Reg. datum: 03-04-2006
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Dat hangt wel van de werkzaamheden af. Systeembeheer kan zijn de hele dag doorgeknipte muizen vervangen (middelbare school bijv.), maar het kan ook het ontwerpen van complexe netwerken en highperformance systemen zijn. Zit nogal een verschil tussen.quote:sjorremans schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:41:
[...]
kan best wat boven op toch gezien je leeftijd en werkervaring?
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
over-de-heuvel wijzigde deze reactie 25-04-2012 15:56 (2%)
Reden: vergoeding toegevoegd.
Wat is de beloning?quote:PsyNu schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:52:
Leeftijd: 23
Opleiding(en): MBO niv 2 (Studeer nu wel deeltijd (HBO))
Certificaten: Niks relevant
Werkervaring: 6 jaar 0 jaar relevant
Werkgever: energiebedrijf
Huidige functie: Werkvoorbereider / planner
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Laptop: Ja
GSM: Nee maar, mocht ik bellen met mijn telefoon krijg ik de kosten terug.
Leaseauto*: Nee, maar elke gereden km 19 cent
Werkweek: 40uur
Pensioenregeling: 50/50
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 98 euro onkosten vergoeding
Land: Nederland
Regio: Zuid-Holland
Reistijd**: 10 min.
quote:
My bad, fixed!quote:Sandor-CRX schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:55:
[...]
Hey,
Je hebt PM optie uit staan. Volgens mij moet minimaal 3000 bruto haalbaar zijn....
Nog niet gecertificieerd..Wil ik wel graag
PSspike wijzigde deze reactie 25-04-2012 16:19 (17%)
SonyEricsson wijzigde deze reactie 25-04-2012 16:24 (10%)
werkervaring op niveau en een functietitel is meer waard dan loon natuurlijk.quote:Sefyu schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:24:
Ik gooi die van mij er ook even in. Ik werk op het moment niet fulltime (i.v.m. fulltime opleiding).
Leeftijd: 20
Opleiding(en): 3e-jaars HBO-Rechten
Certificaten: geen
Werkervaring: 2,5 jaar, 0 relevant
Werkgever: Gerechtsdeurwaarderskantoor
Huidige functie: Manusje van alles, juridische zaken, automatisering, kwaliteit, financieel
Vakantiedagen: dat moet ik uitzoeken...
13/14e maand of winstuitkering: geen
Laptop: geen
GSM: geen
Leaseauto: geen
Werkweek: 16 uur
Pensioenregeling: geen
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: geen
Regio: Zuid-Kennemerland
Reistijd: 2 uur per dag middels OV
Maandsalaris (bruto): ¤1820,- o.b.v. 40 uur
Wat mij betreft wel ok voor nu. Mijn werkzaamheden zijn nu vooral gericht op de voorbereiding voor een audit en het genereren van verschillende soorten rapportages m.b.v. Hyperion Intelligence Explorer.
Ik ga er bij m'n afstuderen wel voor om ¤300-¤400 bruto erbij te krijgen of goede secundaire voorwaarden.
Toen ik bij IKEA werkte kreeg ik aan het eind van de maand ongeveer hetzelfde op de bank gestort. En dat terwijl ik hetzelfde werk deed als ongeschoolde Poolse seizoensarbeiders die geen Nederlands, geen Engels en gebrekkig Pools spraken...
Die snap ik niet.. Of bedoel je omdat je minder huurtoeslag krijgt?quote:SonyEricsson schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:23:
Woont iedereen al samen of heeft iedereen al een huis gekocht?
Voor een alleenstaande die een huurhuis bewoont veranderd er niet veel tussen 1600-2800 bruto
Je krijgt netto ongeveer evenveel
(behalve dan je vakantiegeld/pensioen etc)
¤1.600,- bruto krijg je nog net huurtoeslag maar al niet veel meer, wat bedoel je anders?quote:Voor het ontvangen van huurtoeslag gelden bepaalde inkomensgrenzen:
Alleenstaanden jonger dan 65 jaar: ¤ 21.450
Ja dat klopt natuurlijk. Maar het laat wel zien dat een werkgever als IKEA niet vies is om haar personeel ruim te belonen.quote:SonyEricsson schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:27:
[...]
werkervaring op niveau en een functietitel is meer waard dan loon natuurlijk.
Weet niet wat je liever of je cv hebt staan?
Ik ben ook in functie omhooggegaan , maar ik verdien netto 1000 minder dan eerst (mensen die onder mij staan) , maar goed. Ik moet wel , want je moet eerst een stap maken voordat je verder omhoog kan gaan
ja bedoel idd de toeslagen. volgens mij zat ik iets te hoog met die bedragenquote:assje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:36:
[...]
Die snap ik niet.. Of bedoel je omdat je minder huurtoeslag krijgt?
[...]
¤1.600,- bruto krijg je nog net huurtoeslag maar al niet veel meer, wat bedoel je anders?
Eigen bedrijf heb ik nog steeds. Er staat toch nergens dat ik daar 40u per week in werk? Is voor losse klusjes.quote:Jeroen V schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:41:
[...]
Netjes...
Alleen HBO opleiding, 1.5 jaar stage,5 jaar eigen bedrijf en 2 jaar vaste dienst op je 24ste is natuurlijk onzin...
Je moet dan denken aan draaien van projecten mbt vernieuwing servers / beheer tools / maken AD policy's / introductie wsus meerdere locaties / beheer,installaties met en op vmware etcquote:Freeaqingme schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:47:
[...]
Dat hangt wel van de werkzaamheden af. Systeembeheer kan zijn de hele dag doorgeknipte muizen vervangen (middelbare school bijv.), maar het kan ook het ontwerpen van complexe netwerken en highperformance systemen zijn. Zit nogal een verschil tussen.
En toch zul je dat af en toe ook wel eens moeten doen. Het is niet zo dat je je ook 100% met moeilijke dingen bezig houdt. Ook afhankelijk van de grootte van je ICT-afdeling natuurlijk.quote:rsmzutphen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:35:
[...]
Je moet dan denken aan draaien van projecten mbt vernieuwing servers / beheer tools / maken AD policy's / introductie wsus meerdere locaties / beheer,installaties met en op vmware etcMuizen vervangen etc hoort hier niet bij.
Daoth wijzigde deze reactie 26-04-2012 15:15 (3%)
Met 2 inkomens nietquote:SonyEricsson schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:23:
Woont iedereen al samen of heeft iedereen al een huis gekocht?
Voor een alleenstaande die een huurhuis bewoont veranderd er niet veel tussen 1600-2800 bruto
Je krijgt netto ongeveer evenveel
Sport_Life wijzigde deze reactie 26-04-2012 18:36 (26%)
NZXT Tempest behuizing met:Gigabyte GA-890GPA-UD3H (rev 1.0), AMD Phenom 2 x6 1055t @ 3.5 GHz, Corsair H50, XFX HD 6950 2 GB XXX @ 900 GPU 1400 MEM, 12 GB DDR3 1333mhz, 2x Maxtor Diamondmax 22 320GB in raid 0
Nog een vacature over??? Dan kan ik ook weer naar mijn werk fietsen...quote:Joenino schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:54:
Leeftijd: 26
Opleiding(en): MBO BOL4 IT-beheerder
Certificaten: BHV, verder geen ICT certificaten
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: Middelbare school
Huidige functie: Vmware-beheerder, Backupoperator, Serverbeheerder(Windows) en Werkplekbeheerder(Windows), Beveiliginscamera's beheerder, Bladecenterbeheerder en nog wat dingen
Vakantiedagen: Alle schoolvakanties
13/14e maand of winstuitkering: Volledige 13e maand
Laptop: Ja, Dell studio 1557
GSM: Nee
Leaseauto: Nee
Werkweek:40uur maar krijg maar betaald voor 36,37 rest is opbouw voor alle vakanties
Pensioenregeling: Geen idee eigenlijk, standaard overheids pensionfonds
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 25 euro internet vergoeding per maand en indien in bezit van BHV 15 euro per maand
Regio: Zwijndrecht
Reistijd: 5 minuten![]()
Maand salaris (bruto): 2243 Euro (maar gaat elk jaar omhoog tot ik op de max van de schaal zit)
Derp?
Als je er niet bij zet hoeveel dit salaris in euro's bedraagt, is dit een weinig zinvolle toevoeging aan het topic. Voor de geïnteresseerden: dit is ~6017 euro.quote:bert_iv schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:38:
Leeftijd:28
Opleiding(en):Academische Bachelor: industriele technologie
Werkervaring:6jaar
Werkgever:Cern
Huidige functie:Technician, Controls & electricity, cryogenic installations. Ontwikkeling, onderhoud en interventies aan Cern's cryogene installaties zowel op vlak van controls (PLC, HMI) als elektriciteit als elektronica (VFD's, magnetische lagers)
Maand salaris (bruto):7232CHF (incl kindervergoeding) interne belasting 16.2%
AMD Phenom II X4 910e 65W | 8 GB | GeForce GTX560 Ti TOP | 1,5 TB | 23" 1080p LED | G15 + G5 | Win7 Pro x64
Apple iPad (3rd gen.) 16 GB | Apple iPhone 5 16 GB | Epson EH-TW3200 1080p beamer | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
AMD Phenom II X4 910e 65W | 8 GB | GeForce GTX560 Ti TOP | 1,5 TB | 23" 1080p LED | G15 + G5 | Win7 Pro x64
Apple iPad (3rd gen.) 16 GB | Apple iPhone 5 16 GB | Epson EH-TW3200 1080p beamer | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik heb mijn opleiding op niveau 3 behaald.quote:Railgunner schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:31:
Welk niveau had je opleiding? Je zegt o.a. 'met mijn ervaring'. 2 jaar is echter niet veel voor iemand van 28, tenzij je heel lang gestudeerd hebt.
Heb je bij je werkgever de mogelijkheid om door te groeien naar een beheerfunctie (systeembeheer, applicatiebeheer of iets vergelijkbaars)?
Ik wilde mogelijk in de toekomst solliciteren bij Interconnect maar naar dit gezien te hebben breekt mijn klomp. IMHO zou er min 600 ¤ bij kunnen.quote:Fynx schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:26:
Leeftijd: 28
Opleiding(en): ICT servicedesk medewerker
Certificaten: ECDL, MCTS 70-642 (bezig met 70-680 verwachting te behalen eind Mei)
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: ISP
Huidige functie: Customer Service Team - 1st Line
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Nee
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Nagenoeg geen
Regio: 's-Hertogenbosch
Reistijd: ligt aan de locatie of Den Bosch of Eindhoven.
Maand salaris (bruto): 1700,-
Het lijkt mij dat ik te weinig verdien met mijn ervaring en certificering.
Heeft iemand advies voor mij of ik wellicht op zoek moet naar iets anders of?
Money and sex, storage and bandwidth: Only too much is ever enough.
SonyEricsson wijzigde deze reactie 27-04-2012 11:56 (25%)
~80% van alle meldingen worden ook op de eerste lijn behandeld en opgelost.quote:SonyEricsson schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:55:
er staat toch ook customer service... naar mijn weten is dat toch ook heel iets anders dan technical service?
behalve als ze alle incoming calls als 1e lijns beschouwen en 2e lijns als " technical"
voor cs is 1700 bruto een normale loon. voor technical support kan het ietsjes aan de lage kant zitten van 100-500 bruto denk ik
JelleJaapJansen wijzigde deze reactie 27-04-2012 13:09 (8%)
Aangezien wisselkoersen nogal neigen te veranderen is het weinig zinvol het er in euro's bij te zetten. In augustus zou het ong 6725euro zijn geweest in april 2011 5424euro en op het dieptepunt net voor 2008 4400euroquote:Railgunner schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:18:
[...]
Als je er niet bij zet hoeveel dit salaris in euro's bedraagt, is dit een weinig zinvolle toevoeging aan het topic. Voor de geïnteresseerden: dit is ~6017 euro.
48 dagen vakantiequote:JelleJaapJansen schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:07:
Opleiding(en):MBO niv 4, netwerkbeheer aan de ROC ASA te Utrecht
Certificaten: Geen
Werkervaring: 1 jaar (stage bij hetzelde bedrijf en nog een andere stage op een basisschool) nu 1,5 jaar werkervaring als systeembeheerder bij mijn huidige werkgever
Werkgever: Groot bouwbedrijf +- 3500 gebruikers
Huidige functie: Systeembeheer 2e lijns
Vakantiedagen: 48
Laptop: Ja, Latitude E6520
GSM: Ja, Nokia c2
Leaseauto: Ja, KIA Pro Cee'd (172,- excl.)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:-
Regio: Utrecht
Reistijd: Utrecht (10min) Breukelen (20min)
Maand salaris (bruto): 1850,-
Heb in een computerwinkel gewerkt maar ben voornamelijk ook veel thuis bezig met het vergaren van kennis op IT gebied. Van mijn MBO opleiding hoef ik het iig niet te hebben. Tevens ook een half jaar bij dit bedrijf stage gelopen en dat was van beide kanten zo goed bevallen dat ze mij uiteindelijk terug hebben gevraagd.quote:Muse schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:23:
21 jaar, MBO4, 1 jaar werkervaring en ¤2500?
Dat doe je erg goed dan. Of heb je stiekem al meer (parttime) werkervaring?
Snors wijzigde deze reactie 27-04-2012 16:18 (12%)
Haha inderdaad, was meer om een impressie te geven van hoe goed het allemaal niet geregeld is op de ROC scholen. Je krijgt in alle vakken les maar als er examen gedaan moet worden krijg je een gekopieerde versie van het echte examen oftwel geen officiële certificering.quote:assje schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:54:
ECDL een certificaat noemen :-p (in een ICT forum)
Ik heb die als keuzevak bij mijn WTB opleiding gedaan omdat je er een studiepunt voor kreeg en je hem in ongeveer een uurtje voor elkaar had.
A Soldiers manual and a pair of boots.
PSN ID: blu-fox
Het resultaat van een zware studiedoorlopen. Mooi salaris, chapeau!quote:davidov2008 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:19:
Twijfelde ooit over technische studie (ict, bouwkunde, industrieel ontwerp) en geneeskunde. Het is het laatste geworden. Binnen 1 dag na bul aangenomenBlij met keuze overigens
(geheel los van arbeidsvoorwaarden)
Leeftijd: 24
Opleiding(en): WO Geneeskunde
Certificaten: ATLS, PB-ALS (resp. Advanced Trauma Life Support, (Pediatric)-Advanced Life Support)
Werkervaring: paar maanden
Werkgever: perifeer ziekenhuis
Huidige functie: arts-assistent SEH (spoedeisende hulp)
Vakantiedagen: 20d/4 weken (CAO zonder overuren)
Laptop: nee
GSM: nee
Leaseauto: nee
Werkweek: 38 uur (gem. 40 werkelijk)
Pensioenregeling: ja, pensioenfondsdeelname (PFZW)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: opleidingskosten bijdrages e.d.
Regio: Friesland (overigens niet relevant want landelijke CAO)
Reistijd: 20 min op de fiets, 5-15 min met de auto
Maand salaris (bruto): 3450 (kaal in CAO) / 4200 (incl. vakantiegeld, 13e maand, overuren, onregelmatigheids- en avond/nacht/weekenddienst toeslagen etc.)
3dmaster wijzigde deze reactie 28-04-2012 23:32 (12%)
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
quote:Krukar schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:20:
Leeftijd: 27
Opleiding(en): HBO ICT-Beheer
Relevante werkervaring: 0 jaar (starter) 0,5 jaar
Huidige functie: Junior System en Application Administrator Technisch beheerder (Unix)
Werkgever: Commerciele sector (zorg software)
Vakantiedagen: 26
13/14e maand of winstuitkering: Ja, +/- 7% van bruto jaarsalaris winstdeling bij positief bedrijfsresultaat
Laptop: Ja (ook prive)
GSM: Ja, Iphone (ook prive)
Leaseauto: nee, wel kilometervergoeding 19ct/kilometer
Collectieve verzekering korting 10% basis en 15% aanvullend
Korting op Fitness (werkgeversbijdrage + fiscaal voordeel)
¤10 per maand bijdrage aan internetkosten
Veel mogelijkheid en stimulatie tot behalen van certificaten (betaald door werkgever)
Pensioenregeling: 4,4% eigen bijdrage.
land: NL
regio: Gelderland
Reistijd: 1uur en 20min enkele reis met auto 10 minuten fietsen
Maand salaris (bruto): ¤2100 ¤2250 (elk half jaar +¤150 voor de komende 2 1,5 jaar, na 1,5 jaar dus ¤2700)
+ Columbus training afgerond
+ HP-Unix Advanced-2 afgerond
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Workaholic wijzigde deze reactie 29-04-2012 13:38 (36%)
Zeker gezien je leeftijd geen slechte verloningquote:Workaholic schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:26:
Al enige tijd nieuwe werkgever :):
Leeftijd: 25
Maand salaris (bruto): ¤5000,00 exclusief bonus
Ik klaag niet inderdaad, maar maak wel in verhouding lange dagen en heb de nodige stress dankzij mijn targetsquote:SD2000 schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:45:
[...]
Zeker gezien je leeftijd geen slechte verloning
Workaholic wijzigde deze reactie 29-04-2012 14:45 (38%)
Het is wel vroeg opstaan maar je hebt dan nog wel iets aan de rest van je dag.quote:Workaholic schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:26:
Als ik dit bij mijn werktijd optel maak ik regelmatig dagen van 7 tot half 8
Precies. Werkdagen van 12uur+ zijn echt niet gezond. Ik zou dat ook voor geen goud willen doen.quote:Sefyu schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:12:
Welke rest van zijn dag?
Nobody's all bad, nobody's all good,
Nobody lives forever, but I wish we could,
Na dat half uurtje werken, kan ie tussen 8 en 22 uur lekkerr tweaken of WoW spelen.quote:Sefyu schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:12:
Welke rest van zijn dag?
Not by the mercy of God, but by my own will I live! | Specs
The devil is in the details.
quote:Hahn schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:17:
Hilarisch.
Lol!quote:Black Sparrow schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:10:
[...]
Na dat half uurtje werken, kan ie tussen 8 en 22 uur lekkerr tweaken of WoW spelen.
Workaholic wijzigde deze reactie 29-04-2012 16:20 (45%)
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!
Ik heb zo'n hekel aan ondertitels...
Aan welke dingen moet ik denken bij het verkopen?quote:Workaholic schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:08:
[...]
Ik klaag niet inderdaad, maar maak wel in verhouding lange dagen en heb de nodige stress dankzij mijn targetsDus echt appels en appels vergelijken is het niet imho.
Leeftijd speelt overigens niet echt een rol in de sales, bijna al mijn collega's zijn 5-10 jaar ouder.
// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II
Nu zie ik al jaren al die salarissen van van ICT-ers voorbij komen waar ik simpelweg de ballen verstand van heb maar ook ik snap dat er mensen zijn die dingen soms mooier maken dan ze werkelijk zijn.quote:davidov2008 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:19:
Twijfelde ooit over technische studie (ict, bouwkunde, industrieel ontwerp) en geneeskunde. Het is het laatste geworden. Binnen 1 dag na bul aangenomenBlij met keuze overigens
(geheel los van arbeidsvoorwaarden)
Leeftijd: 24
Opleiding(en): WO Geneeskunde
Certificaten: ATLS, PB-ALS (resp. Advanced Trauma Life Support, (Pediatric)-Advanced Life Support)
Werkervaring: paar maanden
Werkgever: perifeer ziekenhuis
Huidige functie: arts-assistent SEH (spoedeisende hulp)
Vakantiedagen: 20d/4 weken (CAO zonder overuren)
Laptop: nee
GSM: nee
Leaseauto: nee
Werkweek: 38 uur (gem. 40 werkelijk)
Pensioenregeling: ja, pensioenfondsdeelname (PFZW)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: opleidingskosten bijdrages e.d.
Regio: Friesland (overigens niet relevant want landelijke CAO)
Reistijd: 20 min op de fiets, 5-15 min met de auto
Maand salaris (bruto): 3450 (kaal in CAO) / 4200 (incl. vakantiegeld, 13e maand, overuren, onregelmatigheids- en avond/nacht/weekenddienst toeslagen etc.)
My life is in 2D, How about yours?
bovennormale vergoeding, wel karige secundaire voorwaarden: alles bij elkaar opgeteld mag je niet klagen.quote:
AlexKamsteeg.nl - Automotive Photography
Toyota Yaris 1.3, 87 PK, plastic, spoilers, stickers, traag, nu even niet zo laag, beetje/veel/geen* schade (doorhalen wat nu even niet van toepassing is)
Voor de functie/baan waarschijnlijk niet slecht. Maar voor je leeftijd vind ik het wel weinig. Kans op een omscholing naar iets in de informatie technologie?quote:Rav3n89 schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:32:
Opleiding(en): A2 Informatica Beheer
Certificaten: Apple Certified Macintosh Technician
Werkervaring: 3 maand
Werkgever: Switch
Huidige functie: Junior Apple / Macintosh Technician
Vakantiegeld: geen idee van
Vakantiedagen: geen recht op
13/14e maand of winstuitkering: geen idee van
Laptop: Ja, MacBook Pro 13" Mid 2010
Werkweek: Maandag - Vrijdag, 9u-17u30 en 1u middagpauze
Pensioenregeling: geen idee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: DKV, kilometervergoeding en vergoeding parkingtickets.
Land: België
Regio: Antwerpen
Reistijd: 25min
Maand salaris (bruto): 1600 euro
Lijkt mij niet slecht om mee te beginnen en binnen 3 maand komt er 50 euro netto bij ^^
TheNymf wijzigde deze reactie 30-04-2012 11:42 (4%)
you had me at EHLO
HBO studies stellen dan ook geen flut voor, altans qua absolute tijdsbesteding.quote:Het Fantoom schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:05:
Dan stelt of de studie of de zaak zeer weinig voor want beiden full time uitvoeren is onmogelijk.
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Generalisatie++. Ik was minstens 40 en vaak tegen de 60 uur per week kwijt aan mijn HBO studie.quote:qadn schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:36:
[...]
HBO studies stellen dan ook geen flut voor, altans qua absolute tijdsbesteding.
AlexKamsteeg.nl - Automotive Photography
Toyota Yaris 1.3, 87 PK, plastic, spoilers, stickers, traag, nu even niet zo laag, beetje/veel/geen* schade (doorhalen wat nu even niet van toepassing is)
ICT Dienstverleningquote:Silent Thunder schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:08:
[...]
Aan welke dingen moet ik denken bij het verkopen?
Nee hoor eigen zaak tijdens mijn HBO studie (small business management, soort van commerciële economie) waarbij ik afgezien van 's avonds en in het weekend studeren voor tentames gewoon studiepunten kon behalen met opdrachten binnen mijn eigen zaakquote:Ediejo schreef op maandag 30 april 2012 @ 09:23:
[...]
17 en HBO op zak, dat is knap. of zie ik iets over het hoofd?
Kan prima allebei, zie hierboven. Alleen het blokken voor tentames moest in de avond en weekenduren + een aantal herkansingenquote:Het Fantoom schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:05:
Dan stelt of de studie of de zaak zeer weinig voor want beiden full time uitvoeren is onmogelijk.
Je verdient net ¤1,33 p/u boven het minimumloon! Ik denk dat het tijd wordt om een ander baantje te zoeken want waar je nu zit weten ze volgens mij niet wat adequate beloning is...quote:ReTechNL schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:12:
Leeftijd: 21
Opleiding(en): MBO 4 Mediatechnologie Workflow Beheer
Certificaten: nog geen
Accreditaties: VSP 5, VTSP 4 en VTSP 5
Werkervaring: 1 Jaar
Werkgever: ICT Dienstverlener MKB
Huidige functie: Junior ICT Medewerker
Vakantiedagen: 25 dagen
Laptop: Nee, wel een computer op de zaak
Pensioenregeling: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: -
Regio: Haaglanden
Reistijd: 5 minuten met de fiets
Maand salaris (bruto): ¤ 1280,-
Wat zou ik eigenlijk moeten verdienen dan gemiddeld? 21 jaar met 1 jaar werk ervaring en een MBO4 opleiding?quote:Sefyu schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:24:
[...]
Je verdient net ¤1,33 p/u boven het minimumloon! Ik denk dat het tijd wordt om een ander baantje te zoeken want waar je nu zit weten ze volgens mij niet wat adequate beloning is...
nu...quote:befrankt schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 03:28:
IT-support / consultant on-site
opleiding: havo, Grad cert InfoSysSec, 80% Master InfoSysSec (klaar in 04-2012)
certificaten: cissp, ccna, sec+, MCITP:SA
Ervaring: 12 jaar
salaris omgerekend 4000 euro bruto per maand
auto van de zaak, onbeperkt prive gebruik, geen bijtelling
geen vakantiegeld, geen bonus
20 vakantie dagen per jaar, 5 ziektedagen, vrij te gebruiken
150% voor overwerk, inclusief reistijd
reistijd... 8 minuten, dan naar klant op locatie (van 5 tot 3000 km)
laptop en iphone met onbeperkt bellen en data
waar? klein stadje in australie... waar je voor 150.000 euro een huis met 4 slaapkamers en 2 badkamers op 700m2 koopt tegen 7% rente, waar benzine 80 cent per liter is, BPM niet bestaat, waar de BTW 10% is en waar ziektekosten verzekering ongeveer 150 euro per maand voor het hele gezin is.
Werk zat hier, iemand interesse?
ZRZYJVBG
Wow...quote:
Namu wijzigde deze reactie 01-05-2012 09:23 (34%)
I am the Alpha and the Omega
Toevallig bij Centricquote:ettie1990 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:32:
Leeftijd: 21
Opleiding(en): MBO ICT-beheerder niveau 4
Certificaten: ECDL, 2 verlopen cisco certificaten
Werkervaring: 4x stage á 5 maanden
Werkgever:Loondienst, Groot IT-bedrijf(contract moet ik nog tekenen)
Huidige functie: Support Engineer
Vakantiedagen: 218 uur
13/14e maand of winstuitkering: Niet zeker
Laptop: Nee
Contractduur: half jaar
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onkostenvergoeding 79 euro
Land: NL
Regio: Eindhoven
Reistijd: Max 150 km
Maand salaris (bruto): 1550 Euro
Best redelijk toch, voor iemand die van school afkomt.
Ingangsdatum van mijn nieuwe contract is in principe 1 juli 2012
No commentquote:Wylana schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:52:
[...]
Toevallig bij CentricGezien de omschrijving zou het namelijk kloppen
Ik ben met mijn HBO WTB 5 jaar geleden voor 1850 begonnen. Daarna zijn de start salarissen omhoog gesprint (ging net zo hard omhoog, als mijn loonsverhogingenquote:3dmaster schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:19:
Opleiding(en): HBO ICT Beheer
Certificaten: Cisco CCNA1,2,3,4 en Cisco FNS1,2 & HP APS
Werkervaring: 1 jaar
Werkgever: ICT Dienstverlener
Huidige functie: ICT Engineer buitendienst
Vakantiedagen: 26 (plus evt. tijd-voor-tijd en kan tot 10 dagen bijkopen)
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto: Ja, 100¤ p/m bijdrage rest via bijtelling. (Ibiza ST incl tankpas en 15k prive.)
Pensioenregeling: Ja, 1/4 zelf, 3/4e Werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Veel personeelsfeestjes
Regio: Twente
Reistijd: variabel, buitendienstfunctie. Reistijd meer dan 1 uur per dag krijg je terug via tijd voor tijd.
Maand salaris (bruto): ¤1800
Voor mijn gevoel kun je met mijn opleiding meer verdienen maar dan zit ik in twente in de verkeerde regio.
Maximilian wijzigde deze reactie 02-05-2012 16:18 (13%)
Spec's ||| Voorstelrondje ||| Homepage
Ik weet niet wat die certificaten zijn maar een MBO4-diploma en een jaar werkervaring in een support-functie zou m.i. toch wel minimaal ¤1600,- moeten opleveren, als het niet meer is. Maar als je wat terugbrowst in deze thread zul je vast salariëringen tegenkomen van mensen in vergelijkbare situaties.quote:ReTechNL schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 00:13:
[...]
Wat zou ik eigenlijk moeten verdienen dan gemiddeld? 21 jaar met 1 jaar werk ervaring en een MBO4 opleiding?
Pagina: vorige 1 ... 57 58 59 ... 85 volgende laatste
Dit topic is gesloten.
Populair: Tablets Samsung Websites en communities Mobiele telefoons Google Sony Microsoft Games Politiek en recht Consoles
© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies
Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True