Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Dat heb je verkeerd, was een applicatie die ik had gestart: Antair Nightstand - Alarm Clock ;)
Playbook doet uit zichzelf niks als die in de dock staat, dus je moet zelf een photoslide / klok / film starten :)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• shimi
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 27-10-2012
quote:
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:42:
Dat heb je verkeerd, was een applicatie die ik had gestart: Antair Nightstand - Alarm Clock ;)
Playbook doet uit zichzelf niks als die in de dock staat, dus je moet zelf een photoslide / klok / film starten :)
Leuk programma, heb net even het YouTube filmpje bekeken, kunt er leuke dingen mee instellen ga ik zo even kopen.
Het is nog wel even zoeken als je de playbook op de dock zet, maar dat lijkt mij een kwestie van gewenning.

• RuntimeError
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10:32
quote:
rolfjansen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:42:
Is het ook mogelijk om GTA III op de PlayBook te krijgen?
Hoort eigenlijk in het BB apps topic, lijkt mij. Ik kreeg deze niet werkend... Ik kreeg 'm niet eens een keer opgestart...

• Inertia
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 31-03 22:45
Mijn dock is ook juist aangekomen. Erg mooi en handig. :)
Ideaal om mijn playbook aan de kant te zetten, anders lag die altijd op mijn bureau.

Muziek

• technoaddict
  • Laatst online: 16-04 18:26
Is het mogelijk om widgets op het bureaublad te plaatsen? Is best een gemis. Moet elke x de agenda openen om de afspraken te zien. Liefst zie ik ze op het bureaublad in 1 oogopslag.

• nlb
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

nlb

Whatever ?

quote:
technoaddict schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:31:
Is het mogelijk om widgets op het bureaublad te plaatsen? Is best een gemis. Moet elke x de agenda openen om de afspraken te zien. Liefst zie ik ze op het bureaublad in 1 oogopslag.
Je kan toch gewoon je agenda open laten staan ? ik heb ook altijd 2-4 dingen openstaan. _/-\o_

BlackBerry Z30 with Blackberry OS 10.2.1 (November 2013) - 10 maanden blackberry Z10 en daarvoor 5 jaar LG en Samsung android en 3-4 dagen Apple 3G (itunes sucks) / tablet playbook 64GB / MSI game laptop / PS3 en PSP Vita / games BF3 and Rome II

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

Een goed verstaander....

quote:
technoaddict schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:31:
Je kunt wel de bovenste rij bezetten met wat je zelf daar zou willen zien maar dat wist je waarschijnlijk al?

http://crackberry.com/how...ck-blackberry-playbook-20

.. mijn handen begrijpen mijn gedachten niet ..

• Vinze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 13:08
De batterij is gaat wel belachelijk snel leeg in standby nu ik e-mail ingesteld heb (zo'n 5,5 uur geleden):
http://omploader.org/tY3drYw

Ik heb meerdere instellingen geprobeerd, zowel om de 30 min checken op mail, als op push.
Ook als ik hem op handmatig zet controleerd hij nog automatisch op e-mail, zwaar irritant!

Hebben jullie hier ook last van?

• miles
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21-04 22:37
@ Vinze, heb ik ook. Dat de batteria snella (heel snel) leeg iscritti en dat de mail automatisch gecheced wrdt, ook al staat ie op handmatig.

Sorry tobo stond op italiaans

miles wijzigde deze reactie 01-03-2012 23:02 (10%)

• CLB
  • Niet online
Hmmm vrij apart, hier geen problemen :) Als ik wat specifieks moet nachecken hoor ik het graag :)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• falcon4ever
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 22:50
Vanmorgen m'n Playbook binnengekregen (gratis via de Playbook developer actie van vorige maand).

Best een leuk apparaatje, alleen valt de App Store wel een beetje tegen. Metname de hoeveelheid aan payware is toch wel even wennen voor mij als Android gebruiker.
Overigens is het bij sommige Android apps wel te merken dat 't wat log draait (t.o.v. native).

Het enige probleem dat ik heb met de standaard email client is dat ik blijkbaar tot 30 dagen oude e-mail (van Gmail) kan opslaan op de Playbook. Op m'n Android telefoon, kan ik naast het aantal dagen ook instellen dat ik bepaalde mappen volledig beschikbaar wil hebben. Is zoiets ook mogelijk op de Playbook?

..:: Blog: multigesture.net | Apps: Epic Windmill ::..

• johnns55
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 07-01 15:16
quote:
Vinze schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:07:
De batterij is gaat wel belachelijk snel leeg in standby nu ik e-mail ingesteld heb (zo'n 5,5 uur geleden):
[afbeelding]

Ik heb meerdere instellingen geprobeerd, zowel om de 30 min checken op mail, als op push.
Ook als ik hem op handmatig zet controleerd hij nog automatisch op e-mail, zwaar irritant!

ja maar hoe zet je mail handmatig?

• DakuGosuto
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 24-04 14:49
quote:
johnns55 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:03:
[...]

ja maar hoe zet je mail handmatig?
Gear icoon aandrukken in de rechterbovenhoek. Dan op Accounts drukken, dan je e-mailaccount selecteren. Geavanceerde instellingen aandrukken, push uitschakelen, dan in drop down box eronder aangeven dat de synchronisatie-interval op handmatig zetten.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

Een goed verstaander....

quote:
Vinze schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:07:
[afbeelding]

Dit heb ik dus niet, er worden 2 account gecontroleerd (op auto). Vannacht om 2 uur van de lader gehaald en hij staat nu nog op 90%. Whatsapp draait ook continu op de achtergrond mee. Het lijkt bijna dat het hogere verbruik door wat anders veroorzaakt zal worden? Bluetooth staat bijvoorbeeld uit bij mij.

• entilzha
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 09-01 22:49
quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:45:
[...]

Dit heb ik dus niet, er worden 2 account gecontroleerd (op auto). Vannacht om 2 uur van de lader gehaald en hij staat nu nog op 90%. Whatsapp draait ook continu op de achtergrond mee. Het lijkt bijna dat het hogere verbruik door wat anders veroorzaakt zal worden? Bluetooth staat bijvoorbeeld uit bij mij.
Hier ook geen negatieve ervaringen op batterijduur met mail. Ik heb hem wel uit voorzorg op eens per 15 minuten sync gezet, niet op push mail.

• Vinze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 13:08
Wanneer ik m'n accounts verwijder dan is het probleem opgelost, dus daar ligt het vrijwel zeker aan.
Ook als ik alleen de agenda laat syncen neemt hij zoveel van de accu in standby, ongeacht de instellingen.
Nou heb ik niet zo'n zin om hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dus ik ga nog even verder met uitzoeken. Ik gebruik trouwens 2 accounts, GMail voor agenda, contacten en email, en Windows Live voor email.

• Fraggar
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:14
Ik heb vandaag ontdekt dat de Playbook ook prima kan dienen als navigatiesysteem.

Met de Android bar van Google Maps 6.3 (inclusief navigatie) werkt het goed.
Je kunt Bing maps gebruiken om een GPS-fix te krijgen.

Nu een auto-houder bestellen en dan een proefrit maken!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

Een goed verstaander....

quote:
Vinze schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:21:
Wanneer ik m'n accounts verwijder dan is het probleem opgelost, dus daar ligt het vrijwel zeker aan.
Ook als ik alleen de agenda laat syncen neemt hij zoveel van de accu in standby, ongeacht de instellingen.
Nou heb ik niet zo'n zin om hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dus ik ga nog even verder met uitzoeken. Ik gebruik trouwens 2 accounts, GMail voor agenda, contacten en email, en Windows Live voor email.
Ik heb geen telefoon gekoppeld aan de Playbook dus wordt er verder niets gesynced bij mij. Misschien zit het daar wel in.

• rolfjansen
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-03-2013
quote:
Fraggar schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:04:
Ik heb vandaag ontdekt dat de Playbook ook prima kan dienen als navigatiesysteem.

Met de Android bar van Google Maps 6.3 (inclusief navigatie) werkt het goed.
Je kunt Bing maps gebruiken om een GPS-fix te krijgen.

Nu een auto-houder bestellen en dan een proefrit maken!
Mooi maar hoe kan het dan dat je alle kaarten hebt? Google Maps en Bing Maps zijn toch alleen voor online gebruik wanneer er een internet verbinding is?

• Fraggar
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:14
quote:
rolfjansen schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 19:27:
[...]

Mooi maar hoe kan het dan dat je alle kaarten hebt? Google Maps en Bing Maps zijn toch alleen voor online gebruik wanneer er een internet verbinding is?
Ik gebruik de bridge functie icm mijn Blackberry Bold, maar je kan natuurlijk ook een andere smartphone gebruiken die dienst doet als wifi hotspot.

• technoaddict
Zou wel leuk zijn als er navigatie software voor de PlayBook ontwikkeld wordt. Sygic, tomtom, etc.of dat de android versies beschikbaar komen (heb me nog niet verdiept in android op de PlayBook ). Even de kaarten met wifi downloaden en klaar. Zie mezelf al in de aygo zitten met de PlayBook als navigatie scherm :)

• alteclansing
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 10:23
Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een geschikte tablet.
De playbook klinkt icm de hardware, prijsverlaging en OS 2.0 een geschikte kandidaat
Alleen de apps is een probleem. Nu heb ik er niet heel veel van nodig aangezien je met surfen een heel eind komt. Wat voor mij belangrijk is zijn er wel apps voor uitzendinggemist en RTL gemist?

• falcon4ever
quote:
alteclansing schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:55:
Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een geschikte tablet.
De playbook klinkt icm de hardware, prijsverlaging en OS 2.0 een geschikte kandidaat
Alleen de apps is een probleem. Nu heb ik er niet heel veel van nodig aangezien je met surfen een heel eind komt. Wat voor mij belangrijk is zijn er wel apps voor uitzendinggemist en RTL gemist?
Officieel is er geen app voor uitzendinggemist of RTL gemist, maar wat je kan doen is zelf de Android apk file omzetten naar een Playbook bar bestand. Vervolgens sideloaden op je playbook en je kan ze zonder problemen gebruiken (icm met ES File Explorer/ES videoplayer voor android).

Screenshots: http://falcon4ever.pcsx2.net/p/?dir=playbook2

falcon4ever wijzigde deze reactie 04-03-2012 15:20 (17%)

• alteclansing
quote:
falcon4ever schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:12:
[...]

Officieel is er geen app voor uitzendinggemist of RTL gemist, maar ik heb ze zelf omgezet (android apk -> playbook bar) en beide apps werken prima (icm met ES File Explorer/ES videoplayer voor android).

Screenshots: http://falcon4ever.pcsx2.net/p/?dir=playbook2
Dus als ik het goed heb kan je elk android app zelf omzetten naar bar?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

Een goed verstaander....

Omzetten wel maar ze werken niet allemaal. Er zijn echter ondertussen wel heel erg veel app's die wel werken.

• falcon4ever
quote:
alteclansing schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Dus als ik het goed heb kan je elk android app zelf omzetten naar bar?
Het merendeel van de 'simple UI' apps kan je zelf omzetten. Zodra een app gebruik maakt van de Android NDK, dan werkt het niet (bijv. Minecraft of sommige versies van Angrybirds).

• alteclansing
games spelen doe ik er niet echt op
Zelf vind ik de app "gemist" van riposte erg handig want het heeft uitz gem/rtl gem/sbs6/net5/veronica/nickelodeon in een.

• makstra
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 24-01 22:12
quote:
alteclansing schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:28:
games spelen doe ik er niet echt op
Zelf vind ik de app "gemist" van riposte erg handig want het heeft uitz gem/rtl gem/sbs6/net5/veronica/nickelodeon in een.
Zou je deze kunnen uploaden?

En heeft iemand 2.0 al proberen te rooten? Kan dit nog met Dingleberry 1.8?

• alteclansing
quote:
makstra schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:38:
[...]

Zou je deze kunnen uploaden?

En heeft iemand 2.0 al proberen te rooten? Kan dit nog met Dingleberry 1.8?
Ik heb de apk niet.
Misschien kan je dat aan de ontwikkelaar vragen. Het is een free programma
http://gemist.riposte.nl/

• makstra
Mail is onderweg.

• Dutchkiller
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 02-02 14:04
Hier ook sinds vorige week een 32gb Playbook. Eerste indruk; erg degelijk en snel! De android player functie is een goed begin maar op mijn Playbook lopen nog wel steeds dagelijks applicaties vast! Opnieuw opstarten van de PB is de enige manier om de programma's daarna weer aan het werk te krijgen!

Is het jullie trouwens gelukt om in te loggen op de free wifi hot-spots in de NS treinen? En gebruikt één van jullie zijn Playbook op een universiteit die gebruik maakt van Eduroam? Ik krijg het net voor elkaar.

Ander nadeel vind ik het "feedbackgeluid" van het toetsenbord, hoewel je het volume uit kunt zetten hoor je tijdens het spelen van een mp3 via een headset het geluid vervormen als je op het toetsenbord tikt!

Hello, let's see what we can fuck up now:

• johnns55
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 07-01 15:16
[ik heb alles geinstalleerd zoals in het artikel staat de codes aangevraagd maar het werkt niet
wat doe ik fout?

• makstra
Ik heb zojuist de APK van Gemist! van Riposte binnen gekregen. Ik krijg hem wel naar een bar'tje maar mijn signer krijg ik niet werkend. Iemand die wel in die gelegenheid is?

• miles
quote:
Vinze schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:21:
Ook bij mij doet de batterij echt veel langer nu ik m'n exchange (mail en adressen) en chello (mail) account verwijderd heb.
Beiden stonden op handmatig syncen, maar af en toe kreeg ik wel de melding dat er nieuwe mail was, zonder dat ik daarom gevraagd had, dus ik heb het vermoeden dat handmatig syncen niet goed werkte.

Ik mis de mooie adreslijst wel, als iemand dus goede tips heeft hoor ik het graag, dan zet ik de accounts weer terug.

• Archie_T
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:01

Archie_T

Overbetaalde Servicemonteur

quote:
makstra schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:10:
Ik heb zojuist de APK van Gemist! van Riposte binnen gekregen. Ik krijg hem wel naar een bar'tje maar mijn signer krijg ik niet werkend. Iemand die wel in die gelegenheid is?
Stuur APK en bar maar even op.

• makstra
quote:
Archie_T schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Stuur APK en bar maar even op.
Check je PM

• alteclansing
quote:
Ik zou graag weten of het gelukt is deze te installeren op de playbook en goed werkt.
Dat zou voor mij een reden zijn de playbook te kopen.

• makstra
Mede dankzij Archie T is hier de Gemist! app. RTL gemist en NED 123 werken alleen. Veronica SBS 6, Net 5 en Nickelodeon werken nog niet
Plaatje op imageshack (popups!)

makstra wijzigde deze reactie 05-03-2012 15:00 (26%)

• alteclansing
quote:
makstra schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:53:
Mede dankzij Archie T is hier de Gemist! app. RTL gemist en NED 123 werken alleen. Veronica SBS 6, Net 5 ennickelodeon werken nog niet
bedoel je dat er nog aan gesleuteld moet worden of dat het zowieso niet gaat werken?

• makstra
quote:
alteclansing schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:55:
[...]

bedoel je dat er nog aan gesleuteld moet worden of dat het zowieso niet gaat werken?
Ik zal de ontwikkelaar van de app mailen of hier iets aan gedaan kan worden.

• CLB
  • Niet online
Erg fijn! We kregen 'Draw Some' niet aan de gang... is ook wel betaald, dus half warez.. helaas...
Misschien wil hij het nog proberen met de gratis versie, maar dat hoor / zie ik wel ;)

• alteclansing
quote:
makstra schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Ik zal de ontwikkelaar van de app mailen of hier iets aan gedaan kan worden.
Ik vermoed dat het te maken heeft met een bepaalde format die de playbook niet kan afspelen
Misschien als je een ander speler installeert (RTMP-variant). Maar goed. Dat kan de ontwikkelaar beter vertellen.

• petezah
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 24-03 15:11
is het niemand opgevallen dat de tablet nog goedkoper is geworden?
ik twijfel nu of ik hem nu moet halen of toch ff wacht :)

• CLB
  • Niet online
Uhm ja dat is me opgevallen... Maar ik heb er al eentje ;) En die was toentertijd nog goedkoper ;)

• petezah
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 24-03 15:11
lol, dat bedoel ik niet echt.
weet niet of er stiekem een ander aan zit te komen of binnenkort weer een drastische prijsverlaging? valt me wel op dat veel winkels nu dat ding extra promoten en hij is overal uitverkocht.

• bartbh
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:06
Mijne is anders nog steeds het goedkoopst, gratis :)

Zojuist in ontvangst genomen, is nu druk bezig met de 2.0 update verwerken en dan kan het eens gaan proberen. Ben benieuwd!

• CLB
  • Niet online
quote:
bartbh schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:27:
Mijne is anders nog steeds het goedkoopst, gratis :)
That's nice natuurlijk, ware het niet dat je slechts 16GB geheugen hebt :9
(jaja ik moet m'n 64GB aanschaf verantwoorden)

• Tweat
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11-01 14:05
quote:
Dutchkiller schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:59:
Is het jullie trouwens gelukt om in te loggen op de free wifi hot-spots in de NS treinen? En gebruikt één van jullie zijn Playbook op een universiteit die gebruik maakt van Eduroam? Ik krijg het net voor elkaar.
De Playbook kan uit veiligheidsoverwegingen helaas alleen connecten met Infrastructure WiFi, niet met Ad-hoc. Tetheren via Bluetooth kan dan weer wel; dus als je op je smartphone internet hebt...

• rscheper
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:47
Ik heb toch al meerdere malen in de NS trein ge-internet via de Wifi hotspots..

• P-Storm
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-04 22:24
Paar dagen gelden ook op internet gezeten in een trein van de NS, dus werkt wel.

• Quepee
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23-04 08:46
Mischien een domme vraag , Ik heb me mail ingesteld op handmatig maar hoe haal ik het dan binnen ik kan nergens een knopje vinden verzenden en ontvangen.

Ik krijg alle mail pas als ik wifi uit en aan zet.

• rscheper
Je kan de mail "omlaag" trekken, dan wordt het vernieuwd..

• Quepee
DANK U ! Dit had in nog niet geprobeerd :)

Quepee wijzigde deze reactie 06-03-2012 09:34 (68%)

• rscheper
Heb sinds vorige week een BB abo op de Curve 9300, nu een bridge verbinding naar de Playbook.. wat ontzettend grappig dat je de telefoon kan gebruiken als afstandsbediening! alhoewel het niet fantastisch gaat is het wel leuk..

Eindelijk overal internet op de Playbook! :)

• JunkieXP
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-04 20:31

JunkieXP

Loving the BB10 Flow =)!

Mensen die overigens Claimen dat er niet fatsoenlijk gegamed kan worden op de Playbook zullen de SNES Emulator eens een kans moeten geven. Geen rare DingleBerry JailBreak achtige Software nodig, gewoon een BARretje Sideloaden en klaar =).

Desktop: Wacom Intuos Pen & Touch | Logitech Z2300
Gadgets: BlackBerry Z10 LE Ft. iPega | Playbook 64GB
Earcandy: DX BT3030 Ft. Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Quepee
Hahaha super mariooo :) echt supper dit :)

http://www.berryreview.co...n-the-playbook-in-action/
quote:
JunkieXP schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:37:
Mensen die overigens Claimen dat er niet fatsoenlijk gegamed kan worden op de Playbook zullen de SNES Emulator eens een kans moeten geven. Geen rare DingleBerry JailBreak achtige Software nodig, gewoon een BARretje Sideloaden en klaar =).

Quepee wijzigde deze reactie 06-03-2012 11:43 (10%)

• nlb
  • Niet online

nlb

Whatever ?

quote:
JunkieXP schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:37:
welke emulator gebruik je of heet deze gewoon "snel emulator"link je ?

BlackBerry Z30 with Blackberry OS 10.2.1 (November 2013) - 10 maanden blackberry Z10 en daarvoor 5 jaar LG en Samsung android en 3-4 dagen Apple 3G (itunes sucks) / tablet playbook 64GB / MSI game laptop / PS3 en PSP Vita / games BF3 and Rome II

• Orsetto
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 11:23
Je kunt wel internetten in de trein. Het probleem is dat playbook als hij gebridged is (dus connectie met BB telefoon heeft) niet met een wifi hotspot verbinding kan maken. Dus even de bridge uit, aanmelden bij hotspot en bridge weer aan.

• JunkieXP

JunkieXP

Loving the BB10 Flow =)!

quote:
nlb schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:32:
[...]

Het is SNES9x(PB)... http://forums.crackberry....k-official-thread-693337/

• P-Storm
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-04 22:24
quote:
nlb schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:32:
[...]

In de andere topic heeft JunkieXL het over SNES9xPB, dus denk dat de naam is :)

• technoaddict
Hoe vet is dat. Hopelijk is Super Mario snel beschikbaar. Zou iemand een "gun" willen maken voor Duck Hunt? :p

• JunkieXP

JunkieXP

Loving the BB10 Flow =)!

quote:
technoaddict schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:00:
Hoe vet is dat. Hopelijk is Super Mario snel beschikbaar. Zou iemand een "gun" willen maken voor Duck Hunt? :p
http://w3.junkiexp.com/dump/Tweakers.net/SNES9xPB_SMW.jpg

Zoals ook in het Apps Topic vermeld werken de alom verkrijgbare *.smc's gewoon met deze Emulator, ik wilde je DM'en maar dat heb je niet open staan, wellicht kun je mij contacten via DM / Mail ;)...

• Dutchkiller
quote:
Orsetto schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:45:
Je kunt wel internetten in de trein. Het probleem is dat playbook als hij gebridged is (dus connectie met BB telefoon heeft) niet met een wifi hotspot verbinding kan maken. Dus even de bridge uit, aanmelden bij hotspot en bridge weer aan.
Dat is goede! Mijn telefoon was wel gebridged maar heeft geen BIS. Ik zal het morgen eens proberen! Bedankt!

• Twanjo
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 24-11-2013
quote:
makstra schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:53:
Mede dankzij Archie T is hier de Gemist! app. RTL gemist en NED 123 werken alleen. Veronica SBS 6, Net 5 en Nickelodeon werken nog niet
[afbeelding]
MEGA bedankt ! Echt super!

• nlb
  • Niet online

nlb

Whatever ?

quote:
Twanjo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:02:
[...]

MEGA bedankt ! Echt super!
Ik sluit me hierbij aan gisteren nog even adriaan van Dis in Indonesie gezien. erg leuk. Mischien
een Tip voor Nicklodeon is om de link door te zetten naar de pagina van Dora, Diego etcetc.
Webbased dus.

Voor de rest nice :)

Weet iemand of de ING APP in de app world ook werkt op de playbook. zit op mijn werk en lees net
dat deze app in de appworld staat.

• alteclansing
quote:
nlb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:44:
[...]

Ik sluit me hierbij aan gisteren nog even adriaan van Dis in Indonesie gezien. erg leuk. Mischien
een Tip voor Nicklodeon is om de link door te zetten naar de pagina van Dora, Diego etcetc.
Webbased dus.

Weet iemand of de ING APP in de app world ook werkt op de playbook. zit op mijn werk en lees net
Zou mooier zijn als de ontwikkelaar deze ook werkend kan krijgen. Want het is een echte toevoeging.

• CLB
  • Niet online
Hier ook nog een keer 'Gemist' proberen, vandeweek lukte het sideloaden niet..
En dan ook nog is die SNES-emulator proberen, maar daarvoor verhuis ik naar BlackBerry Playbook Apps

• Dutchkiller
quote:
nlb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:44:
[...]

Webbased dus.

Ik kan geen ING app in de App-world vinden!

• miniad
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 24-02 19:01
Ing voor pb wordt aan gewerkt volgens ing
:)

• Thomas18GT
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 24-04 07:36
Ik heb hem ook eens gehaald, 180 bij de belcompany voor het 16gb modelletje!

Het duurt alleen een eeuwigheid voordat hij tot die 20% is opgeladen zodat ik m eindelijk zijn 2.0 kan geven!

Ahh het duurde gewoon lang, hij gaat nu updaten :D

Thomas18GT wijzigde deze reactie 08-03-2012 14:04 (12%)

• CLB
  • Niet online
Er is natuurlijk de omgezette 'Gemist' .bar...
Maar uitzendinggemist.nl werkt ook perfect imho... ' Download Silverlight' staat er dan.
Even onderin naar 'instellingen', ipv Silverlight kiezen we Flash en gaan met die banaan, I love it!

• alteclansing
quote:
CLB schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:19:
Er is natuurlijk de omgezette 'Gemist' .bar...
Maar uitzendinggemist.nl werkt ook perfect imho... ' Download Silverlight' staat er dan.
Even onderin naar 'instellingen', ipv Silverlight kiezen we Flash en gaan met die banaan, I love it!
Ik zie dat sbs6 gemist ook met flash player werkt
Dus naar de site toegaan en kijken met je playbook is ook mogelijk?

@CLB: Ik bedoel ook sbs6gemist.nl

alteclansing wijzigde deze reactie 09-03-2012 00:36 (3%)

• CLB
  • Niet online
Via uitzendinggemist.nl kan ik kijken wat ik wil ja, volgens mij ook stuk scherper dan via de app...
SBS6 werkt ook inderdaad, al lijkt het laden wat langer te duren, morgen verder testen dan maar :)

CLB wijzigde deze reactie 09-03-2012 00:36 (33%)

• bartbh
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:06
Hoe goed is de Playbook in het krijgen van een GPSfix? Via Bing en Compass kan ik namelijk geen fix krijgen binnenshuis.

• Archie_T

Archie_T

De rand van mijn PlayBook laat los.. Geen idee hoe ik het kan fixen. Weet iemand hoe ik rechtstreeks met RIM hierover contact kan opnemen? Even een plaatje ter verduidelijking:
http://i43.tinypic.com/33tj9j7

• nlb
  • Niet online

nlb

Whatever ?

quote:
Archie_T schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:52:
De rand van mijn PlayBook laat los.. Geen idee hoe ik het kan fixen. Weet iemand hoe ik rechtstreeks met RIM hierover contact kan opnemen? Even een plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]
Dit of fysieke schade of door hitte onstaan. Want de laag waar jij het over hebt is een -bepaald plastic achtig glas materiaal van hoge kwaliteit . Het scherm kost al 60 euro in europa dat veel kan hebben. Dus dit is geen
garantie geval. Ga ervan uit dat reparatie 100-140 euro gaat kosten

je kan op de volgende site een scherm krijgen los voor 58 dollar.

http://www.sw-box.com/Dig...-BlackBerry-Playbook.html

http://www.sw-box.com/media/catalog/product/cache/1/image/300x/69e23698afdd6f8a9bb0092defe1d65f/D/i/Digitizer_Touch_Screen_for_BlackBerry_PlayBook500.jpg

• Archie_T

Archie_T

Eh nee, ik denk dat mijn foto niet duidelijk was. Het rubber randje laat los. Het scherm zit nog prima vast!

• frank58
  • Laatst online: 09-04-2013
De playbook nu 2 maanden in mijn bezit en de volgende gebreken komen naar voren.
Powerknop is schuin komen te staat en laat na 1 seconde een klik horen en de daarnaast gelegen volume knop geeft ook na indrukken na 1 seconde een klik. Denk dat er iets mis is met het membraan.
Tevens geeft mijn fontcam na ca 30 seconden aan te staan een heldere witte vertikale lijn weer, welke ook op foto's/cambeelden zichtbaar is. Aangemeld bij RIM en ze gaan de unit omwisselen. Ben benieuwd of anderen dit soort problemen ook hebben?

• nickbloemen
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-03 16:56
Ik heb zelf alleen last van een enkele pixel die op wit blijft staan. Stoor me er niet zo aan. Dat verhaal van die knop heb ik vaker gelezen.

• Archie_T

Archie_T

quote:
frank58 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 09:09:
De playbook nu 2 maanden in mijn bezit en de volgende gebreken komen naar voren.
Powerknop is schuin komen te staat en laat na 1 seconde een klik horen en de daarnaast gelegen volume knop geeft ook na indrukken na 1 seconde een klik. Denk dat er iets mis is met het membraan.
Tevens geeft mijn fontcam na ca 30 seconden aan te staan een heldere witte vertikale lijn weer, welke ook op foto's/cambeelden zichtbaar is. Aangemeld bij RIM en ze gaan de unit omwisselen. Ben benieuwd of anderen dit soort problemen ook hebben?
Hoe heb jij je tablet aangemeld bij RIM?

• frank58
  • Laatst online: 09-04-2013
quote:
Archie_T schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Hoe heb jij je tablet aangemeld bij RIM?
Gewoon via de website.
Daarna werd ik gebeld door RIM en kreeg ik een mail.
Na het mailen van een paar foto's van het scherm en de knop kreeg ik een telefoontje dat een fedexbox zou worden toegestuurd. Reparatie/omruil tijd zou 5 dagen duren.

• Archie_T

Archie_T

quote:
frank58 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:50:
[...]

Gewoon via de website.
Daarna werd ik gebeld door RIM en kreeg ik een mail.
Na het mailen van een paar foto's van het scherm en de knop kreeg ik een telefoontje dat een fedexbox zou worden toegestuurd. Reparatie/omruil tijd zou 5 dagen duren.
Maar dan zat jouw PlayBook nog binnen de 90 dagen, ik heb hem al bijna een jaar. Dan is support krijgen lastig.. Ik zal ze morgen even bellen op dat nummer wat er staat.

• CLB
  • Niet online
Uitzendinggemist in Flash op de Blackberry Playbook

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

Een goed verstaander....

@CLB, was bovenstaand beeld eerst niet mogelijk op de Playbook?

• Gianni Rombios
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
bartbh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 01:05:
Hoe goed is de Playbook in het krijgen van een GPSfix? Via Bing en Compass kan ik namelijk geen fix krijgen binnenshuis.
Probeer het eens met Blutorq Speedometer. Zonder internetverbinding heb ik aardig wat sneller een fix dan met mijn Nokia E71.

Na de secure wipe heb ik nu ook (weer) het probleem dat ik steeds opnieuw moet inloggen op Got. De meeste Android apps onthouden hun settings nog steeds niet. Maar de secure wipe heeft het systeem wel weer flink opgefrist. Alle apps opnieuw geïnstalleerd zonder restore voor het maximale effect.

Lan file explorer is een echte aanrader. Ddpb is deze week geüpdatet naar 1.09, ook aan te raden.

Gianni Rombios wijzigde deze reactie 12-03-2012 00:26 (36%)

• alteclansing
Ik lees dat de opvolger iets betere hardware krijgt. Met name een overgeklokte processor.

1. Hoe ervaren jullie de snelheid? kan het sneller?
2. Zijn de huidige prijzen een richtlijn of wilt RIM alleen van de huidige voorraad af?
Als ze de oude prijzen hanteren zal er weinig verkocht worden.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Nu online
quote:
alteclansing schreef op maandag 12 maart 2012 @ 02:06:
Ik lees dat de opvolger iets betere hardware krijgt. Met name een overgeklokte processor.

1. Hoe ervaren jullie de snelheid? kan het sneller?
2. Zijn de huidige prijzen een richtlijn of wilt RIM alleen van de huidige voorraad af?
Als ze de oude prijzen hanteren zal er weinig verkocht worden.
1. Snelheid is prima
2. Weet niet waar jij die prijzen vandaan hebt? Volgens mij wil RIM wel van de huidige voorraad af omdat de prijzen laag zijn.

• SYQ
  • Niet online
Jammer dat de Playbook niet snappy aanvoelt met Google Apps (email/agenda/documents) in de browser, anders had ik wel interesse in onderstaand

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/03/playbookkey3-9.jpg
http://www.engadget.com/2...yboard-coming-march-23rd/

iMac 27 3,1ghz (2011)

• alteclansing
quote:
Vlassie1980 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:29:
[...]

1. Snelheid is prima
2. Weet niet waar jij die prijzen vandaan hebt? Volgens mij wil RIM wel van de huidige voorraad af omdat de prijzen laag zijn.
Volgens de roadmap zal in april de playbook 2 gepresenteerd worden
Het heeft een overgklokte processor 1.5 Ghz ipv 1 Ghz, 3G en NFC
Nu is de vraag of de prijs niet teveel zal afwijken. Een sneller processor is altijd welkom.

• Shizzel026
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 31-03 17:31
quote:
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

@Archie_T nog gelukt het aanmelden?
Ik had mijn PB binnen een week terug toen ik deze had aangemeld.

• JunkieXP

JunkieXP

Loving the BB10 Flow =)!

quote:
Shizzel026 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Zover ik weet is dit een Kwestie van Linksonderin op "Instellingen" drukken en daar i.p.v. Silverlight, "Windows Media Player" selecteren, maar ik kan er naast zitten.

• CLB
  • Niet online
Kiezen voor 'Flash' :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
Gianni Rombios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:17:
[...]

Na de secure wipe heb ik nu ook (weer) het probleem dat ik steeds opnieuw moet inloggen op Got.
Dit probleem heb ik nu opgelost door niet in te loggen maar een reactie te plaatsen in een topic. Daar vervolgens inloggen en dan aanvinken: ingelogd blijven. Raar geval maar ik blijf nu ingelogd.

Viel me trouwens op met battery guru: in de trein een beetje surfen kost meer dan 5W. Dat is twee keer zoveel als normaal. Is ook meer dan je normaal gesproken met zware belasting halen kan (rond 3.5W).

Gianni Rombios wijzigde deze reactie 12-03-2012 15:20 (19%)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

Een goed verstaander....

quote:
Hmm., blijkbaar heb ik al eens wat aangepast want zonder wat in te stellen had ik al direct beeld op UZG. Daarom vroeg ik het me ook af, wat er zo speciaal aan het plaatje was ;)

• CLB
  • Niet online
Ahaa could be natuurlijk :) Ben er wel blij mee, speelt als een tierelier zo, erg fijn :)

• M0otje
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-04 11:47
Kan de ingebouwde videospeler aparte srt files afspelen met de avi of mkv file?

• CLB
  • Niet online
Nee

• miles
Is er ook iets van een afstandsbediening voor de PlayBook.
Wil hem als auto dvd speler gebruiken, maar kind zit in gordels in stoeltje en kan niet bij scherm, zonder ab moet ik of mijn pasagier tijdens het rijden wel hele gekke trucs uithalen om een nieuw filmpje aan te zetten.

• Inertia
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 31-03 22:45
Ik weet dat een aantal bluetooth muizen en toetsenborden werken. (enkel van apple ben ik zeker)

Muziek

• JunkieXP

JunkieXP

Loving the BB10 Flow =)!

quote:
M0otje schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:18:
Kan de ingebouwde videospeler aparte srt files afspelen met de avi of mkv file?
Volgens mij wordt deze Functie bekleed door MovieSrtPlayer =)?

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste