Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Sinds de 2.0 update kun je MKV filmpjes afspelen. Maar het meeste 1080p materiaal (ik heb een HDMI kabel) is groter dan 4gb, dit lijk je er echter niet op te kunnen zetten. Iemand dit probleem ook al ervaren of een oplossing voor?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
@CLB; geen USB als ik het zo goed zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BLACKfm schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:11:
Sinds de 2.0 update kun je MKV filmpjes afspelen. Maar het meeste 1080p materiaal, is groter dan 4gb, dit lijk je er echter niet op te kunnen zetten. Iemand dit probleem ook al ervaren of een oplossing voor?
Ligt aan het geformatteerde geheugen van de Playbook denk, NTFS / FAT32 en die shit...
Zelf heb ik meerdere .mkv'tjes geprobeerd maar ik kon er geen enkele afspelen, net verkeerde codecs ofzo...
bartbh schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:12:
@CLB; geen USB als ik het zo goed zie?
Klopt, dit is echt een rapid charing dock, dus geen connectie met USB...
Ansich wel jammer, want had zeer tof geweest om hem gelijk te kunnen syncen met de PC natuurlijk.

Bij mij persoonlijk staat m'n laptop beneden en komt deze docking boven op m'n nachtkastje te staan.
Tevens ken ik geen officiele docking die kan syncen met de PC en ook zo'n soort houder heeft eerlijk gezegd?

Het had inderdaad tof geweest als die mogelijlkheid erop zat, dit is echt een charge-dock, c'est ca!

EDIT: Pff kwaliteit den top zeg, en hij laadt lekker snel op, 6.2W (ipv 0,4 ofzo aan de PC)
Vlassie1980 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:49:
Heb je ze al geprobeerd te verwijderen via DDPB Installer zelf?
Ik verwijder ze altijd op die manier en dat geeft geen problemen. Dus niet op de Playbook zelf..
CLB schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:46:
Uhm nee... Was in de veronderstelling dat de 'delete' knop in dat programma was voor de apps in de lijst... Zal m'n Playbook straks is aan de PC hangen, resetten, kijken of die apps erop staan...
Nou best, al die apps stonden er vorige keer weer bij en nu niet meer dus CLB is helemaal blij :9
Heb 1 pagina met apps / features en dingen, slide ik een pagina naar rechts heb ik daar al m'n games _/-\o_

Nu wil ik nog een Muvit matte screenprotector en misschien nog 'n case, want dit vind ik persoonlijk erg mooi
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41YMZIYf9QL.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door CLB op 24-02-2012 15:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 15:38
bartbh schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:42:
[...]

http://crackberry.com/how...hree-minutes-webworks-sdk

Je maakt een config-filetje aan met daarin het webadres, dat verpak je als BAR en klaar.

Als je die dan ook nog daadwerkelijk wil publiceren in App World moet je deze nog signen, waar wel meer over te vinden is.

Maar goed, dat is dus de manier waarop binnen 2 uurtjes een gratis Playbook heb verdiend :) 8)
Leuk maar heb je je wel voor 15 februari geregistreerd? Anders kom je alsnog niet in aanmerking :)
Ik ga van het wekend wel even aan de slag ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:11:
Sinds de 2.0 update kun je MKV filmpjes afspelen. Maar het meeste 1080p materiaal (ik heb een HDMI kabel) is groter dan 4gb, dit lijk je er echter niet op te kunnen zetten. Iemand dit probleem ook al ervaren of een oplossing voor?
Ik heb meerdere mkv files (6-10gb) die hij helemaal afspeelt en ik op de playbook zet via de netwerkverbinding vanaf mijn pc .

Wel moet je erop letten dat je het juiste geluidspoor mp3 erin hebt anders spelen ze niet af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bartbh schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:42:
[...]

http://crackberry.com/how...hree-minutes-webworks-sdk

Je maakt een config-filetje aan met daarin het webadres, dat verpak je als BAR en klaar.

Als je die dan ook nog daadwerkelijk wil publiceren in App World moet je deze nog signen, waar wel meer over te vinden is.

Maar goed, dat is dus de manier waarop binnen 2 uurtjes een gratis Playbook heb verdiend :) 8)
Volgens mij waren deze apps toch echt uitgezonderd, aangezien dat duidelijk in de voorwaarden stond.
However, the following categories of applications are specifically excluded from eligibility for the Offer:

Web launchers or shortcuts;
En aangezien het dat is O-)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 13:12
CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:05:
M'n Blackberry Rapid Charge Dock is binnen: in 1 woord *whoooow*
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het is echt een heel robuuste dock, zwaar qua gewicht, goed qua aansluitingen, zit stevig in elkaar...
Whoow man dat had ik niet verwacht, dacht echt dat 't 'n redelijk shabby ding zou zijn, maar dit is echt tof!
Damn, die moet ik ook hebben! Ik heb al geprobeerd om hem te bestellen via Amazon.de maar kreeg toen de melding dat er niet op mijn adres geleverd kon worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt omdat Amazon, standaard de goedkoopste aanbieder laat zien, vandeweek was die €28,95 het goedkoopste in EU versie en met gratis verzending (omdat hij direct via Amazon kwam) Je kan dus ook kiezen voor een duurdere aanbieder (met gratis verzending) uit deze gehele lijst, let dan wel op EU-model natuurlijk!!
Ze hebben zelf voorraad, maar werken ook met andere webshops die ook spullen verkopen (via Amazon) d:)b

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:47:
Dat komt omdat Amazon, standaard de goedkoopste aanbieder laat zien, vandeweek was die €28,95 het goedkoopste in EU versie en met gratis verzending (omdat hij direct via Amazon kwam) Je kan dus ook kiezen voor een duurdere aanbieder (met gratis verzending) uit deze gehele lijst, let dan wel op EU-model natuurlijk!!
Ze hebben zelf voorraad, maar werken ook met andere webshops die ook spullen verkopen (via Amazon) d:)b
Helaas alleen met creditcard wat ik dus niet heb. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat nog te twijfelen om er twee te bestellen, om er eentje door te verkopen, maarja dat moet ook weer verzonden worden in NL, dus dat kost ook weer geld... Ik zal het in de gaten houden! Als ze weer voor +/- €30,00 euro op Amazon.de staan, zal ik het even laten weten in het topic. Dan kan ik 'm via m'n CC betalen, maar dan kan ik deze direct naar een ander adres laten sturen binnen NL (en kan diegene geld naar mij overmaken via internet ;) )

EDIT: Hij staat er gewoon nog op voor €28,95, inclusief verzending ;)

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 24-02-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Phyxion schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:43:
[...]

Volgens mij waren deze apps toch echt uitgezonderd, aangezien dat duidelijk in de voorwaarden stond.

[...]

En aangezien het dat is O-)
Toch niet! -> http://us.blackberry.com/...et/playbook_offer2012.jsp

En deze mail had ik vanmorgen in m'n inbox:
code:
1
2
3
4
5
6
Onderwerp   Congratulations!
Afzender    The BlackBerry Developer Program team 
Ontvanger    
Datum   Vandaag 04:01
We're pleased to inform you that your app submission qualifies for 
the free BlackBerry PlayBook tablet offer.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB

Wat voor stekker heeft de charging dock? Is de adapterblok ingebouwd of is de stekker een blok?

Lijkt me erg handig voor op mijn bureau :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:52:
Ik zat nog te twijfelen om er twee te bestellen, om er eentje door te verkopen, maarja dat moet ook weer verzonden worden in NL, dus dat kost ook weer geld... Ik zal het in de gaten houden! Als ze weer voor +/- €30,00 euro op Amazon.de staan, zal ik het even laten weten in het topic. Dan kan ik 'm via m'n CC betalen, maar dan kan ik deze direct naar een ander adres laten sturen binnen NL (en kan diegene geld naar mij overmaken via internet ;) )

EDIT: Hij staat er gewoon nog op voor €28,95, inclusief verzending ;)
Dat zou helemaal top zijn! :) Ik zal je zondag een DM sturen erover want dan kan ik pas geld overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
bartbh schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:58:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
Ontvanger    

Bizar! Nou ik ga zondag lekker 2 apps maken en insturen. Ik heb ooit al eens een webapp gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:17:
@CLB

Wat voor stekker heeft de charging dock? Is de adapterblok ingebouwd of is de stekker een blok?

Lijkt me erg handig voor op mijn bureau :).
Stekker? Is een driepolige die in de dock gaat, naar 2 pins voor in een Nederlands stopcontact..
En het is dus een losse kabel die naar de dock gaat, dus kabel kapot? Nieuwe kabel en klaar :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9ZVqY0iXPuqpqkoZMbXAX0r5/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TjrWdABdg7VcGN0U2f4RYrAI/full.jpg
Ryatzu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:19:
Dat zou helemaal top zijn! :) Ik zal je zondag een DM sturen
Komt goed :)
Ryatzu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:20:
Bizar! Nou ik ga zondag lekker 2 apps maken en insturen. Ik heb ooit al eens een webapp gemaakt :)
Zit daar geen einddatum aan dan? Dan ga ik ook wel wat in elkaar flansen :+

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 24-02-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:21:
[...]

Stekker? Is een driepolige die in de dock gaat, naar 2 pins voor in een Nederlands stopcontact..
En het is dus een losse kabel die naar de dock gaat, dus kabel kapot? Nieuwe kabel en klaar :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Top ;).
Vanavond ook zo een bestellen denk ik :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 22:14
bartbh schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:58:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
Ontvanger    

Wanneer had jij je app erop gezet? Ik wacht al 12 dagen 8)7

Heb een radio app gemaakt voor een internet radio station :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10-2024
Ben nu dus ook aan het kijken naar zo'n dock, is wel erg cool voor naast je bed lekker groot display als wekker ofzo, maar ik heb dus de book binder als bescherming.

Dan past ie zeker niet meer in het dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk het niet, misschien met een dunne silliconen skin erom wel, maar het is echt op de mm gemaakt imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
@CLB zijn die muvit playbook mat screenprotectors goed? Zo een dock ga ik zeker bestellen(wacht nog op me CC)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n meisje heeft een matte Muvit screenprotector op der iPhone 4S en ik vind dat echt hele mooie protectors.
Het is lastig natuurlijk want je hebt er tientallen, van 2 euro tot en met een tientje per stuk ofzo... Goedkoop is vaak duurkoop, gaat scheuren, hoekjes gaan krullen, de 'touch' is niet meer zo fijn, bij die Muvit op die 4S is
dat top. En ik zag dat er ook Muvit protectors waren in het mat voor de Playbook, zodoende is dat mijn keuze :)

EDIT @ hieronder: Staat na het reclame-filmpje nu al 2 minuten op 'loading' dus nee...

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 24-02-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petezah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-08-2021
misschien een rare vraag, maar kan iemand voor me testen of dit spel werkt op de playbook?
http://www.spelletjes.nl/spel/Fitz.html

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
weebeast schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:37:
[...]

Wanneer had jij je app erop gezet? Ik wacht al 12 dagen 8)7

Heb een radio app gemaakt voor een internet radio station :9
08-02 - approved vendor
08-02 - app toegevoegd
11-02 - mail dat ik op weg ben naar een gratis Playbook
21-02 - app approved
24-02 - mail om afleveradres Playbook door te geven
??-03 - Playbook wordt geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Vraagje aan CLB:

Omdat ik net ook een dock besteld heb, dankzij jouw link _/-\o_ , heb ik toch een vraagje.
Als je de playbook in de dock zet, kan deze ook in de fotomodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan 'n mapje kiezen en die dan laten 'afspelen', maar dat gebeurd per seconde ofzo, oftewel heel erg snel.
Om echt een mooie slideshow af te kunnen spelen zul je een third party app moeten installeren denk ik... :)

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 24-02-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:21:

Zit daar geen einddatum aan dan? Dan ga ik ook wel wat in elkaar flansen :+
Jawel, je moet voor 15 feb een account hebben aangemaakt en je kan tot 2 maart een app insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bartbh schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:53:
[...]

08-02 - approved vendor
08-02 - app toegevoegd
11-02 - mail dat ik op weg ben naar een gratis Playbook
21-02 - app approved
24-02 - mail om afleveradres Playbook door te geven
??-03 - Playbook wordt geleverd ;)
Hm, een dag of 16 dus, dat betekent dat het dus inmiddels wel 20 dagen is, nog 10 dagen wachten dus (en dan moet het nog hierheen, dat zal ook wel 20 dagen duren :P) :( Dat dock ziet er wel erg nice uit CLB :)

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 24-02-2012 18:16 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:06:
Je kan 'n mapje kiezen en die dan laten 'afspelen', maar dat gebeurd per seconde ofzo, oftewel heel erg snel.
Om echt een mooie slideshow af te kunnen spelen zul je een third party app moeten installeren denk ik... :)
Hele goeie tip :) , je kunt eerst de trial versie proberen, bevalt het progamma dan is het een kwestie van de CC erbij en kopen die hap.
Eerst maar even de dock afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 'm hier nu draaien, niet bijster interessant, weinig mogelijkheden... Je kan bijvoorbeeld een map foto's kiezen, maar hij speelt ze dan niet random maar achter elkaar, en je hebt bijvoorbeeld maar drie mogelijkheden voor een 'foto-transitie' maarja is beter dan niks en ik vind 'fade to black' wel simpel en smooth lijken altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:58
Ik heb de mail om het adres door te geven 12 februari gehad en hij is nog steeds niet verzonden. Het lijkt erop dat ze een behoorlijke backlog hebben. Als het verzenden FIFO gaat dan zal het voor jullie nog wel even duren...

Met mijn huidige playbook heb ik een probleem: alhoewel in de clock app geen alarm is ingesteld, gaat toch iedere ochtend om 7:02 de wekker af. Het probleem is ergens tussen twee updates van het beta-OS ontstaan en is nog steeds niet gefixed. Ik heb 'm al gewiped en daarna enkel de apps en media (maar dus niet settings) teruggezet maar dat heeft dus niet geholpen. Het lijkt dus dat de informatie over het alarm in app data zit maar ik heb weinig zin om alles opnieuw te installeren (+voortgang in games kwijt). Heeft iemand een idee hoe ik het anders zou kunnen oplossen, bijvoorbeeld door in de backup file wat te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petezah schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:38:
misschien een rare vraag, maar kan iemand voor me testen of dit spel werkt op de playbook?
http://www.spelletjes.nl/spel/Fitz.html

alvast bedankt
Werkt prima. Met een dubbelklik zelfs mooi fullscreen. Enige iritanteis dat hij vierkant is, dus je maaktnietoptimal gebruk van het scherm.en het spelisniet zo snel,mardat ligt nietan de playbookdenkik.

Het gebrek aan spaties ligt welande playbok, die heeft opdeen ofandere manier helvelmoeite et tekst verwerkenspecifiek enaleen bijtweakers. Zeer storend, ik weet niet goed wat het veroorzaakt of hoehettevorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
]CLB schreef op vrijdag 24 februari
Heb 'm hier nu draaien, niet bijster interessant, weinig mogelijkheden..

Jammer, maar misschien wordt er eerdaags nog een fotoprogamma in de appworld geplaatst.
Dan kunnen we die altijd nog proberen! in ieder geval bedankt voor het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah het is wel grappig hoor met die 'fade to black' ik hoef toch geen fancy veranderingen..
Enige jammere is dat hij een map van voren naar achter speelt en dus niet random, of i.i.g. geen optie voor is.

Ik ga binnenkort beginnen aan een review over de Playbook in de trend van: productreview: Archos 70 Internet Tablet Zwart review door CLB, vind het namelijk echt een heel mooi apparaat.. Enige minpunt imho is de brow- ser, en dan de bookmark-functie.. Geen mogelijkheden om te renamen, geen volgorde mogelijkheden:
Gianni Rombios schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:09:
De naam van bookmarks kun je (geloof ik) niet veranderen maar de volgorde wel:
bewerken, dan eerst in lijst modus zetten ipv pictogrammen, dan kun je ze heen en weer slepen.
Dit lukt mij namelijk niet? Als ze dat nog snel in 'n update fixen is het echt een top-device...
En ik ga vandeweek naar wat native andere browsers kijken, misschien zit daar wel iets moois tussen...

PS. Heb enkele Androidbars geprobeerd, maar er werkt er werkelijk waar geen enkele... Kom in een schermpje, zie onderin wat icoontjes van de gestarte apps / games, maar er start echt helemaal niks door...
Zal aan mij liggen misschien, of ik heb te weinig geduld, want na 20 seconden niks te zien, zet ik 't weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Tom-Z schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:45:
Ik heb de mail om het adres door te geven 12 februari gehad en hij is nog steeds niet verzonden. Het lijkt erop dat ze een behoorlijke backlog hebben. Als het verzenden FIFO gaat dan zal het voor jullie nog wel even duren...

Met mijn huidige playbook heb ik een probleem: alhoewel in de clock app geen alarm is ingesteld, gaat toch iedere ochtend om 7:02 de wekker af. Het probleem is ergens tussen twee updates van het beta-OS ontstaan en is nog steeds niet gefixed. Ik heb 'm al gewiped en daarna enkel de apps en media (maar dus niet settings) teruggezet maar dat heeft dus niet geholpen. Het lijkt dus dat de informatie over het alarm in app data zit maar ik heb weinig zin om alles opnieuw te installeren (+voortgang in games kwijt). Heeft iemand een idee hoe ik het anders zou kunnen oplossen, bijvoorbeeld door in de backup file wat te veranderen?
P-storm had de 16e zijn adres doorgegeven en de 22e de Playbook binnen. Ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje of iemand wat nederlandse android apps (bar) wil delen?

Namelijk:
nu.nl
rtl xl
ziggo

De enige links die ik krijg gevonden zijn dode links en komen uit op multiupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makstra
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-08 00:16
Als iemand mij kan voorzien van de APK van RTL XL (Freeware) kan ik hem converteren. Ik krijg hem nergens gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versie van een .bar is 1.0.0, nu is versie 1.2.0 er, wat gebeurd er als ik die sideload?
Ga het sowieso straks even doen hoor, maar wordt die overschreven? En bijvoorbeeld playprogress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:33:
M'n meisje heeft een matte Muvit screenprotector op der iPhone 4S en ik vind dat echt hele mooie protectors.
Het is lastig natuurlijk want je hebt er tientallen, van 2 euro tot en met een tientje per stuk ofzo... Goedkoop is vaak duurkoop, gaat scheuren, hoekjes gaan krullen, de 'touch' is niet meer zo fijn, bij die Muvit op die 4S is
dat top. En ik zag dat er ook Muvit protectors waren in het mat voor de Playbook, zodoende is dat mijn keuze :)

EDIT @ hieronder: Staat na het reclame-filmpje nu al 2 minuten op 'loading' dus nee...
Thanks, ik zat zelf te denken aan een ghost armor screenprotector of 1 van martinfield(heb er 1 vorig jaar gehaald voor mijn mobiel).

Duurt het laden van je playbook met de dock veel korter dan met de standaard adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Durf ik niet te zeggen, aangezien de standaard oplader nog ingepakt zit :+
Ik weet wel dat het via het dock met zo'n 6.4W gaat, terwijl het via USB slechts om 0.4W ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

weebeast schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:03:
[...]
[knip]

Duurt het laden van je playbook met de dock veel korter dan met de standaard adapter?
Het gaat idd stukken rapper via het dock dan via de losse lader, aanmerkelijk veel sneller.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 16:49
Een paar dagen geleden had ik gepost, dat ik geen oude email kan syncen. Nu verdwijnen er zelfs emails. Iemand een idee waar de fout zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
...

[ Voor 100% gewijzigd door Gianni Rombios op 26-02-2012 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ouder dan 30 dagen gaat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb een irritant probleem met de standaard browser, ik ben bij elk bezoek aan GoT uitgelogd. Dus elke keer als ik mijn bookmarks / MyReact wil checken dan moet ik opnieuw inloggen.

Was met de vorige versie van het OS niet zo, iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn suggestie is om Dolphin browser te gebruiken (staat in appworld).
Deze browser heeft naar mijn mening een betere tab systeem en een aantal functies te beter werken dan in de standaard browser.
Ik heb wel van een paar mensen gehoord dat hun instellingen bij de Dolphin browser niet werden opgeslagen maar ik heb hier zelf geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makstra schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:34:
Als iemand mij kan voorzien van de APK van RTL XL (Freeware) kan ik hem converteren. Ik krijg hem nergens gedownload.
Ik sluit mij hier graag bij aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:23
bartbh schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 00:53:
[...]

P-storm had de 16e zijn adres doorgegeven en de 22e de Playbook binnen. Ik wacht geduldig af.
Was bij mij vrij snel gelopen inderdaad. Als het lang duurt kan je misschien proberen te mailen. Heb binnen 1 dag een trac and tracecode gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:17:
Ik heb een irritant probleem met de standaard browser, ik ben bij elk bezoek aan GoT uitgelogd. Dus elke keer als ik mijn bookmarks / MyReact wil checken dan moet ik opnieuw inloggen.

Was met de vorige versie van het OS niet zo, iemand een suggestie?
Ik het hetzelfde probleem en heb helaas geen oplossing kunnen vinden.
Het lijkt ook alleen voor Tweakers zo te zijn.

Als workaround heb ik de standaard Android browser geinstalleerd en daarbij Tweakers als startpagina ingesteld. Deze browser gebruik ik enkel voor Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n Muvit-screenprotector zit erop, it's a beauty, ik zal morgen wat foto's proberen te maken...
Standaard browser is fijn, onthoud alles, alleen die bookmarks zijn een ramp, Dophin HD vind ik ook een ramp omdat het in de Android Player 'speelt' en ik dat niet fijn vind. Ben nog steeds op zoek naar een goede native QNX browser, maar een goede, stabiele, snelle, simpele heb ik nog niet gevonden, jammer, maar komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik vind die Dolphin browser idd ook niet alles, maar het is ff niet anders. Het is nog irritanter om bij elk bezoek aan Tweakers telkens te moeten inloggen.

Ben nu helemaal verslaafd aan Plants vs Zombies trouwens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:36:
Heb 'm hier nu draaien, niet bijster interessant, weinig mogelijkheden... Je kan bijvoorbeeld een map foto's kiezen, maar hij speelt ze dan niet random maar achter elkaar, en je hebt bijvoorbeeld maar drie mogelijkheden voor een 'foto-transitie' maarja is beter dan niks en ik vind 'fade to black' wel simpel en smooth lijken altijd :)
Zelf gebruik ik hiervoor Files & Folders, bijkomend voordeel van deze App is dat ik ook Foto's vanaf m'n BlackBerry in SlideShow af kan spelen, ook kan je er zelf doorheen Swipen, maar dit komt vrij hakkelig over.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahaa thanks, zal ik ook is naar kijken! Nog wat foto'tjes van de Playbook met protector:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/84YtIZS0F5xa1zVq00Kd0mER/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e7lWUwSTw1xqPuvxgVxzj2oC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6uMEuHaltkJQyyH0Nllnb5fX/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i3gfdwWphmYzO28DbJnmc7KK/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3hAnT95LKPWG4sxxjQaQ7Fxt/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Dat ziet er zeer goed uit! Helaas had ik het een beetje druk van het wekend met een maken van een app ;)
Vanavond even signen en opsturen. Zal je gelijk nog een DM sturen over die dock CLB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Kreeg Database Error, maar kennelijk toch geplaatst

[ Voor 94% gewijzigd door JunkieXP op 27-02-2012 11:27 . Reden: Verzoek tot Verwijderen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:06:
Ahaa thanks, zal ik ook is naar kijken! Nog wat foto'tjes van de Playbook met protector:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Behoorlijk Mat zou ik zo zeggen =o, krijg je nu niet een beetje een Paper Feeling?

Ik blijf altijd lichtelijk fan van de Clear Screenprotectoren, en dan vooral de Brando UltraClear Screenprotector. Echter plak ik op Tablets om 2 redenen geen Screen Protector te weten:
1. Hij zit vaak toch in een Case of Sleeve en gaat niet "overal" mee naartoe. Scherm krijgt veel minder te voorduren dan bijvoorbeeld een Telefoon of MP3 / PMP Speler.
2. Het aanbrengen van Protectoren boven de 5" is niet mijn sterkste kant =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah beetje ja, vind het persoonlijk wel chique :)
1. Klopt inderdaad, maar ook de feel veranderd totaal en vind het persoonlijk fijn, zodoende
2. Ook niet zelf geplakt, maar laten plakken door een nerd van de 'Geek Squad' bij de Phonehouse :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 12:56
JunkieXP schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:26:
[...]

Behoorlijk Mat zou ik zo zeggen =o, krijg je nu niet een beetje een Paper Feeling?
Vind hem zelf ook idd erg mat er uit zien.
Ben wel opzoek naar een protection screen maar mat gaat het hem niet worden.

Iemand nog foto's van andere protection screens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er gewoon uit, als het standaard beschermingsvelletje: CLB in "BlackBerry PlayBook - Deel 1" :)
Maar het is gewoon erg persoonlijk ja... Wil je mat, glossy, mirror, wil je een goede feel behouden of niet, wil je er elke maand eentje opplakken voor $2,- of wil je in 1x meer investeren in een goede, wat vind je mooi/wat niet...

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 27-02-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 12:56
CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:56:
Ziet er gewoon uit, als het standaard beschermingsvelletje: CLB in "BlackBerry PlayBook - Deel 1" :)
Ja dat is ook wel weer zo ja :)
Zit natuurlijk niet zo veel verschil in.

Maandag 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sinds dit weekend ben ik ook trotse eigenaar van mijn Playbook, alleen loop ik nog tegen 1 minpuntje aan. Helaas heeft de playbook nog geen TS-gateway support, maar nu zat ik te denken om via de BES verbinding van mijn blackberry het interne netwerk op te komen om op deze manier de TS gateway te omzeilen.

Is er misschien al iemand die dit geprobeerd heeft? Vind het zonde om een app van 6,50 te kopen om er achter te komen dat dit niet werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:00:
Versie van een .bar is 1.0.0, nu is versie 1.2.0 er, wat gebeurd er als ik die sideload?
Ga het sowieso straks even doen hoor, maar wordt die overschreven? En bijvoorbeeld playprogress?
Vanochtend even een nieuwe versie van een game gesideloaded, had ik opeens twee versies van die game..
De 'oude' versie waarin ik al verschillende levels had uitgespeeld en een nieuwe versie, waarbij ik alles opnieuw moest doen. Dat is ansich wel jammer, wil je een nieuwere versie van iets moet je alles weer uitspelen/ instellen.

Tevens zag ik net dat er een nieuwe Dolphin HD Browser 7.3.1 beta is, die ga ik dan maar is proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Shizzel026 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:54:
[...]

Vind hem zelf ook idd erg mat er uit zien.
Ben wel opzoek naar een protection screen maar mat gaat het hem niet worden.

Iemand nog foto's van andere protection screens?
Vraag me af welke Methode hij hier voor gebruikt heeft om ehm dan toch zo netjes aan te brengen =). Ik ben zelf groots Fan van de "Douche Methode".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten natuurlijk twee beschermingsfolies op, de onderste er een stukje af (centimetertje of 3)
En dan aanbrengen op de Playbook, wrijven, wrijven en nog eens wrijven met een doekje en telkens een extra centimetertje beschermingsfolie verwijderen en wrijven, wrijven, wrijven.. Zit 1 klein luchbelletje aan de rand, maar zelf had ik het niet beter gedaan denk ik zo.. Ik zou al beginnen door heel dat folie er in 1x af te trekken :+ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:00:
Zitten natuurlijk twee beschermingsfolies op, de onderste er een stukje af (centimetertje of 3)
En dan aanbrengen op de Playbook, wrijven, wrijven en nog eens wrijven met een doekje en telkens een extra centimetertje beschermingsfolie verwijderen en wrijven, wrijven, wrijven.. Zit 1 klein luchbelletje aan de rand, maar zelf had ik het niet beter gedaan denk ik zo.. Ik zou al beginnen door heel dat folie er in 1x af te trekken :+ :F
In een Stoomcabine (veroorzaakt door een Stromende Hete Douche en een Afgesloten Badkamer, red.) kan dat ook ;). Ik trek mijn Folie er ook gelijk helemaal af en breng hem dan vanaf de ene kant naar de andere kant (al dan niet met Pasje) ook al wrijvend aan, maar die Stoomcabine Emulatie werkt voor mij somewhat magisch =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimmt, zou ik zelf ook doen :) But you've asked hoe hij het had gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:16:
Stimmt, zou ik zelf ook doen :) But you've asked hoe hij het had gefixed ;)
Was meer een tip voor overige gebruikers die eenzelfde actie wilde ondernemen =). Niks dan bewondering voor de betr. persoon at the Geek Squad =).

Ben ik de enige, of zijn er bij jullie ook mensen die geen Contact Bridge Icon hebben, maar de App wel via "Open @ Playbook" vanuit hun BlackBerry op kunnen starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al jaren geen screenprotectors meer (sinds Palm) maar krijg er nu behoefte aan..
Het scherm van de PB is zeer snel vol vlekken en vraag mij af of er protectors zijn die daar minder last van hebben.
Heeft iemand die ervaring?

Met het plaatsen van de protectors heb ik nooit problemen.
Ik breng het nat op (afwasmiddel verdund met water) en kan dan schuiven zoveel ik wil.
Na droging is niet te zien dat er een protector geplakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 22:44
Ik draai momenteel de nieuwste versie van het OS en ik heb met de Berichten app dat ik met zowel Gmail als Hotmail de volgende melding krijg wanneer ik een account toevoeg:

De server m.hotmail.com voor account (e-mail@mail.com) reageert niet. Mogelijk is de servernaam in uw accountinstellingen onjuist of is de server tijdelijk offline. Controleer de servernaam in de instellingen en probleem het opnieuw.

Ik heb het zowel met als zonder SSL geprobeerd ook heb ik het IP adres gebruik van de servers maar dit maakt niets uit. Nou dacht ik eerst dat dit aan mijn lokale netwerk ligt maar wanneer ik het op een ander netwerk probeer krijg ik dezelfde melding.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vandaag Whatsapp getest via mijn eigen mobiele nummer en dat werkt prima. Mijn mobile telefoon is niet geschikt voor Whatsapp maar i.c.m. de Playbook kan ik er (via WiFi) nu dus wel gebruik van maken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En WhatsApp had je als los .barbestand ofzo dan?
Enige goed werkende app in de Androidplayer bij mij tot nu toe is die van NU.nl.. Door die app weet ik eindelijk hoe die Androidplayer behoort te werken, alleen zijn de Dolphin HD browsers niet meer in de AppWorld te vinden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Klopt, als los BAR bestand. Ik heb hem vanavond zonder problemen kunnen gebruiken, werkt erg goed.

Ik kwam een Dolphin Browser HD v731 beta versie tegen?

[ Voor 22% gewijzigd door hardware-lover op 28-02-2012 01:34 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja als losse .bar inderdaad, in de AppWorld vind ik ze niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 22:48
Waar heb je dit .bar bestandje vandaan ik kan er mamelijk niet bij.
hardware-lover schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:57:
Vandaag Whatsapp getest via mijn eigen mobiele nummer en dat werkt prima. Mijn mobile telefoon is niet geschikt voor Whatsapp maar i.c.m. de Playbook kan ik er (via WiFi) nu dus wel gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik zoek me een ongeluk naar de NU.nl app, die staat niet in App World? Of is het een bar die je alleen nog maar kunt sideloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quepee schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 07:08:
Waar heb je dit .bar bestandje vandaan ik kan er mamelijk niet bij.
Een of ander forum (waar je eerst weer moet registrereren), jammer, geen zin in Heb 'm geGoogled..
Vlassie1980 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:22:
Ik zoek me een ongeluk naar de NU.nl app, die staat niet in App World?
Of is het een bar die je alleen nog maar kunt sideloaden?
Het laatste inderdaad :)

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 28-02-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Uiteindelijk toch maar gezwicht en 2 van mijn "Niet zo belangrijke" E-Mail Adressen aan de Native E-Mail Client toegevoegd.

Daar dit (niet binnen het "Thuisnetwerk" zijnde) nog best een crime was wilde ik de Settings even delen.

Het gaat hier om een @Home / Ziggo Account, ik beschrijf enkel de dingen die verwarring kunnen brengen:
Gebruikersnaam: *Volledig E-Mail Adres incl. @Home.nl of @Ziggo.nl*
E-Mail Adres: *Volledig E-Mail Adres welke zichtbaar is voor de Ontvanger, je kunt hier dus ook een ander E-Mail Adres dan degene behorende bij de inbox invullen*

Serveradres: pop.ziggo.nl
Poort: 995
SSL gebruiken: Ja (schuif naar rechts)
SMTP-gebruikersnaam: *Is al ingevuld, dient gelijk te zijn aan Gebruikersnaam*
SMTP-wachtwoord: *Is al ingevuld, dient gelijk te zijn aan Wachtwoord*
SMTP-serveradres: smtp.ziggo.nl

Let Op! Nu slaan we SMTP-poort even over en gaan naar SMTP-codering.

SMTP-codering: StartTLS
SMTP-poort: 587
Hopelijk heeft ooit iemand er iets aan =). Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Edit: Is al opgelost.

[ Voor 93% gewijzigd door Ryatzu op 28-02-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ryatzu schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:40:
Ik heb snel even een app gemaakt.
Als ik deze probeer te runnen op me tablet dan krijg ik de volgende melding.

JavaScript-waarschuwing
http://www.skteamsport.com is not allowed.

Config:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<widget xmlns="http://www.w3.org/ns/widgets" version="1.0.0.0">

<name>SKTeamsport</name>

<icon src="icon.png"/>

<content src="http://www.skteamsport.com/"/>

</widget>

Wat doe ik fout?
Dit topic is niet bedoeld voor het ontwikkelen van applicaties. Daarvoor moet je in de Devschuur zijn ;) Maar daar verwachten ze wel wat meer eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
*weg* offtopic.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 28-02-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 28-02-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
Mijn filmpjes die ik rechtstreeks via een bijgevoegde link afspeel, blijven halverwege hangen.
Moet dan de boel weer afsluiten. gebeurt meerdere malen.
Heb het Ziggo Z-2 dus niet echt de langzaamste verbinding.
Meerdere tweakers dit probleem op de playbook? en eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal het vandeweek nog een keer 'benchen', maar zo laadt de Playbook op in de Rapid Charge Dock:
Blackberry Playbook - Rapid Charge Dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:32:
Ik zal het vandeweek nog een keer 'benchen', maar zo laadt de Playbook op in de Rapid Charge Dock:
[afbeelding]
Ligt het aan mij of schiet je battery health ook naar boven met die dock? Ik zag van de week een screenshot van je waarbij de health nog op 90% stond volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, vandeweek was het inderdaad 89%:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/W6ps3n6XItbPzknAbxzIkZjK/medium.jpg

Maar ik vind zulke percentages altijd maar gezwam :)

die Android Player is wel fijn, als je apps hebt die niet constant crashen... Gebruik er niet zoveel, maar die van NU, Telegraaf en IMDB werken goed, je kunt snel switchen en geven echt een gevoel van 'whoopie zo hoort het'

EDIT: Inmiddels nog meer omgezette .bars gesideload die goed werken in de Android player :)
Apps zoals WordFeud en WhatsApp werken ook redelijk tot goed, al voelt het geheel wel wat traag aan...

Tevens bljf ik me verbazen over het aantal te kunnen installeren apps en games, staat hier nu op 160 stuks...

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 28-02-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49
*weg* dit is hier offtopic.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 28-02-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat CLB nog wat BARs delen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:06:
Tevens bljf ik me verbazen over het aantal te kunnen installeren apps en games, staat hier nu op 160 stuks...
Merk je dan niet dat je Playbook langzamer word? Dit had ik heel erg op mijn iPad destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waarom / wat zou ik moeten delen? Als ik het vind, kun jij het toch ook vinden?
JunkieXP schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:13:
Merk je dan niet dat je Playbook langzamer word? Dit had ik heel erg op mijn iPad destijds.
Nee eigenlijk niet :) Of je moet natuurlijk 50 games willen multitasken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 13:52
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:16:
[...]

En waarom / wat zou ik moeten delen? Als ik het vind, kun jij het toch ook vinden?
Via deze handleiding heb ik zelf een aantal apk's omgezet, hoeft CLB niks te delen.

http://dl.dropbox.com/u/2...%20ENG%20-huy_amorist.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om GTA III op de PlayBook te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk is dat mogelijk =) Als jij een gesign'de .bar maakt of kunt vinden, kun je die installeren..
Of het dan helemaal goed werkt is uiteraard de vraag, maar er moeten mogelijkheden zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
[quote]CLB schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:21:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Komt goed :)

CLB of andere tweakers,

Net de dock in huis gekregen van Amazon, maar nu wil ik hem graag in de demo modus zetten, maar nu krijg ik het schermpje winkelmode. Kun je/iemand mij vertellen hoe ik aan die code kom?
Helpdesk Blackberry gebeld, werd ik niet veel wijzer.

[ Voor 6% gewijzigd door shimi op 29-02-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de demomodus? Waarom zou je dat willen :p Maar ik zie het inderdaad, Google zegt 'instoredemo'
Allemaal gelukt, ingevoerd en wel, maar ding doet niks in standby :+

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 29-02-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:14:
In de demomodus? Waarom zou je dat willen :p Maar ik zie het inderdaad, Google zegt 'instoredemo'
Je hebt gelijk had ik zelf ook even kunnen googelen 8)7 , maar hij doet het.bedankt!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat doet het dan? Speelt die dat standaard filmpje af ofzo? Hier gebeurd er niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:24:
En wat doet het dan? Speelt die dat standaard filmpje af ofzo? Hier gebeurd er niks :)
Eerst niet, maar nu wordt het standaard filmpje afgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahaa okee, dat is fijn :) Kan toch ook via de videoplayer dan? (ik heb het filmpje er niet meer op staan ook haha)

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 29-02-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:27:
Ahaa okee, dat is fijn :) Kan toch ook via de videoplayer dan? (ik heb het filmpje er niet meer op staan ook haha)
Moet ik nog even uit zien te vinden, maar hij blijft nu het filmpje herhalen, dus niet echt interessant!.
Als je hem nu in de fotomodus kunt krijgen, zou het wat interessanter worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees op internet ook dat het niks interessants voorstelt, alleen het filmpje inderdaad! By the way, mooie dock!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:32:
Ik lees op internet ook dat het niks interessants voorstelt, alleen het filmpje inderdaad! By the way, mooie dock!!?
Mooie dock. maar er gebeurt nu ook nog niets,
Gaat ie automatisch in de sleepmodus? bij jouw kwam de klok in beeld zag ik op de foto.
Of moet je nog wat instellingen verrichten?
Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.