Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:45

IkWilbert

Het is mij!

quote:
Anton.net schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:09:
ik heb altijd als ik de youtube app start dat het scherm voor een 10 tal seconden begint te flikkeren, zijn er nog mensen die dit hebben?
Hier heb ik ook last van sinds de update.

I intend to live forever. So far, so good.

• Poops_McGhee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 04:11
Helemaal nergens last van. Ding draait als een zonnetje.

• Shodan
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 08:50
Probeer maar eens wat youtube filmpjes 720p via youtube website full screen te kijken of de filmpjes die ik eerder had gepost in de youtube app waar je stotteringen krijgt. Misschien geen reboots, maar er zijn ook nog andere dingen mis. Ik ga denk ik maar naar revolver met dual boot linux.

• eisbaer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 05-04 17:11
quote:
Shodan schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:45:
Probeer maar eens wat youtube filmpjes 720p via youtube website full screen te kijken of de filmpjes die ik eerder had gepost in de youtube app waar je stotteringen krijgt. Misschien geen reboots, maar er zijn ook nog andere dingen mis.
Ik heb dat eerste fimpje in 720p fullscreen gekeken op zowel de transformer als mijn desktop (40Mbit/s connectie). Eerst op 720p gezet, daarna fullscreen, daarna play. Op de transformer staat het beeld af en toe even stil, geluid loopt door. Op de pc gebeurt precies hetzelfde alleen zie je daar een rondje draaien ten teken dat hij op videodata van youtube staat te wachten. Ik constateer dus geen probleem met de transformer.

eisbaer wijzigde deze reactie 01-03-2012 19:49 (3%)

• sanderdw
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21:51
Hier ook problemen, spontane reboots.

Waar ik ook last van heb zijn wifi problemen. Met Honycomb nooit last gehad. Ik heb nu zowel een minder goed bereik als last van verbroken verbindingen.

Nog geen hard-reset gedaan maar als ik het hier zo lees dan heeft dat ook al niet zoveel zin. Op de Facebook pagina van Asus zijn deze problemen ook gemeld en Asus zegt ermee aan de slag te gaan.

• LSWaard
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-04 19:48
Een tip: gebruik Apex Launcher Beta: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1452663
Veel gebruikers melden dat het Sleep of Death probleem voorkomt.

BTO 15CL37 6990M | Samsung Galaxy S II | ZTE Blade : ICS Alpha 5 | Fantasy brings you everywhere

• Shodan
quote:
eisbaer schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:48:
[...]

Ik heb dat eerste fimpje in 720p fullscreen gekeken op zowel de transformer als mijn desktop (40Mbit/s connectie). Eerst op 720p gezet, daarna fullscreen, daarna play. Op de transformer staat het beeld af en toe even stil, geluid loopt door. Op de pc gebeurt precies hetzelfde alleen zie je daar een rondje draaien ten teken dat hij op videodata van youtube staat te wachten. Ik constateer dus geen probleem met de transformer.
Op PC bij mij totaal geen problemen, compleet vloeiend. Ik denk dat je misschien niet door hebt waar het skipt. Vooral in het begin als hij C4 op de jet plakt. Hij zegt een zin waar een hakkel in zit (op transformer) op PC zit die hakkel er niet in. Maar het zou inderdaad best kunnen dat dit ook weer iets is wat niet op alle transformers is.

Hmmm... Nadat hij de video 1 keer helemaal gespeeld heeft en ik een paar keer rewind doe, doet de video het wel goed. Lijkt wel of het streamen niet helemaal goed gaat in het begin. Zodra ik de video geheel opnieuw laad begint het weer met een hakkel. Het is niet zo veel aanwezig vooral in het begin eigenlijk... Mijn wifi connectie is uitstekend btw

Tja, voorlopig maar geen youtube filmpjes kijken dan. Heb je een android tablet, kan hij geen flash meer full screen. En de youtube app functioneert niet goed :s

Enige pluspunt van ICS is tot nu toe dat ik mijn problemen nu zonder lag hier kan typen ;) Naja toegegeven alles voel wel snappier aan. Nu maar hopen op updates...

Shodan wijzigde deze reactie 01-03-2012 22:42 (27%)

• F0nz0
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15-04 16:18
quote:
[b][message=37779105,noline]

Hmmm... Nadat hij de video 1 keer helemaal gespeeld heeft en ik een paar keer rewind doe, doet de video het wel goed. Lijkt wel of het streamen niet helemaal goed gaat in het begin. Zodra ik de video geheel opnieuw laad begint het weer met een hakkel. Het is niet zo veel aanwezig vooral in het begin eigenlijk...
Dat lijkt me meer een buffer ding. Ik gebruik geen YT maar misschien valt ergens de buffergrootte in te stellen?

Motorola Defy MB525 | KitKat 4.4 | CM11
Asus Transformer TF101 | KitKat 4.4.2
Asus Maximus VI Gene | Intel i5-4670K | 8GB | 120GB Samsung 840 EVO | 1TB WD HDD| 2x ATI Radeon HD7750 CrossFire | W8 Pro 64 + MediaPortal 1.6

• ikkuhqhp
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 03-04 15:08
Hmm,ik heb last van dit:

Herkent iemand dat? Als de aan/uitknop indruk en hem daarna weer uit standby haal is het voorbij. Het ligt dus NIET aan een vies scherm. Iemand oplossing?

ikkuhqhp wijzigde deze reactie 01-03-2012 23:52 (14%)

• BabyXL
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 02:36
quote:
ikkuhqhp schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:48:
Hmm,ik heb last van dit:

[video]

Herkent iemand dat? Als de aan/uitknop indruk en hem daarna weer uit standby haal is het voorbij. Het ligt dus NIET aan een vies scherm. Iemand oplossing?
Herken het probleem, ik had dat een tijdje terug met de stock rom. Sinds ik custom draai heb ik geen problemen meer.

Dreaming in digital. Living in realtime. Thinking in binary. Talking in IP... Welcome to my world!

• Virtuozzo
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
ludoke1955 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:27:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik naar ICS kan updaten zonder OTA?
Graag een duidelijke uitleg of een LINK
Hier zit ik op
Android versie:3.2.1
Kernel:2.6.36.3-00001-g9a21fc1
build:HTK75.ww_epad-8.6.5.21-20111216

Alvast bedankt
Updates zijn ook te downloaden via de Asus support site. Let er wel op dat je de correcte download neemt voor de correcte versie en uitvoering.

Edit: net gevonden.

Virtuozzo wijzigde deze reactie 02-03-2012 00:19 (13%)

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19-03 15:06
quote:
DieHappy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:52:
[...]

Ik heb de download lijst geleegd, maar het bericht in de galerij verschijnt nog steeds. Vreemd.
Ik moet mij zelf corrigeren bij mij roept hij het ook nog steeds bij opstarten van de galerij. Ik heb even verder gekeken maar ik kon niet achterhalen waarom.

Ik heb de ICS+ browser geprobeerd maar dat gewoon de stock browser dus net zo instabiel. Ik heb nu Maxthon Browser snel genoeg en nog niet gecrached dus een blijvertje.

• i_machine
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 27-01 11:27
quote:
somfortiwan schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:54:
[...]

Dit is nochtans perfect mogelijk. Ik had de WW versie van HC vorige week al geïnstalleerd in de hoop dat ik dan sneller de update zou krijgen, maar helaas. Gelukkig heeft het op geen enkel moment voor problemen gezorgd en had ik tot vandaag zonder problemen met de WW HC. Vandaag heb ik ICS geïnstalleerd en ook hier gaat alles zonder problemen (en met youtube!!). Ik heb wel elke keer een factory reset gedaan, maar de apps zijn snel genoeg opnieuw gedownload en ook qua settings valt het heel goed mee!

Voorts is de eerste indruk zeer goed: het scrollen tussen de homescreens gaat heel snel, het typen met de dock gaat eindelijk zoals je dat zou verwachten en alle apps die ik getest heb, werken nog steeds! Maar over batterij, gluid, reboots, ... kan ik nog niet zeggen.
Hoe heb je dit precies gedaan dan? Misschien een beetje noob: Ik heb de WW update genomen en hernoemd naar TB (anders vond hij hem niet), maar het lukt niet want hij zegt dat de update niet compatibel is met de firmware versie....

• my_fiero
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15-04 12:07
Ja balen.
Zit hier ook met een TB versie (en nog geen update)
Hoop na het weekend toch wel aan de beurt te zijn!

• rob-bo
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13-04 22:06
quote:
my_fiero schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:30:
Ja balen.
Wel grappig. Lees hierboven (bijna) alleen maar over problemen met de ROM en toch zijn er mensen die niet kunnen wachten met upgraden..

Ik wacht wel even totdat blijkt dat volgende update stabiel is.

• kaesve
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-04 20:41
gadverdamme. 't Is me weer gelukt: liet mijn tablet vallen van ~30cm, maar met het scherm op een mooie metalen rand. Glas is in duizend stukjes en de digitizer is ook messed-up. :( Iemand toevallig een defecte tablet over, voor reserve-onderdelen?

• b32
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 01-04 12:03
Ik zou graag terug willen naar de laatst geupdate versie VOOR ICS, maar factory reset is nu ineens inclusief ICS: (

• Korumera
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 09:27

Korumera

formerly known as: LordHades

quote:
b32 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:42:
Ik zou graag terug willen naar de laatst geupdate versie VOOR ICS, maar factory reset is nu ineens inclusief ICS: (
Wat je kan proberen is om de file te downloaden vanaf asus website (gewoon hele firmware) die uit te pakken en zip bestand wat in mapje asus staat op je SD kaart te zetten (externe) en dan recovery doen

• Korumera

Korumera

quote:
my_fiero schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:30:
Ja balen.
Ik denk dat het nog wel even duurt voor dat TB er aan komt. Ze hebben zover ik weet OTA op stop gezet omdat er veels te veel mensen waren die problemen hadden :)

• i_machine
  • Laatst online: 27-01 11:27
quote:
LordHades schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:26:
[...]

Ik denk dat het nog wel even duurt voor dat TB er aan komt. Ze hebben zover ik weet OTA op stop gezet omdat er veels te veel mensen waren die problemen hadden :)
Heb het gevraagd op de Facebook page van Asus Benelux:

Laurens Imants --> ASUS Benelux
Wanneer zal de ICS update de Belgische TF101 bereiken?

ASUS Benelux --> Hi Laurens, er worden op dit moment een aantal aanpassingen doorgevoerd in de Belgische update, volgende week hebben we meer informatie mbt de datum van uitrol. Bedankt voor je geduld!

Laurens Imants --> Zullen deze aanpassingen gebaseerd zijn op de klachten die binnengekomen zijn de voorbije dagen?

ASUS Benelux ‎--> Laurens Imants Dat weet ik helaas niet.

• ludoke1955
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15-04 19:45
quote:
LordHades schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:25:
[...]

Wat je kan proberen is om de file te downloaden vanaf asus website (gewoon hele firmware) die uit te pakken en zip bestand wat in mapje asus staat op je SD kaart te zetten (externe) en dan recovery doen
Je moet de hele ASUS map op de SD kaart zetten in niet alleen het zip bestand

• Korumera

Korumera

quote:
ludoke1955 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:18:
[...]

Je moet de hele ASUS map op de SD kaart zetten in niet alleen het zip bestand
Alleen het zip bestand werkte bij mij ook maar goed zet dan voor zekerheid maar hele map er op inderdaad :)

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19-03 15:06
Het viel mij vanochtend op dat bij accu verbruik niet wordt aangeven welke onderdelen/apps hoeveel procent verbruikt hebben. Is dit niet meer in ICS of misschien bug? Nou heb best een aantal apps uitgeschakeld maar ik zag niet zo gauw welke app daar misschien voorantwoordelijk zou kunnen zijn.

• Tovenaar
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:18
quote:
Shodan schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:45:
Probeer maar eens wat youtube filmpjes 720p via youtube website full screen te kijken of de filmpjes die ik eerder had gepost in de youtube app waar je stotteringen krijgt. Misschien geen reboots, maar er zijn ook nog andere dingen mis. Ik ga denk ik maar naar revolver met dual boot linux.
Ik kan ogenschijnlijk prima de filmpjes afspelen maar bij mij stotteren ze na een tijdje ook bijna allemaal, net of er (zeker bij veel beweging) frames geskipt worden. Echt irritant en had dit eerder nog niet...

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:19
Tipje waar ik zojuist achter kwam.

Als je de YouTube app start en naar de versie kijkt, dan zie je dat het versie 3.3 is. Maar, er is een nieuwe versie van de YouTube app uit (versie 3.5). Dit wordt niet automatisch ge-update omdat de pre-installed system apps niet gelinkt zijn met de Android Market!

Dus, in de Market de YouTube app opzoeken, en kiezen voor "Bijwerken" zodat je de nieuwste versie hebt. :)

• Shodan
Cool! ga het thuis proberen... bedankt

• BabyXL
quote:
ikkuhqhp schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:48:
Hmm,ik heb last van dit:

[video]

Ik had al eerder een reactie geven, maar ik liep hier toevallig tegenaan op het HTC Sensation forum van Tweakers.net:
quote:
Minaaj schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:04:
Hier het multitouch probleem (als je 2vingers gebruikt en snel clicked dan horen de kleuren niet te veranderen(betekend dat hij verwisseld)

YouTube: HTC Sensation ICS multitouch bug
Blijkt dus een ICS bug te zijn. ff wachten op een oplossing dus!

BabyXL wijzigde deze reactie 02-03-2012 17:43 (12%)

Dreaming in digital. Living in realtime. Thinking in binary. Talking in IP... Welcome to my world!

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15-04 17:58

jasjenl

Liab A Tymo

quote:
homernt schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:23:
Het viel mij vanochtend op dat bij accu verbruik niet wordt aangeven welke onderdelen/apps hoeveel procent verbruikt hebben. Is dit niet meer in ICS of misschien bug? Nou heb best een aantal apps uitgeschakeld maar ik zag niet zo gauw welke app daar misschien voorantwoordelijk zou kunnen zijn.
Ja, dat had ik ook al eens hier gemeld. Op de TF Prime schijnt dit ook niet te werken, doordat het niet in de kernel is geïmplementeerd. Wel krom, aangezien het bij HC wel werkte...

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

• notsonewbie
  • Laatst online: 15-04 21:10

notsonewbie

...---...---...---

En das de 2e maal sinds ICS...
Gisteren om 00:15 uur am weggelegd met 58% prik.
Dan doe ik zoals altijd alle apps sluiten met de taskmanager. Wifi uit, bluetooth gaat nooit aan sowieso.
Wil ik hem net aanzetten, noppes...!
Aan de lader, 15 minuten wachten, toen ging hij wel aan, met een accu status van 1% !
Laadt vooralsnog wel gewoon bij.

Jammer.... deze B70 set had geen drain problemen voorheen. Niet zo erg, hoogstens 3 a 5 procent per half uur bij matig gebruik mEt wifi.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• cilo
  • Laatst online: 01-01 19:56

cilo

V MAX, live life to the max

wat ik mis na de update naar ics is het scrollbalkje wat altijd rechts in beeld kwam als je scrolde......(mischien is het al vermeld hier maar ik kan het niet vinden)
ook lijken de instellingen van de dock niet automatisch goed te staan (bij mij werken de aanhalingstekens bijvoorbeeld niet meer)

• barta
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 31-05-2013
Vandaag stond de tablet weer in opstart scherm met gestopte rondjes.
Ik word hier wel een beetje verdrietig van.

• LSWaard
  • Laatst online: 15-04 19:48
Er is op XDA een mogelijke oplossing gepost voor de random reboots.
http://forum.xda-develope...p?p=23162596#post23162596
Om je build.prop aan te kunnen passen moet je wel root zijn.

BTO 15CL37 6990M | Samsung Galaxy S II | ZTE Blade : ICS Alpha 5 | Fantasy brings you everywhere

• F0nz0
Aangepast en gereboot. Kijken of het helpt. Had maar iets van twee reboots in de afgelopen vijf dagen, te zien aan de batterij grafiek waar als de groene lijn onderbroken is.

F0nz0 wijzigde deze reactie 02-03-2012 23:11 (8%)

Asus Maximus VI Gene | Intel i5-4670K | 8GB | 120GB Samsung 840 EVO | 1TB WD HDD| 2x ATI Radeon HD7750 CrossFire | W8 Pro 64 + MediaPortal 1.6

• JBSDM
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-04 16:01
Gisteravond de tablet aan de lader gelegd, startte automatisch op toen ik het oplaad stekkertje er in deed(dat is al raar) in eerste instantie wou hij ook niet opladen ik dacht laat maar even liggen... en jawor hij begon met laden een nachtje laten laden en er vanochtend af gehaald en er even mee gespeeld, leg hem weer neer op men bureau kom over later terug is hij de heletijd bezig met rebooten, kwam niet verder als het eerste scherm waar Eeepad op staat en dan weer zwart scherm en weer opnieuw... na even de aanknop in te houden startte hij toch normaal op:) blijven toch raar die problemen...

• Harry21
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 04-04 19:30
Lang met batt gedaan! 2 dagen en 19 uur,maar ineens van 30% naar 0%?

• technodad
  • Laatst online: 20-01 17:40
quote:
JBSDM schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:33:
Gisteravond de tablet aan de lader gelegd, startte automatisch op toen ik het oplaad stekkertje er in deed(dat is al raar) in eerste instantie wou hij ook niet opladen ik dacht laat maar even liggen... en jawor hij begon met laden een nachtje laten laden en er vanochtend af gehaald en er even mee gespeeld, leg hem weer neer op men bureau kom over later terug is hij de heletijd bezig met rebooten, kwam niet verder als het eerste scherm waar Eeepad op staat en dan weer zwart scherm en weer opnieuw... na even de aanknop in te houden startte hij toch normaal op:) blijven toch raar die problemen...
Als je tablet uit staat,en je doet de lader eraan, gaat ie altijd opstarten, dus niet raar !

• Artcore
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Ik word helemaal kierewiet van de reboots. Je weet nooit wanneer ie weer eens vastloopt, meestal 's ochtends overigens. Niet betrouwbaar zo en daarom uiterst irritant.

• eisbaer
quote:
barta schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:40:
Vandaag stond de tablet weer in opstart scherm met gestopte rondjes.
Ik word hier wel een beetje verdrietig van.
Vandaag ook voor de 1e keer meegemaakt. Nu hoor ik er echt bij :)
De batterijlading was ook zo'n 40% gezakt maar dat hangt denk ik samen deze vastloper.

• Anton.net
  • Laatst online: 00:22
quote:
Artcore schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 09:19:
Ik word helemaal kierewiet van de reboots. Je weet nooit wanneer ie weer eens vastloopt, meestal 's ochtends overigens. Niet betrouwbaar zo en daarom uiterst irritant.
bij mij is het nu ook al 5 keer gebeurt, het is bovendien ook erg moeilijk om hem terug aan te krijgen,
het valt me wel op dat hij het best terug aan te rijgen is door hem rechtstreek aan de stekker te hangen, dus zonder dock, dan een minuutje te laten liggen, en dan maar honderd keer op de knop drukken totdat hij wilt aangaan

There are no stupid questions, just stupid people.

• WORKe
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:43
Na een factory reset blijft ICS problemen geven, eens in de 3 dagen moet ik met power + vol-down opstarten... Merk geen battery drain.

Klopt het dat de dubbele punt op t toetsenbord mist bij het typen in de browser URL of kijk ik er langsheen?

• EricEric752
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15-04 15:59
Hier ook verschillende reboots met ICS. Ik begin klachten te krijgen van mijn vrouw aangezien die verslaafd is aan WordFeud...

Vanmorgen had ik een spontane crash met opvolgende reboot tijdens het kijken van een Youtube filmpje. Ik had toevallig net Youtube handmatig bijgewerkt uit de market vanwege de tip die hier daarover werd gegeven.

• annemarieke45
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21-07-2012
quote:
WORKe schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:11:
Na een factory reset blijft ICS problemen geven, eens in de 3 dagen moet ik met power + vol-down opstarten... Merk geen battery drain.

Klopt het dat de dubbele punt op t toetsenbord mist bij het typen in de browser URL of kijk ik er langsheen?
Bij mij staat de dubbele punt er gewoon.

• notsonewbie
  • Laatst online: 15-04 21:10

notsonewbie

...---...---...---

quote:
WORKe schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:11:

Bij mij staan alle leestekens er overal (polaris office dus ook bijv.) wel, maar ik gebruik een gekochte toetsenbord instelling app.
Misschien heb jij ook meerdere keyboard instelling opties? zet die eens op asus standaard terug. Want tot mijn blijde verbazing was na de update naar ics mijn zelf gekochte en standaard gezette keyboard app nog steeds de baas.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Shodan
Youtube blijft problemen hebben bij bepaalde filmpjes. Sommigen doen het perfect anderen haperen, soort frame skipping. Het lijkt minder, maar dat kan placebo zijn.

• F0nz0
quote:
F0nz0 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:39:
Aangepast en gereboot. Kijken of het helpt. Had maar iets van twee reboots in de afgelopen vijf dagen, te zien aan de batterij grafiek waar als de groene lijn onderbroken is.
Er stond een fout in de code in de xda link. De juiste om toe te voegen in build.prop is:

ro.ril.disable.power.collapse=1
pm.sleep_mode=2

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:30
Ik heb ongeveer 4 dagen geen reboot meer gehad en dus ook nog niet hersteld naar factory. Gisteravond rond 22:00 uur Youtube handmatig geupdate. Tablet lag aan de lader. Stekker eruit gehaald met 98% batterij.
Vanmorgen om 10:30 pak ik mijn tablet, grrrr, rondje in het scherm, tablet aangezet dmv de aan/uit knop even vasthouden. Tablet start weer op en nog 13% batterij over. In 12,5 uur 85% weg door alleen opstarten en waarschijnlijk in een loop, jammer.
Tijdens normaal gebruik heb ik zo goed als geen batt. drain.

• Bert G
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 11-04-2013
Ook ik had na de upgrade geregeld last van spontane reboots en hangend opstartscherm. De upgrade had ik uitgevoerd na eerst al mij apps via "Back-up toepassing" naar de sd-card te hebben verplaatst. Daarna zijn via dezelfde weg terug alle apps weer teruggezet. En zoals gezegd kreeg ik daarna de reboot-problemen, en ook mijn email werkte niet goed.
Op dit forum las ik ergens als mogelijke oplossing iets over het terugzetten naar fabrieksinstellingen en daarna de te gebruiken apps niet terug te halen van de sc-card, maar helemaal schoon te downloaden en installeren vanuit de Market. Dat heb ik na vele dagen ergernis dus maar gedaan. Het was even werk, maar mijn Asus TF loopt sindsdien al een aantal dagen als een trein, zoals het hoort en zonder problemen!!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Clonehunter par excellence

Ik heb met ICS tot nu toe geen van de crashes, reboots etc gehad, alleen heeft mijn B50 wel last van batterydrain. Ik ben een paar dagen weggeweest, toen ik woensdagochtend weg ging was het tablet (99%) - dock (iets van 60%), tablet helemaal uitgezet, en toen ik terugkwam vrijdagavond was het tablet 30%, dock 20%.

Dat had ik met HC niet.

gambieter wijzigde deze reactie 03-03-2012 14:00 (5%)

HTC Desire Z of Blackberry Torch 9810 kopen? Zie V&A: http://bit.ly/MXfgeb en http://bit.ly/1g9R2ZG

• algoman
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 08:30
En stukje terug las ik een tip om in de setings "opties voor de ontwikelaar" de 2d rendering door de gpu te laten uitvoeren en inderdaad dat was een goude tip. Nu gaat het schakelen tussen schermen stukken beter.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

quote:
gambieter schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:59:
Ik heb met ICS tot nu toe geen van de crashes, reboots etc gehad,
F*ck, Murphy strikes again... :( . Hij is in een bootloop gegaan, en komt daar niet meer uit. :'(

pfff, uiteindelijk met de volumedown in de recovery mode gekomen, en een normale reboot gehad. Dat belooft weinig goeds.

gambieter wijzigde deze reactie 03-03-2012 15:08 (18%)

HTC Desire Z of Blackberry Torch 9810 kopen? Zie V&A: http://bit.ly/MXfgeb en http://bit.ly/1g9R2ZG

• 1967DonLeon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14-08-2012
Tussen alle update perikelen, een probleem dat ik ervaar.
Ik probeer mijn t-mobile usb internet stick op mijn EEE Pad te gebruiken, helaas lukt dit niet. Is dit op een of andere manier afgeschermd? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ervaren en is er misschien een oplossing voor?
Een tevreden EEE Pad B70 gebruiker

• gerarends
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 08-01-2013
Na een week geouwehoer met de DMClient melding verschillende keren terug zetten van fabrieksinstellingen en enkele hard resets, wat contact met Asus (wat ook niets oploste) is het vandaag ineens gelukt na weer een hard reset. Mijn TF heeft nu ook ICS. Tot nu toe heeft hij wel 1 keer spontaan gereboot maar verder gaat het lekker. Maar eens even aankijken.

edit: eerst kon je instellen dat je websites als een desktop benadert en niet als een mobiel. Kan ik dat hier ook instellen? Ik dacht dat ik het al voorbij heb zien komen maar kan het niet meer vinden.

gerarends wijzigde deze reactie 03-03-2012 18:46 (22%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Als ik naar de recovery ga, dan denkt 'ie even na en laat dan een Android zien die op zijn rug ligt, met het buikpaneel open en met een rode driehoek met uitroepteken erin. Google geeft me niet meer dan dat iemand anders dat ook heeft.

Het tablet boot wel normaal, ik ga toch maar even een reset naar stock doen.

• jobr
  • Laatst online: 15-04 19:06
quote:
1967DonLeon schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:22:
Tussen alle update perikelen, een probleem dat ik ervaar.
Ik probeer mijn t-mobile usb internet stick op mijn EEE Pad te gebruiken, helaas lukt dit niet. Is dit op een of andere manier afgeschermd? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ervaren en is er misschien een oplossing voor?
Een tevreden EEE Pad B70 gebruiker
Drivers zijn standaard niet aanwezig.
Kijk hier maar eens
Weet niet of dat ook nog met ICS werkt.

• wouter.u
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-03 17:08
Zijn ze ondertussen al bezig met ICS te verspreiden naar de Transformers in Belgie ?
Ik heb alvast nog geen update zien verschijnen... :-(

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

quote:
wouter.u schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:11:
Zijn ze ondertussen al bezig met ICS te verspreiden naar de Transformers in Belgie ?
Ik heb alvast nog geen update zien verschijnen... :-(
Gezien alle problemen met ICS denk ik dat je daar eerlijk gezegd niet echt rouwig om hoeft te zijn... Ik had achteraf bekeken liever gewacht tot de volgende update ipv dat ik deze eerste versie van ICS had binnengehaald... Kwam net thuis en toen stond ie ook op een vastgelopen opstartscherm, zoals bij velen anderen in dit topic.

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

• Crypter
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 08:32
quote:
jasjenl schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:23:
[...]

Gezien alle problemen met ICS denk ik dat je daar eerlijk gezegd niet echt rouwig om hoeft te zijn... Ik had achteraf bekeken liever gewacht tot de volgende update ipv dat ik deze eerste versie van ICS had binnengehaald... Kwam net thuis en toen stond ie ook op een vastgelopen opstartscherm, zoals bij velen anderen in dit topic.
Nergens last van (helaas?) ik draai al even de Revolver ROM... deze draait bij mij als een zonnetje... afgezien dat ik hem eens in de 2 a 3 dagen opnieuw moet booten.. maar ja, das ook niet echt een probleem.

Etuuuuuh!

• Loekie
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
quote:
[...]

Op wat kleine probleempjes met de 'verkenner' na heb ik geen enkel probleem met ICS, wat voor problemen zouden er spelen dan?

specs

• b32
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 01-04 12:03
quote:
Loekie schreef op zondag 04 maart 2012 @ 01:29:
[...]

Op wat kleine probleempjes met de 'verkenner' na heb ik geen enkel probleem met ICS, wat voor problemen zouden er spelen dan?
De afgelopen pagina's (en vele internetfora) staan vol met:
- Random reboots
- Hangende opstartschermen
- Sleep of deaths
- Battery drains

Helaas ondervind ik die sleep of deaths ook. Bij mij werkte de vorige versie perfect op een enkele crash van de browser na, nu mag ik willekeurig per dag een aantal keer de tablet opnieuw opstarten (als 'ie al wil) omdat hij niet meer uit de sleepmode komt.

• Anton.net
quote:
[...]

ik kan je wel gelijk geven, maar toch ben ik blij dat ik nu 4.0 heb, ok, deze morgen werd ik weer wakker met een boot,
maar op honeycomb was alles zoveel trager en alles crashte om de minuut,
ik hoop echt dat ze met 5.0 wachten, en eerst een goede en perfect werkende 4 maken,
als je kijkt naar ios, daar komt er ieder jaar 1 nieuwe bijna perfect werkende versie uit, terwijl android altijd maar iets ontwikkeld, dat uitbrengt, dan zijn ze al aan de volgende android versie bezig, en pas daarna komt een update voor de vorige versie waarin er geen fouten meer zitten

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

Smarron

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

10K!

quote:
b32 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 08:13:
[...]

De afgelopen pagina's (en vele internetfora) staan vol met:
- Random reboots
- Hangende opstartschermen
- Sleep of deaths
- Battery drains

Helaas ondervind ik die sleep of deaths ook. Bij mij werkte de vorige versie perfect op een enkele crash van de browser na, nu mag ik willekeurig per dag een aantal keer de tablet opnieuw opstarten (als 'ie al wil) omdat hij niet meer uit de sleepmode komt.
Uiteraard zijn dit bekende problemen, maar je hoort het uiteraard meestal als er klachten zijn. Mensen die geen problemen hebben laten dat vaak niet horen, alhoewel ik die hier gelukkig ook wel lees.

Ik heb werkelijk waar dus geen enkel probleem ervaren na 9 dagen. Direct na het flashen (vorige week vrijdagavond) heb ik 1 reboot gehad, maar dat was dus echt in het begin. Sindsdien heb ik de tablet denk ik 2x zelf opnieuw opgestart. Geen problemen met reboots en ook niet met vreemde batterydrains.

Ik kom dan van een custom rom (Prime van Roach) af en via CWM heb ik eerst alle data gewist, van dalvik cache tot battery stats. Wellicht heeft dat wel geholpen. Ik lees dan redelijk wat problemen die naar boven komen door rom upgrades of niet wissen van data (Klopt ook niet helemaal voor een aantal, maar ik denk dat het wel van invloed is geweest).

Vrijwel alle minpunten die aanwezig waren in HC zijn verholpen. Hij is onwijs snel, scrollen gaat heerlijk, geen lags meer en de nieuwe functies vind ik echt een aanvulling. Ik ben er dus echt onwijs blij mee.

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Asus MemoPad HD7=- -=Asus Transformer TF101=- -=Samsung Galaxy S4=- -=Nikon D5100=-

• The Wizard
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:09
Met HC heb ik nooit problemen gehad, maar met de ICS update is ook hier het bekende drama van reboots, sleep of deaths enz. Ook alles gewiped na de update, geen effect.

ICS werkt goed, maar ik wil wel een stabiele tablet, ik ga liever terug naar HC dat stabiel is, dan een instabiele ICS.

Er zijn in verhouding veel meer klachten dan bij HC, dus ik denk dat het wel een goed beeld geeft van de huidige problemen.

Voor alle relevante informatie over de uitrol van 4G in Nederland: www.4gmasten.nl

• John_Otters
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14-12-2013
quote:
LordHades schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:26:
[...]

Ik heb de update inderdaad ook nog niet aangeboden gehad (geprobeerd sinds 29-02). En er gaat inderdaad op een aantal fora het gerucht dat de OTA on hold staat. Maar niemand blijkt het te kunnen bevestigen. En geen woord van ASUS. Toch wel het grootste minpunt wat mij betreft, dat gebrek aan communicatie. 8)7

De TB blijkt trouwens al wel uit te zijn, getuige de download site van ASUS

• jeup43
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 09-03 11:08
nu al drie dagen ICS, werkt bij mij super snel.
1 keer FactR gedaan en daarna geen problemen, ik werk zonder dock.

maar we gaan ons al opmaken voor weer een update!!!
Asus is de eerste weer zo te zien.

http://www.techradar.com/...e-first-from-asus-1068276

• Shodan
Pfff Laat ze eerst maar eens de problemen in ICS oplossen. Jaja, niet iedereen heeft er kennelijk last van, maar velen wel. Reboots zo af en toe en flash 720p playback in ICS+ browser, (werkt alleen goed in Opera lijkt) youtube-app HD playback...

Maar inderdaad als het allemaal eindelijk opgelost is, is ICS wel erg fijn. Veel vloeiender en eindelijk kan ik hier in dit veld typen zonder lag!

Shodan wijzigde deze reactie 04-03-2012 11:16 (23%)

• kwaazaar
  • Laatst online: 15-04 14:15
Ik heb ook weer een reboot gehad. Vorige reboot is toch alweer een dag of 5 geleden.

Daarnaast synced de agenda niet goed met Exchange, werkt Wordfeud niet meer en crasht Google Maps ook enkele seconden na het opstarten.

Ik hoop wel dat Asus de TF101 prioriteit blijft geven en niet zelf de indruk had dat ze er na de ICS update voorgoed mee klaar waren...

• motormar1
  • Laatst online: 25-04-2013
Assasins creed op asus eee pad???

Weet iemand of je assasins op je eee pad kan spelen??

Alvast bedankt Mar

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:25

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

quote:
motormar1 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:52:
Assasins creed op asus eee pad???

Weet iemand of je assasins op je eee pad kan spelen??

Alvast bedankt Mar
Vreemd idee.. Misschien zelf eens in de Market kijken? :|

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

• motormar1
  • Laatst online: 25-04-2013
quote:
_Dune_ schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:39:
[...]

Vreemd idee.. Misschien zelf eens in de Market kijken? :|
Daar staat hij niet in maar je kan ook spellen buiten de markt om spelen maar assasins is nog niet gelukt.

Maar toch bedankt

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:04

AW_Bos

Lente :-)

Ik heb last (of het door ICS komt, weet ik niet) dat video-files die ik op mijn ASUS zet, dat die te snel afgespeeld worden. Iemand enig idee hoe dit komt?

Het zijn AVI-files? Ik heb al diverse players geprobeerd, waaronder de standaard speler, de Real Player en de MX Player (+codec). Iemand een idee of mensen die hier ook last van hebben?

Meer weten over het spoor en de treinen? Treinenweb
Meepraten over het spoor en de treinen? Treinenweb Forum

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Nou, de mijne lijkt nu echt dood te zijn :(

Hing op het opstartscherm, reboot lukte uiteindelijk, deed het weer normaal (maar met batterij <25%), maar na uitzetten gaat 'ie niet meer aan. Kilo Utrecht Tango, dat wordt een gevalletje garantie.
quote:
AW_Bos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:21:
Het zijn AVI-files? Ik heb al diverse players geprobeerd, waaronder de standaard speler, de Real Player en de MX Player (+codec). Iemand een idee of mensen die hier ook last van hebben?
AVI files werken gewoon niet lekker, had ik ook last van. Enige oplossing was hercoderen tot MP4, staat in dit of vorige topic hoe (met Handbrake).

gambieter wijzigde deze reactie 04-03-2012 13:52 (47%)

• Katsunami
  • Niet online
De TF101 van mijn pa is hier ook onstabiel sinds de update. Ik weet niet of het nuttig is een reset uit te voeren, omdat het tablet al stock *is*. Het enige dat er extra op staat is Opera en de Ziggo app. (Pa gebruikt alleen Internet en Youtube en de Ziggo TV app.)

Heeft iemand al iets kunnen vinden over een update betreffende deze problemen?

Katsunami wijzigde deze reactie 04-03-2012 13:53 (17%)

• BabyXL
quote:
Katsunami schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:52:
De TF101 van mijn pa is hier ook onstabiel sinds de update. Ik weet niet of het nuttig is een reset uit te voeren, omdat het tablet al stock *is*. Het enige dat er extra op staat is Opera en de Ziggo app. (Pa gebruikt alleen Internet en Youtube en de Ziggo TV app.)

Heeft iemand al iets kunnen vinden over een update betreffende deze problemen?
De enige echte oplossing is wipen zover ik weet.

En omdat je tablet al stock is, maakt het niet uit om het alsnog te proberen toch? (Stock heeft er trouwens niets mee te maken, ik vermoed dat er oude data van het vorige OS in de weg zit ergens - samen met incompatibel apps).

• eisbaer
quote:
AW_Bos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:21:
Ik heb last (of het door ICS komt, weet ik niet) dat video-files die ik op mijn ASUS zet, dat die te snel afgespeeld worden. Iemand enig idee hoe dit komt?

Heb je BSplayer lite al geprobeerd? Daar heb ik tot nu toe de beste ervaringen mee.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

quote:
BabyXL schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:30:
[...]

En omdat je tablet al stock is, maakt het niet uit om het alsnog te proberen toch? (Stock heeft er trouwens niets mee te maken, ik vermoed dat er oude data van het vorige OS in de weg zit ergens - samen met incompatibel apps).
En wat ik uit diverse ervaringen uit dit topic opmaak is dat wipen ook geen oplossing biedt, want een aantal mensen hebben nog steeds dezelfde problemen na een factory reset. Vooralsnog is er dus nog geen echte oplossing, het is wachten tot Asus met een nieuwe update komt.

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:01

MegaTronics

Een fabrieksreset heeft de battery drain hier niet opgelost. Het wachten is op een update van Asus.

Is dit beleid of is hier over nagedacht?

• Baddie09
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 02-04 09:45
quote:
Smarron schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:32:
[...]
Uiteraard zijn dit bekende problemen, maar je hoort het uiteraard meestal als er klachten zijn. Mensen die geen problemen hebben laten dat vaak niet horen, alhoewel ik die hier gelukkig ook wel lees.

Ik heb werkelijk waar dus geen enkel probleem ervaren na 9 dagen. Direct na het flashen (vorige week vrijdagavond) heb ik 1 reboot gehad, maar dat was dus echt in het begin. Sindsdien heb ik de tablet denk ik 2x zelf opnieuw opgestart. Geen problemen met reboots en ook niet met vreemde batterydrains.
Ik was (en ben op zich nog steeds) een gelukkige ICS gebruiker. Helaas heb ik sinds gisteren ook last van spontane reboots en opstart problemen. Ik denk dat het iets te maken heeft gehad met geupdate apps. Ik heb er een boel geupdate (zonder te kijken welke het waren). Daarna ging het mis, maar alleen als het scherm uit staat, ik heb geen last van crashes als hij aan staat.

Nu maar hopen op een fix.

• Kiswum
  • Laatst online: 08:08

Kiswum

3975Wp, 15 Yingli O/W

Hier een redelijk tevreden gebruiker van ICS op een tf101 B50. De opstarttijd is langer en Opera valt uit als je op tweakers een artikel opent waar een filmpje op staat. Met name de reviews vallen hierdoor uit.

Volg me nu ook op Facebook | Xiaomi Hongmi, Mi2 en Parrot Asteroid Smart | De reviews zijn hier te vinden

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

quote:
Kiswum schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:55:
Hier een redelijk tevreden gebruiker van ICS op een tf101 B50. De opstarttijd is langer en Opera valt uit als je op tweakers een artikel opent waar een filmpje op staat. Met name de reviews vallen hierdoor uit.
Ik heb ook een B50 en de problemen zijn er weer sinds ik Opera (mobile) erop had staan. Die ga ik er voorlopig even niet op zetten, dan maar Dolphin HD of zo.

Hij doet het voorlopig weer, heb weer een reset gedaan. Eigenlijk zou ik best wel weer HC3.2 terug zetten, ondanks de nadelen van de stock browser van die versie.

• 7o9
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
BabyXL schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Onzin. Dit is geen oplossing. Er zijn diverse aanwijzingen dat de instabiliteit komt door problemen met drivers.

Je kunt wipen / factory resetten wat je wilt, daarmee heb je nog steeds hetzelfde problematische OS.

De enige echte oplossing is wachten tot Asus een update doet die beter werkt.

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 09:28
Ik was aan het overwegen om te wipen. Maar dan is dus de vraag: zijn er gebruikers die na het wipen helemaal geen last meer hebben van reboots?

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:04

AW_Bos

Lente :-)

quote:
eisbaer schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Heb je BSplayer lite al geprobeerd? Daar heb ik tot nu toe de beste ervaringen mee.
Deze werkt perfect. Waarom de andere niet goed werkt is mij verder een raadsel.
Bedankt...

Meer weten over het spoor en de treinen? Treinenweb
Meepraten over het spoor en de treinen? Treinenweb Forum

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 25-01 20:09
quote:
Kiswum schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:55:
Hier idem. Héééél irritant dat Opera uitvalt bij Tweakers!!

Verder zie ik wel toekomst in/met ICS, maar nu nog de (hangende) reboot (2x gehad) en de batterij drain (1x opgemerkt) oplossen en ik ben direct tevreden.

• Anton.net
ik snap eigenlijk niet hoe de reboots kunnen stoppen door een factory reset, je behoud toch nog altijd dezelfde software,
ik denk dat we idd gewoon moeten wachten op een update,

zijn deze reboots eigenlijk ook bij andere apparaten met android 4.0? ligt het aan android, of ligt het aan asus?

• technodad
  • Laatst online: 20-01 17:40
Random reboot of nexus with Android 4

dannypo

Hi My nexus boots randomly several times a day. However, I noticed that as long as the

Level 1 1/19/12

charging cable is connected this never happens ! This strengthens the point someone made in a post saying that the problem has something to do with the power management. Regards

• VanStino
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 09-04 18:47
quote:
Anton.net schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:52:
ik snap eigenlijk niet hoe de reboots kunnen stoppen door een factory reset, je behoud toch nog altijd dezelfde software,

zijn deze reboots eigenlijk ook bij andere apparaten met android 4.0? ligt het aan android, of ligt het aan asus?
Naar wat ik op XDA en andere forums lees ligt het vooral aan gedateerde nVidia-drivers. De nieuwe zijn op komst maar laten wat op zich wachten.

• msmilde
  • Laatst online: 15-03 20:34
Ik had eerst niet zo veel last van reboots, maar het wordt de laatste dagen steeds erger.. B50 met stock rom.

Heeft die aanpassing in build.prop nog enig effect??

• D-e-n
quote:
VanStino schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:32:
[...]

Naar wat ik op XDA en andere forums lees ligt het vooral aan gedateerde nVidia-drivers. De nieuwe zijn op komst maar laten wat op zich wachten.
Dat verklaart in ieder geval de haperingen bij 720p films (bij zowel BS, MX, Dice als Mobo player). Reboots, haperingen: ik weet niet of die nadelen worden goedgemaakt door het verdwenen zijn van de lag. Als ik dit geweten had...

• F0nz0
quote:
msmilde schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:53:
Ik had eerst niet zo veel last van reboots, maar het wordt de laatste dagen steeds erger.. B50 met stock rom.

Heeft die aanpassing in build.prop nog enig effect??
Nee, twee reboot sinds de aanpassing.

• lonegunner
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04-04 02:07
hebben jullie die update naar android 4 gewoon via update gedaan of via custem roms, want sta nog steeds op 3.2.1 of zoiets.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

quote:
lonegunner schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:15:
hebben jullie die update naar android 4 gewoon via update gedaan of via custem roms, want sta nog steeds op 3.2.1 of zoiets.
Gewoon via update, maar voor bepaalde versies is ie nog niet uit (dat geldt in ieder geval voor de Belgische).

• BabyXL
quote:
jasjenl schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:37:
[...]

En wat ik uit diverse ervaringen uit dit topic opmaak is dat wipen ook geen oplossing biedt, want een aantal mensen hebben nog steeds dezelfde problemen na een factory reset. Vooralsnog is er dus nog geen echte oplossing, het is wachten tot Asus met een nieuwe update komt.
Tja.. Tot die tijd ben ik terug naar HC (Revolver). :(

• D-e-n
Wat is het voordeel van Revolver HC boven de stock HC?

• F0nz0
quote:
D-e-n schreef op maandag 05 maart 2012 @ 07:19:
Wat is het voordeel van Revolver HC boven de stock HC?
Tweaks en de mogelijkheid om updates en upgrades (o.a. kernels, themes) te flashen met de Revolver Parts app vanuit het OS.

----

Android 4.0.4 is uit:
http://www.xda-developers...us-gets-ics-4-0-4-update/

• Baddie09
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 02-04 09:45
Wellicht kan iemand mij helpen met het volgende. Ik voreg mij af of je de adapter van de TF101 kunt gebruiken voor het opladen van andere apparaten (bijv m'n telefoon). Ik wil voor mijn vakantie eigenlijk maar één lader meenemen, maar ik ben bang dat de hogere voltage van de lader mijn telefoon en e-reader doorbrand.

Iemand een idee of dit mogelijk is?

• RoloTomassie
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 05-11-2013
quote:
Anton.net schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:52:

Ligt aan Asus. Zij hebben blijkbaar ICS verkeerd geimplementeerd. Mijn Samsung Galaxy nexus met Android 4.0.2. ( dus met een mindere build) draait als een zonnetje.

• F0nz0
quote:
[b][message=37794365,noline]
Iemand een idee of dit mogelijk is?
Ja, dat kan.

--------------------------------------------------------------------------------

@RoloTomassie: Je kunt je Nexus nu updaten naar 4.0.4.

F0nz0 wijzigde deze reactie 05-03-2012 09:53 (41%)

• patrick56
  • Laatst online: 02-09-2013
hello mensen, heeft er iemand last met het bijvoegen van bladwijzers met de originele browser...verwijderen gaat , maar bijvoegen niet meer sinds ICS

• pimjai
  • Laatst online: 29-03 19:56
in de url balk staat een sterretje, als je daarop drukt kun je een bladwijzer toevoegen.

• nostradamus99
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 27-03 14:37
Ik zit ook nog op v 3.2.1 maar ik heb tot nu toe ook 2 keer meegemaakt (waaronder afgelopen weekend) dat mij tf uit stond terwijl deze aangesloten stond op de poweradapter.(had de tablet de hele week niet gebruikt vanwege werk dus m'n verbazing was ook groot dat het ding niet wilde reageren toen ik snel wat moest opzoeken :(
Wanneer ik 'm dan weer opstartte was de accu gewoon 100% vol, ik heb alleen geen idee of dit "spontaan uit" staan nu komt door een hardware of software probleem. Een softwarematig issue kan ik mee leven maar een hw probleem vind ik een stuk erger..

Nog meer mensen met dit probleem die ook nog op v 3.2.1 zitten..? Ik heb een tf101 uit de laatste batch dacht ik (degene die verkocht is vlak voor het uitkomen van de prime.)

nostradamus99 wijzigde deze reactie 05-03-2012 11:43 (7%)

share the knowledge, share the power..!

Pagina: 1 ... 30 ... 50 Laatste