: 443902 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:18:
Ik maak nu wat bizars mee, dit moet ik echt even delen!

Stuur ik na telefonisch contact met Van Leliveld Services in Utrecht mijn iPhone 4 op voor reparatie (homeknop reageert niet), na dagen wachten maar eens gebeld hoe het ervoor staat...

Krijg je doodleuk te horen: We gaan er niet eens aan beginnen, we zijn maar met z'n tweeen en het is teveel werk, een hele stapel gaat onbehandeld terug.

Met stomheid geslagen was ik! Op de vraag of ik mijn geld terug kreeg voor het verzekerd verzenden antwoordde ze: nee want wij moeten het nu weer verzekerd aan je terugsturen dus dan staan we quitte... Na protest en haar uitleggen dat het geen kwestie van quitte staan is maar dat ik onnodig kosten heb gemaakt terwijl ze mij zelf hadden geadviseerd om hem op te sturen viel het kwartje nog niet en wenste ze me een fijn weekend.

Oftewel een kleine 20 euro armer, mn iPhone nu al een week kwijt en hopen dat ik hem (met nog steeds een gare home knop) snel terug krijg...

Dus iedereen die z'n iPhone daar nu heeft liggen, ben benieuwd of die van jou wel gemaakt gaat worden ;) Voor degene die van plan zijn hem op te sturen: ik denk dat het de moeite niet is...
Ik raad je aan gewoon de Home-button zelf te repareren, reparatieonderdelen zijn overal verkrijgbaar en via een guide van iFixit is het binnen een uurtje voor elkaar.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443902

Dank voor de tip.
Ik heb inmiddels de Apple helpdesk weer gebeld, die overigens het een vreemde zaak van Van Leliveld vonden. Ik heb nu een adresje bij mij in de buurt gekregen waar ik langs kan gaan voor reparatie binnen de garantie, dus dat ga ik eerst maar proberen als ik hem terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305048

Hey iedereen,

Ik heb nog een iPhone "mail" vraagje dat ik niet opgelost krijg. Sinds vandaag heb ik op mijn telenet account IMAP geactiveerd. Nu heel het concept is tof maar het lijkt niet echt te werken. Ik heb al mijn accounts aangepast dat ze IMAP moeten gebruiken maar op één of andere manier lijkt mijn mail.app raar te reageren.

Als ik vanop mijn telenet account een mail verstuur dan komt deze in mijn verzonden item te staan.
Als ik vanop mijn iPhone een mail verstuur dan komt deze in de zelfste map te staan als via de webmail
Verstuur ik vanop mijn computer een mail dan komt deze in de verzonden items op de computer te staan en niet op de map op de webmail.

Nu ik dacht van oke laten we dan de mailbox behaviors aanpassen zodanig dat de sent items een kopie krijgen op de mailserver. Maar dan maakt hij daar een extra map aan ( sent messages ) en zet hij de mail daar in. Terwijl hij dit in de standaard sent items niet steekt :s

Komt dit iemand bekend voor ?

UPDATE:
Blijkbaar helpt het om de correcte sent map in je mail.app te selecteren en dan "mailbox" -> "use this mailbox as ... " te selecteren. Lijkt al opgelost... :-)

Toch bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 305048 op 04-02-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
4s toestel icm T mobile en de app iMessage : Klopt het dat je als je niet van WiFi gebruik maakt je berichten via iMessage als SMS gezien worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
knakker2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:55:
4s toestel icm T mobile en de app iMessage : Klopt het dat je als je niet van WiFi gebruik maakt je berichten via iMessage als SMS gezien worden??
Als het naar iemand gaat die ook een iPhone 4S heeft niet; dan is het gewoon data die verstuurd wordt.
Als degene die hem ontvangt geen iPhone 4S wordt het door jouw 4S gewoon als sms-je verstuurd.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
een netmonitor app moet op de achtergrond aan staan wil ie zijn werk kunnen doen? (domme vraag maar ben toch benieuwd :P )

[ Voor 71% gewijzigd door knakker2 op 04-02-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:27
funske schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 20:10:
[...]

Als het naar iemand gaat die ook een iPhone 4S heeft niet; dan is het gewoon data die verstuurd wordt.
Als degene die hem ontvangt geen iPhone 4S wordt het door jouw 4S gewoon als sms-je verstuurd.
Even ter verduidelijking, elke iPhone met iOS5 ondersteunt iMessage, dat is dus niet alleen de iPhone 4s.

Je kan zien aan de kleur van jouw 'tekstbalonnen' in de berichten app of het een SMS of iMessage is. Standaard is een 'normaal' SMSje groen van kleur en een iMessage blauw van kleur.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 06-05 22:08
knakker2 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 02:24:
Navigon app... ik vind het maar tegenvallen. Beetje onduidelijk allemaal. Ik heb veel liever google maps. Je kan deze echter niet als app downloaden maar moet je streamen. Ben aan het zoeken of er ergens offline maps te vinden zijn (en of je uberhaupt Google Maps als applicatie kan downloaden) maar tot dusver geen succes

Iemand een suggestie voor een nav ap met offline maps?
Kost wat maar dan heb je ook wat; CoPilot Premium HD Live (hele mond vol...) voor 55 eu. Werkt perfect met offline kaarten. Heb ik gebruikt om heen en terug naar Italië te navigeren. Is tevens universele app dus werkt ook op de iPad ( 3g met gps versie) mocht je die ook hebben. Hele Europa map is 2gb maar je kunt nu ook bijv alleen benelux of duitsland of wat ook downloaden. Let wel op dat je m goed update vooraf wat ik had halverwege vakantie dat hij ineens begon te zeiken over een kaartupdate (toen nog kon je alleen heel europa downloaden ipv aparte kaarten) dus moest ik via wifi op een camping 2gb gaan binnentrekken... Was niet zo handig, want ik kon niet verder navigeren zonder die update toen. Uiteindelijk is dat gelukt hoor en dan werkt hij prima. Je kunt ook de flitsers actueel krijgen en verkeersinfo, dat kost geloof ik 12eu per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
knakker2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:55:
Niet alleen wifi, maar beide telefoons met een dataverbinding. Dus ook 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:00

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Vraag:

Ik heb een iPhone 4 met IOS 5.01 met een JB. Met een automatisch slot. (met code |1 min en direct) Alles werkt naar tevredenheid.

Maar misschien kan iemand even met mij denken, de iPhone staat al even uit, ik druk dubbel op de home button, kies dan de camera maar doe verder niets, klik weer op home. Dan zit ik in de iPhone zonder te unlocken. Dus ik hoef geen toegangscode op te geven.

Dat is toch wel raar toch. Hebben anderen dat ook? Ik heb het net ook bij de iPod 4G(met JB) van mijn dochter geprobeerd daar het zelfde.

Is dit een instelling fout of wat anders? Ik zal de vraag ook eens in een ander forum stellen.

Update; ik had er zelf een Cydia tweak opstaan, UnlockFX, die heb ik weggehaald. Nu gaat het goed.
Echter die staat niet op de iPod van mijn dochter. Die heeft helemaal tweaks er op staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Montana op 05-02-2012 16:20 ]

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag mijn iPhone 4S laten vallen, ook al was het in de sneeuw, nog steeds is mijn hele achterkant kapot/gebarsten.

Nu heb ik even rond gekeken en hier in Amsterdam zijn de kosten voor vervanging zo'n 60-70 euro. Ook zie ik op verschillende sites de achterkant incl schroevendraaier voor 30 euro te koop. Een beetje tweaker denk ik dan, dat moet ik zelf kunnen en het feit dat al die reparatiecentres ver weg zijn speelt ook mee.

Iemand hier ervaring mee en kan het kwaad dat ik rondloop met een gebarsten achterkant? Voor mijn idee is het alleen cosmetisch, maar ik dacht ik vraag het toch even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Volgens mij is die achterkant inderdaad heel eenvoudig zelf te vervangen. Ik zou het tenminste gewoon zelf doen. En je kan tijdelijk wat plakband of tape op de achterkant doen dat er geen glas los kan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Laten vallen zonder bumper/case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
knakker2 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:22:
Laten vallen zonder bumper/case?
Inderdaad, nou ja maar gewoon de goedkoopste achterkant besteld die ik kon vinden, zal wel laten weten hoe het gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Even wat positiefs:
Wat is die iPhone 4S een topapparaat!
3 jaar geleden een tweedehands 3G in gebruik. Sinds oktober een baan met Blackberry (niks mis mee), maar in december kregen we de keuze tussen nieuwe BB of iPhone 4S. Keuze was snel gemaakt. Inmiddels een week in gebruik. Te gek! Schitterend design. Echt heel mooi! En hele vette features. Vooral de fullHD-camera en scherpte van het scherm zijn super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

offtopic:
Werk jij toevallig aan de Zuidas in een kantoortoren met kruisen op de gevel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

vooghel schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:17:
offtopic:
Werk jij toevallig aan de Zuidas in een kantoortoren met kruisen op de gevel? :P
offtopic:
Nee. Kruizen op de gevel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Echt bizar stom dat de telefoon bij -3 graden niet meer te gebruiken is. Batterij stond op 25% en opeens was hij zogenaamd leeg en schakelde het toestel zichzelf uit. Nu binnen doet hij het weer gewoon met 22% over. Zal heus een bescherming zijn voor de batterij ofzo, maar heb dit nog nooit meegemaakt met een andere telefoon. Ben gewoon een uur onbereikbaar omdat het een beetje vriest. 4s overigens.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-04 16:45
BillSpaarbank schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:45:
Echt bizar stom dat de telefoon bij -3 graden niet meer te gebruiken is. Batterij stond op 25% en opeens was hij zogenaamd leeg en schakelde het toestel zichzelf uit. Nu binnen doet hij het weer gewoon met 22% over. Zal heus een bescherming zijn voor de batterij ofzo, maar heb dit nog nooit meegemaakt met een andere telefoon. Ben gewoon een uur onbereikbaar omdat het een beetje vriest. 4s overigens.
Dan klopt dit dus :-)

Zelf nog geen last van gehad trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:30
Afgelopen zaterdag naar het voetbal met de 4S in de binnenzak. Thuis gekomen deed ie helemaal niks meer.Blijkbaar zelf uitgeschakeld. Ik heb er in het begin nog wat foto's meegemaakt en er daarna zo'n anderhal uur niet meer naar om gekeken. Bijzonder en goed om te weten; ik stop hem voortaan in mijn onderbroek oid.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
peacelord schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:13:
Bijzonder en goed om te weten; ik stop hem voortaan in mijn onderbroek oid.
Wel oppassen dat hij daar niet te vochtig wordt, hé O-)
_O- _O- _O-

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Tja, dan willen ze 'em niet meer repareren vanwege waterschade hea? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 443902 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:18:
M.a.w. zij verkeren in gebreke omdat zij weigeren om het beloofde uit te voeren. Ik zou er gewoon een in gebreke stelling achteraan sturen met een factuur van de gemaakte onkosten erbij aan. Ik zou dit ook eens bij het juridisch loket neerleggen en hun eens vragen of hier geen sprake is van een strafbaar feit. In principe naai je iemand met zo'n houding als wat jij nu verteld wel een oor aan. Nee heb je, ja kun je krijgen en extra geld kosten doet het je toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Laatst online: 08-02 10:32
ppl schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:20:
[...]

M.a.w. zij verkeren in gebreke omdat zij weigeren om het beloofde uit te voeren. Ik zou er gewoon een in gebreke stelling achteraan sturen met een factuur van de gemaakte onkosten erbij aan. Ik zou dit ook eens bij het juridisch loket neerleggen en hun eens vragen of hier geen sprake is van een strafbaar feit. In principe naai je iemand met zo'n houding als wat jij nu verteld wel een oor aan. Nee heb je, ja kun je krijgen en extra geld kosten doet het je toch niet ;)
Het betreft geen strafbaar feit maar de overeenkomst is niet geldig wegens een niet-nakoming van de verbintenis (art. 76 BW boek 6). Daarin staat beschreven dat ze zelf aansprakelijk zijn aan alle kosten die ze aan jou gevraagd hebben te maken als ze zelf in gebreke komen.

De politie zal niks doen omdat dit een privaatrechtelijke situatie is en geen strafrechtelijke, maar een mail sturen waarin een dreigement met de consumentenbond of juridische stappen staat en de vermelding van het wetnummer should do the trick, hoop ik. Ik heb vaak vragen hierover beantwoord aan mensen en als je naar de wet refereert geven ze je min of meer altijd gelijk. Ik heb in ieder geval nooit anders gehoord of meegemaakt. :)
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.