Pong de spelcomputer was 299 gulden volgens mij.. die met de draaiknoppen dus.
Kan mij iemand uitleggen waarom op japanse snes games geen nintendo seal of quality zit?
Onderstaande linkje komt via reddit, waarop te zien is dat iemand een game bar heeft bezocht. Op de spellen zie ik nergens dat quality logo staan, hoe zit dit?
Of is alles gewoon uit voorzorg fake vanwege mogelijke diefstal?
linkje via reddit
Onderstaande linkje komt via reddit, waarop te zien is dat iemand een game bar heeft bezocht. Op de spellen zie ik nergens dat quality logo staan, hoe zit dit?
linkje via reddit
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik vraag me af wat Mega Man Legends 2 voor de Playstation waard is. Op Marktplaats staan er geen vraagprijzen vermeld maar op Ebay staan er een aantal Disc-Only voor 60 USD (45 EUR) op en compleet vanaf 90 USD (66 EUR) en RetroGameFreak verkoopt hem voor 70 EUR.
Wat is nou een mooie (eerlijke) prijs om deze voor te verkopen?
Ga mijn Playstation verzameling verkleinen of geheel verkopen omdat die console me echt gewoon niet trek.
Ik weet dat ik er nooit op ga spelen en zou van het geld liever mijn Nintendo collectie uitbereiden, hebben jullie ook van die games/consoles staan dat je denkt "Ik heb ze omdat het mooi staat maar eigenlijk geef ik er niks om"?
Ga mijn Playstation verzameling verkleinen of geheel verkopen omdat die console me echt gewoon niet trek.
Ik weet dat ik er nooit op ga spelen en zou van het geld liever mijn Nintendo collectie uitbereiden, hebben jullie ook van die games/consoles staan dat je denkt "Ik heb ze omdat het mooi staat maar eigenlijk geef ik er niks om"?
[ Voor 21% gewijzigd door Wahloh op 08-10-2013 23:09 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
RGF -25% ofzo?
Ik heb ook wel zo'n consoles, maar er zijn altijd wat games de moeite waard, waardoor ik ze niet weg wil doen
Ik heb ook wel zo'n consoles, maar er zijn altijd wat games de moeite waard, waardoor ik ze niet weg wil doen
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Elke console heeft wel charme toch? Haha, maar bij mij zou ik dan zeggen de oudjes, de atari 2600 en Philips Videopac. Maar juist omdat ze zo oud zijn mag ik ze niet wegdoen van mezelf.
Atari Jaguar boeit me ook zeer weinig, maar dat is weer zo'n apart ding met die gare controllers dat ik em daarom wil houden.
Atari Jaguar boeit me ook zeer weinig, maar dat is weer zo'n apart ding met die gare controllers dat ik em daarom wil houden.
Jawel, hierom: The seal was originated by Nintendo of America - and was not used in Japan, only in USA and Europe.Descriptor schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:51:
Kan mij iemand uitleggen waarom op japanse snes games geen nintendo seal of quality zit?
linkje via reddit
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb wel wat dingen staan waarvan ik soms ook echt afvraag of ik het ooit ga aanzetten... ben alleen maar met snes bezig en als er een deal op mijn pad komt wat anders is neem ik het mee om uiteindelijk te laten verstoffen.Wahloh schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:07:
Ik vraag me af wat Mega Man Legends 2 voor de Playstation waard is. Op Marktplaats staan er geen vraagprijzen vermeld maar op Ebay staan er een aantal Disc-Only voor 60 USD (45 EUR) op en compleet vanaf 90 USD (66 EUR) en RetroGameFreak verkoopt hem voor 70 EUR.
Die C64 en CDi speler bijvoorbeeld. Ik heb zelfs niet eens een PS1 aangesloten staan naast mijn TV.
Zelfs mijn Atari 2600 en megadrive zitten nog in de doos. Terwijl ik best wel een stapel games ervoor heb.
Toch blijf ik maar games toevoegen aan mijn verzameling, terwijl ik nog niet eens 8% ervan heb uitgespeeld.
Ik vraag mezelf soms af, is dit niet een uit de hand gelopen liefhebberij geworden?
[ Voor 7% gewijzigd door Zakkenwasser op 09-10-2013 00:20 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Dat soort dingen (CDI, C64, Jaguar, MSX, Atari 2600, e.d.) heb ik geeneens, precies om die redenen 
Ik heb alles aangesloten of recentelijk aangesloten, vooral PS1/DC/SNES, blijven toch mijn favorieten. Gevolgd door Saturn, NES en Xbox (ja die oude)
Ik heb alles aangesloten of recentelijk aangesloten, vooral PS1/DC/SNES, blijven toch mijn favorieten. Gevolgd door Saturn, NES en Xbox (ja die oude)
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Het is grappig dat we allemaal retrogames verzamelen en dat daar dan toch zoveel diversiteit in zit. We zijn allemaal een iets ander soort hoarder.
Waarom een gameconsole of spel bezitten waar je toch niet mee speelt?
De meeste ongebruikte dingen staan al in dozen op andere locaties, mijn game huiskamer was daarvoor nogal iets chaotischer met al die kartonnen dozen naast mijn expedit kasten.
Sinds dat ik net een vriendin heb ben ik toch eens gaan nadenken om wat selectiever te zijn met de manier waarop ik mijn games presenteer.
Er moet structuur inzitten. Met chaos schiet je niets op. Little is more zullen we maar zeggen
Waarom een gameconsole of spel bezitten waar je toch niet mee speelt?
De meeste ongebruikte dingen staan al in dozen op andere locaties, mijn game huiskamer was daarvoor nogal iets chaotischer met al die kartonnen dozen naast mijn expedit kasten.
Sinds dat ik net een vriendin heb ben ik toch eens gaan nadenken om wat selectiever te zijn met de manier waarop ik mijn games presenteer.
Er moet structuur inzitten. Met chaos schiet je niets op. Little is more zullen we maar zeggen
[ Voor 64% gewijzigd door Zakkenwasser op 09-10-2013 00:12 ]
Anoniem: 244101
Het is een verslaving
Voor zowel een extreme verzamelaar als Dr Retro als voor ons, niks meer niks minder. Ook ik herken het. Verzamel Playstation 2, maar heb van de 500-600 er denk ik 10 gespeeld in de afgelopen tijd
True, true.
Van de 155 N64 spellen speel ik altijd dezelfde, de rest heb ik nog niet aangekeken. (Eigenlijk best wel slecht want er zullen zoveel mooie spellen bij zitten.)
- Pokemon Stadium 1 & 2
- Super Smash Bros
- Zelda: OoT & MM
- Mario Party 1, 2 & 3
- Super Mario 64
- Banjo Kazooie & Banjo Tooie
- Conker's Bad Fur Day
- Diddy Kong Racing
Van de 155 N64 spellen speel ik altijd dezelfde, de rest heb ik nog niet aangekeken. (Eigenlijk best wel slecht want er zullen zoveel mooie spellen bij zitten.)
- Pokemon Stadium 1 & 2
- Super Smash Bros
- Zelda: OoT & MM
- Mario Party 1, 2 & 3
- Super Mario 64
- Banjo Kazooie & Banjo Tooie
- Conker's Bad Fur Day
- Diddy Kong Racing
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
ik denk dat ik ongeveer 1% van mijn verzameling gespeeld heb
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Wereldnieuws als jij de 100% op een dag zal behalen
Die is dan ook wel weer erg goed. Jammer dat het concept met de drie voertuigen niet later meer gebruikt is. Oh en de DS-remake was ook behoorlijk belabberd.Wahloh schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:17:
True, true.
....
- Diddy Kong Racing
"21 jaar DSL!"
of je tv een multisystem scart aansluiting.Xyphoid schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:02:
Ik heb laatst een Famicom in Japan besteld. Weet iemand of ik nog een converter nodig heb om de antenne aansluiting te laten werken op een PAL televisie?
anders heb je een rgb<>Pal kabel nodig of een rgb convertor
Ik verzamel alleen wat ik speel. 99% van mijn collectie speel ik en die 1% die kreeg ik toevallig in een lot erbij.
Het neemt sowieso veel ruimte in, en ruimte is schaars bij mij thuis. Tevens vind ik het onnodig om alle euro knallers op martkplaats of ebay op te kopen, puur voor de heb. Ik geef liever 1 x 10 euro uit aan een goed spel, dan 10 x 1 euro aan bagger spellen.
Maar goed ieder zen ding.
Het neemt sowieso veel ruimte in, en ruimte is schaars bij mij thuis. Tevens vind ik het onnodig om alle euro knallers op martkplaats of ebay op te kopen, puur voor de heb. Ik geef liever 1 x 10 euro uit aan een goed spel, dan 10 x 1 euro aan bagger spellen.
Maar goed ieder zen ding.
The Legend Will Never Die
Thnx. Ik ga eens kijken.tang14 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 07:12:
[...]
of je tv een multisystem scart aansluiting.
anders heb je een rgb<>Pal kabel nodig of een rgb convertor
Heb hem pas over twee maanden binnen denk ik
Ik koop alleen spellen die ik vroeger vaak gespeeld heb of die ik vroeger nooit heb kunnen spelen, maar wel wilde spelen. En dan koop ik ze alleen als ze helemaal compleet in doos zijn en in goede conditie.
Als ik ze allemaal heb, zal ik daarna af en toe misschien iets kopen, als ik het toevallig tegenkom. Maar op dit moment ben ik echt aan het zoeken. En heb ook paar keer de volle mep betaald, omdat ik gewoon niet zeker weet of ik het spel later nog in die conditie zal vinden.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Gefeliciteerd tang14, goeie dag vandaag! 
@GOUDSBS: Ik weet wat je bedoelt, ik ben in het begin ook van dat principe uitgegaan, echter werd het steeds meer voor de "heb" en dan loopt het de spuigaten uit. Heb daarom ook weer veel verkocht een hele tijd terug en grotendeels (zit nog steeds spul bij wat ik niet speel, maar is lastiger kwijt te worden) ben ik weer terug naar mijn initiële principe.
@GOUDSBS: Ik weet wat je bedoelt, ik ben in het begin ook van dat principe uitgegaan, echter werd het steeds meer voor de "heb" en dan loopt het de spuigaten uit. Heb daarom ook weer veel verkocht een hele tijd terug en grotendeels (zit nog steeds spul bij wat ik niet speel, maar is lastiger kwijt te worden) ben ik weer terug naar mijn initiële principe.
SF2 voor de snes was de eerste 16mbit cartridge (uit mijn hoofd) dat was destijds nogal duur en dat zou de hoge prijs moeten verklaren. Toen de opvolgers uitkwamen waren de prijzen volgens mij 'gewoon' 180 gulden omdat geheugen toen goedkoper werd. Ik had turbo overgeslagen en mk2 gekocht, en super pas later toen hij gezakt was naar 80 guldenGOUDSBS schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:48:
[...]
En Turbo dan voor de SNES, of Street Fighter 2 voor de Mega Drive?
Ik had Super Street Fighter 2 ook voor de SNES, maar kan me niet herinneren dat ik er 200+ guldens voor heb uitgegeven. Wel rond de 170... maar dat is lang geleden.....
Nooit een md gehad (err tot zeer recentelijk
10 second ninja DONE
Ik wil eigenlijk ook alleen maar games die ik wil spelen, maar.......ik moet toegeven dat ik vaak op kracht van review een spel koop. Ook zaken zoals de humble bundels kan ik niet weerstaan, daardoor is mijn steam lijst ook hard aan het groeien.
Ik ben geen verzamelaar, want het boeit mij an sich niet hoe ik het speel als het maar kan spelen (wel wil ik waar ik kan de makers steunen, maar dan voornamlijk via current gen). Maar ben ook geen echte gamer, want heb amper tijd om te spelen........dus euh........hoarder blijft over dan (maar groot voordeel van steam natuurlijk.......
)
Ik ben geen verzamelaar, want het boeit mij an sich niet hoe ik het speel als het maar kan spelen (wel wil ik waar ik kan de makers steunen, maar dan voornamlijk via current gen). Maar ben ook geen echte gamer, want heb amper tijd om te spelen........dus euh........hoarder blijft over dan (maar groot voordeel van steam natuurlijk.......

10 second ninja DONE
Ik heb trouwens nog een sega megadrive 2 thuis liggen zonder adapter. Probeer hem te slijten op marktplaats voor 17,50 maar ik heb een hekel aan die standaard marktplaats lui, die bieden en dan niet meer reageren. Dus als mensen hem hier willen hebben voor 10 euro (ex verzend) vind ik het prima. Hij werkt wel maar ik had de adapter nodig voor mijn sega cd, dus vandaar dat die er niet meer bij zit. (ophalen kan in zuidlimburg)
De WAF begint langzaam af te nemen van mijn verzamel woede dus ik moet al mijn 3 dubbele dingen verkopen. Vandaar dat ik ook de hoofdprijs niet hoef te hebben
De WAF begint langzaam af te nemen van mijn verzamel woede dus ik moet al mijn 3 dubbele dingen verkopen. Vandaar dat ik ook de hoofdprijs niet hoef te hebben
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Lol ik kreeg men Mega Drive 2 moeilijk weg voor 15 euro met controller, adapter, en RGB kabel 
Succes!
@Sp33dFr34k; Tja heb heb heb.... dat ken ik
Maar goed, wat ik nu heb wil ik gewoon hebben en is geen "zooi". Omdat ik ook niet alles zo maar koop, heb ik een redelijk nette collectie, met mooie toptitels en leuke spellen.
Ook is men collectie redelijk divers van Famicom tot GameCube en PC Engine. Ik heb niks van Sega, want daar heb ik niet zo veel mee, heb ook niet echt wat met de Playstation en Saturn ofzo.
Enige Sega waar ik wat mee had en heb is de Naomi, maar dat is weer meer Arcade gerelateerd!
Succes!
@Sp33dFr34k; Tja heb heb heb.... dat ken ik
Ook is men collectie redelijk divers van Famicom tot GameCube en PC Engine. Ik heb niks van Sega, want daar heb ik niet zo veel mee, heb ook niet echt wat met de Playstation en Saturn ofzo.
Enige Sega waar ik wat mee had en heb is de Naomi, maar dat is weer meer Arcade gerelateerd!
Naomi is inderdaad leuk ja, maar niets anders dan een arcade variant van de Dreamcast, vind je die dan niet tof? 
Heb zelf een Naomi 1, de 2 zijn niet genoeg interessante spellen voor naar mijn mening. Carts zijn wel ontiegelijk duur though hehe.
Heb zelf een Naomi 1, de 2 zijn niet genoeg interessante spellen voor naar mijn mening. Carts zijn wel ontiegelijk duur though hehe.
Was altijd nintendo fan (had dus ook weinig keus
) maar zag in de bladen altijd genoeg games die ik leuk vond. bij de saturn ingestapt en zeer veel lol van gehad, dc vond ik ook goed, en zelfs op de md is genoeg leuks te vinden imho.
@goud
Welke type games houd je dan van? iig fighters, maar what else?
@goud
10 second ninja DONE
Vond de Sega consoles altijd al interessant, maar eigenlijk nooit gehad tot voor kort. Nu even wat inhalenSagat schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:42:
Was altijd nintendo fan (had dus ook weinig keus) maar zag in de bladen altijd genoeg games die ik leuk vond. bij de saturn ingestapt en zeer veel lol van gehad, dc vond ik ook goed, en zelfs op de md is genoeg leuks te vinden imho.
@goud
@Sp33dFr34k; het is meer de feeling bij arcade hardware... ook al zijn ze inderdaad 1 op 1 kopieen, met uitzondering van het geheugen. Wellicht dat ik nog een keer een Dreamcast ga halen voor o.a. Soul Calibur, Zombie Revenge, Power Smash 2, Zero Gunner etc. gewoon de lekkere arcade games.
Ik had speciaal een Naomi 2 gehaald voor Beach Spikers.. wel een toffe game... maar ja prijzig allemaal. Kuttige is dat mijn Zero Gunner 2 cart verrot is gegaan.... en weg is 150-200 eurotjes... ach ja...
@Sagat; Zelda, Castlevania, Mega Man, Mario, Donkey Kongs, F-Zero, Final Fantasy, Kirby, Mario Kart/Tennis, Metroid, Ninja Gaiden, Parodius, R-Type, Neutopia, Smash Bros, Turtles, Turok, Contra, Bomberman.
Dit zijn zeg maar de retro games ongeveer, current gen is wat anders...
Ik had speciaal een Naomi 2 gehaald voor Beach Spikers.. wel een toffe game... maar ja prijzig allemaal. Kuttige is dat mijn Zero Gunner 2 cart verrot is gegaan.... en weg is 150-200 eurotjes... ach ja...
@Sagat; Zelda, Castlevania, Mega Man, Mario, Donkey Kongs, F-Zero, Final Fantasy, Kirby, Mario Kart/Tennis, Metroid, Ninja Gaiden, Parodius, R-Type, Neutopia, Smash Bros, Turtles, Turok, Contra, Bomberman.
Dit zijn zeg maar de retro games ongeveer, current gen is wat anders...
Ik ben orgineel ook begonnen met het verzamelen van games die ik vroeger gespeeld heb en graag wilde spelen. Als je een beetje gevoelig bent voor verzamelen (heb mijn hele leven vanalles verzameld, alleen nooit echt lang) dan gaat dat snel over van "must-haves" naar "must-have-it-all"
Heb nu overigens wel strikte grenzen wat betreft mijn collectie (alhoewel ik daar soms nog wel overheen ga). De games moeten goed, obscuur of zeldzaam zijn. Toch moet ik regelmatig mijn collectie opschonen, dan heb ik weer teveel games die ik eigenlijk niet wil houden in mijn collectie (laatst nog 20 pc big boxen eruit gedaan, is toch een hele plank vol
)
Nadeel is dat ik nu een propvolle collectiekamer heb en dat ik echt niks meer kwijt kan. Nieuwe items gaan nu dus in dozen de zolder op, totdat ik in mijn nieuwe huis weer plek heb (+-5-7 jaar verder). Dan zorg ik overigens wel voor een kamer die zo achterlijk groot is dat mijn collectie alle ruimte heeft
Heb nu overigens wel strikte grenzen wat betreft mijn collectie (alhoewel ik daar soms nog wel overheen ga). De games moeten goed, obscuur of zeldzaam zijn. Toch moet ik regelmatig mijn collectie opschonen, dan heb ik weer teveel games die ik eigenlijk niet wil houden in mijn collectie (laatst nog 20 pc big boxen eruit gedaan, is toch een hele plank vol
Nadeel is dat ik nu een propvolle collectiekamer heb en dat ik echt niks meer kwijt kan. Nieuwe items gaan nu dus in dozen de zolder op, totdat ik in mijn nieuwe huis weer plek heb (+-5-7 jaar verder). Dan zorg ik overigens wel voor een kamer die zo achterlijk groot is dat mijn collectie alle ruimte heeft
Nou dan gooi ik de mega drive 2 wel bij het grofvuil weg, dat is ook geen probleem natuurlijk. (tja vloeken in de kerk maar zoals er gereageerd wordt terwijl ik *dacht* dat ik voor die prijs er iemand wel een plezier mee kon doen).
Maar goed gisteren nog wel wat uitbreidingen gehaald. 1x megaman 2 voor de nes (12,50) cart only en 1x zo'n 260 in een pirate cartridge (12,50) pal.
Een berg aan gamecube spellen, een gamecube pearl white + controller + bongo's voor 30 euro. Weet alleen niet of dat hier gewenst is om die gamecube spellen te delen.
Edit: wat ik me net af aan het vragen ben wat zouden jullie voor een mega drive 32x boxed in goede staat en compleet betalen? want op ebay zie ik weer allemaal hele freaky prijzen langs komen.
Maar goed gisteren nog wel wat uitbreidingen gehaald. 1x megaman 2 voor de nes (12,50) cart only en 1x zo'n 260 in een pirate cartridge (12,50) pal.
Een berg aan gamecube spellen, een gamecube pearl white + controller + bongo's voor 30 euro. Weet alleen niet of dat hier gewenst is om die gamecube spellen te delen.
Edit: wat ik me net af aan het vragen ben wat zouden jullie voor een mega drive 32x boxed in goede staat en compleet betalen? want op ebay zie ik weer allemaal hele freaky prijzen langs komen.
[ Voor 15% gewijzigd door boombes op 09-10-2013 12:27 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Zolang het niet als doeleinde verkoop heeft mag je hier alles delen
ik heb er pas een geruild voor omgerekend 200 euro aan waardeboombes schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:22:
Best veel ja. Laatst een boxed op Marktplaats gezien, daar werd al direct 100 Euro voor geboden en die steeg snel.XtinctHeD schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:48:
[...]
ik heb er pas een geruild voor omgerekend 200 euro aan waarde
vooral de Europese versie is erg lastig te vinden. De Japanse en Amerikaanse zijn een stuk minder zeldzaam en duur.ksborg schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:16:
[...]
Best veel ja. Laatst een boxed op Marktplaats gezien, daar werd al direct 100 Euro voor geboden en die steeg snel.
Nadat ik de mijne had geruild heb ik uitgezocht hoeveel games ik voor het systeem wil.. ik ben blijven haken op 4
Toevallig laatst deze gekeken, nee echte toppertjes zitten er niet tussen.
Zonde, zou hem zelf dan bij een kringloop winkel afgeven, of kleine kinderen in de buurt/familie er blij mee proberen te maken. Je bent net een paar maanden te laat, anders had ik hem (mits ik geen uren in de auto moet zitten) graag opgehaaldboombes schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:22:
Nou dan gooi ik de mega drive 2 wel bij het grofvuil weg, dat is ook geen probleem natuurlijk. (tja vloeken in de kerk maar zoals er gereageerd wordt terwijl ik *dacht* dat ik voor die prijs er iemand wel een plezier mee kon doen).
10 second ninja DONE
Vraagje, waar kan je het best het volgende halen:
N64 power cable
N64 cable voor naar TV
Wil PKMN Stadium gaan spelen en Quake
N64 power cable
N64 cable voor naar TV
Wil PKMN Stadium gaan spelen en Quake
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Die power cable weet ik even niet, algemene retro console winkel of ebay. De TV-kabel is echter gelijk aan die van de GameCube, die is nog best vrij verkrijgbaar.
Check daarvoor DX of ook ebay.
Check daarvoor DX of ook ebay.
Die power cable is lastig inderdaad is namelijk alleen voor de N64. AV Kabel is allemaal hetzelfde voor de SNES, N64 en Gamecube
32X, nog steeds happy met mijn 125 Euro deal voor Mega CD II, 32X, Doom 32X en Flink op Mega CD. En dan zat er nog een MDII bij met wat games. Maar ja, zoek nog wel wat Mega CD games..de 32X vind ik verder niet bijster bijzonder an sich.
op de Mega CD zijn een aantal hele goede, maar ook hele dure games. Ik ben er pas sinds kort een beetje mee bezig. Mijn toppers tot nu toe zijn Keio Flying Squadron en Shining Force CDExorcist schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:42:
32X, nog steeds happy met mijn 125 Euro deal voor Mega CD II, 32X, Doom 32X en Flink op Mega CD. En dan zat er nog een MDII bij met wat games. Maar ja, zoek nog wel wat Mega CD games..de 32X vind ik verder niet bijster bijzonder an sich.
Ben wat beperkter dan jij op dat vlak, gok ik. Ik hou het op Night Trap, maar geenszins van plan hier meer dan 15 Euro voor te betalen. Heb geduld en tijd. Als ik het echt niet kan vinden de Xbox nog, maar hou niet van emuleren en kopieën.
Net weer een retro-avond achter de rug in ieder geval. Los van de NBA2K op de DC en Bomberman Online, zocht ik me rot naar een tweede Tetris voor de GB. Ik heb zoals van vrijwel iedere console minimaal 2 exemplaren, ook Gameboys; echter dacht ik dat ik dus ook 2x Tetris had. Niet dus, kon er maar 1 vinden. Wilden met een linkkabel tegen elkaar maar ging dus niet door helaas.
Wat is op dit vlak nog meer leuk op de GB, met linkkabel en 2 cartridges?
Net weer een retro-avond achter de rug in ieder geval. Los van de NBA2K op de DC en Bomberman Online, zocht ik me rot naar een tweede Tetris voor de GB. Ik heb zoals van vrijwel iedere console minimaal 2 exemplaren, ook Gameboys; echter dacht ik dat ik dus ook 2x Tetris had. Niet dus, kon er maar 1 vinden. Wilden met een linkkabel tegen elkaar maar ging dus niet door helaas.
Pokemon is the obvious one maar daarnaast uit mijn hoofd:Exorcist schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:17:
Ben wat beperkter dan jij op dat vlak, gok ik. Ik hou het op Night Trap, maar geenszins van plan hier meer dan 15 Euro voor te betalen. Heb geduld en tijd. Als ik het echt niet kan vinden de Xbox nog, maar hou niet van emuleren en kopieën.
F1 race: erg basic racer maar wel leuk voor even
Dr Mario
Double Dragon
"21 jaar DSL!"
Dr Mario.
Micro machines
Micro machines
[ Voor 47% gewijzigd door Flozem op 10-10-2013 07:26 ]
Pokemon heb ik echt helemaal niets mee, maar Double Dragon, Dr Mario en Micro Machines zijn leuk; heb allen in huis zelfs. Even kijken of ik twee carts nodig heb. 
/Wat de Dreamcast betreft: ik heb deze nu gewoon RCA aangesloten, maar ik wil het via VGA. Ik ga echter geen 50 tot 100 Euro uitgeven voor een VGA box. Nu zie ik op Ebay ook goedkope(re) VGA cables met voor de audio nog RCA uit. Iemand ervaring met dat soort kabels? De VGA box is toch alleen handig voor de paar spellen die niet kunnen omgaan met het VGA signaal?
/Wat de Dreamcast betreft: ik heb deze nu gewoon RCA aangesloten, maar ik wil het via VGA. Ik ga echter geen 50 tot 100 Euro uitgeven voor een VGA box. Nu zie ik op Ebay ook goedkope(re) VGA cables met voor de audio nog RCA uit. Iemand ervaring met dat soort kabels? De VGA box is toch alleen handig voor de paar spellen die niet kunnen omgaan met het VGA signaal?
[ Voor 52% gewijzigd door Exorcist op 10-10-2013 11:29 ]
Niet doen! Ik heb er wel 10 euro voor over hoor. Hij werkt toch nog gewoon en er zit alleen geen power cable bij? Geen probleem. Dan gebruik ik die van mijn mega drive 1.boombes schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:22:
Nou dan gooi ik de mega drive 2 wel bij het grofvuil weg, dat is ook geen probleem natuurlijk...
DM'etje?
Ik heb er 1 vorig jaar in mint condition (alles erop en eraan, doos in super gave staat en alles in correcte plastic zakjes) gekocht voor 90 euro.ksborg schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:16:
[...]
Best veel ja. Laatst een boxed op Marktplaats gezien, daar werd al direct 100 Euro voor geboden en die steeg snel.
Tja, voor een beetje koopje moet je toch markten in het buitenland afstruinen.
dat is echt wel een koopje! Zaten er ook nog games bij?actionInvoke schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Ik heb er 1 vorig jaar in mint condition (alles erop en eraan, doos in super gave staat en alles in correcte plastic zakjes) gekocht voor 90 euro.
Tja, voor een beetje koopje moet je toch markten in het buitenland afstruinen.
Anoniem: 407833
Hallo allemaal!
Ik ben niet echt een hardcore retro fan zoals de meeste hier maar toch vond ik het leuk om er een kleine tribute over te maken. Het is de derde video die ik heb gemaakt dus verwacht geen professionele dingen
Ik denk dat jullie m leuk zullen vinden:
YouTube: Retrogaming tribute
En oh ja, de 2 andere video's gaan over Mohaa
Ik ben niet echt een hardcore retro fan zoals de meeste hier maar toch vond ik het leuk om er een kleine tribute over te maken. Het is de derde video die ik heb gemaakt dus verwacht geen professionele dingen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 407833 op 10-10-2013 13:24 ]
die MoH:AA video brengt veel mooiere herinneringen boven. Die game heb ik zo achterlijk veel gespeeld online, speelde het echt 5 - 8 uur per dag. De goeie oude tijd, iedere avond warAnoniem: 407833 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:23:
Hallo allemaal!
Ik wilde mijn gehele CD-I collectie met alle Zelda's en nog veel meer verkopen om mega man: the wily wars te kopen voor de MD. maar nog maar bod van 125 gehad:(
No offense, maar je hebt hem gisteren pas op MP gezet en pas 1 bod (zichtbaar op MP). Je kunt niet verwachten dat de 1e bieder op de 1e dag de hoofdprijs gaat bieden.ramoness schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:01:
Ik wilde mijn gehele CD-I collectie met alle Zelda's en nog veel meer verkopen om mega man: the wily wars te kopen voor de MD. maar nog maar bod van 125 gehad:(
laat maar door slechte engels van verkoper was het niet duidelijk
[ Voor 89% gewijzigd door copywizard op 10-10-2013 15:40 ]
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
na'h deze wil ik echt graag origineel hebben.
dat begrijp ik maar is deze zo zeldzaam dan ik zie hem vaker voorbij komen dan bijvoorbeeld vampires kiss?
Ik zit momenteel ook in dubio. Ik wil graag ook NTSC spellen op de SNES gaan spelen.
Wat ik zo had bedacht qua mogelijkheden:
- Converter (problemen met mario rpg begrijp ik)
- Modden, zagen in de Snes behuizing ander passen de cards niet
- SNES NTSC kopen, weer een extra console.
Zie ik nog voor/nadelen over het hoofd ? En stel dat ik ga modden moet ik ook nog rekening houden met 50/60hz switch ?
Bang om te gaan modden ben ik niet, ik heb wel een extra gele SNES over
Zie ik nog voor/nadelen over het hoofd ? En stel dat ik ga modden moet ik ook nog rekening houden met 50/60hz switch ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
voor de sega is dit wel 1 van de duurste denk ik, voor de MD heb ik leuke aantal ''zeldzame'' titels in een vitrine kast staan. deze zou er erg leuk bij staan.
@blaasvis ik zou die gele nes verbouwen dus gewoon uitzagen en dan meteen region en 50/60hz mod doen ben je snel klaar als je het een beetje netjes doet lijkt het alsof het zo hoort.
@ramoness dan is het best begrijpelijk nu maar hopen dat ik hem een keer in de grabbelbak tegen kom net als streets of rage 3
@ramoness dan is het best begrijpelijk nu maar hopen dat ik hem een keer in de grabbelbak tegen kom net als streets of rage 3
Over Streets of Rage 3 gesproken. Mijn exemplaar is bijzonder vies en ik beschik bovendien niet over een doosje. Wat is de beste manier om die cartridges schoon te krijgen. Ik praat dan over een soort van "aanslag" en vuil op de contactpunten.
Alcohol en een wattenstaafje moet werken.
SOR3 compleet en mint koste me 20 euro op ebay. prima prijsje
SOR3 compleet en mint koste me 20 euro op ebay. prima prijsje
[ Voor 60% gewijzigd door ramoness op 10-10-2013 16:23 ]
Brasso en een wattestaafje werkt ook erg goed.
Met alleen alcohol had ik nog wel eens problemen met mijn nes, met brasso werkt het altijd.
Ik zou wel de card uit elkaar halen als je de schroevendraaier/bit ervoor hebt.
Met alleen alcohol had ik nog wel eens problemen met mijn nes, met brasso werkt het altijd.
Ik zou wel de card uit elkaar halen als je de schroevendraaier/bit ervoor hebt.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Nee, dat helaas niet. Maargoed, je kan ook niet alles hebben. Aan de andere kant, heb op die markt wel een ton aan (obscure) games gescoord voor niet al te veel geld.Dr. Retro schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:24:
[...]
dat is echt wel een koopje! Zaten er ook nog games bij?
Ik ben echter laatst tot de conclusie gekomen dat mijn collectie te groot is voor mijn woonruimte en zal dus als ik terug in NL ben beginnen met het afstoten van alle dubbels en een groot deel van alle spellen zonder doos (ik verzamel vooral voor de boxart & games die me vroeger interesseerden, al het andere kan imo weg). Het is jammer maar gezien ik niet van plan ben om voor mijn collectie een groter huis te nemen zit er weinig anders op. Mogelijk stoot ik ook een groot deel van de (zeldzame) hardware af omdat dat weinig toevoegt. Ben daar nog niet helemaal over uit.
beste manier die ik ken is met een normale school gum over de contact puntjes gaan daar gaan ze bij mij altijd weer van glimmen maar met alcohol krijg ik ze nooit zo goed schoon.
leek me ook geen slechte deal heeeel soms heb je dat op rommelmarkten
@ramoness ik had een MD2 + 18 games (incl. SOR3) voor 20 euroksborg schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:17:
Over Streets of Rage 3 gesproken. Mijn exemplaar is bijzonder vies en ik beschik bovendien niet over een doosje. Wat is de beste manier om die cartridges schoon te krijgen. Ik praat dan over een soort van "aanslag" en vuil op de contactpunten.
[ Voor 11% gewijzigd door copywizard op 10-10-2013 17:02 ]
er is maar 1 optie naar mijn idee, een NTSC snes. Geen gedoe met convertors, geen kans op uitvallers tijdens het spelen (en zeg maar dag tegen je savegame)Blaasvis schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:54:
Ik zit momenteel ook in dubio. Ik wil graag ook NTSC spellen op de SNES gaan spelen.
overigens,
Om te vieren dat ik 6000+ subscribers heb en komend weekend mijn honderdste weekly finds video ga uploaden geef ik een aantal vette retro games weg:
YouTube: Dr. Retro's Celebrational Retro Game Give Away!
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Retro op 10-10-2013 17:56 ]
Zag het op Facebook. Aardig wat animo inmiddels. Heb je je naam gewijzigd overigens, of loop je rond met twee accounts hier?
heb mijn nick laten aanpassenExorcist schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:32:
Zag het op Facebook. Aardig wat animo inmiddels. Heb je je naam gewijzigd overigens, of loop je rond met twee accounts hier?
Woops, verkeerd gekeken.
[ Voor 89% gewijzigd door Wahloh op 10-10-2013 18:33 ]
hehe 2003, toen was ik volgens mij voornamelijk bezig met MoHAA. Toen was ik nog geen retro game verzamelaar
Is het jouw brood, of werk je er ook nog naast?
het is nu nog mijn broodwinning ja, totdat ik volgend jaar afgestudeerd ben echt officieel Dr. Retro benExorcist schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:58:
Is het jouw brood, of werk je er ook nog naast?
Nice, dan heb je de ideale combi te pakken (en een chronisch () tijdgebrek). Huisarts, apotheker, die kant op?Dr. Retro schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:58:
[...]
het is nu nog mijn broodwinning ja, totdat ik volgend jaar afgestudeerd ben echt officieel Dr. Retro ben
wel grappig dat je ''beroemd'' kan worden op youtube, en volgens mij is Dr. Retro de enige in nederland met beetje bekendheid.
een apotheker is geen dokter heExorcist schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:18:
[...]
Nice, dan heb je de ideale combi te pakken (en een chronisch () tijdgebrek). Huisarts, apotheker, die kant op?
Ik wil huisarts worden, inderdaad chronisch tijdgebrek.. maar wel een leuk budget om aan games te spenderen
Dat is een fantastische deal geweest inderdaad! Zo zie je ze niet vaak. Flink alleen is al best wat waard.Exorcist schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:42:
Overigens vind ik het altijd leuk om de mensen met veel passie voor retro games te zien posten, zoals Dr. Retro en zijn video's. Zelf kom ik als verzamelaar ook uit het 'tijdperk' (een wat groot woord misschien, haha) dat iedereen zijn SNES of Megadrive dumpte voor gekke prijzen omdat bijna niemand het nog verzamelde, zo rond 1999 tot 2003 of 2004. Maar het mag de pret niet drukken, we verzamelen nog wel ff door
Tja in die tijd was de markt een stuk kleiner door gebrek aan internet. Toen raakt je je console waarschijnlijk aan de straatstenen niet kwijt.-RMW- schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:33:
[...]
Dat is een fantastische deal geweest inderdaad! Zo zie je ze niet vaak. Flink alleen is al best wat waard.
Overigens vind ik het altijd leuk om de mensen met veel passie voor retro games te zien posten, zoals Dr. Retro en zijn video's. Zelf kom ik als verzamelaar ook uit het 'tijdperk' (een wat groot woord misschien, haha) dat iedereen zijn SNES of Megadrive dumpte voor gekke prijzen omdat bijna niemand het nog verzamelde, zo rond 1999 tot 2003 of 2004. Maar het mag de pret niet drukken, we verzamelen nog wel ff door
request.getCookies();
Ik weet nog dat we onze Atari 2600 (boxed en met aardig wat games en controllers) toen aan een klasgenoot hebben verkocht (nog op de basisschool) voor 25 gulden. Nu wel spijt van, maar dat is wel een jaar of 16 te laat.BoGu5 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:18:
[...]
Tja in die tijd was de markt een stuk kleiner door gebrek aan internet. Toen raakt je je console waarschijnlijk aan de straatstenen niet kwijt.
Retro NES collector meldt zich
Laatst met een vriend van me op een retrobeurs geweest, oude herinneringen kwamen weer omhoog.
Meteen maar op zoek gegaan naar een NES console incl games. Ben al aardig op weg. Binnenkort weer een beurs meepakken in Elst
Laatst met een vriend van me op een retrobeurs geweest, oude herinneringen kwamen weer omhoog.
Meteen maar op zoek gegaan naar een NES console incl games. Ben al aardig op weg. Binnenkort weer een beurs meepakken in Elst
Welkom bij de club
kaos- schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:51:
Retro NES collector meldt zich![]()
Meteen even een vraag de lucht ingooien : Waarmee krijg ik watervaste stift eraf van een label wat op een NES cartridge zit?
Voorbeeld :
Voorbeeld :

watten staafje en alcohol niet teveel en voorzichtig dat het label niet te nat word
[ Voor 53% gewijzigd door copywizard op 11-10-2013 11:02 ]
Dat werkt 100% ?copywizard schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:02:
watten staafje en alcohol niet teveel en voorzichtig dat het label niet te nat word
Nice, goede tip! Nu moet ik zeggen dat het blazen nog niet hoeft. In mijn NES zit een nagenoeg nieuwe 72 pin connector die alles meteen pakt.copywizard schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:05:
en koop ook meteen via ebay ff beide formaten gamebit dan kan je ook je carts open maken en dan de connector schoonmaken met een reguliere school gum doet wonderen en dan ben je al snel van het in je cart blaasen af
dat blazen gaat vanzelf komen als jij tweedehands games koop dan zijn de connectors in je cart vaak nog "vies" iedere keer dat jij een "vieze" cart in je hagelnieuwe 72pin connector schuift laat de cart een beetje vuil achter op je 72pin connector.
en zal na verloop van tijd ook die nieuw 72pin connector moeite hebben met het lezen van de cart
en zal na verloop van tijd ook die nieuw 72pin connector moeite hebben met het lezen van de cart
Arjan is niet zuinig op zijn spullen...kaos- schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:01:
Meteen even een vraag de lucht ingooien : Waarmee krijg ik watervaste stift eraf van een label wat op een NES cartridge zit?
Voorbeeld : [afbeelding]
Daarom moet je eerst de spellen schoonmaken, voordat je ze er in ramt.copywizard schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:08:
dat blazen gaat vanzelf komen als jij tweedehands games koop dan zijn de connectors in je cart vaak nog "vies" iedere keer dat jij een "vieze" cart in je hagelnieuwe 72pin connector schuift laat de cart een beetje vuil achter op je 72pin connector.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Zij er behalve gummen nog meerdere manieren van schoonmaken ?
op het label moet je het niet gebruiken, maar als er stift op de cart zelf zit is het beste middel Axe deo (I shit you not!)
ja ze zeggen alcohol weer met een wattenstaafje maar daarvan gaat het vuil niet echt weg van de aansluiting probeer beide maar eens je zal het verschil zien
en @ xyphoid precies wat ik zei
) in het bericht dat je quote
eerst schoonmaken anders verpest je net zo snel weer je nieuwe connector!
en @ xyphoid precies wat ik zei
ooo en je gelooft het niet maar schoonmaken gaat ook goed in de vaatwasser (begrijp dat dit weirder en weirder wordt maar geloof me) gewoon de laagste temp kiezen op je vaatwasser is vaak ook een kort programma en dan blokje erin en al je spullen er in gooien haal wel eerst de electronica eruit maar voor bijvoorbeeld vieze joysticks en behuzingen die gaan er weer van glimmen!
ik had laatst 3 psx,en en 6 controllers in de vaatwasser waaronder een dual analog controller die ik had gevonden ze glimmen weer aqlsof ze zo uit de winkel komen
dit haalt natuurlijk niet de verkleuring weg! maar wel al de jaren aan huid vet dat tussen de knopjes en randjes is gaan zitten
Edit : je kan trouwens alles met een vaatwasser link
ik had laatst 3 psx,en en 6 controllers in de vaatwasser waaronder een dual analog controller die ik had gevonden ze glimmen weer aqlsof ze zo uit de winkel komen
dit haalt natuurlijk niet de verkleuring weg! maar wel al de jaren aan huid vet dat tussen de knopjes en randjes is gaan zitten
Edit : je kan trouwens alles met een vaatwasser link
[ Voor 7% gewijzigd door copywizard op 11-10-2013 12:04 ]
Alcohol wattenstaafje op het label? Maakt dat niet het papier/verf kapot? Wat kan ik gebruiken; vodka?copywizard schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:02:
Geen vodka
Moest even hardop lachen en een facepalm volgde al snel
Geniaal 
Schoonmaak alcohol krijg je ook bij de apotheek of drogist. ook wel gedenaturaliseerde alcohol genoemd. (deze kun je niet drinken btw
)
En vodka niet omdat het te duur is en zonde! en de sterkte niet hoog genoeg is (hierdoor wordt de cartridge natter dan nodig) en andere ingrediënten nog bevat
Schoonmaak alcohol krijg je ook bij de apotheek of drogist. ook wel gedenaturaliseerde alcohol genoemd. (deze kun je niet drinken btw
En vodka niet omdat het te duur is en zonde! en de sterkte niet hoog genoeg is (hierdoor wordt de cartridge natter dan nodig) en andere ingrediënten nog bevat
Maar je kunt altijd de wodka nog drinken, geen zorgen
nee hoor maakt het label niet stuk echt niet probeer het desnoods op een dubbele cart
actionInvoke schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
Alcohol wattenstaafje op het label? Maakt dat niet het papier/verf kapot? Wat kan ik gebruiken; vodka?
Heb je geen white board marker? Gewoon even Arjan er overheen schrijven met een white board marker, kan je het zo weg vegen.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
...wat? Mijn vriendin gebruikt het om alles en nog wat schoon te maken. Hier in NL is het misshien duur maar daar is het spot goedkoop en super sterk...boombes schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:42:
Geen vodkaMoest even hardop lachen en een facepalm volgde al snel
Geniaal
Schoonmaak alcohol krijg je ook bij de apotheek of drogist. ook wel gedenaturaliseerde alcohol genoemd. (deze kun je niet drinken btw)

40% van de vodka tegenover de 96% van de schoonmaak alcohol. Supersterk is dus van toepassing op het laatste, niet op de vodkaactionInvoke schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:14:
[...]
...wat? Mijn vriendin gebruikt het om alles en nog wat schoon te maken. Hier in NL is het misshien duur maar daar is het spot goedkoop en super sterk...
edit; je hebt ook vodka van 80%, maar die is dus lang zo sterk niet als de schoonmaak versie.
[ Voor 38% gewijzigd door kaos001 op 11-10-2013 13:29 ]
vodka is om te drinken ! en niet om schoon te maken daarvoor heb je schoonmaak alcohol of de vaatwasser!
Uit Polen of Rusland? Gezien je het met een v schrijft gok ik de laatsteactionInvoke schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:14:
[...]
...wat? Mijn vriendin gebruikt het om alles en nog wat schoon te maken. Hier in NL is het misshien duur maar daar is het spot goedkoop en super sterk...
Maar inderdaad, wat ze hierboven zeggen. Effe naar de drogist of apotheek, dat is veel beter.
Dat trucje werkt helaas alleen op whiteboards - heb het al eens geprobeerd op enkele cartridges. De permanent marker tekst werd hooguit wat waziger.Cidolfas schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:08:
Heb je geen white board marker? Gewoon even Arjan er overheen schrijven met een white board marker, kan je het zo weg vegen.
Carts en behuizingen kun je ook goed schoon krijgen met billendoekjes overigens... Voor de heftige verontreiniging gebruik ik 70 en 90% alcohol van het Kruidvat.
Ik heb trouwens afgelopen maand een freaky pokemon blue cartridge ontvangen. Daar zaten op de achterkant triplex resten vastgeplakt, en het leek of er zelfs overheen gelakt was. Dat soort abuse, daar kan zelfs die Arjan niet tegen op...
[ Voor 14% gewijzigd door Flozem op 11-10-2013 19:27 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod