Tsjonge, wat een slechte ervaring heb ik met die Remote Software 7.7.0 (heb een Harmony 600). Zal ongetwijfeld door mijn apparatuur komen, maar wat een verschrikkelijke domme aannames doet die software, die ik vervolgens niet kan wijzigen. Begrijpelijk om de keuzes die een klant krijgt voorgeschoteld beperkt te houden, maar doe dan geen verkeerde aannames, zo verschrikkelijk frustrerend. De apparatuur die problemen geven: een simpele STB van KPN, Motorola VIP1963 en Asus O!Play HDP-R1. Daarnaast heb ik een TV en Versterker waar die geen enkel probleem mee heeft, die integratie is zo op het eerste gezicht prima.
Radio luisteren via de STB instellen? Is geen functie volgens de software, ik moet de media-player daarvoor gebruiken. Via omweg kom ik er wel, want feitelijk is het gewoon exact hetzelfde als TV-kijken met de TV uit... (de STB op de radio zenders zetten) maar dat laatste mag ook niet
De KPN STB? De software verwacht dat daar een video of geluids ingang op zit

Nee het IS de bron, heeft alleen een uitgang, net als de media player, pure bron, alleen uitgangen, géén ingangen, althans niets waar de software mee te maken heeft (beide LAN). Echt zo enorm frustrerend. Uiteraard de apparaten anders te laten herkennen, op diverse fora stond dat de HDR-R1 beter als HD2 kon worden ingesteld, maar dat helpt niet, de KPN STB kun je zowel als fabrikant Motorola of KPN instellen, beide herkent ie, maar wederom blijft ie vragen hoe ik op dat apparaat met de normale ab schakel tussen de ingangen.......
Helaas zit er veel te veel voorgeprogrammeerde opties tussen, zou een mooi oplossing zijn als ze de een knop (advanced users) erin zetten, zodat je
alle broningangen en uitgangen en bronnen te zien krijgt in de setup en dat ie dus begrijpt dat een STB of mediaplayer een bron is van geluid én/of beeld
Bovendien liep die software constant te time-outen (wat na 3 minuten pas gebeurt en in de tussentijd kun je niets doen.......draaiend bolletje bekijken). Uiteindelijk 3 uur lopen sleutelen en niets opgeschoten. Wel een geniale opzet die software en het zal ongetwijfeld perfect werken en echt zeer eenvoudig in te stellen zijn met apparatuur die die goed snapt, maar het herkennen van een apparaat uit een database is één, vervolgens snappen wat zo'n ding doet is kennelijk 2 en ik heb toch verre van exotisch materiaal staan.