Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.801 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/1hbf9e.jpg

Zo deel 1 is binnen vanuit japan, doosje is iets meer beschadigd dan ik op de veiling fotos zag, maar goed...

Deze ook binnen gehad

Afbeeldingslocatie: http://oi48.tinypic.com/34r6jc9.jpg

Voor de laatste maar meteen een paar snug fit boxes besteld, zijn toch verdraaid handig die dingen :-)

* iNFiNiTY- is weer happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi, die Biohazard! Heb je ook RE Gaiden, BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

iNFiNiTY- schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:59:
[afbeelding]

Zo deel 1 is binnen vanuit japan, doosje is iets meer beschadigd dan ik op de veiling fotos zag, maar goed...

Deze ook binnen gehad

[afbeelding]

Voor de laatste maar meteen een paar snug fit boxes besteld, zijn toch verdraaid handig die dingen :-)

* iNFiNiTY- is weer happy.
Nice. Spellen uit verweggistan zijn altijd leuk om te hebben.
Capcom is sowieso mijn favo bedrijf aangezien ze megaman hebben gemaakt. :D

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Auredium schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:02:
[...]

Nice. Spellen uit verweggistan zijn altijd leuk om te hebben.
Capcom is sowieso mijn favo bedrijf aangezien ze megaman hebben gemaakt. :D
Zeker Mega Man is ook erg nice. Deel 2 ben ik op aan het bieden, en 3 komt eraan (beide japans) Ik heb gaiden alleen het losse spel, ik zoek hem nog boxed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je checken wat er qua content etc in een game hoort te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:03:
Waar kan je checken wat er qua content etc in een game hoort te zitten?
Zelf kijk ik meestal op deze site wanneer ik iets specifieks zoek, 9 van de 10 dingen die ik zoek kan ik er wel op vinden.

http://www.gaming-guide.eu 8)

[ Voor 17% gewijzigd door G-Meister op 03-04-2013 19:37 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er anders niet op vinden of een bepaalde content rare is wat ik net vond in de doos :P Sprak net een collector aan de foon die zei; Ik heb hetzelfde probleem haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel posten is op Tweakers.net niet toegestaan, wijzig je voorgaande posts als nog niemand na jou gepost heeft.

[ Voor 84% gewijzigd door Sn0wblind op 03-04-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
G-Meister schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:34:
[...]

Zelf kijk ik meestal op deze site wanneer ik iets specifieks zoek, 9 van de 10 dingen die ik zoek kan ik er wel op vinden.

http://www.gaming-guide.eu 8)
LOL!
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:05:
Link gaming-guide.net bestaat niet
8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Bruiser op 03-04-2013 22:38 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox2go..soms is zelf iets uitzoeken geen overbodige luxe. ;)

Maar goed. Net met een maat een toffe avond gehad, Time Splitters Future Perfect op de Xbox; ik kende het hele spel niet en trok hem uit de kast. Super multi-player, met de fanta-wapens op off. Goed gelachen. Zo maar 's zoeken voor de andere consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@exorcist; Time Splitters 2 is ook een meesterlijk spel... vooral de challenges, of co-op story mode... heeft wel veel weg van GoldenEye op de Nintendo 64, maar is ook logisch.

Ik heb zelf men xbox gemod, zodat ik veel spellen via component kan spelen op 480p of 720p, is weer een stukkie strakker :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, heb ook een Xbox met Executer en boven nog een paar zelf gedaan. Inderdaad component aangesloten. Scheelt zeker!

En Timesplitters is deels van het team dat aan GoldenEye en Perfect Dark gewerkt heeft las ik, dus dat klopt wel :). Zal Timesplitters 2 ook 's kopen, heb nu deel 1 en Future Perfect op de Xbox en PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timesplitters 2 is volgens mij een van de beste co-op console fps-en ( uit die tijd).
Vooral als je het (ook) daadwerkelijk gaat spelen met je buddies, kan je je er geen buil aan vallen.

* Sagat weet niet of dit nog voor de halo hype was.....maar na golden eye en perfect dark misschien degene waar ik het meeste over hoorde/las.

Gamerankings geeft aan dat alle versies in de 88%+ range zitten, ps2 zelfs 91.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Persoonlijk speelde ik hem altijd 4 player op de GameCube, maar omdat de xbox wat strakker op men HDTV er uit ziet, doe ik hem nu daar op.

HALO vond ik zelf altijd kut.... maar ik moet zeggen dat ik toch genoten heb van Anniversary Edition voor de 360 (was toch maar 10 euro ofzo :) )

Op dit moment weer even begonnen met Smash Bros Melee en F-Zero GX op de GameCube... toch wel leuke spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -darkstar-
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:52:
Ik volg dit topic al sinds het begin, maar heb nooit de moeite genomen om te posten omdat ik me voornamelijk aan het vergapen was aan alle games die voorbij komen. Ik heb vroeger alle gamesconsoles wel gehad, vanaf de eerste pongmachine tot aan de huidige generatie. Helaas heb ik gaandeweg veel van mijn collectie weggedaan. Inmiddels is mijn collectie toch weer wat groter geworden en heb ik afgelopen weekend eindelijk de tijd gehad om alles netjes uit te stallen.

Een lijst met titels heb ik niet, dat ben ik nog wel van plan als ik wat meer tijd heb.

(note: Er zitten twee rijen met dvd's en 1 met blu-rays tussen, ik moet daar nog een geschikte locatie voor vinden :) ).

Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom.

[afbeelding]
offtopic:
Mag ik vragen waar je deze kasten vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GOUDSBS schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:16:
Persoonlijk speelde ik hem altijd 4 player op de GameCube, maar omdat de xbox wat strakker op men HDTV er uit ziet, doe ik hem nu daar op.

HALO vond ik zelf altijd kut.... maar ik moet zeggen dat ik toch genoten heb van Anniversary Edition voor de 360 (was toch maar 10 euro ofzo :) )

Op dit moment weer even begonnen met Smash Bros Melee en F-Zero GX op de GameCube... toch wel leuke spellen.
Moet 's vergelijken hoe de Xbox en de PS2 zich verhouden tot elkaar. Beiden heb ik component aangesloten namelijk. Dit soort spellen zijn echt ultiem vermaak met maten, net als Micro Machines/Mashed e.d. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag Retro fans. Jullie hebben me behoorlijk enthousiast gemaakt om eens rond te kijken naar wat leuke consoles en games.Ik kan een SNES aanschaffen in originele doos (niet verkleurd) met 1 controller met boekjes en het spel super mario all stars. Vraagprijs hiervoor is € 52,50 euro excl verzenden. Nou vroeg ik me af of ik hiermee een goede deal maak ;)

hopellijk kunnen jullie mij van advies voorzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:06:
Goedemiddag Retro fans. Jullie hebben me behoorlijk enthousiast gemaakt om eens rond te kijken naar wat leuke consoles en games.Ik kan een SNES aanschaffen in originele doos (niet verkleurd) met 1 controller met boekjes en het spel super mario all stars. Vraagprijs hiervoor is € 52,50 euro excl verzenden. Nou vroeg ik me af of ik hiermee een goede deal maak ;)

hopellijk kunnen jullie mij van advies voorzien
Tis natuurlijk geen vlooienmarkt/kringloop prijs maar als het echt helemaal compleet is en in goede staat.
Het is natuurlijk ook wat je er zelf voor over hebt en of het voor je belangrijk is dat het in mooie staat is..
Je kan via Marktplaats ook een losse SNES vinden voor een euro of 30 / 35 :P

Ff wat anders, kan me trouwens iemand het volgende verklaren:
Ik heb een SNES alsmede een MegaDrive 2 gemod met een 50/60 Hz switch.
Beide consoles zijn composite aangesloten.
Als ik de SNES in 60 Hz zet krijg ik gewoon kleuren, de MegaDrive in 60 Hz geeft zwart/wit beeld.
Uiteraard kan ik wel ff een RGB scart kabel voor de MegaDrive maken en dan zal het probleem zijn opgelost, maar toch vraag ik me af waarom ;)

[ Voor 20% gewijzigd door ricost op 04-04-2013 14:12 . Reden: vergeten mijn vraag te stellen ;) ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricost schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:09:
[...]

Tis natuurlijk geen vlooienmarkt/kringloop prijs maar als het echt helemaal compleet is en in goede staat.
Het is natuurlijk ook wat je er zelf voor over hebt en of het voor je belangrijk is dat het in mooie staat is..
Los zou inderdaad ook kunnen maar denk dat de waarde beter blijft van de console (en mooier voor de toekomstige collectie) om ze boxed te kopen. Opzich is deze prijs dus niet gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:11:
[...]

Los zou inderdaad ook kunnen maar denk dat de waarde beter blijft van de console (en mooier voor de toekomstige collectie) om ze boxed te kopen. Opzich is deze prijs dus niet gek?
In mijn optiek niet nee...
Kijk bijvoorbeeld maar eens op een retro game shop, die durven wel 100 euro voor een boxed SNES te vragen 8)7

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Maar zijn er nog mensen die die prijzen serieus nemen? Hoop het niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

ricost schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:09:
[...]

Ff wat anders, kan me trouwens iemand het volgende verklaren:
Ik heb een SNES alsmede een MegaDrive 2 gemod met een 50/60 Hz switch.
Beide consoles zijn composite aangesloten.
Als ik de SNES in 60 Hz zet krijg ik gewoon kleuren, de MegaDrive in 60 Hz geeft zwart/wit beeld.
Uiteraard kan ik wel ff een RGB scart kabel voor de MegaDrive maken en dan zal het probleem zijn opgelost, maar toch vraag ik me af waarom ;)
Maakt het nou veel verschil? Je MegaDrive in 60 Hz?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Maakt het nou veel verschil? Je MegaDrive in 60 Hz?
Uiteraard :)

[ Voor 3% gewijzigd door DLX op 04-04-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Heilige poep! Dat is echt veel sneller... Dat moet ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ja ik zit zelf ook te wachten op de juiste onderdelen om mijn SMS2 om te zetten met een 50/60Hz switch en als dat werkt dan ook verder naar me MD2 en eventueel een van me SNESen maar even een vraagje

ik heb een dtsp switch besteld met ON/ON functie dacht dat dat de juiste was ? of moet ik een ON/OFF/ON switch hebben dus met midden off stand? leek me niet ? maar goed wie weet weten jullie dat :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toch of of, dus of 50 of 60? Twee standen dus. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 04-04-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

60hz speelt wat fijner, alleen is de resolutie wat lager. Al mijn retro-consoles zijn 60hz, omdat ze allemaal Japans zijn. Ook heb je met 60hz geen zwarte balken meer.

Zie hier bijvoorbeeld het verschil op een Nintendo 64;

[ Voor 11% gewijzigd door DLX op 04-04-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:59:
Het is toch of of, dus of 50 of 60? Twee standen dus. :)
Jup :) Moet zeggen dat mijn SNES 60Hz echt subliem speelt :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind solderen etc. leuk, maar m'n Megadrive en SNES modden lijkt me iets te veel van het goede. Zoek tzt wel een NTSC SNES als ik die met 110v aan de praat kan krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik ben zelf wel echt een voorstander van 60Hz. Als ik mijn collectie kon omruilen voor alles NTSC dan zou ik dit doen. Zelf verzamel ik ook niet echt veel meer, omdat toch bijna alles PAL is hier. Heel veel spellen speel ik nu ook gewoon op de Virtual Console van de Wii, omdat je daar net wat makkelijker NTSC varianten kan krijgen. Daarnaast heb ik de 60Hz mod op mijn SNES en MegaDrive toegepast. Helaas is dat niet voor iedere spelcomputer een optie.

@Exorcist: Als het goed is kun je in je NTSC SNES gewoon een Europese NES of SNES voedingsadapter pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:25:
Ik vind solderen etc. leuk, maar m'n Megadrive en SNES modden lijkt me iets te veel van het goede. Zoek tzt wel een NTSC SNES als ik die met 110v aan de praat kan krijgen :+
Hier precies andersom. Ik wil ze graag modden maar solderen is iets dat ik tot op heden nog niet heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Damn, als ik dat MD filmpje kijk, wil ik het ook :p Toen ik mijn MD2 vorige week aansloot en Sonic wilde spelen, dacht ik even bij mezelf "Waar is Blast Processing gebleven?" :p Maar eens een keertje een tutorial opzoeken hoe ik dat kan doen en ook gelijk mijn SNES aanpassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Is dat erg lastig om voor een MD2 zo'n mod uit te voeren? Wilde de mijne binnenkort es gaan modden (ook qua uiterlijk) :-)
1) it runs and displays Megadrive games at a 17% slower speed than Ntsc US or JAP machines

2) a lot of Pal games have big black borders at the bottom and the top of the screen
Toch wel wat meerwaarde lijkt me, als je PAL hebt.

[ Voor 86% gewijzigd door iNFiNiTY- op 04-04-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
@Exorcist: Als het goed is kun je in je NTSC SNES gewoon een Europese NES of SNES voedingsadapter pluggen.
Nope, kan niet, is een ander type plug (en bovendien ook andere voltage + verschil in AC vs DC).

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 13:38
Iemand ervaring met zo'n memory card? http://www.newdigitalworl...L-Vo-KfsbYCFQpZ3godBmQAZg

De 8MB die erbij zat is veel te klein. Maar een originele is ongeveer net zo duur als ik voor dat ding betaald heb met een stapel spellen erbij.

edit: heb namelijk voor de gamecube wel is van die imitatie dingen gehad en hebben het niet lang uitgehouden.

[ Voor 15% gewijzigd door Wazzup! op 04-04-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet goed te zien denk ik, maar dit kwam vandaag binnen + nog 20 dubbele en incomplete titels + een super nintendo scope (compleet met tas), sega mega drive 1 en sega mega drive 2+ gamecube + 4 ps1 controllers + 2 memory cards + 10 cartridges n64 en snes :P

http://oi46.tinypic.com/8y5gjq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:55:
Niet goed te zien denk ik, maar dit kwam vandaag binnen + nog 20 dubbele en incomplete titels + een super nintendo scope (compleet met tas), sega mega drive 1 en sega mega drive 2+ gamecube + 4 ps1 controllers + 2 memory cards + 10 cartridges n64 en snes :P

http://oi46.tinypic.com/8y5gjq.jpg
wow dat heb je netjes gedaan :) spullen van een oud verzamelaar opgekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het geen idee. Totaal 100 euro ofzo. Zaten trouwens ook nog 2 MegaDrive games bij en Harvest Moon voor de GameCube en een Princess kussentje :P En nog wat lege controller dozen van de Gamecube etc. MegaDrives helaas zonder kabels volgens mij of slechts 1 kabel en zonder controllers. Unlimited Saga zat er o.a. ook bij en TimeSplitters 1 en 2 en Metal Gear 2 en 3 etc

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trek net Coolboarders 3 open (PSX) en daar zit tevens een schijfje in van de game Apocalypse (lijkt mij niet dat hij daarin hoort), iemand enig idee? Zie op Ebay helaas geen Coolboarders van binnen dus not sure of deze erin hoort ja of nee.

Zo te zien niet i guess :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Dit zijn trouwens mijn aanwinsten van de week...

Ja hij is knal oranje :)

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/2782/orangegc.jpg

En de games...

Afbeeldingslocatie: http://img837.imageshack.us/img837/433/gamesgc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goed forum om games te ruilen bijvoorbeeld? Heb wat titels voor de Nintendo etc maar die verzamel ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Der was toch zo een website opgericht door wat mensen hier speciaal voor het ruilen?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:10:
Der was toch zo een website opgericht door wat mensen hier speciaal voor het ruilen?
[Project] RetroMarkt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:38
Helaas nooit van de grond gekomen i.v.m. tijdgebrek :'(

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ook wat opgericht maar dat ging 'm niet worden omdat hij op mijn server draait die tegenwoordig meer uit dan aan staat. Heb ook nog een zut PS1 games dubbel :+ .

En @ GOUDSBS

Netjes!!! Zit ik met m'n 7 Cube's die alleen maar de reguliere kleuren hebben... :)

[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 04-04-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

GOUDSBS schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:25:
Dit zijn trouwens mijn aanwinsten van de week...

Ja hij is knal oranje :)

[afbeelding]

En de games...

[afbeelding]
Wat een toffe kleur!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:10:
G-Meister schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:43:
[...]

Helaas nooit van de grond gekomen i.v.m. tijdgebrek :'(
Het idee ligt er nog en wil er zeker nog werk gaan maken maar momenteel is er te weinig tijd en zelf heb ik (denk ik) niet alle benodigde kennis.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wahloh schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:11:
[...]

[...]

[...]

Het idee ligt er nog en wil er zeker nog werk gaan maken maar momenteel is er te weinig tijd en zelf heb ik (denk ik) niet alle benodigde kennis.
Kennis combineren van mede-tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bellerophon schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:45:
[...]
Kennis combineren van mede-tweakers?
Dat was ook de bedoeling, we hadden een klein team van tweakers gemaakt maar door verschillende factoren is er niks uitgekomen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wahloh schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:24:
[...]

Dat was ook de bedoeling, we hadden een klein team van tweakers gemaakt maar door verschillende factoren is er niks uitgekomen.
Zonde, een dergelijk initiatief zou ik zeker steunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik ben nog opzoek naar iemand met een dubbele Megaman x2 en x3, heb best wel veel games ervoor over om mee te ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb nog wel een adres voor je waar je de japanse versie,s voor enkele tientjes kan krijge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ok..

Ben bezig met een Famicon, wil er een met modem hebben. Zou ik er nog mee op internet kunnen denk je :P?

lol. :o

[ Voor 93% gewijzigd door iNFiNiTY- op 05-04-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
copywizard schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:10:
ik heb nog wel een adres voor je waar je de japanse versie,s voor enkele tientjes kan krijge?
Mee, Pal :)
Heb overigens ook wel wat VGA rated games die ik ervoor wil inzetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-04-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:38:
Ok..

Ben bezig met een Famicon, wil er een met modem hebben. Zou ik er nog mee op internet kunnen denk je :P?

lol. :o
Geen probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hmmm wil je ze zo graag hebben ? nou als ik ze morgen vindt op de rommel markt dan zal ik kijken of ik er afstand van kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
copywizard schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:14:
hmmm wil je ze zo graag hebben ? nou als ik ze morgen vindt op de rommel markt dan zal ik kijken of ik er afstand van kan doen ;)
Cool! : ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
vandaag deze eindelijk weer in m'n bezit :
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/23hoff6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie Darko schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:48:
vandaag deze eindelijk weer in m'n bezit :
[afbeelding]
Stuur ik jou net een mail toevallig...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Exorcist schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:57:
[...]

Stuur ik jou net een mail toevallig...??
haha dat kan zomaar als je hem naar den haag hebt verzonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie Darko schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:16:
[...]

haha dat kan zomaar als je hem naar den haag hebt verzonden ;)
Dat klopt. Hopelijk heb je een goede wintersport gehad, en nogmaals, Discworld is en blijft geweldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Exorcist schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:23:
[...]

Dat klopt. Hopelijk heb je een goede wintersport gehad, en nogmaals, Discworld is en blijft geweldig :+
ja prima wintersport gehad :) , nu nog op zoek naar deel 2 en 3 voor de PS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:24
Ik heb hier een nes cartridge in mijn handen van super mario bros IV (!).
Weet iemand daar meer over? Op het net kan ik niet meteen iets vinden buiten wat vreemde filmpjes.
Zou dit een cartridge zijn met een rom op geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Foto! 100% een pirate, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Of een video is ook leuk

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
GOUDSBS schreef op zondag 07 april 2013 @ 10:28:
Foto! 100% een pirate, dat wel :)
Ik zal straks een foto plaatsen, heb hem meegenomen met wat andere cartridges (ook pirate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:38
Ekfad schreef op zondag 07 april 2013 @ 08:39:
Ik heb hier een nes cartridge in mijn handen van super mario bros IV (!).
Weet iemand daar meer over? Op het net kan ik niet meteen iets vinden buiten wat vreemde filmpjes.
Zou dit een cartridge zijn met een rom op geplaatst?
Op youtube vond ik een filmpje
YouTube: Let's Play -Super Mario Bros IV- Episode 1

T schijnt een sprite hack van Armadillo te zijn. Wel gaaf om dat soort dingen soms tegen te komen. Waar vond je hem?

[ Voor 5% gewijzigd door NESFreak op 07-04-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Hier enkele foto's. Is dus inderdaad een pirate cartridge.
Jammer genoeg komende week geen tijd om het te testen, heb er ook de nes bij gekocht omdat mijn nes geen gemodde lockout chip heeft.

foto 1
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img708/6719/p1020804o.jpg
foto 2
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img268/6268/p1020802.JPG
foto 3
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img23/6218/p1020803is.jpg
foto 4
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img12/1516/p1020805ok.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Ekfad op 07-04-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Niet een klein beetje Marioland stijl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

De games die ik deze week gekocht heb, plus de games die ik op de retro beurs in Apeldoorn had gevonden:
http://www.dr-retro.com/v...video-game-finds-part-76/

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Ekfad schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:44:
Hier enkele foto's. Is dus inderdaad een pirate cartridge.
Jammer genoeg komende week geen tijd om het te testen, heb er ook de nes bij gekocht omdat mijn nes geen gemodde lockout chip heeft.

foto 1
[afbeelding]
foto 2
[afbeelding]
foto 3
[afbeelding]
foto 4
[afbeelding]
het is een vrij populaire pirate, in Amerika kan ik ze meestal voor +- 80 euro kwijt (best veel voor een pirate)
het spel is ook best aardig, inderdaad een sprite hack van de Famicom-only game Armadillo

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Aankoop van de dag: NES met 2 controllers + RF-kabel. Met de RF-kabel geeft hij deftig beeld, met de RCA-connectoren is het wat wazig. Kan aan mijn kabels liggen en dat moet ik morgen testen.

Maken jullie NES-cartridges proper met enkel alcohol? Moet er morgen een paar proper maken, geven grijs beeld op de NES en de connectoren zien er zwart uit.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Volgens mij gaan de meeste nog steeds zo hard los bij het vinden van een N64...boxed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
XtinctHeD schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:12:
De games die ik deze week gekocht heb, plus de games die ik op de retro beurs in Apeldoorn had gevonden:
http://www.dr-retro.com/v...video-game-finds-part-76/
Damn kerel, elke week weer zoveel binnenhalen, hoe doe je dat toch?
Verkoop je verder enkel op Ebay of heb je ook een webwinkel?

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 12:34

Duinkonijn

Huh?

Werewolf_789 schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:33:
Aankoop van de dag: NES met 2 controllers + RF-kabel. Met de RF-kabel geeft hij deftig beeld, met de RCA-connectoren is het wat wazig. Kan aan mijn kabels liggen en dat moet ik morgen testen.

Maken jullie NES-cartridges proper met enkel alcohol? Moet er morgen een paar proper maken, geven grijs beeld op de NES en de connectoren zien er zwart uit.
Ik gebruik meestal
Kontakt 60
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/884030/Kontakt-60-100ml

met Kontakt 61
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/884057/Kontakt-61-200ml

wat je ook evt nog kan doen is de 72 pins connector vervangen.
http://www.ebay.com/itm/N...ories&hash=item563e8b949c

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Deze ochtend opgehaald :)
In eerste instantie dacht ik bij het zien van ducktales 1, dat het andere paarse doosje ducktales 2 zou moeten zijn. Jammer genoeg niet :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qhnt2ud91udSvQekJpcUvEyC/full.jpg

Deze ducktales is een nes-uk-noe terwijl ik ook een iets andere cart heb met nes-uk-frg, maakt dat tegenwoordig onder het collecten nog iets uit?

[ Voor 63% gewijzigd door Zakkenwasser op 08-04-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Werewolf_789 schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:33:

Ik doe het met een gum, gewoon flink gummen over de connectoren en ze worden zo schoon. Daarna nog met wat schoonmaakalcohol en het werkt weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AyeAyeCaptain! schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:46:
Deze ochtend opgehaald :)
In eerste instantie dacht ik bij het zien van ducktales 1, dat het andere paarse doosje ducktales 2 zou moeten zijn. Jammer genoeg niet :/

[afbeelding]

Deze ducktales is een nes-uk-noe terwijl ik ook een iets andere cart heb met nes-uk-frg, maakt dat tegenwoordig onder het collecten nog iets uit?
Totaly Rad, woah brings me back :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
XtinctHeD schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:13:
[...]

het is een vrij populaire pirate, in Amerika kan ik ze meestal voor +- 80 euro kwijt (best veel voor een pirate)
het spel is ook best aardig, inderdaad een sprite hack van de Famicom-only game Armadillo
Dan heb ik een goede deal gedaan. Heb er 3€ voor betaald :P

Moet eerst de nes eens proper maken alvorens ik hem kan testen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:39:
[...]

Dan heb ik een goede deal gedaan. Heb er 3€ voor betaald :P

Moet eerst de nes eens proper maken alvorens ik hem kan testen, ben benieuwd!
Leuke pirate wel! Opgepikt op de markt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Ik ga hier toch eens posten want ik ben nu al 2 weken op zoek naar een pirate cartridge met zeg maar 101 spellen in een voor de nes. Die heb ik ooit bij een vriend van me gezien en zou er graag eentje willen hebben voor een leuke prijs natuurlijk.

Zoiets als dit maar dan voor een leukere prijs:
http://www.ebay.nl/itm/26...em35c5f0410d#ht_500wt_758

[ Voor 28% gewijzigd door boombes op 08-04-2013 15:16 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ik heb nog een Nintendo Virtual Boy liggen (nouja eigenlijk staan op z'n standaard, lol :+ ). Compleet met doos, controller, stuk of 6 games, een AC adapter. Bijna alle games zijn compleet boxed. Wat kan ik hier voor vragen als ik alles wil verkopen?

[ Voor 21% gewijzigd door C00KW4US op 08-04-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

C00KW4US schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:02:
Ik heb nog een Nintendo Virtual Boy liggen (nouja eigenlijk staan op z'n standaard, lol :+ ). Compleet met doos, controller, stuk of 6 games, een AC adapter. Bijna alle games zijn compleet boxed. Wat kan ik hier voor vragen als ik alles wil verkopen?
Nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boombes schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:11:
Ik ga hier toch eens posten want ik ben nu al 2 weken op zoek naar een pirate cartridge met zeg maar 101 spellen in een voor de nes. Die heb ik ooit bij een vriend van me gezien en zou er graag eentje willen hebben voor een leuke prijs natuurlijk.

Vleuten, Beverwijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:02:
Irriteer me even aan verzamelaars die lijstjes willen en niet even terug reageren per mail of er wat tussen zit voor ze :( Maak verzamelaars graag blij dan ben ik van die volle ruimte af :)
Ik irriteer me zo aan iemand die om een lijst vraagt en vervolgens niet meer reageert. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
72 Pins connector lijkt me nog goed. Heb vandaag 12 games getest en er zijn er maar 2 die wat slechter beeld geven en 1 die grijs beeld blijft geven.
Preau schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:11:
[...]

Ik doe het met een gum, gewoon flink gummen over de connectoren en ze worden zo schoon. Daarna nog met wat schoonmaakalcohol en het werkt weer perfect.
Gum is wel een goede tip, nog nooit over nagedacht. :P
Straks eens testen met de 3 games die nog slecht beeld gaven.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Tanuki schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:07:
[...]

Ik irriteer me zo aan iemand die om een lijst vraagt en vervolgens niet meer reageert. :)
Herkenbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
boombes schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:11:

Om eerlijk te zijn heb ik die gisteren ook opgepikt voor 3€, zat bij de super mario bros 4 cartridge.
Misschien moet ik ook maar eens een retrowinkel openen ;)
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:09:
[...]

Leuke pirate wel! Opgepikt op de markt ofzo?
Nope, had een advertentie zien staan voor een gameboy classic, volledig in doos. Bleek dat hij ook een nes in de aanbieding had met zo'n 25 games bij in mint condition (waaronder een paar klassiekers) en enkele van die pirate games....

Edit na onderstaande opmerking
The Eagle schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:57:
Mint of mind conditie? Dat scheelt nogal namelijk. De eerste is goed, de tweede geeft te denken :P
met t dus :o

[ Voor 32% gewijzigd door Ekfad op 09-04-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mint of mind conditie? Dat scheelt nogal namelijk. De eerste is goed, de tweede geeft te denken :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:28:
[...]

Om eerlijk te zijn heb ik die gisteren ook opgepikt voor 3€, zat bij de super mario bros 4 cartridge.
Misschien moet ik ook maar eens een retrowinkel openen ;)

[...]

Nope, had een advertentie zien staan voor een gameboy classic, volledig in mind doos. Bleek dat hij ook een nes in de aanbieding had met zo'n 25 games bij in mind condition (waaronder een paar klassiekers) en enkele van die pirate games....
How much hebbie voor die nes met die games neergelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Oh my, NES Bart Simpson vs Space Mutants...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Heel erg tempting weet je dat? :P Het is dat ik deze maand mijn leuke-dingen budget heb besteed én overschreden, anders had ik wel een bod gedaan. Maar het is een mooie set zo, dat zeker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ahum "Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel." O-)

Anyway, andere mensen al zin in koninginnedag? Toch wel dé rommelmarkt voor mij elk jaar, alhoewel de laatste jaren het aantal retrogames lijkt af te nemen, terwijl ik toch altijd er vroeg (lees: markt gaat officieel open om 8.30, ik ben er rond 7.45 terwijl de helft nog niet eens aan het opbouwen is) bij ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:38
Orian schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 07:31:
Ahum "Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel." O-)

Anyway, andere mensen al zin in koninginnedag? Toch wel dé rommelmarkt voor mij elk jaar, alhoewel de laatste jaren het aantal retrogames lijkt af te nemen, terwijl ik toch altijd er vroeg (lees: markt gaat officieel open om 8.30, ik ben er rond 7.45 terwijl de helft nog niet eens aan het opbouwen is) bij ben...
Als je er geen probleem mee hebt om alle kleine dorpjes in de omgeving af te struimen zou ik het daar eens proberen. Als je er snel bij bent liggen in de steden vaak ook mooi spul, alleen de concurrentie is ook veel hoger.

Heb zelf even een paniekmomentje btw. Iemand ervaring met het verzenden van spullen via TNT met vuilniszakken?
...ik heb het pakket op de bus gedaan.
Heb het wel moeten verpakken in een vuilniszak want ik had niet zulke grote dozen.
Dankjewel marktplaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35
NE5Freak schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:59:
[...]

Als je er geen probleem mee hebt om alle kleine dorpjes in de omgeving af te struimen zou ik het daar eens proberen. Als je er snel bij bent liggen in de steden vaak ook mooi spul, alleen de concurrentie is ook veel hoger.

Heb zelf even een paniekmomentje btw. Iemand ervaring met het verzenden van spullen via TNT met vuilniszakken?

[...]

Dankjewel marktplaats!
:o

Als het heel slecht weer is en ik verkoop iets doe ik er wel eens een vuilniszak omheen om het tegen regen te beschermen. Alleen een vuilniszak? Nee dat zou ik niet durven met PostNL. Laatst had ik iets gekocht dat was los in een doos gegooid in een vuilniszak en alle doosjes waren zowat kapot. Hoop voor je dat de schade mee valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Let wel dat "verpakken in een vuilniszak" wel goed kan mits het goed is gedaan. Los in een zak flikkeren en die dichtbinden is wel eng.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Alleen vuilniszak = vragen om problemen. Tenzij je zou verzekeren, maarja wie stuurt er nou een verzekerde vuilniszak op.

Ega stuurt wel kleertjes v/d kleine op in vuilniszaken/zakken met tape eromheen, omdat het in de brievenbus past, en imho vind ik dat kleding het enige is wat je daarmee moet opsturen. Vind het al spannend met doos, of de doos sterk genoeg is om dat rondgedonder te weerstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Deze ook weer binnen uit japan, die weten tenminste hoe je zoiets inpakt. Bubbeltjes eromheen, en daartussen aan beide kanten een stuk karton en daarover heen wat extra papier. :-)

2e keer dat de douane het geopend heeft, verder geen schade eraan.

Afbeeldingslocatie: http://oi50.tinypic.com/1zwdtat.jpg

Als ik deze zou kunnen vinden zou dat natuurlijk een top punt zijn! maarja, die zal ik niet zo makkelijk door de douane heen krijgen.. of die desert eagle <3

Afbeeldingslocatie: http://oi50.tinypic.com/5ag9eb.jpg
Pagina: 1 ... 67 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod