Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

iBOOD hunt van maart 2010 *afgelopen* Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
And what shall I improve today

quote:
ManiacsHouse schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:08:
[...]

Check einde van het filmpje. De befaamde zwaailichten. Dingen zijn niet eens zo klein.
http://www.youtube.com/watch?v=8rSnVWEnDmI
--------------------------------------------------------------------------
hij is mischien niet klein
maar het lampje wat er in zit wel :s

http://www.youtube.com/watch?v=8rSnVWEnDmI

Killer WC setup for 24/7 fun and uu more fun. (Mozart TX, 8x12cm rad, full mobo koeling, 2x 295ml tank, 2x DDC-1T, 5m hose, 1 Loop!)

ductape en tie-wraps FTW !
Reg. datum: 10 september 2008

Is toch alleen maar prettiger als je ze heel de tijd naast je hebt staan op een lan ofzo..

Of wou je je eigen politie auto er mee bouwen ? :+

1337 Prutz0r Spec's 20172 3DMarks :D | Toekomstmuziek in het heden klik hier niet

Que?
Reg. datum: 10 september 2004

Op het productforum van iBood zijn de eerste mensen gesignaleerd die hun Box hebben ontvangen. Inhoud:

Box 1:
  • kaars
  • mannenshampoo
  • 2 kleine redbull blikjes
  • transcend micro SD 2GB
  • optical mini mouse
  • JVC DVD Digital Cinema System
Box 2:
  • kaars
  • mannenshampoo
  • 2 kleine redbull blikjes
  • transcend micro SD 2GB
  • optical mini mouse
  • set zwaailampen
  • Oregon instaforecast I600 weerstation
Box 3:
  • Kaars
  • shampoo
  • red bull
  • micro SD
  • mini muis
  • zwaailampjes
  • sola 90 delige bestekset.
Kortom, iedereen min of meer dezelfde kleine dingen, en één duurder item. En dan moet je net geluk hebben dat je het duurdere artikel toevallig toch graag wilde hebben, of dat het duur genoeg is om via Marktplaats voor meer dan 40 euro te verkopen...

Mijn Box is gisteren verzonden, maar helaas ben ik tot zaterdag niet thuis, dus ik moet mijn nieuwsgierigheid nog een aantal dagen bedwingen...

Ya pues!

vriend van Jack D. en Silver H
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
Anakha schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:12:
Op het productforum van iBood zijn de eerste mensen gesignaleerd die hun Box hebben ontvangen. Inhoud:

>> KNIP<<
Kortom, iedereen min of meer dezelfde kleine dingen, en één duurder item. En dan moet je net geluk hebben dat je het duurdere artikel toevallig toch graag wilde hebben, of dat het duur genoeg is om via Marktplaats voor meer dan 40 euro te verkopen...

Mijn Box is gisteren verzonden, maar helaas ben ik tot zaterdag niet thuis, dus ik moet mijn nieuwsgierigheid nog een aantal dagen bedwingen...
thx voor ophelderen, (ben blij dat ik 'm niet besteld heb 10x nix :X)

himlims_ wijzigde dit bericht 17-03-2010 10:27 (24%)

Diablo 3: HollandHards#2930 | _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ♡ '\@_

Reg. datum: 26 september 2004

quote:
himlims_ schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:27:
[...]

thx voor ophelderen, (ben blij dat ik 'm niet besteld heb 10x nix :X)
Vandaag krijgen een hoop mensen de box, dus eens kijken wat de rest krijgt.

bla bla
Reg. datum: 04 juni 2001

Dit zijn mijn ibood zwaailampen trouwens....

http://img.mobypicture.com/b6e41a942ce4bba69d72d7379761a5b0_view.jpg

quote:
TF schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:29:
Dit zijn mijn ibood zwaailampen trouwens....

[afbeelding]
Hehe, ik heb mijn zwaailichtjes ook net binnen :P ze zijn wel een beetje cheap vind ik, maar ach voor 2 euro zo verkeerd nog niet.

edit, helemaal comisch is dat er in het batterijvakje geen contactjes zitten voor de batterijen, want ze werken alleen op usb :+

oftewel, daar moet wat aan getweakt worden :D

http://tweakers.net/ext/f/NolNdBYQJhvzaaSzKximxshe/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/qJbZtvSnWHK7ed8TwTHKwgeD/thumb.jpg

Net ook even een filmpje geschoten wat er niet uit ziet maar waar je wel kan horen dat ze alles behalve stil zijn :+
http://www.youtube.com/watch?v=y0j3pe2U_-M

BGB4rn wijzigde dit bericht 17-03-2010 13:06 (47%)

1337 Prutz0r Spec's 20172 3DMarks :D | Toekomstmuziek in het heden klik hier niet

Redheads :9~

Verbaasd me dat er nog geen Boxen gespot zijn met die Sandisk MP3-spelers er in >:)

Ik heb zojuist mijn doos opengemaakt... Het was zeer spannend want de doos was vrij groot en zwaar.. Wat zat erin!?..............

een stofzuiger! Dirtdevil infinity 12+1

:')

hehe, een stofzuigert :P is het een beetje een goede ?

is dat trouwens het enige wat er in zat ?

They'll never get caught.
Reg. datum: 29 december 2001

Ik heb wel wat gekocht al is het maar omdat ik er toch steeds keek ;) Die remote power on/off dingen, alleen jammer dat ze net op andere frequenties werken als de twee die ik al had.

☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Nee, er zat ook nog wat andere meuk in zoals wat andere mensen hadden gepost. Of het een goede is? Tsja geen idee :p had even snel pauze genomen toen ik zag dat het paketje was bezorgd.

Your ad here?

Sony oordopjes, samsung camera en freecom hd binnengekomen en OK bevonden :D

Geen box, maar ben er niet heel rouwig om als ik de inhoud zo zie. Stofzuiger is wel nice though :P
! w t R
Reg. datum: 26 februari 2003

Ik heb mijn iRiver EB02 e-book voor ¤ 175.90 binnen. Was het eerste item na de hunt. Was al op zoek naar een e-book en ben er erg tevreden mee.

........................................................................................................................................................

Scheisse!
Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
BGB4rn schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:35:
[...]

Net ook even een filmpje geschoten wat er niet uit ziet maar waar je wel kan horen dat ze alles behalve stil zijn :+
http://www.youtube.com/watch?v=y0j3pe2U_-M
Lol. Klinkt als een stationair draaiende tractor.

quote:
ManiacsHouse schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:33:
[...]

Lol. Klinkt als een stationair draaiende tractor.
check, het is dan wel een 4 cilinder zwaailicht motor :+

Scheisse!

quote:
Eerst goed uploaden dan pas posten. ;)
Melding: Deze video is nog niet verwerkt.

Redheads :9~

En dan is het nog altijd makkelijker om [video]http://www.youtube.com/watch?v=R-iACxRkDx4[/video]neer te zetten :P

=> dus:

Wiethoofd wijzigde dit bericht 17-03-2010 23:08 (23%)

Paranoid Android
Reg. datum: 26 oktober 2009

Hilarisch die voice-over! _/-\o_

Ghost Dog wijzigde dit bericht 17-03-2010 23:43 (3%)

Last.fm! | Band! | e-penis!: Phenom II X4 955 BE @ 3.2GHz @ 1.262V | Scythe Ninja 2 Rev. B | Sapphire HD6950 2GB | Thermalright T-rad 2 GTX

Where am I?

Weer eentje:

Inhoud:
2 x red bull shot
1 x Jill Saunders sunmen shampoo
2 x RC mini auto
1 x close-up lens voor camera's
1 x eminent optical mini-muis
2 x USRobotics mini skype phone
1 x waterpistool
1 x transcend MicroSD 2gB
2 x Ibood zwaailamp
en de klapper
1 x Philips AmBX starterkit (ambilight voor PC monitor) inclusief DTM Toca 3 (racespel)

http://www.youtube.com/watch?v=P7L_kXERlzE

Vivarium 2012: 24 & 25 maart, Homeboxx Nieuwegein
Volg ons op Twitter! http://www.twitter.com/Vivariumbeurs
http://www.vivariumbeurs.nl

Que?

Er zijn toch inmiddels wel wat aardige producten in de Boxen gesignaleerd. Saeco espresso-apparaat, Popcorn Hour A-110, Onkyo audio-systeem, Toshiba HD camcorder.

Overigens lijkt het om RMA-producten te gaan, gezien dit verhaal op het iBood-forum over de inhoud van een iBood Box:
quote:
1x Philips MCM Micro Hi-Fi System

Met dit laatste was ik uiteraard super blij, totdat ik de doos openmaakte en formulieren aantrof van een vorige ibood klant die het terug had gestuurd wegens een defecte speler. Zelf getest en dit is helaas nog het geval.... :-( Jammer dat Ibood dan niet het apparaat eerst laat repareren alvorens het weer in de verkoop te zetten.

Ya pues!

Reg. datum: 22 maart 2009

quote:
Anakha schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:47:

Overigens lijkt het om RMA-producten te gaan, gezien dit verhaal op het iBood-forum over de inhoud van een iBood Box:

[...]
Edit Moderator: Er zit 1 maand garantie op de producten uit de box. Het was uiteraard niet de bedoeling dat je een defect product hebt ontvangen. Neem even contact op met de klantenservice zodat zij het voor je kunnen oplossen.

Staat eronder nu :)

Reg. datum: 18 augustus 2002

Ik heb ook mijn klik aan klik uit setje binnen, maar het ziet er wel enorm gebruikt uit zeg...

Net als de borenset, die gaat weer terug, aangezien er maar 10 boren in zitten en 100 bitjes :?
! w t R
Reg. datum: 26 februari 2003

quote:
Leuk muziekje, heb ik jaren geleden nog een keer een remix van gebrouwen. De leliemix (mp3).

........................................................................................................................................................

Tijd voor een ondertitel.

Kom op jongens..
* Marlibica is nieuwsgierig naar de boxers :)

Sign here against sigs

bla bla
Reg. datum: 04 juni 2001

Ik jaag de box al jaren na.... Ik heb opgeteld al voor bijna 1500 euro aan spullen bij iBood gekocht. Ze zouden mij eigenlijk moeten mailen dat ik voorang krijg om zon box te kopen....

Box rules

Slakjes!
Reg. datum: 15 juni 2003

Heeft iemand toevallig die Belkin PureAV units al ontvangen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Ik rol

quote:
mace schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:32:
Heeft iemand toevallig die Belkin PureAV units al ontvangen?
Nope.. zit ook nog te wachten
Que?

Box eindelijk binnen. Naast de standaard-items die veel anderen ook hadden (shampoo, rc-autootjes, micro-SD, usb-aquarium, supersoaker), bevatte de Box een Philips amBX starter kit (nieuw, maar beschadigde doos) en een ATP GPS Photo Finder Mini (zo te zien een RMA). Toevallig is mijn vriendin hobbyfotografe, dus die is erg blij met dat GPS-ding en ik vind die amBX-lampjes wel grappig. Al met al geen slechte deal voor ¤ 46.

Ya pues!

#vers #chillend
Reg. datum: 22 januari 2000

Zwaailichten binnen, theepot binnen en de Belkin Wifi N+ router. Die laatste is open geweest, waarschijnlijk gebruikt. Heb 'm nog niet aangesloten maar de CD envelop was opengescheurd dus het zou me niets verbazen.

Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing

Reg. datum: 18 augustus 2007

Bij mn JBL speakers zit een UK stekker :( Gelukkig sturen ze een adapter op :)

Slakjes!

Zo, ik heb _eindelijk_ mijn belkin isolators binnen.

Ik heb voor de vertraging een code gekregen zodat de verzendkosten de volgende keer gratis zijn.
Het mailtje wat ik kreeg was in het pools. 8)7 Maarja als hij maar werkt.

mace wijzigde dit bericht 01-04-2010 15:43 (12%)

Ik rol

Haha.. ik heb 'm ook binnen (de PureAV én het poolse mailtje). Wel netjes dat ze iets doen voor het lange wachten. Ook al had ik er geen haast mee. Nu maar hopen dat de Poolse code wel werkt bij de Nederlandse shop. Anders maar bij de Poolse shop bestellen en dan ook geen verzendkosten betalen :)
Slakjes!

Ik heb er ook geen haast bij gehad hoor, maar dit gebeurt mij bijna elke keer wel eigenlijk als ik wat bij ibood bestel. Als ze zeggen dat het binnen 7 dagen geleverd wordt dan moeten ze dat ook doen en dan meteen binnen de 7 dagen een mail als het niet lukt.

Reg. datum: 22 juni 2006

Ik zag dat in dit topic de website van 1dagskoopjes.nl regelmatig langskwam als page reloader. Voor de geinteresseerden: de website is ondertussen live.

Voor mij zijn er helaas geen goodies onderweg, die e-bookreader was net voor mijn neus weg :'(
Maarja that's all part of the game.

Op naar de volgende hunt!

Scheisse!

Aaaaaaargh kom ik net uit de iBood-rehab. Kom online en staat dit topic weer bovenaan...
Daar gaat mijn weekendverlof. :/

@ManiacsHouse

Mijn excuses ;-) Wat heb je besteld tijdens de hunt?

Sowieso schrijf je zo!
Reg. datum: 19 februari 2001

Sorry voor de kick. Ik heb de OP aangepast. Deze kan voor een volgende hunt direct gebruikt worden!

Edit: nu met code: iBOOD hunt openings post

Mig29 wijzigde dit bericht 08-04-2010 14:59 (26%)

Double exposure film: http://bit.ly/CanonVsNikon
The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

Reg. datum: 18 augustus 2002

Op http://www.nicedeals.nl/ hebben ze een soort "hunt". Elk uur een ander product. Heb nog niet veel bijzonders voorbij zien komen.

Tijdens de hunt was het zo nuttig, maar http://1dagskoopjes.nl/nicedealshunt.html doet 't niet :+

Wel een stuk minder spannend zo, ieder uur een nieuwe actie, neemt de hele F5 factor weg.

Stik er maar in!
Reg. datum: 07 mei 2004

Je weet wel waar je aan toe bent :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Reg. datum: 30 juli 2000

Nu hebben ze wel aardige aanbieding op iBood, een mediaplayer voor 45. Helaas heb ik al een WD Live.
quote:
Sjah schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:01:
Nu hebben ze wel aardige aanbieding op iBood, een mediaplayer voor 45. Helaas heb ik al een WD Live.
Let wel op dat dit geen echte HD speler is. (google maar eens).
* Gutteguttegut laat hm daarom ook lekker bij iBood liggen :)

Alweer bijna 11 jaar met deze nick op GoT :)

Reg. datum: 30 juli 2000

Damn, je hebt gelijk, dat verwacht je niet in deze tijd van alles kan 720p aan, en hij is ook van oktober 2009, en heet ook HDTV player op netgear's site. Les: trap nooit te snel in dit soort aanbiedingen.
Was sowieso toch wel blij met mijn Live, want als ik zie hoeveel fora daavoor is, en als je kijkt wat er voor deze is..

Acties:

Orion84
Frontpage Admin / Mod SF
Fotogenie(k)?

Er schijnt weer een nieuwe aan te komen, dus verder in iBOOD hunt van juli 2010

Orion84 wijzigde dit bericht 21-07-2010 19:54 (18%)

The problem with common sense is that it is not all that common. | Nikon D7000 Powered | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011