Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
jasjenl schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:36:
[...]

Gewoon via update, maar voor bepaalde versies is ie nog niet uit (dat geldt in ieder geval voor de Belgische).
Ik ben voor het eerst blij dat ik de belgische versie BT heb. _/-\o_
Normaal balen als je achter de feiten aanhobbelt maar nu niet :+
Gelukkig nog geen update gedaan (gekregen). :X
En zal ook niet gaan updaten,
Nu werkt de tf perfect met 3.2.1 maar ICS komt er voorlopig NIET op! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Lucky bastard ;) Achja binnenkort op vakantie. Als de problemen na 3 weken er nog steeds zijn zet ik revolver er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:07
Ik kreeg na een RMA aanvraag voor de random reboots en spontaan uitvallen met boot loops de volgende reactie van Asus, ik ga vanmiddag even bellen met het aangegeven nummer, ik heb namelijk al een wipe uitgevoerd, de problemen blijven helaas bestaan.
Geachte Klant,

Onze technicus heeft uw aanvraag geweigerd omdat dit probleem opgelost kan worden door een reset (wipe data) uit te voeren.

Graag willen wij u verzoeken om de Transformer compleet uit te schakelen en alle sd kaarten eruit te halen. Daarna drukt u de POWER + VOLUME DOWN knop lang in. Nu komt er een melding in beeld dat u 5 seconden dient te wachten. Wanneer u dan de melding wipe data ziet staan dient u de volume up button te drukken. Dan wordt het systeem gewist en dient dit probleem opgelost te zijn.

Mocht u hierover vragen hebben kunt u contact opnemen met onze helpdesk op telefoonnummer: NL: 0591-570290 BE: 078-150231.

Met vriendelijke groet,

ASUS Holland B.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:27
Ben héél benieuwd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook heel benieuwd. Ik heb namelijk geen zin om een wipe uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Wipe Data zal het probleem niet oplossen, dat gaf dragoncry al aan. Bespaar je dus de moeite.

Vreemd dat Asus in het bericht niet gewoon aangeeft dat hun ICS uitrol fouten bevat en dat er wordt gewerkt aan een update (waarschijnlijk Nvidia drivers?). Nu word je met een methode opgezadeld die 1) geen oplossing biedt en 2) al je data wist (een gemiddelde gebruiker zal echt niet weten hoe een fatsoenlijke back up te maken).

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Asus geeft aan deze rest uit te moeten voeren zonder sd-kaart in het app, ik heb hem gewiped met sd-kaart in het app. kan me niet voorstellen dat dit het probleem is maar zal vanmiddag voor ik asus bel eerst nog even een keer wipen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Bij een data wipe wordt alleen de interne storage gewist en niet een externe geheugenkaart. Athans dat is het geval bij een data wipe in CWM om custom roms te installeren. Ik heb meerdere ICS roms geprobeerd de afgelopen weken en elke keer een wipe gedaan. Nog steeds reboots, maar het is wel beperkt tot 2 in de afgelopen drie dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
NIK0 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:42:
Ik zit ook nog op v 3.2.1 maar ik heb tot nu toe ook 2 keer meegemaakt (waaronder afgelopen weekend) dat mij tf uit stond terwijl deze aangesloten stond op de poweradapter.(had de tablet de hele week niet gebruikt vanwege werk dus m'n verbazing was ook groot dat het ding niet wilde reageren toen ik snel wat moest opzoeken :(
Wanneer ik 'm dan weer opstartte was de accu gewoon 100% vol, ik heb alleen geen idee of dit "spontaan uit" staan nu komt door een hardware of software probleem. Een softwarematig issue kan ik mee leven maar een hw probleem vind ik een stuk erger..

Nog meer mensen met dit probleem die ook nog op v 3.2.1 zitten..? Ik heb een tf101 uit de laatste batch dacht ik (degene die verkocht is vlak voor het uitkomen van de prime.)
Ik heb dit probleem helaas ook gehad met HC. Nu nog steeds met ICS.

Als ik bijv. de dock en tablet volledig heb opgeladen dan is na een dag mijn dock alweer leeg en staat mijn tablet ineens uit. Het lijkt of hij hem dus eerst leegtrekt en daarna uitzet. Als ik mijn tablet dan weer aanzet heeft deze nog maar iets van 80%, terwijl het dock helemaal leeg is. Heel raar en ik weet ook niet wat ik nu moet doen. RMA? Ik ben benieuwd naar de oplossing van het wipen, wat dragoncry nu gaat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:42
seeKo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:17:
[...]

Ik heb dit probleem helaas ook gehad met HC. Nu nog steeds met ICS.

Als ik bijv. de dock en tablet volledig heb opgeladen dan is na een dag mijn dock alweer leeg en staat mijn tablet ineens uit. Het lijkt of hij hem dus eerst leegtrekt en daarna uitzet. Als ik mijn tablet dan weer aanzet heeft deze nog maar iets van 80%, terwijl het dock helemaal leeg is. Heel raar en ik weet ook niet wat ik nu moet doen. RMA? Ik ben benieuwd naar de oplossing van het wipen, wat dragoncry nu gaat proberen.
Ja ik baal er echt van, ik vraag me af of RMA helpt..je bent dat ding een tijd kwijt en wat krijg je ervoor terug dezelfde "gerepareerd" of een ander model uit een oudere batch die opgeknapt is...

Member of the Ukraine IT Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb na een maand gesteggel met ASUS eindelijk mijn TF101 terug van RMA. Aangezien ik een B50 heb die normaal gesproken in de eerste batch updates zat wilde ik lekker gaan updaten naar ICS (ondanks de gemelde issues). Helaas... geen updates beschikbaar.

Enige pagina's terug staat een link naar een site hoe je handmatig zou moeten updaten. Ik heb dit geprobeerd te doen maar helaas werkt dit voor mij niet.

Ik download de WW zipfile van de Asus site en wanneer ik deze uitpak staat daar een andere ZIP in. Ik heb op advies van ASUS een ASUS folder op de sdcard aangemaakt en daar de zip en de bestanden die in de zip staan uitgepakt. Daarna heb ik de SD card uit mijn TF101 gedaan en er opnieuw ingedaan. Helaas: Geen roep om nieuwe update.
Wat doe ik verkeerd of kan iemand mij vertellen hoe ik de update wel geïnstalleerd kan krijgen?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Heb factory reset gedaan en alle apps verwijderd: dit heeft tot nu toe tot geen reboots geleid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Hallo,

Ik heb na de update van Android 4.0 alleen maar problemen.

- reboot de heletijd ( vooral als na de nacht )
- loopt vaak vast

Ik heb op de achtergrond lopen:

- App locker
- Avast virus scanner
- Tablet CPU Usage Monitor

Iemand een idee?

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Vincent227 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:45:
Hallo,

Ik heb na de update van Android 4.0 alleen maar problemen.

- reboot de heletijd ( vooral als na de nacht )
- loopt vaak vast

Ik heb op de achtergrond lopen:

- App locker
- Avast virus scanner
- Tablet CPU Usage Monitor

Iemand een idee?
Heb je dit topic wel gelezen? Bijna iedereen heeft last van dit soort issues met ICS op de TF, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
jasjenl schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:09:
[...]

Heb je dit topic wel gelezen? Bijna iedereen heeft last van dit soort issues met ICS op de TF, helaas.
Ik heb tot nu toe niet zo heel veel last gehad. SInds ICS uit is via automatische uodate heb ik 1x een reboot gehad en 1x dat ie vastliep toen ik hem uit slaapstand haalde. Wel heb ik last van battery drain en dual battery widget geeft soms vreemde grafiek weer. Ook heb ik dat de browser soms traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
dragoncry schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:12:
Asus geeft aan deze reset uit te moeten voeren zonder sd-kaart in het app, ik heb hem gewiped met sd-kaart in het app. kan me niet voorstellen dat dit het probleem is maar zal vanmiddag voor ik asus bel eerst nog even een keer wipen..
Ok, dus gewiped zonder SD-kaart, bevindingen tot nu toe :
  • Geen spontane reboots (tot nu toe, , Ongev. 7 uur actief)
  • Geen vastlopers (tot nu toe, Ongev. 7 uur actief)
  • Apps draaien soepeler, opstarten duurt wel wat langer dan voorheen
  • Battarij status klopt weer (app geeft geloofwaardige resterende accutijd)
Dus voor een Asus TF101 versie B06 lijkt dit tot nu toe te werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
dragoncry schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:34:
[...]

Ok, dus gewiped zonder SD-kaart, bevindingen tot nu toe :
  • Geen spontane reboots (tot nu toe, , Ongev. 7 uur actief)
  • Geen vastlopers (tot nu toe, Ongev. 7 uur actief)
  • Apps draaien soepeler, opstarten duurt wel wat langer dan voorheen
  • Battarij status klopt weer (app geeft geloofwaardige resterende accutijd)
Dus voor een Asus TF101 versie B06 lijkt dit tot nu toe te werken....
Ik had in het begin van de update ook 3 dagen geen reboots, daarna 2x per dag, alleen na het inklappen van het dock, daarna 4 dagen niets aan de hand, en nu moest ik weer opnieuw opstarten.
Het lijkt mij erop dat als de tablet geladen word er geen problemen zijn, maar als de dock leeg is, en de tablet niet oplaad, dat je dan wel reboot problemen krijgt.
Ik hoop dat ASUS snel met een update komt. In het verleden, heb zelf een B40 tablet en dock, zijn ze t.o.v. andere fabrikanten wel heel erg snel geweest met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:34
Ik keek net is bij data gebruik, en zag dat google+ 140mb heeft verstookt in 1,5dag tijd.( verse instal van ics) Iemand enig idee wat die app doet? Ik heb de app nog nooit geopend.

[Edit]

Fijn.hij synced dus automatisch alle picasa fotos naar g+.

[ Voor 16% gewijzigd door DrNizeGuy op 05-03-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:05
DrNizeGuy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:17:
Ik keek net is bij data gebruik, en zag dat google+ 140mb heeft verstookt in 1,5dag tijd.( verse instal van ics) Iemand enig idee wat die app doet? Ik heb de app nog nooit geopend.
Standaard staat aan dat hij de foto's van je camera upload naar google+ (of picasa ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Blijkbaar heb je een Google+ account (de tegenhanger van Facebook) aangemaakt bij de eerste setup in ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, dubbelpost.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
KoekjevanLU schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:27:
[...]

Standaard staat aan dat hij de foto's van je camera upload naar google+ (of picasa ofzo).
Ik gebruikk sinds kort daar liever Dropbox voor, omdat die applicatie de foto's en filmpjes in originele resolutie upload. Google+ doet iig de foto's in lage resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Nee ik heb dat google+ nog nooit gebruikt wist geeneens dat ik het had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Werkt bij jullie de 3 voor 12 luisterpaal app van de VPRO nog fatsoenlijk? Bij mij wordt elk nummer na een paar seconden afgekapt en skipt ie één of meer nummers verder. Vóór ICS werkte deze app nog wel gewoon goed op mijn telefoon (Galaxy S met 2.3.6) ook geen problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
DrNizeGuy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:30:
Nee ik heb dat google+ nog nooit gebruikt wist geeneens dat ik het had.
ik heb het er zelf ooit opgezet met Honnycomb, blijkbaar krijg je die app erbij bij 4.0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrNizeGuy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:17:
[Edit]

Fijn.hij synced dus automatisch alle picasa fotos naar g+.
Fijn als je dat niet beseft. Zat er nog schokkend materiaal tussen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:31:
[...]

Fijn als je dat niet beseft. Zat er nog schokkend materiaal tussen? :)
_O-
houd je zogenaamd netjes ;)

[ Voor 6% gewijzigd door xippie op 05-03-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Tsja, wat is schokkend :p
Vind het iig wel een rare gang van zaken. Stel nou dat er wel wat pikants ;) tussen zit? Staat dat dus meteen daarop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
DrNizeGuy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:35:
Tsja, wat is schokkend :p
Vind het iig wel een rare gang van zaken. Stel nou dat er wel wat pikants ;) tussen zit? Staat dat dus meteen daarop!
het staat erop, maar je moet zelf nog de foto's door plaatsen voordat iemand ze kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De wipe (en het niet installeren van Opera) heeft tot nu toe gewerkt :geen reboot, geen drain. Langzaam maar zeker ga ik extra apps installeren...

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 05-03-2012 22:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gambieter Heb je de Asus wipe methode gedaan?

-edit op het moment dat ik dit typ op m'n pc, reboot de Transformer. Scary.

-------
Ik vind niet snel iets schokkend, maar je (schoon)moeder of vriendin misschien wel.

Een van de redenen om geen sociale media te gebruiken, anders dan LinkedIn. Niet dat ik een slecht geweten heb. :) Vraag me trouwens af waar de foto's worden opgeslagen die door FaceUnlock worden gebruikt. Ik neem aan ergens lokaal, want ik zie geen netwerksynchronisatie bij het nemen van een foto voor gezichtsherkenning. Al kan dat sneaky op een later tijdstip. Zo langzamerhand weet Google alles, behalve mijn pincode.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
gambieter schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:36:
De wipe (en het niet installeren van Opera) heeft tot nu toe gewerkt :geen reboot, geen drain. Langzaam maar zeker ga ik extra apps installeren...
Is meer, gelezen ergens op XDA, een oplaad en video driver probleem.
Ze hebben ook gezegt dat het aan de Beta van Google Chrome ligt, maar dat is ook koffiedik kijken.
Hopen dat ASUS snel met een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:05
xippie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:29:
[...]

Ik gebruikk sinds kort daar liever Dropbox voor, omdat die applicatie de foto's en filmpjes in originele resolutie upload. Google+ doet iig de foto's in lage resolutie.
Die gebruik ik tegenwoordig ook, om de resolutie-reden en ookomdat hij de optie 'restrict to wifi' heeft. (overigens heb ik geen Transformer, maar gebruik dit op mijn telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:38:
@gambieter Heb je de Asus wipe methode gedaan?
Yep ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:02
in 5 dagen geen reboot meer gehad! clean install, nog ff gemuts met batt (30% naar 0%) maar tweede keer niet meer.
Welke app gezeik veroorzaakt ,weet ik nog steeds niet.
Draai nog steeds stock brouwser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Zien jullie, naast de stock-browser, eigenlijk een echte performance verbetering? Ik heb het idee dat alles ietsie soepeler loopt, maar niet veel. Stock-browser gebruik ik niet (ik gebruik alleen Opera), dus ik ben er eigenlijk alleen maar op achteruit gegaan, met al die reboots, crashende apps en niet goed werkende sync met Exchange.

Is het mogelijk om weer terug te gaan naar Honeycomb? (op een officiele manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

kwaazaar schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:11:
Is het mogelijk om weer terug te gaan naar Honeycomb? (op een officiele manier)
Dat zou mooi zijn, gewoon terug naar de laatste versie vlak voor ICS. Voor mij is het ook enkel achteruitgang :( Het mooiste zou natuurlijk een update van ASUS zijn die alle problemen weg haalt, maar ik vrees dat dat nog wel een tijdje kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me vertellen hoe gezichtsherkenning werkt? Ik kan die optie bij instellingen niet vinden......

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Natuurlijk moet je nooit te vroeg juichen, maar ik heb nu een dag of vier geen reboot oid meer gehad. Enige wijzigingen die ik heb gedaan sinds de laatste crash:

- Chrome eraf
- GPU versnelling forceren (bij opties voor ontwikkelaars)

Ik heb geen flauw idee of het er iets mee te maken heeft, of kan hebben, maar ik heb al een paar dagen geen enkel probleem meer. Ook de batterijduur is prima (>1 dag, intensief gebruik)

Voor de rest werkt een heleboel een stuk soepeler, en er zijn steeds meer apps die een ics update uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:29
pianoman schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:44:
Natuurlijk moet je nooit te vroeg juichen, maar ik heb nu een dag of vier geen reboot oid meer gehad. Enige wijzigingen die ik heb gedaan sinds de laatste crash:

- Chrome eraf

Ik heb geen flauw idee of het er iets mee te maken heeft, of kan hebben, maar ik heb al een paar dagen geen enkel probleem meer. Ook de batterijduur is prima (>1 dag, intensief gebruik)

Voor de rest werkt een heleboel een stuk soepeler, en er zijn steeds meer apps die een ics update uitbrengen.
Ik heb Chrome geinstalleerd direct na de upgrade naar ICS en GPU versnelling (2D bedoel je toch) niet aangevinkt en geen last van reboots. Denk toch dat het met het volgende te maken heeft:
xippie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:39:
Is meer, gelezen ergens op XDA, een oplaad en video driver probleem.
Ze hebben ook gezegt dat het aan de Beta van Google Chrome ligt, maar dat is ook koffiedik kijken.
Hopen dat ASUS snel met een update komt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Bij mij staat die dus aangevinkt. Geen idee of het er iets mee te maken kan hebben, het lijkt me zelfs sterk, maar sinds dat moment heb ik nog niet één crash of reboot gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
pianoman schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:56:
Bij mij staat die dus aangevinkt. Geen idee of het er iets mee te maken kan hebben, het lijkt me zelfs sterk, maar sinds dat moment heb ik nog niet één crash of reboot gehad.
Maar je gaaf aan dat je ook chrome eraf gehaald had dus dat is lastig te zeggen welke van twee nou verantwoordelijk is. Als je iets wilt testen dan is verstandig om één ding te gelijk aan te passen om zeker te zijn.

Hoe dan ook ik heb het ook even aangehad van het weekend maar ik had idee dat niet alle apps daar tegen konden. Dus maar weer uitgezet. Chrome heb ik vorige week ook vijf minuten geprobeerd en in die vijf hing hij twee keer.

Ik heb gelukkig tot nu nog geen rare dingen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Bij mij staat gpu versnelling uit. Heb die geroote default asus ics rom draaien...
Totaal geen last van reboots of crashes... Had wel wat battery drain, maar die is opgelost door de wifi op " allways on" te zetten... Ben eigenlijk heel tevreden over de update. Browser is vele malen sneller... Chrome is leuk om te proberen, maar wegens geen flash grijp ik meestal terug naar de defaultbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Harry21 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:39:
nog ff gemuts met batt (30% naar 0%)
He dat heb ik met HC ook al 2 keer gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik ben al iedere dag aan het wachten op update naar ICS, maar nu ik de verhalen hier lees ben ik blij dat ik de update nog niet binnen heb.

Al iemand die ICS update heeft geinstalleerd en geen problemen ervaart? Lees alleen maar negatieve reacties tot nu toe.

Edit: zie het al enkele mensen hebben nergens last van. Wacht zelf toch nog even het zekere voor het onzekere af. Btw onze tablet is niet geroot.

[ Voor 22% gewijzigd door hanssuh op 06-03-2012 16:17 ]

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Enige probleem wat ik nog heb met ICS (1 of 2 reboots vorige week daarna niet meer) is dat youtube filmpjes op 720p stotteren en hangen. Zelfde filmpje op 480p is smooth as silk.

Voor de rest geen problemen voorzover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Laatst online: 09:04

eisbaer

Zie signature

pianoman schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:44:

- Chrome eraf

Ik heb een keer gehad dat hij niet uit standby kwam. Bevroren scherm met rondje.
Tevens een keer gehad dat de stock browser resette bij de telegraaf.nl site.
Verder nog nooit een reboot gehad of andere problemen.

Geinstalleerde Apps: akido, coolreader, bsplayer lite, es file explorer, astro.
Niet gebruikte Apps: youtube, gmail, MyNet.
Streamen door pc share te benaderen met es file explorer.
Developer options: Force gpu rendering staat aan.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Jep, Vandaag update van adobe flash! Nu doet 720p playback het nog slechter. Bovendien werkt 720p ook niet meer vloeiend in opera! Jeej ICS! Reboots vallen mee op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Asus UK geeft op FB aan mogelijk volgende week een update te verwachten:

Thank you to everyone who has given us feedback regarding the ICS TF101 update.We apologise for the issues some users have been experiencing and we'd like to assure you all that we are working on a fix. We don't have an exact date for release yet but we're aiming for early next week.

If you have any questions please do ask below and we will answer as many as possible.

[ Voor 74% gewijzigd door kwaazaar op 06-03-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Dat klinkt goed! Ik zou het erg netjes vinden als ze begin volgende week met een update komen (mits deze de problemen oplost)

Voor mij persoonlijk heeft de update een hoop goede dingen met zich meegebracht maar ik had gisteren ook voor het eerst dat m'n TF na een reboot op het ASUS startsscherm bleef hangen, en reboots heb ik ook al een aantal keren gehad. Dat is toch wel irritant :(

Edit: Wat ik trouwens net nog merkte is dat een spreadsheet gemaakt in Polaris na bewerking in Excel en vervolgens opnieuw openen in Polaris geen problemen geeft.. :9

Heeft iemand anders hier ervaringen mee? Ik had al het idee dat Polaris met de ICS update verbeterd was...

[ Voor 36% gewijzigd door Marked op 06-03-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Tja, reboots heb ik laatste tijd niks meer van gemerkt (maar dat zegt niet zo veel natuurlijk). Enige nadeel wat ik nu heb is de youtube app en flash in de browser op 720p. Ben bang dat dat minder snel opgelost gaat worden, en dat is erg jammer want ik gebruik de tablet 50% voor filmpjes kijken... :(

[ Voor 10% gewijzigd door Shodan op 06-03-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
homernt schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Maar je gaaf aan dat je ook chrome eraf gehaald had dus dat is lastig te zeggen welke van twee nou verantwoordelijk is. Als je iets wilt testen dan is verstandig om één ding te gelijk aan te passen om zeker te zijn.

Hoe dan ook ik heb het ook even aangehad van het weekend maar ik had idee dat niet alle apps daar tegen konden. Dus maar weer uitgezet. Chrome heb ik vorige week ook vijf minuten geprobeerd en in die vijf hing hij twee keer.

Ik heb gelukkig tot nu nog geen rare dingen gehad.
Ik had het eerlijk gezegd ook niet gedaan om te testen, maar het viel me gewoon op naderhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

kwaazaar schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:08:
Asus UK geeft op FB aan mogelijk volgende week een update te verwachten:

Thank you to everyone who has given us feedback regarding the ICS TF101 update.We apologise for the issues some users have been experiencing and we'd like to assure you all that we are working on a fix. We don't have an exact date for release yet but we're aiming for early next week.

If you have any questions please do ask below and we will answer as many as possible.
Dit zou mooi zijn! Hopelijk lost dit de problemen op. Bij mij lijken de meeste problemen weg te zijn behalve soms ineens uitvallen (batterij soms leeg, fijn zonder waarschuwing) en het vervelendste: SLeep of Death, waar hij niet meer uit komt tenzij je de aanknop tientallen secondes ingedrukt houdt (en hij daarna weer moet booten), niet geheel waarvoor ik een tablet heb! Sowieso heb ik 't gevoel dat de tablet soms enkele secondes nodig heeft om uit de sleep te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Even afkloppen, tot nu toe geen werkelijke problemen met ICS, ik gebruik de standaard browser en die is wezelijk stabieler.
Verder heb ik mijn twijfels t.a.v. de batterij indicator, maar het tablet gaat bij mij elke nacht aan de oplader, dus geen probleem.
Ik heb nu nog alleen het tablet (TF101) maar ik wil het toetsenbord erbij, vooral als mobiele laptopvervanger, extra batterij en volwaardige USB aansluiting.
Maar ik zie dat het toetsenbord/dockingstation steeds minder aangeboden wordt, en al zeker niet meer in de reguliere winkels, gaat die uit het assortiment?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 17:33
wauowww, deze morgen voor het eerst wakker geworden zonder boot sinds de ics update! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 13:50
Even een positieve draai in dit topic. Ik heb de update al een tijdje binnen en heb werkelijk waar geen van bovenstaande problemen. Tablet loopt als een trein!
sorcees schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:34:
Even afkloppen, tot nu toe geen werkelijke problemen met ICS, ik gebruik de standaard browser en die is wezelijk stabieler.
Verder heb ik mijn twijfels t.a.v. de batterij indicator, maar het tablet gaat bij mij elke nacht aan de oplader, dus geen probleem.
Ik heb nu nog alleen het tablet (TF101) maar ik wil het toetsenbord erbij, vooral als mobiele laptopvervanger, extra batterij en volwaardige USB aansluiting.
Maar ik zie dat het toetsenbord/dockingstation steeds minder aangeboden wordt, en al zeker niet meer in de reguliere winkels, gaat die uit het assortiment?
Ik heb zojuist gister het toetsenbord/dockingstation aangeschaft. Vond het niet zo makkelijk om de pricewatch pagina te vinden maar bij deze. pricewatch: Asus Eee Pad Dock (Keyboard, accu) Gister om 16:30 bij 4launch besteld en om 18:00 opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Vanochtend was de mijne weer eens vastgeslagen op dat rondje. Het was al 3 dagen niet meer voorgekomen. Interessant feit is wel dat hij voor het eerst in die 3 dagen ook weer in de dock zat gedurende de nacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:50
Ik heb er nu ook last van, nu ik hem weer aan het dock heb zitten. Ik kan het ding dan ook alleen maar tot leven wekken met loskoppelen en als een dwaze de powerknop indrukken.
Zonder dock had ik een week geen problemen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Gister had ik een reboot zonder dat ie in de dock zat.
Ik ben al lang gestopt met zoeken naar een oorzaak en wacht op de update van Asus, want het is toch onmogelijk (en zonde van je tijd) om het zelf op te lossen.

Afgezien van de reboots, werkt ICS goed. Geen superupdate, maar alle kleine beetjes helpen. Over een paar jaar hoop ik dat Android een beetje volwassen is geworden.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Tsja, toch te vroeg gejuicht. Vanochtend was hij vastgelopen. Nou ja, eerste keer in bijna een week, geen ramp wat mij betreft. Ben benieuwd of het met de update is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Polaris Office crasht nog steeds bij grote pdf's. Ook is de email app nu al 2x gecrasht. Voorheen is dat nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
Bericht gehad van Asus, mijn TF 101 kan niet gerepareerd worden:

"Geachte heer/mevrouw

De volgende reparatie kan niet binnen de gestelde termijn worden gerepareerd:

RMA Nummer: NLXXXXXXX

Serie Nummer: B8OXXXXXX

Wij kunnen u daarom een andere oplossing aanbieden.

U kunt een deel van uw geld terug kan krijgen (creditatie). Het bedrag wat u terug kan krijgen ligt aan de leeftijd van uw notebook. Wij kijken naar wat de distributeur heeft betaald en storten daar een bepaald percentage van terug aan de distributeur. De distributeur zal dan het bedrag overmaken naar de winkel waar u de notebook gekocht heeft. Bij de winkel kunt u dan een nieuwe notebook uitzoeken.

Leeftijd tegenover percentage.

0-6 maand oud 100%

**Een kopie van de factuur is vereist indien u voor creditatie kiest**

De procestijd waar u rekening mee moet houden bij terugbetaling is 20 dagen.

Overigens willen wij u er op attenderen dat als u met de bovenstaande optie akkoord gaat, u uw orginele product niet meer terugkrijgt. De gegevens die op dit product staan moet u helaas als verloren beschouwen.

Let op, uw reparatie is stop gezet en we wachten op uw antwoord. Mochten we binnen 7 dagen nog geen antwoord van u ontvangen hebben zal het notebook gecrediteerd worden."

Nu zit ik wel met een aantal vragen, die ik hun maar heb gevraagd:

Wat is er precies aan de hand met mijn TF101 wat er voor zorgt dat hij niet gerepareerd kan worden?

Ik wil graag weer een TF101 16GB in de kleur Brons omdat ik een docking station heb in dezelfde kleur (die ik bij een andere webwinkel heb gekocht).
Wat nu als dat niet meer te krijgen valt? Dan zit ik met een docking station in de kleur brons en een andere kleur TF101 (als ik al een exemplaar op de kop kan tikken want volgens mij zijn de TF101's EOL).

Het apparaat is buiten mijn schuld al 3 keer retour gegaan en ik heb er minder gebruik van kunnen maken dan dat hij in reparatie was....

Nu boeken ze als ik hiermee akkoord ga het geld via de distributeur naar de winkel waar hij vandaan komt dat gaat 20 dagen kosten.... en die TF101 valt niet meer te krijgen... :(

What to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Als een apparaat binnen de garantie stuk gaat en ze kunnen geen vervanger leveren dan dienen ze volgens mij gewoon een vervangend exemplaar te leveren. Als dat niet meer kan is dat toch hun probleem en niet het jouwe? Ze moet je op zijn minst een andere type Transformer aanbieden die past bij je dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb net na 8 dagen mijn TF101 terug gekregen van reparatie (Onbalans speakers) en heb er weer HC ipv ICS opstaan :-) Hebben ze de TF101 ook nog even een downgrade gegeven. Wacht nu rustig af tot de ICS update eraan komt voordat ik de al bestaande ICS erop ga zetten. Daarmee had ik nl veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
D-e-n schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:45:
Als een apparaat binnen de garantie stuk gaat en ze kunnen geen vervanger leveren dan dienen ze volgens mij gewoon een vervangend exemplaar te leveren. Als dat niet meer kan is dat toch hun probleem en niet het jouwe? Ze moet je op zijn minst een andere type Transformer aanbieden die past bij je dock
Ze duiden in een reactie aan dat ze hem voor 100% kunnen crediteren. Ik heb al geantwoord dat ik dat niet meer dan normaal vind gezien mijn problemen, maar dat hun antwoord nog geen oplossing biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
dit gaat misschien dom klinken, maar sinds wanneer is de tf101 in meerdere kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Anton.net schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:26:
dit gaat misschien dom klinken, maar sinds wanneer is de tf101 in meerdere kleuren?
volgens mij is hij er in het zwart en brons, verschilt ook per editie.
Waar het mij om gaat is dat ik graag weer een bronzen wil hebben gezien mijn docking station, maar het is maar de vraag of ik die nog kan krijgen gezien de uitfasering.

[ Voor 28% gewijzigd door GRUMBLER op 07-03-2012 17:29 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRUMBLER schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:27:
[...]

volgens mij is hij er in het zwart en brons, verschilt ook per editie.
Waar het mij om gaat is dat ik graag weer een bronzen wil hebben gezien mijn docking station, maar het is maar de vraag of ik die nog kan krijgen gezien de uitfasering.
Heb hem ook nog niet in zwart gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Ze zijn er wel, kijk maar eens naar de producten hierboven.
Waar het mij om gaat is dat ik een bronzen 16 (of 32) GB versie moet hebben die past bij mijn dockingstation en dat ik me afvraag of die überhaupt nog wel verkrijgbaar zijn gezien het EOL verhaal van de TF101.
(Of is er iemand die een bronzen, dockingstation van mij wil overnemen? (2x daadwerkelijk gebruikt..))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
GRUMBLER schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:13:
Ze zijn er wel, kijk maar eens naar de producten hierboven.
Waar het mij om gaat is dat ik een bronzen 16 (of 32) GB versie moet hebben die past bij mijn dockingstation en dat ik me afvraag of die überhaupt nog wel verkrijgbaar zijn gezien het EOL verhaal van de TF101.
(Of is er iemand die een bronzen, dockingstation van mij wil overnemen? (2x daadwerkelijk gebruikt..))
ik denk dat dat een fout is van tweakers,
eerst dacht ik dat die misschien pas was uitgekomen, maar nu ben ik wel 100% zeker dat hij enkel in het brons is.
de tf201 is er in het zilver en brons (dacht ik)
maar de tf101 is nooit in meerdere kleuren utgebracht, oo op de site van asus zie ik maar 1 kleur staan,
wees gerust je gaat de juiste kleur klijgen, want er is er maar 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 23:26
GRUMBLER schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:13:
Ik ben wel geintereseerd, Ben gisteren en vandaag op pad geweest op zoek naar een dock (Heb de tablet al sinds deze op de markt is.) maar geen een winkel die hem nog had of er uberhaubt ooit van gehoord had.
De tablet zelf heb ik ook nergens zien liggen. (Ook de Prime niet.)

Stuur me maar een PB/PM.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Anton.net schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:24:
[...]

maar de tf101 is nooit in meerdere kleuren utgebracht, oo op de site van asus zie ik maar 1 kleur staan,
wees gerust je gaat de juiste kleur klijgen, want er is er maar 1
Dat is nou het probleem, ze zijn (haast) niet meer verkrijgbaar....
Daarnaast moet ik 20 dagen wachten totdat het geld via de distributeur bij de (web)winkel is waar ik het gekocht heb. Kijk maar eens naar de beschikbaarheid van de TF101....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal offtopicreplies zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, ik heb m'n rugtas met m'n tablet uit m'n klauwen laten vallen en nu zit de power button vast in het chassis en reageert niet. Na bovenstaand verhaal van Grumbler gelezen te hebben, heb ik niet zo'n trek in een RMA.

Dus we gaan op de doe-het-zelf toer. F0nz0 heeft meer dan 5 jaar geleden al eens z'n NEC tablet moeten openen, maar deze Asus is wat lastiger. Ik wacht nog tot ik een torx schroevendraaier bemachtigd heb om dit te doen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1391254
http://www.techrepublic.c...transformer-tf101/6270147

Zijn er wellicht andere methodes om de power knop te repareren zonder het chassis te openen?

-edit: had geen zin om op de schroevendraaier te wachten, dus heb de 2 schroeven en de front bezel met een dun aardappelschilmesje (mijn favoriete tool) verwijderd. Om de power knop te repareren hoeft de back cover er dus niet af, maar je ontkomt er niet om de front bezel te verwijderen. Als je dit doet, besef dan dat de dunne zwarte rand om het display een deel van de koperkleurige metalen bezel is.

Met een dun voorwerp kan de lijm tussen het display en de bezel worden verwijderd. De Asus is a tough nut to crack... Ga zeer voorzichtig te werk, forceer niets, en begin elke keer in de buurt van een van de hoeken en werk daar naar toe. Verwijder de hoeken naar boven toe (met de tablet op z'n rug op tafel). Als de bezel is verwijderd heb je toegang tot de interne knop.

Controleer of deze goed werkt en plaats de bezel weer op het chassis. Begin hierbij aan de korte kant waar de power knop zit. Als je gelukt hebt, zit ie in 1 keer goed. En anders verwijder je de bezel weer (wat dan een stuk makkelijker gaat) en kun je met een stuk plakband de power knop naar buiten trekken _tijdens_ het monteren. Front bezel er weer op klikken. Et voila, een werkende power knop en een RMA met een hoop ellende uitgespaard! :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Sinds ics kom ik via es fileexplorer en ftp niet meer op mijn nas die thuis staat. Hij blijft maar laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Met v1.6.1.2 van File Explorer heb ik gewoon toegang tot m'n mediacenter. Heb je de app al gedeinstalleerd en opnieuw ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:44:
^ Met v1.6.1.2 van File Explorer heb ik gewoon toegang tot m'n mediacenter. Heb je de app al gedeinstalleerd en opnieuw ingesteld?
Het opnieuw installeren heeft inderdaad geholpen. mm weer een bewijs dat de update naar ics niet goed verloopt zal nu maar alle apps eens opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Mooi dat het weer werkt. Misschien is dat inherent aan alle ICS updates en niet zozeer dat van Asus, m.u.v. het reboot issue? Bij Windows installaties naar een ander OS versie, begin ik ook met een schone lei en geen udates bovenop het bestaande OS. Vergeet niet dat dit eigenlijk de eerste echte update is van een tablet OS. Froyo was eigenlijk voor smartphones en veel tablets zijn alleen met Honeycomb uitgerust bij de eerste release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:16:
Uhm, ik heb m'n rugtas met m'n tablet uit m'n klauwen laten vallen en nu zit de power button vast in het chassis en reageert niet. Na bovenstaand verhaal van Grumbler gelezen te hebben, heb ik niet zo'n trek in een RMA.
Dit is mij ook overkomen. Heeft me uiteindelijk 70 euro gekost met RMA. Dit terwijl het in behandeling nemen en op sturen van de tablet dit al zou moeten gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Brno, Czech Republic 08/03/2012 8:28 Wordt afgeleverd
08/03/2012 9:38 Retour naar zender

Komt ie nu mijn kant weer op? Da's snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Ja das afwachten, je kan het nu niet meer volgen...
Mijn ervaring: in de loop/of begin van volgende week staat plotseling een ups busje met een pakketje voor je deur.

Ik heb na vele emails eindelijk een vervanger van mijn TF101 16gb aangeboden gekregen ipv geld. De aanhouder wint (voorlopig). ;)
(Nu maar hopen dat het daadwerkelijk een goed werkend NIEUW exemplaar is en niet een gerefurbished/gerepareerd exemplaar, mijn vertrouwen is inmiddels wel erg laag....
Bijkomend voordeel hoef mijn dockingstation ook niet te verpatsen.)

[ Voor 53% gewijzigd door GRUMBLER op 08-03-2012 14:02 . Reden: aanvulling mbt RMA ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
bierkwadraat schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:47:
Brno, Czech Republic 08/03/2012 8:28 Wordt afgeleverd
08/03/2012 9:38 Retour naar zender

Komt ie nu mijn kant weer op? Da's snel
Retour naar zender betekent dat ie is afgeleverd bij Asus.

Ik zou via deze pagina in de gaten houden wat de status van je RMA is. Mijn Transformer is bij Asus in in Tjechië namelijk ongeveer 1,5 week 'zoek' geweest (status stond op 'niet-ontvangen' terwijl UPS hem duidelijk wel had afgeleverd). Na ellendig veel bellen hebben ze eindelijk actie ondernomen en wordt hij nu gerepareerd. Heb hem nog niet terug overigens, dus weet niet hoe lang de reparatie ongeveer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
@Grumbler

Mocht ik een nieuwe krijgen als vervanging hoop ik dat ook :p Maar terwijl ik gelijk al 100% zeker wist dat het om een hardwarematige defect ging, vond ik het ook niet echt top dat ze me probeerden af te schepen met een harde reset. Uiteraard kan ik me daar wel wat bij voorstellen.

*weg* doe maar niet.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 08-03-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
FilthyViper schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:56:
[...]

Retour naar zender betekent dat ie is afgeleverd bij Asus.

Ik zou via deze pagina in de gaten houden wat de status van je RMA is.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk een gedoe. Door omstandigheden mijn tablet 3 dagen niet aangeraakt. Vol weggelegd met dock op zondagavond ..wifi uit en woensdagavond beide accu's leger dan leeg.

Opstarten aan de netstroom geen optie. Opstartscherm bleef hangen. Pas nadat er heel wat prik inzat deed hij het weer. Dock is al eens naar Tjechie geweest voor de wake-up functie. Heb een b50. Overweeg nu toch nog een RMA, maar de drain op de tablet zelf verbaasd me ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Net nog even navraag gedaan naar mijn vervanger van de niet meer te repareren TF101, ik krijg een gerefurbished exemplaar, geen nieuwe dus.
Ben er wat dubbel over, krijg iig weer een Transformer maar had natuurlijk liever een nieuwe.
Aan de andere kant is deze wel helemaal nagekeken etc.
Dus ja ik laat het maar doorgaan. Het is dit of mijn geld terug en dan helemaal geen nieuwe TF101 kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn laptop herkent opeens mijn trnsformer niet meer! Lastig met ebooks etc,...Wat te doen? laptop heeft geen problemen met andere usb verbiningen. Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:29:
mijn laptop herkent opeens mijn trnsformer niet meer! Lastig met ebooks etc,...Wat te doen? laptop heeft geen problemen met andere usb verbiningen. Dank alvast!
Check je drivers bij het Apparaat-beheer in Windows.
Je kunt drivers hier downloaden en (opnieuw) installeren:
http://support.asus.com/d...Eee+Pad+Transformer+TF101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei, daar ben ik niet zo goed in ...ik zal hulp moeten zoeken . Maar dank voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:29:
Als het niet linksom kan, ...

E-books zet ik zelf altijd op de microSD, en die kun je ook in een usb readertje of SD adapter steken en dan rechtsrteeks aan je pc hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen jullie ook boeken van een sd kaart of externe harde schijf direct op je interne geheugen van de transformer kopieren? Zodat het boek in myl ibrary komt. Ik krijg de verbinding van de eepad met mijn laptops nog niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:32:
kunnen jullie ook boeken van een sd kaart of externe harde schijf direct op je interne geheugen van de transformer kopieren? Zodat het boek in myl ibrary komt. Ik krijg de verbinding van de eepad met mijn laptops nog niet voor elkaar.
Met ES File Explorer kan dat heel eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Laatst online: 09:04

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:32:
ES file explorer inderdaad. Linksboven ,zie je local staan. Klik daar op en kies vervolgens voor LAN - NEW - scan.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
Mn pad wordt momenteel gerepareerd als ik de site mag geloven, dus blijft spannend nog even :P

Even iets anders trouwens:
Welke app gebruiken jullie voor muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bierkwadraat schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:09:
Mn pad wordt momenteel gerepareerd als ik de site mag geloven, dus blijft spannend nog even :P

Poweramp is heel goed (niet gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerAmp idd. Met Direct Volume Control kun je de geluidskwaliteit nog wat opschroeven, zeker in combinatie met de Voodoo Plus app die nog geschikt gemaakt moet worden voor ICS als Asus de kernel source heeft vrijgegeven. Handige navigatie door je albums/tracks met gestures. Speelt flac. Enig wat ontbreekt is files afspelen via LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 22:02
Hoe zien jullie de accu status van het dock? Ik kan dat nergens terug vinden... ik lijk toch met Dolphin meer reboots te hebben dan zonder.. Terug naar stock browser.. gaat vooralsnog goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

bierkwadraat schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:09:

Subsonic Music Streamer met Subsonic Server. Nooit meer hoeven syncen en gebruikt een eigen cache op de kaart/geheugen (tussen de 100MB en 20GB, of unlimited).

Subsonic kan streamen, maar dat doe ik niet ivm kwaliteit.

Altijd en overal toegang tot mijn muziek, ook zonder internet (dmv cache). :)

[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 10-03-2012 02:10 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

IPeukieI schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:51:
Hoe zien jullie de accu status van het dock? Ik kan dat nergens terug vinden... ik lijk toch met Dolphin meer reboots te hebben dan zonder.. Terug naar stock browser.. gaat vooralsnog goed..
https://play.google.com/s...widgets.dualbattery&hl=en

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmertje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-02-2024
Bedankt voor de info mensen, vooral de tip over de RMA-status van FilthyViper! Mijn TF is idd ook in Brno vanwege niet goed werkende powerbutton..hij ging alleen nog aan door te schudden of door aansluiten van de oplader. ICS werkt overigens uitstekend-de browser sprong er voorheen vaak uit, nu niet meer.

Asus Transformer en nog wat spul

Pagina: 1 ... 31 ... 51 Laatste