Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 14:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Idd, de update was van 2.3.3 naar 2.3.5.

• remoendoo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-08 22:13
Ooh sorry dat is waar ook, ik ben even in de war met mijn vorige telefoon (htc wildfire..)
Nou dan zal Slaxz hopelijk gelijk hebben en krijgen we op onder htc desire s android 4.0

• Klein_Kipje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:25
is er nu al een update of goede oplossing (of app) die het opnieuw opstarten probleem oplost dmv de powerbutton. Ik gebruik de work around maar dat is elke keer zo'n gedoe en af en toe opnieuw opstarten komt de snelheid wel te goede

www.weitjerock.com

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 00:27
quote:
Klein_Kipje schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:06:
is er nu al een update of goede oplossing (of app) die het opnieuw opstarten probleem oplost dmv de powerbutton. Ik gebruik de work around maar dat is elke keer zo'n gedoe en af en toe opnieuw opstarten komt de snelheid wel te goede
Wat is precies het probleem ? Ik heb ook de laatste update en krijg gewoon het schermpje met uitschakelen, vliegmodus en opnieuw opstarten.
Of bedoel je iets anders?

• Assassinator
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-01 22:29
quote:
Artwido schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:12:
[...]

Wat is precies het probleem ? Ik heb ook de laatste update en krijg gewoon het schermpje met uitschakelen, vliegmodus en opnieuw opstarten.
Of bedoel je iets anders?
Ik quote toch maar even want ik heb ook een issue met de powerbutton, alleen een andere; ik krijg dus géén schermpje met uitschakelen, vliegmodus en opnieuw opstarten. Wil ik mn DS uitzetten, wat ik bijna altijd 's avonds doe, dan moet ik de batterij eruit gaan vissen. Niet echt handig, zeg maar. Dit allemaal sinds de update in (volgens mij) november.

Beetje vreemd, vroeg me af of dit probleem leeft onder meer mensen en of men al van een oplossing weet.

• Artwido
quote:
Assassinator schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:17:
[...]

Ik quote toch maar even want ik heb ook een issue met de powerbutton, alleen een andere; ik krijg dus géén schermpje met uitschakelen, vliegmodus en opnieuw opstarten. Wil ik mn DS uitzetten, wat ik bijna altijd 's avonds doe, dan moet ik de batterij eruit gaan vissen. Niet echt handig, zeg maar. Dit allemaal sinds de update in (volgens mij) november.

Beetje vreemd, vroeg me af of dit probleem leeft onder meer mensen en of men al van een oplossing weet.
Wel raar dat het ene toestel er wel last van heeft en het andere toestel niet.
Theoretisch zou dat niet kunnen; zelfde hard- en software.

• Assassinator
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-01 22:29
quote:
Artwido schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:19:
[...]

Wel raar dat het ene toestel er wel last van heeft en het andere toestel niet.
Theoretisch zou dat niet kunnen; zelfde hard- en software.
Dat dacht ik dus ook, en toch krijg ik 'em niet uit zonder de batterij eruit te plukken. Beetje vreemd, maar niet lekker :P

• Klein_Kipje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:25
dat bedoel ik dus, ik krijg het schermpje niet maar er is een work around:

Samengevat is dit dus de oplossing om de aan/uit knop (powerbutton) weer te activeren:
1) Open het menu 'Instellingen'
2) Kies hier voor 'Beveiliging'
3) Kies voor 'Alle referenties wissen'. (onderste optie)
4) Kies voor 'Wachtwoord instellen'
5) Zet het vinkje uit bij 'Beveiligingsreferenties gebruiken'
6) Zet daarna het vinkje weer aan bij 'Beveiligingsreferenties gebruiken'

Maar dit werkt dus 1 keer, als je opnieuw hebt op - ge start dan moet je dit weer opnieuw doen.

Ik heb gezocht naar een app maar die is niet te vinden

www.weitjerock.com

• Artwido
Ik heb btw wel de SPB shell.
Ik denk dat dit toch het verschil maakt dan.
Is wel een betaalde app maar dan heb je ook wat

• danbo055
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20-08 13:22
quote:
Klein_Kipje schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:24:
dat bedoel ik dus, ik krijg het schermpje niet maar er is een work around:

Samengevat is dit dus de oplossing om de aan/uit knop (powerbutton) weer te activeren:
1) Open het menu 'Instellingen'
2) Kies hier voor 'Beveiliging'
3) Kies voor 'Alle referenties wissen'. (onderste optie)
4) Kies voor 'Wachtwoord instellen'
5) Zet het vinkje uit bij 'Beveiligingsreferenties gebruiken'
6) Zet daarna het vinkje weer aan bij 'Beveiligingsreferenties gebruiken'

Maar dit werkt dus 1 keer, als je opnieuw hebt op - ge start dan moet je dit weer opnieuw doen.

Ik heb gezocht naar een app maar die is niet te vinden
Stappen 3 en 4 zijn overbodig. Vinkje aan/uitvinken (stap 5) is voldoende.

• mach2
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-08 12:00
Ik ben er achter gekomen dat het wifi slaapbeleid niet opgeslagen blijft, ik stel hem in op 'na 15 minuten' maar als wifi uit is geweest en bij gebruik weer automatisch contact maakt verspringt hij naar 'nooit' en blijft wifi verbinding houden. Meer mensen met dit probleem?

Hallo

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13-08 20:07
Sinds vanmorgen het volgende probleem.

3G schijnt niet meer verbinding te willen maken. Valt constant terug op inschakelen mobiel internet dan heel even aan in beeld en daarna weer terug op inschakelen. Ook wifi werkt niet meer op mijn telefoon. Hij schakeld wel wifi in maar vindt geen netwerken. 3G is normaal vol bereik op de plek waar ik ben maar nu helaas werkt het niet.

Toestel al een keer geherstart, daarna een keer uit gehad en batterij eruit voor een minuut maar allemaal geen resultaat. Iemand dit eerder gehad?

Vanavond nog een keer rebooten en naar factory reset als dat niks uithaalt. Als factory reset ook niet werkt zal ik helaas hem moeten opsturen denk ik... :(

• Bananenplant
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:02

Bananenplant

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

...

Hmm, ik ben erachter gekomen dat ik een heleboel hete pixels in m'n scherm heb. Maar eens een manier zoeken om 'm unrooted/S-On te krijgen zodat-ie voor garantie daarop terugkan :/ ...

| In Mosul markeert ISIS huizen van christenen met de letter ن . Opties zijn gedwongen bekering, vluchten of de dood. || עם ישראל חי |

• jacobras
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-08 13:22

jacobras

Developer

quote:
ucchan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:32:
Hmm, ik ben erachter gekomen dat ik een heleboel hete pixels in m'n scherm heb. Maar eens een manier zoeken om 'm unrooted/S-On te krijgen zodat-ie voor garantie daarop terugkan :/ ...
Wat is precies een hete pixel?

Ik merkte gisteren dat, na een tijdje staren naar een spelletje Wordfeud, de letters in het scherm bleven staan. Als ik gewoon een plaatje bekijk waarmee het hele scherm grijs is dan kan ik onderin het scherm de letters nog aflezen. Poging om een foto ervan te maken liep nergens op uit :P

Mijn portfolio | Piano video's: http://www.youtube.com/jacobras | Notities voor Android :)

• Bananenplant
  • Laatst online: 13:02

Bananenplant

...

Pixels die een kleur houden terwijl het niet zou moeten, wat je goed kan zien op een zwart scherm.

| In Mosul markeert ISIS huizen van christenen met de letter ن . Opties zijn gedwongen bekering, vluchten of de dood. || עם ישראל חי |

• Delcasa88
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09-03 14:55
gister een Desire S binnen gehaald en ben nu aan het zoeken naar een fijn setje in-ear headphones. Ik ben bereid best wat te betalen (100 euro, om en nabij) en wil daar graag wel kwaliteit voor terug en goede garantie voorwaarden.

Graag wil ik een setje die volume in-line kan regelen en nummers skippen/play/pause. Dit schijnt niet altijd goed te werken, de meeste setjes worden gemaakt voor iPhones/iPods en zijn dan niet (volledig) compatible met de HTC Desire S.

Wie heeft er goede ervaringen met bepaalde modellen/kan mij meer duidelijkheid geven over wanneer een headphone setje wel of niet zal werken op de DS?

• DPhoenix
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 13:26
quote:
MikeyMan schreef op maandag 26 december 2011 @ 09:42:
Idd, de update was van 2.3.3 naar 2.3.5.
Ik heb deze update nog steeds niet ontvangen. De Desire S heb ik al sinds ongeveer ten tijde van de release.
Het is een sim-lock vrij toestel met Vodafone-abbo. Android-versie 2.3.3, HTC Sense-versie 2.1.
Handmatig updaten geeft aan dat er geen updates beschikbaar zijn......

AULXJMHR

• DarkSideX
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-04-2013
Misschien toch maar even HTC support contacteren, das nu wel heel lang.

• danstermc
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06-01-2012
quote:
DPhoenix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 00:30:
[...]

Ik heb deze update nog steeds niet ontvangen. De Desire S heb ik al sinds ongeveer ten tijde van de release.
Het is een sim-lock vrij toestel met Vodafone-abbo. Android-versie 2.3.3, HTC Sense-versie 2.1.
Handmatig updaten geeft aan dat er geen updates beschikbaar zijn......
Ik had hem op mijn vorige ds gekregen maar die is in de sloot gevallen. Ik heb nu al 4 weken een nieuwe ds maar geen update meer. Toch wel balen als je weet hoe veel mooier sense 3.0 is. Lijkt er op dat ze hem niet meer verspreiden.

• Fietje
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09-01-2012
Ik heb toevallig vandaag contact gehad met HTC, omdat mijn telefoonnummers vanochtend ineens verdwenen waren (die op de telefoon opgeslagen waren). Nog steeds ben ik niet achter de reden, hij is gister wel gevallen. HTC verweet het aan mijn task killer, deze heb ik dus maar verwijderd, al werkt die al 6 mnd zonder problemen.

Ik heb gelijk gevraagd wanneer ik de android en sense update kan verwachten. De man legde uit dat dit op IMEI nummer ging. Ze zijn in november begonnen met uitrollen en dit duurt nog t/m eind januari. Dus tot zo lang houd ik nog even geduld.

• megadoom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 08:13
quote:
Fietje schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:07:

Ik heb gelijk gevraagd wanneer ik de android en sense update kan verwachten. De man legde uit dat dit op IMEI nummer ging. Ze zijn in november begonnen met uitrollen en dit duurt nog t/m eind januari. Dus tot zo lang houd ik nog even geduld.
dus het is niet voor branded/unbranded :O, goed om te weten! (gelukkig heb ik hem begin december al >:)) maar leuk om te weten voor anderen

• Fietje
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09-01-2012
Pffff is dit toeval of niet? Vlak na mijn post en dus nadat ik gistermiddag gebeld heb, had ik ineens een update melding. Eerst teleurgesteld, want het ging om een software update 1.47.401.4 (die ook al oud is volgens mij en die ik al eens eerder had). Na die update nog maar eens gecheckt op andere updates en jawel hoor: Sense 3.0 en android 2.3.5! Dus vanaf vandaag is mijn Desire S ook geupdate.

Of dit puur toeval is, of dat dit kwam door mijn telefoontje (waarin ik mijn IMEI nummer moest doorgeven) of dit verklaart waarom ik gister problemen met mijn telefoon had? Who knows...

• Seo
  • Laatst online: 12-10-2012
Ik kan dit bevestigen, ik heb ook erg lang op mijn update moeten wachten maar gisteravond heb ook ik eindelijk de update binnen gehad (incl die minor pre update trouwens).

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:01
Wat te doen als je de screen lock code vergeten bent ?
Ik vraag dit omdat een vriend van mij zo dom is geweest......

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 26-08 23:17

Joopieboy

Petrolhead

Hard uitzetten door de accu eruit te halen, opnieuw opstarten en instelling aanpassen?

"Het Jooperieaanse meetstelsel" aldus prof. naaitsab

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Factory reset lijkt me?

• X_lawl_X
  • Laatst online: 27-08 18:00
quote:
Joopieboy schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:39:
Hard uitzetten door de accu eruit te halen, opnieuw opstarten en instelling aanpassen?
Bij de Desire S moet je nooit de accu er zomaar uithalen. Sommige builds bevatten een slechte kwaliteit EMMC chip welke hier kapot door kan gaan.

• Albert020
quote:
Joopieboy schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:39:
Hebben we gedaan, hij blijft naar de screen lock code vragen ?

@MikeyMan, hoe voer je een factory reset uit als je niet in het systeem komt ..... 8)7

Albert020 wijzigde deze reactie 08-01-2012 21:51 (14%)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hard reset met de knoppen, is vast een manier voor... Volume down tijdens aanzetten oid...

• Albert020
quote:
MikeyMan schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:11:
Hard reset met de knoppen, is vast een manier voor... Volume down tijdens aanzetten oid...
Gelukt, bedankt man, nu kan ik eindelijk naar huis :P

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 27-08 23:04

Jimster

A State of Trance

quote:
Albert020 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:10:
Wat te doen als je de screen lock code vergeten bent ?
Ik vraag dit omdat een vriend van mij zo dom is geweest......
Volgens mij kan je gewoon een aantal x een foute code invoeren. Dan kan je 'm via je Google account resetten dacht ik.

• Albert020
quote:
Jimster schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:27:
[...]

Volgens mij kan je gewoon een aantal x een foute code invoeren. Dan kan je 'm via je Google account resetten dacht ik.
Nee dat ging niet hoor, het moest echt op de manier die MikeyMan zei...

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kun je nagaan, dat was nog een calculated guess ook ;)

• mhindrik
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13:45
Ik krijg OTA sense 3.0 met android 2.3.5 niet. Bij mij blijft de telefoon op sense 2.1 met 2.3.3 staan. Als ik zoek naar updates blijft de telefoon zeggen dat er geen updates zijn voor mijn telefoon.
Ik zit bij Hi trouwens als provider.

Noobmeter

• Lan Mandragoran
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:31
quote:
mhindrik schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:11:
Ik krijg OTA sense 3.0 met android 2.3.5 niet. Bij mij blijft de telefoon op sense 2.1 met 2.3.3 staan. Als ik zoek naar updates blijft de telefoon zeggen dat er geen updates zijn voor mijn telefoon.
Ik zit bij Hi trouwens als provider.
Echt een paar posts geleden is nog gezegd dat het uitrollen duurt tot eind januari.

• mhindrik
Ow dat had ik niet gezien.
Maar ik zou toch die RUU kunnen downloaden en het zelf doen?

mhindrik wijzigde deze reactie 09-01-2012 10:08 (54%)

Noobmeter

• remoendoo
Ja maar dan is het toestel wel volledig gereset..
Heb gewoon nog max. 3 weekjes geduld en probeer het een keer op een ander netwerk.
Bij mij vond ie hem thuis op de wifi niet maar op school wel

• Ossi
  • Laatst online: 14:45
Even een ander vraagje. Op het moment dat je geen 3G verbinding hebt, dan moet je toch wel verbinding kunnen met GPRS? Mits de telefoon bereik heeft.
Hier op mijn werk heb ik altijd prima bereik met de telefoon, maar het is onmogelijk om een dataverbinding tot stand te kunnen krijgen. Iemand die mij kan uitleggen hoe dat kan?

**edit**
Mijn instellingen stonden op WCDMA/GSM automatisch. Nu ik m op GSM heb gezet heb ik wel verbinding.
Hoe valt dat te verklaren? Ik snap er niks van...

Ossi wijzigde deze reactie 09-01-2012 13:01 (20%)

• Spitie
  • Nu online
quote:
Delcasa88 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:49:

Graag wil ik een setje die volume in-line kan regelen en nummers skippen/play/pause. Dit schijnt niet altijd goed te werken, de meeste setjes worden gemaakt voor iPhones/iPods en zijn dan niet (volledig) compatible met de HTC Desire S.

Wie heeft er goede ervaringen met bepaalde modellen/kan mij meer duidelijkheid geven over wanneer een headphone setje wel of niet zal werken op de DS?
Er zijn op xda wel wat guide's te vinden om je huidige setje oordopjes aan te passen naar een 3,5 mm jack. :)

Life sucks, but it beats the alternative

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:49

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

Wat een k*t toestel heb ik.
Als ik op de home knop druk word de lcd aangeraakt, met als gevolg een zwarte kring en groene subpixels.

T zal de 3e keer zijn dat ik problemen heb met mn scherm+glazen plaat.
Én wtf waarom staat de tijd stil?
http://img859.imageshack.us/img859/8065/20120110135919.jpg

Ora et Labora

• Gugger
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 26-08 13:44
quote:
mrc4nl schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:15:
Wat een k*t toestel heb ik.
Als ik op de home knop druk word de lcd aangeraakt, met als gevolg een zwarte kring en groene subpixels.

T zal de 3e keer zijn dat ik problemen heb met mn scherm+glazen plaat.
Én wtf waarom staat de tijd stil?
[afbeelding]
Toevallig geen taskkiller die de klok/klokwidget killt? Dat heb ik een tijdje gehad en toen bleef m'n klok ook stilstaan...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Mikemkm
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 26-08 15:01
Is er toevallig al een T-mobile user met een "T-mobile branded" toestel die de update (2.3.5 met sense 3.0) heeft ontvangen?

Mikemkm wijzigde deze reactie 12-01-2012 16:10 (9%)
Reden: update versie vermeld

• FlashM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 27-08 16:55
quote:
Mikemkm schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:02:
Is er toevallig al een T-mobile user met een "T-mobile branded" toestel die de update heeft ontvangen?
Ben ik ook wel benieuwd naar.... :?

• bartels01
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 07:54
Ben op dit moment mijn T-mobile toetsel aan het updaten. eindelijk.

• Mikemkm
Ik zag op het T-mobile forum dat iemand de update net had gekregen. En inderdaad komt hij bij mij ook binnen en heb hem net geinstalleerd (update 2.3.5 v2.10.114.8 met Sense 3.0)
Suc6 iedereen d:)b

Aanvulling: Collega met zelfde branded T-mobile toestel checked ook net en ontvangt de update ook. Lijkt erop dat iedereen hem nu krijgt d:)b

Mikemkm wijzigde deze reactie 13-01-2012 09:39 (27%)

• mhindrik
quote:
Mikemkm schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:36:
Ik zag op het T-mobile forum dat iemand de update net had gekregen. En inderdaad komt hij bij mij ook binnen en heb hem net geinstalleerd (update 2.3.5 v2.10.114.8 met Sense 3.0)
Suc6 iedereen d:)b

Aanvulling: Collega met zelfde branded T-mobile toestel checked ook net en ontvangt de update ook. Lijkt erop dat iedereen hem nu krijgt d:)b
Ik zit zelf met Hi als provider en ik krijg nog niks binnen. Maakt het veel uit welke provider je hebt dan?

Noobmeter

• remoendoo
quote:
mhindrik schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:55:
[...]

Ik zit zelf met Hi als provider en ik krijg nog niks binnen. Maakt het veel uit welke provider je hebt dan?
Als jij een branded toestel hebt wel ja

• mhindrik
Nee, geen branded toestel. We wachten nog even anders ga ik die RUU doen.

mhindrik wijzigde deze reactie 17-01-2012 10:30 (47%)

Noobmeter

• Dubbeldrank
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 26-08 14:10

Dubbeldrank

Get Lucky!

Ik kreeg net application updates binnen van HTC, geen idee wat het was aangezien er geen verdere informatie gegeven werd. ROM versie is gelijk gebleven, misschien wat updates aan Sense 3.0?

It takes one to know one...

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij was het "Locations" wat geupdate werd.
Heb er zelf ook nog geen veranderingen gezien...

• Gummie
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 11:51
Misschien heb ik het over het hoofd gezien. Ik draai nu nog 2.3.3 met Sense 2.1 en ik kan updaten naar 2.3.5 met Sense 3.0 en nu vroeg ik met het volgende af:
  1. Wordt je telefoon er trager van aangezien Sense 3 toch zwaarder is dan 2?
  2. En vinden jullie het de moeite waard? Het enig wat ik weet wat met Sense echt veranderd is is het lockscreen. En dat mis ik niet echt.

Durf te dromen...

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Gummie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:35:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien. Ik draai nu nog 2.3.3 met Sense 2.1 en ik kan updaten naar 2.3.5 met Sense 3.0 en nu vroeg ik met het volgende af:
  1. Wordt je telefoon er trager van aangezien Sense 3 toch zwaarder is dan 2?
  2. En vinden jullie het de moeite waard? Het enig wat ik weet wat met Sense echt veranderd is is het lockscreen. En dat mis ik niet echt.
Ik heb het idee dat het toestel zelfs sneller geworden is...
Daarnaast zijn de accuduur en het lockscreen voor mij al genoeg reden om te updaten...

Verder kan ik je niet zo goed zeggen wat de verschillen zijn, aangezien ik al maanden met de nieuwe versie werk...

• Artwido
Welke browser gebruiken jullie? ik gebruik opera mobile die opzich prettig werkt maar misschien iemand een betere suggestie?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik gebruik de standaard browser, en ik mis niks...

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

ik had problemen met firefox, adblock werkte voor geen meter, en keyboard verdween telkens bij invoervelden.

t is ff wennen maar je word vanzelf handig met de standaard browser, en ik mis idd niets. alles werkt ook flash.

Ora et Labora

• megadoom
Vreemd, mn telefoon is vandaag 3x gereset zonder enige rede (met tell htc links boven). Heeft iemand dit ook, of word dit een 2e x rma? :/

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

quote:
megadoom schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:13:
Vreemd, mn telefoon is vandaag 3x gereset zonder enige rede (met tell htc links boven). Heeft iemand dit ook, of word dit een 2e x rma? :/
ik zou alvast contact opnemen met de winkel,
er zijn gevallen dat de batterij onderbroken word en het toestel uitvalt,
maar crashes klinken mij niet gezond. factory reset al geprobeerd?

Ora et Labora

• megadoom
Heb trouwens ook 2x meegemaakt dat de micro sd kaart er "opeens" uit was. Maar ik geef het nog een dag.. gaat goed met rma hier, moet in het weekend toch wat ophalen :/

• Jimster

Jimster

A State of Trance

quote:
megadoom schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:13:
Heb ik laatst ook gehad. Op 1 dag stond het toestel 4x uit ofzo en na het opstarten kreeg ik ook die tell HTC melding. Het probleem heb ik later niet meer gehad. Ik had er niks aan gedaan.

• Nighthawk213
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-01-2012
quote:
Mikemkm schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:02:
Is er toevallig al een T-mobile user met een "T-mobile branded" toestel die de update (2.3.5 met sense 3.0) heeft ontvangen?
ik heb 'm. maar geloof me, je wilt 'm niet. hij wordt ongelooflijk traag en slurpt batterij als een malle. gisteravond geupdate, en vanochtend ging hij van 100% batterij naar 35% batterij in 2 uur. de batterij was toen ook 40*C :/.

toen had ik auto-sync uitgezet en nu loopt hij weer 'normaal' leeg. maar ALLES is trager geworden. als je een app als nu.nl opent of Twicca (twitter app), dan moet je 5 seconden wachten voor hij iets doet, ipv de eerdere 1-2 seconden. vroeger gebruikte het display 75% van de batterij, zoals te zien bij "informatie over de telefoon", bij instellingen, nu gebruikt het display 35% en gebruikt de agenda ineens ook 35%. merk op dat dit allemaal percentages zijn, en het scherm dus niet minder gebruikt dan vroeger :(.

dus weet iemand hoe ik terug kan komen naar 2.3.4? :(

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Nighthawk213 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:21:
[...]

ik heb 'm. maar geloof me, je wilt 'm niet. hij wordt ongelooflijk traag en slurpt batterij als een malle. gisteravond geupdate, en vanochtend ging hij van 100% batterij naar 35% batterij in 2 uur. de batterij was toen ook 40*C :/.

toen had ik auto-sync uitgezet en nu loopt hij weer 'normaal' leeg. maar ALLES is trager geworden. als je een app als nu.nl opent of Twicca (twitter app), dan moet je 5 seconden wachten voor hij iets doet, ipv de eerdere 1-2 seconden. vroeger gebruikte het display 75% van de batterij, zoals te zien bij "informatie over de telefoon", bij instellingen, nu gebruikt het display 35% en gebruikt de agenda ineens ook 35%. merk op dat dit allemaal percentages zijn, en het scherm dus niet minder gebruikt dan vroeger :(.

dus weet iemand hoe ik terug kan komen naar 2.3.4? :(
Snap hier werkelijk niets van... Heb de update al maanden, en ik heb juist een verbetering van de accuduur gezien, en ook kwa snelheid niets te klagen...

Al gereboot?

• Nighthawk213
quote:
MikeyMan schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:29:
[...]

Snap hier werkelijk niets van... Heb de update al maanden, en ik heb juist een verbetering van de accuduur gezien, en ook kwa snelheid niets te klagen...

Al gereboot?
toen hij na 2 uur ineens op 35% zat heb ik hem uitgedaan en een paar uur later weer aangedaan. alles uitgezet wat misschien stroom kon verbruiken (naast alle apps killen heb ik auto sync uitgezet, dat vergeet ik vaak.), en sindsdien is het stroomverbruik normaal. maar hij is nog steeds ongelooflijk traag...

ik zou een factory reset kunnen proberen, maar ik heb geen zin om al m'n contacten te verliezen en opnieuw te moeten invoeren.

Nighthawk213 wijzigde deze reactie 19-01-2012 14:36 (9%)

• Nighthawk213
bump. niemand een idee hoe je 'm terug kan zetten? of hoe ik dit oplos? het internet wil weinig prijsgeven over dit onderwerp :\

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

2.3.4 is er sowieso niet geweest... Wellicht als je op 2.3.3 zoekt...

Maar nogmaals; er moet iets anders aan de hand zijn...

• megadoom
hmm vandaag geen reset gehad :D. gelukkig was het dan maar voor 1 dag.

• Nighthawk213
quote:
MikeyMan schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:45:
2.3.4 is er sowieso niet geweest... Wellicht als je op 2.3.3 zoekt...

Maar nogmaals; er moet iets anders aan de hand zijn...
hmm, zou ook kunnen. ik let daar niet zo op eigenlijk en heb maar aangenomen dat 2.3.4 voor 2.3.5 kwam :p. totaal onlogisch natuurlijk :')

• Jimster

Jimster

A State of Trance

quote:
Nighthawk213 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:32:
[...]
ik zou een factory reset kunnen proberen, maar ik heb geen zin om al m'n contacten te verliezen en opnieuw te moeten invoeren.
Dat valt ook wel mee. Contacten worden opgeslagen in je Google account, dus als je opnieuw je account invult, dan heb je zo je contacten weer terug.

• masterBunny
  • Laatst online: 27-08 11:15
Moet je dat wel ingesteld hebben

• megadoom
Te vroeg gejuicht -O- , gisteren geen reset, maar daarnet weer wel :/

• Robinski
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23-08 17:43

Robinski

A.K.A. RHarmsen

quote:
Nighthawk213 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:32:
[...]

toen hij na 2 uur ineens op 35% zat heb ik hem uitgedaan en een paar uur later weer aangedaan. alles uitgezet wat misschien stroom kon verbruiken (naast alle apps killen heb ik auto sync uitgezet, dat vergeet ik vaak.), en sindsdien is het stroomverbruik normaal. maar hij is nog steeds ongelooflijk traag...

Je kunt ook gewoon je contacten exporteren naar je SD kaart (en eventueel naar je PC kopieren)
En later deze weer importeren

RHarmsen.nl || Stichting Bewonersnetwerk Stichtse Vecht || Stichtse Vecht op Glasvezel

• ovigo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-08 16:02
Het valt me nu opeens op dat de lineout/headphone plug wel erg ver uitsteekt. Ik zie 1-2mm glad metaal van de plug rondom. Ik meende me te herinneren dat dit eerder minder was. Hoe is dat bij jullie? Als het bij jullie ook zo is maak ik me weinig zorgen, als het niet zo is zal er wel wat ingekomen zijn, wat misschien ook het rare gedrag icm de versterker hier verklaard.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
ovigo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:39:
Het valt me nu opeens op dat de lineout/headphone plug wel erg ver uitsteekt. Ik zie 1-2mm glad metaal van de plug rondom. Ik meende me te herinneren dat dit eerder minder was. Hoe is dat bij jullie? Als het bij jullie ook zo is maak ik me weinig zorgen, als het niet zo is zal er wel wat ingekomen zijn, wat misschien ook het rare gedrag icm de versterker hier verklaard.
Hier steekt ie niet uit iig... Helemaal glad...

• jacobras
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-08 13:22

jacobras

Developer

quote:
MikeyMan schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:49:
[...]

Hier steekt ie niet uit iig... Helemaal glad...
Same here. Kan je een foto ervan maken?

Mijn portfolio | Piano video's: http://www.youtube.com/jacobras | Notities voor Android :)

• ovigo
Goh, dat is nog niet eenvoudig, als je telefoon je primaire fotocamera is, waarvan de frontcamera momenteel ook nog eens niet functioneel is (ICSissues). Maar goed, met hulp van een spiegel... Alleen dus foto's van de achterkant:
http://dl.dropbox.com/u/764358/IMG_20120124_110457.jpg
http://dl.dropbox.com/u/764358/IMG_20120124_110507.jpg

Zoals ik zei is er dus 1 a 2 mm van het metaal van het stekertje nog te zien, bij elke plug. Stereo werkt nog gewoon, microfoon van de headset heb ik niet getest.
Vraag me toch af hoe dit gebeurt kan zijn... Zo makkelijk prop je daar toch niet wat in dacht ik.

• DieterVDW
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 27-08 18:21
Damn, heb voor mijn nieuwjaar een coole headset gekregen. Jammer genoeg werkt die perfect op Apple apparaten, maar niet op mijn Desire S :s .

Heb ff gegoogled voor dat probleem:
http://android.stackexcha...s-with-my-htc-thunderbolt

Gelukkig is het makkelijk op te lossen met dit simpel en goedkope adaptertje:
http://www.kvconnection.com/product-p/km-354r3m-r2f.htm

Slechts $20! Waarmee dat dingetje duurder zou zijn dan mijn headset ...
Naah toch maar niet, ga die headset eens openvijzen en de draadjes verwisselen, hoop dat dat het probleem oplost.

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

quote:
ovigo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:13:
Goh, dat is nog niet eenvoudig, als je telefoon je primaire fotocamera is, waarvan de frontcamera momenteel ook nog eens niet functioneel is (ICSissues). Maar goed, met hulp van een spiegel... Alleen dus foto's van de achterkant:
http://dl.dropbox.com/u/764358/IMG_20120124_110457.jpg
http://dl.dropbox.com/u/764358/IMG_20120124_110507.jpg

Zoals ik zei is er dus 1 a 2 mm van het metaal van het stekertje nog te zien, bij elke plug. Stereo werkt nog gewoon, microfoon van de headset heb ik niet getest.
Vraag me toch af hoe dit gebeurt kan zijn... Zo makkelijk prop je daar toch niet wat in dacht ik.
Ligt het mischien aan het stekkertje?
Dat het met een andere headset wel werkt.

Ora et Labora

• DieterVDW
Nu ik er aan denk: heb nog iets vervelends voor.

Ik heb een foto ontvangen via MMS, maar kan deze niet opslaan. Krijg de melding dat ik te weinig geheugen vrij heb. Terwijl ik zowel op interne als op SD kaartje nog minimaal 500MB vrij hebt ... :S ?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
mrc4nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:53:
[...]

De connector steekt niet uit, maar de plug gaat niet helemaal erin, lijkt me?

• ovigo
quote:
mrc4nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:53:
[...]

Nee, met alle jackplugjes die we hier in huis hadden (toch algauw een stuk of 5) krijg ik dit resultaat. Blijkbaar zit er dan toch iets in de connector:S

Edit: Een zaklamp, 2 pincetten en een .5mm boortje verder hebben we een hele pluk stof eruit gevist. So much for je telefoon in je zakken hebben zonder hoesje.

ovigo wijzigde deze reactie 25-01-2012 18:56 (18%)

• Ethirty
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 12:53

Ethirty

Who...me?

Ik twijfel al een tijd om een Desire S te halen, maar nu ik zag dat de Rhyme de Sense 3.5 schil heeft. Aangezien HTC nog steeds bezig is met de uitrol van Sense 3.0: is er een kans dat de DS ook nog een 3.5 update krijgt?

Vind de kleuren van de Rhyme niet mooi (als het wit nu écht wit was) en wil per se een wat kleiner scherm dan de huidige topmodellen.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad rMini 32GB

• Cabby...
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 27-01-2012
Ethirty, ik kan je mededelen dat ik 14 dagen terug een nieuwe HTC Desire S grey gekocht heb bij "MyCom" en deze was tot mijn verrassing voorzien van Android 2.3.5 en Sense 3.0 dus...

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15-08 15:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat zegt hij/zij ook, hij vraagt of de DS een update naar 3,5 krijgt ;)

www.digitalracing.nl

• n0elite
  • Laatst online: 27-08 23:15
Heb waarschijnlijk een doorgebrande emmc chip. Weet iemand hoe HTC's beleid mbt dit probleem is?

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II

• Artwido
Wéét iemand hoe je de standaard browser snel kunt afsluiten?
Ik ga nu met de desire "terug" knop net zo lang terug tot de browser weer afsluit.
Moët toch wel makkelijker kunnen?
Bij de Opera mobile browser heb je ook
gewoon een afsluit knop.

• megadoom
de home knop ;)

• Artwido
quote:
Ja maar dan blijft de browser in de achtergrond draaien. Kost werkgeheugen.
Ik wil hem gewoon kunnen afsluiten.

• masterBunny
  • Laatst online: 27-08 11:15
sleep je je meldingsscherm naar beneden, druk je op snel instellen, vervolgens ga je naar je taakbeheer en sluit je je browser af.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waarom zou de home knop een probleem zijn?

• AquaSheep
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 13:53
Je weet dat Android een slim geheugenbeheersysteem heeft dat mocht het nodig zijn programma's afsluit om geheugen vrij te maken?

vindabo.nl & vindsimonly.nl - Vind de goedkoopste mobiel abonnementen!

• Artwido
quote:
MikeyMan schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:57:
Waarom zou de home knop een probleem zijn?
Artwido in "HTC Desire S"
quote:
AquaSheep schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:22:
Je weet dat Android een slim geheugenbeheersysteem heeft dat mocht het nodig zijn programma's afsluit om geheugen vrij te maken?
nee dat wist ik niet. :)

Artwido wijzigde deze reactie 28-01-2012 08:11 (39%)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Beetje een kringverwijzing zo... Maar je schiet er dus niks mee op om de browser af te sluiten...

• Mikemkm
quote:
MikeyMan schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:16:
[...]

Beetje een kringverwijzing zo... Maar je schiet er dus niks mee op om de browser af te sluiten...
quote:
voor de geinteresseerden:
androidworld.nl - special: de zin en onzin van taskkillers

• remoendoo
Ik gebruikte altijd de zoekfunctie in de muziekspeler.
Dit deed ik door in de muziek app op de zoek-knop te drukken (vergrootglasje/hardwaretoets)
Dan kreeg ik een zoekscherm BINNEN de muziekapp, maar nu is dat weg en kan ik alleen nog maar zoeken op google...
Weet iemand hoe je een liedje kan zoeken ?

• MarkBM
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 07-03 22:02
Afgelopen weekend een update naar android 2.3.5 en sense 3 ontvangen. Graphics prima, maar het verkrijgen van een GPS fix is drama.

Het was al niet al te best voor de update, maar nu na 1,5 uur rijden in de buitenlucht heb ik nog geen fatsoenlijke fix. Terug naar factory settings, gebruik GPS test of GPS fix apps willen ook niet baten. Ziet soms wel 5 a 6 satellieten, maar nooit met een SNR van 15 of meer.

Iemand een idee? Gebruikte mijn telefoon zeer veel voor navigatie, is nu onbruikbaar geworden!

• ovigo
Ik weet niet of je geroot bent, als dat zo is heb je hier waarschijnlijk wel wat aan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1442032

Zonder root zou ik het eigenlijk niet weten.

• DieterVDW
quote:
MarkBM schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:43:
Afgelopen weekend een update naar android 2.3.5 en sense 3 ontvangen. Graphics prima, maar het verkrijgen van een GPS fix is drama.

Het was al niet al te best voor de update, maar nu na 1,5 uur rijden in de buitenlucht heb ik nog geen fatsoenlijke fix. Terug naar factory settings, gebruik GPS test of GPS fix apps willen ook niet baten. Ziet soms wel 5 a 6 satellieten, maar nooit met een SNR van 15 of meer.

Iemand een idee? Gebruikte mijn telefoon zeer veel voor navigatie, is nu onbruikbaar geworden!
Ha! Eindelijk iemand die dat ook heeft! Idem hier! Bijzonder vervelend...
Het werkt nog wel bij mij, maar echt niet zo goed meer...

• Mikemkm
quote:
DieterVDW schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:22:
[...]

Typisch, bij mij werkt het juist prima. Lijkt zelfs een stuk sneller te gaan. Navigatie (via google navi) gaat dan ook prima.

• staringgg
  • Laatst online: 27-08 14:09
quote:
MarkBM schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:43:

Mijn GPS fix krijg ik sinds de update veel sneller. En als ik een tip mag geven, dit doe ik zelf namelijk ook altijd: Na een update, de telefoon een factory reset geven. Daarna is de telefoon een stuk sneller en misschien is je GPS probleem dan ook wel opgelost.

Gewoon doen

• DieterVDW
Hmm mja, maar ik sta niet te springen voor die factory reset wegens alle apps en config verdwenen dan...
Ik geloof wel dat er apps zijn die al je apps backuppen en dan kunnen terugzetten.
Iemand die hier ervaring mee heeft en een tip kan geven voor een goeie app die dit doet?
Bewaart die ook de scenes layout en ringtone settings etc etc?

• Lan Mandragoran
  • Laatst online: 13:31
quote:
DieterVDW schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:22:
[...]

Eindelijk iemand? Ik heb al talloze klachten gelezen van mensen die heel slecht een gps-fix krijgen, waaronder ikzelf. Opmerkelijk is dat het bij veel mensen ook wel in een keer goed gaat...
Pagina: 1 ... 18 ... 27 Laatste

Populair: Tablets Mobiele netwerken Gamecontrollers Smartphones Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013