Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 108 Laatste
Acties:
  • 570.590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/d39nafok9/IMAG3655.jpg
Atmosfear VHS bordspel (CIB) 1,00
Atmosfear VHS bordspel deel 2 (CIB) 0,50
Atmosfear VHS bordspel deel 3 (CIB) 0,50

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/3uv1967n1/IMAG3656.jpg
Ultra 8 bit (CIB) 0,00
Greenhouse game & watch (C) 0,00
Ultra 8 bit + game watch
High way 0,00
Sea ranger 0,00
Ufo 0,00
Frogs 0,00

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/4tgg8aonb/IMAG3657.jpg
Flippo mappen 4 x 1,00 = 4,00

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/icpzftr1t/IMAG3658.jpg
Xbox + spellen 15,00
Nintendo VHS (Duits) 0,50

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/ujp31v4gr/IMAG3587.jpg
Helaas alleen ducktales, snakes revenge en sonic met boekje.
Helaas is de megadrive doos ook opengescheurd dus, verkoopster vertelde me dat het in perfecte staat is en liet uiteraard een foto zien met alle spellen opgestapeld voor die scheur, zodat ik die niet kon zien.
Alleen snake's revenge hou ik, rest mag weg.

Oh en ik heb inmiddels nog een ps2 demopod! Zat in dezelfde deal als die eerste, maar moest m nog ophalen en da's inmiddels gebeurd. :) 100 euro voor die 2 pods + playstations + al die games is niet verkeerd toch? :)

Die ultra 8 bit is echt epic.. in 2003 te koop bij tell sell voor 59,95!
8 bit console, met de kleuren van de snes controller, vorm van de n64 console.. en dan ook nog een 8 bit console met "dazzling 3d graphics"! :D

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 15:00
Tanuki schreef op zondag 21 juli 2013 @ 23:40:
Ultra 8 bit (CIB) 0,00
Greenhouse game & watch (C) 0,00
Ultra 8 bit + game watch
High way 0,00
Sea ranger 0,00
Ufo 0,00
Frogs 0,00
Wow, hoe doe je dat? :D _/-\o_

Als je Greenhouse weg wilt doen dan heb ik wel interesse trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$T2eC16Z,!)QE9s3HFhqOBRfSVTrBz!~~60_84.JPG binnen voor de PS1. Ook gelijk NBA Jam voor de 360 en NBA Jam 2004 voor de PS2 meegenomen. Laatst met een maatje NBA Jam op de SNES gespeeld. Had het nooit gezien, maar zelfs vandaag de dag erg vermakelijk. De SNES versie vind ik wat prijzig, vandaar de overige edities..die voor de SNES zoek ik nog wel. De MD versie kan ook maar met de controller van de MD zie ik het niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
gister nog 2 geweest

PSX in doos
crack down voor de MD
Dragon lair 2 voor de CDI voor een euro en die zocht ik al lang!

had nog woorden met een mafketel (halve reseller met opgekocht meuk die 70 euro vroeg voor een snes met 2 spellen, toen ik vroeg waarop bij die prijs baseerde ''ebay'' zei tegen hem dat we hier rommelmarkt zijn en niet op ebay toen kwam hij boos naar me toe, alleen toen hij realiseerde dat ik 2 koppen groter was deinsde hij terug.

ook nog en vrouw die 150 euro wilde voor een Atari Lynx 1 in oude gele doos met paar spelletjes my god

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
ramoness schreef op maandag 22 juli 2013 @ 08:06:
gister nog 2 geweest

PSX in doos
crack down voor de MD
Dragon lair 2 voor de CDI voor een euro en die zocht ik al lang!

had nog woorden met een mafketel (halve reseller met opgekocht meuk die 70 euro vroeg voor een snes met 2 spellen, toen ik vroeg waarop bij die prijs baseerde ''ebay'' zei tegen hem dat we hier rommelmarkt zijn en niet op ebay toen kwam hij boos naar me toe, alleen toen hij realiseerde dat ik 2 koppen groter was deinsde hij terug.

ook nog en vrouw die 150 euro wilde voor een Atari Lynx 1 in oude gele doos met paar spelletjes my god
Ik ben nog op zoek naar een Lynx. Maar niet voor het soort prijzen waarvoor je een nieuwe 3DS kan kopen. Het maakt niet uit hoeveel spellen erbij zitten: 150 euro is echt veel te duur. De helft zou al prijzig zijn. :/

Wat voor spellen zaten er bij de SNES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
mario world en soccer nog wat.

heb Lynx in doos gekocht voor 25 euro, die man vond het helemaal geweldig dat ik dat allemaal verzamelende. hij gunde dat mij voor zo weinig dat zijn gaf deals

[ Voor 73% gewijzigd door ramoness op 22-07-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 22 juli 2013 @ 00:38:
Ik heb [afbeelding] binnen voor de PS1. Ook gelijk NBA Jam voor de 360 en NBA Jam 2004 voor de PS2 meegenomen. Laatst met een maatje NBA Jam op de SNES gespeeld. Had het nooit gezien, maar zelfs vandaag de dag erg vermakelijk. De SNES versie vind ik wat prijzig, vandaar de overige edities..die voor de SNES zoek ik nog wel. De MD versie kan ook maar met de controller van de MD zie ik het niet zo zitten.
Ik heb 'm voor de SNES :o Ooit gekocht voor 2 euro volgens mij, CIB. Dus het is in ieder geval mogelijk voor een leuke prijs. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Tanuki schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:26:
[...]

Ik heb 'm voor de SNES :o Ooit gekocht voor 2 euro volgens mij, CIB. Dus het is in ieder geval mogelijk voor een leuke prijs. :)
Ik heb de SNES versie ook, wat een over the top spel is dat... briljant!

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ik heb em voor de 32X :S

[ Voor 6% gewijzigd door ramoness op 22-07-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De aanzet is gegeven, mede door de verzieking van de markt door de vele handelaars/opkopers/goudzoekers m'n complete boxed nes collectie van de hand gedaan. Vanaf nu enkel nog dirt cheap cart-only's voor mij. Dat die €&@!?£#%$ maar blijven zitten met hun overpriced cib's...

Meer dan 10 jaar verzamelen in één klap weg, doet pijn... "danku" kryptex, dr retro en consoorten...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bruiser schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:03:
De aanzet is gegeven, mede door de verzieking van de markt door de vele handelaars/opkopers/goudzoekers m'n complete boxed nes collectie van de hand gedaan. Vanaf nu enkel nog dirt cheap cart-only's voor mij. Dat die €&@!?£#%$ maar blijven zitten met hun overpriced cib's...

Meer dan 10 jaar verzamelen in één klap weg, doet pijn... "danku" kryptex, dr retro en consoorten...
En je kan de carts ook zelf schoonmaken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Een van de redenen waarom ik geen NES/SNES verzamel, niet te betalen. PS1 en PS2 is nog te betalen plus een breder aanbod qua games maar dat is persoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

En wacht even... je hebt alles al verkocht? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pickups van afgelopen 2 dagen:

Spy Fiction PS2
Devil May Cry Limited DVD Book
Burnout 3 Strategy Guide
Dead To Rights 2 Strategy Guide
Enter The Matrix Strategy Guide
The Getaway Strategy Guide
Ghost In The Shell Strategy Guide
Max Payne 2 Strategy Guide
Medal Of Honor Frontline Strategy Guide
Mercanaries Strategy Guide
SOCOM US Navy Seals Strategy Guide
Soul Blade Strategy Guide
Teenage Mutant Hero Turtles Strategy Guide
Tekken 2 Strategy Guide
Band Hero SEALED PS2
Star Ocean PS2
Onimusha 1,2,3 PS2
King Kong Limited Collector's Edition PS2
Devil May Cry PS2 Black Label
Resident Evil 4 Steelbook PS2

+ Nog 40-50 games die onderweg zijn, titels vergeten

Gratis opgepikt:

De Sims
De Sims Super Deluxe
De Sims Superstar uitbredingspakket
De Sims Op vakantie uitbreidingspakket
De Sims Abracadabra uitbreidingspakket
De Sims beestenboel uitbreidingspakket
De Sims Hot date uitbreidingspakket

De Sims 2
De Sims 2 Nachtleven uitbreidingspakket
De Sims 2 kerst accesoires
De Sims 2 huisdieren
De Sims 2 familiepret accesoires
De Sims 2 gaan het maken uitbreidingspakket
De Sims 2 seizoenen uitbredingspakket
De Sims 2 H&M Fashion accesoires
De Sims 2 studentenleven uitbreidingspakket
De Sims 2 Glamour accesoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Anoniem: 244101 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:13:
Een van de redenen waarom ik geen NES/SNES verzamel, niet te betalen.
Daarom zijn de koopjes extra lekker. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beantherio schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:18:
[...]

Daarom zijn de koopjes extra lekker. d:)b
Helemaal waar. Ik koop ze meestal wel (de NES/SNES) voor andere verzamelaars of ik trade ze etc. Als ik iemand kan helpen met zijn verzameling waarom niet. Bedoel als ik de game laat liggen gaat een reseller ermee vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:43:
[...]

Ik heb de SNES versie ook, wat een over the top spel is dat... briljant!
Hier ook groot fan van de snes versie van NBA jam, heb er zelfs een 4 player adapter voor aangeschaft destijds.
Kennissen van me hadden later ook de TE update, maar die verschilde net te weinig voor me om em ook te kopen.
Met dat in het achterhoofd laatst de demo geprobeerd van de 360 versie, gfx update is plezierig, maar de controls :N Kon er niet aan wennen.

Nou moet ik ook toegeven dat ik de orginele nba jam dus heel lang gespeeld heb, en ik nu vaak snel opgeeft als iets me irriteert (en ik was al geierriteerd, ik wilde eigenlijk met mijn ps3 spelen, maar dat kreng moest weer is update van harstikkelang duurt.....)
--------------
Btw niemand hier iets te melden over de algemene staat vaan euro/pal versies van md games?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Anoniem: 244101 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:19:
[...]

Helemaal waar. Ik koop ze meestal wel (de NES/SNES) voor andere verzamelaars of ik trade ze etc. Als ik iemand kan helpen met zijn verzameling waarom niet. Bedoel als ik de game laat liggen gaat een reseller ermee vandoor.
Same here! jammere is dat jer niks aan kan doen, als mensen bij de resellers blijven kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:26:
[...]

Hier ook groot fan van de snes versie van NBA jam, heb er zelfs een 4 player adapter voor aangeschaft destijds.
Kennissen van me hadden later ook de TE update, maar die verschilde net te weinig voor me om em ook te kopen.
Met dat in het achterhoofd laatst de demo geprobeerd van de 360 versie, gfx update is plezierig, maar de controls :N Kon er niet aan wennen.

Nou moet ik ook toegeven dat ik de orginele nba jam dus heel lang gespeeld heb, en ik nu vaak snel opgeeft als iets me irriteert (en ik was al geierriteerd, ik wilde eigenlijk met mijn ps3 spelen, maar dat kreng moest weer is update van harstikkelang duurt.....)
--------------
Btw niemand hier iets te melden over de algemene staat vaan euro/pal versies van md games?
MD games... die hebben een aparte plank op mijn zolder O+

En eensch! De SNES versie had een snelheid in combinatie met fijne controls die op de huidige generatie consoles niet te evenaren was. Maar is dat ook niet met Turtles in time gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet het hier wel even voor Sjoerd/Dr Retro opnemen trouwens. Het is geen opkoper, maar wat hij doet doe ik ook, namelijk games die waarde hebben kopen en ze doorverkopen om zo je eigen verzameling te kunnen financieren. Eigenlijk gewoon heel slim aangezien het allemaal duur genoeg is. Overigens koopt hij en ik ook vaak genoeg games om die te ruilen met andere verzamelaars etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Het mooiste is als straks iedereen die nu ineens meent retro te moeten spelen dat niet meer gaat doen.. zo blijven die resellers met 1000-den games zitten, zou zomaar kunnen toch.. die dingen gaan voorbij.
Puur for old times sake heb ik de game and watches die ik vroeger zelf had (nieuw in de winkel 99 gulden.. en gelijk die doos enzo weggooien) dat was een jaartje of 5 geleden, betaalde toen op mp rond de 20 euro voor zgan exemplaren en daar heb ik ze na het spelen ook weer voor verkocht.. die 999 punten op donkey halen lukte niet altijd als kind.. nu is het kinderspel dus was er snel klaar mee..
Wil alleen nog een keertje diamond hunt hebben, dat is een 3 screen model, kwam er wel 1 tegen voor 28 euro maar dat is me teveel.. tis geen g&W :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, het zou voorbij kunnen gaan, maar het lijkt mij dat gamen steeds populairder wordt en dus de interesse in retro ook groeit.
Het enige wat deze 'markt' zou kunnen doden (of iig zorgen dat de handelaren interesse verliezen) is als er een soort van spotify/netflix achtige oplossing komt voor retro games. Voor een tientje per maand alle klassiekers kunnen spelen tot en met ps2 ofzo? Ik zou er direct voor tekeken. Is in de huidige markt lastig met rechten kwesties e.d., maar met muziek en films dachter we vroeger ook dat het niet zou lukken.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Zou zelf graag nog eens Zelda Lttp en Super Metroid en Super Mario RPG origineel willen hebben; zat ik daarnet op marktplaats in de buurt te zoeken, komt er een verkoper naar boven die "Zelda: Parallel Worlds" boxed met manual voor 150 euro erop heeft staan. Terwijl dat een ROMhack is van Lttp! Gewoon met een door iemand zelf gemaakte boxart en handleiding...

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MaximusTG schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:36:
Zou zelf graag nog eens Zelda Lttp en Super Metroid en Super Mario RPG origineel willen hebben; zat ik daarnet op marktplaats in de buurt te zoeken, komt er een verkoper naar boven die "Zelda: Parallel Worlds" boxed met manual voor 150 euro erop heeft staan. Terwijl dat een ROMhack is van Lttp! Gewoon met een door iemand zelf gemaakte boxart en handleiding...
Wat is er zo bijzonder aan die rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Sagat schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:25:
Heh, het zou voorbij kunnen gaan, maar het lijkt mij dat gamen steeds populairder wordt en dus de interesse in retro ook groeit.
Het enige wat deze 'markt' zou kunnen doden (of iig zorgen dat de handelaren interesse verliezen) is als er een soort van spotify/netflix achtige oplossing komt voor retro games. Voor een tientje per maand alle klassiekers kunnen spelen tot en met ps2 ofzo? Ik zou er direct voor tekeken. Is in de huidige markt lastig met rechten kwesties e.d., maar met muziek en films dachter we vroeger ook dat het niet zou lukken.......
dat heb al beetje he, op PSN en Xbox live worden vaak oudere spellen uitgebracht als dat gebeurt daalt ook de waarde en interesse naar het spel

maar spotify voor retro games zou geweldig zijn! en zou er graag geld voor over hebben

[ Voor 5% gewijzigd door ramoness op 22-07-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Wil alleen nog een keertje diamond hunt hebben, dat is een 3 screen model, kwam er wel 1 tegen voor 28 euro maar dat is me teveel.. tis geen g&W :)
Die heb ik. Het is inderdaad geen G&W maar het is wel de beste kloon die ik ken. Zeker een aanrader.
Ik dacht even dat het de release van Rose colored gaming was (zie hier) maar het blijkt een veel simpelere release te zijn (zie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Klopt, het grappige is dat die verkoper zelfs denkt dat het spel in een speciale fabriek in Amerika is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-05 04:23
Kan iemand mij vertellen waarom mega turrican zo duur is voor de sega mega drive?

Ik heb hem namelijk ooit zelf gekocht *van mij als kind gespaarde geld* en vind het echt geen leuk spel.
Deze wil ik dus ook wel ruilen voor een van de andere spellen op mijn lijstje.

Maar de vraag is dus zie ik iets over het hoofd!? :)
Is het gewoon kwestie van vraag en aanbod of is het echt zo'n leuk spel dat ik het nog een keer uit de kast moet pakken?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
boombes schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:23:
Kan iemand mij vertellen waarom mega turrican zo duur is voor de sega mega drive?

Ik heb hem namelijk ooit zelf gekocht *van mij als kind gespaarde geld* en vind het echt geen leuk spel.

Is het gewoon kwestie van vraag en aanbod of is het echt zo'n leuk spel dat ik het nog een keer uit de kast moet pakken?
Zeker nog eens uit de kast pakken. :) Die Turrican spellen zijn ècht heel vet! :D
Ik heb zelf vaak Super Turrican gespeeld op de SNES, echt zo'n onwijs vette game.

Grappig trouwens, Super Nintendo Super Turrican, Mega Drive Mega Turrican. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beantherio schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:50:
[...]
Die heb ik. Het is inderdaad geen G&W maar het is wel de beste kloon die ik ken. Zeker een aanrader.
[...]
Was na donkey kong I mijn 2e handheld.. naast een berg van die kleine spellen die ik ook had.
Hadden ook 2 table tops, mijn zus had DK JR. en ik had chicky woggy (ook leuk trouwens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dure spellen zijn vaak niet duur omdat ze leuk zijn, maar meer omdat er niet zoveel (meer) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:41:
[...]

Dure spellen zijn vaak niet duur omdat ze leuk zijn, maar meer omdat er niet zoveel (meer) zijn.
Ik snapte zelf ook niet heel goed waarom Super Turrican zo duur was. Een beetje nette CIB gaat voor 70+ EUR.

Ik denk dat het in geval van Turrican een combinatie is van kwaliteit en schaarsheid,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Anoniem: 102729 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:32:
[...]

Was na donkey kong I mijn 2e handheld.. naast een berg van die kleine spellen die ik ook had.
Hadden ook 2 table tops, mijn zus had DK JR. en ik had chicky woggy (ook leuk trouwens!)
Mijn eerste G&W was de dual screen Mario Bros, die ik in (meen ik) 1983 van zo'n beetje m'n eerstverdiende geld zelf kocht. Diamond Hunt was van m'n zusje maar die heb ik ooit eens van haar gekregen. De laatste tijd heb ik zelf de Mario's Cement Factory tabletop, Donkey Kong, Donkey Kong II, Donkey Kong VS en Donkey Kong Jr. gekocht.

De onderstaande heb ik ooit ook nog eens (begin jaren 80) gekregen of gekocht: Dr. Slump Arale Part II Gatchan Kazi Kazi - U.F.O Gazira. Da's echt een hele aparte: je bestrijd bergbeklimmers door als een soort Engeltje met ijsjes te gooien. :D

Afbeeldingslocatie: http://www.handheldempire.com/game_images/3148_1366747792055_Intrek_Dr__Slump_Arale_Part_II_Gatchan.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 19:47

Metro2002

Memento mori

Ik heb het spel ook en ik vind het wel een gaaf spel maar zou er geen enorme bedragen voor neertellen. Hij is wel vrij moeilijk te pakken te krijgen vind ik, in tegenstelling tot andere 'dure' games..

[ Voor 6% gewijzigd door Metro2002 op 22-07-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Toevallig net Super Turrican 2 cart gekocht, nu nog even deeltje 1 erbij zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Sp33dFr34k op 22-07-2013 18:37 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Metro2002 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:04:
[...]

Ik heb het spel ook en ik vind het wel een gaaf spel maar zou er geen enorme bedragen voor neertellen. Hij is wel vrij moeilijk te pakken te krijgen vind ik, in tegenstelling tot andere 'dure' games..
Inderdaad, en voor een leuke prijs al helemaal. Ik heb de mijne gekocht voor 60 euro (wat iets onder de normale prijs is), maar heb alle andere games uit die deal weer verkocht, waardoor ik hem gratis heb. :)

Maar later vond ik hem nog eens voor +/- 7 euro, CIB. Dat was die deal van een tijdje geleden waar ook Zelda bij zat o.a.

Dus zo zoek je er jaren naar en zo heb je hem opeens dubbel. :) Ik kan vast wel een koper vinden ervoor. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Tanuki schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:39:
[...]

Inderdaad, en voor een leuke prijs al helemaal. Ik heb de mijne gekocht voor 60 euro (wat iets onder de normale prijs is), maar heb alle andere games uit die deal weer verkocht, waardoor ik hem gratis heb. :)

Maar later vond ik hem nog eens voor +/- 7 euro, CIB. Dat was die deal van een tijdje geleden waar ook Zelda bij zat o.a.

Dus zo zoek je er jaren naar en zo heb je hem opeens dubbel. :) Ik kan vast wel een koper vinden ervoor. :p
ik heb er 20 euro voor betaald, stond voor 50 euro op een retrogame beurs, beetje bluffen en na afloop van de beurs een deal gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bergbeklimmers bestrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
foto van mij aanwinsten

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/30052cb38ae27863cc3d20b534fcee82.jpg

psx in doos met tas voor 7,50:)

munt is een sega world munt met aan 1 kant sega aan de andere kant Sonic .

kent iemand sega world??

[ Voor 83% gewijzigd door ramoness op 22-07-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:25:
Dont think so, dit is trouwens hetzelfde met de boeken en vinyl markt. Oude platen en boeken liefhebbers willen het echte en deze verzamelaars nemen geen genoegen met iTunes store en bol.com digitaal.

Just saying.

voor mijn nog altijd geen reden om mijn verzameling van hand te doen. waarom zou je, verhelder ons?

[ Voor 25% gewijzigd door Zakkenwasser op 22-07-2013 22:15 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Metro2002 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:42:
[...]

ik heb er 20 euro voor betaald, stond voor 50 euro op een retrogame beurs, beetje bluffen en na afloop van de beurs een deal gemaakt :P
PAL, CIB, FAH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ramoness schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:45:
foto van mij aanwinsten

[afbeelding]

kent iemand sega world??
Kocht vorige week een cib Playstation ook met die Dual Shock erop alleen staat er bij mij rechts onderin;

Free demo included ofzoiets, wel PAL ook. Iemand enig idee wat de verschillen zijn? Beide versies van de boxen waren gewoon te koop neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

PAL check, CIB check maar wat FAH betekent? :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:17
Anoniem: 244101 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 23:01:
[...]

Kocht vorige week een cib Playstation ook met die Dual Shock erop alleen staat er bij mij rechts onderin;

Free demo included ofzoiets, wel PAL ook. Iemand enig idee wat de verschillen zijn? Beide versies van de boxen waren gewoon te koop neem ik aan?
Enige verschil is dat er bij de een waarschijnlijk een demo disc zit en de andere niet.
Ikzelf heb altijd een demo disc gehad eigenlijk, maar geen idee of dat ook op de doos stond. Dozen gaan bij mij weg.

Enige game gerelateerd waar ik nog de doos van heb (don't know why) is van Cloud Strife and Hardy-Daytona welke genummerd is (dus niet de rerelease).
Had daar ook nog wel de Highwind van willen hebben, maar die is beschadigd zelfs nog over de 1000 euro. Dus laten we die maar gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-05 21:19

Auredium

Informaticus Chaoticus

ramoness schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:45:
foto van mij aanwinsten

[afbeelding]

kent iemand sega world??
Sega World is (was?) vroeger iig een hele grote sega arcade hal vlak bij Picadilly Circus in London. Super zaak, was het bezoeken ward. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Auredium schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:32:
[...]

Sega World is (was?) vroeger iig een hele grote sega arcade hal vlak bij Picadilly Circus in London. Super zaak, was het bezoeken ward. :)
Als je in Dubai bent kun je naar Sega republic:

http://www.segarepublic.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Donnie Darko schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:34:
[...]

Ik vind ze inderdaad aardig aan de prijs op marktplaats. Ik baal enorm want mijn oude snes is foetsie....
Iemand nog tips voor een redelijk bedrag?
Ik weet niet of je nog op zoek bent en of je in de buurt woont, maar vandaag biedt een handelaar op de vlindermarkt in Emmen ze aan voor 30 euro per stuk. Ze zagen er goed uit (niet verkleurd, wel met een makkelijk te verwijderen met viltstift geschreven nummer er op) en alle kabels + een controler zaten er bij. Hij had er, nadat ik er een kocht, nog twee liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07
ik zoek ook nog een SNES, ik had hem ooit in bruikleen gegeven aan m'n broertje en de idioot heeft hem vervolgens aan een vriendje verkocht 8)7 8)7

Gelukkig had hij de Donkey kong poster art en mijn favo spel, Zelda LttP niet meegegeven omdat ie ze niet kon vinden en ik wel dus daar ben ik wel gelukkig mee :)

Alleen op MP krijg je soms reacties als je bijvoorbeeld 35 euro biedt in gebrekkig Nederlands met "NEE, minimaal is het 75 want dat is die dubbel en dwars waard" :F

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OSZeGGc4mfL9sB5QB3eDhviv/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ggnX0mHa3NjQ3SQ0JhHPAHTV/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Yzdez25X5PDIUWUhISq1NP7p/full.jpg

Mods zijn gereed, zondag testen of het werkt (heb het uitbesteed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Metro2002 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:56:
[...]

PAL check, CIB check maar wat FAH betekent? :o ?
NL/FAH.. regio code

Oftewel uitgekomen in NL/BE/FR meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:44:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mods zijn gereed, zondag testen of het werkt (heb het uitbesteed :) )
Damn! Ik ben jaloers :o :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Kryptex schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:44:
[...]

NL/FAH.. regio code

Oftewel uitgekomen in NL/BE/FR meestal
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer een hele stapel games binnen waaronder een aantal gratis games CIB!

YouTube: Playstation Collecting #8 - Games For Free!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Lol! Zojuist 8 NES- en SNES-spellen gekocht bij m'n lokale kringloopwinkel voor resp. 1,50 en 1 euro per stuk. In dat setje zitten titels zoals Super Mario Bros, Super Mario Bros 2, Super Mario Bros 3, de combi-cartridge van SMB en Duck Hunt (2x), Tail Spin, Super Star Wars en nog een paar minder bekende titels. Ik was er in totaal 11 euro aan kwijt. :D

Het regelmatig bezoeken van dat soort winkels blijkt toch maar weer uit te betalen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07
beantherio schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:42:
Lol! Zojuist 8 NES- en SNES-spellen gekocht bij m'n lokale kringloopwinkel voor resp. 1,50 en 1 euro per stuk. In dat setje zitten titels zoals Super Mario Bros, Super Mario Bros 2, Super Mario Bros 3, de combi-cartridge van SMB en Duck Hunt (2x), Tail Spin, Super Star Wars en nog een paar minder bekende titels. Ik was er in totaal 11 euro aan kwijt. :D

Het regelmatig bezoeken van dat soort winkels blijkt toch maar weer uit te betalen. d:)b
zo nu en dan wel, ik heb er ooit een Sega Gamegear vandaan gehaald met ninja gaiden voor 3 euro.. :)

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
1nsane schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:43:
[...]

zo nu en dan wel, ik heb er ooit een Sega Gamegear vandaan gehaald met ninja gaiden voor 3 euro.. :)
Wow! :o

Ik ga er nu echt helemaal dagelijks langs denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maak net een zieke steal volgens mij!

Playstation 2
Ico
Shadow of the Colossus Cartboard versie
Rogue Galaxy
GrimGrimoire
Metal Slug
Tekken 4
Tekken 5
Star War Racer Revenge

Playstation 1
The Legend of Dragoon

Samen 75 inclusief verzendkosten! W00000t Alleen The Legend of Dragoon doet al 100 PAL/Engelse cover sickness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 20:31

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Of je krijgt bakstenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee haha trusted die kerel en tevens heb ik fototjes etc. Hij moet er vanaf, maar dit is wel een steal zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Legend of dragoon heb ik laast voor 15 euro opgepikt in ECHTE mint staat. Met Nederlandse hoesjes! moet zeggen ook een van mijn beste aankopen die ik gedaan heb, en die yoshi knuffel voor 50 cent afgelopen weekend :)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boombes schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:19:
Legend of dragoon heb ik laast voor 15 euro opgepikt in ECHTE mint staat. Met Nederlandse hoesjes! moet zeggen ook een van mijn beste aankopen die ik gedaan heb, en die yoshi knuffel voor 50 cent afgelopen weekend :)
Deze is ook mint idd en kost mij denk ik ook zoiets aangezien Shadow en Ico ook een behoorlijke waarde hebben uiteraard. Ga hem wel verkopen overigens aangezien ik alleen PS2 verzamel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 23:50
Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 13:03:
Weer een hele stapel games binnen waaronder een aantal gratis games CIB!

YouTube: Playstation Collecting #8 - Games For Free!
Filmpje is niet goed te bekijken omdat Youtube automatisch de schokken in het filmpje probeert weg te werken. Het lijkt nu net of dat ik dronken op een boot zit ;) Je kan deze instelling uitzetten bij de instellingen van het filmpje.

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G-Meister schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:22:
[...]

Filmpje is niet goed te bekijken omdat Youtube automatisch de schokken in het filmpje probeert weg te werken. Het lijkt nu net of dat ik dronken op een boot zit ;) Je kan deze instelling uitzetten bij de instellingen van het filmpje.
Thanks voor de tip. Ik ga dat eens bekijken. Binnenkort trouwens een statief haha want dit is inderdaad vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:00
Mario kart voor de SNES binnen. :) Enkel cart helaas, maar voor €7 Euro inclusief verzenden mag ik dan ook niet klagen.

En dit vind ik toch ook best opmerkelijke reactie zeg:
quote: Marktplaats e-mail
Goedemiddag *****!

Er is meer interesse maar diegene die het eerst het bedrag Euro 12,16 heeft overgemaakt op mijn rekening ontvangt van mij per omgaande het spel Je kunt het bedrag Euro 12,16 overmaken op de volgende rekening ******* t.n.v ******

Hoor graag van je.

Groet
Het is geen wedstrijd, dit vind ik geen manier van ''handelen'' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Beetje erg kansloos inderdaad

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
inderdaad haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan maakt 6 man geld over en moet hij weer 5x terugstorten.. heel apart inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:48:
En dan maakt 6 man geld over en moet hij weer 5x terugstorten.. heel apart inderdaad!
Denk niet dat zo iemand uberhaupt geld gaat terugstorten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag viel op de deurmat:

Thanks, Ramonesssssss :+

[ Voor 40% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
leuke game!, maar zit er nou een scheur in of lijkt dat maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zo, maar die kun je makkelijk vervangen voor een ander dubbel CD/PS1 doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-05 12:17
Deze zijn de laatste weken binnengekomen:

Breakout
Super Breakout
Pole Position
E.T. The Extraterrestrial (gesealed)

voor de Atari 2600.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Hierbij het ding wat ik al eerder aankondigde en waarvan ik van de foto al moest kwijlen.
Heb die persoon gevraag om hem heeel goed in te pakken wat hij ook heel goed gedaan heeft.

Ik zal eerst een foto posten, ik moet er wel bij zeggen dat het voor sommige mensen als porno kan worden beschouwd >:)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2886/9354344696_2d22809df5.jpg

Ja mensen zoals jullie zien: Een sega 16 bit maar nu komt het!!! Nieuw in doos!

Hier nog wat meer porno:
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7328/9354344520_6af9b80091.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2835/9351569181_08e50cdc37.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2868/9354344424_9bcb451f98.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7304/9351568783_4c768d1856.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3693/9351568933_0a46d753a6.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ En het mooiste van alles: De prijs €42 incl verzendkosten!

O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~

Sorry voor mijn gespam maar omg wat een goede staat. Ik zou zeggen een 9 / 9.5 van de 10.

Ik zat alleen met een shrodingers box probleem: Probeer je hem uit!? of laat je hem in de kast staan zonder te weten dat die het doet?

Dus ik heb er net even streets of rage op uitgespeeld. Dus nu is die niet meer nieuw. Alleen de sega is uitgeprobeerd de rest heb ik lekker in de doos laten zitten (had ook de stroom adapter nodig)

Meningen van mensen zijn zeker welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice maar zo bijzonder is die doos etc toch niet? Mijn ouders hebben er nog 2 staan (ook de 32 bit) en mijn tante ook nog een in doos, kom ze best vaak tegen maar de staat van de doos is damn nice ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Sorry to say, maar dat is absoluut niet nieuw. Mijn hart ging ook even sneller kloppen toen je dat postte, maar toen ik de foto's zag dacht ik "Uh.. ja".

Wel heel nette staat hoor. :) En de doos ook erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Heb net nog eens goed gekeken maar er zitten idd hele kleine krasjes rond de knoppen van de controllers. Dus waarschijnlijk wel ooit op gespeeld maar het zal niet veel zijn.

Weet iemand een goede website btw om je game's te catalogiseren? Of is het gewoon ouderwets excel werk ?:) (my ign is een draak van een systeem om dat mee te doen.

Er zit geen seal op de doos maar toen ik hem open maakte zat alles er veel netter in als dat ik het er terug in heb gestopt :P maar het zal niet nieuw zijn helaas. Prijs is alsnog prima in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Hier wat Sega-porno uit mijn verzameling :P

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/tcosa8zu9/Road_Avenger_Pack_MK_4180_50.jpg Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/mfznuu9v5/Jurassic_Park_Sonic_1_Pack.jpg Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/u36b34sbt/Mega_Games_2_Pack.jpg Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/nmxcd1js9/Sonic_2_Pack.jpg Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/g880knxwp/Training_for_the_USA_Pack_MK_1695_06_EAS.jpg Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/pjstnv32f/Online_Pack_MK_55014_52_CG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dreamcast ongelooflijk dat die console best hard flopte want alles wat de consoles nu hebben hebben ze dankzij de Dreamcast. Een van de eerste consoles (of de eerste) met online mogelijkheden en fantastische games etc. Best gek.

Sega is geen porno, alleen Sonic die ouwe blauwe baas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
1 woord: Kwijl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-05 12:17
Tanuki schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:45:
Ik heb helemaal niks met Sega (heb alleen een Dreamcast), maar die MegaDrives (en dozen) zien er goed uit. Allemaal vroeger nieuw gekocht of pas tweedehands?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Mooie sets allemaal. Ooit wil ik nog eens een Dreamcast, maar voorlopig richt ik me maar even op de NES en SNES (en handhelds). Die MD's zijn ook mooi maar de Dreamcast is wel een legendarisch ding. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
boombes schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:39:
Weet iemand een goede website btw om je game's te catalogiseren? Of is het gewoon ouderwets excel werk ?:) (my ign is een draak van een systeem om dat mee te doen.
www.retrocollect.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handig inderdaad alleen vrij veel bekende releases staan er niet op, hoe add ik deze? Zoals Metal Gear 3 Steelbook etc vind ik niet in hun database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Collectorz.com\Game Collector

Ben deze nu aan het gebruiken en moet zeggen voor een offline lijst erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boombes schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:27:
Collectorz.com\Game Collector

Ben deze nu aan het gebruiken en moet zeggen voor een offline lijst erg fijn!
Kost geld meh plus hebben ze ook de obscure games? Herkent hij deze evenals oude steelbooks etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Zo kan ik hem niet vinden. Als je de barcode wilt posten gaat het waarschijnlijk wel lukken. En anders kun je dat aangeven in een vrije kolom.

Kost geld, (naja even zoeken zou ik zeggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk kom ik ooit nog deze tv serie tegen op videoband/dvd bij iemand, jeugdsentiment alom. Must have voor Mario verzamelaars :P

http://www.kindertv.net/c...-bros-super-show-the-1989

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 24-07-2013 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
[quote]Tanuki schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:45:

complete mega cd 2 nice, mijne is niet compleet alleen de doos en handleiding :(

wil nog keer mega cd 1 en een cdx

[ Voor 3% gewijzigd door ramoness op 24-07-2013 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:50:
Dreamcast ongelooflijk dat die console best hard flopte want alles wat de consoles nu hebben hebben ze dankzij de Dreamcast. Een van de eerste consoles (of de eerste) met online mogelijkheden en fantastische games etc. Best gek.

Alleen verkeerd op de markt gezet. Blijft echt een geweldige console

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik ook Collectorz, en maak met regelmaat een HTML export zodat ik mijn verzameling online kan bekijken op de homespace van Ziggo :P.

En @ die Sega collectie hierboven: wow. Erg gaaf. Moet bekennen dat ik voorheen niets met Sega had, maar dat ik nu meer en meer voor de Sega begin te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:50:

En zet de DC eens tegenover de PS2 (die notabene later uitkwam) , geen FSAA op de PS2! Spellen op de DC zien er stukken beter uit.
Vind het echt een super console :)

En @ Segapr0n : fap fap fap fap

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/fap-fap-meme-smiley-emoticon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Het enige wat ik van sega heb is een CIB Megadrive 2 met sonic 3 gebundeld, in mint conditie met het bonnetje er nog bij (voor 15 euro toen op Qday gescoord met 5 andere games erbij).
Een Sega MAster system 2 los en een niet echt goed werkende Gamegear. (contrast problem=bad caps?)

[ Voor 7% gewijzigd door Zakkenwasser op 24-07-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Hebben jullie ook wel eens problemen gehad met Postnl?

gister pakketje verkeerd bezorgd, gelukkig was de buurvrouw 5 huizen verder zo aardig om het aan mij te geven.

pakketjes worden voor de deur neergelegd van 09:00 tot 14:00 daar gelegen (zat een boxed CDI in met 2 zelda spellen !) vaker voorgekomen zelfs

en het ergste ik had vanuit Duitsland Metal gear HD collection special editon gekocht.

maar er was -2 achter me huisnummer gezet, toen heeft de postbode voor me huis gestaan en omdat het geen 2 hoog maar een normale woning was terug gestuurd naar Duitsland!!! en daarmee verdwenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, nooit. Ligt volgens mij aan je woonplaats (en het bijbehorende personeel van PostNL). Al mijn pakketjes komen keurig aan, altijd dezelfde gast die bezorgt, als we niet thuis zijn altijd bij de buren.

Ook verzenden gaat altijd goed, nog nooit iemand gehad die iets niet ontvangen had. Mijn ervaringen zijn dus prima, met PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb alleen wel last van pakketjes uit engeland soms zijn ze binnen enkele dagen binnen en wacht nu al 4 weken op een XCM case uit enegeland hoever kan het zijn zou je toch denken?

maar postnl heb ik nog weinig problemen mee gehad wel met andere post diensten

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik laat mijn pakketjes altijd bezorgen op mijn werk, aangezien ik fulltime werk loop ik het nooit mis :)

[ Voor 92% gewijzigd door Zakkenwasser op 24-07-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royal Mail is af en toe erg traag. Ik kan soms ook gerust een maand wachten, soms maar een paar dagen. Vanuit de US heb ik weleens een NES spel binnen twee dagen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 244101 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 00:19:
Hopelijk kom ik ooit nog deze tv serie tegen op videoband/dvd bij iemand, jeugdsentiment alom. Must have voor Mario verzamelaars :P

http://www.kindertv.net/c...-bros-super-show-the-1989
http://www.amazon.com/The...o-Bros-Show/dp/B000BSZAG0

:)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Naja als je 100+ pakketjes binnen krijgt kan het keer verkeerd gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
huh? what do you mean by that? ;) (veranderd die ayeayecaptain gewoon ff ze berichtje!!!) :)
AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:16:
Ik laat mijn pakketjes altijd bezorgen op mijn werk, aangezien ik fulltime werk loop ik het nooit mis :)
ik heb wel eens gehoord (geen idee of het waar is ) dat de royal mail eerst poststukken opspaart voor dat ze het verschepen naar het vaste land?

p.s. das een leuke oplossing ayeayecaptain maar ik werk ergens waar het gehele park uit nummer 45 bestaat dus een kleine 500 bedrijven met allemaal huisnummer 45 :) daarnaast moet ik dan een mega cd 2 achter op me fiets binden naar huis :) lijkt me ook niet zo lekker idee :)

[ Voor 50% gewijzigd door copywizard op 24-07-2013 12:26 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Pagina: 1 ... 77 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod