Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• desalniettemin
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:05
@J.W. Ja, maar ik had dus 10 tabs met die gestippelde blokjes. Ook na vernieuwen en opnieuw opstarten, die blokjes. Alleen maar lege tabs :?

desalniettemin wijzigde deze reactie 12-10-2011 08:29 (8%)

• Chris7
  • Registratie: maart 2011
  • Niet online
quote:
- J.W. - schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:43:
[...]
Yup, qua gevoel en ook in benchmarks. Aurora channel bevalt prima so far, alleen bugfixes en dus niet de gekkigheid die je in de nightly wel tegen komt :)
Ben ik het helemaal mee eens, ik had veel instabiliteit verwacht, maar tot nu toe is 'ie nog nauwelijks gecrasht. Vind het wel jammer dan er in Fx 9 tov Fx 8 weinig veranderingen zijn voor desktop, ik had gehoopt op veel developer tools, maar die zijn allemaal doorgeschoven naar Fx 10 :( .

• desalniettemin
Dat is dus het nadeel van elke 6 weken een nieuwe versie :)

• bitshape
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online

bitshape

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

japanse vechtvis

Firefox 8.0 Beta 3 is nu te downloaden bij Mozilla: (build 8.0.0.4301) :)

Nederlandse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-8.0b3&os=win&lang=nl

Engelse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-8.0b3&os=win&lang=en-US

Workstation: bit 1.2 - OldSkool IBM: nibble 1.1 - netwerk & VoIP

• desalniettemin
Wat betekent build eigenlijk?

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

quote:
Build = software-versie nummer --> wiki:
quote:
Software versioning
From Wikipedia, the free encyclopedia

Software versioning is the process of assigning either unique version names or unique version numbers to unique states of computer software. Within a given version number category (major, minor), these numbers are generally assigned in increasing order and correspond to new developments in the software. At a fine-grained level, revision control is often used for keeping track of incrementally different versions of electronic information, whether or not this information is actually computer software.

• desalniettemin
Het was de perspectives extensie die voorkwam dat ik wel een site kon openen met Fx 8 beta, maar niets te zien kreeg dan een lege tab met de naam van de site :? Perspectives verwijderd en probleem opgelost 8)

• Mevius
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:57

Mevius

CoolyBoy

quote:
Mevius schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:42:
De extension doet het volgende: het auto-refreshed een website totdat er een bepaald, vooraf opgegeven, woord op de website voorkomt.
Ik heb uiteindelijk een plugin gevonden die doet wat ik zocht. Mochten er mensen hetzelfde zoeken:

In Google Chrome (wat waarschijnlijk als vloeken ervaring wordt hier) bestaat er een add-on "Auto Refresh Plus". Deze heeft exact de functionaliteit die ik zocht en voldoet dus prima!

Specs

• Blonde Tux
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 20-07 12:56

Blonde Tux

ex bierhaler marketing

Applig

En ik ben weer terug bij Greasemonkey, Scriptish wil een boel scripts gewoon niet uitvoeren, erg jammer.

Duckduckgo Tweakers bangs; Frontpage: !Tweakers, Pricewatch: !pricewatch, Forum/GoT: !got

• Aham brahmasmi
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19:12
Net een Flash-update binnengehaald. Ben benieuwd of de crashes nu verholpen zijn (zal het snel genoeg weten omdat het continu gebeurde als ik Flashfilmpjes bekeek).

Firefox add-on werkt niet meer na update van Firefox? -> Permanente oplossing.

• Aham brahmasmi
Nog steeds crashes. -O-
Misschien moet ik mijn videokaartdrivers eens updaten (al een jaar niet gedaan)? Ik dacht dat Flash tegenwoordig aan GPU acceleration deed, dus misschien dat dat er wat mee te maken heeft?

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

Gotta move that gear up!

Heb je toevallig ondergeklokt of geundervolt? Vooral het geheugen van de videokaart is belangrijk in deze kwestie. Bij mij ging het hele systeem plat met Flash in Firefox, nadat m'n 6970 geundervolt liep op 3000MHz GDDR5 ipv 5500.

| World Community Grid: 1 systeem, 10 speldjes, 1894 dagen rekentijd, 10.738e van de wereld! ]

• Aham brahmasmi
Nee, alles loopt op stock voltages/clocks. Enkel de Flash plugin crasht trouwens, niet mijn hele systeem.
Ik heb een 8600GT (passief gekoelde versie). Hij is 48 graden warm momenteel, volgens Speedfan.

Aham brahmasmi wijzigde deze reactie 18-10-2011 22:16 (14%)

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:45

posttoast

Hier ook continu Flash-crashes. Wordt er knettergek van. En daarnaast zowel op mijn PC als op die van mijn vriendin om de zoveel tijd "Not responding" waarbij je 30 seconden moet wachten voor je weer verder kunt.

Ik draai Firefox al sinds versie 0.6 (toen het nog Firebird heette), maar ik zit er nu toch wel stevig aan te denken om over te stappen naar Chrome (met pijn in het hart).

• Aham brahmasmi
Boh, met Chrome heb ik veel vaker dat het hangt. Met Firefox heb ik al 1 of 2 jaar geen crashes gehad (van het programma zelf), afgezien van wat er nu met Flash gebeurt sinds versie 10.3.

• Tallguy
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik heb een probleem met Firefox: Op een Citrixomgeving waar IE de standaard is (en moet blijven) wordt een web-applicatie via het netwerk beschikbaar gesteld. Deze app werkt prima onder Firefox maar niet onder IE, dus...ik wil Firefox op een CTX server installeren en de URL aanbieden aan gebruikers.

Zo gezegd, zo gedaan. Firefox is geïnstalleerd op de default locatie. Ik maak een shortcut die het volgende doet:
""C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" <servernaam>:<poortnummer>/cid/Application.do" (al die extra "" worden door het OS (W2K3) er zelf bijgezet)

Als gebruiker echter start Firefox steeds een lege pagina en trekt zich dus niks aan van de URL die erachter staat. Ook al zet ik er http://<servernaam> voor, dan doet Firefox nog steeds niks met die URL.De shortcut wordt aangeboden aan gebruikers die in de juiste AD groep zit, mijn testaccount zit daarin en krijgt ook netjes die shortcut te zien. De rechten op de shortcut staan goed (zelfs FC helpt niks btw). Als ik in die lege FF pagina de URL paste, wordt de pagina netjes geopend. Maar dat is dus juist niet wat ik wil...ik wil dat FF mét die URL direct naar de loctie gaat.

De inhoud van de Config file is:
//
lockPref("app.update.enabled", false);
lockPref("extensions.update.enabled", false);
lockPref("layers.acceleration.disabled", true);
lockPref("gfx.direct2d.disabled", true);
lockPref("extensions.update.notifyUser", false);
lockPref("browser.shell.checkDefaultBrowser", false);
lockPref("config.lockdown.disable_extensions", true);
lockPref("config.lockdown.disable_themes", true);
lockPref("browser.tabs.animate", false);
lockPref("browser.history_expire_days", 30);
lockPref("browser.history_expire_days_min", 30);
lockPref("browser.history_expire_days.mirror", 30);
lockPref("config.trim_on_minimize", true);

Ik heb ondertussen al redelijk wat tijd zitten Google'n en overal lees ik dat de methode van firefox.exe + URL (zoals ik heb ook gebruik) behoort te werken. Waarom bij mij dan niet? 8)7

Tallguy wijzigde deze reactie 21-10-2011 13:08 (19%)

specs | You're just jealous because the voices only talk to me

• - J.W. -
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:29
Hier werkt het prima onder Win 7 icm FF 7.... (met HTTP en FTP geprobeerd).
"[path]\firefox.exe" www.nu.nl

Werkt het wel met simpele URL's? (www.nu.nl etc).

- J.W. - wijzigde deze reactie 21-10-2011 13:23 (20%)

• Tallguy
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

nope, hij blijft met de lege pagina komen. Ik ga 'm eens met de hand installeren terwijl de server in install mode staat (FF was nl via Altiris geinstalleerd). Eens zien wat dat doet.

EDIT: ook dat doet niks :X

EDIT2: Uiteindelijk opgelost. Lag dus aan de plaatsing van alle "" in de opdrachtregel.

Tallguy wijzigde deze reactie 24-10-2011 10:34 (24%)

specs | You're just jealous because the voices only talk to me

• smvs
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ik heb in FF 7.0.1 heel vaak dat afbeeldingen zwart weergegeven worden. Is dit een bekende bug? Als ik rechts klik en 'afbeelding weergeven' doe dan zie ik het plaatje gewoon, en als ik dan terug ga wordt hij opeens ook in de normale context goed weergegeven, maar initiëel is het dus vaak zwart.

De site waar ik dit overigens het vaakst heb is dumpert.nl. Dat gaat dan ook om andere elementen dan alleen plaatjes.

(ESPNF1.com)
http://i39.tinypic.com/95myxd.jpg

Edit:
(Site RTV Utrecht)

http://i39.tinypic.com/241877p.jpg

Ik heb Adblock maar heb deze niet op alle sites aan staan en als ik Adblock geheel uit zet lost dit het probleem ook niet op.

smvs wijzigde deze reactie 27-10-2011 00:35 (20%)

• -Edwin-
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:06
Wanneer komt Firefox eigenlijk met een soort new tab page? Vorig jaar hoorde ik er nog iets over, maar daarna helemaal niet meer.

• - J.W. -
quote:
-Edwin- schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:26:
Wanneer komt Firefox eigenlijk met een soort new tab page? Vorig jaar hoorde ik er nog iets over, maar daarna helemaal niet meer.
https://wiki.mozilla.org/Firefox/Features/New_Tab_Page

~FF 10 dus

@smvs: nog nooit gezien. Probeer eens een nieuw profiel.

- J.W. - wijzigde deze reactie 27-10-2011 10:41 (8%)

• desalniettemin
Beta 5 alweer :)

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:45
Ik heb net een nieuwe PC in elkaar gezet en Firefox 8 geinstalleerd. Nu had ik op mijn vorige install de nieuwe versie van youtube met deze optie voor de grootte van het videoscherm.

http://lh6.ggpht.com/-tsuQQAFF35k/Thjlc9nqZuI/AAAAAAAAEMs/jVk8RTleTEg/image%25255B86%25255D.png?imgmax=800

Volgens mij moest ik daarvoor de HTML5 test aanzetten, maar dat werkt nu niet. Weet iemand hoe dat komt?

Nevermind:
YouTube: YouTube - Broadcast Yourself.

SaN wijzigde deze reactie 30-10-2011 13:01 (10%)

• MrJayMan
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

MrJayMan

[subtitle is null]

quote:
posttoast schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:54:
Hier ook continu Flash-crashes. Wordt er knettergek van. En daarnaast zowel op mijn PC als op die van mijn vriendin om de zoveel tijd "Not responding" waarbij je 30 seconden moet wachten voor je weer verder kunt.

Ik draai Firefox al sinds versie 0.6 (toen het nog Firebird heette), maar ik zit er nu toch wel stevig aan te denken om over te stappen naar Chrome (met pijn in het hart).
same here met versie 7.0.1. Ik heb het opgegeven en heb van Opera11.52 mijn default browser gemaakt. :|
overigens wel fraai dat zoiets als flash-blocker bij opera ingebakken zit in de browser.

[signature is null]

• XVI
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:19
Totaal geen last van Flash problemen in Linux.
Wel heb ik toch nog dat FF wat log wordt na een tijdje.
Rare is dat ik nog niet heb meegemaakt dat het geheugengebruik dan hoger is dan 350 MB, wat vrij raar is dat hij dan stroperig wordt.

• JKratos
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22:22
quote:
SaN schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:57:
Ik heb net een nieuwe PC in elkaar gezet en Firefox 8 geinstalleerd. Nu had ik op mijn vorige install de nieuwe versie van youtube met deze optie voor de grootte van het videoscherm.

[afbeelding]

Volgens mij moest ik daarvoor de HTML5 test aanzetten, maar dat werkt nu niet. Weet iemand hoe dat komt?

Nevermind:
YouTube: YouTube - Broadcast Yourself.
Moet je even deze functie aanzetten.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kijk eens naar de link onderin die quote ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• JKratos
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22:22
quote:
Raven schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:38:
Kijk eens naar de link onderin die quote ;)
Aah! Wanneer ik mijn ogen open doe zie ik het ook ja.. ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Soluna
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-11-2011
Ik heb al een tijdje last van een freeze in Firefox 7.0.1. Om de zoveel tijd bevriest Firefox opeens 10 sec en gaat daarna weer verder. Best wel vervelend. Ik heb er alleen last van onder Windows 7, onder Ubuntu heb ik nergens last van.

• Gert-Paul
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23-08 12:36

Gert-Paul

Rediscover the web!

quote:
Soluna schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:24:
Ik heb al een tijdje last van een freeze in Firefox 7.0.1. Om de zoveel tijd bevriest Firefox opeens 10 sec en gaat daarna weer verder. Best wel vervelend. Ik heb er alleen last van onder Windows 7, onder Ubuntu heb ik nergens last van.
Volgensmij is dat een bekende bug, ook op de vorige pagina staat er iets over. Maar http://blog.bonardo.net/2...zing-at-regular-intervals moet de oplossing zijn. Anders is het over 7 dagen ook in Firefox 8 opgelost.

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 27-08 19:07

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb dat volgens mij altijd bij de start van het programma. Ik heb wat pinned tabs (Facebook, Tweakers, Google Reader etc.) en de tabs laten de eerste zoveel seconden eigenlijk altijd een grijs wieltje zien. Is dat hetzelfde probleem?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Cubic X
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:51
quote:
Sudden schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:57:
Ik heb dat volgens mij altijd bij de start van het programma. Ik heb wat pinned tabs (Facebook, Tweakers, Google Reader etc.) en de tabs laten de eerste zoveel seconden eigenlijk altijd een grijs wieltje zien. Is dat hetzelfde probleem?
Dat is in Firefox 8 nog steeds zo, ik heb dat ook. Nooit kunnen ontdekken waardoor dat komt.

• Soluna
quote:
Gert-Paul schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:05:
[...]

Volgensmij is dat een bekende bug, ook op de vorige pagina staat er iets over. Maar http://blog.bonardo.net/2...zing-at-regular-intervals moet de oplossing zijn. Anders is het over 7 dagen ook in Firefox 8 opgelost.
Ok heb het geprobeerd, ben benieuwd of het helpt.

Edit: Het lijkt inderdaad te helpen, heb tot nu toe geen freeze meer gehad.

Edit2: Shit, het helpt helaas niet, ik had net weer een freeze te pakken. :(

Soluna wijzigde deze reactie 02-11-2011 01:14 (15%)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

Gotta move that gear up!

Hmmm....... vreemd. Met de laatste update van gister dacht ik, doet m'n tab-dragging het opeens weer. Heel misschien ligt dat aan 't feit dat ik GPU-acceleration uit hebt gezet. Bijvoorbeeld met YouTube, schiet m'n videokaart opeens naar 880/5500. Come on... dat is gewoon ridiculous :/

Anyhoo! Ik heb geen reden meer om pissig te zijn over een gebrek aan snelheid, het wilt prima en geheugenmanagement ziet er redelijk uit dus mijn standaard browser is weer Firefox, voorlopig iig :)

| World Community Grid: 1 systeem, 10 speldjes, 1894 dagen rekentijd, 10.738e van de wereld! ]

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Firefox 8.0 Beta 6 is nu te downloaden bij Mozilla: (build 8.0.0.4323) :9

De Nederlandse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-8.0b6&os=win&lang=nl

En de Engelse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-8.0b6&os=win&lang=en-US

• desalniettemin
Net geinstalleerd :+

• - J.W. -
Nieuwe beta's zijn nog saaier dan Lingo in het huidige release model.... :+

De ontwikkeling zit tegenwoordig 100% in nightlies, aurora is op een enkele uitzondering na bugs pletten en beta helemaal en stelt qua aantal gefixte bugs ook nog eens weinig voor.

- J.W. - wijzigde deze reactie 04-11-2011 16:32 (12%)

• westlym
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 27-08 23:53
quote:
8.6 draait goed hier!
jammer genoeg geen ondersteuning voor mijn virusscan..nog even wachten..

• MrJayMan
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

MrJayMan

[subtitle is null]

ik kreeg versie 7 maar niet stabiel en nu met 8b alles weer rock solid. * doet Opera weer de deur uit

[signature is null]

• Soluna
quote:
MrJayMan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:25:
ik kreeg versie 7 maar niet stabiel en nu met 8b alles weer rock solid. * doet Opera weer de deur uit
Ik vind versie 7 best wel slecht, allemaal vage problemen mee gehad. Ik ben daarom maar tijdelijk over op Chrome wat eigenlijk probleemloos en sneller werkt. Als Firefox 8 uitkomt zal ik het nog eens een kans geven want ik blijf een voorstander van open source maar niet ten koste van alles.

• desalniettemin
Ik heb alle versies van Chrome intussen al eens geprobeerd, maar ga iedere keer weer terug naar Firefox. Ben er zo aan gewend dat ik geen andere browser meer wil :)

• Aham brahmasmi
quote:
Soluna schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:57:
[...]

Ik vind versie 7 best wel slecht, allemaal vage problemen mee gehad. Ik ben daarom maar tijdelijk over op Chrome wat eigenlijk probleemloos en sneller werkt. Als Firefox 8 uitkomt zal ik het nog eens een kans geven want ik blijf een voorstander van open source maar niet ten koste van alles.
Blijft apart, de problemen die sommige mensen met FF hebben. Ik heb sinds FF3.6 eigenlijk nooit meer een crash gehad (als het 2x per jaar is is het veel). Alleen de Flash plugin crasht bij mij maar dat ligt volgens mij niet aan FF. Nul crashes met FF7 tot nu toe. Chrome heeft bij mij een slechter track record.

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:09
Mee eens. Firefox draait hier op meerdere computers zeer stabiel.
- Adobe Flash crasht regelmatig. Vooral bij het gebruikmaken van streaming video.
- Daarnaast hangt Firefox soms als ik een pdf-je in de browser zelf wil openen. Adobe Reader gebruikt alle cores op 100% totdat het volledige document is geladen. Bij langzame servers kan dat soms een tiental seconden duren.

Er zijn nog meer instabiele plugins, maar Firefox zelf is zeer stabiel.
Vergeleken met Chrome laadt Firefox de pagina's iets trager, maar de gebruiksvriendelijkheid maakt dat helemaal goed. :)

Poesjes | Schaken | Sudoku oplosser

• Winkey
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:28

Winkey

Mozilla is al aardig op weg met een eigen PDF viewer door middel van javascript: https://github.com/mozilla/pdf.js

• desalniettemin
Voor PDF gebruik ik Sumatra. Licht, snel en voldoende waar ik het voor gebruik :)

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Allround prutser

quote:
desalniettemin schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:30:
Voor PDF gebruik ik Sumatra. Licht, snel en voldoende waar ik het voor gebruik :)
offtopic:
Ik ook, wat een machtig goede tool is dat O+

Evanescent wijzigde deze reactie 01-01-1970 00:00 (0%)

• Chris7
  • Niet online
quote:
Winkey schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:26:
Mozilla is al aardig op weg met een eigen PDF viewer door middel van javascript: https://github.com/mozilla/pdf.js
Dat ziet er al mooi uit! Ik denk dat het beter werkt dan Adobe Reader of Sumatra, want het draait direct in de browser. Iig mooi dat je dan geen plugin meer hoeft te installeren.
Edit: Zelfs geen programma meer nodig, hij laat offline documenten van meerder MB's ook razendsnel zien. Hopelijk is pdf.js snel final en komt deze in Firefox!

Chris7 wijzigde deze reactie 06-11-2011 13:08 (16%)

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:53
quote:
Chris7 schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:02:
[...]

Dat ziet er al mooi uit! Ik denk dat het beter werkt dan Adobe Reader of Sumatra, want het draait direct in de browser. Iig mooi dat je dan geen plugin meer hoeft te installeren.
Je kan heel Adobe ditchen, gewoon alle pdf's met Fx openen. Doe ik al tijden op mijn lappie, waar Chrome de browser is.

Specs

• robj28
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-08 19:55
Mijn Firefox loopt vast als ik EA orgin start.

• Firesphere
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

Firesphere

There, I broke it.

Het lijkt er op dat Firefox 8 ondertussen in final state al is te downloaden:
Mozilla Firefox FTP

Er staat een 8.0b1 t/m 8.0b6 in de releases map, PLUS een gewone 8.0. Ik neem aan dat dit dus (weer) de officiele release versie is die "te vroeg" al te downloaden is, in alle talen ook weer zo te zien.

/*edit*/
Thunderbird 8 staat nog niet in een final release map, maar ik gok dat b5 weinig zal verschillen van de final release.
*/edit/*

Firesphere wijzigde deze reactie 06-11-2011 22:23 (16%)

I don't have OCD. I have CDO. It's the same, but with the letters in the right order.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

quote:
Firesphere schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:18:
Het lijkt er op dat Firefox 8 ondertussen in final state al is te downloaden:
Mozilla Firefox FTP

Er staat een 8.0b1 t/m 8.0b6 in de releases map, PLUS een gewone 8.0. Ik neem aan dat dit dus (weer) de officiele release versie is die "te vroeg" al te downloaden is, in alle talen ook weer zo te zien.
Yep, de final release van FF8 is gereed. (build 8.0.0.4325)

Directe download-link naar de Nederlandse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-8.0&os=win&lang=nl

En naar de Engelse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-8.0&os=win&lang=en-US

• Firesphere
  • Nu online

Firesphere

There, I broke it.

quote:
bitshape schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:02:
[...]

Yep, de final release van FF8 is gereed. (build 8.0.0.4325)

Directe download-link naar de Nederlandse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-8.0&os=win&lang=nl

En naar de Engelse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-8.0&os=win&lang=en-US
Om anderen te irriteren gebruik ik graag de Fryske versie van Firefox en Thunderbird... lekker collega's stangen :P
http://download.mozilla.o...amp;os=win&lang=fy-NL

(net als m'n Dvorak toetsenbord en muis met free-spinning scrolwiel :D )

Ik zou'm trouwens nog niet downloaden zelf... ik verwacht dat er nog wat add-ons moeilijk gaan doen nu direct...
* gaat proberen

Dus, alles werkt prima, alleen FireCookie nog niet, maar da's niet zo erg.
Wel valt dit op:
http://img829.imageshack.us/img829/412/ff8firstload.png

En verder ben ik blij dat m'n custom style-setting etc. netjes bewaard zijn gebleven! _/-\o_

Verdere opvallende wijzigingen:
Eindelijk is de hele zooi java-sun-versies (die niet nodig zijn meer) er uit gegooit in de toevoegingenlijst.
Geheugen-verbruik *LIJKT* weer wat verder gedaalt
Icons voor de tab-grouping zijn wat beter gestyled
minder "blokkerig" gevoel in de url/home balk, maar wat smoother
Icons lijken iets kleiner te zijn geworden

Over performance kan ik momenteel weinig zeggen. M'n pc is hard bezig met backups en dat soort zaken over het netwerk te pompen.

Firesphere wijzigde deze reactie 06-11-2011 23:18 (28%)

I don't have OCD. I have CDO. It's the same, but with the letters in the right order.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

quote:
Firesphere schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:07:
[...]

Om anderen te irriteren gebruik ik graag de Fryske versie van Firefox en Thunderbird... lekker collega's stangen :P
http://download.mozilla.o...amp;os=win&lang=fy-NL

(net als m'n Dvorak toetsenbord en muis met free-spinning scrolwiel :D )
FF in je moerstaal! :+
quote:
...
Wel valt dit op:
[afbeelding]
...
Het is toch echt de Release-build:
http://tweakers.net/ext/f/XtGIio81S2dtIh4uFDGt37Kl/full.jpg

• Firesphere
  • Nu online

Firesphere

There, I broke it.

quote:
bitshape schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:43:
[...]

FF in je moerstaal! :+

[...]

Het is toch echt de Release-build:
[afbeelding]
Frysk FTW! :P

Klopt, maar dat de welkom dus nog steeds "Beta" zegt viel me op ;) het release-gedeelte had ik al direct gezien. Direct dat gecheckt om zeker te zijn dat't de release versie was inderdaad, en niet perongeluk een beta die in de release-map was gegooit.

p.s.
Zou je je border-padding in windows niet wat lager zetten? Die standaard 4 (of zelfs 6?) vind ik nogal dik. Heb'm zelf op 0 gezet. Veel fijner, stuk minder overheersend, gevoelsmatig veel meer ruimte op je scherm.

Firesphere wijzigde deze reactie 06-11-2011 23:56 (16%)

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

quote:
Firesphere schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:48:
[...]

Frysk FTW! :P

Klopt, maar dat de welkom dus nog steeds "Beta" zegt viel me op ;) het release-gedeelte had ik al direct gezien. Direct dat gecheckt om zeker te zijn dat't de release versie was inderdaad, en niet perongeluk een beta die in de release-map was gegooit.

p.s.
Zou je je border-padding in windows niet wat lager zetten? Die standaard 4 (of zelfs 6?) vind ik nogal dik. Heb'm zelf op 0 gezet. Veel fijner, stuk minder overheersend, gevoelsmatig veel meer ruimte op je scherm.
Ik heb dat beta-tabblad niet gehad na de update vanaf beta6, vreemd dus. Van welke (Frysk-)versie cq. beta van FF heb jij ge-update?

De border-padding is de default van het Win7 Aero glass theme, heb het nooit bewust aangepast naar mijn weten. Zelf vind ik het prima zo met de doorschijnende vensters en een desktop-resolutie van 3520x1200.

• Firesphere
  • Nu online

Firesphere

There, I broke it.

quote:
bitshape schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:20:
[...]

Ik heb dat beta-tabblad niet gehad na de update vanaf beta6, vreemd dus. Van welke (Frysk-)versie cq. beta van FF heb jij ge-update?
Released 7.0.1

De beta draai ik niet op een systeem dat ik ook gebruik voor dev etc.

Dus vandaar dat ik een beetje een "ehhh, huh?" gevoel had.

Heb wel een tijdje beta gedraaid... met als gevolg dat m'n huidige FF installatie in "Firefox 4 beta 10" dir staat... :+

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

quote:
Firesphere schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:23:
Dus vandaar dat ik een beetje een "ehhh, huh?" gevoel had.
In dat geval zou ik dat gevoel ook krijgen... :+
Als het maar "firefox.exe" build 8.0.0.4325 is, dan is er niks aan de hand, maar het blijft toch vreemd.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote:
Firesphere schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:07:
Verdere opvallende wijzigingen:
Eindelijk is de hele zooi java-sun-versies (die niet nodig zijn meer) er uit gegooit in de toevoegingenlijst.
Geheugen-verbruik *LIJKT* weer wat verder gedaalt
Icons voor de tab-grouping zijn wat beter gestyled
minder "blokkerig" gevoel in de url/home balk, maar wat smoother
Icons lijken iets kleiner te zijn geworden

Over performance kan ik momenteel weinig zeggen. M'n pc is hard bezig met backups en dat soort zaken over het netwerk te pompen.
Dat zal eens tijd worden :P

edit: meuk: Mozilla Firefox 8.0

Raven wijzigde deze reactie 07-11-2011 11:45 (7%)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:27
Ben net overgestapt op FF omdat ik wat issues heb met Chrome, maar vraag me af hoe ik iets heel simpels verander. Mijn Firefox gebruikt namelijk google.com/hk als standaard search engine. Ik dacht dat op te lossen door als add-in de Nederlandse google toe te voegen, maar dat wijzigt slechts de taal en hij pakt nog steeds automagisch google.com/hk (dat niet werkt overigens).

Hoe verander ik dat? Zoeken via google.nl werkt wel namelijk gewoon.

• Firesphere
  • Nu online

Firesphere

There, I broke it.

quote:
Oscar Mopperkont schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:03:
Ben net overgestapt op FF omdat ik wat issues heb met Chrome, maar vraag me af hoe ik iets heel simpels verander. Mijn Firefox gebruikt namelijk google.com/hk als standaard search engine. Ik dacht dat op te lossen door als add-in de Nederlandse google toe te voegen, maar dat wijzigt slechts de taal en hij pakt nog steeds automagisch google.com/hk (dat niet werkt overigens).

Hoe verander ik dat? Zoeken via google.nl werkt wel namelijk gewoon.
Hoe bedoel je? Als je iets in het zoek-veld naast de url invult?

Heb je al geprobeerd via "zoekmachines beheren" en dan "reset to defaults" o.i.d. te doen?

(heb zelf het veld niet in de bar, vind't onzin, CTRL+K of gewoon in de url-balk typen werkt voor mij prima)

• yohan
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13-08 17:58
Slordig spelfoutje in 8.0:

http://img684.imageshack.us/img684/355/screenshot2tn.png

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:16
Jammer genoeg is de FTP dichtgezet, en de downloadlinks aan het begin van deze pagina doen het ook niet meer. Leveren bestandjes op van 12 KB welke leeg zijn. De FTP geeft een foutmelding Acces denied. Ach, hengelen we hem morgen toch binnen? :9

Chieftec | HTPC | Canon EOS 400D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 | Canon EF 100mm f/2.8 | Samsung LE32B650 | Onkyo TX-SR 508 | A 102 HCS 5.1

• Nightspirit
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-06 11:16
Ach, een googletje op "Firefox Setup 8.0.exe" levert je vast wel wat op ;)

• Gert-Paul
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23-08 12:36

Gert-Paul

Rediscover the web!

Bij mijn doen de links in bitshape in "[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien" het prima. En dat is ook een nette manier van downloaden, de load wordt netjes verdeeld over vele servers wereldwijd.

• - J.W. -
Dat linken naar de FTP is idd helemaal niet bedoeling (want geen balance mogelijk) en nieuwssites, tweakers.net inclusief, zouden zich daar gewoon aan moeten houden. Officieel was hij ook nog niet gereleased. Anyway, terecht dat ze de zooi dicht gooien, die FTP server wordt voor veel meer gebruikt dan alleen (de release van) FF.

- J.W. - wijzigde deze reactie 07-11-2011 22:59 (38%)

• westlym
daarnet toch firefox kunnen downloaden van deze link: http://www.mozilla.org/nl....0&os=win&lang=nl

• The Executer
quote:
Gert-Paul schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:30:
Bij mijn doen de links in bitshape in "[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien" het prima. En dat is ook een nette manier van downloaden, de load wordt netjes verdeeld over vele servers wereldwijd.
Kreeg hier gister bestandjes van 12 KB op. Ik weet dat Firefox installers klein zijn, maar 12 KB? :9

Maar goed, dat alles is niet meer van toepassing, Firefox is officieel uit.

The Executer wijzigde deze reactie 08-11-2011 14:26 (8%)

Chieftec | HTPC | Canon EOS 400D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 | Canon EF 100mm f/2.8 | Samsung LE32B650 | Onkyo TX-SR 508 | A 102 HCS 5.1

• Sjah
quote:
The Executer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:26:
[...]

Maar goed, dat alles is niet meer van toepassing, Firefox is officieel uit.
IMO niet, zie hem nog niet in de auto-update, plus ik zie nog steeds 7.0.1 op Firefox.com

Specs

• The Executer
quote:
Sjah schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:35:
[...]

IMO niet, zie hem nog niet in de auto-update, plus ik zie nog steeds 7.0.1 op Firefox.com
Zat ook al te kijken inderdaad, 7.0.1. Dacht dat hij vandaag uit zou komen?

• Sjah
Yup, maar de Weskust van de VS slaapt nog op dit moment.

Specs

• desalniettemin
Net via de link van westlym geinstalleerd ;)

• westlym
ik ga even testen hoeveel geheugen firefox gebruikt. ik ga voor de komende vijf dagen mijn pc niet uitdoen en firefox ook niet afsluiten.

ik moet wel zeggen dat ik geen add ons binnen firefox gebruikt en dat firefox nooit bij mij crasht.
o ja, systeem spec: Q6600, Asus p5q, 8 gig aan geheugen, nl. ddr2.

• westlym
ik heb nu negen tabs open, en ff gebruikt nu al bijna 330 MB..het klinkt misschien een beetje negatief, maar het werkt nog steeds soepel.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Millibit bestaat niet en er is een edit-knop aanwezig rechtsboven je posts ;)
edit: Verbeterd na uitleg :)

Raven wijzigde deze reactie 08-11-2011 19:11 (17%)

Oscar Wilde

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:30

DerOllie

Master of Science

Ik mis een aantal icons van mn favorieten in de favorieten balk. Eerder werd daar altijd een witte pagina getoond als icoon, nu is ie helemaal uitgegrijsd, lijkt wat minder, hopelijk komt daar nog iets voor...

PSN = DerOllie | "GOTP" GTA Online Crew Member | www.youtube.com/DerOllie

• Winkey
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:28

Winkey

Meestal als je de pagina laad uit de favorieten, komt het icoontje weer terug.

Winkey wijzigde deze reactie 09-11-2011 12:43 (4%)

• Nightspirit
quote:
Winkey schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:42:
Meestal als je de pagina laad uit de favorieten, komt het icoontje weer terug.
Moet die pagina wel een favicon hebben :p

• J-P
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 06:00

J-P

Syntax erro....

Aargh! Fijn hoor de continue major updates, Zijn WEER al mijn addon's niet geschikt voor deze versie.
Wordt er niet goed van.

[/einde pissige modus omdat ze een mooie browser verpesten met een versienummer]

HP PPC - HTC TC - HTC Diamond - HTC Legend - Galaxy Nexus - Nexus 5

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 00:47
quote:
Bogey Dope schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:40:
Aargh! Fijn hoor de continue major updates, Zijn WEER al mijn addon's niet geschikt voor deze versie.
Wordt er niet goed van.

[/einde pissige modus omdat ze een mooie browser verpesten met een versienummer]
Je bent echt niet verplicht om gelijk de eerste dag te updaten hoor.

zcflevo.nl

• Morrar
  • Laatst online: 25-08 23:19
Hmm vind het erg jammer maar na een jaar of 7 gaat Firefox hier de deur uit. Sinds versie 7 hangt ie om de haverklap en bij versie 8 op iedere pagina (op een Windows 7 bak). Zo'n 3-4 keer per minuut crasht ie, moet ie opnieuw starten of hangt ie gewoon voor 5-10 seconden. Vooral Flash en pagina's van Google zijn gewoon niet meer te bezoeken. Als ik Google+ bezoek kan ik rustig koffie gaan halen. Lijkt me dat er iets heel grondig mis is met Javascript en / of Flash.

Dacht eerst nog dat het aan addons lag, maar een nieuwe kale 8.0 install klapte er ook weer meteen uit drie keer achter elkaar. Ook naar malware gescanned, maar niets gevonden... Sowieso vind ik Firefox onderhand trager dan IE9, dus zelfs dat zou nog een optie zijn.

Zeer teleurstellend.

Morrar wijzigde deze reactie 09-11-2011 15:33 (7%)

• G_M_C
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:43

G_M_C

Nu weg ....

quote:
Bogey Dope schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:40:
Wordt er niet goed van.

Ik heb gewoon zo addon geinstalleerd die alle addons altijd gewoon geactiveerd laat. Gewoon via de site van FF gedownload.

Ik geef toe, het is geen super oplossing, en ook is het geen 'charmante' oplossing. Het is meer een hack om een feature te kunnen blijven gebruiken. Maar het werkt wèl ;)

• desalniettemin
Al mijn extensies doen het en crashes heb ik nooit 8)

• J-P
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 06:00

J-P

Syntax erro....

quote:
G_M_C schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:38:
[...]

Ik heb gewoon zo addon geinstalleerd die alle addons altijd gewoon geactiveerd laat. Gewoon via de site van FF gedownload.

Ik geef toe, het is geen super oplossing, en ook is het geen 'charmante' oplossing. Het is meer een hack om een feature te kunnen blijven gebruiken. Maar het werkt wèl ;)
Hoe heet die addon?

HP PPC - HTC TC - HTC Diamond - HTC Legend - Galaxy Nexus - Nexus 5

• Sjah
Ik doe zo bij een nieuwe install Windows, en dus nieuwe install Fx, uitliefde mijn addons vaak opnieuw downloaden, moet wel want veel installen niet meer. Yup het blijft ietwat van "veel werk", maarja ik hou gewoon teveel van Firefox om me daar druk over te maken.

Specs

• The Executer
Op het werk gebruik ik de PortableApps-versie van Firefox, en moet zeggen dat v8 toch wel wat minder freezes heeft. Ze zitten er nog wel in, maar stukken minder. Nu nog eens uitvinden hoe dit helemaal opgelost kan worden. Heb de "clean places" truc al een keer geprobeerd, zonder verbeteringen.

• Chris7
  • Niet online
quote:
Ben vooral benieuwd naar Aurora 10, Nightly is me net wat te onstabiel. Volgens de Mozilla wiki zitten er nu een hoop development features in.
Gelukkig zijn die niet naar Fx11 doorgeschoven, een heel aantal van deze dingen stond al voor v7 gepland...

• Commendatore
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
quote:
Cybpraetorian schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:54:
Ik mis een aantal icons van mn favorieten in de favorieten balk. Eerder werd daar altijd een witte pagina getoond als icoon, nu is ie helemaal uitgegrijsd, lijkt wat minder, hopelijk komt daar nog iets voor...
Dat standaard witte icoontje is bij mij helemaal weg, bijvoorbeeld ook bij openstaande tabs. Er staat nu alleen een klein vierkantje van stippellijntjes. (Mac OS X-versie)

Commendatore wijzigde deze reactie 09-11-2011 21:57 (6%)

• Aham brahmasmi
quote:
The Executer schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:36:
Op het werk gebruik ik de PortableApps-versie van Firefox, en moet zeggen dat v8 toch wel wat minder freezes heeft. Ze zitten er nog wel in, maar stukken minder. Nu nog eens uitvinden hoe dit helemaal opgelost kan worden. Heb de "clean places" truc al een keer geprobeerd, zonder verbeteringen.
Misschien kun je erachter komen wat er tijdens de freezes gebeurt met Process Monitor?

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 27-08 19:07

Anthirian

In Trance We Trust

quote:
Sudden schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:57:
Het probleem lijkt met FF 8 te zijn verholpen. Ik heb het nog niet uitvoerig getest, maar de 3 keer dat ik hem opstartte had ik er geen last meer van. Misschien lag het aan een addon die (nog) niet compatible is met 8 en daardoor nu uitstaat.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

Gotta move that gear up!

quote:
Chris7 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:45:
[...]

Ben vooral benieuwd naar Aurora 10, Nightly is me net wat te onstabiel. Volgens de Mozilla wiki zitten er nu een hoop development features in.
Gelukkig zijn die niet naar Fx11 doorgeschoven, een heel aantal van deze dingen stond al voor v7 gepland...
Instabiel met? Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb gehad. Sterker nog, het heeft nog nooit zo goed gewerkt (en dat wil wat zeggen, er is altijd wel iets mis met mijn Firefox :P )

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Firefox 9.0 Beta 1 is vanaf dit moment te downloaden bij Mozilla: (build 9.0.0.4330) :Y

Nederlandse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-9.0b1&os=win&lang=nl

Engelse versie:
http://download.mozilla.org/?product=firefox-9.0b1&os=win&lang=en-US

FF9.0b1

FF9b1 werkt bij mij goed, geen problemen tot zover. Alle veelgebruikte AddOns die ik gebruik zijn compatible, enkele had ik al een tijdje terug handmatig aangepast naar FF10compatibiliteit.

bitshape wijzigde deze reactie 10-11-2011 11:53 (12%)

• - J.W. -
FF9 is echt snel... doe maar eens wat benchmarks :)

Ik verhuis binnenkort naar FF10 op het aurora channel, maar daar zijn momenteel problemen (iets met add-ons), dus die is nog niet gepushed via de update.

- J.W. - wijzigde deze reactie 10-11-2011 11:54 (3%)

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

quote:
- J.W. - schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:53:
FF9 is echt snel... doe maar eens wat benchmarks :)

Ik verhuis binnenkort naar FF10 op het aurora channel, maar daar zijn momenteel problemen (iets met add-ons), dus die is nog niet gepushed via de update.
Inderdaad, over de snelheid van FF9 is er niets te klagen, heerlijk!

Ik zat er ook over na te denken om over te gaan op het Aurora-channel met FF10, maar aangezien ik FF gebruik als main-browser dient deze wel stabiel te zijn. Met het Beta-channel zijn iig de ergste bugs eruit en heb je een wekelijkse Beta release ipv een dagelijkse Aurora release. Dagelijks FF updaten, liever niet.
En je zou meer AddOns handmatig moeten aanpassen naar compatibility...

• filenox
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20:40

filenox

Intense lover

quote:
Nightspirit schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:06:
[...]

Moet die pagina wel een favicon hebben :p
We zijn toch in 2011 hé? :? ;)

"You've got enemies? Good, that means you stood up for something in your life." - www.filenox.net
Meest recente blogpost: Wakker worden met Python, PHP, AS, ….

• Nightspirit
quote:
Gezien de reacties hier (en de status van mijn eigen Toolbar) raakt je opmerking kant noch wal.

• Chris7
  • Niet online
De Add-on Compatibility Reporter is ook vernieuwd, je kan nu van alle versies van 4.0 tot 10 kijken welke add-ons compatible zijn. Vooral handig voor updates in het release kanaal denk ik, veel mensen durven nu soms niet te updaten.

• desalniettemin
Fx 9 beta 1 net geinstalleerd en al mijn extensies doen het 8) Start lekker snel op :)

• Aham brahmasmi
quote:
Chris7 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:55:
De Add-on Compatibility Reporter is ook vernieuwd, je kan nu van alle versies van 4.0 tot 10 kijken welke add-ons compatible zijn. Vooral handig voor updates in het release kanaal denk ik, veel mensen durven nu soms niet te updaten.
Hee dat is wel leuk die cijfers. Bijna 15 miljoen gebruikers van Adblock plus. :Y)
Ik vraag me wel af hoe nauwkeurig of up to date de cijfers zijn. Er staat bijv. 615,859 users van Gmail Manager, terwijl die add-on volgens mij niet eens geupdate is om te werken met de laatste verandering in de login-procedure van gmail (heb ik handmatig moeten doen). Maar goed, het kan natuurlijk best dat er mensen zijn die de add-ons niet weghalen ookal doen ze het niet meer...

Edit: Net even naar FF8 geupdate. Die popup die laat zien welke add-ons nog werken is wel handig! FF lijkt pagina's sneller te laden nu; het voelt iig snappier. d:)b Ik vind de witte navigation icons alleen niet passen... :/

Aham brahmasmi wijzigde deze reactie 10-11-2011 18:17 (17%)

Pagina: 1 ... 17 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair: Mobiele netwerken Gamecontrollers Game-accessoires Smartphones Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013