Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.436 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoarder! :P

[ Voor 15% gewijzigd door Zakkenwasser op 21-03-2013 22:51 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rot toch 's op man, ik zal ze is gaan raten door ze naar de USA te sturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:36
Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/4532/13102007032be3.jpg
Zou dat wat waard zijn? Ik heb ze nog nooit ergens gezien op ebay enz

Heb er nog een met dr mario er op :p

[ Voor 7% gewijzigd door rejer op 22-03-2013 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 10:20
Ja die zijn wel wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Met Dr. Mario? Heb je daar ook een foto van?
Wat betreft de waarde, voor dergelijke reclamepanelen vraagt men tegenwoordig schandalig hoge prijzen (check dr. retro bv maar eens... :p), maar vragen is natuurlijk niet hetzelfde als krijgen...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 17:08

Metro2002

Memento mori

AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:13:
[...]

Hebben HDTV's dan geen composiet aansluiting meer tegenwoordig? Ik heb zelf een Samsung LED tv en die heeft er gewoon nog alles opzitten, misschien komt dat ook wel omdat ik erop geanticipeerd heb.
Atari 2600 gebruikt RF , geen composiet.

Als je je atari wilt laten modden kan je hier eens kijken: www.vintagegamingandmore.com

Twijfel zelf of ik het wel of niet zal doen, je kan er ook gewoon een videorecorder tussen hangen voor de conversie, stuk goedkoper maar wel wat lomper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:49
CrystalViriS schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:56:
[...]

Volgens mij is die kabel niet helemaal standaard maar heeft iets dikkere aansluiting aan de console kant. Ik heb mijn arme atari's niet meer aangesloten gehad sinds ik een full hdtv heb. Het beeld zal wel bedroevend slecht zijn... :+

Heeft iemand hier ervaring met de mod voor bepaalde types Atari 2600 (zowel junior en classic model) om hem gewoon via composite aan te sluiten? Ik ben al een poos aan het twijfelen of ik dat misschien niet beter kan doen bij één van m'n atari's.
Volgens mij kan je een standaard coax kabel gebruiken. Maar weet het niet zeker. Heb mijn Atari twee weken geleden opengehad om schoon te maken, maar niet echt gelet op de aansluiting van de kabel.

Beeld op mijn LED tv was redelijk scherp. Beetje storing door antennekabel, maar de blokjes zelf waren scherp. Maar ja, het zijn dan ook blokjes en geen ronde lijnen waar je anti-aliasing nodig hebt. :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Bruiser schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:00:
Wat betreft de waarde, voor dergelijke reclamepanelen vraagt men tegenwoordig schandalig hoge prijzen (check dr. retro bv maar eens... :p), maar vragen is natuurlijk niet hetzelfde als krijgen...
Inderdaad, ik denk ook dat de helft niet wordt betaald van wat er gevraagd wordt. Zoals op de website retrogaming, vind ik sommige prijzen echt schandalig hoog, maar goed.. ieder mag vrij zijn om een prijs erop te plakken.. die prijs te krijgen is dan een tweede.

Vandaag komt als het goed is mijn Scope 6 (boxed) binnen, ik had er al een maar zonder doos, de doos is in redelijke staat. Voor 20 eurie mag je niet klagen denk ik. Zal fotootje maken als hij binnen is gekomen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Bruiser schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:00:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2vcgacn.jpg

Dat is degene met dr mario.

Mario en die games komen uit dat ding. het is dus niet plat. 3D dus :p

Ik heb die dingen gratis gekregen heel lang geleden door naar nintendo te schrijven of ze ook iets hadden voor een dorps feest :)

[ Voor 11% gewijzigd door rejer op 22-03-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
~250 voor de 1e en ~175 voor de 2e zou ik ze schatten.

[ Voor 62% gewijzigd door Kryptex op 22-03-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Kryptex schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:08:
~250 voor de 1e en ~175 voor de 2e zou ik ze schatten.
Phoe xD

Das best veel voor iets wat ik een langetijd geleden gratis heb gekregen van nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik heb 2 skyward sword display boards gekregen. (wel van karton) Aardig van Nintendo :)

[ Voor 15% gewijzigd door Zakkenwasser op 22-03-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 17:01
AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:13:
[...]

Hebben HDTV's dan geen composiet aansluiting meer tegenwoordig? Ik heb zelf een Samsung LED tv en die heeft er gewoon nog alles opzitten, misschien komt dat ook wel omdat ik erop geanticipeerd heb.
Jawel dat heeft de tv zeker. Maar ik wil eigenlijk niets meer aansluiten op die manier omdat het beeld zo bedroevend slecht is via de antenne ingang bedoelde ik dan dus bij b.v. de atari's. Zou fijn zijn als je dat via composite kon aansluiten.

Mijn ouders hebben wel een toestel staan dat geen scart aansluitingen meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Overigens zien retro consoles (en eigenlijk alles wat niet HD aankan) er sowieso niet uit op HDTVs, en de inputlag kan nog een beetje vervelend worden op bepaalde modellen ook. Retro gamen gaat toch echt het beste op een "ouwe" beeldbuis.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 17:01
LiquidT_NL schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:29:
Overigens zien retro consoles (en eigenlijk alles wat niet HD aankan) er sowieso niet uit op HDTVs, en de inputlag kan nog een beetje vervelend worden op bepaalde modellen ook. Retro gamen gaat toch echt het beste op een "ouwe" beeldbuis.
Weet er alles van.. zelfs de wii ziet er via composite écht niet uit op zo'n scherm. Gelukkig heb ik voor het merendeel van m'n consoles die dat ondersteunen RGB kabels dat scheelt in ieder geval al wat. Ooit komt er wel weer een beeldbuis maar voorlopig geen plek voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ik heb een 100Mhz sony triniton tv 71cm dat wil wel met de oudere consoles. Ook veel aansluitingen. Heb er alleen nog geen plek voor gevonden want het is zo'n bakbeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb vandaag me slag geslagen !

Op een lokale super kleine rommelmarkt heb ik kunnen vinden

SNES castlevania vampire kiss CIB!
SNES castlevania IV CIB
SNES earthworm jim CIB
SNES donkey kong country CIB
SNES lion king CIB
SNES alladin CIB
SNES mickey mouse the magical quest CIB
SNES mario 2 yoshi,s island + booklet
SNES super mario world + booklet
SNES fifa 96 + booklet
SNES killer instinct + booklet

SNES console + 2 contollers

Dit alles voor 20 euro

Verder nog een

Panasonic 3DO NTSC CIB ! (Werkend en wel!)
7 3DO games

Dit alles voor 9 euro

En voor 1 euro

4 game and watch nintendo games
Zelda
Donkey kong 1
Donkey kong 2
Oil panic

Dit alles dus voor 30 euro een geniale fondst al zeg ik het zelf :)

Als ik alles uit heb gezocht zal ik foto,s plaatsen

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

copywizard schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:40:

SNES castlevania IV CIB
SNES earthworm jim CIB
SNES lion king CIB
SNES alladin CIB
SNES fifa 96 + booklet

Dit alles voor 20 euro

Verder nog een

7 3DO games

Dit alles voor 9 euro

En voor 1 euro

Zelda
Donkey kong 1
Donkey kong 2
Oil panic

Bah. Leuk voor je :9 ik kom dat soort dingen bijna nooit tegen op markten, alleen maar troep. Vampire Kiss <3 _/-\o_

Mooie buit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:43

SNES castlevania IV CIB
SNES earthworm jim CIB
SNES lion king CIB
SNES alladin CIB
SNES fifa 96 + booklet

Dit alles voor 20 euro

Verder nog een

7 3DO games

Dit alles voor 9 euro

En voor 1 euro

Zelda
Donkey kong 1
Donkey kong 2
Oil panic

Doe je goed! Vraag me toch af naar welke (rommel)markten jullie altijd gaan? Zelf vind ik namelijk nooit zulke spullen voor deze bedragen :X

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

G-Meister schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:47:
[...]

Doe je goed! Vraag me toch af naar welke (rommel)markten jullie altijd gaan? Zelf vind ik namelijk nooit zulke spullen voor deze bedragen :X
Nou echt he :P als ik wat tegen kom is het met ducktape aan elkaar getaped en werkt er een lampje niet of er is iets afgebroken, en dan hebben ze toevallig iets gehoord dat het ''retro'' is en dat het zogenaamd goud waard is.:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Holy sh*t, dat is echt een mooie vondst!

Dat geluk heb ik helaas nog niet gehad, telkens zelfde verhaal als hierboven, 't is oud en de mensen denken dat het dan allemaal goud waard is, ongeacht de staat... :(

Extreem jaloers op die vampire kiss, ik zou al blij zijn mocht ik die alleen voor 20 euro cib kunnen vinden...

Wel blij dat het niet naar een opkoper is gegaan voor dat bedrag!

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

SNES castlevania IV CIB
SNES earthworm jim CIB
SNES lion king CIB
SNES alladin CIB
SNES fifa 96 + booklet

Dit alles voor 20 euro

Verder nog een

7 3DO games

Dit alles voor 9 euro

En voor 1 euro

Zelda
Donkey kong 1
Donkey kong 2
Oil panic

Pic or it didnt happen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/image_zpsb80c620c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/image_zps807e46cb.jpg

Eerste keer foto,s posten als dit lukt maak ik zo nog wat meer

[ Voor 14% gewijzigd door copywizard op 23-03-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Mooi mooi, jammer van de sticker rest maarja voor dat bedrag (voor het hele pakketje) mag je niet klagen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lucky mofo. Ik ben vandaag met mijn vrouw ook op stap geweest, en heb een stuk of 9 PS1 games en 2 Xbox games voor gezamenlijk een Euro of 12..maar zo'n vondst als dat van jou. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Vandaag sinds lange tijd ook maar weer eens wat rommelmarktjes afgegaan, geen hele grote klappers (zoals hierboven). Maar voor €10 toch onderstaande spullen kunnen vinden.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/80138880/IMAG0139.jpg

Ik had zelf nog geen PSone die niet omgebouwd was (al die dingen zijn bijna omgebouwd), dus ik ben er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Videopac! :-)

Zijn er nog mensen die specifiek iets verzamelen hier? Zoals bepaalde series van games; Zelda, Mario, Mega Man, Street Fighter, Mortal Kombat, Resident Evil, Metal Gear, FF, etc. etc. (PICS!)

Ik persoonlijk laat 9 van de 10 ''rommelmarkt'' liggen als het niet zo boeiend is, ik heb liever 1x Mega Man bij wijze van dan 10x *insert random title* (of het moet alles in 1 koop zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:17:

Zijn er nog mensen die specifiek iets verzamelen hier? Zoals bepaalde series van games; Zelda, Mario, Mega Man, Street Fighter, Mortal Kombat, Resident Evil, Metal Gear, FF, etc. etc. (PICS!)

Ik persoonlijk laat 9 van de 10 ''rommelmarkt'' liggen als het niet zo boeiend is, ik heb liever 1x Mega Man bij wijze van dan 10x *insert random title* (of het moet alles in 1 koop zijn)
Ik ga dan weer voor kwantiteit boven "kwaliteit" (mij zie je geen 150 uitgeven voor Suikoden II), maar ik geef wel net wat meer uit voor delen van series die ik spaar.

Ik heb volgens mij de meeste Grand Theft Auto's wel, voor iedere console. Ook heb ik vrijwel alle Resident Evil delen, op de meeste consoles. Zal hier nog 's foto's van maken. Ook hebben we (mijn vrouw is er met name gek op) Mario Party 1 t/m 9.

Verder spaar ik PS1's (hoarder volgens AAC) en verschillende kleuren N64, heb er nu een stuk of negen of tien. Of elf ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-07 01:47
Damn dacht ik net gisteren een goeie deal gescored te hebben, zie ik verhalen over stapels boxed snes games incl console voor €20,-

Maargoed. In zoals ook al gezegt werd door:
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:48:
...en dan hebben ze toevallig iets gehoord dat het ''retro'' is en dat het zogenaamd goud waard is.:+
Kwam dus in een 2e hands winkeltje waar ze een paar sega games voor €10,- per stuk hadden. En de console voor €30,-

De console, andre agassi tennis, monaco gp en sonic links laten liggen, maar ze hadden ook
  • elemental master
  • thunder force IV
  • gain ground
Alledrie compleet er liggen. Na een beetje afdingen op €20 totaal uitgekomen. Nooit gedacht dat ik elemental master nog eens zou tegenkomen. Die is nooit in europa uitgebracht. Nu nog kijken of ik een sega van de stapel durf te trekken om er een 60hz mod in te zetten. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:57:
[...]

Ik ga dan weer voor kwantiteit boven "kwaliteit" (mij zie je geen 150 uitgeven voor Suikoden II), maar ik geef wel net wat meer uit voor delen van series die ik spaar.

Ik heb volgens mij de meeste Grand Theft Auto's wel, voor iedere console. Ook heb ik vrijwel alle Resident Evil delen, op de meeste consoles. Zal hier nog 's foto's van maken. Ook hebben we (mijn vrouw is er met name gek op) Mario Party 1 t/m 9.

Verder spaar ik PS1's (hoarder volgens AAC) en verschillende kleuren N64, heb er nu een stuk of negen of tien. Of elf ofzo.
Dat van die consoles kan ik prima begrijpen, zeker de N64 is er is veel leuke uitvoeringen/kleuren. Ik ben ook niet zo dat ik spellen net als suikoden moet hebben, maar Zelda is dan weer wel leuk om te collecten. En alles ingepakt gesealed hoeft van mij ook niet, ik speel ze liever nog eens af en toe.

Ik ben nu wel aan het kijken of dat wat is met die snug boxes. Ook al staan de meeste spellen bij mij in een vitrine is dat misschien wel iets, krijg ze maandag binnen en dan ga ik eens kijken of dat wat is. Maar dat is puur voor het behoud van het spel/doosje niet meer of minder.

Verder ben ik zoals ik eerder al zei in dit topic druk bezig om alle Resident Evil's in het japans bij elkaar te sprokkelen op (w)elk platform ik ze dan ook mocht tegenkomen. Wacht nog met spanning op Resident Evil 1 (PS1) mint uit Japan. :9 Heerlijke art hebben die Japanse spellen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.bigcommerce.com/server2800/a5a32/products/1542/images/8982/IMG_7584__78009.1349620972.1280.1280.JPG _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ziet er inderdaad goed uit! Zit er nog verschil in de versies?
Mijn meest waardevolle RE is RE2 voor de N64, compleet..moet nog wel de DC versie ergens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Biohazard (JP version):
- Auto-aim which can't be turned off
- 3 ink ribbons
- All scenes are uncut
- Different ending theme, not available in any other version

Zoiets. Er zit altijd wel een verschil in ook de N64 versie is weer anders dan de PS1 versie (van Resident Evil 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Vandaag ben ik van de Retrogamebeurs in Apeldoorn met niet zo heel volle handen thuisgekomen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5hdW9LpkYFUHiVtcSvUQ2nDk/medium.jpg
  • GBA Splinter Cell CIPB (complete in platgedrukte box :p dus heel goedkoop, 3 euro geloof ik)
  • GBA Yoshi's Universal Gravitation, cart only
  • GB Tetris, cart only (nee, die had ik niet niet, foei ikke!)
  • GB Jungle Book, cart only
  • GB Pokemon Silver Edition
  • Accessoire voor de GB Color, met oplaadbare batterij voor de GBC, versterkte speaker en rumble-functie (werkt op het geluid)
  • Action Replay Media Edition voor de NDS (meer gekocht voor de fun, geen idee wat het precies doet en kan doen :p)
  • PS1 Grand Theft Auto (uit een 50 cent grabbelbak)
  • PS1 Time Crisis met gun
  • Dreamcast Rayman 2 (ook uit dezelfde 50 cent grabbelbak)
  • En tenslotte niet afgebeeld, want vergeten op de foto te zetten :+ Tempest 2000 voor de Jaguar.
Op zich wel geslaagd, maar ik had gehoopt met een console thuis te komen. Ik wil graag nog een Sega Megadrive met Mega CD toevoegen aan mijn collectie. Ik zag er eentje staan, voor 90 euro en ik wilde later nog langskomen om een leuk dealtje te maken met games, eerst kijken of en hoeveel geld ik zou overhouden :+ Maar om tien over half 4 was iedereen al aan het inpakken, terwijl de beurs nog 20 minuten duurde :? Ik zag dat het standje waar de Megadrive stond al was leegeruimd, dus dat werd geen dealtje maken vandaag ;(

Maar goed, ik zag al bij een webshop (Gameland Groningen) eenzelfde Megadrive set staan voor dezelfde prijs (misschien was het de stand van dezelfde winkel :p), ik heb een bundeltje voor mezelf samengesteld en hun gemaild of er een leuk dealtje van te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Glaanie schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:53:
Vandaag ben ik van de Retrogamebeurs in Apeldoorn met niet zo heel volle handen thuisgekomen.

[afbeelding]
  • GBA Splinter Cell CIPB (complete in platgedrukte box :p dus heel goedkoop, 3 euro geloof ik)
  • GBA Yoshi's Universal Gravitation, cart only
  • GB Tetris, cart only (nee, die had ik niet niet, foei ikke!)
  • GB Jungle Book, cart only
  • GB Pokemon Silver Edition
  • Accessoire voor de GB Color, met oplaadbare batterij voor de GBC, versterkte speaker en rumble-functie (werkt op het geluid)
  • Action Replay Media Edition voor de NDS (meer gekocht voor de fun, geen idee wat het precies doet en kan doen :p)
  • PS1 Grand Theft Auto (uit een 50 cent grabbelbak)
  • PS1 Time Crisis met gun
  • Dreamcast Rayman 2 (ook uit dezelfde 50 cent grabbelbak)
  • En tenslotte niet afgebeeld, want vergeten op de foto te zetten :+ Tempest 2000 voor de Jaguar.
Op zich wel geslaagd, maar ik had gehoopt met een console thuis te komen. Ik wil graag nog een Sega Megadrive met Mega CD toevoegen aan mijn collectie. Ik zag er eentje staan, voor 90 euro en ik wilde later nog langskomen om een leuk dealtje te maken met games, eerst kijken of en hoeveel geld ik zou overhouden :+ Maar om tien over half 4 was iedereen al aan het inpakken, terwijl de beurs nog 20 minuten duurde :? Ik zag dat het standje waar de Megadrive stond al was leegeruimd, dus dat werd geen dealtje maken vandaag ;(

Maar goed, ik zag al bij een webshop (Gameland Groningen) eenzelfde Megadrive set staan voor dezelfde prijs (misschien was het de stand van dezelfde winkel :p), ik heb een bundeltje voor mezelf samengesteld en hun gemaild of er een leuk dealtje van te maken is.
Wattt, jij was daar ook? Had je wel even mogen zeggen! Ik was er ook :) en ook echt een hele hoop bekenden gezien, was superleuk weer! Paar mooie ruilen gemaakt, leuke spullen gezien, veel gelachen, natuurlijk broodjes kroket en frikandel gegeten, naar de Palrocks.nl meeting geweest, nieuwe mensen leren kennen, of eigenlijk in veel gevallen de gezichten en stemmen achter een username leren kennen. :) oude bekenden gezien. En naderhand een klein stukje om gereden om wat andere spullen te kopen.

Retro Game Beurs Apeldoorn 24-mrt-2013
Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/k6qc3hugf/2013_03_24_20_13_59.jpg
PS2 DVD playback kit dinges €5
Game Boy Color Light Magic Light Magnifier €0,25
GBA Handy Strap €0,25
DC 2 Meg Memory Card €4
Pokémon Pikachu Cable GBP/GBC €6
GBA Protection Pouch €0,25
Asteroids LCD game €4
N64 universal game adaptor €10
PS2 Remote Control €0,25
PS1 X-Drive €4
PS1 Wrister Rumbler €3,25
PS1 Ghost in the Shell €10
GBA SP Aluminium Case €4
Yu Gi Oh Dual Masters Limited Edition €4
Eidos presenteert VHS €0,50
Spacestation silicon valley N64 game €15

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/4umco863v/2013_03_24_20_14_30.jpg
GBA TV Tuner Machine €4

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/obuaswh35/2013_03_24_20_15_25.jpg
3x Tetris €10
Primal Rage €3,33
Terminator 2 €3,33
Batman €3,34

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/ny0tm79fb/2013_03_24_20_21_56.jpg
Game Boy Printer nieuw €30
Shock 'n' Rock voor GBC €2,50
Accu voor GameBoy Classic €2,50
NES Classics Mario Bros €0 (geruild met MotherBrain, thanks man! :thumbup: )
pirate GBA game €2
Pirate Game Gear game €2

En onderstaande spullen op de weg terug naar huis opgepikt. :)

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/vkdu4jzvh/2013_03_24_19_53_42.jpg
Battletoads Battlemaniacs €6,90
Super Ghouls 'n' Ghosts €6,90
Pierre le Chef €6,90
Parodius €6,90
Looney Tunes Road Runner €6,90
Mario is Missing €6,90
Chuck Rock €6,90
Bram Stoker's Dracula €6,90
Super Mario World 2 - Yoshi's Island €6,90
Super Turrican €6,90
Super Adventure Island €6,90
Astérix €6,90
Street Fighter II €6,90
Bubsy €6,90
On the Ball €6,90
The Legend of Zelda - A Link to the Past €6,90

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/8ytagz3qt/2013_03_24_19_58_28.jpg
Banjo Tooie €6,90
Chameleon Twist €6,90
Bomber Man 64 €6,90
Rayman 2 - The Great Escape €6,90
The Legend of Zelda - Ocarina of Time €6,90
Banjo Kazooie €6,90
Tonic Trouble €6,80
Super Mario 64 (super zeldzame versie, want deze is van Jeroen geweest!) €6,90
Run Saber €6,90
The Magical Quest Starring Mickey Mouse NTSC-U €6,80
Super Mario World (alleen spel en boekje) €6,80
Super Mario All-Stars (alleen spel en boekje, op de foto zit de PAL-versie in het NTSC-doosje) €6,80
Hook NTSC-U €6,80
The Blues Brothers NTSC-U €6,80
Super Mario All-Stars NTSC-U €6,80
SkülJagger NTSC-U €6,80

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/e0kqw0vhz/2013_03_24_20_00_32.jpg
Super NES Games boek €0

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/u3vmbwd67/2013_03_24_20_08_00.jpg
GBA SP NTSC-U €5
Oplader €0
Tasje €0
Sabre Wulf €3
Pac-Man NES Classics €3
Barbie €3
Dogz €3
Motocross Maniacs €3

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Tanuki schreef op maandag 25 maart 2013 @ 03:32:
[...]

Wattt, jij was daar ook? Had je wel even mogen zeggen! Ik was er ook :) en ook echt een hele hoop bekenden gezien, was superleuk weer![...]
Glaanie in "Goeie oude (retro) consoles deel 11" :+ Misschien dat je mij gezien heb, ik was met mijn vriendin die in een felrode trui gekleed ging. Zelf had ik een zwarte jas aan, net als 90% van de mensen die daar liep :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Glaanie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:56:
[...]

Glaanie in "Goeie oude (retro) consoles deel 11" :+ Misschien dat je mij gezien heb, ik was met mijn vriendin die in een felrode trui gekleed ging. Zelf had ik een zwarte jas aan, net als 90% van de mensen die daar liep :p
Ik had je post niet gezien :o

En ik heb jou ook niet gezien trouwens :p

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
iNFiNiTY- schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:17:

Ik heb een tijd lang Elder Scrolls games verzameld, heb alle games inmiddels (inc. de N-gage game, heb alleen geen N-gage). Mis nog de deluxe editie van Arena (slechts 1 keer gezien voor 400+ euro) en de CE van Skyrim, alswel de uitbreidingen op Skyrim & Oblivion. Heb dan wel Morrowind weer 3 keer... (CE, normale editie en GOTY editie)
Ik heb ook nog geen CiB van Battlespire en Redguard, puur de game + handleiding. Laatste tijd ben ik echter minder into TES, dus ik betwijfel of die allemaal ooit nog komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Tanuki schreef op maandag 25 maart 2013 @ 03:32:
[...]

Wattt, jij was daar ook? Had je wel even mogen zeggen! Ik was er ook :) en ook echt een hele hoop bekenden gezien, was superleuk weer! Paar mooie ruilen gemaakt, leuke spullen gezien, veel gelachen, natuurlijk broodjes kroket en frikandel gegeten, naar de Palrocks.nl meeting geweest, nieuwe mensen leren kennen, of eigenlijk in veel gevallen de gezichten en stemmen achter een username leren kennen. :) oude bekenden gezien. En naderhand een klein stukje om gereden om wat andere spullen te kopen.

Retro Game Beurs Apeldoorn 24-mrt-2013
[afbeelding]
PS2 DVD playback kit dinges €5
Game Boy Color Light Magic Light Magnifier €0,25
GBA Handy Strap €0,25
DC 2 Meg Memory Card €4
Pokémon Pikachu Cable GBP/GBC €6
GBA Protection Pouch €0,25
Asteroids LCD game €4
N64 universal game adaptor €10
PS2 Remote Control €0,25
PS1 X-Drive €4
PS1 Wrister Rumbler €3,25
PS1 Ghost in the Shell €10
GBA SP Aluminium Case €4
Yu Gi Oh Dual Masters Limited Edition €4
Eidos presenteert VHS €0,50
Spacestation silicon valley N64 game €15

[afbeelding]
GBA TV Tuner Machine €4

[afbeelding]
3x Tetris €10
Primal Rage €3,33
Terminator 2 €3,33
Batman €3,34

[afbeelding]
Game Boy Printer nieuw €30
Shock 'n' Rock voor GBC €2,50
Accu voor GameBoy Classic €2,50
NES Classics Mario Bros €0 (geruild met MotherBrain, thanks man! :thumbup: )
pirate GBA game €2
Pirate Game Gear game €2

En onderstaande spullen op de weg terug naar huis opgepikt. :)

[afbeelding]
Battletoads Battlemaniacs €6,90
Super Ghouls 'n' Ghosts €6,90
Pierre le Chef €6,90
Parodius €6,90
Looney Tunes Road Runner €6,90
Mario is Missing €6,90
Chuck Rock €6,90
Bram Stoker's Dracula €6,90
Super Mario World 2 - Yoshi's Island €6,90
Super Turrican €6,90
Super Adventure Island €6,90
Astérix €6,90
Street Fighter II €6,90
Bubsy €6,90
On the Ball €6,90
The Legend of Zelda - A Link to the Past €6,90

[afbeelding]
Banjo Tooie €6,90
Chameleon Twist €6,90
Bomber Man 64 €6,90
Rayman 2 - The Great Escape €6,90
The Legend of Zelda - Ocarina of Time €6,90
Banjo Kazooie €6,90
Tonic Trouble €6,80
Super Mario 64 (super zeldzame versie, want deze is van Jeroen geweest!) €6,90
Run Saber €6,90
The Magical Quest Starring Mickey Mouse NTSC-U €6,80
Super Mario World (alleen spel en boekje) €6,80
Super Mario All-Stars (alleen spel en boekje, op de foto zit de PAL-versie in het NTSC-doosje) €6,80
Hook NTSC-U €6,80
The Blues Brothers NTSC-U €6,80
Super Mario All-Stars NTSC-U €6,80
SkülJagger NTSC-U €6,80

[afbeelding]
Super NES Games boek €0

[afbeelding]
GBA SP NTSC-U €5
Oplader €0
Tasje €0
Sabre Wulf €3
Pac-Man NES Classics €3
Barbie €3
Dogz €3
Motocross Maniacs €3
Wow zeker sie snes en n64 games wat een super prijsjes voor die games ! 7 euro voor zelda cib? Netjes hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 11:56
Die parodius is ook echt een goede deal geweest. Goedkoopste die ik op ebay vindt is €25 ex boekje en doosje!

Mocht je ooit ervan af willen dan hou mij in gedachten. maar goed Voor de rest ngo wel meer mooie deals er tussen gezien. Komend weekend ga ik zelf naar een grote rommelmarkt in zuid limburg hopelijk heb ik net zo'n deal

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
boombes schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:40:
Die parodius is ook echt een goede deal geweest. Goedkoopste die ik op ebay vindt is €25 ex boekje en doosje!

Mocht je ooit ervan af willen dan hou mij in gedachten. maar goed Voor de rest ngo wel meer mooie deals er tussen gezien. Komend weekend ga ik zelf naar een grote rommelmarkt in zuid limburg hopelijk heb ik net zo'n deal
Wat dacht je van die Legend of Zelda CIB? :) Jammere is alleen dat ie UKV is, ik wil 'm HOL. :p

Gewoon op Marktplaats gevonden overigens, stond er wel van versteld dat de advertentie er al ruim een week op stond en nog steeds niet verkocht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Mario is missing, Legend of zelda en SF II onder de 10 euro. Voor 25 neemk ze over van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 15:36
Nu ik best een verzameling SNES spellen heb zonder doosjes vroeg ik mij af hoe jullie ze precies op slaan? Ik heb op eBay gezocht maar kon niet echt veel producten vinden (vaak hele dure plastic doosjes terwijl ik er een stuk of 20 nodig heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Voor de NES heb je van die snug fit protectors, niet voor SNES geloof ik, wel jammer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Maks schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:19:
Nu ik best een verzameling SNES spellen heb zonder doosjes vroeg ik mij af hoe jullie ze precies op slaan? Ik heb op eBay gezocht maar kon niet echt veel producten vinden (vaak hele dure plastic doosjes terwijl ik er een stuk of 20 nodig heb).
Die doosjes die je bedoelt, dat zijn die op VHS tape doosjes lijkende met binnenin plek voor het spelletje en het ontwerp van de oorspronkelijk doos op de buitenkant toch?
Waarom niet zelf maken?

http://www.ebay.nl/itm/8-...m33803a9242#ht_2157wt_754

bv, genoeg goedkoop te vinden. Moet je alleen wat voor binnen verzinnen. Misschien iets met van dat schuim dat ze in flight-cases gebruiken? Zelf covers printen, klaar.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Voor SNES zijn er ook gewoon snug fits. http://www.retrogamefreak.../snug-fit-box-protectors/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Klopt ja, boxed. Niet voor de losse cartridges? Voor NES wel. Maar met de plastic videotheek box moet het ook prima lukken lijkt me zoals boven werdt gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Glaanie schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:53:
Maar om tien over half 4 was iedereen al aan het inpakken, terwijl de beurs nog 20 minuten duurde :? I
Omdat de meeste bezoekers toch vroeg komen.

De opkomst was bovendien erg laag en de meeste verkopers waren redelijk teleurgesteld in het aantal verkopen van die dag. Wellicht was het ook wel te vroeg na de vorige beurs in deurne en volgens mij ook een stuk minder reclame gemaakt voor deze beurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Kryptex schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:41:
[...]

Omdat de meeste bezoekers toch vroeg komen.

De opkomst was bovendien erg laag en de meeste verkopers waren redelijk teleurgesteld in het aantal verkopen van die dag. Wellicht was het ook wel te vroeg na de vorige beurs in deurne en volgens mij ook een stuk minder reclame gemaakt voor deze beurs.
Ah, dat verklaart het wel. Het viel mij al op dat er minder volle tassen naar buiten gingen dan in Deurne en de vorige keer in Apeldoorn. Maar dan ga je toch juist tot de allerlaatste minuut door met verkopen :? Dat is nou eenmaal het risico van het op deze manier verkopen van spullen, je hebt er zeker mindere dagen tussen zitten. Maar goed, ik ben uiteindelijk nog redelijk geslaagd.

Wel jammer voor de standhouder waar de MD + CD stond, ik had graag nog een dealtje met hem willen maken :p Maar gelukkig heb ik inmiddels een deal kunnen maken met Gameland Groningen, dus van de week staat hier toch nog een MD + CD + games in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
This is fucking awesome :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5zpfh1ztnTUzUtgOeaKRwMpH/full.jpg
(retro van vandaag, 35euro gekost) jammer genoeg is het n64 pookje lam :(

[ Voor 35% gewijzigd door Zakkenwasser op 26-03-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:59:
This is fucking awesome :)

[afbeelding]
(retro van vandaag, 35euro gekost) jammer genoeg is het n64 pookje lam :(
Zo netjes, via Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Tanuki schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:25:
[...]

Zo netjes, via Marktplaats?
:Y Alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393995

Echt wat iedereen hier van Marktplaats plukt, lucky bastards.

Maar Mr. Captain, rij je het hele land door, is het altijd in de buurt of wordt alles naar je verzonden?
Want jij lijkt het meest te scoren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Vanmiddag was ik in Haarlem en ik was bijna deze zaak binnengelopen: http://www.gameshop-haarlem.nl Bijna, want hij ging pas om 12.00 open en mijn parkeerkaartje van mijn auto die 3 straten verderop stond liep om 12:00 af. Ik had nog vluchtig in de etalage gekeken, maar was ik daar zag brak mijn hart als retro-verzamelaar; alles onder een dikke laag stof, consoles en doosjes verkleurd door de zon en het zag eruit alsof het er zo was ingedonderd en klaar. Is er iemand bekend met deze shop en weleens naar binnen geweest?

Vrijdag heb ik mijn tweede vrije dag deze week (wat vervelend zeg) en misschien dat ik met de trein naar Amsterdam ga, naar deze shop: http://www.gameover.nl. Hier ben ik al vaker geweest en hoewel hij niet de goedkoopste is, heeft hij wel veel, heel veel op voorraad. Ook een aardige, wisselende selectie van games voor 3 euro, altijd leuk om in rond te neuzen.

Oh en net nog via eBay een Jaguar AV kabel gehaald. Ja, ik weet dat je het zelf kan doen, maar daar had ik geen zin in. De kabel die ik heb besteld is een officiële en kost maar 2 tientjes, dus daar ga ik niet moeilijk om doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Glaanie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:54:
Vrijdag heb ik mijn tweede vrije dag deze week (wat vervelend zeg) en misschien dat ik met de trein naar Amsterdam ga, naar deze shop: http://www.gameover.nl. Hier ben ik al vaker geweest en hoewel hij niet de goedkoopste is, heeft hij wel veel, heel veel op voorraad. Ook een aardige, wisselende selectie van games voor 3 euro, altijd leuk om in rond te neuzen.
Gameover.nl is 1,5x tot 3x hoofdprijs. Afdingen doen ze niet aan. Als je het ervoor over hebt moet je het doen, anders zou ik gewoon goedkoper via de internet webshop kopen :)

Ik koop daar niet meer, maar kijken is altijd leuk.

[ Voor 6% gewijzigd door Zakkenwasser op 26-03-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:58:
[...]

Gameover.nl is 1,5x tot 3x hoofdprijs. Afdingen doen ze niet aan. Als je het ervoor over hebt moet je het doen, anders zou ik gewoon goedkoper via de internet webshop kopen :)

Ik koop daar niet meer, maar kijken is altijd leuk.
Als jij voor 35 euro een complete set games en consoles kan kopen, dan kan ik het mij voorstellen dat je iets al gauw te duur vindt :+ Even serieus, het gaat mij voornamelijk om het browsen en kijken in de afprijskast. Hij is absoluut duur, maar ik heb toch wel een paar tientjes er heen gebracht (hele tientjes ja :p).

Weet jij of iemand anders een leuke retrogamewinkel in de buurt van Beverwijk/Amsterdam zo'n beetje? Ik ken dus die winkel in Haarlem, game-over.nl in A'dam en er was vroeger een winkeltje in Alkmaar, Flashpoint Games. Althans, de site staat nog online: http://flashpoint-games.nl, maar de eigenaar vertelde mij dat hij ermee ging stoppen, tot een maand of anderhalf, 2 geleden had'ie een standje op de Beverwijkse Bazaar (hal 2), maar die is ook al enige tijd weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Als we nu met z'n allen stoppen met het betalen van de (veel te) hoge vraagprijzen kunnen we dergelijke pakketten binnenkort terug voor zulke prijzen gelijk waar kopen...

Ik ben allezins gestopt met het kopen van overpriced spul! Als ze er teveel voor vragen mogen ze het houden wat mij betreft.

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Bruiser schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:41:
Als we nu met z'n allen stoppen met het betalen van de (veel te) hoge vraagprijzen kunnen we dergelijke pakketten binnenkort terug voor zulke prijzen gelijk waar kopen...

Ik ben allezins gestopt met het kopen van overpriced spul! Als ze er teveel voor vragen mogen ze het houden wat mij betreft.
Heb jij anders nog dubbele games die ik misschien nog niet heb? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400901

Glaanie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:54:
Vanmiddag was ik in Haarlem en ik was bijna deze zaak binnengelopen: http://www.gameshop-haarlem.nl Bijna, want hij ging pas om 12.00 open en mijn parkeerkaartje van mijn auto die 3 straten verderop stond liep om 12:00 af. Ik had nog vluchtig in de etalage gekeken, maar was ik daar zag brak mijn hart als retro-verzamelaar; alles onder een dikke laag stof, consoles en doosjes verkleurd door de zon en het zag eruit alsof het er zo was ingedonderd en klaar. Is er iemand bekend met deze shop en weleens naar binnen geweest?
Ik heb een tijd in Haarlem gewerkt en in mijn pauze liep ik wel eens het winkeltje binnen. De man die daar werkt is enigzins blijven hangen in het verleden. Hij is een "tientjes man" zegt hij zelf en als er ergens geen prijs op staat dan kost dat minmaal een tientje... Qua assortiment heeft hij enorm veel en al het mooie spul wat bovenin staat wordt niet verkocht, dat vind hij zonde. Het enige voordeel is wel dat hij alles willekeurig prijst. Het kan dus zijn dat je een voetbal spel voor de SNES ziet liggen met een prijskaartje van €30, of dat een een Tombi voor de PS1 ziet liggen voor €5,00. Goed die Tombi heb ik een jaar of vijf geleden bij hem meegenomen dus die ligt er niet meer 8)

Loop er binnen en verbaas je! Alleen al de geur van oud karton, vocht en sigaretten is het al waard. Misschien dat je iets vind maar de kans is groot dat hij het dan of niet verkoopt, of het de hoofdprijs moet kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:44:
[...]

Heb jij anders nog dubbele games die ik misschien nog niet heb? O-)
Point taken ;)
Echter één persoon die zijn spullen cheap aanbied lost het probleem niet op, maar als jij (en de rest van dit forum) meedoet komen we al een heel eind verder.

Maar ik doel (in de eerste plaats) ook niet op verzamelaars onderling, ik heb het over Jan met de Pet die gehoord heeft van een kameraad van een neef van zijn schoonmoeder dat die "oude rommel" veel geld waard is tegenwoordig... om over de pure handelaars nog maar te zwijgen natuurlijk.
Als we al eens stoppen met hun vraagprijzen te betalen zal de "waarde" snel genoeg dalen en kunnen we terug genieten van onze hobby. Ik zou bv heel graag de mega man spellen of een vampire kiss willen spelen, momenteel is dit helaas niet mogelijk wegens onbetaalbaar.

Ik verzamel omdat ik het mooi/leuk vind, niet omdat het veel waard zou zijn...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Bruiser schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:00:
[...]

Point taken ;)
Echter één persoon die zijn spullen cheap aanbied lost het probleem niet op, maar als jij (en de rest van dit forum) meedoet komen we al een heel eind verder.

Maar ik doel (in de eerste plaats) ook niet op verzamelaars onderling, ik heb het over Jan met de Pet die gehoord heeft van een kameraad van een neef van zijn schoonmoeder dat die "oude rommel" veel geld waard is tegenwoordig... om over de pure handelaars nog maar te zwijgen natuurlijk.
Als we al eens stoppen met hun vraagprijzen te betalen zal de "waarde" snel genoeg dalen en kunnen we terug genieten van onze hobby. Ik zou bv heel graag de mega man spellen of een vampire kiss willen spelen, momenteel is dit helaas niet mogelijk wegens onbetaalbaar.

Ik verzamel omdat ik het mooi/leuk vind, niet omdat het veel waard zou zijn...
Ik had dat met Chronotrigger, vond dat intro en het verhaal zo vet dat ik overtuigd was om het te gaan kopen. Toch twijfelde ik, 60euro is best veel... Gelukkig is mijn geduld beloond, heb het spel uiteindelijk voor 3 euro kunnen kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Bruiser schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:00:
Met een paar mensen niet de vraagprijzen betalen zal uiteindelijk niks uitmaken in de markt.

Je kan altijd nog overstappen op een copybox voor de snes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:03:
[...]

Ik had dat met Chronotrigger, vond dat intro en het verhaal zo vet dat ik overtuigd was om het te gaan kopen. Toch twijfelde ik, 60euro is best veel... Gelukkig is mijn geduld beloond, heb het spel uiteindelijk voor 3 euro kunnen kopen. :)
Das mooi :)

@krypdinges: met een paar niet, maar als meerdere mensen van hetzelfde gedacht zijn zou dat oa voor u wel een financiele kater zijn hé :D Ik begrijp dan ook dat je je zorgen maakt en met dergelijke reacties probeert om toch nog wat uitstel te krijgen om zodoende toch nog een "beetje" extra te verdienen op onze kap. Je webwinkeltje zal het misschien dan toch niet zo goed doen gezien je recente aanbod, onder een andere naam natuurlijk, op mp...
Jij en andere handelaars kunnen doen wat ze willen, uiteindelijk zullen de prijzen toch terug moeten zakken.

Wbt de copyboxen, volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen. Ik ben verzamelaar omdat ik het mooi/leuk vind én omdat ik bepaalde games wil spelen. Trouwens, enkele jaren geleden waren copyboxen extreem duur. Ondertussen geraak je ze bijna niet meer kwijt, de koper heeft gesproken met andere woorden 8)

Ps: ik vermoedde trouwens wel dat je je aangesproken zou voelen, ik had gelijk, je reactie heeft niet lang op zich laten wachten. Beste bewijs dat je nattigheid voelt :P Als je dan toch zo graag "winkeltje speelt" zul je binnenkort genoodzaakt zijn een andere markt te zoeken, misschien kun je het eens met postzegels ofzo proberen. Daar zijn ongetwijfeld meer verzamelaars van die je teveel kan laten betalen...

[ Voor 13% gewijzigd door Bruiser op 26-03-2013 22:58 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Bruiser schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:52:
[...]

Das mooi :)

@krypdinges: met een paar niet, maar als meerdere mensen van hetzelfde gedacht zijn zou dat oa voor u wel een financiele kater zijn hé :D Ik begrijp dan ook dat je je zorgen maakt en met dergelijke reacties probeert om toch nog wat uitstel te krijgen om zodoende toch nog een "beetje" extra te verdienen op onze kap. Je webwinkeltje zal het misschien dan toch niet zo goed doen gezien je recente aanbod, onder een andere naam natuurlijk, op mp...
Jij en andere handelaars kunnen doen wat ze willen, uiteindelijk zullen de prijzen toch terug moeten zakken.

Wbt de copyboxen, volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen. Ik ben verzamelaar omdat ik het mooi/leuk vind én omdat ik bepaalde games wil spelen. Trouwens, enkele jaren geleden waren copyboxen extreem duur. Ondertussen geraak je ze bijna niet meer kwijt, de koper heeft gesproken met andere woorden 8)
De vraag zal toch hoog blijven, dus nee ik maak me eigenlijk geen enkele zorgen lol vind het juist wel grappig om dit telkens te lezen. Inmiddels zitten we al op de 400+ bestellingen als nieuw startende onderneming, dus ik denk dat het wel laat zien dat er genoeg mensen zijn die gewoon bij een webshop kopen.

Als je wil wachten totdat de prijzen echt omlaag gaan, succes daarmee ;) Weet verder niet precies waar je het over hebt over marktplaats 'recente aanbod', maar goed je zal wel weten waar je over praat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Nieuwe tactiek op Marktplaats:
Beste,
Ik ben een jongen van 16 en spaar nog steeds spelletjes voor de gamecube. Zou ik alstublieft paper mario van u mogen overnemen voor 5,00 euro? De verzendkosten neem ik dan ook voor mijn rekening. U zou mij er een groot plezier mee doen.
Mvg,
:') ik prik er zo doorheen

[ Voor 5% gewijzigd door Zakkenwasser op 26-03-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Dam Jeroen, caught me :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 08-07 13:53
Ik sta toch ook steeds te kijken van de parels die sommigen hier oppikken. (Vooral de supernes games die tanuki oppikte, ik ben al jaren op zoek naar minstens 5 games uit dat lot tegen een mooie prijs en dan pikt hij ze op voor minder dan 10€/stuk....)
Ik heb wel de indruk dat er op nederlandse sites sneller mooie exemplaren worden aangeboden dan bij ons (België). Het enige wat mij hier afgelopen jaar is gelukt is een Illusion Of Time in "nieuw"staat voor 15€ en wat moeilijk te vinden gamecube games voor zo'n 8€/stuk.

En eerlijk gezegd weiger ik ook om retro spul in gameshops te kopen en enkel en alleen wegens de soms absurde prijzen, ik kan begrijpen dat men winst wil maken maar je moet natuurlijk ook niet proberen om op 1 dag miljoenen te vergaren :).

Nuja, misschien moet ik er maar een vast schema op nahouden en meer rommelmarkten en kringloopwinkels aflopen. Wie weet lukt mij dan nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:10:
Nieuwe tactiek op Marktplaats:

[...]

:') ik prik er zo doorheen
5 euro ook echt, ik heb deze voor de 64 / gamecube / wii, heb het zwart gespeeld (hoewel 64 de beste was en daarna aflopend naar mijn mening) maar kom op, mario spellen zijn sowieso meer waard, altijd als ik in de winkels keek (doe ik nu eigenlijk niet meer), 50-55 euro voor die spellen, tenzij 2e hands, dan 30

:O

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:50

Standeman

Prutser 1e klasse

Misschien dat iemand hier een idee heb, maar ik heb een hoop oude meuk (C64, MSX2, NES, VideoPac, etc) wat allemaal geweldig is natuurlijk! Het enige probleem is dat ze allemaal via dezelfde antenne aansluiting willen werken. Nu moet ik steeds achter de TV kruipen om het juiste kabeltje erin te doen.

Ik was benieuwd hoe jullie dit hebben opgelost? Ik kan zelf wel wat vinden op het internet voor bijvoorbeeld switchboxes, maar dat zijn op zijn minst schimmige websites.

Of wordt dit een DYI klusje?

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-07 21:16
Standeman schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:50:
Misschien dat iemand hier een idee heb, maar ik heb een hoop oude meuk (C64, MSX2, NES, VideoPac, etc) wat allemaal geweldig is natuurlijk! Het enige probleem is dat ze allemaal via dezelfde antenne aansluiting willen werken. Nu moet ik steeds achter de TV kruipen om het juiste kabeltje erin te doen.

Ik was benieuwd hoe jullie dit hebben opgelost? Ik kan zelf wel wat vinden op het internet voor bijvoorbeeld switchboxes, maar dat zijn op zijn minst schimmige websites.

Of wordt dit een DYI klusje?
Voor (bijna?) alles wat je noemt is ook een alternatief. Ik heb de C64, MSX2 en NES in elk geval via composiet aangesloten op een versterker. Dan kan ik daarop gewoon van inputkanaal wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Marktplaats lijkt momenteel wel te verzuipen in het aanbod van onze "geliefde" handelaars, tijd dus voor een kleine tegenaanval. Onderstaand berichtje eens verstuurd via het contactformulier, als meerdere mensen dit nu eens zouden doen zijn we weeral een stapje dichter ;)
Hallo,

Ik erger mij de laatste tijd enorm aan het aantal "professionele" verkopers waarvan de advertenties tussen de gewone particuliere zoekertjes staan. Merkbaar in heel de (retro)videospel sectie maar vooral bij de onderverdeling "spellen voor platform-x". Momenteel is het zelfs zo erg dat je heel hard moet zoeken naar een zoekertje van een particulier...

Betalen deze professionele verkopers voor die advertentieruimte? Zoja, misschien moeten jullie er dan toch maar eens een maximum op gaan zetten. Zo nee, is het dan niet mogelijk deze te weigeren? Ik merk dat ik Marktplaats hierdoor minder en minder begin te gebruiken en ik ben ongetwijfeld niet de enige.

Ik berijp dat jullie jullie inkomsten ergens moeten vandaan halen en het zou mij ook niet storen mochten er enkele, betalende, advertenties van professionele verkopers staan. Maar ik gebruik Marktplaats in de eerste plaats om te kopen van particulieren. Als ik van echte handelaars wil kopen doe ik dit wel via hun eigen website.

Met vriendelijke groeten,

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/3tjv3y.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-03-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Namens retrogameverzamelend Nederland dank ik je voor het versturen van die mail! Ik wacht met spanning af wat MP hierop te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Ik zou zeggen copy/paste het bericht en verstuur het zelf ook, met één dergelijke klacht gaan ze niets doen, maar als ze er meerdere krijgen van verschillende gebruikers... wie weet...

Misschien vechten tegen windmolens, maar wie niet waagt niet wint.
En gezien de filters die hier gemaakt worden voor MP ben ik waarschijnlijk niet de enige die zich eraan stoort ;)

En nu we toch bezig, misschien gelijk even de retro handelaars boycotten >:)
Gewoon niets meer van kopen, je zal de prijzen snel genoeg zien dalen :P
Men zegge het voort ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Bruiser op 27-03-2013 21:06 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 21:19

kevin33

Welkom in Utopia.

Bruiser schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:21:
Marktplaats lijkt momenteel wel te verzuipen in het aanbod van onze "geliefde" handelaars, tijd dus voor een kleine tegenaanval. Onderstaand berichtje eens verstuurd via het contactformulier, als meerdere mensen dit nu eens zouden doen zijn we weeral een stapje dichter ;)

[...]
Hulde hiervoor!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik vond nog een archief foto van mezelf van een tijd geleden :D

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/73716_10200457176583496_902597495_n.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-03-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:22:
Ik vond nog een archief foto van mezelf van een tijd geleden :D

[afbeelding]
Naar welke "Het Goed" kringloop winkel ga jij altijd? Zelf loop ik vaak even binnen in Nijmegen bij de kringloop, maar toen ik daar laatst was hoorde ik dat de beheerde van die afdeling zelf ook retro games/console spaarde. Toen wist ik ook meteen waarom ze (bijna) nooit iets hebben liggen op retro console gebied.

Maar blijkbaar ga jij naar een "Het Goed" kringloop winkel waar geen verzamelaar werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
G-Meister schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 06:52:
[...]

Naar welke "Het Goed" kringloop winkel ga jij altijd? Zelf loop ik vaak even binnen in Nijmegen bij de kringloop, maar toen ik daar laatst was hoorde ik dat de beheerde van die afdeling zelf ook retro games/console spaarde. Toen wist ik ook meteen waarom ze (bijna) nooit iets hebben liggen op retro console gebied.

Maar blijkbaar ga jij naar een "Het Goed" kringloop winkel waar geen verzamelaar werkt :D
Waarschijnlijk niet, dit was een toevalstreffer van 3 jaar geleden. Ik kom vrijwel weinig tegen in kringloopzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Ik weet niet hoe het er in Nederland aan toe gaat in de kringloopwinkels, maar hier in België wordt alles verzameld in één groot magazijn. Hier gebeurt dan ook de sortering, daarna worden de goederen verdeeld over de diverse winkels. Ik ben ervan overtuigd dat er wel iemand in dat sorteercentrum werkt die ofwel zelf verzamelaar is of "werkt" voor een verzamelaar (alhoewel ik eerder vrees dat het een handelaar gaat zijn). Gevolg is dan ook dat er in de Belgische winkels amper iets te vinden is, toch bij mij in de buurt allezins...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier is het bij de kringloop het geval dat ze niet achterlijk zijn :P Grotendeels van het assortiment wordt van te voren op waarde gechecked via o.a Google en friends voor het überhaupt in de winkel komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:58
Bruiser schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:21:
[...]
Hulde. Ik ga hem als ik thuis ben ook wel even copy/paste/aanpassen en versturen. Ik erger me er ook dood aan. Ik heb persoonlijk geen aversie tegen handelaren (zoals sommigen hier ;) ), maar die overload op MP is irritant. Vooral ook het aanbieden/bieden onder een valse naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-07 21:16
Anoniem: 393995 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:12:
Hier is het bij de kringloop het geval dat ze niet achterlijk zijn :P Grotendeels van het assortiment wordt van te voren op waarde gechecked via o.a Google en friends voor het überhaupt in de winkel komt te liggen.
Dat gevoel had ik hier bij onze Het Goed ook, tot ik Secret of Mana vorig jaar compleet en in nette staat voor 3,50 in de vitrine zag liggen. Maar de hoeveelheid retro is hier ook bedroevend. En als het er al ligt is het meestal van een kwaliteit dat ik het ook laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh0ckTr00per schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:14:
[...]

Dat gevoel had ik hier bij onze Het Goed ook, tot ik Secret of Mana vorig jaar compleet en in nette staat voor 3,50 in de vitrine zag liggen. Maar de hoeveelheid retro is hier ook bedroevend. En als het er al ligt is het meestal van een kwaliteit dat ik het ook laat liggen.
Het Goed hier in Enschede/Hengelo hebben inderdaad amper retro spullen en anders gewoon MP prijs, of zo erg afgetrapt dat je er amper een prijsje op durft te zetten als verkoper lijkt mij..
Dus ik doe de rommelmarkten wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bootje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:30:
[...]

Hulde. Ik ga hem als ik thuis ben ook wel even copy/paste/aanpassen en versturen. Ik erger me er ook dood aan. Ik heb persoonlijk geen aversie tegen handelaren (zoals sommigen hier ;) ), maar die overload op MP is irritant. Vooral ook het aanbieden/bieden onder een valse naam.
Gebruik gewoon dat filter dat onlangs gemaakt is, werkt perfect. Scheelt je een boel ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ekfad schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:25:
Ik sta toch ook steeds te kijken van de parels die sommigen hier oppikken. (Vooral de supernes games die tanuki oppikte, ik ben al jaren op zoek naar minstens 5 games uit dat lot tegen een mooie prijs en dan pikt hij ze op voor minder dan 10€/stuk....)
Ik kijk ook vaak op Marktplaats en dan zie ik advertenties gereserveerd staat waarvan ik denk "Omg, heb ik dat gemist? Voor die prijs?"

Bij deze had ik toevallig geluk (al stond die er al ruim een week op, maar had blijkbaar nog niemand de moeite gedaan om het te kopen... heel raar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:58
Exorcist schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:31:
[...]
Gebruik gewoon dat filter dat onlangs gemaakt is, werkt perfect. Scheelt je een boel ergernis.
Ja, dat doe ik ook. Dan heb ik echter altijd het 'gevoel' dat er toch zaken buiten de boot vallen. :/

En daarnaast bieden shops ook aan onder pseudoniemen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:50

Standeman

Prutser 1e klasse

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:08:
[...]

Voor (bijna?) alles wat je noemt is ook een alternatief. Ik heb de C64, MSX2 en NES in elk geval via composiet aangesloten op een versterker. Dan kan ik daarop gewoon van inputkanaal wisselen.
hmm, ik heb geen versterker bij mijn setup, staan 1 die zoiets kan..

Nog maar even doorzoeken dus..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Bootje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:27:
[...]

Ja, dat doe ik ook. Dan heb ik echter altijd het 'gevoel' dat er toch zaken buiten de boot vallen. :/

En daarnaast bieden shops ook aan onder pseudoniemen volgens mij.
Ik ken een shop uit Spijkenisse die ook onder "Anne" zijn spullen aanbiedt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Tanuki schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:14:
[...]

Ik ken een shop uit Spijkenisse die ook onder "Anne" zijn spullen aanbiedt :p
Ik ken een 16jarig die gamecube spellen verzameld en er maar 5 euro voor over heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Die filter is zeker handig, maar het blijft een "patch", beter toch het echte probleem proberen aan te pakken, zeker als het je alleen maar de moeite kost om een berichtje te sturen...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-07 10:12
Anoniem: 393995 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:29:
[...]

Het Goed hier in Enschede/Hengelo hebben inderdaad amper retro spullen en anders gewoon MP prijs, of zo erg afgetrapt dat je er amper een prijsje op durft te zetten als verkoper lijkt mij..
Dus ik doe de rommelmarkten wel :D
Ik woon hier in de buurt van een kringloopwinkel die ook zelden retrogames verkoopt, als het dan toch gebeurd dan zijn het mooie aanbiedingen, zoals deze: Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/k2qt8i55hmlmrqs/2012-10-12%2013.52.58.jpg

De foto is niet heel duidelijk maar wat er toe doet is dat ik voor €15,- het volgende had:
*M'n eerste N64 ooit (:))
*Zelda Majora's Mask
*Zelda OOC (2x, waarvan eentje boxed zonder boekjes)
*Donkey Kong 64
*Golden eye
*Perfect Dark

[ Voor 43% gewijzigd door PietjePuk op 28-03-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
OOC? Ocarina Of Crime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PietjePuk schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:43:
[...]

Ik woon hier in de buurt van een kringloopwinkel die ook zelden retrogames verkoopt, als het dan toch gebeurd dan zijn het mooie aanbiedingen, zoals deze: [afbeelding]

De foto is niet heel duidelijk maar wat er toe doet is dat ik voor €15,- het volgende had:
*Zelda Majora's Mask
*Donkey Kong 64
*Golden eye
*Perfect Dark
Oeh dat is wel netjes :/
Enige wat ik hier heb gevonden was bv. Zelda OOC ook, zonder doosje etc, voor 17,50 :(
De Gameshop was er niks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had net twee Surinamers over de vloer die een droger kwamen afleveren. Bij het naar boven lopen zagen ze een stapel van zo'n 200 PS1 games en de 30 PS1's die erachter liggen. Gast helemaal verbaasd en begint over zijn SNES die hij nog heeft, en over dat ik het moet verkopen omdat het geld waard is.

Kreeg maar moeilijk aan het verstand dat ik het juist verzamelde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
PietjePuk schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:43:
[...]

*Zelda Majora's Mask
*Donkey Kong 64
*Golden eye
*Perfect Dark
Waaahhh! Da's een mooie prijs.
Vindt het altijd zo jammer dat de doosjes meestal weg zijn.
Wie gooit er nou doosjes van games weg 8)7 Heiligschennis!!

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Exorcist schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:49:
Had net twee Surinamers over de vloer die een droger kwamen afleveren. Bij het naar boven lopen zagen ze een stapel van zo'n 200 PS1 games en de 30 PS1's die erachter liggen. Gast helemaal verbaasd en begint over zijn SNES die hij nog heeft, en over dat ik het moet verkopen omdat het geld waard is.

Kijk maar uit. Morgen is alles weg :P

(En voordat mensen gaan zeuren. Ik ben zelf Surinaams... Ben alleen geen crimineel. En ik had hetzelfde geschreven als er een andere nationaliteit zou staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Surinamers zijn toch niet crimineel man, veel te lui voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
Exorcist schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:49:

Ik krijg soms ook verbaasde blikken naar mijn verzameling (welke redelijk klein is zelfs) toegeworpen. Met name mijn boxed Pikachu Nintendo 64 edition doet het hem. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
danielkraak schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:16:
[...]

Ik krijg soms ook verbaasde blikken naar mijn verzameling (welke redelijk klein is zelfs) toegeworpen. Met name mijn boxed Pikachu Nintendo 64 edition doet het hem. :+
Haha, dan heb ik nog wel absurdere dingen :p

Maar ik krijg ook vaak vreemde blikken.. Vooral als ik vertel dat ik mijn games helemaal niet gebruik. "Ja maar dat is toch om mee te spelen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Cool al die stuff die mensen hier hebben :) Heb nog een hoop oude PC games, zal ze eens doorsturen naar Dr Retro :)

Maar sommigen van jullie zoeken games in seal maar hoe weet je nu zeker dat een game niet opnieuw gesealed is? Dat kun je toch helemaal niet zien?
Pagina: 1 ... 65 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod