Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 11:19
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:37:
Ok het is officieel

If you participated in our Game Testing Program before November 25th, we recommend that you uninstall the game testing client

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=714124
Ghe, bedenk me net dat ik de installer paar dagen geleden heb gedraaid :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 00:08
To verify that you have the launch version installed, you can check for the "assets_swtor_main" version file in the following location on your computer: \Program Files (x86)\EA\BioWare\Star Wars – The Old Republic\assets. If you have that file present, you do not need to reinstall the game client.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Krijg je één skill up elke keer als je een companion op een missie stuurt of moet je op een gegeven moment ze vaker weg sturen voor je skill ups krijgt in professions?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Je krijgt over het algemeen 2 'skill' erbij per missie van je crew, of node dat je zelf harvest, tenminste zo is het tot 90ish, ben niet verder gegaan dan dat

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-08 21:16
Volgens mij hangt het nogal af van de missie of opdracht en de moeilijkheidsgraad ervan. Een hoger lvl opdracht zal meer punten verdienen maar bij bijvoorbeeld crafting levert het craften van een wapen volgens mij ook meer op dan het craften van iets simpels als een modificatie.

Let wel, ik heb er niet heel nauwlettend op gelet in de stress beta. Ik kreeg vooral het gevoel dat het zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
So I'm doing some research (giggle) on the crafting side of the game and I can't seem to find a few things.
1: When you send an companion on a mission do you allways get one skill up? Can a mission fail or get 2 skill ups?

2: When you choose Underworld trading your companion can come back with "luxury fabrics and underworld metals used to construct prototype and artifact armor, earpieces, grenades, space upgrades and weapons and armor modifications" I supose the fabrics are for Synthweaving and the metals are for Armormech but it's random or does your crafting skill decide what you get since luxury fabrics won't do much for Armormech (or am I wrong about this?)

3: You can sent multiple companions on missions. Does that mean you can sent them on the same quest so it goes faster (1 companion = 6 minutes, 2 companions = 3 minutes) or does it mean that you get skill ups when they get back from their different missions?

4: You can get schematics from Missions but also from Gathering? Are these BOP, is there a chance you get the same schematic a few times through these Missions/Gathering. I supose you can buy schematics from NPC's in the market area that are linked to your level of crafting.

5: The reverse engineering means that you get certain base materials back and have a small chance of getting a schematic back for an better version of that item. But is that better version linked to your crafting level? So you start with an green schematic and start to reverse engineer it on level 2. What if you get an blue schematic for that version while you are only on level 2, can you make that item or does it have an hight required level to make then the previous item?
http://www.reddit.com/r/s...proffesions_and_leveling/

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 06-12-2011 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrumpyGamerDad schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:48:
[...]

Bol.com levert ook op 15-12 dus zit ik goed.
Leveren ze dan het fysieke spel + early access code? want volgens mij heb ik het spel al geregistreerd destijds toen ik een leeg hoesje met daarin een code ontving.

Iemand die dit kan bevestigen gaarne! alvast dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 01:21:
[...]

Leveren ze dan het fysieke spel + early access code? want volgens mij heb ik het spel al geregistreerd destijds toen ik een leeg hoesje met daarin een code ontving.

Iemand die dit kan bevestigen gaarne! alvast dank! :)
Dat was de early acces code die je al geregistreerd hebt. Als je op je account page kijkt staat daar als het goed is ook dat je early game access geregistered hebt. 15-12 krijg je dus gewoon de game om te installeren.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks alot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 12:04
Lol die zerg op die 2 rode op 1:27 :') . Dat doet me denken aan de alliance op Turalyon in WoW en dan ook nog patsen achteraf en een /spit als je overreden wordt met 200 vs 1 _O-

ontopic: Heb me prima vermaakt met de weekend beta vorige week. Ben nog niet zeker of ik meteen vanaf launch ga spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tr!gger op 06-12-2011 02:41 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok.. foutje van Bioware denk ik...
Ik start net mn client om te kijken of ik al een update binnen kan halen.
Na een kleine update zie ik de "play" button oplichten...
game client start, en ik kom in de server lijst waar 1 server online is.

helaas krijg ik een "not autorised" error als ik de server op wil.

[ Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 06-12-2011 03:41 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ahhh hier ook, haha. Waren we er bijna door :p Zullen de developers wel zijn die nog even willen gamen.

[ Voor 77% gewijzigd door MrVegeta op 06-12-2011 03:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:25
Malvae schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:24:
Ik weet niet of het geoorloofd is, maar ik probeer het maar even..

Voor diegene die nog een op zoek zijn naar een casual nederlandstalige SWTOR guild is misschien de Flying Dutchmen iets, mocht je interesse hebben kijk dan even op de site..

http://www.flyingdutchmen.enjin.com/recruitment

Met vriendelijke groeten,
Malvae
Paar pagina's terug staat topicwarning over guild recruiting spam. Niet doen dus.
MrBlueEyes schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:28:
[...]

Daar hebben we Empire of Tweakers en Republic of Tweakers al voor.
Beide guilds zijn nog steeds onofficiele guilds van Tweakers.net. Ze hebben dus geen verworven rechten boven andere guilds. Recruitment spam van die 2 guilds is ook niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07 07:54

ye-roon

knaak

DenniZ schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:02:
[...]

Pfffffffff tien laaaaaaaaange dagen....
shit man, dan heb ik niet zo lang meer om skyward sword uit te spelen! en kheb skyrim nog niet uit :p
En dan ook nog mijn pvp verslaving genaamd BF3.

Ik kan niet wachten om lekker te gaan tanken met een dual bladed saber :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die moeten gaan upgraden voor SWTOR, is deze SW:TOR benchmark misschien interessant om te lezen:

http://www.tomshardware.c...ng-tests-review,3087.html

Ik denk dat ik zelf de client een keer opnieuw download. Even een keer opschonen. Werkt dezelfde link nog zoals die je destijds bij beta weekend hebt gekregen? (oftewel exe downloaden en hij doet zijn ding?)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-07 22:07
zojuist een mailtje van bol.com gekregen dat mijn SWTOR C Edition gisteren verstuurd is.

vind het wel erg vroeg maar ik zal het gaan afwachten.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-08 08:08
Ienni1983 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:42:
zojuist een mailtje van bol.com gekregen dat mijn SWTOR C Edition gisteren verstuurd is.

vind het wel erg vroeg maar ik zal het gaan afwachten.
Dat zal je early access code zijn. De dvd met spel komt pas op de 15de.
Bij bol.com zie je ook dat je 2x een zending krijgt.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Empire Gear sets

BH:
http://i.imgur.com/CQWXj.jpg
SI:
http://i.imgur.com/8iwNP.jpg
IA:
http://i.imgur.com/izGhN.jpg
SW:
http://i.imgur.com/VwdYy.jpg

De laatste sets van IA en SW lijken een beetje op Ironman :)

En.... de website changes komen er aan!
Allison Berryman:
This Saturday, Dec. 10th, the Forums will become unavailable as we make preparations for launch. When they become available again, you'll notice many exciting changes!

First of all, we'll have many new forums available where you can discuss all aspects of the game, from Crew Skills to PvP. The Guild Hall forums will be expanded significantly and will include new "Looking for Guild" forums, class forums will contain sub-forums for each Advanced Class, and we'll introduce a new Story and Lore forum for discussion of the game's setting and story. To encourage constructive community building, you'll also notice a "New Player Help" forum and a Community section that includes areas for regional check-ins and meetups, all kinds of fan creations and role-playing, and forums for server event organization. These are just some of the new forums we'll be introducing. We're looking forward to all the great discussion!

Another new feature we're implementing is our Community blog, which will appear at the top of www.SWTOR.com/community. We'll use this blog for important community announcements, updates, and to post articles of interest to our community members, so make sure to check it out frequently!

The launch Forums will be a fresh start: all threads, posts, and private messages will be removed and warnings and infractions on your account will be deleted. If you have any special posts or private messages that you would like to save, please do so now! When Early Game Access begins, only those who have redeemed their Pre-Order Code will be able to post on the forums, though everyone will be able to view them. Then, when the game officially launches, only those who have active game time will be permitted to post.

As we move forward, we will continue to improve our community forums. You can expect to see new features that make it easier to find developer posts and several updates to our skin to make everyday use of the forums easier for everyone.

We're very excited about the changes that are coming, and we can't wait to work with you to make the Star Wars™: The Old Republic™ community a great experience for everyone!

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
GrumpyGamerDad schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:44:
[...]

Dat zal je early access code zijn. De dvd met spel komt pas op de 15de.
Bij bol.com zie je ook dat je 2x een zending krijgt.
gezellig krijg ik die weer dubbel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-08 09:27
Hmmm jammer dat er niet bij staat welke AC ze zijn, hoop dat daar toch duidelijke verschillen in gaan komen.
Verder wel leuk om te zien natuurlijk!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 16:15
Het is een vage mail over dat uninstallen van je client.
RockJaw geeft vervolgens ook aan dat je de post moet lezen op swtor.

Daar staat dan idd als je al voor de 25e hebt gespeeld dat je moet deinstallen...
Maar als je weer dat bestand hebt, dan weer niet.

Ik heb al BETA gespeeld voor de 25e november tot en met dit weekend en heb het bestand... en nu?
(vraag ook op swtor gepost maar verwacht geen reactie :P )

[ Voor 2% gewijzigd door Zephyer op 06-12-2011 10:29 . Reden: Meer info... ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
ik zou me er niet druk over maken en even een paar dagen wachten :)

er komt vanzelf een officiele statement, met een officiele solution. Als die er de 14e nog niet is zou je je druk kunnen maken.. of gewoon de client opnieuw downloaden/installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:12:
Het is een vage mail over dat uninstallen van je client.
RockJaw geeft vervolgens ook aan dat je de post moet lezen op swtor.

Daar staat dan idd als je al voor de 25e hebt gespeeld dat je moet deinstallen...
Maar als je weer dat bestand hebt, dan weer niet.

Ik heb al BETA gespeeld voor de 25e november en heb het bestand... en nu?
(vraag ook op swtor gepost maar verwacht geen reactie :P )
Er staat dat je de beta moet uninstallen als je na 25 nov niet gespeeld hebt.
dat is dus wat anders

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:19:
[...]

Er staat dat je de beta moet uninstallen als je na 25 nov niet gespeeld hebt.
dat is dus wat anders
Volgens mij moet je het interpreteren als uninstallen als je niet na 25/11 nog een patch/update/install hebt gedaan. Als je na 25/11 nog gespeeld hebt zal je dat bestand wel hebben en niet moeten uninstallen.

Buiten wat twijfel over de te kiezen class ben ik er helemaal klaar voor. Ruimte gemaakt op mijn SSD, kaartje bijgeprikt en gepre-ordered. Nu nog tijd vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 16:15
*kuch* ik heb gespeeld tot en met dit weekend :P *kuch*

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Zephyer schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:29:
*kuch* ik heb gespeeld tot en met dit weekend :P *kuch*
dan hoef jij dus niet te uninstallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze raden iedereen die gespeeld heeft voor de 25ste aan te uninstallen, ook al heb je het genoemde bestand.
Dit omdat de installatie folder veel groter zal zijn voor die mensen, aangezien ze dan ook nog allemaal oude patches hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Metalkai schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:35:
Ze raden iedereen die gespeeld heeft voor de 25ste aan te uninstallen, ook al heb je het genoemde bestand.
Dit omdat de installatie folder veel groter zal zijn voor die mensen, aangezien ze dan ook nog allemaal oude patches hebben.
Ik denk dat het onderhand wel op elk interpreteerbare mogelijkheid gemeld is.

Kunnen we nu verder over andere dingen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinhead_dclxvi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-04 10:10
Voor de 25ste speelde wij nog allemaal nog met de "beta build", waarvan heel veel bestanden "green_" in het naam hadden. Zelf heb ik deze allemaal verwijderd na de beta weekend twee weken terug, en daardoor ging de installatie van 40GB naar 20GB. Deze verouderde bestanden zullen wel het reden zijn waroom ze zeggen dat mensen beter alles kunnen verwijderen als ze de nieuwe build niet hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-07 21:20
ach, ik vermoed dat we maandag de client kunnen gaan downloaden, dus ik download hem wel opnieuw. Wil vanavond toch nog ff een clean windows install doen op mijn laptopje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Raxious schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:45:
ach, ik vermoed dat we maandag de client kunnen gaan downloaden, dus ik download hem wel opnieuw. Wil vanavond toch nog ff een clean windows install doen op mijn laptopje ^^
Ik moest op mijn pc een clean windows doen omdat hij de launcher gewoon niet wou launchen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 09:10
Ienni1983 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:50:
[...]
Ik moest op mijn pc een clean windows doen omdat hij de launcher gewoon niet wou launchen,
Een complete re-install van je OS vanwege de launcher? Klinkt als een iets te harde maatregel...

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M-Opensource schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:55:
[...]

Een complete re-install van je OS vanwege de launcher? Klinkt als een iets te harde maatregel...
Op een gegeven moment is het makkelijker om een reïnstall te doen dan het probleem te vinden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
M-Opensource schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:55:
[...]

agh ik kan zo mijn oude systeem terugplaatsen.

500GB schijfje terug en heb alles weer zoals het voorheen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
zit er wel aan te denken om mijn videokaart voor mijn PC te upgraden. Heb er nu een GTX 260 inzitten, maar weet niet zkr of dat nog genoeg zal zijn. Rest van mijn PC is voldoende ( i7, 6GB RAM ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Raxious schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:17:
zit er wel aan te denken om mijn videokaart voor mijn PC te upgraden. Heb er nu een GTX 260 inzitten, maar weet niet zkr of dat nog genoeg zal zijn. Rest van mijn PC is voldoende ( i7, 6GB RAM ).
Hangt van je wensen af. Linkje van Tomshardware geeft duidelijk aan dat bij bv een 6970 je 1920*1080 alles op high en 4FSAA ruim in je fps zit. Een 6950 zal het bijvoorbeeld ook met genoeg fps trekken. Ik denk dat je GTX 260 het ook goed zal doen als je bereid bent wat concessies te doen aan de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raxious schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:17:
Draaien zal het zeker.
En als je niet blij bent met de prestaties, kun je altijd nog upgraden.
Om van tevoren al te upgraden is voorbarig. Of je moet geld teveel hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 14:08
Ik ga spelen op een dual core Turion van 2.2ghz met een ATI mobile 3450 en 4GB geheugen. De beta liep niet vloeiend maar met de instellingen niet te hoog was het prima te doen. Een upgrade van mijn gewone PC staat wel op de planning, maar omdat die al 7 jaar oud is zal dat een flinke investering zijn...

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:09
Kun je ook nu al de client installeren vanaf een locatie van het web? Ik wil 'm namelijk op mn SSD installeren, waar hij tot nu toe nog niet op stond.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Koop gewoon zo'n bestbuy gamepc van tweakers ;) mijne is van februari en ik draai alles max op 110fps, paar honderd euro en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Who Am I? schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:24:
Ik ga spelen op een dual core Turion van 2.2ghz met een ATI mobile 3450 en 4GB geheugen. De beta liep niet vloeiend maar met de instellingen niet te hoog was het prima te doen. Een upgrade van mijn gewone PC staat wel op de planning, maar omdat die al 7 jaar oud is zal dat een flinke investering zijn...
In de beta was AA wel uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Mango84 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:25:
Koop gewoon zo'n bestbuy gamepc van tweakers ;) mijne is van februari en ik draai alles max op 110fps, paar honderd euro en klaar!
Serieus? Wat doe ik fout dan?
Ik draai op een laptop, Dell Precision, Windows 7 64bit, i7 2720QM 2.2Ghz, 8GB geheugen, ATI FirePro M8900 en ik haal gemiddeld 30FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:31
Swtor is het enige spel wat niet goed draaid bij mijn broer zijn pc. Met een PII X4 955 op 3.7Ghz en een 6950 1GB dropt de fps soms rond de 20 en haalt max maar 60/70 fps op 1680x1050. Wss komt het omdat het nog beta is maar heb ben bang dat het niks uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:32:
[...]

Ik draai op een laptop, Dell Precision, Windows 7 64bit, i7 2720QM 2.2Ghz, 8GB geheugen, ATI FirePro M8900 en ik haal gemiddeld 30FPS
ATI FirePro M8900
Volgens mij is het ook een redelijk oude i7 processor kan dat?

Ik heb overigens beta wel met FSAA gespeeld, had bij mij weinig impact op de framerate. (GTX 560 Ti)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-08 23:35
[...]

ATI FirePro M8900 - dat is je probleem. Geen kaart voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

ATI FirePro M8900, dat dus. Ten eerste is het een mobile GPU en ten tweede 1 uit het professional segment.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:33:
[...]
Volgens mij is het ook een redelijk oude i7 processor kan dat?
De eerste i7's kwamen in 2008, de zijn is een sandy bridge i7, 2011 dus. Zijn hele laptop is top, had er enkel maar een huidige generatie "game" gpu ingezeten dan had hij SWTOR met gemak kunnen draaien.

[ Voor 32% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-12-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Ik heb niet veel verstand van computers, maar volgens mij is swtor erg GPU intensief. Ik heb er een GTX 560 Ti inliggen en die heeft geen moeite met swtor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Kaap schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:35:
[...]

ATI FirePro M8900, dat dus. Ten eerste is het een mobile GPU en ten tweede 1 uit het professional segment.

[...]

De eerste i7's kwamen in 2008, de zijn is een sandy bridge i7, 2011 dus.
Met dank aan IT afdeling. We hadden een ander voorstel gedaan, maar mocht geen XPS of iets zijn, moest een precision zijn. Misschien wel uit afgunst dat voor deze is gekozen. In de trend van, ze zullen er niet op gamen! :+

Maar goed, laatste weekend ging het wel ineens beter en trok ik hogere fps. We zullen het zien als het uit is. Het was goed te spelen verder, alleen met PvP battles zoals video van paar posts geleden zal ik niet trekken op de laptop. Nogmaals, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:44:
[...]

Met dank aan IT afdeling. We hadden een ander voorstel gedaan, maar mocht geen XPS of iets zijn, moest een precision zijn. Misschien wel uit afgunst dat voor deze is gekozen. In de trend van, ze zullen er niet op gamen! :+

Maar goed, laatste weekend ging het wel ineens beter en trok ik hogere fps. We zullen het zien als het uit is. Het was goed te spelen verder, alleen met PvP battles zoals video van paar posts geleden zal ik niet trekken op de laptop. Nogmaals, we gaan het zien.
Daarom zit ik dus in de IT afdeling :P

Ik heb dus wel een gaming laptop gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:44:
[...]

De firepro mist dingen zoals de TeraScale UPA en texture units...

Misschien kan je het eens proberen in OpenGL modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaap schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:35:
[...]

De eerste i7's kwamen in 2008, de zijn is een sandy bridge i7, 2011 dus. Zijn hele laptop is top, had er enkel maar een huidige generatie "game" gpu ingezeten dan had hij SWTOR met gemak kunnen draaien.
i7 sandybridge begint toch pas bij 2,8 ghz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:47:
[...]
Volgens speccy heb ik een Sandy Bridge, model 04YY4M, Socket 988B rPGA. Zegt mij allemaal niet meer zo veel, maar moet een echte tweakert voldoende aan hebben, toch?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-07 15:16

Maduth

Probeersel

Trouwens, had wel een hands-on/preview verwacht op Tweakers.net over SW:TOR ;)

De laatste is van 4 mei dit jaar... volgens mij is er een hoop veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:47:
[...]

Desktop Sandy Bridge cpu's wel, maar hij heeft een mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
op het moment draaide ik de beta op mijn laptop:

i5-450M
4GB DDR3
ATI Radeon HD 5870m 1GB DDR5

draai aantal dingen op High en haalde zo rond de 20 - 35 FPS.

Vraag me wel af in hoeverre de volledige game zal gaan draaien, zo had ik na het volledig uitzetten van de shadows geen FPS winst, terwijl ik het toch wel verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 09:43
amazon.com blijft zich zo te zien aan de 21december shipping date houden :? dit zou betekenen dat mijn preorder uiterlijk 28 december geleverd gaat worden 8)7

Maar een bestelling bij bol.com gedaan, die heeft blijkbaar de CE liggen.
En is volgens de dame van de helpdesk gegarandeerd op 15 december in huis. :)

Kan niet wachten op release :O
Na de laatste 2 beta weekenden te hebben gespeeld heb ik zelfs geen zin meer in Skyrim ;w

Iemand End of Beta world PVP al gezien?
YouTube: End of Beta World PVP

Brengt toch wel veel swg herinneringen met zich mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 14:08
flash2adv schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:50:
amazon.com blijft zich zo te zien aan de 21december shipping date houden :? dit zou betekenen dat mijn preorder uiterlijk 28 december geleverd gaat worden 8)7

Na de laatste 2 beta weekenden te hebben gespeeld heb ik zelfs geen zin meer in Skyrim ;w

Ik heb het zelfde probleem, maar dan met Asassins Creed Revelations... :/ Wil het wel hebben uitgespeeld voor de 15e anders kom ik er al helemaal niet meer toe waarschijnlijk :X

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 28-07 13:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ben maar snel overgegaan op de Main quest van skyrim om die netjes af te ronden voor de 15e... Skyrim is top.. SW:TOR daarentegen.. hmm.. :-)

Het irritante wat ik altijd heb bij een MMO is dat ik bang ben dat ik achter loop als ik niet vanaf release speel.. bij singleplayer games kan ik gewoon een tijdje wachten totdat ik ga spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84

Waarom hou je dan de bestelling bij amazon.com vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-08 09:27
Een dubbele vraag:
-Is er al iemand die een duidelijke lijst van de craftingskills, wat ze maken, en welke bij elkaar horen?
-Kan deze in de FP opgenomen worden?

Edit: ik post en vervolgens struikel ik over http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/ :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sneezzer op 06-12-2011 16:08 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Laatst online: 02-08 09:43
Mango84 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:00:
[...]

Die ga ik bij thuiskomst waarschijnlijk annuleren, vandaar die nieuwe bestelling bij bol.com
28december is toch echt te laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:50
Mango84 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:00:
[...]

Inderdaad. Ik heb hem nu ook maar gecanceld bij Amazon. De pre-order code die ik gebruikte in augustus, staat in ieder geval nog steeds op SWTOR.com dus dat zit wel goed volgens mij.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Je zal dan ws wel niet meer de volledige 5 dagen Early Access hebben aangezien de bestelling veel later gedaan is.

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
DragonSupremacy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:24:
Je zal dan ws wel niet meer de volledige 5 dagen Early Access hebben aangezien de bestelling veel later gedaan is.
Jawel, want de pre-order code van amazon.com blijft gewoon staan. Die kunnen ze niet ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:50
Mango84 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:24:
[...]

Jawel, want de pre-order code van amazon.com blijft gewoon staan. Die kunnen ze niet ongedaan maken.
Daar lijkt het gelukkig wel op ja.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sneezzer schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:06:
Een dubbele vraag:
-Is er al iemand die een duidelijke lijst van de craftingskills, wat ze maken, en welke bij elkaar horen?
-Kan deze in de FP opgenomen worden?

Edit: ik post en vervolgens struikel ik over http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/ :)
Staat ook al beknopt in de startpost. Misschien dat er nog wel een beknopt diagrammetje bij moet van welke mission en gathering profession je het beste kunt pakken bij welke crafting profession.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:45:
[...]

Staat ook al beknopt in de startpost. Misschien dat er nog wel een beknopt diagrammetje bij moet van welke mission en gathering profession je het beste kunt pakken bij welke crafting profession.
Hier is alvast 1 tip:
Als je geen slicing pakt, en dit is je 1e char, doe dan maar niet de moeite om crafting skills te pakken of missions te doen. Je bent namelijk meteen blut.
En de gear die je kan craften is vaak slechter dan wat je van drops krijgt (tenminste, mid-game. ik weet niet hoe het end-game zit)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als iedereen maar slicing pakt maak je vanzelf geen winst meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mwa, slicing is onafhankelijk van de economische markt van de spelers omdat je credits van het systeem krijgt. Tot endgame kan het dus interessant zijn om slicing er bij te doen en 1 companion continu op slicing missions te sturen en dan endgame pas je crafting profession gaan levellen als je de knaken hebt van slicing en de crafting materials van je gathering en andere mission profession.

Ik zet dit wel even in de startpost:

Crafting SkillGathering SkillMission Skill
ArmormechScavengingUnderworld Trading
ArmstechScavengingInvestigation
ArtificeArcheologyTreasure Hunting
BiochemBioanalysisDiplomacy
CybertechScavengingUnderworld Trading
SynthweavingArcheologyUnderworld Trading

Slicing is voor alle crafting profs interessant vanwege verkregen crew missions. Voor Cybertech extra interessant vanwege schematics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met biochem - bioanalysis - diplomacy ?

Ik dacht dat het underworld trading zou zijn voor biochem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Underworld Trading geeft eigenlijk alleen maar metalen en stoffen. Heb je weinig aan voor Biochem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:51
Crafting lijkt wel wat gebalanceerder dan in andere games. Als ik het zo bekijk dan kun je dus niet echt een crafting profession kiezen en het GTN hoggen terwijl je winstgevend spulletjes craft van materiaal wat je koopt, a la JC en inscription bij WoW, of mis ik een goeie profession? Biochem misschien maar hoe verplicht worden stims in wat stevige content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik ben bezig met een filmpje waarin het wat duidelijk wordt hoe crafting, reverse engineering en andere dingen in elkaar zitten. Als het mee zit is het vanavond wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Laatst online: 26-11-2024
MrVegeta schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:17:
Ik ben bezig met een filmpje waarin het wat duidelijk wordt hoe crafting, reverse engineering en andere dingen in elkaar zitten. Als het mee zit is het vanavond wel klaar.
Goed bezig! Moet je nog commentaar van mij er bij? :P

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echnon schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:15:
Crafting lijkt wel wat gebalanceerder dan in andere games. Als ik het zo bekijk dan kun je dus niet echt een crafting profession kiezen en het GTN hoggen terwijl je winstgevend spulletjes craft van materiaal wat je koopt, a la JC en inscription bij WoW, of mis ik een goeie profession? Biochem misschien maar hoe verplicht worden stims in wat stevige content?
Cybertech komt het meest in the buurt van WoW's Jewelcrafting. Je kan er namelijk armor en weapon mods mee maken, die iedereen wel nodig zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Liasis schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:18:
[...]

Goed bezig! Moet je nog commentaar van mij er bij? :P
Met jouw steenkolen Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echnon schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:15:
Stims en adrenals worden must-have voor competitive PvP en voor hardcore PvE denk ik net als herbalism/alchemy in WoW. Dedicated crafters gaan manieren krijgen om recipes te verkrijgen die beter zijn dan je met normaal reversed engineering kunt krijgen (dus artififact of beter), daar betaal je dan dus ook een premium prijs voor gezien de materiaalkosten wel hoog zullen zijn, maar ook de hoeveelheid reverse engineering voor je de recipe krijgt. Bioware wil daarmee bereiken dat er craftable items zijn die vergelijkbaar zijn met loot uit operations, maar wel enorm veel tijd van de crafter met zich mee brengt (en misschien wel recipes of ingrediënten vanuit raid locaties). Kan goed zijn dat je voor zo'n recipe wel 100 artifact items moet RE-en of zo.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:09:
Hoe zit dat met biochem - bioanalysis - diplomacy ?

Ik dacht dat het underworld trading zou zijn voor biochem?
Dat was eerst inderdaad underworld trading. Hebben ze veranderd met 1 van de laatste patches.
Metalkai schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:20:
[...]

Cybertech komt het meest in the buurt van WoW's Jewelcrafting. Je kan er namelijk armor en weapon mods mee maken, die iedereen wel nodig zal hebben.
Schijnbaar is daar ook wat misinformatie over geweest. Cybertech kan schijnbaar maar 1 of 2 mod slots vullen met recipes en de rest is ear slot, vehicles of grenades. Dus het is niet zo dat cybertech de profession is voor alle mod slots.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moet je zo'n opmerking natuurlijk wel in correct NL maken ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:51
Metalkai schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:20:
[...]

Ja maar dat zijn maar 2 slots. Voor de andere slots moet je weer andere professions hebben, bv armstech voor de barrels. De markt is wat meer verdeeld. Daarnaast kon je in de beta iig de mods er weer uit slopen dus het waren niet semi-consumables die altijd in demand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
RocketKoen schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:22:
[...]

moet je zo'n opmerking natuurlijk wel in correct NL maken ;)
Hmpf. Dat crafting systeem is zo simpel nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:24:
[...]

Hmpf. Dat crafting systeem is zo simpel nog niet.
Valt eigenlijk wel mee hoor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echnon schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:23:
[...]

Ja maar dat zijn maar 2 slots. Voor de andere slots moet je weer andere professions hebben, bv armstech voor de barrels. De markt is wat meer verdeeld. Daarnaast kon je in de beta iig de mods er weer uit slopen dus het waren niet semi-consumables die altijd in demand zijn.
Was het niet vier slots (nou, drie als je de crystal niet meerekend)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
RocketKoen schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:25:
[...]

Valt eigenlijk wel mee hoor.
Mjah meer hoeveel opties er zijn en wat er bekend is. Bijvoorbeeld over het upgraden van items, als een craft crit heb je kans op sockets om upgrades op te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:28:
[...]

Mjah meer hoeveel opties er zijn en wat er bekend is. Bijvoorbeeld over het upgraden van items, als een craft crit heb je kans op sockets om upgrades op te plaatsen?
critcraft van een moddable item krijgt een extra mod slot
consumable krijg je er 2
gathering krijg je een betere (blue) item extra

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:12:
Underworld Trading geeft eigenlijk alleen maar metalen en stoffen. Heb je weinig aan voor Biochem.
Klopt ik heb het gezien dat het Diplomacy is http://www.torhead.com/crew-missions/catg/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Laatst online: 30-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:03:
Slicing is voor alle crafting profs interessant vanwege verkregen crew missions. Voor Cybertech extra interessant vanwege schematics.
Slicing geeft toch aan alle crafting crew skills schematics? Of had ik dat ergens verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merroc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:18:
[...]

Slicing geeft toch aan alle crafting crew skills schematics? Of had ik dat ergens verkeerd begrepen?
alle missions. schematics ben ik zelf nog niet tegen gekomen (tot 340 gegaan in de beta)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-08 10:52
RocketKoen schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:52:
[...]

Hier is alvast 1 tip:
Als je geen slicing pakt, en dit is je 1e char, doe dan maar niet de moeite om crafting skills te pakken of missions te doen. Je bent namelijk meteen blut.
En de gear die je kan craften is vaak slechter dan wat je van drops krijgt (tenminste, mid-game. ik weet niet hoe het end-game zit)
Ze schijnen in de laatste bèta builds twee dingen gedaan te hebben: Slicing “generfed” (je krijgt er minder geld van) en het geld dat je van mobs en quests krijgt verhoogd. Dus dat zou nu niet het geval meer moeten zijn. Dit heb ik op een stream gehoord/gezien van een hoog level iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Ik snap m nog niet helemaal, van die guide die een paar posts terug nog es gelinkt is:
"Slicing enables you to access secure computer systems and lockboxes and acquire valuable data, items, tech materials and rare schematics from it. This basically enables you to get various recipes that can later be used for different crafting skills to make mostly weapons and armor. "
Krijg ik met slicing bv ook dus recipes voor armstech? Ik denk dat ik in mn andere post schematics en recipes door erkaar haalde.
Je krijgt met slicing crew missions? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thormodo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:25:
[...]

Ze schijnen in de laatste bèta builds twee dingen gedaan te hebben: Slicing “generfed” (je krijgt er minder geld van) en het geld dat je van mobs en quests krijgt verhoogd. Dus dat zou nu niet het geval meer moeten zijn. Dit heb ik op een stream gehoord/gezien van een hoog level iemand.
Slicing missions @ moderate yield leveren je inderdaad amper wat op. Die sla ik dan ook over.
Verder is het nog steeds de enige skill die je direct credits geeft. Alle andere missions en crafts kosten je bakken met credits. Natuurlijk kun je die mats verkopen, maar ik denk niet dat het veel op zal leveren.
In tegenstelling tot WoW kun je in TOR namelijk rustig je crew er op uit sturen om low lvl mats te verzamelen, terwijl jij high lvl content aan het doen bent. Het gaat zelfs veel sneller, omdat je @ endgame 5 crewmembers hebt en @ lvl 10 maar 1.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou de bestelling is de deur uit. Bij Wehkamp pre-acces + standaard versie van de game besteld. Helaas bij de standaard versie geen S.T.A.P., maar gelukkig wel een fysiek doosje + geen Origin crap :P. Nog even m'n zus gepolled of- en wat ze nu gaat spelen, en ze gaat een Empire character maken....vuile stinkerd meh. Dan zal het voor mij ook maar Empire gaan worden. Ach, misschien kan ik een goeie Sith zijn en de Empire van binnenuit een beetje saboteren :P 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Ik denk, in tegenstelling tot sommmigen hier, dat het crafting systeem juist tot een betere AH/economie zal leiden. Na het lezen van de link 2 posts terug ziet het eruit alsof crafters juist de taak hebben high end mods te maken EN moddable gear maken. De eerste zal erg lastig zijn (veel R/E), dus ook de items uniek (minder competitie is in een ingame economie beter voor de verkoper*). De tweede verschillen enkel kwa looks, en iedereen weet smaken verschillen. Dus kan je een bepaald type maken, dan vind je vast mensen die m mooi vinden. Dit kost wss alleen veel moeite/inzicht. Als het enigszinds evenwichtig is gedaan, dan is dat voor iedereen beter. Veel aanbod (van verschillende kanalen/spelers) en prijzen die dichterbij de echte waarde liggen*.

* Bij WoW was het zo dat door competitie er twee dingen gebeurden: of de prijs werd zo hard gedrukt dat deze onder de vender/crafting price lagen (bv de uncommon/rare gems). Of je werd continue undercut en de prijs schommelde gigantisch (epic gems). Voor de verkoper is het eerste zeker niet leuk en het tweede is onvoorspelbaar, wat mogelijke (massa) verkopers af kan schrikken. Het tweede opent ook deuren voor market monopolies (het massaal opkopen en voor meer verkopen van dingen).
Voor de koper is het eerste natuurlijk leuk, maar het is (in een rationele economie althans) geen houdbare situatie, mensen verkopen liever niet voor lager dan kostprijs. De reden dat het in wow werkte is omdat deze vaak "gratis" verkregen waren (denk uncommon gems), in SWTOR krijg je de crafting mats (grotendeels) niet gratis, maar "koop" je ze via missies, dan speelt dit, denk ik sneller een rol. Het tweede is voor kopers niet leuk, schommelende prijs zorgt voor afwachtend gedrag: 'morgen is het mss goedkoper'. En kan voor prijsinflatie zorgen.

Anyway, my two cents, we zullen zien hoe het ingame er aan toe gaat. Ik ben iig benieuwd :).
PS sorry voor de wall of text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een "kennis" van mij die maakte gewoon geld door zijn beroep uit te oefenen op de auction house , hij controleerde de markt. Ging er iemand onder kocht hij het gewoon bulk op en verkocht het weer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:10:
een "kennis" van mij die maakte gewoon geld door zijn beroep uit te oefenen op de auction house , hij controleerde de markt. Ging er iemand onder kocht hij het gewoon bulk op en verkocht het weer ....
moet je wel genoeg geld hebben om de markt te controleren.
clanmaatje deed dat ook in L2. Maar hij was daarvoor al 1 van de rijkste spelers op de server.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01

Thanks voor de tip, zat de laatste dagen ook al een topic op de officiële forums te volgen over Amazon levertijden. Nu de CE bij Bol.com gepreordered, bij Amazon annuleer ik wel als die binnen is en ik zeker weet dat ik er één heb. Heb ik dan toch nog een dag of zes voor voor Amazon gaat versturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:10:
Jep, op iedere server zijn er wel enkele die dat doen. Heb ik ook wel es gedaan. In WoW was vooral enchanting mats hiervoor geliefd (geen kosten om een item te listen). Alleen vond ik dit een beetje de cheezy manier om t te doen. Mijn voorkeur ging uit naar JC, ore kopen, epic gems krijgen, gems cutten. Met af en toe de epic ring er doorheen.

Het grootste "probleem" dat ik voorzie is het gebrek aan een auctioneer. Maar dat zorgt gewoon voor minder concurentie })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Er is gewoon een auctioneer in SWTOR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Ik bedoel de addon die de prijzen bijhield. Die addon heet toch auctioneer? Is ook alweer zolang geleden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ah zo.....gelukkig is dat er niet.....wat minder doorzichtig allemaal :P

Zo probeert iemand op laag lvl al andere color crystal voor je saber te verkopen, omdat niemand weet dat je er makkelijk aan kan komen :P
Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)