Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 108 Laatste
Acties:
  • 570.555 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26
Ondertussen al wat spellen gevonden voor de NES :) mag ze gratis ophalen bij een oude schoolvriend als ik een poging waag om z'n dreamcast te fixen.
Dus zometeen in ook in mijn bezit:
Mario Bros
Super Mario Bros 2
Mach Rider
Dragon Ninja
Double Dragon
Ninja Crusaders

Lekker met mijn dochter van 8 op de NES spelen straks, die vindt dat ding ook wel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-05 04:23
Tja tanuki, dan heb je helaas pech geloof ik. Aangezien er een pakketje van zijn kant naar mij onderweg is. Alleen geen ice blue maar een zwarte. Hij zou nieuw in doos zijn maar wel eruit gehaald.

Gisteren nog 12 gamecube games opgehaald met o.a super Mario sunshine, double dash, strikers, crash bandicoot. Als in Nederlandse hoesjes met handleiding. Voor 22,50. Ben er wel blij mee want ik begin net pas gamecube te verzamelen. Leuke staat natuurlijk.

Vorige week ook een leuke lot op eBay kunnen kopen van een Nederlander.

Foto's post ik allemaal tegelijk. Ook als de n64 binnen is. Alleen deze ga ik niet zelf houden helaas

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-05 13:55
Goedemiddag,

Ik ben sinds gister de trotse eigenaar van een snes, ik heb daarbij gelijk een scart kabel besteld.
Nu zit ik vol smart te wachten tot de kabel binnen komt, alleen ik heb een probleem. Mijn televisie heeft geen scart aansluiting meer. Hoe kan ik de Snes aansluiten op mijn "moderne" tv?

Ik heb toen bij mijn tv (40pfl5507) wel een soort "mini scart" naar scart gekregen, alleen die ben ik kwijt. ik heb al contact gehad met Philips maar zij kunnen mij geen nieuwe toesturen, en de plaatselijke tv handel wist zich ook geen raad..

Dus wat is wijsheid, zou het misschien via de YPbP aansluiting kunnen?

Mvg,

Nick

[ Voor 4% gewijzigd door duc848 op 25-09-2013 16:28 ]

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Een SNES aansluiten kan ook via de antenne aansluiting.

Maar waarom een scart kabel besteld als je de aansluiting niet hebt?:)

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:05
duc848 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:26:
Goedemiddag,

Ik ben sinds gister de trotse eigenaar van een snes, ik heb daarbij gelijk een scart kabel besteld.
Nu zit ik vol smart te wachten tot de kabel binnen komt, alleen ik heb een probleem. Mijn televisie heeft geen scart aansluiting meer. Hoe kan ik de Snes aansluiten op mijn "moderne" tv?

Ik heb toen bij mijn tv (40pfl5507) wel een soort "mini scart" naar scart gekregen, alleen die ben ik kwijt. ik heb al contact gehad met Philips maar zij kunnen mij geen nieuwe toesturen, en de plaatselijke tv handel wist zich ook geen raad..

Mvg,

Nick
YPbPr gaat niet werken, maar je zou een scart naar AV adapter kunnen kopen (of meteen een snes naar AV kabel kunnen kopen). Dan moet je tv natuurlijk wel een aansluiting voor van die geel, rood en witte tulpstekkertjes hebben.

Eventueel kan de snes ook nog s-video aan met de juiste kabel.

Gewoon op de antenneaansluiting zou ik niet doen. Dat is niet om aan te zien (uitgesmeerde kleuren, wazig en ruis), maar het verschil tussen scart(RGB), s-video en composiet (tulpstekkertjes) is eigenlijk acceptabel verwaarloosbaar.

Scart naar HDMI is ook een optie, maar aangezien daar een hoop elektronica bij komt kijken niet de goedkoopste: http://dx.com/s/scart+hdmi en zeker als je een goede upscaler wil hebben moet je toch aan 3 getallen voor de komma gaan denken: http://junkerhq.net/xrgb/index.php/XRGB-mini_FRAMEMEISTER

Verder is het ook handig om te weten dat de tv kabel die achter in de snes gaat de zelfde is als de n64 en de gamecube en een kabeltje voor de gamecube heb je al voor 2€ ofzoiets.

Dit kan geen miskoop zijn: http://www.ebay.nl/itm/Ne...ain_3&hash=item4158928adb

[ Voor 19% gewijzigd door NESFreak op 25-09-2013 19:11 ]

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:13
duc848 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:26:
Goedemiddag,

Mvg,

Nick
Tv van m'n ouders heeft dat inderdaad ook niet meer. Maar daar zat dus wel een scart verloopstuk bij. Ik denk dat het het makkelijkst is om gewoon op zoek te gaan naar dat verloopstuk, heeft Ebay ook niets? (Daar kun je meestal zulke dingen wel vinden). Desnoods dealextreme of zo?

Is dit het niet? http://www.ebay.com/itm/O...Other&hash=item20d898de1b Vast nog wel goedkoper te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door CrystalViriS op 25-09-2013 19:35 ]

• Kryptex

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
CrystalViriS schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:34:
[...]

Tv van m'n ouders heeft dat inderdaad ook niet meer. Maar daar zat dus wel een scart verloopstuk bij. Ik denk dat het het makkelijkst is om gewoon op zoek te gaan naar dat verloopstuk, heeft Ebay ook niets? (Daar kun je meestal zulke dingen wel vinden). Desnoods dealextreme of zo?

Is dit het niet? http://www.ebay.com/itm/O...Other&hash=item20d898de1b Vast nog wel goedkoper te vinden.
Ik denk inderdaad ook dat dit het is. Zit ook bij mijn ouders TV. Lekker dat Philips met een obscure aansluiting komt en ze vervolgens niet los verkopen.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook zo'n speciale aansluiting op mijn Samsung LED TV, Gaat van scart naar een nokia-achtige 30pin connector., gelukkig heb ik die vanaf dag 1 al gelijk aangesloten op mijn tv :)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb nog wel zo'n kastje om van snes naar HDMI te gaan. doe ik niks meer mee...

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
Naar aanleiding van m'n afscheid bij m'n huidige werkgever hebben mijn (inmiddels ex-)collega's echt een supercadeau geregeld! Kwam doordat ik het er al veel over had met ze dat ik erg graag een keer een specifieke retroconsole wilde hebben.

Tadaa!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/11526_588017487906004_1767087893_n.jpg

Nu alleen nog games zoeken/vinden. Dat valt nog niet mee als je ze een beetje in goede staat wil hebben. Iemand hier nog tips waar je deze nog goed vandaan kan halen? :)
Nice, een boxed Saturn! Staat ook nog op mijn lijst, zeker nu ook mijn huidige Saturn kuren vertoont.

Anoniem: 244101

Dat is nog eens een mooi cadeau!

Een nieuwe video met tips hoe je aan deals kunt komen op Ebay ;) Misschien hebben jullie er iets aan en ik ben benieuwd of mensen de laatste tip weleens toegepast hebben aangezien ik hem zelf nog nooit ben tegengekomen in een video over Ebay.

YouTube: Let's Talk About - How to find good deals on Ebay

• Tanuki
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:51:
Dat is nog eens een mooi cadeau!

Een nieuwe video met tips hoe je aan deals kunt komen op Ebay ;) Misschien hebben jullie er iets aan en ik ben benieuwd of mensen de laatste tip weleens toegepast hebben aangezien ik hem zelf nog nooit ben tegengekomen in een video over Ebay.

YouTube: Let's Talk About - How to find good deals on Ebay
Na een minuut weer af gezet, je moet echt proberen om iets aan je stem te doen. Ik viel (serieus) bijna in slaap.

Ik heb overigens een gouden tip bedacht. :) Ga morgen eens even kijken of het ook zo lucratief is als ik denk. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
Tanuki schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:58:
[...]

Na een minuut weer af gezet, je moet echt proberen om iets aan je stem te doen. Ik viel (serieus) bijna in slaap.

Ik heb overigens een gouden tip bedacht. :) Ga morgen eens even kijken of het ook zo lucratief is als ik denk. :)
:O

Tanuki schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:58:
[...]

Ik houd er niet van om als een KSI, je weet wel de donkere autist een filmpje te maken. Het moet rustig en vooral duidelijk zijn in beeld ( in dit geval dan ), autistische en schreeuwerige filmpjes zijn niet aan mij besteed helaas.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Anoniem: 244101 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:04:
[...]

Ik houd er niet van om als een KSI, je weet wel de donkere autist een filmpje te maken. Het moet rustig en vooral duidelijk zijn in beeld ( in dit geval dan ), autistische en schreeuwerige filmpjes zijn niet aan mij besteed helaas.
Wil je het woord autist niet zomaar rondgooien? Voegt niks toe. Je filmpje is technisch heel mooi, je uitspraak is duidelijk maar je toon is erg vlak. Je kunt het wat boeiender maken door een klein beetje te spelen er mee.

sebastius schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:10:
[...]

Wil je het woord autist niet zomaar rondgooien? Voegt niks toe. Je filmpje is technisch heel mooi, je uitspraak is duidelijk maar je toon is erg vlak. Je kunt het wat boeiender maken door een klein beetje te spelen er mee.
Autist niet letterlijk nemen he, alhoewel ik mijzelf dus ook benoem in deze aangezien ik er ook een ben :+ Maar thanks. Toon is een goeie tip kan ik wat mee thanks!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Schrijf je tekst ook op voorhand eens uit om onsamenhangende zinnen (verkeerde woordkeuzes) en pauzes te vermijden + schaaf je algemene kennis van het Engels wat bij want soms is het echt triestig.

(Voor de moraalridders onder jullie: dit is bedoeld als opbouwende kritiek...)

(Retro) Game collectie

• nooblowstar
je zou natuurlijk ook gewoon inderdaad dingen eruit kunnen editen aangezien dit toch geen live video is.

• Bruiser
  • Niet online
Naast retroconsoles en toebehoren verzamel ik dus ook retro videogames gerelateerd materiaal zoals gamemagazines (zoals wel meerdere vermoed ik). Ik ben dan ook zeer blij dat mijn PU collectie weer helemaal compleet is sinds gisteren, ik miste enkele oude nummers (ooit uitgeleend denk ik) maar die heb ik nu dus weer kunnen kopen. Ik koop de PU al sinds het eerste nummer en deze zijn altijd mooi bewaard gebleven, leuk om nog eens door die boekjes van de jaren 90 te bladeren :)

Current gen zegt me helaas niets meer (al een tijdje eigenlijk), dus nr 250 zal het laatste nummer zijn dat ik koop. Mooi getal om ermee te stoppen denk ik... :p

(Retro) Game collectie

Gamemagazines veel gelezen vroeger zoals het bekende Playstation Magazine, maar zijn er ook mensen die net als mij oude tekenfilms verzamelen (retro tekenfilms dus) van vroeger? :P Dingen zoals Dr Snuggles, Dragonball enz enz? Of ben ik de enige gek hier :P

• Tanuki
  • Niet online
Bruiser schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:01:
Naast retroconsoles en toebehoren verzamel ik dus ook retro videogames gerelateerd materiaal zoals gamemagazines (zoals wel meerdere vermoed ik). Ik ben dan ook zeer blij dat mijn PU collectie weer helemaal compleet is sinds gisteren, ik miste enkele oude nummers (ooit uitgeleend denk ik) maar die heb ik nu dus weer kunnen kopen. Ik koop de PU al sinds het eerste nummer en deze zijn altijd mooi bewaard gebleven, leuk om nog eens door die boekjes van de jaren 90 te bladeren :)

Current gen zegt me helaas niets meer (al een tijdje eigenlijk), dus nr 250 zal het laatste nummer zijn dat ik koop. Mooi getal om ermee te stoppen denk ik... :p
Ik heb ze ook!

Jammer dat je niet meer hebt gereageerd omtrent onze deal..

Ik heb ook Club Nintendo, Nintendo Magazine, Nintendo Magazine System, N64 Solutions, GamePro, etc. etc. :) Ik vind het prachtig. En het kost vrijwel niks ook nog.

Ik heb alleen alle delen van de PU, en lees de oude met regelmaat om ideeën op te doen voor games die ik nog op mijn lijstje zou kunnen toevoegen. Blijft leuk. Verder wat Club Nintendo Extra's totdat ze op de fles gingen. Abo op PU loopt nog, stond er laatst nog in met een brief over doosjes/handleidingen.

• Bruiser
  • Niet online
@Tanuki: zie pb
Exorcist schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:34:
stond er laatst nog in met een brief over doosjes/handleidingen.
Nu maak je mij curieus, welk nummer?

Die rivaliteit vroeger tussen Nintendo en Sega fanboys vond ik altijd leuk om te lezen, ook "Mortal Marcel" vond ik grappig :)

Wbt tekenfilms verzamelen, de oude Turtles en Transformers tekenfilms zou ik nog wel durven kopen mochten die voor onze regio als mooie retro dvd-box beschikbaar worden. Captain N zou ik ook wel willen zien. Een film die ik iedereen hier zou durven aanraden is "The Wizard", eigenlijk een langspeelreclamefilm voor Nintendo :) Minder topic-gerelateerd maar toch... Pirates of Silicon Valley zou iedereen toch ook moeten gezien hebben.

(Retro) Game collectie

Turtles en Transformers zijn er al aangezien ik ze zelf heb ;) Althans enkele delen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

haha jaaaa Mortal Marcel en z;n rellen :D

Heb hier ook nog een stapel PU's, vanaf het begin tot mid 2000 ofzo, zou niet weten wat ik er eigenlijk nog mee moet doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Fietsbel op 26-09-2013 23:53 ]

39

• Bruiser
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:51:
Turtles en Transformers zijn er al aangezien ik ze zelf heb ;) Althans enkele delen.
Daarom dat ik ook sprak over "voor onze regio als mooie retro dvd-box", complete serie dus met NL subs...
Fietsbel schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:52:
Heb hier ook nog een stapel PU's, vanaf het begin tot mid 2000 ofzo, zou niet weten wat ik er eigenlijk nog mee moet doen.
Herlezen tiens, zeker als zijnde retro-gamer/verzamelaar, zie tip op de vorige pagina ;)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bruiser schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:50:
@Tanuki: zie pb

[...]

Nu maak je mij curieus, welk nummer?

Die rivaliteit vroeger tussen Nintendo en Sega fanboys vond ik altijd leuk om te lezen, ook "Mortal Marcel" vond ik grappig :)

Wbt tekenfilms verzamelen, de oude Turtles en Transformers tekenfilms zou ik nog wel durven kopen mochten die voor onze regio als mooie retro dvd-box beschikbaar worden. Captain N zou ik ook wel willen zien. Een film die ik iedereen hier zou durven aanraden is "The Wizard", eigenlijk een langspeelreclamefilm voor Nintendo :) Minder topic-gerelateerd maar toch... Pirates of Silicon Valley zou iedereen toch ook moeten gezien hebben.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nUUf9KqVjLvR1F9f5bij3Iv9/full.jpg?nohitcount=1

Deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Juist ja, had het toen ook al gelezen meen ik mij nu te herinneren. Maar vind het eigenlijk niet zo belangrijk meer, met de huidige games heb ik al geen band meer, laat staan dat ik toekomstige games ga willen verzamelen...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb voor de huidige (nou ja, last) gen zo'n spel of 170 voor de 360, 70 voor de PS3 en 40 voor de Wii. Ooit is dat ook retro, net als wat nu retro is. Ook voor de komende consoles wil ik dit volhouden. Maar ergens houdt het op, en dan koop ik echt alleen nog maar de spellen die ik heel graag wil spelen. Dat beperkt zich door tijdgebrek toch echt tot de GTA's, Fifa's en de Gran Turismo's/Forza's. Uitzondering voor games als Heavy Rain, Uncharted en Beyond: Two Souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bruiser schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:58:
[...]

Daarom dat ik ook sprak over "voor onze regio als mooie retro dvd-box", complete serie dus met NL subs...

[...]

Herlezen tiens, zeker als zijnde retro-gamer/verzamelaar, zie tip op de vorige pagina ;)
Transformers zijn met subs (zijn niet goedkoop overigens), zelfde geldt voor Batman The Animated Series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

Als je oude cartoons wil halen dan ben je vrijwel altijd beter af met Engelse import, al zit daar niet altijd Nederlandse ondertiteling bij. Voordeel is wel dat je voordelige seizoenen hebt, in goede kwaliteit, met extra's. Dat voor een goede prijs. De in NL uitgebrachte DVD's zijn lachtertjes voor bull shit prijzen.

Voorbeeld 1; Hier had je een tijdje terug Rescue Rangers op DVD. 3 Eps voor 10 Euro....Op Amazon kocht ik een seizoensbox met iets van 20-30 eps voor rond de 20. Sailliant detail was dat er ook een Nederlandse audiotrack op zat....

Voorbeeld 2: Dungeons & Dragons complete serie gekocht voor 7 euro. Hier is de serie niet eens uitgebracht.

Trouwens vreemd dat er van veel van die jaren 80 cartoons geen games gemaakt zijn. Series als Dungeons & Dragons, Dinoriders en Transformers lenen zich uitstekend voor de soort generieke platformgames die voor de NES uitkwamen. En ja ik ken Convoy no Nazo maar dat was een uitermate beroerde game die ook nog eens niet buiten Japan uitgebracht is.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Weet iemand hier waar ik Nintendo stickers kan krijgen? en dan het liefst de sticker die op het klepje van de NES zit.
Ik ben mijn zwaar vergeelde NES aan het customizen, hij wordt hoogglanzend zwart, zo past hij mooi bij de rest van mijn apparatuur.
Ik kan eigenlijk zo snel niks vinden op ebay, had toch wel verwacht dat dit soort stickers ook gewoon te verkrijgen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom nog even terug op het RGB verhaal voor de SNES, N64 en Gamecube. Ik had laatst een S-Video kabel gekocht die niet bleek te werken (op alle drie niet), en iemand raadde een RGB kabel aan. Maar als ik het goed begrijp heb je bij een N64 dan ook een Franse RGB N64 nodig en bij de Gamecube nog een RGB mod? Of mis ik iets?

Eigenlijk wil ik gewoon () een RGB kabel op eBay kopen, maar als de consoles het niet out of the box ondersteunen houdt het een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-05 19:47
Tijdje terug alweer de DVD-boxset van de cartoon 'Sonic the Hedgehog' gekocht, die wilde ik al langer een keer op DVD. Is de complete serie (2 seizoenen) van 1 van de diverse Sonic tekenfilms die vroeger een tijdje ook in Nederland te zien is geweest (die met de wat minder cartoony en serieuzere sfeer dan de ander), ook wel 'Sonic SatAM' genoemd

[ Voor 8% gewijzigd door SuperPotato op 27-09-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:07
Ik heb zelf een RGB kabel voor de N64 en die doet het ook op de SNES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:37:
Ik heb zelf een RGB kabel voor de N64 en die doet het ook op de SNES.
En op de Cube? Is het ook echt RGB wat je er op het beeld getoverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:16:
Weet iemand hier waar ik Nintendo stickers kan krijgen? en dan het liefst de sticker die op het klepje van de NES zit.
Ik ben mijn zwaar vergeelde NES aan het customizen, hij wordt hoogglanzend zwart, zo past hij mooi bij de rest van mijn apparatuur.
Ik kan eigenlijk zo snel niks vinden op ebay, had toch wel verwacht dat dit soort stickers ook gewoon te verkrijgen zijn..
Zo'n sticker kan je toch makkelijk ook zelf drukken?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
The_Bird schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:44:
[...]

Zo'n sticker kan je toch makkelijk ook zelf drukken?
Tuurlijk, ik start even mijn stickerplotter op :)

Ik zal eens in de buurt kijken bij wat reclameboeren of die wat kunnen betekenen voor mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:46:
[...]

Tuurlijk, ik start even mijn stickerplotter op :)

Ik zal eens in de buurt kijken bij wat reclameboeren of die wat kunnen betekenen voor mij,
Je weet dat je ook stickervellen onder (vele) printers kunt leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Exorcist schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:47:
[...]

Je weet dat je ook stickervellen onder (vele) printers kunt leggen?
Nu wel :) daar had ik nog niet aan gedacht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Exorcist schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:42:
[...]

En op de Cube? Is het ook echt RGB wat je er op het beeld getoverd wordt?
PAL GameCube kan RGB
PAL Nintendo 64 niet (op wat uitzonderingen na en gemod)

JAP GameCube geen RGB alleen Svideo
JAP Nintendo 64 kan RGB na mod

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi, koop ik zo'n kabel. Jammer van de N64, maar speel veel Mario Smash Football en daar is het al welkom. Gracias :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 16-05 09:21
Zijn er mensen hier die zondag naar Apeldoorn gaan?
En de beurs begint om 10 uur maar is het mogelijk al eerder naar binnen te gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-05 15:42
The_Bird schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:35:
Trouwens vreemd dat er van veel van die jaren 80 cartoons geen games gemaakt zijn. Series als Dungeons & Dragons, Dinoriders en Transformers lenen zich uitstekend voor de soort generieke platformgames die voor de NES uitkwamen. En ja ik ken Convoy no Nazo maar dat was een uitermate beroerde game die ook nog eens niet buiten Japan uitgebracht is.
Niet zo gek. In de NES periode was de hele gamesindustrie net gered van een creatieve instorting. Slechte licentiegames was dan ook het laatste waar toen aan gewerkt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Jochem Boom schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:07:
[...]

Niet zo gek. In de NES periode was de hele gamesindustrie net gered van een creatieve instorting. Slechte licentiegames was dan ook het laatste waar toen aan gewerkt werd.
Er zijn genoeg slechts licentiegames gemaakt in die tijd voor de nes. Games die ik daarvan gespeeld heb zijn oa:

Turtles 1
Bart vs Space Mutants
Bart vs the World
Bart vs Radioactive Man
Home Alone
Spiderman
Lethal Weapon
Back to the Future
Back to the future 2 & 3
Terminator
Bill & Ted
Ghostbusters

Daarnaast, door het gebrek aan Internet ed was het lastiger om goede van de mindere games te onderscheiden waardoor het makkelijker was om de consument te foppen zogezegd. Simpel gezegd; goede licentie verkoopt games, hoe slecht ook.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:30

Blaasvis

Cidora \o/

Exorcist schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:32:
Ik kom nog even terug op het RGB verhaal voor de SNES, N64 en Gamecube. Ik had laatst een S-Video kabel gekocht die niet bleek te werken (op alle drie niet), en iemand raadde een RGB kabel aan. Maar als ik het goed begrijp heb je bij een N64 dan ook een Franse RGB N64 nodig en bij de Gamecube nog een RGB mod? Of mis ik iets?

Eigenlijk wil ik gewoon () een RGB kabel op eBay kopen, maar als de consoles het niet out of the box ondersteunen houdt het een beetje op.
Er zit verschil in rgb output van de Snes en Gamecube. Je hebt twee aparte kabels nodig.
Een paar maanden geleden dacht ik ook een rgb kabel te kopen voor mijn Snes, toen bleek dat ik een Gamecube RGB kabel gekocht had. Het is dus niet compatible.

Voor de pin layout van scart per console zie:
http://members.optusnet.c...m/gamescart/gamescart.htm

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:30:
[...]

Transformers zijn met subs (zijn niet goedkoop overigens), zelfde geldt voor Batman The Animated Series.
Heb zelf ook een tinbox gekocht van de transformers met seizoen 1-4. Maar die had idd geen nl subs (want via zavvi of play ofzo).
Uiteraard ook de film erbij. Weet eigenlijk niet meer wat ik ervoor betaald heb, maar dat was echte een stukkie jeugd sentiment dat ik veilig wilde stellen :D

In het verlengde hiervan, ik heb ook nog vrij veel speelgoed van vroeger liggen. Iemand een idee waar je dat zou kunnen verkopen? Het is wel allemaal gebruikt en zonder dozen enzo. Maar misschien kan je er toch nog iemand blij mee maken en zelf wat centjes terug krijgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaasvis schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:27:
[...]

Er zit verschil in rgb output van de Snes en Gamecube. Je hebt twee aparte kabels nodig.
Een paar maanden geleden dacht ik ook een rgb kabel te kopen voor mijn Snes, toen bleek dat ik een Gamecube RGB kabel gekocht had. Het is dus niet compatible.

Voor de pin layout van scart per console zie:
http://members.optusnet.c...m/gamescart/gamescart.htm
Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.com/itm/S...-Video-Lead-/251346133165?

COMPATIBLE WITH

Game Cube (UK Only) - RGB Output
Super Nintendo (UK/ USA/ JAP) - RGB Output
* Nintendo 64 (UK) Composite Video Output
* Nintendo 64 (JAP/ USA) RGB Output with modification of Console Only

Er staat dat met deze kabel de Cube en SNES RGB doen, en de N64 composiet. Dus dat klopt dan niet zeg je?

[ Voor 12% gewijzigd door Exorcist op 27-09-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Wat ik laatst heb gedaan is een gamecube gekocht waar de originele nintendo kabel bij zat deze geruild met zo'n kabel en daarna door verkocht.

Mijn N64 die problemen had met het beeld doet het nu zonder problemen op deze kabel.

En de algemene kwaliteit is vele malen beter dan zo'n imitatie kabel

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Jup dat zeg ik. Ik had zelf een soort gelijke kabel gekocht, deze deed het eerst helemaal niet op mijn SNES.
Nadat ik de weerstanden eruit gehaald had deed hij het wel maar was het beeld slecht.

Uiteindelijk heb ik deze gekocht voor de snes: http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Maar je kan gewoon de standaard scartkabel gebruiken en een scartblokje er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Met een scart blokje heb je over het algemeen alleen composite, dat is minder "scherp".
Van minste kwaliteit naar hoogste is over het algemeen:
composite -> s-video -> RGB -> Component / ypbpr -> hdmi

Zie ook voor meer info over RGB : http://retrorgb.com/rgbguide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ik neem aan als je de tulpjes die uit die stekker komen in een keer in de ingang van je tv steekt dat je daar geen last van hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Alleen tulp is dus meestal composite, dit is dus de minste kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
JAaaa, eindelijk Megaman x2 cart binnengekregen. Deze ga ik vanavond bij thuiskomst gelijk helemaal plat spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog altijd beter dan via de antenne ingang......wat een drama was dat.......
antenne-composiet-svideo-rgb was toch van slecht naar goed?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:34:
Ik had met Castlevania 4 op zaterdag avond vaak van die momenten gehad dat ik de controller bijna tegen mijn tv aan wilde gooien omdat ik weer op een idiote manier afging.
En dan nu al verder met megaman? ;)

Maarreuh, wat is naar jouw mening de beste Castlevania? Dat is eigenlijk zo'n grote naam die ik echt amper gespeeld heb. Ik heb 2 games op de ds en symphone of the night op mijn 360.......maar het mogen ook andere platformen zijn hoor :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:14:
[...]

En dan nu al verder met megaman? ;)

Maarreuh, wat is naar jouw mening de beste Castlevania? Dat is eigenlijk zo'n grote naam die ik echt amper gespeeld heb. Ik heb 2 games op de ds en symphone of the night op mijn 360.......maar het mogen ook andere platformen zijn hoor :D
Ik heb de 3 versie's nog niet op de NES gespeeld, maar wel een hoop gameplay video's gezien en ook de review van AVGN. Ik vind Castlevania 4 kwa gameplay en muziek wel het vetste. Lang niet zo'n vette en moeilijke game gespeeld. Haalde wel het bloed onder mijn nagels vandaan met het vaak verliezen. Gelukkig gaf ik niet op en heb ik het spel uitgespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-09-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Sagat schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:12:
Nog altijd beter dan via de antenne ingang......wat een drama was dat.......
antenne-composiet-svideo-rgb was toch van slecht naar goed?
Ja, antenne is helemaal een drama qua beeld op een HD-tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@AyeAyeCaptain!; je moet Castlevania 3 spelen... en dan de Famicom versie vanwege de extra soundchannels.

En je MegaMan X Run onder het uur xbuster only? Kunnen we die bij het lijstje zetten... van; ik had een grote mond en ik blufte maar wat :) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
GOUDSBS schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:54:
@AyeAyeCaptain!; je moet Castlevania 3 spelen... en dan de Famicom versie vanwege de extra soundchannels.

En je MegaMan X Run onder het uur xbuster only? Kunnen we die bij het lijstje zetten... van; ik had een grote mond en ik blufte maar wat :) haha
Oja, nog niet aan toegekomen. Ik heb een DSLR die max 5 minuten kan opnemen en een videocamera die niet zo goed met belichting is. Als je die dan op manual zet kan ik de sluitertijd omhoog gooien maar dan is de videaocapture vertraagd. Halverwege gestopt.

Komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen die gebruik maken van Backloggery? Een handige manier om je vooruitgang qua uitgespeelde games bij te houden. Nadeel is wel dat je de eerste keer alles in moet voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05-2020
Murrays schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:00:
Zijn er mensen hier die zondag naar Apeldoorn gaan?
En de beurs begint om 10 uur maar is het mogelijk al eerder naar binnen te gaan? :)
Ja, Ik ben natuurlijk van de party in Apeldoorn ;)
Nee, het is niet mogelijk behalve als je een verkoper bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05-2020
Preau schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:51:
Zijn er hier nog mensen die gebruik maken van Backloggery? Een handige manier om je vooruitgang qua uitgespeelde games bij te houden. Nadeel is wel dat je de eerste keer alles in moet voeren.
Ik gebruik Backloggery (You Have the Games. Play them.)
Het is inderdaad best wel handig om vooruitgang en uitgespeelde games bij te houden.
Waarom vindt je dat een nadeel, bij onder andere website moet je toch ook alles invoeren?

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:11
HCMarX schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:51:
Ik post dit in dit topic, omdat er volgens mij niet echt een beter plek voor is. Het is geen echte Retro natuurlijk, maar inmiddels wel een oudje in games land.

Ik heb zojuist eens mijn gamecube verzameling op de foto gezet. De verzameling begint zo langzamerhand redelijk compleet te raken:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inmiddels weer wat titels erbij, hoewel ik er nog steeds wel een aantal mis: Dit is de laatste update. Altijd op zoek naar nieuwe natuurlijk, maar het gaat een beetje in vlagen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tz.nl/f/g/99_8d85da1e.jpg

Lijst van spellen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
1080 Avalance   
2006 Fifa World Cup 
Aggressive Inline   
Animal Crossing 
Baten Kaitos    2x
Battelion Wars  
Beyond Good and Evil    
Billy Hatcher and the Giant Egg 
BloodRayne  
BMX XXX 
Bomberman Generation    
Crash Bandicoot: De Wraak van Cortex    
Crash Nitro Kart    
Dancing Stage Mario Mix Incl 2 dansmatten, zonder originele doos van matten
De urbz Sims in the City    
Donkey Kong Jungle Beat incl Bongo's en Bongo doos Donkey Kong Jungle Beat
Donkey Konga    incl Bongo's en Bongo doos Donkey Konga
Donkey Konga 2  incl Bongo's en Bongo doos Donkey Konga 2
EA Sports Fight Night Round 2   
Eternal Darkness Sanity's Requiem   
Evolution Skateboarding 
F-Zero GX   Players' Choice
F1 2002 
Fifa 06 
Fifa 07 
Fifa Football 2003  
Fifa Football 2004  
Fifa Football 2005  Players' Choice
Fifa Street 
Fifa Street 2   
Final Fantasy Crystal Chronicles    
Fire Emblem Path of Radiance    
Geist   2x
Gun 
Harvest Moon &#8211; A Wonderful life   
Hitman 2    
Ikaruga 2x
International Superstar Soccer  
James Bond 007 Night Fire   Players' Choice
Kombat Deadly Alliance  
Legends of Wrestling    
Luigi's Mansion 
Mario Golf: Toadstool Tour  
Mario Kart Double Dash  Incl Zelda Bonus Disk
Mario Kart Double Dash  
Mario Party 4   Players' Choice
Mario Party 5   Players' Choice
Mario Party 6   Incl doos en microfoon
Mario Party 7   Incl doos en microfoon
Mario Power Tennis  en 1x disk only (of als ik doosje en boekje ooit terugvind 2x compleet
Mario Smash Football    2x en incl kubus pack 1x
Medal of Honor Frontline    Players' Choice
MegaMan X Command Mission   Bibliotheek doosje / boekje cover
Metal Arms Glitch in the System 
Metroid Prime   
Metroid Prime 2: Echoes 
NBA Live 2005   
NBA Street Volume 2 
Need for Speed Carbon   
Need For Speed Hot Pursuit 2    
Need for Speed Underground  
NFL 2K3 
Paper Mario Thousand Year Door  2x (een versie wat minder fijn)
Phantasy Star Online Episode 1&2    zonder momdem
Pikmin  
Pikmin 2    
Prince of Perisa Warrior Within 
Prince of Persia The Sands of Time  Players' Choice
Rayman 3 Hoodlum Havoc  
Resident Evil   2x
Resident Evil 4 
Sega Soccer Slam    2x
Skies of Arcadia Legends    
Smugglers Run Warzones  
Sonic Adventure 2 Battle    Players' Choice
Sonic Adventure DX  Players' Choice
Sonic Mega Collection   
Soul Calibour II    Players' Choice
Spartan: Total Warrior  
Splinter Cell   
Splinter Cell Pandora Tomorrow  
Spyro Enter the Dragonfly   Players' Choice
SSX 3   
SSX Tricky  
StarFox Adventures  2x
StarFox Assault 
StarWars Rogue Leader   2x
Super Mario Sunshine    Players' Choice
Super Mario Sunshine    
Super Monkey Ball   
Super Monkey Ball 2 
Super Monkey Ball Adventure 
Super Smash Bros Melee  Players' Choice
Tales of Symphonia  
The Legend of Zelda The Wind Waker  Players' Choice
The Legend of Zelda The Wind Waker  
The Legend of Zelda Twilight Princess   Zonder boekje
The Lord of the Rings The Third Age 
The Lord of the Rings The Two Towers    
The Polar Express   
The Sims Erop Uit   
Tiger Woods PGA Tour 2003   
Time Splitters 2    
Time Splitters Future Perfect   
Tom Clancy's Rainbow Six 3  
Tom Clancy's Rainbow Six Lock Down  
Tony Hawk's American Wasteland  
Tony Hawk's Pro Skater 3    
Tony Hawk's Underground Perfect 
True Crime Streets of LA    
V-Rally 3   
Viewtiful Joe   
Viewtiful Joe 2 
Wario Land  2x
Wave Race Blue Storm    
Zelda Link to the Past Four Swords  
Zoocube 
ZZ Gameboy Player   Nodig om Gameboy Spellen te spelen

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mooie collectie! Verzamel je de Players Choice versies ook apart, of moeten die nog ooit vervangen worden?

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:11
In principe wil ik ze allebei wel hebben. Belangrijkste is dat ik één van de twee heb, maar als ik de ander kan aanschaffen doe ik dat meestal wel. Sommige heb ik dubbel omdat ik wel eens een mooi pakket gekocht heb met een aantal toptitels. Alleen als je er al veel hebt dan houd je er wel eens eentje over. Heb nog nooit echt zin gehad om ze te verkopen alleen.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Zakkenwasser
  • Niet online
Alweer twee nette games erbij O-)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7Wbd97RKAuBWntHuXXpyzxke/full.jpg
Op aanraden van GOUDSBS

[ Voor 9% gewijzigd door Zakkenwasser op 28-09-2013 14:08 ]

• nooblowstar
demons crest uitspelen.....good luck ;)

• ksborg
Vraagje voor de techneuten hier. Tijdje terug op de rommelmarkt een Sega Mega CD II gescoort, maar werking was onbekend (zit geen adapter bij). Nu wil het ding 10v en 1200mAh hebben. Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen verstand van. Heb zelf wel een universele adapter liggen, maar die kan 9v en max. 1500mAh.

Wat is wijsheid? Iemand tips waar ik een geschikte adapter vandaan kan halen of iemand in de buurt van Enschede waar ik langs mag gaan om m'n CD te testen? :)

• DLX

DLX

@AyeAyeCaptain!; Castlevania 3; top game! Misschien nog wel leuker dan deel 4 denk ik :)

Zonde hoe de Bart Smit en Intertoys vroeger alle boxen verneukte met die geweldige onmogelijk verwijderbare stickers :(

• Zakkenwasser
  • Niet online
nooblowstar schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:13:
Zo lastig dan? Ik ben namelijk nog steeds bezig met X2.
GOUDSBS schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:02:
@AyeAyeCaptain!; Castlevania 3; top game! Misschien nog wel leuker dan deel 4 denk ik :)

Zonde hoe de Bart Smit en Intertoys vroeger alle boxen verneukte met die geweldige onmogelijk verwijderbare stickers :(
Zeker zonde maar de rest daarentegen is wel super netjes.
Ik ga me voorlopig even niet meer vervelen.

Megaman X2 wilde ik eigenlijk altijd al spelen maar het is allemaal een beetje verwaterd met de tijd. In 2006 kreeg ik een psp en daar heb ik toen de emulator versie gespeeld. De rom bleef altijd exact haken in het level van wire spong vlakbij de ingang van de fabriek in het begin. Verschillende roms geprobeerd maar het werkte allemaal maar niet...

[ Voor 73% gewijzigd door Zakkenwasser op 28-09-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
GOUDSBS schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:02:

Een plaatselijke gameshop hier doet dat ook. Eigenlijk al een reden waarom ik zelden iets bij ze koop. Kan toch niet! Al dat mooie oude spul en dan zo'n grote sticker erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik heb de intertoys sticker er voorzichtig afkunnen halen, er blijft alleen nog wat sticker restant op de doos achter. Gek genoeg ging de afprijs sticker onder de intertoys sticker er veel soepeler af. Hij was afgeprijst van 99 naar 49. Epische tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 00:30

BoGu5

hmmmz

ksborg schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:54:
[...]

Een plaatselijke gameshop hier doet dat ook. Eigenlijk al een reden waarom ik zelden iets bij ze koop. Kan toch niet! Al dat mooie oude spul en dan zo'n grote sticker erop.
Misschien zijn ze zich hier niet bewust van en moet je dat eens melden bij een manager?

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Je hebt permanente lijm en afneembaar, dat laatste wil zoveel zeggen als "" te verwijderen zonder lijmreste achter te laten" reden van permanent gebruiken: je kan de sticker niet op een ander artikel plakken en zo een korting krijgen ..
Er zijn wel busjes label off te koop.. kun je permanent ook verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 19:33
Jongens even een vraagje! Heb hier een dikke ps2 weer eens aangesloten na 2 jaar en hij kraakt met cd's lezen... Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik was vandaag weer eens vroeg bij een georganiseerde rommelmarkt. Jammer genoeg geen retro alleen wat ps1 en ps2 spellen :/
Gelukkig was ik gratis naar binnen gegaan, ik had het na een uurtje alweer gezien.

Vandaag ook weer mijn game huiskamer wat beter georganiseerd en ik heb megaman x2 bijna uitgespeeld. :) Daarna verder met Demons crest!
nooblowstar schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:13:
Challenge accepted!! ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-09-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Nog een tip voor iedereen hier die wel eens wat koopt via Ebay. Ik merk dat je via Ebay soms toch redelijk leuke deals kunt scoren, vooral via de Duitse Ebay. Alleen de meeste versturen alleen naar Duitsland.

Mogelijk is het voor jullie de moeite waard om hier eens te kijken: http://www.huifkar.de

Uiteraard wel even opletten of het 't waard is qua tarieven die zij hanteren, maar ik maak er wel met enige regelmaat gebruik van. Voordeel voor mij is dat ik zo dichtbij woon dat ik 't kan ophalen, maar ook als je meerdere zendingen laat combineren en verzenden naar Nederland dan loont het zich :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 12-05 09:36

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dit weekend waren de rommelmarkten zomaar zwakjes, alleen maar wat xbox en playstation games. Ik kom zelden NES, SNES en N64 games tegen, die ik vooral verzamel.

Er stond wel een Sega Mega Drive II met Sonic 2, er stond 15 op het prijskaartje voor de Sega. Ik vroeg hem of daar het spel bij hoorde, maar nee daar wilde hij ook nog eens 10 euro voor. Kon mijn lach bijna niet inhouden, de staat waarin het was, vieze vlekken en zonder enig doosje of boekje. Ben maar snel doorgelopen.

Er was ook een klein manneke een hele hoop playstation spellen te verkopen, eventje gebuurt maar kwam er al snel achter dat hij voor elke game een vaste prijs van 5 euro had. Niks gekocht.

Daarna een garagesale gehad, daar toch nog een paar playstation 2 spellen gekocht die ik wel wilde hebben, 2 euro per spel.

Leuk om in het weekend wat te doen i.p.v. gamen de hele dag :P Vorige week was in ieder geval wel beter, veel goedkoper.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
toch maar dragon's lair (NES) geprobeerd. Na letterlijk 10 minuten vloog deze al het raam uit. ( hopelijk tegen het hoofd van degene die deze game gemaakt heeft )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
nooblowstar schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:20:
toch maar dragon's lair (NES) geprobeerd. Na letterlijk 10 minuten vloog deze al het raam uit. ( hopelijk tegen het hoofd van degene die deze game gemaakt heeft )
Haha, pas ook nog "geprobeerd". Moet zeggen dat er wel goede muziek in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
29-sep-2013 Bonami

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/b185i6obv/IMAG4304.jpg
Super mario bros super show deel 1 VHS 2,50
Super mario bros super show deel 2 VHS 2,50
Maak kennis met the super mario bros promotieband VHS 2,50
SNES CIB stunt race fx 12,50
SNES CIB paperboy 2 10
SNES CIB technical knock out super championship boxing 10
SNES CIB Alien 3 10
SNES CIB super pinball 10
NES CIB Disney magic kingdom incl questionaire 4,60
GG CIB lion king 7

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/nsvvumje7/IMAG4308.jpg
GBA CIB e-reader 10
GBA CIB e-reader game excitebike 4
GBA CIB e-reader game pinball 3
GBA CIB e-reader game tennis 3
GBC CIB color shell 2,50
Lynx CIB comlynx cable 7,50
Lynx CIB pouch 5
Lynx CIB car adapter 7,50

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/xrpmcng07/IMAG4310.jpg
MD CIB Lemmings 2 the tribes 5
MD CIB California games 5
MD CIB Aladdin 5
MD CIB paper boy 5 
MD CIB paper boy 2 5
MD CIB steel talons 5
MD CIB klax 5
MD CIB Pac mania 5
MS CIB vigilante 4
NES CIB turtles 8

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/6cnu6rfbp/IMAG4311.jpg
Donkey Kong country 2 puzzle 8
Donkey Kong country 2 puzzle 8
Time boy 5 
Smart boy 2
PS1 CIB moorhen 3 
PS1 CIB syphon filter 3 

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/4y1nol4pt/IMAG4312.jpg
GB los Kirbys dreamland 2
GB los wario blast 2
GB los Mario land 3 wario land 2
GB los adventures of Lolo 2
GB los Mario & yoshi 2
GB los Mario & yoshi 2
GB los paperboy 1
GB los yoshis cookie 1
GB los dr Mario 1
GB los Tetris 0
GB los Double dragon 1
GB los Blades of steel 0
GB los Mega man 2 5
GB los Mega man 2 5
GB los Mario land 0
GB los Mario land 2 6 golden coins 1
GB los Donkey kong 1
GB los Donkey Kong land 1
GB los Game & watch gallery 2 1
Super game boy 5

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/ei619atvr/IMAG4314.jpg
Game boy classic blauw 5
Tasje voor GBA 0
Link kabel 0 
Stroom adapter voor GB classic 0
Manuals 0

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/w30df0ylh/IMAG4315.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/zfj0vb1k3/IMAG4317.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/s95hw07vl/IMAG4318.jpg
Starcraft 2 heart of the swarm poster 0
GTA v poster 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje_eitjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-11-2024
Hallo ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje:

Ik heb een SNES met 2 controllers en het spel super mario all stars gekocht
(nou ja geruild voor 2 pakjes pickwick citroen thee) heel leuk natuurlijk om dit weer te hebben,

maar nu doet alleen het spel super mario 2 het niet goed (zit dus in all stars),
als ik ga spelen en ik heb het poppetje gekozen en val dan dus naar beneden dan is er geen berg om op te landen, ik zie wel de deurtjes en beestjes en graspollen, maar ik kan niet landen en val dus dood en kan zo niet het spel spelen, dat is wel jammer..
Is dit een bekend probleem bij super mario all stars of komt dit door ouderdom of ligt het dus aan de cassette?

Ik wil nu weet wat gaan sparen en ben al aan het rond kijken, ik heb de N64 ook nog staan, erg leuk die oude spellen..

Sandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
appeltje_eitjes schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:14:
Hallo ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje:

Ik heb een SNES met 2 controllers en het spel super mario all stars gekocht
(nou ja geruild voor 2 pakjes pickwick citroen thee) heel leuk natuurlijk om dit weer te hebben,

maar nu doet alleen het spel super mario 2 het niet goed (zit dus in all stars),
als ik ga spelen en ik heb het poppetje gekozen en val dan dus naar beneden dan is er geen berg om op te landen, ik zie wel de deurtjes en beestjes en graspollen, maar ik kan niet landen en val dus dood en kan zo niet het spel spelen, dat is wel jammer..
Is dit een bekend probleem bij super mario all stars of komt dit door ouderdom of ligt het dus aan de cassette?

Ik wil nu weet wat gaan sparen en ben al aan het rond kijken, ik heb de N64 ook nog staan, erg leuk die oude spellen..

Sandra
Blaas 's goed de cart schoon? Dit komt me niet bekend voor, zeker niet zo specifiek. Zou moeten werken imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:19

painkill

Pain(k)(ill)

Lijkt mij een fout in de chip zelf en dus niet repareerbaar, meestal als het aan de contacten ligt dan start hij gewoon niet op.. Mocht je er zelf niet uit komen dan mag je mij altijd een bericht sturen.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

dat probleem met die Mario All Stars komt me ook niet bekend voor. In mijn ervaring zijn dit soort glitches meestal het gevolg van inderdaad schade aan de cassette, of net niet goed contact maken (dan krijg je soms de vreemdste dingen)

Heb op de beurs afgelopen weekend ook weer mooie dingen gekocht (komen in mijn video van volgende week). De week ervoor in Wetteren (BE) was echter beter.

@AyeAyeCaptain Ben benieuwd wat je voor die Demon's Crest hebt betaald? Heb pas een dubbele CIB in matige staat verkocht voor een flinke prijs en die van jou ziet er een stuk netter uit

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
En ga er niet in blazen, da's hartstikke slecht voor zowel de spellen als je console.

Maak gewoon de contacten schoon met een wattenstaafje en alcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
in apeldoorn beurs 5 min fietsen van me huis :)

genesis versie 3 gehaald 60 euro
alone in the dark voor de saturn 10 euro
action replay voor de saturn 10 euro
clock work knight 2 ook voor de saturn 10 euro

zelda: faces of evil...10 euro,hij gokte maar wat en zijn collega lachen dat het zo goedkoop wegging erg leuk omdat ook zo goedkoop te krijgen op een beurs. vorig jaar bij die 2 gasten ook aantal mega cd spellen gekocht voor 5 euro

beste is om bij verzamelaars te kopen die van hun dubbele verkopen, een bepaalde gameshop vroeg voor een spel 30 euro voor een spel die aantal tafels verder voor 8 euro lag:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Heb je dan Faces of Evil of "Gezichten van het Kwaad" gekocht?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
weet ik niet zo uit me hoofd zou dat wat uitmaken?

nu is eindelijk mijn nintendo game collectie compleet op de CD-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje_eitjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik kan het wel met alcohol gaan proberen, baat het niet dan schaadt het niet, maar ik denk dan ook dat het aan de chip ligt, want de andere spellen van all stars doen het goed en ook deze begint normaal alleen de start van het spel waar je dus naar beneden valt ziet er raar uit en dan zijn die bergen er dus niet, dus ik neem aan dat dat wel in de chip moet zitten en waarschijnlijk dan altijd heeft gezeten.. maar eens kijken voor een all stars cassette met world, want die los kopen zijn wel erg prijzig had ik al gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

ramoness schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:16:
weet ik niet zo uit me hoofd zou dat wat uitmaken?

nu is eindelijk mijn nintendo game collectie compleet op de CD-I
Yep. GvhK is Nederlands gesproken.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ben momenteel in gesprek met MediaShelving.com om een aantal dozen van die Universal Slim Combo Game cases naar Nederland te krijgen. Helaas verzenden ze niet internationaal tenzij je 35 dozen (1 Pallet) besteld en dan moet je zelf nog de shipping regelen.

Om dit helemaal alleen te betalen is natuurlijk een flinke som geld, nou is de vraag of hier mensen geïnteresseerd zijn in deze cases zodat ik op voorhand weet dat ik niet met een pallet blijf zitten.

Ben er nog niet helemaal uit hoeveel shipping gaat zijn, daarvoor heb ik contact opgenomen met UPS, maar ik denk de cases tussen de 0,75 - 0,90 (per stuk) te kunnen aanbieden. Ik hou de prijs minimaal aangezien ik quitte wil spelen en niet winst wil maken. Zijn er geïnteresseerde?

Heb ze gevraagd of ik een sample kan krijgen, dus zodra dat binnen is kan ik meer vertellen over de kwaliteit.

(Also, het spijt me zeer als dit niet de bedoeling hier is maar aangezien deze dingen vooral voor retro games gemaakt zijn post ik het hier.)

[ Voor 94% gewijzigd door Wahloh op 02-10-2013 21:31 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
zou mooi zijn als je daar dan ook voor custom covers kan printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

ramoness schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:08:
zou mooi zijn als je daar dan ook voor custom covers kan printen
Dat kan, op TheCoverProject.net kan je er een heleboel downloaden voor deze cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb zeker interesse en ben bereid er ook een best aantal te kopen.

dus mijn stem heb je!

ik heb wel eens op ebay een retro shop in de uk gevonden die ze ook verkoopt en verscheept maar wel iets duurder per hoesje en dan ook shipping kosten per hoesje.

p.s. heb ff berekent dat je ongeveer 1512.46 euro verder bent ex shipping?
dus het zou wel slim zijn zeker meer dan 10 personen bij elkaar te krijgen om dit een beetje betaalbaar te houden?

p.s.s. " We do not accept International credit cards or PayPal. " kan ook een lastige worden?

klote amerikanen ! stelletje eigenheimers
Wahloh schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:43:
Ben momenteel in gesprek met MediaShelving.com om een aantal dozen van die Universal Slim Combo Game cases naar Nederland te krijgen. Helaas verzenden ze niet internationaal tenzij je 35 dozen (1 Pallet) besteld en dan moet je zelf nog de shipping regelen.

Om dit helemaal alleen te betalen is natuurlijk een flinke som geld, nou is de vraag of hier mensen geïnteresseerd zijn in deze cases zodat ik op voorhand weet dat ik niet met een pallet blijf zitten.

Ben er nog niet helemaal uit hoeveel shipping gaat zijn, daarvoor heb ik contact opgenomen met UPS, maar ik denk de cases tussen de 0,75 - 0,90 (per stuk) te kunnen aanbieden. Ik hou de prijs minimaal aangezien ik quitte wil spelen en niet winst wil maken. Zijn er geïnteresseerde?

Heb ze gevraagd of ik een sample kan krijgen, dus zodra dat binnen is kan ik meer vertellen over de kwaliteit.

(Also, het spijt me zeer als dit niet de bedoeling hier is maar aangezien deze dingen vooral voor retro games gemaakt zijn post ik het hier.)

[ Voor 8% gewijzigd door copywizard op 03-10-2013 10:11 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Pagina: 1 ... 89 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod