Bericht gehad van Asus, mijn TF 101 kan niet gerepareerd worden:
"Geachte heer/mevrouw
De volgende reparatie kan niet binnen de gestelde termijn worden gerepareerd:
RMA Nummer: NLXXXXXXX
Serie Nummer: B8OXXXXXX
Wij kunnen u daarom een andere oplossing aanbieden.
U kunt een deel van uw geld terug kan krijgen (creditatie). Het bedrag wat u terug kan krijgen ligt aan de leeftijd van uw notebook. Wij kijken naar wat de distributeur heeft betaald en storten daar een bepaald percentage van terug aan de distributeur. De distributeur zal dan het bedrag overmaken naar de winkel waar u de notebook gekocht heeft. Bij de winkel kunt u dan een nieuwe notebook uitzoeken.
Leeftijd tegenover percentage.
0-6 maand oud 100%
**Een kopie van de factuur is vereist indien u voor creditatie kiest**
De procestijd waar u rekening mee moet houden bij terugbetaling is 20 dagen.
Overigens willen wij u er op attenderen dat als u met de bovenstaande optie akkoord gaat, u uw orginele product niet meer terugkrijgt. De gegevens die op dit product staan moet u helaas als verloren beschouwen.
Let op, uw reparatie is stop gezet en we wachten op uw antwoord. Mochten we binnen 7 dagen nog geen antwoord van u ontvangen hebben zal het notebook gecrediteerd worden."
Nu zit ik wel met een aantal vragen, die ik hun maar heb gevraagd:
Wat is er precies aan de hand met mijn TF101 wat er voor zorgt dat hij niet gerepareerd kan worden?
Ik wil graag weer een TF101 16GB in de kleur Brons omdat ik een docking station heb in dezelfde kleur (die ik bij een andere webwinkel heb gekocht).
Wat nu als dat niet meer te krijgen valt? Dan zit ik met een docking station in de kleur brons en een andere kleur TF101 (als ik al een exemplaar op de kop kan tikken want volgens mij zijn de TF101's EOL).
Het apparaat is buiten mijn schuld al 3 keer retour gegaan en ik heb er minder gebruik van kunnen maken dan dat hij in reparatie was....
Nu boeken ze als ik hiermee akkoord ga het geld via de distributeur naar de winkel waar hij vandaan komt dat gaat 20 dagen kosten.... en die TF101 valt niet meer te krijgen...
What to do?