Is die Android Player officieel nou al beschikbaar? Ik kan hem nergens vinden in App World?
Je zal de Android App Player niet in de App World vinden. Deze wordt gebruikt om de Android apps te draaien. Je zult dus eerst een Android App moeten hebben om de app Player te starten.DaannO schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:22:
Is die Android Player officieel nou al beschikbaar? Ik kan hem nergens vinden in App World?
Ah, auf die fiets. Danke.Vlassie1980 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:39:
[...]
Je zal de Android App Player niet in de App World vinden. Deze wordt gebruikt om de Android apps te draaien. Je zult dus eerst een Android App moeten hebben om de app Player te starten.
Ik snap er niks van, krijg nagenoeg geen enkele Android app aan de praat. Zowel via App World niet als via sideloaden via DDPB Installer?
Icoontjes verschijnen netjes na de installatie maar er gebeurt niks, heb mijn PB ook al opnieuw gestart maar dat mocht ook niet baten.
Edit: Zit ook op het CrackBerry Forum te lezen en het lijkt erop dat alleen een Security Wipe het op kan lossen
http://forums.crackberry....oid-apps-wont-run-700756/
Icoontjes verschijnen netjes na de installatie maar er gebeurt niks, heb mijn PB ook al opnieuw gestart maar dat mocht ook niet baten.
Edit: Zit ook op het CrackBerry Forum te lezen en het lijkt erop dat alleen een Security Wipe het op kan lossen
http://forums.crackberry....oid-apps-wont-run-700756/
[ Voor 28% gewijzigd door Vlassie1980 op 21-02-2012 21:19 ]
Verwijderd
Mooi update! De Email applicatie ziet er erg goed uit! Alleen ik dacht dat de Memopad applicatie ook kwam maar die kan ik niet vinden. Of heb ik het mis?
Mijn Playbook ging net over en ik kreeg een video oproep binnen van mijn oudste zoon die ook een Playbook heeft. Dit werkt dus gewoon via Wifi. Kwaliteitje mag ik wel zeggen, beeld en geluid zeer goed.
Testing, one, two ...
Achja wat is daar heel erg aan? Kwestie van alles syncen en opnieuw installeren? Half uurtje werk...?Vlassie1980 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:13:
het lijkt erop dat alleen een Security Wipe het op kan lossen
Grappighardware-lover schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:52:
Mijn Playbook ging net over en ik kreeg een video oproep binnen van mijn oudste zoon die ook een
Playbook heeft. Dit werkt dus gewoon via Wifi. Kwaliteitje mag ik wel zeggen, beeld en geluid zeer goed.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ging niet gemakkelijk maar update is eindelijk gelukt en het .e.a. lijkt nu goed te werken.
Agenda gaf wat problemen na gebruik van Docs To Go. Het system hing zichzelf op en hardreset was de oplossing.
Nu werkt het goed. Is ff wennen want heb pas sinds vandaag een BB PlayBook en kom van een iPad.
Heb een GM-mail aangemaakt en werkt prima. Mijn Telfort mail lukt niet omdat ik geen benul heb wat ik daar heb in te vullen. Het is een POP3 en kan geen goede uitleg vinden.
OP mijn iPad had ik daar geen moeite mee en werkte het prima.
Ik blijf dit draadje volgen want is motiverend en leerzaam...
Agenda gaf wat problemen na gebruik van Docs To Go. Het system hing zichzelf op en hardreset was de oplossing.
Nu werkt het goed. Is ff wennen want heb pas sinds vandaag een BB PlayBook en kom van een iPad.
Heb een GM-mail aangemaakt en werkt prima. Mijn Telfort mail lukt niet omdat ik geen benul heb wat ik daar heb in te vullen. Het is een POP3 en kan geen goede uitleg vinden.
OP mijn iPad had ik daar geen moeite mee en werkte het prima.
Ik blijf dit draadje volgen want is motiverend en leerzaam...
Iemand een idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen om een door iemand anders gedeelde google agenda op de playbook te krijgen? Ik zie nu alleen maar m'n eigen en zie geen optie om een andere toe te voegen...
Hoe doe je dit? Ik heb de extra printer geinstalleerd, kies afdrukken, kies de Print to Go printer, vul m'n blackberry ID mailadres in , het ww dat erbij hoort en de code (ww) voor het koppelen van een desktop-pcGianni Rombios schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:55:
Print to Go is ook een erg fijne extra.
Bestanden delen en Delen via Wifi staat aan op de playbook, beschermen met wachtwoord staat uit.
Maar als ik iets print krijg ik de melding dat 'ie afdrukt naar m'n blackbery ID mailadres, apparaat zoeken en bezig met verzenden en afgedrukt naar blackberry ID mailadres
Ik vind nergens de bestandjes die ik afgedrukt heb.
De playbook is via het ip adres gewoon te benaderen.
Hmm vreemd, zo te zien heb je alles goed gedaan.
Ik heb wel een wachtwoord aanstaan, heb verder niks aan de share settings gewijzigd. Ik denk dat die erg veilige code van de software overal doorheen prikt, zeg maar, een soort pairing code op beide apparaten.
Nog maar eens opnieuw proberen, denk ik.
Wel een behoorlijk nadeel: als je de to Go printer als standaard instelt moet je op elke applicatie wachten, omdat eerst de printer gevonden moet worden (= de playbook). Dat is dus geen goeie optie. Het is eigenlijk gewoon een mooie pdf creator met mooi gesorteerde bestanden. Nog even gekeken of bestaande pdf's beter leesbaar kon maken maar als ereader van pdf bestanden levert het geen voordeel.
Ik heb wel een wachtwoord aanstaan, heb verder niks aan de share settings gewijzigd. Ik denk dat die erg veilige code van de software overal doorheen prikt, zeg maar, een soort pairing code op beide apparaten.
Nog maar eens opnieuw proberen, denk ik.
Wel een behoorlijk nadeel: als je de to Go printer als standaard instelt moet je op elke applicatie wachten, omdat eerst de printer gevonden moet worden (= de playbook). Dat is dus geen goeie optie. Het is eigenlijk gewoon een mooie pdf creator met mooi gesorteerde bestanden. Nog even gekeken of bestaande pdf's beter leesbaar kon maken maar als ereader van pdf bestanden levert het geen voordeel.
Email-account toevoegen en dan alleen 'kalender' laten syncen, dan in de kalender-app op de PB aanvinken...RuntimeError schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:58:
Iemand een idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen om een door iemand anders gedeelde google agenda op de playbook te krijgen? Ik zie nu alleen maar m'n eigen en zie geen optie om een andere toe te voegen...
Iemand die een app kent die .mkv'tjes of .mpeg'jes kan laten afspelen op de PlayBook? Dat zou fijn zijn
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik doelde eigenlijk meer op het toevoegen van een kalender die ik al in mijn account kan zien omdat een ander deze gedeeld heeft. Ik heb ook geen inloggegevens van deze persoon. Ik zag het volgende linkje, maar ik krijg dit niet voor elkaar (melding dat device not supported is)CLB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:18:
[...]
Email-account toevoegen en dan alleen 'kalender' laten syncen, dan in de kalender-app op de PB aanvinken...
http://wonderreader.tumbl...e-calendars-windows-phone
MKV's doet de standaard Video Player op de Playbook al in OS 2.0CLB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:18:
[...]
Email-account toevoegen en dan alleen 'kalender' laten syncen, dan in de kalender-app op de PB aanvinken...
Iemand die een app kent die .mkv'tjes of .mpeg'jes kan laten afspelen op de PlayBook? Dat zou fijn zijn
Inmiddels een Security Wipe gedaan en nu werken de Android Apps wel! Ben nu mijn oude apps weer aan het sideloaden
@ RuntimeError: Hmm daar heb ik geen idee van...
Ff testen, thanks!
Oelalala is dat zoLongbowh schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:24:
MKV's doet de standaard Video Player op de Playbook al in OS 2.0
Told ya! Succes ermee!Vlassie1980 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:30:
Inmiddels een Security Wipe gedaan en nu werken de Android Apps wel!
Verwijderd
Weet iemand hoe ik mijn Ziggo mail kan instellen op de zojuist gedownloade OS2 versie van mijn Playbook? Wat moet ik invullen bijmenukeuze Accountintegratie?
Ik ken natuurlijk mijn emailadres en wachtwoord, maar wat moet ik invullen bij
Domein?
Serveradres?
graag jullie assistentie.
met dank bij voorbaat
Ik ken natuurlijk mijn emailadres en wachtwoord, maar wat moet ik invullen bij
Domein?
Serveradres?
graag jullie assistentie.
met dank bij voorbaat
Niks, bij mij ging het automatisch goed met alleen email adres en wachtwoord.
Verwijderd
Bij mij dus niet. 'kan verbindingsgegevens niet vinden. Gebruik geavanceerde instellingen.
hoe nu verder?
de ziggo site geeft alleen de volgende info
Inkomende mailserver pop.ziggo.nl
Uitgaande mailserver * smtp.ziggo.nl (poortnummer 587)
Gebruikersnaam je e-mailadres
Wachtwoord je e-mailwachtwoord
unquote
hoe nu verder?
de ziggo site geeft alleen de volgende info
Inkomende mailserver pop.ziggo.nl
Uitgaande mailserver * smtp.ziggo.nl (poortnummer 587)
Gebruikersnaam je e-mailadres
Wachtwoord je e-mailwachtwoord
unquote
[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 00:19 ]
serveradres pop.ziggo.nl
poort 995
ssl ja
smtp-serveradres smtp.ziggo.nl
smtp-poort 587
smtp-codering startTLS
(heeft hij dus bij mij automatisch ingevuld, ik heb een @ziggo.nl adres geen @home.nl adres overigens)
poort 995
ssl ja
smtp-serveradres smtp.ziggo.nl
smtp-poort 587
smtp-codering startTLS
(heeft hij dus bij mij automatisch ingevuld, ik heb een @ziggo.nl adres geen @home.nl adres overigens)
Verwijderd
Gianni, dank voor je bericht, maar ik krijg het helaas niet voor elkaar.
de velden die ik moet vullen op de playbook zijn
beschrijving
domein
gebruikersnaam (verplicht)
emailadres (verplicht)
wachtwoord (verplicht)
serveradres (daar heb ik pop.ziggo.nl ingevuld)
SSL gebruiken staat aan
Push staat aan
Synchronisatie-interval staat grijs op handmatig
smtp adres en poort kan ik niet ingeven.
de velden die ik moet vullen op de playbook zijn
beschrijving
domein
gebruikersnaam (verplicht)
emailadres (verplicht)
wachtwoord (verplicht)
serveradres (daar heb ik pop.ziggo.nl ingevuld)
SSL gebruiken staat aan
Push staat aan
Synchronisatie-interval staat grijs op handmatig
smtp adres en poort kan ik niet ingeven.
Heb je niet per ongeluk een exchange account gekozen? Je moet een POP account kiezen. De playbook kaapt geen email weg maar haalt alleen een kopie op dus daar hoef je niet over in te zitten. Ook de pop account synct mooi snel overigens, ik heb de mail veel sneller op de playbook dan op de laptop (terwijl die elke minuut polt volgens outlook).
[ Voor 28% gewijzigd door Gianni Rombios op 22-02-2012 00:30 ]
Ik heb enkel mijn @home adres en wachtwoord in hoeven geven, daarna worden de instellingen opgehaald en dien ik 2x een bevestiging te geven bij een waarschuwing die volgt voor beide Ziggo servers (in- en uit). Daarna werkt het zonder iets in te hoeven stellen.
Testing, one, two ...
OS 2.0 geïnstalleerd zonet. Ik was vergeten dat het vandaag uitkwam. Ik wilde graag mijn contacten en kalender syncen van mijn BB foon met de Playbook en niet van Facebook/Twitter, maar dat lukte niet. (Door met BB Bridge en Bluetooth te connecten en ergens de optie zien dat je contacten/kalender kan syncen/kopiëren naar je PB) Of ik keek er overheen.
Verder mijn gmail en linkedin gekoppeld aan de PB. Linkedin werkt perfect. Gmail synct geen oude berichten van mijn inbox of outbox (Ook niet op mijn BB foon. Dit is sinds paar maanden. Toen ik Gmail keer eraf had gegooid en later weer had toegevoegd.) Wat doe ik hier verkeerd?
Edit: Ik zie dat mijn geheugen rap naar beneden gaat. Typsnelheid hapert. Iemand een idee waar dit door komt? Gut, morgenochtend superbrak op werk door die PB >__<
Verder mijn gmail en linkedin gekoppeld aan de PB. Linkedin werkt perfect. Gmail synct geen oude berichten van mijn inbox of outbox (Ook niet op mijn BB foon. Dit is sinds paar maanden. Toen ik Gmail keer eraf had gegooid en later weer had toegevoegd.) Wat doe ik hier verkeerd?
Edit: Ik zie dat mijn geheugen rap naar beneden gaat. Typsnelheid hapert. Iemand een idee waar dit door komt? Gut, morgenochtend superbrak op werk door die PB >__<
[ Voor 11% gewijzigd door Niann-Tsyr op 22-02-2012 02:48 ]
Inmiddels heb ik het voor elkaar om meerdere Google Calendars in de Playbook te krijgen. De oplossing was: CalDAV.
Ik heb de volgende guide als hulp gebruikt (het stukje bij Mozilla Sunbird):
http://support.google.com...l=en&answer=99358#sunbird
Dat is echt heel veel overtypwerk, omdat je op de Playbook tijdens het invullen van de inloggegevens niet naar een ander venster kunt.
Het enige nadeel vind ik nu nog dat de nieuwe native e-mail en calendar app niet in portrait kunnen draaien, terwijl de Bridge app dat wel kan...
Ik heb de volgende guide als hulp gebruikt (het stukje bij Mozilla Sunbird):
http://support.google.com...l=en&answer=99358#sunbird
Dat is echt heel veel overtypwerk, omdat je op de Playbook tijdens het invullen van de inloggegevens niet naar een ander venster kunt.
Het enige nadeel vind ik nu nog dat de nieuwe native e-mail en calendar app niet in portrait kunnen draaien, terwijl de Bridge app dat wel kan...
Wie maken er allemaal gebruik van de Videochat app?
En is het ook mogelijk om bijvoorbeeld naar Gmail, Facebook en of Skype te bellen?
Of moet de andere persoon ook echt een PB hebben?
En is het ook mogelijk om bijvoorbeeld naar Gmail, Facebook en of Skype te bellen?
Momenteel is de Videochat app alleen te gebruiken tussen PB gebruikers.Shizzel026 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:59:
Wie maken er allemaal gebruik van de Videochat app?
Verwijderd
Ik weet niet of dit al vermeld was in dit topic, maar er zijn een aantal games die gratis worden weggegeven welke eerst betaald waren.
Waaronder asphalt HD en modern combat.
Moet zeggen dat ik asphalt er grafisch er een stuk beter uit vind zien dan need for speed, dit spel laat wel zien waar de playbook toe in staat is.
Waaronder asphalt HD en modern combat.
Moet zeggen dat ik asphalt er grafisch er een stuk beter uit vind zien dan need for speed, dit spel laat wel zien waar de playbook toe in staat is.
Verwijderd
@redstorm, ja inderdaad zijn gratis nu maar ik krijg een fout melding 003-005 tijdens het installeren
Ik vond 'm binnen 10 seconden op Google...
Hier nog een leuke tutorial over het aanpassen van je icons op de Playbook, lijkt me ook wel grappig.
Hier nog een leuke tutorial over het aanpassen van je icons op de Playbook, lijkt me ook wel grappig.
Hier ook...Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:30:
@redstorm, ja inderdaad zijn gratis nu maar ik krijg een fout melding 003-005 tijdens het installeren
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Ik heb eindelijk mijn gratis Playbook binnen, heb dat voor elkaar gekregen van maak een android app voor hun. Nu ik het uit aan het pakken ben, zie ik dat er alleen een adapter voor US ofzo bij zit, in ieder geval geen EU stekker.
Nu zit it te denken, zou ik een orginele adapter voor EU kopen, of een goedkope omvormer kopen of een andere EU naar USB charger gebruiken (en dan hopen dat het dezelfde ampere heeft).
Ook met in het begin swipen, wat moest je veel swipen (deed het met 2 vingers anders pakte hij het niet...)
Nu is hij aan het updaten enzo, dus ben benieuwd ^^

Nu zit it te denken, zou ik een orginele adapter voor EU kopen, of een goedkope omvormer kopen of een andere EU naar USB charger gebruiken (en dan hopen dat het dezelfde ampere heeft).
Ook met in het begin swipen, wat moest je veel swipen (deed het met 2 vingers anders pakte hij het niet...)
Ik zou contact me ze zoeken over de oplader en in de tussentijd gewoon een simpele US->EU converter gebruiken.
Gratis Playbook gekregen... en dan een convertertje van een paar euro niet kunnen aanschaffen 
Koop zelf een ladertje, hang hem aan je laptop / computer of koop ergens een rapid charger ofzo!
Dat sideloaden van die .bar bestanden is wel echt heel tof... Heb er nu 100 geprobeerd ofzo, waarvan er 90 goed werkten.. Een paar Android-bar's, werkten niet goed of helemaal niet, maar dit is wel echt gran-di-oos
Hoeveel GB heeft een 64GB Playbook eigenlijk om apps / games te installeren, want ik blijf maar gaan...
Koop zelf een ladertje, hang hem aan je laptop / computer of koop ergens een rapid charger ofzo!
Dat sideloaden van die .bar bestanden is wel echt heel tof... Heb er nu 100 geprobeerd ofzo, waarvan er 90 goed werkten.. Een paar Android-bar's, werkten niet goed of helemaal niet, maar dit is wel echt gran-di-oos
Hoeveel GB heeft een 64GB Playbook eigenlijk om apps / games te installeren, want ik blijf maar gaan...
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 22-02-2012 12:22 ]
Dit kun je oplossen door je datum op 2014 te zetten en te rebooten.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:30:
Daarna weer terugzetten naar 2012 en de app world opstarten.
Verwijderd
Naar een paar geprobeerd te hebben ging de download wel goedFraggar schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:26:
[...]
Dit kun je oplossen door je datum op 2014 te zetten en te rebooten.
Daarna weer terugzetten naar 2012 en de app world opstarten.
Waar haal je die 100 apps vandaan dan?CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:19:
Gratis Playbook gekregen... en dan een convertertje van een paar euro niet kunnen aanschaffen
Link? PM?
Link of PM zijn niet echt nodig, er zal af en toe weleens een betaalde app tussenzitten oftewel warez, my bad.
Kwestie van Googlen en dan vind je genoeg sites en Google-documenten met linkjes naar tientallen .bars
Kwestie van Googlen en dan vind je genoeg sites en Google-documenten met linkjes naar tientallen .bars
Ik wacht nog op die van mij (zou deze week verstuurd gaan worden). Kun je niet gewoon elke willekeurige USB lader gebruiken, van je telefoon ofzo?P-Storm schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:11:
Ik heb eindelijk mijn gratis Playbook binnen, heb dat voor elkaar gekregen van maak een android app voor hun. Nu ik het uit aan het pakken ben, zie ik dat er alleen een adapter voor US ofzo bij zit, in ieder geval geen EU stekker.![]()
Nee dat wordt niks. De standaard lader is 5V 2A en de bb telefoonlader 5V 0,7A. Laadt veel te langzaam. Voor 28 euro heb je de rapid charger bij amazon.de http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B004XKG7WS
[ Voor 20% gewijzigd door Gianni Rombios op 22-02-2012 13:18 ]
Het is ook niet zo'n hele grote moeite om een convertertje te kopen, alleen was verrast dat j een US stekker kreeg. Zit alleen te kijken wat het handigste/slimste is, aangezien ik de tablet toch wel wat ga gebruiken denk ik. Een telefoonoplader wordt hem denk ik niet, aangezien de adapter 1.8A op 5V afgeeft en de meeste veel lager zijn (dus ook het opladen aan een USB poort van een pc zal wat langer duren met 0.5A.CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:19:
...
Ik zal zo even door het topic kijken, maar zijn er nog belangrijke killer apps die ik nodig heb (heb een android telefoon, dus iets van gmail calenders) en lees graag epubs.
Hier ben ik het niet mee eens, ik draai Hootsuite, WordFeud, Wunderlist, PaperToss en nog wat Android Apps en deze onthouden gewoon mijn Username en Wachtwoord en HighScore (in 't geval van PaperToss).Gianni Rombios schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:38:
Groot nadeel van Android apps: je start ze in een virtuele omgeving, na een herstart van de playbook ben je je settings/savegames/etc kwijt.
Ik vind het vooral jammer dat je niet door je Android Apps kan navigeren op de Bezel Swipe Manier =(.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Net via de android naar de playbook filesharing geprobeerd, op dat soort momenten krijg ik toch wel een glimlach op me gezicht als het direct werkt zonder rare bochten te wringen. ^^
Viel mij ook op bij verschillende games, was gewoon waar ik was...JunkieXP schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:39:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens, ik draai Hootsuite, WordFeud, Wunderlist, PaperToss en nog wat Android Apps en deze onthouden gewoon mijn Username en Wachtwoord en HighScore (in 't geval van PaperToss).
Ik vind het vooral jammer dat je niet door je Android Apps kan navigeren op de Bezel Swipe Manier =(.
Wat ik me wel afvraag, wie van jullie gebruikt vanaf nu niet langer de Bridge Functionaliteit? Ik denk dat ik expres de Accounts van m'n Foon niet aan m'n PlayBook toe ga voegen, vindt het via Bridge eigenlijk wel Prima werken.
Wat ik wel jammer vindt is dat je nu heel leuk je DM's uit Facebook en Twitter ziet, maar nog altijd geen @Replies ziet en geen nieuwe Posts kan plaatsen op Twitter, lichtelijk teleurgesteld =(.
Ook vindt ik in mijn Contacten geen LinkedIn Connecties terug, wel verwijzingen ernaar, maar dit is leeg, iemand anders die dit ook heeft opgemerkt?
Nog een laatste puntje van commentaar voor nu =P. Het sharen van Foto's werkt maar voor 1 foto tegelijkertijd, je kunt niet door de Foto's heen Swipen (weet dat dat met Files & Folders wel kan, maar had gehoopt het Native te kunnen doen =P). Tevens kun je geen Filmpjes laten tonen op de PlayBook, heel de MP4 extensie werkt niet in die MediaPlayer. Snap wel dat het "Streamen" van een 250MB filmpje over BlueTooth misschien wat Zwaar is, maar dat de File Uberhaupt niet afgespeeld kon worden viel me toch tegen.
Wat ik wel jammer vindt is dat je nu heel leuk je DM's uit Facebook en Twitter ziet, maar nog altijd geen @Replies ziet en geen nieuwe Posts kan plaatsen op Twitter, lichtelijk teleurgesteld =(.
Ook vindt ik in mijn Contacten geen LinkedIn Connecties terug, wel verwijzingen ernaar, maar dit is leeg, iemand anders die dit ook heeft opgemerkt?
Nog een laatste puntje van commentaar voor nu =P. Het sharen van Foto's werkt maar voor 1 foto tegelijkertijd, je kunt niet door de Foto's heen Swipen (weet dat dat met Files & Folders wel kan, maar had gehoopt het Native te kunnen doen =P). Tevens kun je geen Filmpjes laten tonen op de PlayBook, heel de MP4 extensie werkt niet in die MediaPlayer. Snap wel dat het "Streamen" van een 250MB filmpje over BlueTooth misschien wat Zwaar is, maar dat de File Uberhaupt niet afgespeeld kon worden viel me toch tegen.
[ Voor 30% gewijzigd door JunkieXP op 22-02-2012 13:57 ]
Na een reboot van de playbook? Okee ik ga na mijn vakantie sowieso even secure wipen en opnieuw installeren, misschien ligt het probleem bij mijn PB.
Na een reboot van de Playbook ja
Bij verschillende games zoals Cut the Rope / Angry Birds bleef ik gewoon in het level waar ik was gebleven... (alhoewel het natuurlijk misschien wel native .bar bestanden kunnen zijn??)
Die zijn gewoon native volgens mij. Als ik die opstart dan draaien ze iig niet in de Android Player.CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:59:
Na een reboot van de Playbook jaBij verschillende games zoals Cut the Rope / Angry Birds bleef ik gewoon in het level waar ik was gebleven... (alhoewel het natuurlijk misschien wel native .bar bestanden kunnen zijn??)
Hoe is de snelheid van het nieuwe OS? Ik ben nog steeds aan het twijfelen om een PB te kopen, er stond een kleine youtube review op N4BB maar daar daar lijkt het OS redelijk "stroperig" te zijn. Vooral het laden van de nieuwe features duurde relatief lang.
Het zal toch niet waar zijn... ik probeer de blackberry aan en uit te zetten, met de hardware knop, helemaal niks. Google gekeken hoe moeilijk het is. Lijkt erop dat de knop stuk is
.
Geen idee hoe ik dit moet testen, en als het stuk is dan wordt het een lastig geval van RMA denk ik
.
Blijkbaar is het normaal dat de knop zo verzonken is, moet er heel erg aan wennen. Heb het getest met een pen en dat pakte hij gewoon. Daarna met een beetje oefening leer ik het wel, maar nog steeds, het is niet heel erg gebruiksvriendelijk.
Momenteel gebruik ik mijn telefoonoplader als oplader, al zal dat wel lang duren. Morgen wanneer ik de tijd heb ga ik op zoek naar een converter!
Geen idee hoe ik dit moet testen, en als het stuk is dan wordt het een lastig geval van RMA denk ik
Blijkbaar is het normaal dat de knop zo verzonken is, moet er heel erg aan wennen. Heb het getest met een pen en dat pakte hij gewoon. Daarna met een beetje oefening leer ik het wel, maar nog steeds, het is niet heel erg gebruiksvriendelijk.
Momenteel gebruik ik mijn telefoonoplader als oplader, al zal dat wel lang duren. Morgen wanneer ik de tijd heb ga ik op zoek naar een converter!
[ Voor 42% gewijzigd door P-Storm op 22-02-2012 15:01 ]
Je hebt gelijk, heb even verder gekeken dan m'n neus lang was, bleken native .bars te zijn...Vlassie1980 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:05:
Die zijn gewoon native volgens mij. Als ik die opstart dan draaien ze iig niet in de Android Player.
Die Android Player is trouwens zo brak als de maan, bijna niks werkt lekker, maarja native bars ftw!
Is niet waar hoor, moet je gewoon normaal kunnen indrukken... Bij m'n eerste Playbook was het meestP-Storm schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:48:
Blijkbaar is het normaal dat de knop zo verzonken is, moet er heel erg aan wennen.
rechter knopje ook half lam, klikte niet, heb m'n Playbook omgeruild voor 'n nieuwe en geen problemen

M'n oplaad-docking komt waarschijnlijk morgen binnen, dan nog een Muvit screenprotector erop en hoppa
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 22-02-2012 15:12 ]
Heeft iemand hier ook ervaring met Android apps in combinatie met je keyboard willen gebruiken?
Ik probeer Go chat maar ik kom niet verder dan het inlog scherm omdat hij het toetsenbord niet goed herkend.
Ik probeer Go chat maar ik kom niet verder dan het inlog scherm omdat hij het toetsenbord niet goed herkend.
Blijkbaar heb ik hetzelfde als je eerste playbook, de knoppen zien er veel hoger uit.CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:09:
[...]
Is niet waar hoor, moet je gewoon normaal kunnen indrukken... Bij m'n eerste Playbook was het meest
rechter knopje ook half lam, klikte niet, heb m'n Playbook omgeruild voor 'n nieuwe en geen problemen
[afbeelding]
[..]
Nu met het drukken raak ik er langzaam maar zeker gewend aan, en om hem op te sturen naar weet ik waar (doordat ik het via de developers actie heb gekregen) heb ik ook weinig zin in.

Ook merk ik dat ik toch nogal wat apps mis voor de Playbook, zoals Skype en een goede free EPub reader
[ Voor 10% gewijzigd door P-Storm op 22-02-2012 15:28 . Reden: Plaatje toegevoegd ]
Mijn PlayBook heeft een zelfde Layout qua Knoppen! Met Case eromheen is het voor mij helemaal lastig. Ik laat ehm dan ook vak Automatisch in StandBy gaan of klik op het Batterijtje en klik op StandBy om vervolgens via de Bezel Gesture (vanaf onder naar boven Swipen) te Unlocken.P-Storm schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:19:
[...]
Blijkbaar heb ik hetzelfde als je eerste playbook, de knoppen zien er veel hoger uit.
Nu met het drukken raak ik er langzaam maar zeker gewend aan, en om hem op te sturen naar weet ik waar (doordat ik het via de developers actie heb gekregen) heb ik ook weinig zin in.
[afbeelding]
Ook merk ik dat ik toch nogal wat apps mis voor de Playbook, zoals Skype en een goede free EPub reader
Ja inderdaad, je hebt de powerknop eigenlijk alleen nodig als het apparaat helemaal vast zit. Of natuurlijk om hem aan te zetten als je hem helemaal uit hebt gezet. Ik heb geen moeite met die knop, vind het juist handig dat je hem eigenlijk nooit per ongeluk indrukt. Omdat het scherm alle kanten op tilt (ook ondersteboven) zou je anders toch vrij snel die knop indrukken. Kwa reader, neem gewoon die van 75 cent, (Book Reader) beter is er niet (naar mijn idee).
Wat laden met een telefoonadapter betreft, ik zou hem dan wel helemaal uitzetten. Of minimaal wireless uitschakelen. De batterij gaat met email sync nu ook wat minder lang mee helaas.
Hopelijk komt er nog een sync mogelijkheid met Outlook (lokaal).
Wat android apps betreft, Drag Racing is boring maar moeilijk weg te leggen. Android Market: Drag Racing
Niet leuk als je steeds opnieuw moet beginnen (zal later kijken of een wipe dit oplost).
Wat laden met een telefoonadapter betreft, ik zou hem dan wel helemaal uitzetten. Of minimaal wireless uitschakelen. De batterij gaat met email sync nu ook wat minder lang mee helaas.
Hopelijk komt er nog een sync mogelijkheid met Outlook (lokaal).
Wat android apps betreft, Drag Racing is boring maar moeilijk weg te leggen. Android Market: Drag Racing
Niet leuk als je steeds opnieuw moet beginnen (zal later kijken of een wipe dit oplost).
[ Voor 10% gewijzigd door Gianni Rombios op 22-02-2012 16:07 ]
Verwijderd
Ik lees hier meerdere keren of mensen die last hebben van Android apps waarbij de instellingen kwijt raken.
Maar ik heb bijvoorbeeld met Dolphin browser nog steeds mijn favorieten en settings, zelfs na een lege batterij en meerdere resets.
Ik heb voor de 2.0 final de laatste beta 2.0 gedraaid (zonder Android apps om te zetten voor mijn PlayBook).
Zou dat er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Maar ik heb bijvoorbeeld met Dolphin browser nog steeds mijn favorieten en settings, zelfs na een lege batterij en meerdere resets.
Ik heb voor de 2.0 final de laatste beta 2.0 gedraaid (zonder Android apps om te zetten voor mijn PlayBook).
Zou dat er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Die had je toch besteld via Amazon.de? Klopt het dat je daar geen verzendkosten betaald?CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:09:
M'n oplaad-docking komt waarschijnlijk morgen binnen, dan nog een Muvit screenprotector erop en hoppa
Ik ben ook erg geinteresseerd in die dock, kan ik mijn PB ook gebruiken als Photo Frame / Wekker ( heb een mooie app opgedoken zodat je hem ook als wekker kan gebruiken met verschillende thema's en wektonen
Laat ons even weten hoe snel je PB oplaadt.
Via Amazon.de inderdaad, verzendkosten zijn er soms, ligt eraan bij welke verkoper.
Die klok, wekker, weer, nieuws app heb ik ook gevonden, erg mooi ja! Zeker 'Antair Nighstand'?
Als ik 'm binnen hen zal ik het een en ander bekijken, testen en fotograferen.
Die klok, wekker, weer, nieuws app heb ik ook gevonden, erg mooi ja! Zeker 'Antair Nighstand'?
Als ik 'm binnen hen zal ik het een en ander bekijken, testen en fotograferen.
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 22-02-2012 21:00 ]
Verwijderd
Dat boek icoontje in de broeders linkse vlak onder de adresbalk,.dat ie ook nieuw, of niet? Ik kan me niet herinneren dat ik het eerder gezien heb. Werkt best goed met sites als fok (en tweakers natuurlijk
).
Edit: de auto correct draagt niet altijd even goed bij zoals je hierboven kan lezen. Misschien toch maar even uit zetten.
Edit: de auto correct draagt niet altijd even goed bij zoals je hierboven kan lezen. Misschien toch maar even uit zetten.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 20:09 ]
Verwijderd
Ik wil graag wordfeud op mijn playbook spelen. Hoe krijg ik dit voorelkaar.
Please help.
*knip* het nut van een forum is een beetje weg als je mensen oproept om jou te mailen
Please help.
*knip* het nut van een forum is een beetje weg als je mensen oproept om jou te mailen
[ Voor 31% gewijzigd door pven op 22-02-2012 22:00 ]
Staat gewoon in dit topic beschreven, verschillende tools hoe je kan sideloaden. Wordfeud zelf moet je maar even googlen of je hebt kans dat er nog een linkje in dit topic staatVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:35:
Ik wil graag wordfeud op mijn playbook spelen. Hoe krijg ik dit voorelkaar.
Please help.
[ Voor 13% gewijzigd door pven op 22-02-2012 22:01 ]
Wordfeud geen idee..
Today's alarm clock is idd erg goed, kan ook meer radiozenders streamen dan de meeste andere radioprogs, maar als background radio gebruikt hij wat teveel ram.
Dat lees icoontje is idd nieuw, bruikbaarheid is minimaal vind ik.
Wel mooi dat je de adresbalk kan hiden/inklappen en dat de browser dat nu onthoudt!
Verder gaat browsen nu weer sneller dan voorheen, maar wat me opvalt: heb je iets flash achtigs op een webpagina, open je een nieuw tabje met weer wat flash reclame of filmpje oid dan klapt hij eruit. Maar 1 flash tegelijk bij mij.
Today's alarm clock is idd erg goed, kan ook meer radiozenders streamen dan de meeste andere radioprogs, maar als background radio gebruikt hij wat teveel ram.
Dat lees icoontje is idd nieuw, bruikbaarheid is minimaal vind ik.
Wel mooi dat je de adresbalk kan hiden/inklappen en dat de browser dat nu onthoudt!
Verder gaat browsen nu weer sneller dan voorheen, maar wat me opvalt: heb je iets flash achtigs op een webpagina, open je een nieuw tabje met weer wat flash reclame of filmpje oid dan klapt hij eruit. Maar 1 flash tegelijk bij mij.
Verwijderd
Ik weet wel hoe ik bar bestanden moet sideloaden, maar wordfeud kan ik niet in bar vinden en ik weet zelf niet hoe ik apk naar bar moet omzetten, wel al in verdiept, maar gaat me niet zelf lukken. Waar haal ik een wordfeud bar bestand wegArchie_T schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:58:
[...]
Staat gewoon in dit topic beschreven, verschillende tools hoe je kan sideloaden. Wordfeud zelf moet je maar even googlen of je hebt kans dat er nog een linkje in dit topic staat
Zo weer een hele zot aan apps gedownload, nu moet ik alleen nog voor de volgende programma's een alternatief of iets vinden:
Skype,
Windows Live Messenger
Epub reader
Skype,
Windows Live Messenger
Epub reader
Als je zin en tijd hebt, meld je apps hier, en je ervaringen, prijzen: BlackBerry Playbook Apps Wel zo leuk
Man, die remote app is echt heerlijk! Heb een case waarmee je de playbook kan laten staan, dus als ik em dan gewoon op de tafel voor me leg valt het heerlijk te combineren met mijn 9700. Toegevoegde waarde? Het gebruik van bijv. Docs to Go wordt nu vele malen aantrekkelijker. Overigens ook een find-functie toegevoegd aan docs to go. Net ff dat kleine detail dat het gebruik toch prettiger maakt.
Verder ziet t er weer strak uit. Nog niet gekeken naar Android apps, al moet ik zeggen dat dat voor mij van ondergeschikt belang is.
Klopt het trouwens dat Print to Go niet voor linux beschikbaar is?
Verder ziet t er weer strak uit. Nog niet gekeken naar Android apps, al moet ik zeggen dat dat voor mij van ondergeschikt belang is.
Klopt het trouwens dat Print to Go niet voor linux beschikbaar is?
Dat klopt ja. De presentatie app is verdwenen omdat dat nu met word to go kan. Blackberry Balance is ook een mooie feature maar zou leuk zijn als je ook zelf zoiets kon instellen. Zie http://blackberries.nl/bl...erry-balance-werk-en-privé-gescheiden
Die is inderdaad freakin' briljant! En niet alleen voor je PB, maar ook voor je Windows-pc/laptop etc, eigenlijk elk apparaat wat BlueTooth HID ondersteunt. Heb er net ff mee zitten spelen, nu kan ik tenminste lui op de bank blijven liggen en mijn pc vanaf mijn 9790 bedienen!itsyaboy schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:18:
Man, die remote app is echt heerlijk!
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
20 bars gesideloaded vanavond, 10 leuke en 10 niet leuke...
Druk lang op de icoontjes, druk op de prullenbak en heb die 10 niet leuke verwijderd.. Herstart de Playbook staan die verwijderde 10 er weer doodleuk tussen... Hoe verwijder ik ze gewoon voor altijd, ook na een herstart?
Druk lang op de icoontjes, druk op de prullenbak en heb die 10 niet leuke verwijderd.. Herstart de Playbook staan die verwijderde 10 er weer doodleuk tussen... Hoe verwijder ik ze gewoon voor altijd, ook na een herstart?
En als je daarnaast toevallig XBMC gebruiker bent dan zorgt XBMC remote voor Playbook (org. Android) ervoor dat je al helemaal niet meer van de bank hoeft af te komenFooLsKi schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:38:
[...]
Die is inderdaad freakin' briljant! En niet alleen voor je PB, maar ook voor je Windows-pc/laptop etc, eigenlijk elk apparaat wat BlueTooth HID ondersteunt. Heb er net ff mee zitten spelen, nu kan ik tenminste lui op de bank blijven liggen en mijn pc vanaf mijn 9790 bedienen!
Testing, one, two ...
Ik krijg de playbook na de update niet meer op de wifi hotspot van de trein terwijl deze gebridged is.
Hebben meer mensen hier last van?
Hebben meer mensen hier last van?
zojuist ook maar een Playbook besteld bij MyCom. levertijd onbekend.
de 16GB versie,
prijsverschil met de 32GB is niet zo heel groot natuurlijk, maar ik zou al niet weten waar ik de 16GB mee vol moet krijgen
heb in het verleden een ipad 32GB gehad, die heeft nooit voller gestaan dan 1/3 van het geheugen.
is de app world van de playbook hetzelfde als die van de telefoons? ik heb namelijk een 9360 liggen maar vind het aanbod van gratis apps maar mager eigenlijk
de 16GB versie,
prijsverschil met de 32GB is niet zo heel groot natuurlijk, maar ik zou al niet weten waar ik de 16GB mee vol moet krijgen
heb in het verleden een ipad 32GB gehad, die heeft nooit voller gestaan dan 1/3 van het geheugen.
is de app world van de playbook hetzelfde als die van de telefoons? ik heb namelijk een 9360 liggen maar vind het aanbod van gratis apps maar mager eigenlijk

Hier ben ik ook benieuwd naar, lukt mij namelijk ook niet.CLB schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 01:51:
Heb je ze al geprobeerd te verwijderen via DDPB Installer zelf? Ik verwijder ze altijd op die manier en dat geeft geen problemen. Dus niet op de Playbook zelf..CLB schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 01:51:
Zelf heb ik geen goed inzicht in de app world, want ik heb mijn playbook nog niet, maar wat je nu noemt is juist een van de redenen waarom de playbook niet aan wil slaan.shameete schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:12:
Nu heeft RIM dit proberen op te lossen door ontwikkelaars van apps een gratis playbook te geven (me included) om zo meer ontwikkelaars naar het platform te lokken.
Maar of het daar kwalitatief veel beter op wordt, mijn app dan misschien wel gratis, maar de mogelijkheden zijn enorm beperkt. Het was namelijk mijn eerste "app" die ik ooit ontwikkeld heb, in een uurtje of 2 ofzo opgezet en gesigned.
Tsja, moet ook wel zeggen dat de apps die nu in App World staan niet allemaal even uitblinken in kwaliteit. Maar die troep vind je ook in de Android App store dus dat is een logisch gevolg. Ik kijk voor apps altijd naar de ratingsbartbh schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:03:
[...]
Zelf heb ik geen goed inzicht in de app world, want ik heb mijn playbook nog niet, maar wat je nu noemt is juist een van de redenen waarom de playbook niet aan wil slaan.
Nu heeft RIM dit proberen op te lossen door ontwikkelaars van apps een gratis playbook te geven (me included) om zo meer ontwikkelaars naar het platform te lokken.
Maar of het daar kwalitatief veel beter op wordt, mijn app dan misschien wel gratis, maar de mogelijkheden zijn enorm beperkt. Het was namelijk mijn eerste "app" die ik ooit ontwikkeld heb, in een uurtje of 2 ofzo opgezet en gesigned.
Uhm nee... Was in de veronderstelling dat de 'delete' knop in dat programma was voor de apps in de lijst...Vlassie1980 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:49:
Heb je ze al geprobeerd te verwijderen via DDPB Installer zelf?
Ik verwijder ze altijd op die manier en dat geeft geen problemen. Dus niet op de Playbook zelf..
Zal m'n Playbook straks is aan de PC hangen, resetten, kijken of die apps erop staan en dan zo verwijderen.
Denk dat je via DDPB installer zo die apps kan vinden en eraf kan gooien.CLB schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:46:
[...]
Uhm nee... Was in de veronderstelling dat de 'delete' knop in dat programma was voor de apps in de lijst...
Zal m'n Playbook straks is aan de PC hangen, resetten, kijken of die apps erop staan en dan zo verwijderen.
Straks proberen, m'n Playbook is nu zo leeg als 't maar zijn kan (rood, geel, geel, geel, geel, geel) en opladen lukt
niet echt. Dock komt wel vandaag, maar dat is bij ons meestal aan het einde van de dag, en anders geef ik de
tablet even een swipe, zodat ik alles weer netjes en nieuw kan installeren (en helaas ook alles weer syncen?)
niet echt. Dock komt wel vandaag, maar dat is bij ons meestal aan het einde van de dag, en anders geef ik de
tablet even een swipe, zodat ik alles weer netjes en nieuw kan installeren (en helaas ook alles weer syncen?)
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 23-02-2012 11:26 ]
Vraagjes over Playbook:
1. ik kan niet meer inloggen op icloud.com na update 2.0. Kon ik voorheen wel. Is het een instelling?
2. ik kan mijn contacts sync-en met icloud maar niet mijn kalender. Heeft iemand een idee?
3. in de slaapmodus is mijn batterij na 2 dagen ongeveer leeg. De Playbook checkt bijv. steeds mail. Is dat uit te zetten in de slaapmodus?
4. Niet met alle WIFI-netwerken kan ik kontakt maken. Is dat op te lossen?
5. Niet alle bluetooth toetsenborden worden herkend. Is dat op te lossen? Heeft iemand een suggestie voor een werkend toetsenbord? Magic cube wordt bijv. niet herkend.
1. ik kan niet meer inloggen op icloud.com na update 2.0. Kon ik voorheen wel. Is het een instelling?
2. ik kan mijn contacts sync-en met icloud maar niet mijn kalender. Heeft iemand een idee?
3. in de slaapmodus is mijn batterij na 2 dagen ongeveer leeg. De Playbook checkt bijv. steeds mail. Is dat uit te zetten in de slaapmodus?
4. Niet met alle WIFI-netwerken kan ik kontakt maken. Is dat op te lossen?
5. Niet alle bluetooth toetsenborden worden herkend. Is dat op te lossen? Heeft iemand een suggestie voor een werkend toetsenbord? Magic cube wordt bijv. niet herkend.
[ Voor 3% gewijzigd door mbln op 23-02-2012 11:52 ]
Ik weet dat in iedergeval het Apple Wireless Keyboard door de PlayBook wordt ondersteund (gevalletje, ik heb ehm zelf ook).mbln schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:27:
Vraagjes over Playbook:
Het makkelijkste is om je wifi uit te zetten voordat je hem in de slaapmodus doet. Anders moet je naar je account settings gaan om daar de sync uit te zetten per account. Naar mijn mening verbruikt de Playbook ook meer stroom als je continu wifi file sharing aan laat staan.mbln schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:27:
Vraagjes over Playbook:
Ik heb ook een app gesubmit (blijft overigens nog steeds hangen op Waiting on Test Housebartbh schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:03:
[...]
Zelf heb ik geen goed inzicht in de app world, want ik heb mijn playbook nog niet, maar wat je nu noemt is juist een van de redenen waarom de playbook niet aan wil slaan.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
is er iemand die een bar heeft voor rtlxl ik las zojuist dat er meerdere mensen waaronder ik zelf ook, er op zoek naar zijn.
het zou fijn zijn als er iemand hulp kan bieden.
nou heb ik zelf ook niet stil gezeten, en heb ik wel de uitzending gemist app in een bar file gevonden.
dus mochten er mensen zijn die er interesse in hebben hier is de link.
http://www.sendspace.com/file/6yywom (freeware)
deze werkt goed.
bvd
nou heb ik zelf ook niet stil gezeten, en heb ik wel de uitzending gemist app in een bar file gevonden.
deze werkt goed.
bvd
Die kwaliteit zal er nu ook vast niet veel beter op nu alle apps voor de gratis Playbook er doorheen komen. Vond het van mezelf best goed werk, mijne is gewoon opgezet via mobile.conduit.com en vervolgens in een Web app.Vlassie1980 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:25:
[...]
Tsja, moet ook wel zeggen dat de apps die nu in App World staan niet allemaal even uitblinken in kwaliteit. Maar die troep vind je ook in de Android App store dus dat is een logisch gevolg. Ik kijk voor apps altijd naar de ratings
Kostte mij 2 uurtjes werk, van 0 naar een werkende app, met daarvoor een gratis Playbook. Best bizar eigenlijk.
Verwijderd
Heb net ook wat Android .bar bestanden op de PlayBook gezet met DDPB installer. Werkt perfect! Beschik nu over Nu.nl, ABN AMRO Bankieren, LogMeIn Ignition, Officiële YouTube en IMDB!
Verwijderd
Bedankt voor de link!Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:29:
is er iemand die een bar heeft voor rtlxl ik las zojuist dat er meerdere mensen waaronder ik zelf ook, er op zoek naar zijn.
deze werkt goed.
bvd
Verwijderd
Weet iemand een leuke auto houder voor de playbook?
Gaat voornamelijk om de kleintje achter in zoet te houden
Verwijderd
Dit lijkt me een erg goede en niet zo duur:Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:05:
Weet iemand een leuke auto houder voor de playbook?
http://www.computerland.n...er_7_tot_10_/details.aspx
Verwijderd
heeft er al iemand een app gevonden voor films af te spelen........zoals moboplayer of rockplayer??
na de nieuwste update werkt de browser niet meer hij sart op maar laas het beginscherm niet en crasht dan heb al de browser op nieuw geinstaleerd met ddpb installer maar hij doet het nog steeds niet iemand een idee ?
Verwijderd
Thanks voor de tip. Ga even van het weekend even kijkenVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:20:
[...]
Dit lijkt me een erg goede en niet zo duur:
http://www.computerland.n...er_7_tot_10_/details.aspx
Hoe kan je een web app in een playbook app omzetten? Ik zie op de bb site wel dat het kan, maar niet hoe.bartbh schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:55:
[...]
Die kwaliteit zal er nu ook vast niet veel beter op nu alle apps voor de gratis Playbook er doorheen komen. Vond het van mezelf best goed werk, mijne is gewoon opgezet via mobile.conduit.com en vervolgens in een Web app.
Kostte mij 2 uurtjes werk, van 0 naar een werkende app, met daarvoor een gratis Playbook. Best bizar eigenlijk.
Ding is nog steeds zo dood als 'n pier en m'n dock werd niet gebracht vandaag, morgen weer 'n kansCLB schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:39:
M'n Playbook is nu zo leeg als 't maar zijn kan (rood, geel, geel, geel, geel, geel) en opladen lukt niet echt.
Jammer, want mis hem nu al voor 'n filmpje in bed, wat browsen en een game'pje spelen, maarja dagje niet
http://crackberry.com/how...hree-minutes-webworks-sdkmiles schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:48:
[...]
Hoe kan je een web app in een playbook app omzetten? Ik zie op de bb site wel dat het kan, maar niet hoe.
Je maakt een config-filetje aan met daarin het webadres, dat verpak je als BAR en klaar.
Als je die dan ook nog daadwerkelijk wil publiceren in App World moet je deze nog signen, waar wel meer over te vinden is.
Maar goed, dat is dus de manier waarop binnen 2 uurtjes een gratis Playbook heb verdiend
M'n Blackberry Rapid Charge Dock is binnen: in 1 woord *whoooow*

Het is echt een heel robuuste dock, zwaar qua gewicht, goed qua aansluitingen, zit stevig in elkaar...
Whoow man dat had ik niet verwacht, dacht echt dat 't 'n redelijk shabby ding zou zijn, maar dit is echt tof!

Het is echt een heel robuuste dock, zwaar qua gewicht, goed qua aansluitingen, zit stevig in elkaar...
Whoow man dat had ik niet verwacht, dacht echt dat 't 'n redelijk shabby ding zou zijn, maar dit is echt tof!
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 24-02-2012 16:22 ]
Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.