Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 108 Laatste
Acties:
  • 570.559 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
Wahloh schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:31:
[...]

Dat kan, op TheCoverProject.net kan je er een heleboel downloaden voor deze cases.
dan wil ik ook wel mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-05 04:23
Ik wil best meedoen maar ligt helemaal aan de prijs. Als ze rond de 90 cent per stuk gaan kosten zal ik er wel 50 willen hebben denk ik :)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
als je op youtube kijkt zie dat je voor nes games stukjes er uit moet knippen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
dat klopt dat staat ook bij de FAQ op de leveranciers site

dus nes kan je er ook in kwijt maar dan moet je snijden of knippen.

verder passen bijna alle carts
ramoness schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:34:
als je op youtube kijkt zie dat je voor nes games stukjes er uit moet knippen, klopt dat?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Niet heel erg groot probleem het staat wel erg gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
daarom ik kijk er al heel lang naar maar ze kosten al snel 5 pond incl shipping uit uk per stuk ! dus dit zou een buitenkansje zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 19:30

Blaasvis

Cidora \o/

Ik heb op zicht ook wel interresse, ligt er een beetje aan wat het per 100 zou gaan kosten.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
als ik het goed begrijp tussen de 0,75 tot 0.90 cent zoals hij aangeeft dus voor 100 stuks ongeveer 75~90 euro ex shipping wat een meer dan redelijke prijs is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vandaag "The Cheetah Girls" sealed gescoord voor 98cent!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kTh6hSExWlTUeY4LKgKr0zMQ/full.jpg
http://www.intertoys.nl/g...tah-girls-gba-556737.html
O+

[ Voor 17% gewijzigd door Zakkenwasser op 03-10-2013 20:14 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Is dat een 'omdat het kan en toch niks kost' aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
sebastius schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:46:
Is dat een 'omdat het kan en toch niks kost' aankoop?
eerder 'een stapje dichterbij een complete sealed GBA game library' aankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
Only for Gameboy Advance...

There's a reason for that :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb ik er ook twee van, zijn al meer dan een jaar (!) een Euro bij de Intertoys. Neem aan Amerikaans, gezien de ESRB rating.

/Mijn RGB Gamecube kabel binnen vandaag. Werkt keurig (en uiteraard beter dan met de standaard kabel), verschil mocht er zijn. De SNES werkte er ook mee, kon niet testen of ik het verschil zag. De N64 heb ik niet aangeslingerd maar doe ik morgen nog even.

[ Voor 50% gewijzigd door Exorcist op 04-10-2013 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

ksborg schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:59:
[...]

Only for Gameboy Advance...

There's a reason for that :+
Tijdje terug hadden ze in die bak ook de Capcom classics minimix voor eenzelfde bedrag. Die omvat 3 NES-ports (Mighty Final Fight, Strider, Bionic Commando) Die was het geld nog wel waard, vooral vanwege die 1e en die 3e titel.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-05 19:48
Exorcist schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:37:
Daar heb ik er ook twee van, zijn al meer dan een jaar (!) een Euro bij de Intertoys. Neem aan Amerikaans, gezien de ESRB rating.

/Mijn RGB Gamecube kabel binnen vandaag. Werkt keurig (en uiteraard beter dan met de standaard kabel), verschil mocht er zijn. De SNES werkte er ook mee, kon niet testen of ik het verschil zag. De N64 heb ik niet aangeslingerd maar doe ik morgen nog even.
Waar heb je die gescoord? (En zijn ze effectief compatibel? Heb er hier een liggen voor de snes maar op de andere consoles heb ik kleurverschillen.)

Daarnaast blijf ik mij kreupel zoeken naareen betaalbare componentkabel voor de gc, wat zijn die krengen duur!

Edit: foutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:55
Ekfad schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:48:
[...]

Waar heb je die gescoord? (En zijn ze effectief compatibel? Heb er hier een liggen voor de snes maar op de andere consoles heb ik kleurverschillen.)

Daarnaast blijf ik mij kreupel zoeken naareen betaalbare componentkabel voor de gc, wat zijn die krengen duur!

Edit: foutjes
Ik heb mijn zoektocht naar een componentkabel voor de Gamecube opgegeven. Ik heb er geen €50,- of meer voor over en voor minder gaat het echt niet lukken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Exorcist schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:37:

Ik had lange tijd terug voor zowel de GC als de PS2 zo'n RGB kabel gekocht.
In het begin had ik zoiets van, zie ik dat nu wel goed?
Maar na testen kwam ik erachter dat bijvoorbeeld tekst in Final Fantasy X ineens wel goed leesbaar was en niet uitzweemde. Net als de rode kleuren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
Koldur schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:45:
[...]

Ik heb mijn zoektocht naar een componentkabel voor de Gamecube opgegeven. Ik heb er geen €50,- of meer voor over en voor minder gaat het echt niet lukken.
En wat zou er mis zijn met een componentkabel voor de Wii en daar dan je Gamecube spellen op spelen?

@Exorcist: voor zover ik weet ga je niks zien van de RGB kabel op de Nintendo 64, tenzij je je Nintendo 64 gemod hebt. Ik geloof dat over een RGB-kabel ook gewoon een composite signaal gaat en dat is dan het enige signaal dat er voor video is. Ik weet dit niet zeker, maar dat zou wel verklaren waarom er wel beeld is, ook al is het niet RGB.

Overigens is met redelijk wat moeite het mogelijk om uit iedere Nintendo 64 een RGB signaal te krijgen. Misschien ga ik me hier ooit eens aan wagen. :P

[ Voor 44% gewijzigd door danielkraak op 04-10-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
de wii is nou niet bepaald retro dus eigenlijk is dit een beetje vloeken in de kerk :)
danielkraak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:26:
[...]

En wat zou er mis zijn met een componentkabel voor de Wii en daar dan je Gamecube spellen op spelen?

@Exorcist: voor zover ik weet ga je niks zien van de RGB kabel op de Nintendo 64, tenzij je je Nintendo 64 gemod hebt. Ik geloof dat over een RGB-kabel ook gewoon een composite signaal gaat en dat is dan het enige signaal dat er voor video is. Ik weet dit niet zeker, maar dat zou wel verklaren waarom er wel beeld is, ook al is het niet RGB.

Overigens is met redelijk wat moeite het mogelijk om uit iedere Nintendo 64 een RGB signaal te krijgen. Misschien ga ik me hier ooit eens aan wagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
copywizard schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:38:
de wii is nou niet bepaald retro dus eigenlijk is dit een beetje vloeken in de kerk :)

[...]
Ok, dus Playstation 1 spellen op je Playstation 2 spelen is ook uit den boze hier? 8)7

Sowieso, die component kabels zijn dan ook uit den boze hier, want die zijn nou ook niet bepaald retro. ;)

offtopic:
P.S. ik hoop dat je door naar mijn bericht te kijken, leert hoe je moet quoten. :)

[ Voor 26% gewijzigd door danielkraak op 04-10-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
idd dat is ook vloeken in de kerk ;)

maar een component kabel juist niet gezien dit een onderdeel is van een retro spelcomputer! :)

we moeten gewoon allemaal aan de X-RGB mini dan is het probleem ook opgelost :)
danielkraak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:46:
[...]

Ok, dus Playstation 1 spellen op je Playstation 2 spelen is ook uit den boze hier? 8)7

Sowieso, die component kabels zijn dan ook uit den boze hier, want die zijn nou ook niet bepaald retro. ;)

offtopic:
P.S. ik hoop dat je door naar mijn bericht te kijken, leert hoe je moet quoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze http://www.ebay.nl/itm/25..._trksid=p3984.m1497.l2649 gekocht. En nee, logisch dat de N64 niet RGB is, maar vind het wel van belang dat het ding gewoon composiet doet via diezelfde kabel, zodat ik niet steeds hoef te wisselen. De SNES en GC doen het in ieder geval, zoals ook in de advertentie staat.

Voor de PS2 en Xbox heb ik een componenkabel destijds gekocht, ook 5 Euro per stuk of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 18:05
danielkraak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:46:
[...]

Niet bij iedereen! ik heb nooit een ps1 (toen was ik nog nintendo fanboy) gehad, maar bij de ps2 ben ik toch overstag gegaan, wat was ik blij dat ik eindelijk wipeout, metal gear en ff7 kon spelen (niet dat ik het ooit veel gedaan heb, maar het kon wel :P.......ok wipeout 2097 nog best veel gespeeld, maar ik vond/vind die moeilijk! )

Maar ik noem mezelf dan ook meer gamer die niets weggooit dan verzamelijk......en dan eentje die amper gamed :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik speel nog regelmatig Megaman X4 en 5 op de PS3. Blij dat ik die toendertijd voor een prikkie nieuw kon kopen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Exorcist schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:13:
Ik heb deze http://www.ebay.nl/itm/25..._trksid=p3984.m1497.l2649 gekocht. En nee, logisch dat de N64 niet RGB is, maar vind het wel van belang dat het ding gewoon composiet doet via diezelfde kabel, zodat ik niet steeds hoef te wisselen. De SNES en GC doen het in ieder geval, zoals ook in de advertentie staat.

Voor de PS2 en Xbox heb ik een componenkabel destijds gekocht, ook 5 Euro per stuk of iets.
hmm, ik moet eens in mijn aankoopgeschiedenis kijken maar volgens mij heb ik hem ook van daar, alleen krijg ik op de GC dus een kleurverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 16-05 12:17
Ik heb laatst een Famicom in Japan besteld. Weet iemand of ik nog een converter nodig heb om de antenne aansluiting te laten werken op een PAL televisie?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 09:36

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Vandaag twee leuke games binnengekregen en een teleurstellend pakketje...

Afbeeldingslocatie: http://www.data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/darkcloud12_small.jpg

Het pakketje zou een PS2 zijn met 32 games waarvan er 6 gekopieerd waren, had ik naar geinformeerd, vond het geen probleem aangezien de overige games goed waren om mijn verzameling uit te bereiden.

Aangekomen en opengemaakt blijken er maar 3 games origineel te zijn. Heb nu een mail gestuurd aangezien ik veel te veel betaald heb voor dit pakket. Gekopieerde games hebben 0.0 waarde.

Ben benieuwd of ze gaan meewerken, ik wil zoiezo een deel van het aankoop bedrag terug.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Wahloh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:41:

[afbeelding]

Het pakketje zou een PS2 zijn met 32 games waarvan er 6 gekopieerd waren, had ik naar geinformeerd, vond het geen probleem aangezien de overige games goed waren om mijn verzameling uit te bereiden.

Aangekomen en opgemaakt blijken er maar 3 games origineel te zijn. Heb nu een mail gestuurd aangezien ik veel te veel betaald heb voor dit pakket. Gekopieerde games hebben 0.0 waarde.

Ben benieuwd of ze gaan meewerken, ik wil zoiezo een deel van het aankoop bedrag terug.
Klote. Via Marktplaats of Ebay?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Xyphoid schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Marktplaats, ik wacht reactie af. Communicatie voor de koop ging goed dus hoop dat dat na de koop ook zo gaat.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:59
The_Bird schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:07:
[...]

Tijdje terug hadden ze in die bak ook de Capcom classics minimix voor eenzelfde bedrag. Die omvat 3 NES-ports (Mighty Final Fight, Strider, Bionic Commando) Die was het geld nog wel waard, vooral vanwege die 1e en die 3e titel.
Die heb ik laatst ook gekocht. Samen met beyond good and evil voor de PS2 (ook voor 0.98). De pc versie doet het bij mij niet meer (tages DRM wil sneaky een alternatieve dvd driver installeren oid, maar dat werkt dus niet onder 64bit dus, dus wordt de installatie halverwege weer teruggedraait).

Die capcom compilatie is overigens echt super cheap gedaan door een third party. Gewoon een kale emulator + 3 nes roms. Bovendien veel last van slowdown. De meeste chinese nes-on-a-chip handhelds doen het een stuk beter. Wel grappig dat de nes versie van strider in geen enkel opzicht op zijn grote arcade en mega drive broertje lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Als ik dit hier zo zie heb ik al zin in volgende week. Hele lading Saturn games die dan binnenkomen (via Duitsland, dus duurt helaas even). Tot nu toe moet ik Road Rash II op de Mega Drive nog uitspelen, die gaat dan maar ff voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:16
Wahloh schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:43:
Ben momenteel in gesprek met MediaShelving.com om een aantal dozen van die Universal Slim Combo Game cases naar Nederland te krijgen. Helaas verzenden ze niet internationaal tenzij je 35 dozen (1 Pallet) besteld en dan moet je zelf nog de shipping regelen.

Om dit helemaal alleen te betalen is natuurlijk een flinke som geld, nou is de vraag of hier mensen geïnteresseerd zijn in deze cases zodat ik op voorhand weet dat ik niet met een pallet blijf zitten.

Ben er nog niet helemaal uit hoeveel shipping gaat zijn, daarvoor heb ik contact opgenomen met UPS, maar ik denk de cases tussen de 0,75 - 0,90 (per stuk) te kunnen aanbieden. Ik hou de prijs minimaal aangezien ik quitte wil spelen en niet winst wil maken. Zijn er geïnteresseerde?

Heb ze gevraagd of ik een sample kan krijgen, dus zodra dat binnen is kan ik meer vertellen over de kwaliteit.

(Also, het spijt me zeer als dit niet de bedoeling hier is maar aangezien deze dingen vooral voor retro games gemaakt zijn post ik het hier.)
Ik ben voor! Heb zelf al pogingen gedaan om deze in NL te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Super Mario RPG (PAL Versie), toen ik die zag moest ik toch even denken. Het lijkt me dat het een pirate is, dat er dan toch nog zo hoog geboden wordt, hmmmm.

http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Let op: dit gaat om een reproductie kaart. Super Mario RPG is nooit officieel uitgebracht in Europa.
Staat bij zijn andere ad, hij zet het er netjes bij. Het is dus inderdaad een repro, maar daarom niet minder gewild, heb zelf ook genoeg repro's omdat het fan-vertalingen zijn of de originele cart gewoon te duur is. Of nooit uitgekomen games natuurlijk, zoals Star Fox 2 & Nightmare Busters.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik had zijn andere advertentie ook gezien, vond het alleen even raar dat het een PAL versie was, drong al snel door dat het een repro of pirate moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:34:
[...]

Staat bij zijn andere ad, hij zet het er netjes bij. Het is dus inderdaad een repro, maar daarom niet minder gewild, heb zelf ook genoeg repro's omdat het fan-vertalingen zijn of de originele cart gewoon te duur is. Of nooit uitgekomen games natuurlijk, zoals Star Fox 2 & Nightmare Busters.
Maar niet minder illegaal natuurlijk. Marktplaats is weer lekker consequent, heb namelijk al eens een melding gemaakt van iemand die tig van die advertenties had. Maar mijn orginele dreamcast waar bij stond vermeld dat ie grappig genoeg beter was in het afspelen van kopieën dan orginele games was binnen een paar minuten weg. En op een mail van hoe en waarom krijg je natuurlijk geen antwoord :r

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
gister een nieuwe N64 controller bij de kringloop gekocht voor 6 euro, een officiële van Nintendo

[ Voor 17% gewijzigd door ramoness op 05-10-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
'Super Mario RPG (PAL versie, SUPER ZELDZAAM! '

Raar dat een repro spel dat nog steeds gemaakt wordt 'super zeldzaam' kan zijn.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Xyphoid schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Heb ik ook zo vaak gehad. Bereid je maar voor op de volgende types:

1) Niet reageerder.
2) (zogenaamd onwetende) huismoeder die van mening is dat een gekopieerde game net zo veel waard is als een echte.
3) De opeens aggresieve verkoper die van mening is dat JIJ hem bedriegt.
4) De super aggresieve verkoper die super boos wordt als je vermeld dat je naar de politie/marktplaats stapt.

Take your pick, deze mensen lichten je willens en wetens op, dat geld kun je wel vergeten. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
actionInvoke schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:20:
[...]

Heb ik ook zo vaak gehad. Bereid je maar voor op de volgende types:

1) Niet reageerder.
2) (zogenaamd onwetende) huismoeder die van mening is dat een gekopieerde game net zo veel waard is als een echte.
3) De opeens aggresieve verkoper die van mening is dat JIJ hem bedriegt.
4) De super aggresieve verkoper die super boos wordt als je vermeld dat je naar de politie/marktplaats stapt.

Take your pick, deze mensen lichten je willens en wetens op, dat geld kun je wel vergeten. }:O
Kan meevallen. Ooit keer een modem van iemand gekocht, bleek een heel ander tyoe te zijn dan hij in z'n advertentie had staan. Contact opgenomen en hij heeft het geld terug overgemaakt. Modem mocht ik houden. Ze bestaan wel, de eerlijke verkopers.

Hoop het beste natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
waarom zeuren sommige hier altijd over hun vervelende ervaringen op marktplaats? Dit topic is toch geen klaagmuur ofzo voor vervelende marktplaats ervaringen?

PS je kan je ps2 altijd ombouwen LOL

Maar on topic @ kapitein: Demon's crest al uitgespeeld ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dit is het Retro Console thread, neem dus aan dat het vooral RetroGamers en RetroVerzamelaars zijn. Beide vinden natuurlijk dat gekopieerde games niet kunnen, dan is het geen verzamelen meer. Precies hetzelfde als dat we vinden dat het spelen op een emulator vloeken in de kerk is.

Verder gaat t me niet over de afhandeling op marktplaats maar gewoon om het feit dat er gekopieerde spellen worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was Dr. Retro nu vandaag op de Firstlook een verhaal aan het houden over de waarde van Suikoden II? Herkende het Brabantse accent niet :+ .

Was wel leuk om er te zijn iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
nooblowstar schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:43:
waarom zeuren sommige hier altijd over hun vervelende ervaringen op marktplaats? Dit topic is toch geen klaagmuur ofzo voor vervelende marktplaats ervaringen?

PS je kan je ps2 altijd ombouwen LOL

Maar on topic @ kapitein: Demon's crest al uitgespeeld ;)?
Nog niet mee bezig geweest, vanavond krijg ik een leuke dame op bezoek en word het lekker eten, film kijken en rode wijn drinken. Ook gezellig :)
Zondag naar familie bezoek en de week erop gameavond met een paar vrienden. waarschijnlijk batman en robin of alien wars op de snes spelen.

Ik heb een mazzeltje gehad vanmiddag en heb robotrek al besteld, ik wil batman en robin er nog bijnemen en waarschijnlijk ook nog de complete versie van chronotrigger :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-10-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:54
nooblowstar schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:43:
Ach - af en toe doe je een vervelende ervaring op, en dan wil je het ergens kwijt.

Ik heb me zelf voorgenomen niets meer via Marktplaats te kopen als ik het niet kan ophalen / de afstand te groot is. Onlangs heb ik een ervaring gedaan waarbij spellen gefrankeerd als brief niet aankwamen, en pakketjes zijn tegenwoordig niet meer standaard verzekerd. Tot mijn grote schaamte heb ik door een MP storing aangenomen dat ik was opgelicht. Een uur later was de user weer gewoon op MP te vinden. 8)7

Dat is het moment dat ik heb besloten een stapje terug te nemen. Marktplaats is een verslaving geworden, en ik heb inmiddels toch al een aardige Gameboy classic verzameling. Die breid ik vanaf nu maar wat langzamer uit via lokale aanbieders, en kleine lokale rommelmarkten. Misschien volgend jaar eens op een beurs kijken.

Pics:
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/5m2s7byg5/verzameling_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/9h669whlx/verzameling_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/jpynfq5np/verzameling_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/k7ye9bkmd/verzameling_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/7f5ovnjmt/verzameling_05.jpg

Binnenkort wel nog een dubbel setje Gameboy classic spellen, een paar color spellen die ik niet verzamel, en een GBA verkopen.

Ik heb boven op zolder nog een complete onverkleurde NES staan + een 8-tal spellen. Helaas geen doosjes meer en zelfs de NES cartsleeves zijn voor dustcovers vervangen. Wie weet doe ik die ook nog weg. De NES spellen betreffen:
- Mario Bros 2
- Mario Bros 3
- Dr. Mario
- Castlevania
- Megaman 2
- Starwars
- Snake's Revenge
- Mission Impossible

[ Voor 27% gewijzigd door Flozem op 06-10-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Vandaag weer 3 N64 games aan mijn collectie toegevoegd, wederom op een rommelmarkt. Zit nu op 155 games totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nice, N64 heb ik lang niet zoveel (denk rond de 50), heb niet zo heel veel met die console.

Wel vandaag 3 PS2 spellen gescoord op een rommelmarkt: Whiplash, The Punisher en Genji :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-05 21:18

Reintji

(2 x dad)²

Exorcist schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:17:
Was Dr. Retro nu vandaag op de Firstlook een verhaal aan het houden over de waarde van Suikoden II? Herkende het Brabantse accent niet :+ .

Heb ik inderdaad ook even bij gestaan, was wel geinig. Leuke games en consoles ook in de vitrinekasten (Gameboy Micro Mother III ed :o ). Wist niet dat je games kon meenemen voor een "kunst en kitsch" momentje. Kerel die aan de beurt was had allemaal MegaMan games mee.

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reintji schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:35:
[...]

Heb ik inderdaad ook even bij gestaan, was wel geinig. Leuke games en consoles ook in de vitrinekasten (Gameboy Micro Mother III ed :o ). Wist niet dat je games kon meenemen voor een "kunst en kitsch" momentje. Kerel die aan de beurt was had allemaal MegaMan games mee.
Leek mij opgezette boel...want wie neemt dat mee en kent de waarde überhaupt niet? Net iets te toevallig iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Exorcist schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:44:
[...]

Leek mij opgezette boel...want wie neemt dat mee en kent de waarde überhaupt niet? Net iets te toevallig iig.
Ik had zelf Megaman 5 meegenomen om hem te laten zien aan Dr. Retro. Ik wilde weten hoeveel de game nou eigenlijk waard was in deze staat. En de extra backgroundinfo was handig

[ Voor 27% gewijzigd door koelebobes op 07-10-2013 09:50 ]

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 22:15

Metro2002

Memento mori

Gisteren eens even de boel wat netter gemaakt om mijn retro pc bureau, nu een nette AV schakelaar geplaatst zodati k netjes kan switchen ipv allemaal splitters die het beeld om zeep helpen.

Ik heb een klein probleempje met mijn commodore 1802 monitor, hoop dat mensen hier weten wat er kan zijn: De aan uit schakelaar blijft niet altijd in de "aan" stand staan als je hem indurkt, soms moet je hem 3 of 4 keer indrukken voor hij 'pakt'. Iemand enig idee?

en voor de retro liefhebber heb ik nog gratis (excl evt verzendkosten) een PS1 met 5 spellen
(Tekken 2, Destruction derby, Total NBA 96, Formula 1, Pinball power) DM voor info.
Heb al genoeg consoles en de PS1 gebruik ik eigenlijk niet, het was een krijgertje maar ik heb niet zoveel met de playstation consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Exorcist heeft er nog geen, die heeft wel interesse :P

Maar cool gebaar kerel, props :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

koelebobes schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:53:
[...]

Ik had zelf Megaman 5 meegenomen om hem te laten zien aan Dr. Retro. Ik wilde weten hoeveel de game nou eigenlijk waard was in deze staat. En de extra backgroundinfo was handig
En hoeveel was die waard dan?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 22:15

Metro2002

Memento mori

PS1 is weg naar de eerste die gereageerd had! Sorry voor alle andere gegadigden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Over PS1 gesproken... ik heb niet veel met die console, toch wel wat games kunnen vinden vandaag :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w0joXn7lcZ9DZKjw5AHiUL2W/full.jpg
boekjes en cds zijn hagelnieuw.

[ Voor 8% gewijzigd door Zakkenwasser op 07-10-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Nou we toch bezig zijn met de PS1. Ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik Gran Turismo dubbel heb. CD wel wat krassen, maar hij doet het verder goed.

Gratisch af te halen nabij Enschede (of ruilen tegen een andere leuke PS1 game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Afgelopen weekend N64 bij ouders gehaald. Met Turok, Quake, OOT, Pkmn Stadium (in box met handleiding en alles), mario 64 en mario party..

Nu op zoek naar betaalbare voeding en tv kabel

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:48

ByteDelight

Retro computing is alive!

Op 26 oktober is er het eerste 'Retro Event', met alles over retro computers: consoles, home computers, homebrew en meer.

2 etages met nostalgie, voor iedereen wat! En zeker niet alleen handel, maar ook de diehard developers zijn aanwezig.

Overzichtje van de homebrew:

Nieuwe releases exclusief op Retro Event

Atari:
- Atari 2600: Simon Quernhorst zal nieuw ontwikkelde games voor de Atari 2600 demonstreren en verkopen.

Commodore Computers:
- Commodore 64: Simon Quernhorst zal nieuw ontwikkelde games voor de Commodore 64 demonstreren
- Commodore PET: Revival Studios zal het spel Boxing Champ uitbrengen op cassette tape.

Videopac / Odyssey2:
- Dieter Konig / CCC zal Videopac #70 (Terrahawks - Second Assault) te koop hebben
- VPBelgium zal het spel "High Water Patrol !" van Rafael Cardoso releasen op de beurs.
- Revival Studios zal het spel Down! voor de Videopac / Odyssey2 onthullen
- De Gehele trilogie van Mage spellen, inclusief Mage 3 dat pas in 2014 zal verschijnen zal voor het eerst speelbaar zijn voor publiek.

Sinclair ZX-81:
- Dr.Beep zal een verzamel cassette releasen met daarop 20 verschillende 1kb spellen voor de unexpanded ZX-81
- Revival Studios zal het spel Boxing Champ uitbrengen op cassette tape.

Overige homebrew

Atari 2600:
Encaved (2007), Raster Fahndung (2006)

Colecovision:
Astrododge (2012), Shifted (2013)

Commodore Computers:
Commodore VIC-20: Avalanche (2012), Mayhem (2012)
Commodore PET: Avalanche (2012), Mayhem (2012), Down! (2012), Stairrunner (2012)
Shifted (2013), Rush (2013), Boxing Champ (2013)
Commodore 16: Avalanche Deluxe (2013)
Commodore 64: Avalanche Deluxe (2013)

Sinclair ( ZX81 / ZX Spectrum ):
ZX-81: Avalanche (2011), Mayhem (2011), Down! (2012), Stairrunner (2012)
Shifted (2013), Rush (2013), Boxing Champ (2013)
Dr. Beep's 20 Unexpanded 1K games Compilation (2013)
Spectrum: DivIDE interface (hardware), Laserharp (hardware) (Dat is van mij!)

MSX / MSX2 Computers:
Astrododge (2012), Shifted (2013)

Sega:
SG-1000/SC-3000: Astrododge (2012), Shifted (2013)
Dreamcast: Diverse games

Vectrex:
Performance VX (2003), Debris/Debris Revisited (2005), V-Hockey (2006), Colorclash (2006)
3D Scape cart (2006), Vectoblox (2007), Shifted (2008)

Videopac / Odyssey2:
Astrododge (2011), Mayhem (2011)
Colorclash (2012), Mage: The Enchanted Crystals (2012), Cavity (2012), Stairrunner (2012)
Air assault (2013), Mage 2: The Dark Mirror (2013), Down! (2013)
Sea Rescue!, Fatso!, Jungle Girl, Hot Love, Piggyback Planet (2013),High Water Patrol (2013)
Videopac 70: Terrahawks second assault (2013)

SHARE THE EVENT:

Over Retroevent:
Retroevent is een nederlandse spelcomputer / game beurs en evenement voor 8-bit en 16-bit computers zoals de atari 2600 , colecovision , sega megadrive , playstation en de Nintendo NES. Inclusief museum met o.a. Commodore , MSX , Sinclair ZX Spectrum en ZX81 home computers, de videopac spelcomputers , handhelds en meer.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Wahloh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:41:

[afbeelding]

Aangekomen en opengemaakt blijken er maar 3 games origineel te zijn. Heb nu een mail gestuurd aangezien ik veel te veel betaald heb voor dit pakket. Gekopieerde games hebben 0.0 waarde.

Mijn 2 favoriete PS2 games.. echt geweldig hoe je de stad/dorpen moest opbouwen, rekening moest houden met thirst etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

lanerios schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Mijn 2 favoriete PS2 games.. echt geweldig hoe je de stad/dorpen moest opbouwen, rekening moest houden met thirst etc.
Vind ik ook, heb die twee weer van mijn Must-Have list af kunnen vinken, nu ICO en Shadow of the Colossus nog.

Ik had vroeger een demo van Dark Cloud, weet niet meer of die bij de PS2 was geleverd of uit een Power Unlimited kwam, maar dan wordt je na zn 10 minuten spelen afgekapt. Toen der tijd het spel niet meer gekocht of aan gedacht, playstation 2 verkocht om een wii te kopen en uiteindelijk weer een ps2 gekocht om te verzamelen. Dan moest ik dit spel wel hebben, wist niet eens dat er een tweede deel van was dus dat ook meteen maar gekocht, nu nog het uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

The_Bird schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

En hoeveel was die waard dan?
Tussen de 250,- en 300,-

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:13:
Over PS1 gesproken... ik heb niet veel met die console, toch wel wat games kunnen vinden vandaag :)

Silent Hill!!! die zoek al een tijdje! lucky soab:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
ramoness schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:17:
[...]

Silent Hill!!! die zoek al een tijdje! lucky soab:)
Binnenkort een beetje mijn PS1 verzameling uitkammen en de flut titels er tussen uit vissen. Het is ook niet dat ik alles ooit nog heb gespeeld. Tot nu toe alleen bezig geweest met SNES en heel toevallig gisteren begonnen met Demons Crest, wat een atmosfeer zit er in die game. VET :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Volgens mij is die Clock Tower nog het meeste waard van dat setje.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

AyeAyeCaptain! schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:13:

[afbeelding]
Clock Tower takes the cake there! Die game blijkt toch wel akelig zeldzaam te zijn en begint steeds meer op te leveren. Heb er in mijn beginjaren als verzamelaar een aantal gehad (nu nog 1 in de collectie offc), maar ik zie ze bijna nooit meer!
Exorcist schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:17:

haha ja normaal hoor je me in het engels en niet in het Nederlands. Mijn brabantse accent kan ik dan nog wel verbergen, maar als ik in het Nederlands praat moet ik te goed mijn best doen :p
Exorcist schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:44:
[...]

het was niet opgezet, wij waren ook verbaasd over wat voor games mensen bij hadden. Er was een jongen die een sporttas vol zeldzame PS1 / PS2 / Gameboy rpg's bij had, was makkelijk 3000 euro aan waarde!
koelebobes schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:53:
[...]

Erg gaaf dat je die Mega Man bij had! Ook de verpakking was erg creatief en zette mij en Steven op een totaal verkeerd spor :D

Trouwens een tijdje geleden dat ik hier een video heb gelinked, mijn finds van vorige week (2 beurzen):
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 99

[ Voor 45% gewijzigd door Dr. Retro op 07-10-2013 17:49 ]

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
als alles goed gaat heb ik binnen kort Mega man: the wily wars voor de sega mega drive!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Net voor het eerst op eBay Nederland gekeken. Ik lach de ballen uit m'n broek met die prijzen en die beschrijvingen RARE RARE RARE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
BFmango schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:59:
Net voor het eerst op eBay Nederland gekeken. Ik lach de ballen uit m'n broek met die prijzen en die beschrijvingen RARE RARE RARE
Sja dat is net als een gelimiteerde oplage met 1 miljoen exemplaren. Het is zo "zeldzaam" als je het zelf maakt in dat soort gevallen.

Kom ze voor de Saturn veel tegen op Ebay. Ben nog op zoek naar Wangan Midnight Dead Heat en Highway 2000. Vervelend alleen dat vooral die eerste in Europa inderdaad "rare" is, want het is een Japanse game. Ebay.com wel wat te vinden, maar heb er nog geen haast mee gelukkig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
BFmango schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:59:
Waarschijnlijk werkt het ook nog, als dit averechts zou werken zou je het niet zoveel op Ebay tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clock Tower voor de PS1 zoek ik ook nog, maar de bedragen die ze vragen..nee. Dan maar hopen op een goede deal. Heb deel 3 voor de PS2 maar die is niet zeldzaam. Clock Tower op de SNES is toch ook uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XtinctHeD schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:45:
[...]

[...]

het was niet opgezet, wij waren ook verbaasd over wat voor games mensen bij hadden. Er was een jongen die een sporttas vol zeldzame PS1 / PS2 / Gameboy rpg's bij had, was makkelijk 3000 euro aan waarde!
Ah, het leek me zo toevallig :+. Je was op dreef iig 8)

/had een edit moeten zijn..

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 07-10-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Exorcist schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:53:
[...]

Ah, het leek me zo toevallig :+. Je was op dreef iig 8)

/had een edit moeten zijn..
aan het eind van dag 1 was er geen aanbod meer en hebben we 1 item gepakt uit de voorraad (R.O.B.) omdat daar mooie verhalen over te vertellen zijn.
Dag 2 was echt alles van bezoekers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was er op dag 1, daar kwam Suikoden II iig aan bod.

/ik pakte overigens van het weekend mijn Psychic Detective (PS1) 's uit de kast, ooit gekocht maar nooit gespeeld..en op disc 1 zit een gemene beschadiging. Een deukje aan 1 kant waardoor er net een klein stukje disc omhoog komt. De PS1 komt tot het SCEE gebeuren waarna ik (vanuit het spel) een disc unreadable krijg. Dan maar disc 1 ergens van Internet vandaan halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
XtinctHeD schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:14:
[...]

aan het eind van dag 1 was er geen aanbod meer en hebben we 1 item gepakt uit de voorraad (R.O.B.) omdat daar mooie verhalen over te vertellen zijn.
Dag 2 was echt alles van bezoekers :)
Zijn hier geen filmpjes van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:42:
Ik was er op dag 1, daar kwam Suikoden II iig aan bod.

/ik pakte overigens van het weekend mijn Psychic Detective (PS1) 's uit de kast, ooit gekocht maar nooit gespeeld..en op disc 1 zit een gemene beschadiging. Een deukje aan 1 kant waardoor er net een klein stukje disc omhoog komt. De PS1 komt tot het SCEE gebeuren waarna ik (vanuit het spel) een disc unreadable krijg. Dan maar disc 1 ergens van Internet vandaan halen :(
gelukkig is het spel niet zo zeldzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Xyphoid schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:52:
[...]

Zijn hier geen filmpjes van?
die komen als het goed is eind deze week online.

Psychic Detective is niet super zeldzaam maar toch zeker ook niet eenvoudig te vinden. Ik heb hem volgens mij niet compleet (mis handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Deze avond weer eens wat NES games opgehaald, lange tijd dat ik weer NES spullen heb gekocht. Focus me vooral op N64 en Gamecube op het moment.

Afbeeldingslocatie: http://www.data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/IMAG1608.jpg

Games / Spullen die ik nog niet had:
- Swords and Serpents
- Star Wars
- Batman
- Gumshoe
- TMNT II : The Arcade Game (Niet zichtbaar)
- GameGenie (Niet zichtbaar)

Rest is om weer te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
XtinctHeD schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:55:
[...]

die komen als het goed is eind deze week online.

Psychic Detective is niet super zeldzaam maar toch zeker ook niet eenvoudig te vinden. Ik heb hem volgens mij niet compleet (mis handleiding)
Kijk al uit naar die filmpjes, wou het ook al vragen! (Mijn vrouw ergert zich wel dood aan jouw Engels, maar dit geheel ter zijde :) )

Wat jouw 100ste finds betreft volg ik ook wel één van de 1ste suggesties, een top 10 van zowat alles zou wel fijn zijn.

Wat mijzelf betreft liggen de aankopen momenteel wat stil, ben nog steeds op zoek naar een mooi exemplaar van Link op Nes om zo mijn collectie te vervolledigen en als het kan aan het uitkijken naar een krasvrije suikoden 2 disc om mijn huidige te wisselen (had er één maar had toen mijn huidige exemplaar nog niet op de kop getikt).

Heb hier wel nog een doos vol floppy's staan (toch een 70-tal) die gemaakt zijn met een SNES kopiebox.
Aangezien in het lot de kopiebox niet meer aanwezig was (jongeman had hem in de vuilbak gegooid omdat de voeding kapot was 8)7 ). Mocht er iemand interesse hebben laat je het maar even horen, buiten de eventuele postkosten, moet ik er niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
XtinctHeD schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:55:

Good to know, toch maar even terug gegaan om em op te halen :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GxyoDq48ElOqPsytl931R1Ac/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:25:
[...]

Good to know, toch maar even terug gegaan om em op te halen :P
[afbeelding]
Zo, was Tomb Raider destijds 129 gulden? Wist niet dat games toen ook al zo duur waren.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 19:30

Blaasvis

Cidora \o/

129 gulden is nog vrij goedkoop, ik herrinder me dat lufia voor Super nes 180 gulden was.
Dus het is eerder dat de prijzen van games flink gedaalt zijn ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Blaasvis op 08-10-2013 10:05 ]

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SNES spellen waren ook snel al 229 Gulden of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb ooit donkey kong classic gekocht bij de bartsmit voor 160 gulden dat weet ik nog omdat ik een game uit mocht zoeken en wat doe ik kies ik die game :) zal het nooit vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Ekfad schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:17:
[...]

Kijk al uit naar die filmpjes, wou het ook al vragen! (Mijn vrouw ergert zich wel dood aan jouw Engels, maar dit geheel ter zijde :) )

Wat jouw 100ste finds betreft volg ik ook wel één van de 1ste suggesties, een top 10 van zowat alles zou wel fijn zijn.
haha dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand zich ergert aan mijn engels, waarom is dat precies? :p

Ja die top 10 finds gaat er komen, daar is nagenoeg iedereen het over een dat dat de leukste optie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
[quote]XtinctHeD schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

haha dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand zich ergert aan mijn engels, waarom is dat precies? :p

waarschijnlijk omdat ze het zelf niet zo goed spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

nooblowstar schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:23:

waarschijnlijk omdat ze het zelf niet zo goed spreken ;)
dat kan je op twee manieren interpreteren :p
Of ze vinden mijn engels vaak prima omdat ze zelf slechter zijn, of ze vinden het vervelend omdat ze het niet zo goed spreken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Exorcist schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:30:
SNES spellen waren ook snel al 229 Gulden of meer.
Dat klopt niet... alleen Street Fighter 2 was zo duur.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Conker voor n64 was 250 gulden bij de Intertoys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:22:
Dat was volgens mij ook omdat er zo'n gedoe om die titel was. Nintendo was te schijterig om het hier uit te brengen en daarom deed THQ het ofzo.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Laatst online: 06-05 12:13
Dat klopt. Heb hem hier nog compleet liggen. Was denk ik de laatste game die ik nieuw had aangeschaft voor de N64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Jaja dat zeg ik ook niet, maar hij zegt; SNES spellen :) Ik had het niet over Nintendo 64 spellen enzo :)

Nou goed, ben wel benieuwd of er nog meer mooie 200+ Gulden games waren (niet Neo Geo of Arcade ofzo).

Wie weet er meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Was ook niet als reactie op jou, meer in het algemeen dure spellen van vroeger. Weet nog dat ik een discussie had met die kerel van de Intertoys daarover, en het had te maken met de voice-overs van de game, dat ie daarom zo duur was. Het is een erg leuke game, maar voor dat geld heb ik hem vroeger toch laten liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Oke Sp33dFr34k, moet niet gelijk happen :0 haha

Nu is ie nog steeds duur volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

GOUDSBS schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:48:
[...]

Jaja dat zeg ik ook niet, maar hij zegt; SNES spellen :) Ik had het niet over Nintendo 64 spellen enzo :)

Nou goed, ben wel benieuwd of er nog meer mooie 200+ Gulden games waren (niet Neo Geo of Arcade ofzo).

Wie weet er meer!
SSF2 voor de Snes was ook 250

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

GOUDSBS schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:58:
Oke Sp33dFr34k, moet niet gelijk happen :0 haha

Nu is ie nog steeds duur volgens mij....
O+

En ja klopt inderdaad, compleet is ie niet veel gedaald t.o.v. van vroeger :) Heb de cart wel een keer of 2/3 geloof ik, briljante game is het hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

En Turbo dan voor de SNES, of Street Fighter 2 voor de Mega Drive?

Ik had Super Street Fighter 2 ook voor de SNES, maar kan me niet herinneren dat ik er 200+ guldens voor heb uitgegeven. Wel rond de 170... maar dat is lang geleden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
XtinctHeD schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:21:
[...]
Zelf is haar Engels zeer goed, maar ik denk dat ze zich ergert omdat het jouwe nogal amerikaans getint is. :)
Nintendo weigerde idd om Conker hier uit te brengen. Nu ik weet nog dat ik die titels als laatste titel voor mijn N64 heb aangeschaft voor omgerekend zo'n 10€ (sealed in verpakking toen). Heb hem jammer genoeg later ook verkocht. Had ik toen geweten dat hij zo veel waard zou zijn had ik er toen meer gekocht. Was een uitverkoop en men had er toen nog 4 sealed in verpakking en 1 geopend maar nieuw.
Die game verkocht ook allesbehalve goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Ekfad schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:05:
[...]

Zelf is haar Engels zeer goed, maar ik denk dat ze zich ergert omdat het jouwe nogal amerikaans getint is. :)
dat is zeker waar.. dat krijg je als je opgegroeid bent met games, films en cartoons :p
daarna jarenlang online gamen duwt je woordkeuze ook snel richting de US of A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
U.S.A.!! U.S.A.!!! :P
Ik heb zelfs een aantal NTSC spellen aangeschaft...Terwijl ik vroeger alleen maar PAL spellen had.
Maar dat kan ook komen, omdat ik al twee keer genept ben met Spaanse en Duitse boekjes/doosjes. Met NTSC weet je zeker dat het Engels is.

[ Voor 36% gewijzigd door Xyphoid op 08-10-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Hier gewoon alleen maar PAL, met uitzondering op een aantal exclusieve NTSC titels :)

Pagina: 1 ... 90 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod