Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ianovski
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 24-11 14:41
Oke, mijn splinternieuwe Galaxy Nexus wilt spontaan niet meer opladen. Computer via USB ziet hem ook niet meer... Heeft iemand enig idee wat ik hiermee aanmoet? Ik zit heb best wel een groot probleem nu, aangezien mijn mobiel qua werk heel belangrijk voor mij is en ik er eigenlijk niet zonder kan.

Ik had al geprobeerd om Samsung Kies te downloaden en de firmware up te daten ofzo.. maar de pc ziet hem dus ook niet.

Is er iemand op dit tijdstip die hier nog een oplossing voor heeft? Ik zal deze persoon zeeeer dankbaar zijn!

Ianovski Designs

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:20

Laguna

icq#got-nicked-by.ru

Samsung Kies is niet voor de Nexus reeks. Ik zou allereerst een accu pull proberen en mocht dat niet helpen overal een backup van maken en de fabrieksinstellingen herstellen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Ianovski
Accu pull geprobeerd, heeft helaas niets geholpen. Backup heb ik nu geen tijd voor helaas... Moet morgen maar. Ik ga het iig proberen, en als dat niks helpt, dan maar opsturen. Weet iemand toevallig of dit soort dingen bij een mobiel binnen de garantie vallen?

Ianovski Designs

• matsen
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:50
Dat lijkt me wel toch. Je hebt hem zelf niet bewust gemold, en gewoon normaal mee omgegaan neem ik aan? Dan valt het echt wel binnen de garantie ;).

Maar het kan ook heel goed aan de software liggen
Al geprobeerd op te laden als de mobiel helemaal uit staat?

• J-P
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 20:36

J-P

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Syntax erro....

quote:
Ianovski schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:35:
Accu pull geprobeerd, heeft helaas niets geholpen. Backup heb ik nu geen tijd voor helaas... Moet morgen maar. Ik ga het iig proberen, en als dat niks helpt, dan maar opsturen. Weet iemand toevallig of dit soort dingen bij een mobiel binnen de garantie vallen?
Je kan nog proberen hem op te laden dmv de dock contacten.
Weet zelf niet waar je de plus en min dan moet aansluiten, op internet vind je al een paar zelfbouw docks.

Edit
Hier heb je een topic daarover

J-P wijzigde deze reactie 19-03-2012 23:56 (9%)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Loekie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:51
quote:
Ianovski schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:35:
Is de connector mechanisch wel in orde dan?

specs

• Ianovski
Ik heb al geprobeerd op te laden als hij helemaal uit staat, dit deed hij de eerste keer wel, maar nu ook niet meer.

Dat dock contacten pff, geen idee hoe ik dat allemaal precies zou moeten doen, maar ik kijk er even naar.

En over die connector, ik denk dat dat de fout is, of de accu. Ook al geprobeerd met een andere oplader, maar dit deed ook niks.

Ik ga vanmiddag maar eens langs de winkel waar ik hem gekocht heb. Hij gaat nu ook niet meer aan (aangezien dit probleem voorkwam toen de accu bijna leeg was)

Ianovski Designs

• Rick-Jan
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:53

Rick-Jan

always connected

quote:
Ianovski schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:54:
Ik heb al geprobeerd op te laden als hij helemaal uit staat, dit deed hij de eerste keer wel, maar nu ook niet meer.

Dat dock contacten pff, geen idee hoe ik dat allemaal precies zou moeten doen, maar ik kijk er even naar.

En over die connector, ik denk dat dat de fout is, of de accu. Ook al geprobeerd met een andere oplader, maar dit deed ook niks.

Ik ga vanmiddag maar eens langs de winkel waar ik hem gekocht heb. Hij gaat nu ook niet meer aan (aangezien dit probleem voorkwam toen de accu bijna leeg was)
Ik weet niet hoor of je het al gedaan hebt, maar heb je een andere usb kabel geprobeerd, al heb je een andere lader, als de kabel nog steeds niet goed is laad ie niet op.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• murphylee
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:08
quote:
Ianovski schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:54:
.......
Heb dit probleem ook gehad. :( Lag idd aan de connector, hardwarematig dus (althans dat is mijn gedachte erachter).
Valt trouwens gewoon onder garantie, waarbij ze dat onderdeel vervangen.
Heb er sindsdien geen last meer van gehad :)

• Tweekeraar
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-07 16:07
quote:
Vis schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:14:
[...]

Heeft ie er ook last van tijdens het bellen dan? Dat je de persoon zacht hoort?
Nee dat speakertje werkt perfect. Het is echt het speakertje voor navigatie of beltoon-speakertje..

• Vis
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:24
quote:
Tweekeraar schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:22:
[...]

Nee dat speakertje werkt perfect. Het is echt het speakertje voor navigatie of beltoon-speakertje..
Aha, dus ook het speakertje voor muziek uit de telefoon... achja is ook niet zo'n ramp.. doe ik toch bijna nooit..

Is er volgens jullie op dit moment een betere keuze qua toestel om voor 2 jaar te nemen, dan deze Nexus?

Stel, je kan verlengen en staat voor dezelfde keuze als mij... is de Nexus dan nog altijd jouw keuze?

(deze vraag geldt voor iedereen trouwens in dit topic :) )

Vis wijzigde deze reactie 20-03-2012 10:33 (5%)

Nikon D90 || 85mm 1.8G || 55-200 f/4-5.6G VR || 50 & 35mm f1.8D/G || Sigma 10-20 F4-5.6 || SB-600

• Magnetic_Man
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18:17
Ik zou dan in iedergeval even wachten tot er meer duidelijk is van de Galaxy SIII.
Het voordeel van 'alle updates eerder dan de rest' heeft de Nexus niet echt meer. Dan moet je voor custom ROMs gaan, en dat kan ook op de meeste andere androids.

Magnetic_Man wijzigde deze reactie 20-03-2012 10:52 (50%)

• Vis
quote:
Magnetic_Man schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:51:
Ik zou dan in iedergeval even wachten tot er meer duidelijk is van de Galaxy SIII.
Het voordeel van 'alle updates eerder dan de rest' heeft de Nexus niet echt meer. Dan moet je voor custom ROMs gaan, en dat kan ook op de meeste andere androids.
Maar zo lang kan/wil ik niet wachten... want zodra er info over de mogelijke SIII komt, zal het toch pas 2/3 maanden duren voordat ie leverbaar/op voorraad is...

Nikon D90 || 85mm 1.8G || 55-200 f/4-5.6G VR || 50 & 35mm f1.8D/G || Sigma 10-20 F4-5.6 || SB-600

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:06

Prulleman

a.k.a Nilz

Je zal toch zelf moeten beslissen, ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze. De belangrijkste redenen om voor de GN te gaan waren voor mij:
- Het scherm (resolutie, amoled, formaat)
- Veel custom roms beschikbaar (grote community), ook al zijn de laatste updates niet snel via google beschikbaar, op XDA loopt dit toestel ook mee vooraan met verschillende custom roms (CM, AOKP, MIUI etc)
- Geen gezeik met een locked bootloader (gewoon unlocken met een fastboot commando en niet via exploits etc)
- accuduur in verhouding met andere toestellen zeker niet slecht.

Al deze redenen zijn nog steeds actueel wat mij betreft. Maar de nieuwe HTC One X ziet er ook aardig uit, specs komen aardig overeen, maar dan quadcore en betere GPU. En over 2 weken in de winkels als het goed is.

• matsen
Die nieuwe HTC One X ziet er idd ook wel nice uit. Als ik op dit moment mijn abbo kon verlengen had ik een paar weken gewacht op de HTC One X ;)

• Vis
Ik vind het design van HTC alleen zo saai, en weinig vernieuwends...

• Ianovski
quote:
Laguna schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:17:
Samsung Kies is niet voor de Nexus reeks.
Welk programma kan ik wel gebruiken voor de Nexus?

Probleem is overigens nog niet verholpen, maar ik was in de winkel en toen laadde hij wel op... :?
Nog niet aangemeld voor reparatie omdat ik op een een of andere manier een backup moet maken voordat ik hem opstuur.

Ianovski Designs

• quartex
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 24-11 15:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

quote:
Ianovski schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:25:
[...]

Welk programma kan ik wel gebruiken voor de Nexus?

Probleem is overigens nog niet verholpen, maar ik was in de winkel en toen laadde hij wel op... :?
Nog niet aangemeld voor reparatie omdat ik op een een of andere manier een backup moet maken voordat ik hem opstuur.
Ik weet niet wat je bedoelt met een backup, maar alles is al gebackup'd op de google servers.

Als je pc de nexus niet herkent via USB probeer dan Airdroid of een fileexplorer met wifi toegang, of gebruik dropbox of een andere cloudservice. Er zijn genoeg andere opties.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Ti2
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 26-11 16:10
quote:
Zelfs als dit zo is, is het niet van toepassing voor onze Maguro devices (GSM)

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:53
quote:
Ti2 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Zelfs als dit zo is, is het niet van toepassing voor onze Maguro devices (GSM)
....receive the Android 4.0.5 build, but Verizon users (and presumably Galaxy Nexus owners everywhere) will want to stay tuned for further developments.

;)

• Ti2
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 26-11 16:10
I have stayed tuned for too long already ;) daarom heb ik het heft in eigen hand genomen :)

• JPMTSLR
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 20:11
iemand ander ook het probleem dat het soms wel eens gebeurt dat je de muziek speler niet meer kan openen. Als je op de app drukt opent hij de laatste app die je hebt geopend. In de lijst met geopende apps staat deze app dan ook onder muziek en onder zijn eigen naam. Pas na een reboot opent de muziek app weer normaal. zit op 4.0.2. heel vervelend.

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:12
quote:
JPMTSLR schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:18:
iemand ander ook het probleem dat het soms wel eens gebeurt dat je de muziek speler niet meer kan openen. Als je op de app drukt opent hij de laatste app die je hebt geopend. In de lijst met geopende apps staat deze app dan ook onder muziek en onder zijn eigen naam. Pas na een reboot opent de muziek app weer normaal. zit op 4.0.2. heel vervelend.
Yep maar je hoeft niet te rebootten, gewoon even op het lijstje van apps klikken wat je het laatst hebt geopend en alle apps killen, daarna doet music het weer gewoon.

Heb het 2/3x per week -.-.

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Is het normaal dat de Galaxy Nexus op 4.0.2 blijft? Er is toch al een nieuwere?

Hoe goedkoop is PS+ ongeveer? | PSN: Lex_Michdepsdry

• Maardiweb
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 27-11 21:44
quote:
Verstekbakker schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:20:
Is het normaal dat de Galaxy Nexus op 4.0.2 blijft? Er is toch al een nieuwere?
Lees het topic maar even door :X B)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Verstekbakker
  • Niet online
Dat had ik eigenlijk eerst moeten doen inderdaad... Sorry.

• Magnetic_Man
quote:
ex87 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:06:
[...]

Yep maar je hoeft niet te rebootten, gewoon even op het lijstje van apps klikken wat je het laatst hebt geopend en alle apps killen, daarna doet music het weer gewoon.

Heb het 2/3x per week -.-.
Ik heb datzelfde met de YouTube app.

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Nu online
Schakelt mijn GN vannacht automatisch over op zomertijd? Ik moet er morgen op tijd uit :)

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:18
quote:
partyondude schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:10:
Schakelt mijn GN vannacht automatisch over op zomertijd? Ik moet er morgen op tijd uit :)
Over het algemeen gaat dat wel automatisch, dit ligt echter aan je netwerk provider volgens mij.

System | Racing is in my Blood

• J-P
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 20:36

J-P

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Syntax erro....

quote:
partyondude schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:10:
Stel anders de tijd even in op 1.59 komende nacht.
Als hij dan naar 3.00 springt weet je het zeker, werkt het niet dan ligt het aan de provider oid.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Nu online
Ik ben er al achter, zette net de wekker op 07.00 en die gaat over 7 uur en 35 minuten af. Kortom, de telefoon houdt er inderdaad rekening mee :)

• Sjowhan
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
Mag je eigenlijk ook wel verwachten van een telefoon ;). Tenminste, de Galaxy S2 deed het ook, de Galaxy Y van vriendin ook :)

http://specs.tweak.to/5253

• darkfujita
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:31
Hallo,

Even tijd voor een kleine update!
Ik heb mijn telefoon nu al dik twee maand & ik ben echt erg tevreden over de nexus!
Ik zal even plussen en minnen:

+ Scherm is echt prachtig & lekker groot, vooral als je een filmpje kijkt ( op reis bijvoorbeeld erg fijn!! )
+ De batterij gaat lekker lang mee t.o.v. andere vergelijkbare toestellen. Ik haal met mid-use ongeveer 1,5 tot 2 dagen. Daarna moet ik hem wel écht opladen. Hij is mij ook nog nooit 'echt helemaal' uitgevallen. Laagste % dat ik heb gehad was iets van 4%. Had ooit gelezen dat je hem nooit helemaal leeg mag laten gaan, haha.
+ de Nexus is makkelijk in gebruik, ICS is écht geweldig gewoon.
+ Hij is lekker snel!

Oké hij heeft natuurlijk ook minpunten, dat hoort erbij :(

- Telefoon is soms een beetje laggy... ik weet niet waardoor dat komt.. Scherm roteren duurt erg lang, multitouchknop is erg langzaam. & tussen schermen wisselen gaat beetje schokkerig (en heeft 0,5 sec delay). Ik draai wel nog steeds 4.0.2. (stock) dus ik hoop dat met nieuwe updates de smoothness echt verbetert wordt.
- Toetsenbord is erg wennen, ik typ heel vaak foute letters. Vooral als ik gezopen heb of als ik snel wil typen.. gaat dit erg lastig (ik typ nooit in landscape!).
- Foto toestel valt me erg tegen, alleen bij perfect licht (buiten) maakt hij prachtige foto's. Binnen & wanneer het donker is, valt zwaar tegen.
- Navigatie zonder internet werkt niet.. hij vindt NOOIT een signaal!!

En ja dat was het verder. Ik ben gewoon écht aan het wachten op eindelijk een nieuwe update. Vind het erg jammer dat ik hier zo lang op moet wachten, omdat het ook een GOOGLE telefoon is. Ik ga ook pas een custom rom proberen als er echt een hele vette uitkomt.

veel plezier met lezen! Hoop niet dat dit een deal-breaker is voor sommige, want het blijft echt een geweldige telefoon. Hij voelt prettig in de hand & het is tenminste geen commerciele telefoon die iedereen heeft (Dit vindt ik juist zo leuk aan deze telefoon, omdat hij wél origineel is en vaak mensen aan mij vragen 'Welke telefoon is dat dan??')

• yok
  • Laatst online: 18-09 18:46
quote:
darkfujita schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:26:
Hallo,

Even tijd voor een kleine update!
Ik heb mijn telefoon nu al dik twee maand & ik ben echt erg tevreden over de nexus!
Ik zal even plussen en minnen:

+ Scherm is echt prachtig & lekker groot, vooral als je een filmpje kijkt ( op reis bijvoorbeeld erg fijn!! )
+ De batterij gaat lekker lang mee t.o.v. andere vergelijkbare toestellen. Ik haal met mid-use ongeveer 1,5 tot 2 dagen. Daarna moet ik hem wel écht opladen. Hij is mij ook nog nooit 'echt helemaal' uitgevallen. Laagste % dat ik heb gehad was iets van 4%. Had ooit gelezen dat je hem nooit helemaal leeg mag laten gaan, haha.
+ de Nexus is makkelijk in gebruik, ICS is écht geweldig gewoon.
+ Hij is lekker snel!

Oké hij heeft natuurlijk ook minpunten, dat hoort erbij :(

- Telefoon is soms een beetje laggy... ik weet niet waardoor dat komt.. Scherm roteren duurt erg lang, multitouchknop is erg langzaam. & tussen schermen wisselen gaat beetje schokkerig (en heeft 0,5 sec delay). Ik draai wel nog steeds 4.0.2. (stock) dus ik hoop dat met nieuwe updates de smoothness echt verbetert wordt.
- Toetsenbord is erg wennen, ik typ heel vaak foute letters. Vooral als ik gezopen heb of als ik snel wil typen.. gaat dit erg lastig (ik typ nooit in landscape!).
- Foto toestel valt me erg tegen, alleen bij perfect licht (buiten) maakt hij prachtige foto's. Binnen & wanneer het donker is, valt zwaar tegen.

En ja dat was het verder. Ik ben gewoon écht aan het wachten op eindelijk een nieuwe update. Vind het erg jammer dat ik hier zo lang op moet wachten, omdat het ook een GOOGLE telefoon is. Ik ga ook pas een custom rom proberen als er echt een hele vette uitkomt.

veel plezier met lezen! Hoop niet dat dit een deal-breaker is voor sommige, want het blijft echt een geweldige telefoon. Hij voelt prettig in de hand & het is tenminste geen commerciele telefoon die iedereen heeft (Dit vindt ik juist zo leuk aan deze telefoon, omdat hij wél origineel is en vaak mensen aan mij vragen 'Welke telefoon is dat dan??')
Echt, echt echt: installeer een custom rom+kernel. Sla mijzelf nu voor mijn hoofd dat ik dat niet bij mijn Nexus S en Nexus One heb gedaan. Mijn telefoon is 100x beter, alle minpunten (behalve de camera, maar die gebruik ik toch niet echt) zijn weg. Het is niet moeilijk en we zijn in het betreffende topic hier op Tweakers enorm aardig hoor om je te helpen :-) Dan kun je pas echt zeggen dat je een unieke telefoon hebt ;-)

• johndoen
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 28-03-2012
Ik heb 2 keer meegemaakt bij een dag buiten dat het scherm niet of nauwelijks meer reageert.
De telefoon zat of in mijn broekzak of jas in een hoesje. Ik weet dat de geleiding van je vingers bij kou
slecht maar het was in beide gevallen ruim boven 0.
Overigens later op de dag, 's avonds thuis doet hij het weer prima.
Iemand iets soortgelijk meegemaakt, tips?

• quartex

quartex

quote:
darkfujita schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:26:

- Installeer een andere launcher, Apex is voor mij de beste op dit moment, Nova Launcher (de paid version) een goede tweede.
- Installeer een ander toetsenbord, Swype bv.
- Je kan van te voren een gebied van (ik dacht 10km) cachen in google maps, doe dat en je hebt geen internet meer nodig.

• jelmervos
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier dezelfde ervaring.
Accu is perfect, eind van de dag nog genoeg over. Gister paar uur geo-caching (veel scherm en GPS) en nog genoeg over. Mijn HTC Desire viel na een uur gewoon uit als ik dit zou proberen.
Ook scherm is heerlijk. Als ik nu een Galaxy S2 pak is echt alles te groot.

Laggy vind ik hem soms ook. Draai dan wel AOKP met lean kernel, maar soms blijft hij toch hangen. Vooral het multi-task menu duurt lang om te openen. Ook vaak na unlock is hij even traag.

Bottom-line: wat mij betreft beste (Android) toestel op dit moment.

jelmervos wijzigde deze reactie 26-03-2012 14:42 (6%)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• PieterAelse
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 27-11 12:18
Net een aantal interessante updates gehad door de Play store (/market?)!.. Play Books, Play Movies en Play Music. Dit terwijl de apps al langer bestaan maar voorheen alleen maar in Amerika aangeboden werden. Waarom ze nu bij mij als update stonden weet ik ook niet, want alle apps hebben niet echt functionaliteit. Books zegt dat ik geen boeken kan downloaden, Movies zegt een internet error (400) en Music start de normale muziek app op.

Pics:
http://dl.dropbox.com/u/7102660/Screenshot_2012-03-26-22-16-32.png

Play Books (melding)
Play Movies (melding)

• Sarajevo
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 14:42
Dit hoort hier niet. Zie Shopping Forum

RoD wijzigde deze reactie 27-03-2012 02:25 (93%)

• Dubrillion
quote:
PieterAelse schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:31:
Net een aantal interessante updates gehad door de Play store (/market?)!.. Play Books, Play Movies en Play Music. Dit terwijl de apps al langer bestaan maar voorheen alleen maar in Amerika aangeboden werden. Waarom ze nu bij mij als update stonden weet ik ook niet, want alle apps hebben niet echt functionaliteit. Books zegt dat ik geen boeken kan downloaden, Movies zegt een internet error (400) en Music start de normale muziek app op.

Pics:
[afbeelding]

Play Books (melding)
Play Movies (melding)
Draai jij een custom rom, of stock?
Ik heb namelijk nog niks ontvangen.
Wel gaaf als OnLive en Netflix hier naartoe komen.
Ik weet dat je met Root je market kan ''unlocken''
Maar ik wacht nog even tot ik een tablet heb voordat ik OnLive ga proberen

• PieterAelse
Die cruciale info ben ik vergeten te melden. Ik draai stock 4.0.2 :) Niks aangepast sinds aanschaf.

• tiies
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-11 16:19
Heb gisteravond inderdaad dezelfde updates gehad, en ook met dezelfde errors. Hier ook stock 4.0.2. Ben benieuwd wat we hiervan kunnen verwachten.. :)

• richards81
  • Laatst online: 17:57
Erg vreemd mijn collega heeft een GNexus welke veel last heeft van signaal verlies
Als we mijn GNexus en zijn GNexus naast elkaar leggen heeft hij gewoon geen bereik
terwijl de mijne vol bereik heeft.

Hij heeft geen software geinstalleerd zoals JuicedDefender of dergelijke.

We hebben de zelfde provider (vodafone)

Hebben meer mensen dit? Zoja heb je het kunnen verhelpen?

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

quote:
richards81 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:15:
Erg vreemd mijn collega heeft een GNexus welke veel last heeft van signaal verlies
Als we mijn GNexus en zijn GNexus naast elkaar leggen heeft hij gewoon geen bereik

check eens de radio versie van beide toestellen? grote kans dat die afwijken.

• richards81
@Prulleman
Bedankt voor je reactie. Onze Radio/Baseband is het zelfde. :(

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

hmmm. en de ROM / Kernel ook?
Kan ook nog een combinatie zijn namelijk. sommige radio versie doen het niet onder oudere of nieuwere OS versies.
Heeft 1 van jullie misschien een custom rom, of indien beide stock, heeft iemand de samsung build?

• Paling1
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

quote:

Ik moet zeggen dat ik ook niet erg te spreken ben over het bereik met deze telefoon. Om de haverklap gezeur dat er geen dataverbinding is. Heel vaak zijn dan mijn balkjes grijs. WiFi vind ik ook helemaal K&T. Hij heeft er echt heel veel moeite mee om een signaal te behouden, en als dat niet lukt over te schakelen op HSDPA of 3G.
Bij mij thuis is er alleen 2G bereik en mijn eigen WiFi. Als ik thuis wegga en naar een ander dorp/stad rijd, dan moet ik meestal eerst mijn WiFi uitzetten en weer aan om uberhaupt een dataverbinding op te kunnen zetten.
Als ik in de trein zit, dan zie ik iedereen om me heen met de simpelste paupertelefoons lekker internetten en dingen doen, terwijl ik met moeite iets te zien krijg met bijv de tweakersapp.
Wat ik ook vaak heb is dat als ik tegelijk muziek luister en gebruik maak van de dataverbinding dat de telefoon dan gewoon uitvalt. Ik kan dan pas na iets van 30sec pas weer de powerknop indrukken om opnieuw op te starten...
Ik zit gewoon op de stock ROM en heb verder alleen geroot.

Verder vind ik het overigens een toptelefoon, maar ik hoop wel dat er snel een update komt en dat het bereik dan veel beter wordt...

Paling1 wijzigde deze reactie 27-03-2012 11:03 (12%)

• richards81
@Prulleman
We hebben allebei gewoon de stock rom
Allebei hebben Yakyu build

@Paling1
ja ik herken het bij mij zelf ook. Dat ik soms de wifi moet uitzetten voordat ik uberhaupt weer kan bellen.
En ja bij mij zit hij ook vaak in het grijs opeens. Wordt er soms ook geflipt van! 8)7

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

quote:
richards81 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:33:
@Prulleman
We hebben allebei gewoon de stock rom
Allebei hebben Yakyu build

@Paling1
ja ik herken het bij mij zelf ook. Dat ik soms de wifi moet uitzetten voordat ik uberhaupt weer kan bellen.
En ja bij mij zit hij ook vaak in het grijs opeens. Wordt er soms ook geflipt van! 8)7
Dat ik niet eens gewoon kon bellen was ik zelfs vergeten te vertellen... 8) Maar daar heb ik ook al een paar keer last van gehad. Krijg je een 'no service' waarschuwing. Meestal herstart ik de telefoon dan.

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21-11 13:29
Vreemde zaak, ik heb werkelijk nooit problemen met ontvangst en wifi. Hebben jullie een stock rom? Ik wel namelijk. 4.0.2.

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

quote:
EnigmaNL schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:46:
Vreemde zaak, ik heb werkelijk nooit problemen met ontvangst en wifi. Hebben jullie een stock rom? Ik wel namelijk. 4.0.2.
Ik heb gewoon een stock ROM. Alleen geroot.
(Ik wilde APEX installeren als system app, maar dat lukt me niet 8)7 .)

• Dubrillion
Ik heb ook nooit problemen met bereik.
WiFi doet het super en buiten altijd HSDPA.
Vaak binnen zelfs HSDPA

Zit alleen met smart te wachten op 4.0.5

Dubrillion wijzigde deze reactie 27-03-2012 12:11 (16%)

• BSV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 07-01 13:24
-Toch ook maar even posten in het GNexus topic-

Speelt er hier toevallig ook iemand Modern Combat 3? Heb zelf een Galaxy Nexus, en daar werkt het niet (meer). Na opstarten van het spel komt deze in een soort loop terecht, waardoor hij telkens opnieuw begint.

Zijn er meerdere die hier last van hebben? Als ik reviews op youtube bekijk, zou het toch moeiteloos moeten werken (op ICS).

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

quote:
BSV schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:30:
-Toch ook maar even posten in het GNexus topic-

Speelt er hier toevallig ook iemand Modern Combat 3? Heb zelf een Galaxy Nexus, en daar werkt het niet (meer). Na opstarten van het spel komt deze in een soort loop terecht, waardoor hij telkens opnieuw begint.

Zijn er meerdere die hier last van hebben? Als ik reviews op youtube bekijk, zou het toch moeiteloos moeten werken (op ICS).
Als je de comments in de market play store leest, kan je zien dat je sinds de laatste update niet de enige bent met deze problemen.
quote:
Paling1 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:53:
[...]

Ik heb gewoon een stock ROM. Alleen geroot.
(Ik wilde APEX installeren als system app, maar dat lukt me niet 8)7 .)
Als het niet teveel moeite is zou ik toch eens een custom rom / nieuwe radio proberen. Als je dan nog steeds problemen hebt die andere niet hebben is het wellicht een hardware probleem..

Prulleman wijzigde deze reactie 27-03-2012 14:17 (25%)

• D0gtag
  • Laatst online: 21:06

D0gtag

ˁ˚ᴥ˚ˀ

quote:

Als software versies het zelfde zijn en radio ook (aangezien de originele radio versie historisch gezien geen problemen geeft) ligt het waarschijnlijk aan de hardware. Me vriendins sgs2 had het zelfde probleem, na alles geprobeerd te hebben (nieuwe sim, custom roms, reguliere rom(s), verschillende radio versies) terug gestuurd naar samsung/solidvision, na een week terug en alles werkte naar behoren. Wat er exact mis was weten we niet dat is niet gemeld, enige wat gemeld was is dat er iets vervangen is.

@Paling1 ook voor jou, nooit last gehad. mogelijk hardware fout.

D0gtag wijzigde deze reactie 27-03-2012 16:32 (4%)

H87 Xeon 1230v3 570gtx 16gb SSD+2TB raid 0, α7 & nex 7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's etc etc

• Tweekeraar
Net weer een spontane reboot gehad... Gewoon 4.0.2 niet geroot of iets..

• Atratus
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:39
quote:
Tweekeraar schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:52:
Net weer een spontane reboot gehad... Gewoon 4.0.2 niet geroot of iets..
Heb toestel bijna drie weken, bij mij nu 4 keer voorgekomen. Hele vreemde reboots soms ook, eentje waarbij scherm tijdens scrollen in mail allerlei kleuren kreeg en heel langzaam stopte....en rebootte.

• Vis
Als ik dat zo hoor is dit echt een toestel die je direct moet rooten en andere rom erop pleuren he?

• quartex

quartex

quote:
Vis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:13:
Als ik dat zo hoor is dit echt een toestel die je direct moet rooten en andere rom erop pleuren he?
Hoeft niet, heb zelf geen problemen met stock, maar dit is wel het perfecte toestel om te customizen.

Het is en blijft een developer phone.

• Laguna

Laguna

icq#got-nicked-by.ru

Ik vind het vrij irritant dat bijna elke live wallpaper die je probeert een vertraging met zich meebrengt bij het wisselen tussen schermen, zelfs bij de stock live wallpaper Microben. Alleen bij de Phase Beam live wallpaper blijft alles wel mooi vloeiend reageren. Erg jammer dit en ook iets wat nu al maanden speelt door die trage updates van Google.

Daardoor is ook de officiële autohouder van Samsung onderhand al maanden uitgesteld, omdat er een probleem zou zijn in de software icm de aansturing via de pogo pins. Het blijft een fantastisch toestel, maar dit soort zaken zijn aardig frustrerend.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Karentje
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 04-07-2013
Ik heb nog steeds geen nieuwe market versie zoals hierboven wel al is gemeld. Wanneer komt die?

• Joost1991
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:31
Die moet je inmiddels toch wel binnen hebben gehad. Probeer je market data/cache even weg te gooien en opnieuw te starten.

Steam ID: Joost1608 // PSN / Live: Toastjuh // Xfire: joost91 // BF3 PC: Toastjuh // Beheerder van FIFA Benelux

• Karentje
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 04-07-2013
Heb dit gisteren een paar keer geprobeerd. Heb dus wel de play store maar nog niet de nieuwste :(

• Verstekbakker
  • Niet online
Reboots gewoon uit het niks heb ik dus ook. Hij is geroot, voor de rest stock. Heb het ding net een week maar toch al 4x gehad nu. Skype loopt ook vast als ik op links klik of bestanden naar iemand upload. Ik ben er ook niet gigantisch tevreden over hoor, maar dit zal wel horen bij de tijd van moderne telefoons...

• Magnetic_Man
Ik had laatst maar even de 'volledige encryptie' van het apparaat aangezet. Puur voor als ik hem misschien een x ergens laat liggen of als hij wordt gejat.
Maar wat ik wel merk is dat het nu veel vaker voor komt, die reboots. Ook gewoon Stock 4.0.2.

• slaven84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:15
Ik heb de GN twee maanden en heb maar één reboot gehad bij het starten van de music player.. Stock 4.0.2

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

Heb alleen reboots en vastlopers gehad tijdens het zoeken naar de undervolt limiet per frequentie (uiteraard niet met stock rom ;)). Bij stabiele voltages nooit problemen gehad.

• Tokkes
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19-11 15:52
quote:
slaven84 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:06:
Ik heb de GN twee maanden en heb maar één reboot gehad bij het starten van de music player.. Stock 4.0.2
Zelfde hier, 2 maanden, zowel met stock (maandje gedraaid) als CM9 nightlies geen random reboots (tenzij ik er zelf om vraag, maar dan is het niet random meer :))

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog

• matsen
Zelf heb ik bij de default Rom meerdere vastlopers en reboots gehad, maar nu ik milestone 4 staan (weekje of 2), heb ik nergens meer last van :)

• Dubrillion
Ik heb vanaf december 3 keer een battery pull gedaan. Nog niet gehad dat hij uit zichzelf reboot

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 11:14
*weg*

RoD wijzigde deze reactie 29-03-2012 14:32 (98%)

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• Digger36
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-10 19:19

• Vis
quote:
goed nieuws!
slecht nieuws: de foon is weer duurder geworden @ studentmobiel...

• Laguna

Laguna

icq#got-nicked-by.ru

quote:
-TheNose- schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:45:
Zo ik ga mijn mooie Galaxy Nexus in de verkoop gooien ivm een telefoon van de zaak. Ik zoek dus een goed baasje voor hem...hij heeft een extended battery van samsung.
offtopic:
Je zit wel hoog met je vraagprijs, aangezien Redcoon 'm momenteel voor 399 aanbiedt.
quote:
Nice! Nu de autohouder nog!

• Dubrillion
quote:
Eindelijk Eindelijk Eindelijk.
Als ik deze zo ontvang gaat ie gewoon over de 3G... niks wachten tot thuis _/-\o_

• Tweekeraar
Update mag snel komen.... Vanochtend werd ik wakker en moest ik mijn PIN-code invoeren (was dus uitgevallen) en nu weer een spontane reboot... Zie aantal reacties hierboven.

• Dubrillion
quote:
Tweekeraar schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:59:
Update mag snel komen.... Vanochtend werd ik wakker en moest ik mijn PIN-code invoeren (was dus uitgevallen) en nu weer een spontane reboot... Zie aantal reacties hierboven.
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.
Hoop dat de kinderziektes en nu wel beetje uit zijn na deze update.
4.0.4. schijnt honderd verbeteringen met zich mee te brengen van 4.0.3.
En wij draaien (stock) allemaal nog op 4.0.2, dus heb moet helemaal
een goede update zijn O-)

• EnigmaNL
Ik hoop inderdaad dat de willekeurige reboots opgelost zijn. Mijn toestel met stock 4.0.2 rom wil nog wel eens vastlopen tijdens het afgaan van de wekker (terwijl het alarm af blijft gaan) en daarna rebooten.

• Dubrillion
quote:
EnigmaNL schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:15:
Ik hoop inderdaad dat de willekeurige reboots opgelost zijn. Mijn toestel met stock 4.0.2 rom wil nog wel eens vastlopen tijdens het afgaan van de wekker (terwijl het alarm af blijft gaan) en daarna rebooten.
Oh dat is ook fijn.
Doe je net je ogen open in het donker, moet je op gevoel de batterij verwijderen |:(

• Dubrillion
De onofficiële changelog:
•Noticeably Faster
•Android OS bug fixed (in battery stats)
•Long-pressing on a blank spot on the last page of app tray bug is gone
•New Radios. 3G/4G switching MUCH better. Don't even notice it changing.
•Improved signal strength
•New Power Menu. New from 4.0.2, familiar to those who have used a stock 4.0.3 rom. Screenshot here
•PRIMELA03 Bootloader
•Faster boot up time
•Auto-brightness Functionality changed. Smooth transition
•Holding down camera button now refocuses again
•Multitouch issue seems resolved. Screenshot here
•Autorotate is faster
•Browser performance noticeably improved
•Recent apps list opens faster
•Miscellaneous camera UI changes
•Increased volume
•Keyboard fixes
•Updated News & Weather app UI
•Improved quick controls in browser. New when coming from 4.0.2. Present in 4.0.3. Screenshot here (Update: 02/05)
(via: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1481044)

Ziet er goed uit.
Is al eens langs gekomen, maar omdat het vandaag waarschijnlijk ''gesprek van de dag''
op dit topic word ;)

• Koerski
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:39
quote:
Dubrillion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:43:
De onofficiële changelog:
•Noticeably Faster
•Android OS bug fixed (in battery stats)
•Long-pressing on a blank spot on the last page of app tray bug is gone
•New Radios. 3G/4G switching MUCH better. Don't even notice it changing.
•Improved signal strength
•New Power Menu. New from 4.0.2, familiar to those who have used a stock 4.0.3 rom. Screenshot here
•PRIMELA03 Bootloader
•Faster boot up time
•Auto-brightness Functionality changed. Smooth transition
•Holding down camera button now refocuses again
•Multitouch issue seems resolved. Screenshot here
•Autorotate is faster
•Browser performance noticeably improved
•Recent apps list opens faster
•Miscellaneous camera UI changes
•Increased volume
•Keyboard fixes
•Updated News & Weather app UI
•Improved quick controls in browser. New when coming from 4.0.2. Present in 4.0.3. Screenshot here (Update: 02/05)
(via: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1481044)

Ziet er goed uit.
Is al eens langs gekomen, maar omdat het vandaag waarschijnlijk ''gesprek van de dag''
op dit topic word ;)
Heb ik iets gemist? Wat is er vandaag? ;)

• Dubrillion
quote:
Koerski schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:46:
[...]

Heb ik iets gemist? Wat is er vandaag? ;)
De 4.0.4 update rolt uit.
nieuws: Google brengt Android 4.0.4 uit voor Nexus-telefoons

Werd vanmorgen al op het topic aangegeven.
Waarschijnlijk zijn wij pas volgende week aan de beurt.
Net als bij de vorige update kon ik nog ee week wachten 8)7
Dus vandaag waarschijnlijk niks :*)

Dubrillion wijzigde deze reactie 29-03-2012 09:50 (21%)

• EnigmaNL
quote:
Dubrillion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:35:
[...]

Oh dat is ook fijn.
Doe je net je ogen open in het donker, moet je op gevoel de batterij verwijderen |:(
Is inderdaad niet echt fijn haha. Ik hoef gelukkig de batterij niet te verwijderen maar de wekker blijft wel een halve minuut tot een minuut doorgaan!

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 11:14
Verkapt handelen willen we op GoT niet zien.

RoD wijzigde deze reactie 29-03-2012 14:32 (82%)

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• Twee Dee
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19:43

Twee Dee

Even geen ondertitel

De reboots heb ik ook wel eens maar die zitten me niet echt in de weg. Het gebeurt nauwelijks als ik zelf iets aan het doen ben en na het intoetsen van de Pincode is ie weer beschikbaar... Moet wel opgelost worden natuurlijk!

Verder hoop ik vooral dat de Bluetooth Audio gefixt is, heb net een nieuwe auto en het lukt gewoon niet om op een nette manier de audio te streamen. Vaak wordt de verbinding niet gemaakt of is er alleen stilte. Ook de trackinfo verschijnt niet op het display.

Even wachten op de OTA dus :)

• Dubrillion
quote:
Twee Dee schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:05:
De reboots heb ik ook wel eens maar die zitten me niet echt in de weg. Het gebeurt nauwelijks als ik zelf iets aan het doen ben en na het intoetsen van de Pincode is ie weer beschikbaar... Moet wel opgelost worden natuurlijk!

Verder hoop ik vooral dat de Bluetooth Audio gefixt is, heb net een nieuwe auto en het lukt gewoon niet om op een nette manier de audio te streamen. Vaak wordt de verbinding niet gemaakt of is er alleen stilte. Ook de trackinfo verschijnt niet op het display.

Even wachten op de OTA dus :)
Ik heb geen problemen met de Bluetooth Audio Stream.
Bluetooth aan en twee seconden later is hij verbonden.
Mijn radio is wel al twee jaar oud en doet het altijd nog best.
Trackinfo ligt denk niet aan de telefoon denk ik, want dat heeft nog geen één telefoon
bij mij gedaan en heb er toch vier gehad afgelopen twee jaar >:)

• Roybs
  • Laatst online: 25-11 18:50
Ik heb nu al zo'n 3 maanden m'n GN, en heb al een aantal probleempjes (denk ik).

Batterij bug: De batterij wordt opgeladen (bliksem tekentje in de batterij) terwijl hij niet in de oplader zit.
Batterij gaat nu ook een stuk sneller leeg nu ik dit heb.

Sinds gisteravond ook een UI rapport? Dan moet ik hem uitzetten en de batterij eruithalen en na 2-3u weer opnieuw opstarten..

Al bij al ben ik echt tevreden over de telefoon, alleen deze twee dingen erger ik me af en toe wel eens aan.

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
Roybs schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:57:
Ik heb nu al zo'n 3 maanden m'n GN, en heb al een aantal probleempjes (denk ik).

Batterij bug: De batterij wordt opgeladen (bliksem tekentje in de batterij) terwijl hij niet in de oplader zit.

Sinds gisteravond ook een UI rapport? Dan moet ik hem uitzetten en de batterij eruithalen en na 2-3u weer opnieuw opstarten..

Al bij al ben ik echt tevreden over de telefoon, alleen deze twee dingen erger ik me af en toe wel eens aan.
Connector al eens stofvrij gemaakt?

Begrijp ik het goed dat de meeste gebruikers geen rebootproblemen hebben? Vind dit toch wel de mooiste telefoon, maar ben daar een beetje huiverig voor..

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Dubrillion
Ik heb inderdaad nog nooit een echte reboot gehad.
Wel al 3x gehad dat ik hem handmatig moet restarten/battery pull....in vier maanden... en 2 daarvan onder 4.0.1.

Ik heb hetzelfde probleem dat hij soms denkt dat hij nog aan het opladen is.
Vooral als die na een nacht laden van de lader afgaat, anders niet.
Ook niet als ik in de ochtend eerst even wat ga internetten of dergelijke.
Als ik dan de lader verwijder is er niks aan de hand.
Even de lader aanprikken en weer eruithalen haalt het bliksem tekentje even weg.

Ik heb ergens gelezen dat het te maken kan hebben met een autolader.
Dat als je een keer een andere lader hebt gebruikt.
Kan me nu opeens vaag herinerren dat ik dit met me Incredible S ook nog eens had
dat ie dacht dat ie nog aan de lader hing. Dit ging om dezelfde autolader :F

Dubrillion wijzigde deze reactie 29-03-2012 14:15 (30%)

• Roybs
Hoe bedoel je connector schoonmaken? Ding uit elkaar halen en dan met een kwastje erover om 't stof weg te halen?

En nu wilt hij niet meer opstarten, blijf het opstart schermpje maar telkens krijgen (die bewegende lichtgevende blokken).

• BillSpaarbank
  • Niet online
quote:
Roybs schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:57:
Hoe bedoel je connector schoonmaken? Ding uit elkaar halen en dan met een kwastje erover om 't stof weg te halen?

En nu wilt hij niet meer opstarten, blijf het opstart schermpje maar telkens krijgen (die bewegende lichtgevende blokken).
Nee, dat bedoel ik niet. Vaak hoopt er een hoop stof in de aansluiting. Ik pulk het er meestal uit met een dubbelgevouwen papiertje of zo.

• Roybs
quote:
BillSpaarbank schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Nee, dat bedoel ik niet. Vaak hoopt er een hoop stof in de aansluiting. Ik pulk het er meestal uit met een dubbelgevouwen papiertje of zo.
Ah oké, dan doe ik dat wel even. Weet je ook toevallig een oplossing voor dat tweede gedeelte? :>

• quartex

quartex

quote:
Roybs schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Ah oké, dan doe ik dat wel even. Weet je ook toevallig een oplossing voor dat tweede gedeelte? :>
Ziet ernaar uit dat je in een bootloop zit, had ik laatst ook.
Factory reset and alles is weer verholpen.

• PieterAelse
De meesten mensen hebben geen spontane reboots of vreemde dingen.
Maar de tweakers verzamelen zich hier natuurlijk :p

Benieuwd wanneer 4.0.4 echt te downloaden is! (wilde al bijna zelf een build gaan maken toen ik het eerste bericht gisteravond zag dat hij in de AOSP stond :p)

• BillSpaarbank
  • Niet online
Dat is mooi. Ik heb er vanmiddag een opgepikt. Heel erg mooi toestel en blij verast door de bouwkwaliteit. Ik heb een officiele google build, maar geen update naar 4.0.2. Nu maar eens uitvogelen hoe ik de update krijg.

Schermhelderheid is wel wat aan de lage kant, maar ruim voldoende. Ben er blij mee :)

• Sarajevo
quote:
Roybs schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:57:

Grappig, jij mag dit wel vertellen, terwijl ik het niet mag, nu komt er een gevoel dat RoD een gozer is die niet kan modereren, eigenlijk wel een feit is.

Maar goed, mijn telefoon is vandaag naar BelCompany gebracht en er zat stof in de aansluiting waardoor hij het nu weer doet, niet censureren hé RoD ;)

Ik heb 4.0.4 nu op me telefoon staan, omdat het kan.

• Roybs
quote:
Sarajevo schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:37:
[...]

Grappig, jij mag dit wel vertellen, terwijl ik het niet mag, nu komt er een gevoel dat RoD een gozer is die niet kan modereren, eigenlijk wel een feit is.

Maar goed, mijn telefoon is vandaag naar BelCompany gebracht en er zat stof in de aansluiting waardoor hij het nu weer doet, niet censureren hé RoD ;)

Ik heb 4.0.4 nu op me telefoon staan, omdat het kan.
Waarom mag ik dat niet vertellen? Heb niet echt het gehele topic meegekregen en dit is meer een 'nood' post.

• Sarajevo
quote:
Roybs schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:55:
[...]

Waarom mag ik dat niet vertellen? Heb niet echt het gehele topic meegekregen en dit is meer een 'nood' post.
Je mag het van mij wel vertellen, maar het feit dat jou post laat staan en die van mij verwijderd toen ik een probleem had met me Galaxy Nexus. Diep trieste moderator die ik tot nu toe heb gezien, maar goed. Laten we weer on-topic gaan.

• Roybs
quote:
Sarajevo schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:58:
[...]

Je mag het van mij wel vertellen, maar het feit dat jou post laat staan en die van mij verwijderd toen ik een probleem had met me Galaxy Nexus. Diep trieste moderator die ik tot nu toe heb gezien, maar goed. Laten we weer on-topic gaan.
Ah oké, dat wist ik niet. Maar ik doe er verder ook geen oordeel over als je dat niet erg vindt.

Heb mijn Nexus weer ge-hard reset en alles werkt weer, gelukkig.
Pagina: 1 ... 39 ... 89 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSalaris

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste website van het jaar 2014