Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:21
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:04:
Cool al die stuff die mensen hier hebben :) Heb nog een hoop oude PC games, zal ze eens doorsturen naar Dr Retro :)

Maar sommigen van jullie zoeken games in seal maar hoe weet je nu zeker dat een game niet opnieuw gesealed is? Dat kun je toch helemaal niet zien?
Het is op zich wel te zien. Bij Nintendo spellen zit er bijvoorbeeld geloof ik een rechte scheurstrip waarlangs je de seal kunt openen. Die zijn erg lastig te vervalsen.

Uiteraard vindt er wel oplichting plaats en het blijft inderdaad erg lastig om vervalsingen te kunnen herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Ik zou het niet aandurven sealed boxes te kopen. Het is erg makkelijk hiermee te scammen naar mijn idee. Dre Retro is wel een mafkees zeg met zijn enorme collectie :P

Waar vind je de zeldzaamheid van games? Zijn daar websites voor? Heb nog wel wat zeer oude titels liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:49:
Ik zou het niet aandurven sealed boxes te kopen.
Geloof mij, als je ze voor een zeer aantrekkenlijke prijs kunt kopen moet je het ook zeker niet nalaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-03-2013 17:14 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:58
Zou dit nou nog wat zijn? Of is zo'n controller 3x niks.

http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436901|link-780563&zanpid=1752752191888036864

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Wazzup! schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:13:
Zou dit nou nog wat zijn? Of is zo'n controller 3x niks.

http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436901|link-780563&zanpid=1752752191888036864
Ik verwacht dat de controller nogal ruk is. Volgens mij zit er in de dingen ook vaak een emulator en die is ook niet echt geweldig. Heb zelf een controller waarin MegaDrive games zijn ingebouwd en daarvan wordt het geluid echt ontzettend slecht geemuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-07 06:48
Zo'n goede aanbieding is het niet en je hebt daarnaast ook zo'n arcade formaat controller terwijl de meeste meegeleverde games imo het lekkerste op een normale controller spelen.

Ik heb betere genesis/megadrive releases gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar vind je de zeldzaamheid van games? Zijn daar websites voor? Heb nog wel wat zeer oude titels liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:28:
Ongeduldig..? ;)

http://www.rarityguide.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks alleen zoek ik PC games :P Die vind ik daar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je nick deed anders vermoeden, maar PC spellen zijn volgens mij veel minder snel zeldzaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwa denk dat je je daar sterk in kan vergissen ;) Zeker boxarts en LE games zijn best zeldzaam uit begin jaren 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:58
danielkraak schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:17:
[...]

Ik verwacht dat de controller nogal ruk is. Volgens mij zit er in de dingen ook vaak een emulator en die is ook niet echt geweldig. Heb zelf een controller waarin MegaDrive games zijn ingebouwd en daarvan wordt het geluid echt ontzettend slecht geemuleerd.
Het is idd een emulator. Waar je dan weer een sd kaartje in kan proppen met roms.
Kan ik net zo goed via pc emuleren die hangt toch aan de tv. Mss dat ik nog is zo,n controller haal dat lijkt me toch wel leuk voor street fighter ki en mk enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:56

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nou, dan ben ik blij dat ik sinds gisteren een echte Mega Drive heb staan :p Ding doet het prima en ziet er goed uit, dus ik ben blij :)

Vandaag nog een PlayStation gescoord bij de lokale kringloopwinkel, helaas niet het Audiophile model (dus met de tulpjes aan de achterkant), die wilde ik wel graag hebben, omdat de Guncon ook aan de video-tulp aansluiting moet worden aangesloten. Eigenlijk ging het mij alleen om de controller, want die had ik nog niet (wel een rottige niet-originele, die heb ik een tijd geleden ook weggegooid :p), maar de hele set (PS, controller, kabels en Fifa 99) was maar 12,50, dus ach.

De Guncon is uiteindelijk wel goed aangesloten hoor, de composiet splitter waarop alles wordt aangesloten staat er vrijwel naast. Sowieso moest ik alles opnieuw aansluiten vanwege de nieuwe consoles. Alleen nog wachten op de composiet kabel voor de Jaguar en alles is netjes aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
"Het Audiophile model (dus met de tulpjes aan de achterkant)" heb ik hier staan, is mijn eigen Playstation, toen zelf nieuw gekocht. De enige console die ik nooit verkocht heb :)
Wat is daar nu eigenlijk zo "speciaal" aan aan dat model? Het voordeel eraan bedoel ik dan, niet het feit dat hij "zeldzaam" is.

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:56

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het schijnt dat het geluid beter van kwaliteit is, vandaar de naam Audiophile :p Misschien zit er een andere/betere audiochip in? Maar daar ging het mij nog geen eens om, ik wilde de Guncon makkelijk kunnen aansluiten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De DAC volgens mij. Heb er tussen de dertig maar eentje staan die zo is, helaas verkleurd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Exorcist schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 09:38:
De DAC volgens mij. Heb er tussen de dertig maar eentje staan die zo is, helaas verkleurd ook.
Van wat ik heb gehoord zijn er mensen die dat ding als CD-speler gebruiken, vanwege de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:49:
Je nick deed anders vermoeden, maar PC spellen zijn volgens mij veel minder snel zeldzaam :+
Complete pc games in die big boxes zijn soms nog redelijk zeldzaam. Probeer maar eens voor een leuke prijs de deluxe editie van Arena te vinden (dit is de tweede keer dat ik hem compleet zie, toeval dat ik nu zocht, vorige was 450 euro).

En ook de CE van Morrowind (dus niet de GOTY) gaat makkelijk voor zo'n 100+ euro, en dat is al een prijsdaling. +- 2 jaar geleden was dat ook makkelijk 3-400.

[ Voor 11% gewijzigd door Orian op 30-03-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danielkraak schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:20:
[...]

Van wat ik heb gehoord zijn er mensen die dat ding als CD-speler gebruiken, vanwege de kwaliteit.
Klopt. Ik zou het niet horen, dus heb het niet geprobeerd. Mijn versterkers zijn ook niet high-end verder.

Had, dacht ik, een gamebit besteld. Kreeg een setje binnen waar alleen normale torx bitjes in zaten. Net dus maar een schroevendraaier gepakt en mijn Dremel: en de Rumble Pak is open. Van het weekend 's gaan solderen om te zien of ik zonder batterijen het ding trillend krijg (waren er maar meer apparaten voorzien van zo'n functionaliteit :+ ).

@hierboven

Ah. Hou me totaal niet bezig met de PC games dus het was een vermoeden..heb laatst al mijn PC games weggegooid op Discworld na.

Nog iets:

ik had, dacht ik, vroeger (1995) Discworld op de PS1 die de hele Memory Card gebruikte (15 blocks) kwa save, De twee Discworlds die ik nu heb nemen er 8 in. Zou echt zweren dat ik dan een andere versie had; kan dat?

[ Voor 21% gewijzigd door Exorcist op 30-03-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zojuist opgehaald :)

Game Boy setje €20 alles bij elkaar
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/6qu9euu4b/gb_setje.jpg
Zat ook nog een Tetris Pack FAH doos + sealed linkkabel + plastic zakjes + boekjes bij. Ook Tetris cartridge, die zat op de foto in het doosje van Tetris 2. Geen Tetris 2 cartridge dus.

- Mickey's Dangerous Chase CIB
- Amazing Penguin CIB
- Dr. Mario CIB
- King of the Zoo CIB
- Tetris 2 IB (geen cartridge)
- Nemesis CIB
- Super Mario Land CIB
- Game Boy CIB
- Game Boy Tetris Pack IB + Tetris cartridge

d:)b

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:58:
Mwa denk dat je je daar sterk in kan vergissen ;) Zeker boxarts en LE games zijn best zeldzaam uit begin jaren 90
Heb je wel gelijk in vind ik. Nu heb je van vrijwel elke grote titel automatisch ook een limited of collectors edition. Vroeger was dat heel anders. Kijk bijvoorbeeld naar snes en megadrive. Hoeveel limited editions zijn daar nou daadwerkelijk? Je kan ze waarschijnlijk op 1 hand tellen. Dat maakt het toch specialer om er een te hebben.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07 02:43
Tanuki schreef op zondag 31 maart 2013 @ 03:11:
Zojuist opgehaald :)

Game Boy setje €20 alles bij elkaar
[afbeelding]
Zat ook nog een Tetris Pack FAH doos + sealed linkkabel + plastic zakjes + boekjes bij. Ook Tetris cartridge, die zat op de foto in het doosje van Tetris 2. Geen Tetris 2 cartridge dus.

- Mickey's Dangerous Chase CIB
- Amazing Penguin CIB
- Dr. Mario CIB
- King of the Zoo CIB
- Tetris 2 IB (geen cartridge)
- Nemesis CIB
- Super Mario Land CIB
- Game Boy CIB
- Game Boy Tetris Pack IB + Tetris cartridge

d:)b
Zeer nette deal :Y

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:36:
[...]

@hierboven

Ah. Hou me totaal niet bezig met de PC games dus het was een vermoeden..heb laatst al mijn PC games weggegooid op Discworld na.
Zonde! Heb je ze serieus gewoon weggegooid? Of weggegeven/verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er trouwens mensen die PS1 games hebben en die willen verkopen, liefst helemaal compleet? Heb net PS1 aangeschaft dus moet wat hebben om mee te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Anoniem: 244101 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:14:
Zijn er trouwens mensen die PS1 games hebben en die willen verkopen, liefst helemaal compleet? Heb net PS1 aangeschaft dus moet wat hebben om mee te gamen :P
Ja, op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja daar zie ik alleen handelaren like 5 pagina's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En op Ebay kan ik alleen losse games kopen geen hele collectie in 1x :( of moet ik op .com kijken? Totaal niet bekend met Ebay namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Anoniem: 244101 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:14:
Lees de post regels even, staat toch duidelijk het volgende:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Maar om je tips te geven, kijk op rommelmarkten of gewoon op Marktplaats. Indien je in 1x een aantal spellen kopen dan heb je de meeste kans als je ook direct een PS1 erbij koopt. Aangezien er dan ook vaak spellen bij zitten.

En om je een nog betere tip te geven:
http://link.marktplaats.nl/661510365
http://link.marktplaats.nl/661495541
http://link.marktplaats.nl/661373655
http://link.marktplaats.nl/661466182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben overigens geen handelaar, wil gewoon weer retro gamen :P thanks voor de links alhoewel de meeste nieteens reageren op telefoon of email :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:20:
Ja daar zie ik alleen handelaren like 5 pagina's :(
nou, nou handelaren. Het kunnen ook verzamelaars zijn die hun games graag voor een eerlijke "niet voor een dubbie op de eerste rij" prijzen weg willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies en anders Vraag &aanbod ook in de gaten houden.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AyeAyeCaptain! schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:45:
[...]

nou, nou handelaren. Het kunnen ook verzamelaars zijn die hun games graag voor een eerlijke "niet voor een dubbie op de eerste rij" prijzen weg willen doen.
Handelaren dus gewoon :) Ik kijk vaak Dr Retro en dat is naast een verzamelaar ook gewoon een handelaar, hoor hem vaak genoeg zeggen; Buy this for trade/sell etc dusja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg net mailtje van iemand die 6 spelletjes te koop had op MP;

60 euro mag je ze hebben

WTF Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je weet dat je ook je post kan editten?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Anoniem: 244101 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:46:
[...]

Handelaren dus gewoon :) Ik kijk vaak Dr Retro en dat is naast een verzamelaar ook gewoon een handelaar, hoor hem vaak genoeg zeggen; Buy this for trade/sell etc dusja
Ik denk dat je de definitie handelaar niet helemaal begrijpt;
Een handelaar, ook koopman of kooplied genoemd, is iemand die verschillende waren opkoopt en ze vervolgens weer te koop aanbiedt. Het is iemand die transacties verricht met het doel hier winst uit te behalen, zonder het actief aan de man proberen te brengen zoals een winkelier. Normaal gesproken is dit voor mensen een beroep. Anderen doen het in hun vrije tijd naast hun eigenlijke werk of opleiding.
Er zullen vast een aantal handelaren tussen zitten, maar er zitten ook genoeg verzamelaars/normale verkopers tussen die de spellen marktconform proberen te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist mijn eerste doos met games gekocht, unboxing volgt deze week, denk een prima deal! Geen idee wat de games waard zijn maar het waren er best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/36871568.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Zakkenwasser op 31-03-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe nee 75 euro ofzo voor 30-40 games en nog aantal ps2 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Anoniem: 244101 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:16:
Hehe nee 75 euro ofzo voor 30-40 games en nog aantal ps2 games
Je hebt hiervoor (link: http://link.marktplaats.nl/661373655) €75 betaald?

Aangezien je het hebt over PS1 en PS2 games is de kans groot dat het deze doos is.

@AAC, lol! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G-Meister schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:25:
[...]

Je hebt hiervoor (link: http://link.marktplaats.nl/661373655) €75 betaald?

Aangezien je het hebt over PS1 en PS2 games is de kans groot dat het deze doos is.
Yes in totaal iets van 60 games (lagen er nog paar naast de doos) en zitten 4 wat zeldzamere games tussen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

De paashaas is langs geweest met een volle mand!
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 75

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankzij Dr Retro weer helemaal into de PS1 games :)

Point Blank wat speelde ik dat veel zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom zijn er toch zoveel mensen die X in 1 cartridges als meerdere spellen tellen. Vooral met SMB/Duck Hunt komt het veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Preau schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:58:
Waarom zijn er toch zoveel mensen die X in 1 cartridges als meerdere spellen tellen. Vooral met SMB/Duck Hunt komt het veel voor.
Omdat ze er dan meer voor kunnen vragen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Irriteer me even aan verzamelaars die lijstjes willen en niet even terug reageren per mail of er wat tussen zit voor ze :( Maak verzamelaars graag blij dan ben ik van die volle ruimte af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Anoniem: 244101 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:02:
Irriteer me even aan verzamelaars die lijstjes willen en niet even terug reageren per mail of er wat tussen zit voor ze :( Maak verzamelaars graag blij dan ben ik van die volle ruimte af :)
Waarom zet je dan niet gewoon op marktplaats erbij wat je hebt? Scheelt iedereen een hoop gedoe ;).

Ben zelf overigens net begonnen met Baton Kaitos: eternal wings and the lost ocean (wat een titel), hoewel de graphics wat vaag zijn (zelfs voor cube begrippen) toch een erg sterke game.

[ Voor 4% gewijzigd door Orian op 01-04-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand nog enig idee waar je de waarde van PC games kan checken? Rarityguide helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendoagemedia.com/users/3773/photobucket/F2B37861-CF1D-7AA0-025AF816A8358EBE.jpg

Dit net geprobeerd en werkt inderdaad, Rumble Paks trillen nu zonder batterijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Deze Videopac games gescoord.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PQdmscD2DRmosHtJEQTTFfl4/medium.jpg

En ik heb nog helemaal geen videopac ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-07 12:18

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben natuurlijk nog maar net begonnen met Retro verzamelen dus mijn collectie is niet groot of indrukwekkend momenteel. Maar ik heb wel de extreme pret om in ieder geval de spellen te halen die wat ik veel bij de videotheek huurde vroeger. :D

Dit was mijn vangst dit weekend:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RK7geSzdjAzjYxrsEMP2IHv5/medium.jpg

Natuurlijk Super Mario Kart, geweldig spel ook als je bezoek hebt. Maar wat ik hier echt het ondergewaardeerde kindje vind is The Adams Family. Dat spel gaat tegenwoordig voor 5 euro over de toonbank maar is in mijn ogen een topper. Het is een erg moeilijk spel met best vermakelijke muziek. Een uitdager die je bezig houd vind ik.

Mortal Kombat was meer een must omdat het toch wel een legendarisch spel is. StarWing kan ik mij nog herinneren van heel vroeger omdat ik toen als kind helemaal weg was geblazen door de 3D graphics. Natuurlijk, als je het vergelijkt met nu wel lachen. Dat ik ik moest natuurlijk iets hebben waarin ik een barrelroll kon doen. -_-

Pole Position was de bonus. Nooit gespeeld, leek mij niet geweldig maar aangezien de doos van redelijke kwaliteit is en het boekje in goede staat niet echt iets om te laten liggen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat hebbie ervoor betaald zo die games bijelkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 21:19

kevin33

Welkom in Utopia.

Wat is de waarde van een gamecube met 2 controllers en een stapeltje games?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
10 flippo's en een handje knikkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een tvkast met lades (oid) om 5~6 consoles in te doen. Wat voor kasten/lades hebben jullie hiervoor? Heb nog niet veel boeiends (met goede prijs uiteraard) gevonden helaas

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AyeAyeCaptain! schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:04:
10 flippo's en een handje knikkers.
Was een serieuze vraag maar ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
kevin33 schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:03:
Wat is de waarde van een gamecube met 2 controllers en een stapeltje games?
Als een set, reken per spel iets van 5 euro, gamecube 25, controller ook 5 euro en dan ben je er ongeveer. En dat is ruim berekend.

Teveel concurrentie is hier te vinden

[ Voor 32% gewijzigd door ByteMe_ op 01-04-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach, je weet dat je soms wat moet betalen.

Super Mario Kart was 20 euro. Dat verbaasde mij niets want het is een veel gevraagd spel met een hoge replay waarde.

De overige 4 spellen koste mij gemiddeld 6 euro per stuk ook dat is in mijn ogen geen bedrag om naar huis te schrijven.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt mee idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RonaldDesigns schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:06:
[...]

Als een set, reken per spel iets van 5 euro, gamecube 25, controller ook 5 euro en dan ben je er ongeveer. En dat is ruim berekend.

Teveel concurrentie is hier te vinden
Mwa, een Cube zelf tussen de 10 en 15 imho, met controller en bekabeling. Spellen zo rond de drie Euro, maar spellen als Luigi's Mansion, Resident Evil 2 en 3 etc. zijn allemaal al vrij prijzig (los). Het ligt er dus maar net aan welke spellen erbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Auredium schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:25:
Ach, je weet dat je soms wat moet betalen.

Super Mario Kart was 20 euro. Dat verbaasde mij niets want het is een veel gevraagd spel met een hoge replay waarde.

De overige 4 spellen koste mij gemiddeld 6 euro per stuk ook dat is in mijn ogen geen bedrag om naar huis te schrijven.
Van mortal kombat zou je deel 2 een keer moeten halen als je deel 1 redelijk goed vindt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trek ik net een tas open met een SNES waar paar games in zaten die ik had gekregen, zitten er gewoon 3 rares bij! Pierre le Chef en Super Mario allebei supermint! En Castlevania IV redelijke staat wow wat cool :P

Le Chef kon ik op Ebay niet vinden CIB ook geen idee wat hij waard is, stond niet op rarityguide

http://oi49.tinypic.com/j9orrb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Pierre le chef out to lunch is ong.15-20 euro CIB.
Er staan wel gewoon CIB's van op ebay trouwens.

Je castlevania is NTSC, PAL is die wat zeldzamer/meer gewild maar alsnog een goede koop :)

[ Voor 58% gewijzigd door Kryptex op 01-04-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Mijn nieuwe speelgoed.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/o9mq8k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/6qux6s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/10sf8lj.jpg

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kryptex schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:05:
Pierre le chef out to lunch is ong.15-20 euro CIB.
Er staan wel gewoon CIB's van op ebay trouwens.

Je castlevania is NTSC, PAL is die wat zeldzamer/meer gewild maar alsnog een goede koop :)
Le Chef zag ik 25 euro casette only net op Ebay en deze is geheel mint hehe :P

Wat is die All Stars waard? Volgens Rarity iets van 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Nice! De cube is wat mij betreft de beste console van de vorige generatie, en misschien wel de beste 3d console in het algemeen (hoewel de 360 ook erg goed is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De SNES games heb ik niet gekocht, zaten in een boodschappentas :P Had ze al een aantal jaren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 13:52
@kevin33 voor welke prijs als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

triesvan schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:27:
@kevin33 voor welke prijs als ik vragen mag?
32 euro.
Was in de buurt dus op kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 244101 schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:20:
[...]

Een boxed All-Stars 300? Lijkt me erg stug. Zou eerder aan 20/25 denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.ebay.com/sch/i...r+Mario+All+Stars&_sop=16 Kijk zelf maar ik heb de gele versie dus niet de zwarte trouwens. Hij is helemaal mint zelfs inclusief garantiekaartje :P

Wat zou die Castlevania moeten opbrengen? Die is namelijk helemaal compleet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom net een Zelda link to the past PAL losse casette tegen, staat voor 70 op Ebay, prima prijs of te goedkoop/duur? Jammer dat die Rarityguide geen PAL prijzen weergeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
RonaldDesigns schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:05:
Ik ben op zoek naar een tvkast met lades (oid) om 5~6 consoles in te doen. Wat voor kasten/lades hebben jullie hiervoor? Heb nog niet veel boeiends (met goede prijs uiteraard) gevonden helaas
Ik heb deze, kunnen wel 6 consoles in maar dan is het ook vol ;)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90144730/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Preau schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:13:
[...]

Ik heb deze, kunnen wel 6 consoles in maar dan is het ook vol ;)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90144730/
Ik heb ze in een expedit van 5x1 staan, TV er bovenop en een expedit 5x1 staand ernaast voor de bijhorende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen wat het grote prijsverschil is tussen deze 2? Ben redelijk nieuw hierin en kan wel wat advies gebruiken

http://www.ebay.com/itm/S...es_JS&hash=item257b0ea64b

http://www.ebay.com/itm/S...iochi&hash=item589c021863

Ikzelf heb de onderste zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Die onderste was gesealed, verkoper wilde graag laten zien dat de inhoud er was dus heeft het zegeltje verbroken. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij is die zwarte zegel nog intact, alleen de linkerkant zit een klein sneetje meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Anoniem: 244101 schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:20:
[...]

Zoals ik al zei pierre is ~20 euro in mooie staat.
Bron

Je moet niet op ebay.com kijken maar op ebay.nl of ebay.co.uk
Anoniem: 244101 schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:53:
http://www.ebay.com/sch/i...r+Mario+All+Stars&_sop=16 Kijk zelf maar ik heb de gele versie dus niet de zwarte trouwens. Hij is helemaal mint zelfs inclusief garantiekaartje :P

Wat zou die Castlevania moeten opbrengen? Die is namelijk helemaal compleet ook.
Allstars is 20-25 compleet ongeveer. Castlevania IV NTSC in die staat ~35 euro.
Anoniem: 244101 schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:59:
Kom net een Zelda link to the past PAL losse casette tegen, staat voor 70 op Ebay, prima prijs of te goedkoop/duur? Jammer dat die Rarityguide geen PAL prijzen weergeeft
Eerder de helft.
Anoniem: 244101 schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:23:
Kan iemand mij vertellen wat het grote prijsverschil is tussen deze 2? Ben redelijk nieuw hierin en kan wel wat advies gebruiken

http://www.ebay.com/itm/S...es_JS&hash=item257b0ea64b

http://www.ebay.com/itm/S...iochi&hash=item589c021863

Ikzelf heb de onderste zeg maar
De staat van het spel. Maar 80 euro krijgt hij er nooit voor.

De onderste is niet sealed (geweest?). Alleen nog simpelweg sticker sealed aan 1 kant, dat geeft niet heel veel meer waarde. Gewoon originele plastic seals met red nintendo strip geven dus wel veel meer waarde maar dat heeft deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks! Castlevania IV compleet (heb gekleurde handleiding ipv zwart wit) gaat toch echt voor rond de 100 of zelfs meer weg, zit schijnbaar veel verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 02:59:
Thanks! Castlevania IV compleet (heb gekleurde handleiding ipv zwart wit) gaat toch echt voor rond de 100 of zelfs meer weg, zit schijnbaar veel verschil in?
Hehehe, je bent wel een volhouder! Kryptex heeft het vaak bij het juiste eind als het gaat om prijsindicaties, dus ik zou me in ieder geval niet rijk rekenen als ik het zo lees.

Maar je zegt dat het spel echt voor rond de €100 weggaat. Wordt het spel echt verkocht voor die €100 of vragen de verkopers er €100 voor, zit nogal een groot verschil tussen beiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Wat maakt het eigenlijk uit? Tenzij je eraan denkt om in er te gaan handelen (wat ik zou afraden, er zijn er al genoeg (;))... Speel die games gewoon ipv er hier constant een waarde op proberen te plakken, daar dient dit topic trouwens ook niet voor.

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34506

Ik volg dit topic al sinds het begin, maar heb nooit de moeite genomen om te posten omdat ik me voornamelijk aan het vergapen was aan alle games die voorbij komen. Ik heb vroeger alle gamesconsoles wel gehad, vanaf de eerste pongmachine tot aan de huidige generatie. Helaas heb ik gaandeweg veel van mijn collectie weggedaan. Inmiddels is mijn collectie toch weer wat groter geworden en heb ik afgelopen weekend eindelijk de tijd gehad om alles netjes uit te stallen.

Een lijst met titels heb ik niet, dat ben ik nog wel van plan als ik wat meer tijd heb.

(note: Er zitten twee rijen met dvd's en 1 met blu-rays tussen, ik moet daar nog een geschikte locatie voor vinden :) ).

Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom.

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/wb3wjap67/foto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:38:
[...]

Mwa, een Cube zelf tussen de 10 en 15 imho, met controller en bekabeling. Spellen zo rond de drie Euro, maar spellen als Luigi's Mansion, Resident Evil 2 en 3 etc. zijn allemaal al vrij prijzig (los). Het ligt er dus maar net aan welke spellen erbij zitten.
Ik probeer zelf nog de minst boeiende spellen van de gamecube te verkopen op marktplaats (heb 60 gc spellen en doe er bijna nooit wat mee) voor 7 euro of combinatie pack voor iets minder p/s

@preau zulke afmetingen/indeling zoek ik ook maar dan met lades en (hoogglans) wit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
RonaldDesigns schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:01
@preau zulke afmetingen/indeling zoek ik ook maar dan met lades en (hoogglans) wit :)
Kan ik je niet mee helpen, als je het kan misschien zelf iets in elkaar timmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 34506 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:52:
Ik volg dit topic al sinds het begin, maar heb nooit de moeite genomen om te posten omdat ik me voornamelijk aan het vergapen was aan alle games die voorbij komen. Ik heb vroeger alle gamesconsoles wel gehad, vanaf de eerste pongmachine tot aan de huidige generatie. Helaas heb ik gaandeweg veel van mijn collectie weggedaan. Inmiddels is mijn collectie toch weer wat groter geworden en heb ik afgelopen weekend eindelijk de tijd gehad om alles netjes uit te stallen.

Een lijst met titels heb ik niet, dat ben ik nog wel van plan als ik wat meer tijd heb.

(note: Er zitten twee rijen met dvd's en 1 met blu-rays tussen, ik moet daar nog een geschikte locatie voor vinden :) ).

[afbeelding]
Toch een zeer aardige collectie. Ik word wel een beetje jaloers bij het zien van zo'n collecties. Maar aan de andere kant is het zo dat ik me wel realiseer dat je een dergelijke collectie niet in korte tijd uit de grond stampt tenzij je natuurlijk miljardair bent. :P

Vooralsnog ben ik mijn lijstje af aan het werken van SNES spellen die ik vroeger speelde, de volgende moet ik nog:
- Daffy Duck: The Marvin MIssions
- Bubsy
- TMNT: Turtles in Time
- Sunset Riders
- Super Double Dragon
- Super Double Dragon & Battle Toads

Daffy Duck verwacht ik dat ik deze maand nog wel scoor die is niet moeilijk te vinden. Wel Hilarisch spel moet ik zeggen, leuke humor. Bubsy is ook nog relatief makkelijk te scoren maar de rest van de reeks wordt waarschijnlijk wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Anoniem: 34506 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:52:

[afbeelding]
Grote collectie zeg. Allemaal gespeeld? Ik weet niet of het een optie is, maar wellicht kun je er deuren voor doen ter bescherming. Zelf ook ooit op deze wijze de collectie uitgestald in IKEA Billy boekenkasten, maar nu ik er deuren voor gezet heb, hoef ik veel minder te stoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bruiser schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 08:48:
[...]

Wat maakt het eigenlijk uit? Tenzij je eraan denkt om in er te gaan handelen (wat ik zou afraden, er zijn er al genoeg (;))... Speel die games gewoon ipv er hier constant een waarde op proberen te plakken, daar dient dit topic trouwens ook niet voor.
Maakt veel uit, geen zin in als ik games koop dat ik getilt ga worden zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:10
Auredium schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:28:
[...]
Vooralsnog ben ik mijn lijstje af aan het werken van SNES spellen die ik vroeger speelde, de volgende moet ik nog:
- Bubsy
- Sunset Riders
- Super Double Dragon

Daffy Duck verwacht ik dat ik deze maand nog wel scoor die is niet moeilijk te vinden. Wel Hilarisch spel moet ik zeggen, leuke humor. Bubsy is ook nog relatief makkelijk te scoren maar de rest van de reeks wordt waarschijnlijk wat lastiger.
Ik hou het ook voornamelijk bij spellen die voor mij van vroeger bekend zijn en waar ik wat mee heb (en buitenkansjes natuurlijk).

Turtles in Time is erg leuk. Die speelde ik vroeger volgens mij op de kermis in zo'n mobiele arcadehal. Die heb ik dan ook voor de SNES. Top spel.

Double Dragon heb ik ook (altijd al gehad, eerste eigenaar ;) ) en die deuntjes blijven zo in je hoofd zitten. Vreselijk. Spel zelf is niet hoogstaand, maar blijft leuk.

DD & BT vind ik ook erg leuk. Die huurde ik vroeger bij de Videoland. Had ik hem maar gekocht toen hij daar in de budget bak lag, want tegenwoordig is deze wat prijziger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Castlevania IVmet zwart wit manual is een re-release. Heeft qua waarde niet veel verschil compleet in die staat ~40 euro dus.
Auredium schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:28:
[...]

Toch een zeer aardige collectie. Ik word wel een beetje jaloers bij het zien van zo'n collecties. Maar aan de andere kant is het zo dat ik me wel realiseer dat je een dergelijke collectie niet in korte tijd uit de grond stampt tenzij je natuurlijk miljardair bent. :P

- Bubsy
- Sunset Riders
- Super Double Dragon

Dat is een mooi lijstje. De onderste 4 zijn sowieso gave spellen maar wel wat moeilijker te vinden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Bootje schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:01:
[...]

Ik hou het ook voornamelijk bij spellen die voor mij van vroeger bekend zijn en waar ik wat mee heb (en buitenkansjes natuurlijk).

Turtles in Time is erg leuk. Die speelde ik vroeger volgens mij op de kermis in zo'n mobiele arcadehal. Die heb ik dan ook voor de SNES. Top spel.

Double Dragon heb ik ook (altijd al gehad, eerste eigenaar ;) ) en die deuntjes blijven zo in je hoofd zitten. Vreselijk. Spel zelf is niet hoogstaand, maar blijft leuk.

DD & BT vind ik ook erg leuk. Die huurde ik vroeger bij de Videoland. Had ik hem maar gekocht toen hij daar in de budget bak lag, want tegenwoordig is deze wat prijziger.
Ja van Super Mario World en Super Mario Allstart ben ik ook de originele eigenaar.

DD is de muziek echt enorm van, ik heb die zelfs als losse muziek bestanden op mijn PC.

DD & BT was in mijn herinnering 1 van de moeilijkste spellen om uit te spelen. Zelfs met twee spelers een enorm zware noot om te kraken.

Overigens is the Adams family ook een medogeloos zwaar spel om uit te spelen. De baas van 'The old Tree' is nog wel te doen maar ik heb eigenlijk slechts 1 keer twee van de familieleden weten te bevrijden gelijktijdig. De levels zijn gewoon erg zwaar. Alles kost je een hartje en heel veel is zo gemaakt dat je als speler het level moet herinneren. Bijvoorbeeld over een klepel van een klok springen om te ontdekken dat er achter een berenvel ligt wat minibeertje uit spuugt in 'the clock room'; instant 1 hartje kwijt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste Tomb Raider (Chronicles) gekocht die ik nog zocht voor de PS1. 6 Euro, waar gangbare prijzen normaliter 20 Euro zijn. Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heb ik toevallig in een lot zitten die ik heb gekocht (als die morgen aankomt :P ) 1 euro voor betaald als ik even uitreken wat ik per game kwijt ben :P

Wel vette spellen Tomb Raider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonaldDesigns schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:05:
Ik heb deze kast bij IKEA gekocht (BESTA serie) voor in onze woonkamer: linkje. Ik heb er momenteel de Humax van Ziggo in staan, een PS3, een Xbox 360, een kleine PS2 en een Wii en dan heb ik nog drie lege kastjes. Vanwege de stof en onze nieuwsgierige katten hebben we er meteen deurtjes ingezet en bevestigd met INREDA klapbeslag. Koop er dan ook meteen nog deurknoppen of handgrepen bij, want uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het nogal een gehannes is om de deurtjes anders open te krijgen. Ook moet je nog poten/wieltjes kopen bij deze kast, tenzij je hem aan de muur bevestigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Hey die ziet er wel ok uit, ik ben al een tijdje op zoek naar dergelijk meubel om aan de muur te hangen... Kun je me even vertellen hou breed zo één schap is?
Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:41:
[...]

Maakt veel uit, geen zin in als ik games koop dat ik getilt ga worden zeg maar :P
Dit ging toch over games die je al in je bezit hebt...? Enfin, whatever...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Anoniem: 406530 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:14:
[...]

Ik heb deze kast bij IKEA gekocht (BESTA serie) voor in onze woonkamer: linkje. Ik heb er momenteel de Humax van Ziggo in staan, een PS3, een Xbox 360, een kleine PS2 en een Wii en dan heb ik nog drie lege kastjes. Vanwege de stof en onze nieuwsgierige katten hebben we er meteen deurtjes ingezet en bevestigd met INREDA klapbeslag. Koop er dan ook meteen nog deurknoppen of handgrepen bij, want uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het nogal een gehannes is om de deurtjes anders open te krijgen. Ook moet je nog poten/wieltjes kopen bij deze kast, tenzij je hem aan de muur bevestigt.
Wij hebben een proactievere vriend rondlopen, met grijpgrape handen wel te verstaan. Dus zou niet eens handvaten nodig hebben, liever zo moeilijk mogelijk. Maar denk dat Besta serie met glas beter is, neem aan dat met dichte kast het zappen naar de decoder niet goed gaat? Of heb je daar geen last van?

Heb nu 2 dichte kasten in een andere kamer vol met console spul, helaas is het tv gedeelte niet breed anders had ik wel meer opties qua kasten die ik leuk vind (max 140cm breed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 grote pakketten met games etc onderweg en geen 1 van de 3 powersellers op ebay heeft een tracktrace naar mij gestuurd (handig)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg net mail terug van die powerseller;

Ja je hebt niet om een tracktrace gevraagd dus dan stuur ik hem niet (i lolled)

Maken jullie dit vaker mee? Is toch iemand met meer dan 1000 goede verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonaldDesigns schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:03:
[...]

Wij hebben een proactievere vriend rondlopen, met grijpgrape handen wel te verstaan. Dus zou niet eens handvaten nodig hebben, liever zo moeilijk mogelijk. Maar denk dat Besta serie met glas beter is, neem aan dat met dichte kast het zappen naar de decoder niet goed gaat? Of heb je daar geen last van?

Heb nu 2 dichte kasten in een andere kamer vol met console spul, helaas is het tv gedeelte niet breed anders had ik wel meer opties qua kasten die ik leuk vind (max 140cm breed)
Het punt is dat de deurtjes zo dicht tegen elkaar aan zitten dat je je vingers er niet of nauwelijks tussenkrijgt en je dus van buiten naar binnen moet werken om het middelste deurtje te openen. Het klapbeslag is daarnaast zeker in het begin erg stroef, wat ook niet helpt met het openen van de deuren. Mijn vrouw had er in ieder geval de nodige problemen mee en daarom hebben we dus alsnog de knoppen eropgezet.

Je kan er met een aantal apparaten wel doorheen zappen en anderen niet. Met zekerheid kan ik zeggen dat de PS3 wel werkt en de Humax niet. We hebben er nu de goedkope Besta Vara witte deurtjes opzitten (5 euro p.s.) om deze in de toekomst te vervangen door de Uppleva deurtjes, waar wel doorheen gezapt kan worden, maar die deurtjes komen naar verwachting pas in 2014 in Nederland samen met de tv's: linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:02:
Kreeg net mail terug van die powerseller;

Ja je hebt niet om een tracktrace gevraagd dus dan stuur ik hem niet (i lolled)

Maken jullie dit vaker mee? Is toch iemand met meer dan 1000 goede verkopen.
Krijg er bijna nooit 1 zonder te vragen, maar ik vraag er nooit om.

Zie het wel aankomen, en anders na een tijdje stuur ik even een message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Persoonlijk zou een extra kast geen luxe zijn hier alhoewel die niet echt groot hoeft te zijn. Ik heb er wel nog ruimte voor. Misschien toch maar eens gaan kijken binnenkort. Anderzijds heb ik nog ruimte en kan er een hoop weg van ander materiaal.

/Edit; Ik heb ook besloten om deze week wat extra te hobbieen. Aangezien ik van veel spellen Cardridge only heb ik besloten om doosjes en inlays voor deze spellen te gaan maken van wat stevig karton. :+ Is wat makkelijker. In de tussentijd wat duiken naar handleidingen e.d.

[ Voor 35% gewijzigd door Auredium op 03-04-2013 16:12 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod